Tak, masz rację, nie zauważyłem tego
1 etap 24 Nm 2 etap 49 Nm 3 etap 90° 4 etap 90° 5 etap śruba M10 58 Nm
Zobacz tu: http://forum.mitsumaniaki.pl/
dziwnego tego skana miałeś bo opisy błędów trochę po polsku trochę po angielsku i trochę to namieszało, APS - acceleration position sensor (czujnik położenia pedału gazu) są tam dwa potencjometry, 1 to pierwszy potencjometr główny 2 to drugi sprawdzający, pedały gazu często w nich padały także jeśli ten błąd się nie kasuje i nie był rozpinany pedał...
Ecu siadają, ale czesciej czujniki polozenia walu lub same aparaty. Czujnik na rozrzadzie lub pod aku na skrzyni.
Unikaj tylko silnika GDI i powinno być dobrze.
Ewentualnie możesz włożyć 4G63T o mocy 200 KM. Silnik turbodoładowany.
http://workshop-manuals.com/chrysler/seb... Czerwony w wiązkę idzie... Kto tam gwałcił ten silnik ?
Porządny klucz i strzał rozrusznikiem.
Sprawdź kompresję i ustawienie rozrządu...
każdy silnik 16 zaworowy jest kolizyjny A jak to sprawdzić, zdjąć pasek i pokręcić wałem
miga ciągle, bez żadnych sekwencji, a dodatkowo miga też kontrolka ABSu. To znaczy- brak błędów.
Witam, pewnie nie zatankowałeś samochodu do pełna zimową ropą i teraz jest problem z wodą wykroploną z baku i może z parafiną, wymień filtr i podaj paliwo z dodatkowego zbiornika ,powinien zapalić ,ale jak masz mozliwość to wstaw do ciepłego garazu i dopiero wymień filtr i reszta jak wyżej, powodzenia.
Z Mitsubishi Colt i Lancer 1.5 będzie pasował.
Jak uruchomie silnik i przy otwartej przepustnicy podam mu zmywacz do hamulców to nie wkręca się. Ciekawa metoda, jednak ten środek ma inne przeznaczenie. Nie uważasz? Może jednak oddać auto w fachowe ręce, zanim większego bałaganu nie zrobisz? Np. że zmywaczem do paznokci?
Podaj wartości ciśnienia z pompy WC przy obrotach jałowych, średnich i jak się dusi.
Eagel Talon to nic innego jak wersja amerykanska Mitsubishi Eclipse, silnik tez jest mitsu 2.0 16 szukaj info w necie o eclipsie. Pozdrawiam
Co zostało do tej pory sprawdzone? Błędy odczytane?
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Potrzebujesz silnik z pełnym osprzętem i elektryką oraz skrzynie ze sterowaniem sprzęgła. Dodatkowo całkiem inne hamulce na przód.
A co nas to obchodzi ten silnik prędkosci obrotowej kontroli obrotowej talerza czy przesuwu .nie kop tam gdzie nie potrzeba . Złącze cnn04 i TT motor. TT MOTOR to tylko czujnik że talerz się obraca a impulsy mają dotrzeć do IC103 i on ma generować impulsy do sterowania ruchem silnika horyzontalnego w czasie odczytu .Podejrzewam ze to coś jest pod talerzem....
z tego co zrozumiałem to masz 3 generacje a nie sekwencje czy tak czy ow ak nie jest to parownik zaczołbym od przeczyszczenia rozdzielacza w którym jest silnik krokowy
Wpinasz kontrolkę w jeden pin. Czy tylko ? Na schemacie masz diodę szeregowo z kontrolka do pin ,,L" . Pin ,,S" podłączony jest do klemy + akumulatora Uwzglednia to spadki napiecia na przewodzie alternator - akumulator i silnik (masa) klema (-).
Witam. Co było przyczyną tej nierównej pracy silnika po dodaniu gazu? Mam ten sam problem..
Używany sterownik komputera kupisz za około 100, silnik krokowy za około 80. Miałem kiedyś 4G92 i podobny problem, dopiero po wymianie tych części zaczęła jeździć, jeden z częstych objawów... Co najśmieszniejsze na jałowym zero oznak nawet po podłączeniu komputera nie wykazywało błędów, ale na wyższych obrotach przepalało bezpiecznik silnika jak dobrze...
Aby na 100% upewnić się czy pompa oleju jest sprawna to wyciągnij miarkę oleju od skrzyni biegów (silnik nie pracuje) i sprawdź (pomierz) stan oleju. Następnie uruchom silnik i pomierz ponownie. Przy sprawnej pompie stan na uruchomionym silniku powinien się obniżyć + - 2.5 - 3 cm.
Muszę się przyznać do błędu, spojrzałem nie na ten silnik co potrzeba, oto diagnoza problemu:
ale jest płyn chłodzący nad tłokami. I to mnie trochę dziwi. Normalne, po zdjęciu głowicy rozszczelniłeś kanały wodne i płyn wylał się z głowicy na tłoki. sąsiedztwie końcówki pompowtryskiwacza ? Tam nie ma pompowtrysków, to silnik z wtryskiem CR.
CDIF go przeczyta, albo inny sprzęt czytający "renówki" bo to silnik i sterowanie "francowate"
Chip który teoretycznie zwiększa moc o 20-40 KM przy silniku o mocy 98KM oznacza przyrost mocy o 20-40%. Jak dla mnie jest to powód by być ostrożnym nr 1. Powód by być ostrożnym nr 2 to fakt iż w opisie napisali że chip podnosi zarówno silników benzynowych jak i diesli - to się nie trzyma kupy. Diesel jest sterowany kompletnie inaczej jak silnik benzynowy....
5w50 nie bardzo mogę używać ze względu na turbo.. Nic bardziej mylnego...to ten właśnie olej chroni silnik i turbinę w całej gamie temperatur,poczytaj trochę fora Mitsubishi czy Subaru gdzie właśnie do ostro podkręconych i regularnie "upalanych bolidów"zalecany jest właśnie ten olej.
Mechanikiem jestem slabym silnik wogole nie kreci nie ma zadnego. dzwieku
Problem tkwił w sterowniku silnika i czujniku wałka rozrządu. Cała impreza kosztowała 200pln Zregenerowano podzespoły i jest ok.
Witam Czy jeżeli użyję modułu FM353, to wykorzystywany napęd Mitsubishi będzie działał jak zwykły silnik krokowy (bez sprzężenia zwrotnego), pomimo enkodera znajdującego się w silniku? Jeżeli dobrze myślę, to w takim przypadku lepiej byłoby wykorzystać moduł FM354, żeby otrzymać pewne pozycjonowanie. Proponuję sprawdzić czy napęd pozwala na sterowanie...
Nie ma u mnie na stacyjce takiego pinu, żeby po włączeniu zapłonu zanikało napięcie. Ale wstawiłem przekaźnik i mam napięcie po wyłączeniu zapłonu. Jednak gdy próbowałem wykorzystać do rozłączania solenoidu gaszenia czujnik ciśnienia oleju, to podłączony przekaźnik (nr2) wprowadzał zmianę rezystancji i kontrolka ciśnienia oleju cały czas się świeciła....
witam ...napisałem o Canterze posiadającym silnik 4M42, które serwisujemy na co dzień.....z kolei Pajero posiada inny silnik 4M41, a na temat tego silnika nic mądrego nie powiem , ponieważ nigdy z nim nie mieliśmy nic wspólnego.....serwisujemy tylko ciężarowe Cantery....pozdrawiam
Niektóre falowniki mają w standarcie obwód bezpieczeństwa, np. Mitsubishi ma dwa kanały bezpieczeństwa:Sc-S1 i Sc-S2; w Hitachi? -nie wiem. Wyłączniki krańcowe powinny działać na tory sterowania - coś rozłączać - tak jak sugeruje kol. 15kVmaciej; Natomiast stop awaryjny może być zrealizowany przez safety relays - ale tu ze względu na duże prądy trzeba...
tak jak przedmówca, a ja dodam tylko, że bez problemu można tak jeździć, a jeśli szalać nie będziesz to naprawdę długo można tak jeździć (ja Astrą F 1.4 palącą podobne ilości oleju jeździłem 3 lata ale z gazem w podłodze i w końcu wypaliło zawór, to nie powiązane z braniem oleju tylko z pałowaniem... potem wymieniłem silnik na 1.6 i jeżdżę dalej) PS:...
Miałem małego Mitsubishi z identycznymi objawami (silnik jednak benzynowy). OBD2 za kilkanaście złotych i aplikacja Torque wykryły błąd czyjnika pozycji wałka rozrządu. Dość prosta wymiana czujnika i... pomogło.
Zapomnij o falowniku do silników indukcyjnych! Spalisz uzwojenia silnika BLDC. Nie ma żadnego wirowania pola. To nie silnik indukcyjny. BLDC jak sama nazwa wskazuje jest silnikiem prądu stałego. Nie ma komutatora mechanicznego tylko tranzystory włączane w odpowiednich momentach. Komutator mechaniczny miałby 3 sekkcje. W sprężarkach stosuje się niestety...
Moim zdaniem opisałeś jak najbardziej prawidłowe działanie silnika. Silnik, pracujący na ssaniu, daje objawy duszenia się jeżeli jest prawidłowo wyregulowany. Dostaje bowiem proporcjonalnie więcej paliwa z powodu zamknięcia przepustnicy powietrza. We współczesnych silnikach ssanie służy praktycznie tylko do rozruchu a nie do jego rozgrzania. Wyjątkiem...
To aktuator od aktywnego wydechu od Mitsubishi 3000GT VR4/GTO a.k.a. Dodge Stealth R/T numer części MB810722. Jest tam silnik z przekładnią i potencjometrem położenia tego koła na którym zakładasz linkę. Do sterowania jest dodatkowy moduł.
No niestety niema nikt nic odświeżam temat ma ktoś może instalacje komputera do 94 roku Zapewnie nie czytales swojego postu ze napisales do1994roku. Z tad moje zapytanie o swapa. A modele 6G74 ( na sam ten model nie chce mi sie pisac bo jest tyle silnikow ze glowa boli a pod spodem kilka z nich ) 6G74DOHC 24V 07/1995-12/1998 (153 kW) 08/1998-12/2000...
Siłownik regulacji nadciśnienia ładowania, masz silnik 2,5, ciśnienie ładowania 0,7 bara. Często pęka żeliwna obudowa, a dokładniej gniazdo zaworu. Jak podejmiesz decyzje o wymianie to zwróć uwagę bo były dwa typy, z chłodzeniem wodnym i bez.
Przebieg 94 tkm, rozrząd OK, pasek i świece do wymiany w przyszłym tygodniu.Przepustnica rozebrana i czyszczona osobiście w ubiegłym tygodniu. Po konsultacjach z mechanikami i netem doszedłem do wniosku że nie "nauczyłem" ECU wolnych obrotów a raczej położenia przepustnicy po odłączeniu akumulatora. Po prostu w czasie nagrzewania silnika po podłączeniu...
Jaki masz teraz silnik , też teraz wymieniam i kupowałem na allegro silnik z hyundaia sonaty G4CP to ten sam silnik, sprawdź na silniku pisze jaki masz typ silnika , pasuje też z mitsubishi 4G63, silnik kupisz do 1500 spokojnie, sa nawet po 1000
L lampka ładowania S plus po zaplonie
Witam. Odświeżam temat, gdyż w moim Mitsubishi ASX 1.8 DID słyszę podobny dźwięk. Teraz dodatkowo silnik jakby tracił moc w momencie tego odgłosu. I nie jest to normalny odgłos silnika, jak ktoś sugeruje, ale jakaś usterka. Może DPF albo EGR...?
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
silnik mitsubishi mitsubishi silnik szarpie silnik mitsubishi lancer
niebieski matryca blaupunkt volvo silnika lodówka amica naprawa
defro k1pv4 plyta glowna sharp
BZP650C12 – zamienniki diody Zenera 12V 5W: 1N5349B, BZT03-C12, BZD27C12 Pompa wody 230V – wirnik wolno się kręci: kondensator, łożyska, uzwojenia, diagnoza