Na 99% masz jeszcze spalony lub źle włożony bezpiecznik.
Proszę.
Jak uruchomie silnik i przy otwartej przepustnicy podam mu zmywacz do hamulców to nie wkręca się. Ciekawa metoda, jednak ten środek ma inne przeznaczenie. Nie uważasz? Może jednak oddać auto w fachowe ręce, zanim większego bałaganu nie zrobisz? Np. że zmywaczem do paznokci?
Poprawka nie tpms tylko tps. A no temat upierdliwy u mnie też auto stało długo mechanicy rozkładali ręce psikali wd-40 w przepustnice itd... Ja też szukałem dziury w całym widziałem dziurkę w izolacji kabelków to ucinałem i lutowałem na nowo oczywiście brak poprawy. Do tego silnika nic nie ma nie było nie będzie i nikt nic nie wie nie słyszał. Do tego...
http://obrazki.elektroda.pl/8088828200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8088828200_1...
VW Golf V ma kup w serwisie, taniej.
A kontrolka ładowania świeci na zgaszonym silniku? I po uruchomieniu gaśnie?
Człowiek który dorabia klucze i naprawia zamki bez problemu załatwi sprawę.
Albo rozpiska na osłonie bezpieczników, albo lecisz po kolei każdy
nie wiem jak w carismie, ale w spacestar did pompka jest przy filtrze paliwa. Jeśli staniesz przed samochodem, to filtr paliwa masz po prawej stronie za filtrem powietrza, tylko trochę niżej i do niego "jest przyczepiona" pompka (gumowa bańka o wysokości ok 8 cm i średnicy ok 4 cm). W carismie może być podobnie. Mój się tak przydusił i zgasł jak się...
na tym podłączonym (niebieskim) nie było. Tam pojawi się po przekręceniu stacyjki.
Ta krańcówka ma chyba 2 wyjścia,jedno na brzęczyk a drugie na lampkę.Wykręć ja i sprawdź dokładnie podając masę.
Szukaj-carisma+pilot i np spróbuj tak: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
jest jeszcze jedna w okolicach przedniego słupka kierowcy tam jest bezpiecznik od szyb
Patrząc na schemat pompa nie ma szansy uszkodzić ECU.
Witam. Musisz zdjac tapicerke i sprawdzic polacenia w kostce silownika ,najprawdopodobnie wina samego silownika.Pozdrawiam
Tego nie wiem dlaczego przez tydzień było dobrze, ale bazując na Twoim opisie stawiam na ten potencjometr. Nie wiem które piny ale posprawdzaj wszystkie chyba sa tylko cztery.
To zmniejsz wzmocnienie wzmacniacza.
Witam. Nie trzeba programować. W zał. działanie, specyfikacja, diagnostyka tego czujnika w Mitsubishi Carisma 1.8 GDI (4G93).
http://obrazki.elektroda.net/72_12546667... http://obrazki.elektroda.net/1_125466677... http://obrazki.elektroda.net/43_12546667... http://obrazki.elektroda.net/73_12546667... http://obrazki.elektroda.net/63_12546667... http://obrazki.elektroda.net/56_12546668... http://obrazki.elektroda.net/74_12546668...
Mogłem napisać "w dolnych partiach silnika" i byłoby to lepiej zrozumiane. Wpisałem w wyszukiwarkę "schemat smarowania silnika 1,8 gdi", ale nici ze schematu. Zamiast tego znalazłem artykuł jakich silników należy unikać (wady fabryczne, wadliwe projekty), przyznam że mnie zaskoczył. Tak trochę nie na temat. Robiłem kiedyś takie gdi (i do dziś pamiętam)...
Radio +http://www.allegro.pl/item113020632_sup... (wczoraj miałem okazje porównac tego pioneerka 30 z tym sonym grąło to pod fabrycznymi głosnikami w Beemce e36 coupe :) ) Wzmacniacz Carpower 604 Głośniki przód Powerbas BLACK ale 13 nastki :P Sub STX w skrzyni BR no i ciecie półki wstawienie osłon na głosniki w miejsce dziur...
Zmierz rezystancję cewek IACV po nagrzaniu się silnika...
Sprawdź przewody. Jeśli masz złącze do podłączenia przyczepki też dokonaj sprawdzenia.
Wiesz najlepiej wykręcić i podpiąć pod aku. Świece polecam NGK
każdy Vagcom ma od razu OBD.
z tego co zrozumiałem to masz 3 generacje a nie sekwencje czy tak czy ow ak nie jest to parownik zaczołbym od przeczyszczenia rozdzielacza w którym jest silnik krokowy
Rozpylacze.pompa, turbo.Raczej do serwisu.
W dziale giełda jest Xetec za 600zł ... mocna bestia i brzmieniem ze 3x przewyższa CP . PS: kupując głośnik 2x4 ohm będziesz zmuszony kupić wzmacniacz stabilny na mostku do 2 ohm (czytaj dużo droższy)
moduł zamka jest mniej wiecej pod radiem kolorów nie pamietam ale sterowanie masą wiec wez próbnik i łatwo namierzyć a kierunki to np wiązka idąca od stacyjki kolory to zielony z paskami zóltym i drugi z niebieskim chyba,sterowanie wiadomo plusem-kontrolką sprawdz.tyle co pamietam
CDIF go przeczyta, albo inny sprzęt czytający "renówki" bo to silnik i sterowanie "francowate"
zoltka kontrolka sie pali, bo komputerowi nie zgadza sie mieszanka paliwo-powietrze, na gazie w 40% samochodow normalne, dobrze, ze gasnie nie PB. ilosc LPG zalezy tez od stacji LPG, sam kiedys mimo 32-35L zatankowno mi ponad 37L. pozdrawiam
Mam pomysł. Sygnał z czujnika ABS który jest sygnałem sinusoidalnym zamienic na sygnał prostokątny; to podstawa. Trudne to nie będzie, wystarczy przerzutnik schmitta. Nie sądze też, aby można było taki sygnał skierować wprost jako wskazania przebytej drogi, trzeba będzie zrobić albo mnoznik albo dzielnik częstotliwości bazując na jakims znanym, zmierzonym...
miga ciągle, bez żadnych sekwencji, a dodatkowo miga też kontrolka ABSu. To znaczy- brak błędów.
Dotyczy przepustnicy elektronicznej
helixy db 62.1 dostaniesz za 199zl jak radio nie uciagnie to zawsze mozna piec wlozyc... pod warunkiem ze radio ma wyjscie
Teraz tylko ustawianie swr. Może zostać jak na kanale 1 wskazówka nie drgnie i jest na 1 na kanale 20 też jest na 1 a na kanale 40 pokazuje 1,1? Nie ruszaj anteny, jest bardzo dobrze.
po wyciagnieciu bateryjki włóż bateryjke.
Też mam podobny problem z kluczykiem od Carismy. Czy ktoś wie czy Mitsubishi Carisma rocznik 2003 ma immobilizer?
Wymigaj na zegarach kod błędu. Moja szklana kula mówi: potencjometr na przepustnicy do regeneracji bo nowego nie kupisz
Oki, dzięki za info. Sądziłem, że jak wymienię wszystko, to jakoś będzie pasować.
A w jaki sposób pomogło jak dokonałeś tego, bo mi właśnie zdarzył się taki przypadek i nie wiem jak się do tego zabrać. Nie można ani od środka ani od zewnątrz otworzyć,
mitshubishi ma kody dwu cyfrowe w diagnostyce
Witam, nie chcę zakładac nowego tematu odnośnie centralnego zamku i piszę w tym. Mój centralny zamek przestał działać tak poprostu jest to carisma 1,8 GDI centralny jest mechaniczny czyli z kluczyka, nie z pilota (nie posiadam pilota) kiedys mi sie tak stało i poprostu wymieniłam bezpiecznik i zadziałało , a teraz jednak bezpiecznik był ok a centralny...
Problem rozwiązany. Po wyczyszczeniu krokowca, zresetowaniu kompa i wsadzeniu niebieskich LED w spryskiwacze carisma śmiga. Dziękuję za liczne podpowiedzi, które przyczyniły się do rozwiązania problemu.
Jeśli to 1.8gdi, to należy sprawdzić czy nie odkleiły się magnesy w przepustnicy. Wygoogluj sobie temat naprawa przepustnicy w gdi
Witam, czy ktoś wie gdzie znajduje się czujnik położenia wału korbowego w carismie 1.8 gdi 99r. ? z góry dzięki.
http://obrazki.elektroda.pl/4605500700_1... A może masz coś takiego
Jest to wersja z klimą.
Odłącz akumulator na ok minutę. Silnik musi być zimny zanim go uruchomisz. Uruchom silnik na 10 minut (wszstkie odbiorniki prądu wyłączone). Zgaś na 20 sekund (wyciągnij kluczyk ze stacyjki). Uruchom na 10 minut (włączone możliwe wszystkie odbiorniki prądu, ale bez klimy). Gotowe. mam małe pytanko, mianowicie mam Galanta 1,8 GDI zrobiłem jak w opisie...
Witam! Moze odpowiedz zbyt pozna, ale zawsze przydatna. Jest to problem typowy dla Carismy 1.8GDI - powodowany przez system recyrkuacji spalin. Przepustnica brudzi sie od sadzy, zapycha sie silniczek krokowy i to powoduje nierowna prace silnika. Na forum mitsumaniaki.pl jest opisane dokladnie jak nalezy czyscic przepustnice. Nie jest to skomplikowane...
Cześć ! Czy szukałeś na stronie mitsubishi Klub Polska? Piotrek z Wrocławia (klubowicz)
Typowa usterka Carismy czujnika w zbiorniku paliwa.
Problem rozwiązałem . Można zamknąć temat.
Szukam schemat elektrycznych szyb w mitsubishi carisma (1998). Potrzebne do domykania szyb! adres: niewyczes(at)gmail.com
W Mitsubishi Carisma II 1.9 DID metoda na sterowaniem wyświetlania komputera pokładowego bez org radia firmowego: 1. Wyłącz zapłon 2. Naciśnij nieopisany przycisk pod wyświetlaczem 3. Włącz zapłon 4. Trzymająć cały czas naciśnięty nieopisany przycisk naciskasz SET pod wyświetlaczem i zmieniasz wyświetlaną informacje. 5. Puszczasz przyciski i pozostaje...
Panowie, to nie musi być pompa. Pod kołem pasowym wału korbowego jest tarcza do czujnika położenia wału. Sprawdźcie, czy się nie poluzowała. Siedzi tylko na wpustach i czasami to się zdarza. Miałem kilka takich przypadków. Pozdrawiam.
Opcja - grzanie foteli.
Pytanie do pana Czaki85 jak rozwiązałeś problem. Jak większość szuka pomocy ale nie napisze rozwiązania eh.
Witam Sprawdź w pierwszej kolejności czy dochodzi napięcie do joysticka.
to cos z alarmem jest nie tak bo nie reaguje na pilota i od tego momentu zaczely sie problemy z odpalaniem. Wczoraj pojechalem zatankowac, pdpalil bez problemu zatankowalem odpalil i za chwile zdechl i juz nie chcial odpalic. Odlaczylem akumulator na kilka godzin i odpalil. Co sie dzieje bo jestem zielony
http://www.mitsubishi-grafix.pl/forum2/i...
Jeżeli skrzynka od Renault to będzie tak jak piszesz. http://obrazki.elektroda.pl/1028762700_1...
Zostaw przyklejony i tak nikt tego nie ukradnie. Ryzyko jest.Musisz powoli to robić.
Witam posiadam wiatrak poszukuję do niego schemat zasilenia Zanim padnie pytanie warto więcej napisać o tym wiatraku tzn. że jest od auta Mitsubishi Carisma , model , rocznik itp. informacje. To znacznie ułatwia pomoc. Może ten schemat pomoże http://obrazki.elektroda.pl/4891916400_1...
Witam trochę nie rozumiem wymieniłeś sam transponder na nowy i nie odpala opisz dokładnie co zrobiłeś
Alarm jest ale nie używany jak wyjołem aku. to się załaczył ale pilotem wyłączyłem. Immo to czerwone małe plastykowe pudełeczko od strony kierowcy po prawej stronie kierownikcy? A co by oznaczało pykanie przekażnikiem pod radniem(w metalowj puszce). Dodano po 3 a moe schemat???????
Kolego szukać i czytać mitsubishi.auto.com.pl/forum/viewtopic.p...
Podajcie numer sterownika silnika to pomoge sprawa banalnie prosta Kawałek lutownicy i po sprawie :)
Pierwsza sprawa czujnik temperatury, być może widzi -40stopni i daje dawkę taką że ciśnienie spada ale raczej to mało prawdopodobne, ja bym w tym przypadku wymienił wtryski bo pewno leją i tak się dzieje lub regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej puszcza paliwo na powrót, najpierw wyjm listwe wtryskową i pokręć silnikiem zobacz jak wtryski...
Tak, znalazłem odpowiedzi.
Pasuje do tylu miśków, nie licząc innych marek. Ciężko to wszystko wprowadzić na paragon. Akurat taki opis wprowadzili w tym sklepie. MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1590 4A92 2010.05 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1590 4A92 2010.06 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1798 4B10 2010.02 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1798 4B10 2010.02 - MITSUBISHI ASX (GA_W_) 1798 4N13 2010.06 - MITSUBISHI...
przy miarce oleju masz miejsce gdzie wkładasz pręt fi 8mm
Witam, być może już uporałeś się z problemem, ale u mnie było podobnie. Okazało się, że oberwany w środku obudowy wkład katalizatora wytarł się na kształt zbliżony do kuli i momentami zupełnie blokował przepływ spalin. Po rozcięciu i usunięciu resztek wkładu jeżdżę do dziś bez problemu. pzdr
Witam co muszę mieć( kupić) bym mógł swoje autko podpiąć pod komputer i się trochę po bawić a zarazem na uczyć.
Sprawdzałem masę no i niby jest tylko zauważyłem inny problem gdy tylko włączę zapłon przekaźnik się załącza gdy włączę światła długie przekaźnik jest dalej załączony podłączyłem na krótko przewodem żarówkę i dotknęłem masy akumulatora przekaźnik się rozłączył i zapaliły się światła długie.
Narazie nie był podpięty pod komputer ponieważ ciężko znaleźć do tego rocznika chciałbym sie zorientować co to może być
Nie wiem czy carisma ale space stara 1.8gdi diagnozowałem ostatnio "kabelkiem"
Udaj się do innego fachowca niech sprawdzi parametry bieżace pracy, powinien z tego coś wywnioskować
dzieki za rade pomoglo przewod od alternatora byl luzny ale teraz jest ko.
Plus,zapłon,podświetlenie znajdziesz kontrolką.Miernikiem rezystancje na głośniki i bateryjką jego lokalizację.A od siebie dodam jeszcze że carisma była w różnych rocznikach produkowana więc po tym co napisałeś nikt schematu nie da.
Jeśli świeciła się kontrolka to znaczy że sterownik ma zapisane błędy. Zacznij od ich odczytania.
B3.2 czujnik temperatury cieczy chłodzącej Przerywana linia oznacza że niestety nie jest na widoku, pewnie musisz wyjąć filtr powietrza żeby go zobaczyć
Witam wszystkich jestem nowy na forum także jakbym coś źle dodal to przepraszam . Mam problem z moja cari chodzi o to ze tak wkładam kluczyk na zapłon i dzieje się tak ze zapalają się kontrolki ale w silniku trykota jakby iskrownik od kuchenki grzeją się swiece kiedy zgaśnie kontrolka trykotanie ustaje przekrecam kluczy i wybija korki zero null...zero...
Witajcie Zwracam się do Was z zapytaniem co może być przyczyną nie odpalania auta Carisma GDI. Pompa paliwa pracuje. Brak iskry, brak pracy wtryskiwaczy. Błedów - kody migowe brak testowo wypiąłem pętle immo przy stacyjce - wówczas zapisuje się błąd immobilizera w sterowniku silnika. podejrzewam problem z immo - miał ktoś podobny przypadek?
No właśnie o to chodzi, że powróciłem do starej zacinającej się i ciągle słyszę, że to niemożliwe i musi zapalić.
Znalazłem już rozwiązanie tego problemu. Trzeba wymontować baterie z pilota stanąć z pilotem obok lewego lusterka odczekać ok 20sek i ponownie wlożyć baterie i wcisnąć czerwony przycisk być może obojetne jest który przycisk wciśniemy ja wcisnąłem czerwony działa na 100% Pozdrawiam!!
Ustaw je lepiej centralnie i zastosuj dystans z trwardego materialu(mdf, aluminium itp). Jak juz bedziesz kombinowal z drzwiami, to oczywiscie wyklej je matami.
Witam serdecznie. Jestem tutaj nowy na tym forum. Przeczytałem chyba wszystkie tematy dotyczące Mitsubishi Carisma i zauważyłem że nikt nie ma takiego problemu jak ja. Moje Mitsubishi zostało wyprodukowane w 2003 roku a moc to 90kW. Problem dotyczy katalizatora od pewnego czasu świecił się u mnie check engine po podłączeniu komputera wyświetlił się...
Może któraś z tych procedur zadziała.
Witam Od znajomego klienta dostałem ciekawą zagadkę. Auto to Mitsubishi Carisma 1.8GDI 122km 1998r. Kontrolka rezerwy włącza się dopiero gdy wskazówka poziomu paliwa spadnie 4mm poniżej zera. Autem jeździ kobieta i tak naprawdę nie wie ile jeszcze jest tego paliwa. Manual mówi o 9 litrach od momentu zapalenia się rezerwy ale nawet mi się nie chce w...
usterka została usunięta a przyczyną jej występowania były podparte zawory
Wymiana szyby klejonej to nie taka prosta zabawa najpierw trzeba wyciac stara pozniej kupic taki zestaw klej i rozpuszczalnik oczyscic dokladnie miejsce pod szybe przetrzec tym rozpuszczalnikiem nalozyc klej wlozyc szybe i poczekac na zwiazenia kleju. Jedz lepiej do jakiegos szybo serwisu zrobic Ci szybko i fachowo :) A jak chcesz samo porzezbic to...
Mam podobny przypadek, obroty falują na jałowym, czasem gaśnie... przepustnice wyczyściłem, chwile pochodził fajnie cały czas miał ok 900 ale jak się nim kawałek przejechałem to znów było to samo... Jeszcze się zastanawiam nad silniczkiem krokowym ale może to jest coś innego. Słyszałem że silniki GDI powinny jeździć na 98, a ja tankuje 95? Jest to możliwe...
U mnie problem leżał w przepustnicy. Ale dał mi popalić ;)
Raczej tak, w Mitsu nie ma żadnych rygli ani innych wynalazków, zamek też na zwykłych "dzyndzlach" i drutach więc nie widzę przeciwskazań. Sprawdź, czy do siłownika idą dwa przewody, czy więcej. Jeżeli dwa to montuj spokojnie, to japoniec, a tam wszystko proste jak technologia cepa.
Czujnik temperatury spalin w Carisma zamontowany w katalizatorze.
Tu nie znajdziesż rozwiazania?: [url=http://forum.mitsumaniaki.pl/index....
Mógł popuszczać oring, wymiar nietypowy, dlatego mechanik chce go wymienić. A taki zawór z używanej sprężarki.
no to do centralnego zamka już znalazłem pod kierownicą jest przekaźnik od centrali i tam są 2 brązowe przewody z kolorowymi paskami i jeden jest od zamykania a drugi od otwierania będe tak opisywał krok po kroku to może komuś kiedyś się przyda
carisma mitsubishi światła mitsubishi carisma mitsubishi zawory carisma
massey ferguson katalog przeciążenie bezpiecznik volvo usterka
Łożyska kryte RS i 2RS w silnikach elektrycznych i spalinowych – zastosowanie, zalety, ograniczenia Cobra Rally GT900 – kierownica uruchamia się i gaśnie, zasilanie, autoryzacja, naprawa