Ale wtedy stracę główną zaletę, czyli dłuższe impulsy zasilające cewki.
Odkopie. cewki w ogóle odpięte i szukam "-" sterującego jedną z cewek .power transistor daje raz na jedną z cewek raz na drugą kiedy zamieniam przewody sterujące wychodzące z ecu Power transistor tak ma właśnie działać - raz daje prąd na pierwszą a raz na drugą cewkę. Cewki są dwie i obsługują po dwa cylindry, 4 z 1 i 2 z 3.
Witam. Silnik Mitsubishi 4G63 , m.in. z Galanta, ale pracuje w wózku widłowym. Uszkodzony został aparat zapłonowy. Niestety na nowy jest cena zaporowa. W starym wychodzą 2 przewody, jeden na cewkę drugi "+". Używka posiada 4 wyjścia. Czy ktoś ogarnie to i podpowie jak to połączyć?
Dzięki, ale u mnie trochę inaczej wyglada cewka tzn. patrząc od jej przodu to są 3 piny po lewej jeden nad drugi i po prawej podobnie. Górne mają oznaczenia - po prawej 3 po lewej 4.
Dzięki za odpowiedź. Właśnie tak podejrzewałem. Znalazłem instrukcję jak przerobić podobny aparat w Fordzie probe. Pójdę chyba w zewnętrzny moduł zapłonowy, bo nawet już siedzi w aucie moduł zapłonowy od Audi na 3 cewki. Wykorzystam jeden kanał. Swego czasu projektowałem układ zastępczy z 3 cewkami z iskrą traconą z modułem zapłonowym od audi. Wykorzystując...
Witam od jakiegoś czasu mój Galant ma problem z przerzuceniem na gaz. Odpalam samochód i po przejechaniu około 500 m piszczy mi 4 razy kontrolka od przerzucania gazu i samochód jedzie dalej na benzynie(tak jak by była temperatura ale z innego powodu nie mógł zmienić paliwa), dopiero po przejechaniu około 8 kilometrów i ręcznym wymuszeniu zmienia na...
Witam. Mam problem z moim autem. Problem ten polega na tym , że pomiędzy prędkością 80 a 100 km/h autem zaczyna telepać. Paru mechaników diagnozowało jego objawy ale z marnym skutkiem. Wymieniłem już świece , kable i cewkę zapłonową i nic. Zanim oddałem auto w celu wymiany rozrządu to wszystko było ok lecz potem zaczęły się problemy. Co ja mogę jeszcze...
Witam. Jakiś czas temu padł mi przekaźnik pompy paliwa, obok niego znajdował się taki sam od zapłonu więc podmieniłem żeby sprawdzić czy pompa zaskoczy, ale nic to nie dało, z powrotem przełożyłem przekaźniki i check engine przestał się palić :/ Pomierzyłem napięcia na kostkach i wydaje mi się wszystko w porządku http://obrazki.elektroda.net/22_12441054...
MJ lubią się palić, czyli cewka pada i wtryskiwacz nie działa. Stag 300 ci to pokaże. Jak nie działa wtryskiwacz gazowy włącza się benzynowy. Jak masz V6 i 2 wtryski gazowe spalone to jasne, że ci wzrośnie spalanie benzynki, a jak masz jeszcze ustawioną górną granicę obrotów na gazie np. 5000 to przy każdym wyprzedzaniu silnik jedzie na benzynie a nie...
Mam Mitsubishi Galant 2.0l V6.Ma 3 podwójne cewki zapłonowe sterowane z przerywacza bezstykowego.Funkcjonuje to bezproblemowo.
kolega mówi że pali mu bezpiecznik (30A) który zasila cały zapłon obecnie zwatowany jest To najlepsza droga do pożaru auta. No ale jeśli ma palić [się] również po rozgrzaniu ... W Mitsubishi powinien być tranzystor od kluczowania cewki zapłonowej zamocowany gdzieś przy głowicy silnika (tak jest u mnie w Mirage). Sama cewka jest na ściance grodziowej....
Jak wtryskiwacze podają a iskry nie ma i nie kluczuje cewki to moduł zapłonu wyjechał zapewne na wczasy.
Problem polega na tym że auto podczas jazdy zgasło i już nie zapalilo pierwsza wersja była ze pompa paliwa siadla bądź przekaźnik ale doszedłem do tego że dzialaja jednak znalazłem problem na cewkach zapłonowych nie dają prądu na swiece nie wiem czy jest jakiś przekaźnik czy inne ustrojstwo pytanie polega na tym czy wystarczy wymienić cewki kture sporo...
wpadłem jeszcze na pomysł aby połączyć równolegle kondensator i uzwojenie cewki w przekaźniku impuls z centralki naładuje kondensator który podtrzyma przez około 4 sek prąd na przekaźniku co pozwoli na zamkniecie lusterek
Elektronika 6 - tam jest chyba sterownik Mitsubishi MPI E2T... i jest chyba moduł zapłonu. ps. przy okazji powitać po Kanarach i Obfitego Nowego Roku...
Wymieniałeś w nim pasek rozrządu? W tych silnikach ustawienie na znaki nie jest łatwe, trzeba blokować wałki rozrządu, aby się nie przesunęły po odbezpieczeniu napinacza. Cewki też mogą się psuć, ale jest to rzadkie zjawisko. Może być również czujnik położenia wałka rozrządu i najgorsze popychacze zaworów.
Witam mam Mitsubishi Colta 1.3 95r grzebałem przy gazie i nagle zniknęła iskra sprawdziłem: -czy nie wylały kondensatory w sterowniku - rezystancje na cewce książkowo - kopułka wygląda na sprawną - instalacja sprawna (przedzwoniona) - czujnik obrotu działa - moduł zapłonowy podejrzany podstawiony moduł od galanta J121 silnik nadal nie odpala
sprawdz aparat zapolonowy - mialem tak ostatnio w Galancie 96r, i okazalo sie ze jeden ze stykow-polaczenie kostki umieszczonej na obudowie bylo przerwane po zlutowaniu dziala b.dobrze
Jak w temacie. Kiedyś miałem awarię - jeden wtrysk się stopił. Przy okazji ułamałem jeszcze plastik w dyszy. Po wymianie całej dyszy i wtrysku doszedłem do tego że jest spalony bezpiecznik od trzech wtrysków - one nie działały. Wymieniłem bezpiecznik auto zaczęło działać na gazie. Radość trwała krótko. Po przejechaniu kilku km coś zaśmierdziało spod...
Witam Potrzebuje pomocy bo sam już nie dam rady. Nadmieniam, że przestudiowałem wiele tematów w tym zakresie i nic mi nie podpasowało. Pacjent to Mitsubishi Colt z 1991 roku, fabrycznie silnik 1,3 (4 cylindry) na gaźniku i zapłon na cewce. Po swapie silnik 2.0 V6 (6 cylindrów) z Galanta i zapłon "z komputera". Problem polega na "martwym" obrotomierzu...
galant mitsubishi mitsubishi galant schemat mitsubishi galant
centralny zamek sygnalizacja monter elektronik drżeć silnik
wyłączniki dotykowe ekspres saeco
Zamiana kondensatora Visaton 50μF 50V na MKP Jak wymienić pokrętło programatora w pralce Candy Holiday 8?