Ja tu widzę kombinacje z przekładaniem silników. Minarelli ma zapłon AC-CDI, natomiast Morini zapłon DC-CDI. Nie ma opcji podłączyć zapłonu z silnika Morini z modułem zapłonowym od Minarelli.
Bo to nie jest zapłon do skuterów z silnikiem Minarelli, tylko zapłon do chińskich skuterów z klonem silnika Yamahy Jog, dlatego przewody w złączu są zamienione.
Zacznijmy od tego, że w tym chińczyku nie ma silnika AM6. tylko jego chińska kopia. Zapłon w tych chińczykach jest zupełnie inny (żadne Leonelli). Do zapłonu Ducati Energia musiałbyś mieć zupełnie inny licznik, z obrotomierzem przystosowanym do wykrywania obrotów silnika z cewki zasilającej CDI. To jest główny problem z podłączeniem oborotomierzy do...
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
Jakiej produkcji jest alternator? Yamaha TZR50 jako jedyna z motorków z silnikiem AM6 posiada zapłon typu DC-CDI. Z tego powodu mógł zostać założony moduł DC-CDI do Kymco.
Ładnie wygląda, chociaż to już nie nie jest MZ TS 250/1. To jest motocykl z silnikiem od MZ TS 250/1
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Na tym statorze nie ma uzwojenia zasilającego CDI. Tak samo jak w Yamaha TZR50, zapłon DC-CDI. Nie podłączysz do niego cewkomodułu Ducati energia.
Nie należy pchać silikonu gdzie się da... Uszczelniacze ponoć wymienione. Zapłon był ruszany?
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
No to musieli coś pomylić. Kup ten : https://sklep.mieloch.pl/produkt/modul-c... Mimo ze jest pod zapłon yamahy to będzie pasował bo chinczyki zrobili kopie
Sprawdz może zatkało się odpowietrzenie zbiornika(zaczołby się mulić po kilkuset metrach jazdy),chyba żę to pompka paliwa podciśnieniowa(coś jak w pile spalinowej),ewentualnie zanieczyszczony gażnik.Zakładam że zapłon jest ok.
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Witam. Chciałbym przerobić zapłon w moim silniku minarelli am6 (2t). Aktualnie znajduje się tam zapłon DC i nie mogę dobrać do niego modułu. Chciałbym go przerobić na AC. Co musiał bym wymienić aby tego dokonać ?
Czy pompuje wodę na przelew? Może być uszkodzony regulator ciśnienia (przerdzewiała sprężyna i nakrętka regulacyjna) i nie będzie wytwarzać ciśnienia na lancę. Dźwignia na regulatorze musi być opuszczona do pozycji poziomej. Gdyby była uszkodzona przepona, to zniknąłby olej ze zbiorniczka, lub pojawiałaby się woda wewnątrz pompy. Powinien być łatwy...
Witam mam coś takiego Dodano po 17 Nie wysyła schematu przepraszam i anuluj p. Dodano po 4 Dodalo się Post nie na temat. Mowa o silniku Morini a nie silniku Minarelli. W tym modelu moduł Kokusan jest typu DC-CDI, czyli zasilany z akumulatora. Muszę sprawdzić czy mam gdzieś zapiski z pinoutem, później odpiszę.
trochę pracy i podszedł by cylinder np. od hondy mbx, nsr, mtx, bo ma wyprowadzenie od wody z boku, lub od minarelli vertical. jest wiele możliwości
4VP-20 (konektory rurkowe) — TZR 125 4VP-00 (złącze 4-pin) — Aerox/Neos/BWS 100 3SL-00 — niestety niczego nie znajduję, podobno do cw50 (BWS 50) pierwszej generacji z początku lat '90, albo jakieś rzadkiej zablokowanej wersji. Generalnie do każdego skutera z silnikiem Minarelli wyprodukowanym przed 2004 rokiem powinien być użyty moduł...
Jeśli to zapłon starego typu (moduł AC-CDI jak np. w Apriliach) to nie będzie miało znaczenia. Iskra pojawia się "na zejściu" ze znacznika. Przy zapłonie nowego typu (DC-CDI) nie jestem tego pewien, czy wówczas moduł nie wariuje. Oglądałeś impulsator, nie nosi on śladów uszkodzenia mechanicznego? Sprawdź czy to na pewno wina ginącej iskry. Obserwuj...
Na 100% wina układu zapłonowego. Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu (w Minarelli 17°). Sprawdź także zachowanie się zapłonu w świetle stroboskopu. Podejrzewam uszkodzenie modułu, problem ze zbyt słabą iskrą lub świecą zapłonową.
Nie jestem pewien (nie miałem do czynienia z silnikami Derbi), ale zapłon od silnika Minarelli AM6 nie będzie idealnie pasować, a w szczególności koło magnesowe. Kupiłem do Simsona chiński zapłon Langfang Kokusan CFW50-LK10A - na allegro był dostępny jako "tani zamiennik" do AM6 (komplet magneto + stator) w cenie 230 zł. Różnica tkwi w węższym rowku...
Skutery Keeway są tak poblokowane, że nie będą chodzić na częściach które nie były oryginalnie w nich zamontowane. A co do tuningu, to musisz wymienić praktycznie większość części aby to zaczęło chodzić (cylinder, wał*, wydech, gaźnik, airbox, napęd, zapłon), więc to jest kompletnie nieopłacalne. Prościej kupić kompletny silnik Minarelli z osprzętem...
http://www.motocross50.it/RV4/ Silnik to poprzednik silnika AM6, niestety w częściach się zupełnie różnią. Zapłon wgląda podobne jak w AM6 ale niestety się różnią. Inne jest koło magnesowe (w tym zębatka na rozrusznik). Podstawka zapłonu ma inne otwory, choć nie jestem pewien czy nowsze podstawki z uniwersalnymi otworami by pasowały. Stator identyczny...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
Jak wszyscy użytkownicy starych motocykli wiedzą instalacja elektryczna potrafi napsuć krwi ,więc założenie alternatora ma sens . Ważne jest żeby nie psuć sprzętu! to tak jak z oponami , fajnie wygląda motocykl na oponach z epoki , ale na drodze (szczególnie mokrej ) już fajnie nie jest . Do ts 150 sa dwa wyjścia ,po pierwsze zapłon Vape ( koszt koło...
Aprilia RS 50 z 95 roku,silnik Minarelli AM5,dwusuwowy,jednocylindrowy,chłodzony cieczą. Zapłon jest realizowany przez moduł CDI oraz czujnik położenia wału. Cylinder seryjny,gaźnik został wyregulowany,po prostu po założeniu wydechu zaczęła się wkręcać do 12 tyś obr,wcześniej do 9 tyś się kręciła. Musiałem także wymienić świecę z powodu wyższej temperatury...
W instalacji od dzielnie mam moduł i oddzielnie cewke wn Co to za pojazd, że ma moduł? Yamaha TZR50 czy CPI? Co to za przeróbki? Silnik Derbi/Piaggio jest montowany na osi wahacza, a silnik Minarelli z tyłu na dwóch wspornikach do ramy...
Kolega ma rację, nie zwróciłem szczególnej uwagi na stator. Silnik ewidentnie pochodzi z TZR50, tak samo stator przeznaczony na zapłon typu DC-CDI. W Aprilii AF1 50 stosowano starszy silnik Minarelli RV3/RV4. Niestety nie ma możliwości podłączenia tego modułu zapłonowego z tym statorem ze względu na różnicę zapłonu AC-CDI i DC-CDI. Jedyne sensowne rozwiązanie...
może po prostu coś takiego? https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... albo taki orginalny (ale drogo żeby ryzykować) https://allegro.pl/oferta/suzuki-rg-125-...
Na chłopski rozum to czy przy docieraniu nie słychać jest pierścieni? Rozkręciłem dzisiaj cylinder posiada niewyczuwalne palcem ryski. Tłok lekko przytarty ale minimalnie. Pierścienie ok. Kupiony był nowy wał carenzi pełny na sworzeń 10mm Co dziwne ma minimalny luz na korowodzie góra dół ledwo wyczuwalny. I na boki aż podkładki miedziana po bokach na...
Pragnę dowiedzieć się jaki filtr powietrza będzie odpowiedni do mojego silnika. Jakim jest Minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Cylinder malossi sport 50 Tłumik przelot chiński Gaźnik phbg 21 chiński Otóż nawierciłem kilka dziur w oryginalnej puszcze filtra ze sportową gąbką malossi czerwoną. I jakby za mało powietrza dostaje. Kupiłem nowy filtr...
Witam. Niedawno kupiłem silnik am6 z aprili rs 50. posiadam do niej moduł zapłonowy który ma 2 wejścia a z silnika wychodzą 4 kable . czy mógłby ktoś opisać jak podłączyć ten moduł . bo jedyne co znalazłem to o modułach z tzr 50 dc-cdi. zółty - napięcie dla lamp itp. zielony - 350 vac . czerwony - ? biały - ?
Witam. Mam supermoto Generic Trigger X 50, aktualnie sprzedawany pod marką KSR. Siedzi w nim moduł zapłonowy CDI zablokowany, maks 45km/h. Odcina obroty tak ok. 7 tysięcy. moduł ma oznaczenia 1E40MB-2 45km Zakupiłem na aukcji moduł CDI niby odblokowany, ale po podmianie moto nie odpala, na starym pali ok. https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow...
.problem byl ze stacyjka kabelki sie odczepily.. Coś namieszałeś nie odpala strzela z tlumika jak by zaplon byl przestawiony Znaczy to , że faktycznie coś jest żle z zapłonem.Sprawdzałęś klin na wale ,magnecie?
Witam.Mam ten sam problem ale w rieju matrix 125 ccm z 2007 roku.Gdzie mozna kupic odblokowany moduł? i jakie sa pozostałe blokady w tym motroku?
Tak jak widać na zdjęciu, zewnętrzny impulsator. Ten zapłon pochodzi z chińskiej podróby silnika AM6 stosowanego m.in. w CPI. Z tego co słyszałem to nie da się go nawet zamontować do silnika Minarelli AM6, nie wiem jakie są różnice, ale z pewnością jedną z nich jest brak mocowania impulsatora. Druga sprawa, alternator który jest sprzedawany na Allegro...
Ten sprzęt w ogóle ma homologację? Trochę tego nie rozumiem, bo nie wiem jak tam jest - czy dobrze rozumiem, regulator ma dwa przewody, jeden od cewki świateł a drugi od masy? Przydałby się jakiś schemat... Zapłon masz przecież AC-CDI więc nawet akumulatora nie potrzebujesz. Jeśli dobrze myślę, w silniku jest cewka "masowa" która idzie na światło, regulator...
Witam! Mam problem. Moja Yamaha nie odpala. Brak iskry. Kable były prześwietlane i są sprawne. Oryginalny moduł za 97zł jest niedostępny w sklepie a na olx chcą 250-300zł za używane. Więc znalazłem taki oto moduł: https://sklep.mieloch.pl/produkt/modul-c...
A mógłby mi ktoś opisać bo nie mogę znaleźć który kabel od czego w module GL133 i w 5 pinowym od 2t minarelli
Napisz prędzej jaki rodzaj silnika posiadasz - Minarelli, Morini czy Piaggio. Podobne objawy mogą pojawiać się również z powodu złej pracy układu zasilania, np. zalewanie paliwem lub olejem. Świeca dostanie przebicia i silnik przestanie pracować.
po pierwsze odblokowany skuter potrafi 100 spokojnie pogonić, po drugie: Po odkręceniu wydechu powinna być zwężka w miejscu połączenia z cylindrem, po drugie dysza główna w gażniku, po kolejne tulejka na wariatorze,po ostatnie cpi ma zazwyczaj klon silnika motori minarelli ze zmienionym układem zapłonowym-inny kąt wyprzedzenia zapłonu...
Silnik Minarelli AM6 czy chiński klon CPI? Te silniki nie są takie same, różnią się średnicą i skokiem tłoka, a więc też wałem korbowym i cylindrem. Słabe zdjęcia, nie widać na nich poważnych śladów zatarcia. Tłok wytarty w miejscu średnicy nominalnej. Możliwe że luz montażowy był za mały, przegrzanie silnika (temperatura cieczy), albo silnik zaciągał...
Ale aprilia (przynajmniej moja), nie ma iskrownika! Jest tam moduł elektroniczny i zespół cewek nie ma regulacji... jest przykręcany na sztywno (minarelli horizontal). coś musi regulować wyprzedzenie zapłonu - zwykle jest to ustawiane ręcznie iskrownikiem (lub innym zespołem cewek). W iskrowniku może być przerywacz mechaniczny (platynki) lub może tą...
Podmień świecę, to że na powietrzu daje iskrę to nie znaczy że da ją w cylindrze. Jeśli podlany na tłok nie pali to tylko układ zapłonowy.
Silnik Minarelli horizontal lc. Na świecy jest przebicie tzn. Iskra bije na odległość od świecy do masy na około 2cm nawet. Skuter jadąc 60km/h nie rozpędza się więcej i dziwnie szarpie. Co może być przyczyną? Moduł zapłonowy czy cewka? Świeca nowa. Od czego zacząć.
Ja szukam opisu wyprowadzeń CDI silnika minarelli . Jest 5 kabelków : 3 pojedyncze i 2 na złączce czarny i pomarańczowy . Z tego co patrze po innych schematach to CDI musi być bezpośrednio podłączone do masy , a u mnie żaden kabelek nie ma małej rezystancji z masą i to jest chyba powód że mam słabą iskrę . Proszę o pomoc
Trzeba odkręcić te dwa wkręty od statora, trzeba było dopasować odpowiednią końcówkę, użyć wkrętaka udarowego (takiego co przy uderzaniu młotkiem odkręca wkręty). Pod statorem znajduje się podstawka zapłonu którą w następnej kolejności trzeba odkręcić. BTW. Ktoś coś wkładał w otwory koła magnesowego i przetarł uzwojenie alternatora. Nie wiem czemu,...
W tych silnikach nie ma regulacji położenia stojana (możliwości wyprzedzenia lub opóźnienia zapłonu). Jedynie dane o położeniu wału wysyła czujnik przykręcony dwoma śrubami nad magnetem do karteru. Właśnie zobacz jak rozmieszczony jest magnesik (bo chyba jest to magnesik) chodzi mi o wypustek na kole umieszczony od zewnętrznej strony koła. Może jest...
zapłon minarelli silnika minarelli aprilia minarelli
honda civic benzyna akumulator dobrać tranzystory sterujące nawigacja widzieć satelit
opcja serwisowy telefunken opcja serwisowy telefunken
Sterowanie obrotami silnika 230V przez ESPHome Instalacja Windows XP bez klucza produktu - jak pominąć?