Witam! Mam problem!! Klika dni temu byla bardzo butelkowa pogoda( blotniscie i deszczowo)-duzo wtedy pojezdzilem. Postawilem autko na kilka dni na podworku( nie bylo ruszane). Dzisaj wybralem sie w trase i sie wystraszylem jak przy 100km/h zadrzal mi pedal hamulca. Ponizej 100-wki to sie nie dzieje. Nastepnie zapalila sie lampka abs-u. Gasilem silnik...
Witam kolegów ! Mam problem z Mitsubishi Sigmą- a właściwie dwa problemy.... Pierwszy, chyba najważniejszy to brak iskry na świecach zapłonowych. Wstępnie sprawdziłem bezpieczniki i moduł zapłonowy. Wszystko wydaje się być OKi, jednak iskry brak. Drugi problem, który prawdopodobnie nie ma nic wspólnego z pierwszym to to, że auto nie pali na benzynie....
Opis : wymienione kable wysokiego napięcia,świece kompletny kolektor ssący z przepustnicą i czujnikami wraz z silnikiem krokowym, wymieniony przepływomierz czyszczona przepustnica ( wymiany spowodowane były strzałem gazu, pokrzywiło klapki do krótkiego obiegu i resztę wymienionych elementów uszkodził ) szczelny układ dolotowy i układ podciśnień wymienione...
Mitsubishi Sigma z instalacją gazową OMVL XXI-N. Nie odpla na benzynie i na gazie. Sprawdzone zostało prawie wszystko, pompa paliwowa, iskra. Jest jeden mankament, podczas rozruchu znika napięcie na wtryskiwacze. Nie wiem co może być tego przyczyną?
Witam. Mam problem z ładowaniem w Mitsubishi Sigma 3.0 12v 93', na biegu jałowym ok 12,8v (bez obciążenia) z obciążeniem spadek poniżej 12,2v przy obrotach powyżej 2000 ładuje 14,1 - 14,2v. Wymieniony regulator napięcia, sprawdzony mostek i diody wzbudzenia, kontrolka ładowania gaśnie po odpaleniu. Czyżby przebicie na stojanie?
Witam. Posiadam Mitsubishi Sigma 3.0 12v benzyna-gaz. Problem polega na dławieniu się silnika (benzyna) w zakresie obrotów 1200-3000, na biegu jałowym pracuje normalnie, po dodaniu gazu zaczyna się dusić aż nie osiągnie ok 3000 tyś. obrotów. Na gazie ten problem nie występuje więc wykluczam układ zapłonowy. Ciśnienie paliwa ok 2,9 bara, przepływomierz...
witam prosiłbym o jakieś sugestie na temat szarpania skrzyni automatycznej w mitsubishi 3,0v6 ,F4A33, przy włączeniu wstecznego jak i drive na zimnym jaki na ciepłym oleju szarpie tak jak i w momencie przełączania z 1 na 2 , olej wymieniony na odpowiedni wysokiej klasy jak i filtr, wcześniej wymieniłem tarczki gdyż zaczął ślizgać.Czy przyczyną może...
Witam mam problem z Sigmą brak zapłonu jechałem w pewnym momencie silnik zgasł i juz nie pali. Rozrusznik Kreci i tylko tyle Proszę o ewentualne podpwiedzi jak naprawić usterke pilne!!! Z góry dzięki
Pewnie Mitsubishi Sigma.
Szukałeś / opisywałeś na forum Mitsumaniaki ten problem? Jest tam wielu szpecy od tych extra wózków. ( miałem sigmę...) W innym aucie spotkałem sie z podobnym problemem. Uszkodzona była poduszka skrzyni biegów.
Kolego galant to klasa D. Wyżej była sigma/diamante (klasa E) -miałem to wiem :D i później diamante II. V40 to rzeczywiście klasa C- mój błąd, ale gabarytami nie jest mniejszy od ciasnawego galanta, a odpowiednikiem ( choc bardziej ubogim) jest carisma. V40 często był porównywany z autami mniejszymi klasy średniej jak np. lybra. Dodano po 13 Po zastanowieniu,...
Japońce mają słabe blachy z niewielkimi wyjątkami, jak toyota. 2-letnie accordy naprawiane maja ranty drzwi na gwarancji... Miałem 15-letnią sigmę i nie rdzewiało. Japońce niższej klasy są dobre technicznie ale niemiłe wnętrza, marne wyciszenie, ohydne plastiki.
Witam Szukam od ponad miesiąca ciekawego samochodu do 10000 PLN. Przetrzepałem ogłoszenia z: Audi A6 C4/C5 - z naciskiem na C4 2,8 V6 (C5 z 1.8T lub 2,8) Mitsubishi Sigma Nissan Maxima IV Mazda Xedos 9 Honda Accord VI chciałbym bardzo VII ale raczej nie ten budzet Volvo S60 I Jednak nie moge nic ciekawego dorwać Wczoraj odkryłem Hondę Legend przez która...
Zadbany model z tego rocznika kosztuje fortunę, a utrzymanie i eksploatacja tego auta ( z zachowaniem kultury technicznej) "trochę" kosztuje. Mój kolega w E36 '92 włożył w ciągu 4 lat 2-krotną jego wartośc rynkową, ale wszystko ma glanc zadbane. Ja w swoim japońskim ,o klasę wyższym, młodszym i tańszym w zakupie zwykłym V6 170KM od dwóch lat nic nie...
Poszukuje programu diagnostycznego do silnika Mitsubishi 3000GT lub Sigma. Silnik 3.0 V6 12V PZODRO
Miałem coś takiego w Mitsubishi Sigma. Okazało się, że pasek rozrządu przeskoczył o ząbek.
Dlatego pisałem o xantii, bo to auto wyraźnie odstaje na plus od stosunkowo awaryjnych niskich modeli renault i peugeot, które u nas zbudowały opinie o tych autach. Właścicieli safranów, XM-ów i 606-tek jest niewielu w stosunku do właścicieli golfów, w których tylko "2" była dobra, ale dlatego, ze nic poza blachą tam nie było...Moja siostra miała to...
Wiem, ze nie na temat, ale odpowiem: Może i znasz się na autach , ale o tym chyba mało wiesz i to nie tylko moja opinia: I ogólny ranking w klasie wyższej średniej- sigma i diamante jest prawie w każdej kategorii ze szczególnym uwzględnieniem stosunku jakośc/cena, a niemieckich jakoś tam nie widać... Kolego , trochę nmiej emocji, to dłużej pożyjemy......
Kolego , miałem stare scorpio z automatem 2,9 l i palił przecietnie 16 LPG na krótkich odcinkach, w trasie ok 12 l LPG, miałem mitsubishi sigmę z 3,0 prosty silnik 12zaworów z automatem i palił do 16 l LPG na krótkich odcinkach, a auto ważyło ponad 1600kg!!. Nowoczesne silniki V6 24zaworowe palą o 2-3 litry mniej, co w manualu i lżejszej budzie daje...
Podałem konkretny przykład 406 w stosunku do golfa, czy leona i ustosunkuj sie do mojej propozycji. Srednio 10-letni 406 w benzynie kosztuje 11 tys, a golf , czy leon 14 tys. Kto jeździł tymi autami nie ma żadnych wątpliwości...Pomijam sprawy upodobań, czy gustu. O XM-e nic nie pisałem. Xm autem "bezawaryjnym" nigdy nie był w ocenach i opiniach użytkowników...
Mitsubishi sigma 3.0v6 czasami jest wporzadku. Posiada wtrysk ECI Multi.
Mitsubishi Sigma, 3000 GT - obydwa z tymi samymi motorami 3.0 V6 Dodano po 16 PS> wtrysk ECI MULTI Do tej pory bawilem sie voltomierzem w czytanie bledow, a teraz chce podejsc bardziej profesjonalnie do tego oraz zdiagnozowac ten motor...
Witam! Mam od jakichś 6 miesięcy STAGA 300 w swoim Mitsubishi (Sigma 3.0 V6 24V - 205 KM) Do tego są następujące elementy: reduktor zavolli - jak nie wiem bo nie mam w papierach modelu - jakiś niby do 200 km wtryskiwacze valtek - czerwone więc pewnie takie najzwyklejsze :-) Ogólnie nie mam większych zastrzeżeń co do pracy ale odnoszę wrażenie że jest...
Zależy czego oczekujesz od auta. Ja np nigdy nie kupiłbym automatu. Automaty w porównaniu z manualem są droższe w naprawie. Stare automaty działały powolnie przez co takie auto sporo traci na dynamice, I spora część aut z automatami ma tendencje do większego spalania w porównaniu z takimi samymi autami ze skrzynią manualną (ale sporo zależy od kierowcy)....
No jeśli corrado to oryginalne auto.... Ja mam do sprzedania mitsubishi sigma kombi... i prawie każdy sie japi co to za bryka na początku myląc z boku z bmw... Auto na szczycie niezawodności w japońskich konstrukcjach z tamtych lat i tańsze w naprawach niż corrado...tyle, ze o 2 klasy wyżej no i jest tylko 1 szt. na powiat. :D Moje typy na oryginalne...
Dzisiaj po testach okazało się że po 10 km na jednej grzałce ciepło z nawiewu zaczeło lecieć po 700 metrach jazdy (bez podgrzewaczaleciał po 3 km). Teperatura po 10 km wzrosła z 70 do 80 stopni.Zaznaczam że termostat i cała reszta jest sprawna.Odnosze wrażenie że to niezły wynik ale nigdy nie jest na tyle dobrze żeby nie mogło byc lepiej.Jutro będę...
A oto oceny ludzi, którzy maja takie auta ( sonata III i passatB5); Ocena 4,5. Ocena ( 4.05) jest trochę podciągnięta dzięki dobrym silnikom diesla, których nie ma w sonacie- (na szczęście) ale jeśli porównamy passata s silnikami benzynowymi, to auto klasy wyższej ma gorsze oceny ( 3,8-3,9) niz przecietne kompakty... Nie mam nic do passata, ale jest...
.Mam Mercedesa E 280 3.0 190KM. On dopiero się dogrzewa do tych ok 90 stopni jak dojeżdżam do pracy.Tak jak pytałem osoby które mają te silniki to szkoda ich na taki dystans. Mój 16-letni mitsubishi sigma 3,0 V6 90 st łapał po 5 km jazdy, a po 800 metrach przy 0 st C przechodził w gaz...( tu widac róznice techniki pomiedzy przereklamowanymi niemieckimi...
i jeździ ze średnim spalaniem około 14-16 LPG/100. No to rzeczywiście super wynik. Moje poprzednie auto mitsubishi sigma kombi z silnikiemV6 3,0 12V 170KM i z automatem tyle palił. No to właśnie pisałem, że to niezbyt udany motor ( zwykły silnik 8V z turbo pochodzący z koncernu PSA) w stosunku spalanie do osiągów, choć trwały. Mój 2,0 16V 136 KM (...
Po kappie kolego trudno Ci będzie znaleźć godnego następce w tej klasie i za niewielkie pieniądze. Może bardzo zadbany XM, albo ew. xantia. Może być tez hyundai sonata, albo XG, ale raczej za 5 tys to nic ciekawego. Polecałbym tez mitsubishi sigmę, choć nie ma tak wygodnych foteli, ale wóz jest bardzo solidny i bezawaryjny, choć produkowany do 1996r....
komfortem bije wszystko na głowę z tamtych lat. Chyba tylko w mniemaniu posiadaczy tego, a nie innych samochodów... Poziom komfortu 940-tek podważają tylko ci, którzy nigdy nie mieli z tym autem do czynienia. Ewentualnie jeszcze posiadacze Citroena XM ze sprawnym zawieszeniem, co jest akurat w pełni zrozumiałe. I na tym koniec. Bo zapewne jeździłaś...
Za 5 tys możesz poszukać w/g nieśmiertelnego Golfa III, fakt więkość zmęczona życiem, ale niewielki wkład i masz sprawne auto, nie trudno o kilmę, monopunkty dużo palą ale dużo wytrzymają. Jednyne sensowne auto, gdzie zmieścisz jeszcze ubezpiecznie i podstawowe naprawy po zakupie. W życiu bym tego czegoś nie kupił... Jechałeś kiedyś xantią ( szczególnie...
Mitsubishi sigma V6 12V kombi lub sedan lub V6 24V( tylko w sedanie). Innych motorów w tym aucie nie było i bardzo dobrze... Miałem takie auto i napiszę - warto poszukać ze zdrowa blachą, która i tak jest bardzo mocna jak na auto bez ocynku. Auto nie do zdarcia, bardzo trwałe i niezawodne. komfort tez jest z górnej półki...
Moim zdaniem najbardziej zadbane mogą być tylko małe auta od starszych osób (40+ Bzdura! I tylko po 40-ce ludzie sa uczciwi, a poniżej to sami złodzieje... Ja jeżdżę swoim autem od 95 roku i miałem kilka samochodów, które były stare i dobrze utzrymane i w żadnym nie skręciłem licznika przy sprzedaży. Osobiście wolał bym jeździć nowym Hyundaiem za 30000zł...
Dla Ciebie mina, i niech tak zostanie, dzięki temu mogę kupić dobry, nietuzinkowy samochód za normalne pieniądze. Wg Ciebie miliony ludzi w USA jeździ tymi minami i nich tak zostanie. Uwierz mi, ale w autach , które szukałem do 35 tys były albo okazyjne niemieckie ulepy ( prawdziwe miny z kręconymi licznikami i powycieranymi siedzeniami, )albo normalne,...
Albo amerykańskiego. Tylko z dostępnością (albo ewentualnym transportem przez ocean) mogą być problemy. To tez w wiekszości powtarzane mity, choć wiadomo, że jest trudniej niż o części do gofra MkIII. Miałem kiedyś mitsubishi sigmę ( auto made in Australia !!) części w 90% dostępne nowe, a reszta to używki. Wymieniłem np .alternator za...90 zł z używanej...
Po drugie starsze znaczy lepsze, ja mam dosyć elektroniki , lcd i podobnego gów.... w samochodach. Mitsubishi sigma wróć!!! Do pewnego stopnia Cie rozumiem, ale zaczyna się granica zmęczenia wszystkiego co jest w aucie, a po 2000 roku to wiekszość marek jedzie tylko na opinii. Są 10 letnie auta , które nie maja głupkowatej elektroniki i w tym kierunku...
Po części zgadzam się z kol. Jarosx9 i dlatego mam delikatnie mówiąc uraz do szwabskich cudów techniki ze względu na to, że w większości nie stać nas na zakup dobrego (nie bitego) niemca z wyższej klasy, bo ceny tych aut są choro zawyżone, więc pojawia się mnóstwo odpicowanych cacek spawanych z ćwiartek itp. Dlatego można kupić bardzo dobre samochody...
Czytam różne recenzje , opinie od dwóch tygodni, ale są tak różnorodne , że nie mam zdania. Może wasza opinia by mi pomogła. Nic tutaj Ci nie powiedzą. Znaczy źle się wyraziłem - powiedzą tyle samo i to samo co na innych forach. Generalnie jest tak że wszyscy chwalą swoje samochody albo podobne, a inne przedstawiają jako szroty. Weź przykład np. z...
Co do volvo v40 to mega drogie części. Jak do octavii masz filtr kabinowy za 45zł to do volvo jakieś 70. Za same gumy do zawieszenia masz jakieś 690zł. Osobiście unikałbym volvo jak i mitsubishi. Co najwyżej galant albo sigma:) Może avka?
Hmmm... a miałeś kiedyś beemkę?? ja mam 4 i nigdy nie kupię innej. Miałem mitsubishi i ... zmieniłem na BMW. Było wygodne i tyle. Mocy... 0 słabizna. a jakość wykonania czy części 100 lat za Afro Amerykanami a co dopiero BMW. A do tego Sigma??? Wielki ciężki kloc z miernym paliwożernym silnikiem. I objechać to tym można co najwyżej malucha... może CC...
Cyfrowe wzmacniacze S-Master Sony Koncern Sony w całej gamie amplitunerów / kin domowych stosuje cyfrowe wzmacniacze dużej mocy klasy D nazwane firmowo jako S-Master. Konstrukcja samego wzmaciacza jest bardzo prosta. Sygnał PCM z procesora DSP efektów dzwiekowych zostaje podany do dwukanałowego konwertera PCM na PWM typu CXD9788 (S-Master Processor)....
IL300 jest układem stosunkowo wolnyn. "Lubienie" nie ma tu nic do "gadania". Jeżeli chcesz działający schemat to podaj e-mail'a. Wracając do tematu - może spróbuj z układami HCPL 7860P. To stosują w falownikach Mitsubishi do pomiaru prądu w 2 fazach (falownik 3-fazowy, pomiar spadku napięcia na rezystancji-nie ma mowy o czymś takim jak wspólna masa...
Za 5 ty można uchodzić galanta 2,0, 2,5l w dobrym stanie ew. z małymi defektami ranty nadkola. To samo sonata III z silnikiem 2,5. Co prawda nie japońskie, ale technologia od mitsubishi . Auto 2x lepsze od golfa za ta sama kasę. Swoja drogą jest tyle japońskich aut z tamtych lat , a Wy jak zawsze zaproponujecie golfa ... Ręce opadają. Stan blacharski...
Chcesz kupic to i tak kupisz, nikt Ci nie zabroni na forum wydawać swoich pieniedzy jak chcesz, ale nie porównuj V-6 z Japonii z tamtych lat z niemieckimi - moim zdaniem róznica była bardzo duża, szczególnie w niezawodności. Reasumując 2,4 silnik przeciętny, nie pozbawiony wad ( częste wycieki, awarie układu zapłonowego), stosunkowo skomplikowany (...