Dociągało się tylko głowice żeliwne w starszych typach silników i ze starszymi typami uszczelek. W silnikach Mitsubishi, choć głównie serii 4GXX, uszczelka głowicy, to jest czuły punkt. Czuły na błędy montażowe. Ważne jest dokładne oczyszczenie powierzchni przylgni i wyrównanie (planowanie) głowicy, jeżeli jest potrzebne. Ważną sprawą jest również zastosowanie...
Z tego co patrzyłem to jest sama uszczelka. Zakładasz bez dodatkowych uszczelniaczy.
Słabo szukasz pierwsza pozycja z wójka google http://www.geneus.pl/index/czesci/Mitsub...
To jeszcze zostaje uszczelka pod głowicą
Też możesz zobaczyć czy masz chłodnice pod lewa strona zderzaka to wtedy na pewno uszczelka.Jak nie masz tej chłodnicy to albo chłodniczka oleju co kolega wyżej pisał albo uszczelka.
Do wymiany uszczelniacze lub uszczelka glowicy. Nie przejmoj sie, jest to normalne przy tym roczniku i przebiegu.
Witam, posiadam auto marki mitsubishi canter rok 2000 poj 2800 chodzi mi o momenty dokręcania uszczelki pod głowicą
Zamykam post problem był po stronie wadliwej uszczelki w pompie
Witam wymieniłem wszystkie uszczelki przewody cewka główkę na aparat zapłonowy iskra jest co jeszcze może być
uszczelka sprawdzona od przewodu -głowica?
Masz maź w zbiorniczku, ubywa Ci płynu a nic nie piszesz o tym by wzrastał poziom oleju. Skoro olej dostaje się do zbiorniczka to powinno być też odwrotnie. Tutaj turbina dostaje olej i chłodzenie z silnika więc problemem może być turbina - takie moje zdanie alem oczywiście mogę się mylić. Zacznij od pomiaru ciśnienia na tłokach. Jeżeli płyn dostawałby...
hmm a czy zauważyłeś żeby ci płyn chłodniczy schodził? lub czy w zbiorniczku od płynu nie znajduje się olej ? . Jeśli tak to mogła ci pójść uszczelka pod głowicą
4 lata temu płaciłem chyba 120 zł To nie wiem, czy nie lepiej od razu zostawić go w warsztacie i tyle, bo sama diagnoza za wiele mi nie da. Myślałem, że można jakoś rozpoznać objawy jednego od drugiego, żeby po prostu już za to nie płacić i żeby się pocieszyć, że to np. są uszczelki ;D
Albo uszczelka albo głowica.
Można tak zrobić i to śmiało, tyle że zacząłbym od pomiaru jaka uszczelka wychodzi. Bo może się okazać że przejście na grubszą uszczelkę, zniweluje obróbkę bloku.
Tylko wymiana, silikon nic nie da, bo szyba go wciągnie w drzwi, a jak kobita nie ma kasy, to jej to ogarnij i tyle.
Jaki problem wymienić uszczelkę? Części są dostępne.
Uszczelka pod głowicą i regeneracja samej głowicy, pewnie 500zł najmniej.
rysnieznany nie napisał jak był uszkodzony rozrząd, być może nie ruszało aparatem zapłonowym, jeśli dobrze pamietam,to w tym modelu jest napędzany od wałka rozrządu. Mnie też kiedyś przywlekli Astrę bo bendiks przepuszcza a skończyło sie na 1.200 pln, bo zerwał sie pasek - 14 na 16 zaworów do wymiany, 4 prowadnice pasek, rolki, uszczelka pod głowicą.
Raczej na pewno uszczelka - oddać w fachowe ręce.
Po pierwsze sprawdzić termostat, a najlepiej wymienić jednak musi być założony część samochodów ma układ obiegu wody w silniku a dopiero termostat puszcza wodę na chłodnice zamykając obieg w silniku. Po drugie sprawdzić czy pompa pracuje prawidłowo tutaj niestety trzeba zagrzać silnik i czy na powrót pójdzie gorąca woda (nagle letni wąż zrobi się gorący).I...
A może zawór się nie domyka (lub pękła sprężyna zaworowa) i sobie stuka zaworek o cylinderek robiąc demolkę...? W starych autach w 95% po załozeniu infrastruktury LPG leci uszczelka pod głowicą (wyższa temp spalania mieszanki).
Powiedziano mi że może to być przyczyną rozprogramowania, tylko nikt nie mówi jak na powrót zaprogramować okna (szczególni tylne). Przednie okna chyba z powodu częstszego użytkowania działają poprawnie. Wczoraj przejrzałem wszystko ze strony mechanicznej, umyłem uszczelki i jedyne okna jakie cudują to tylne, najbardziej lewe. Wie ktoś może czy wskazane...
raczej nie ubywa, myślałem tez ze może być uszczelka ,ale ją wykluczyłem bo świece są suche i na wszystkich cylindrach by nie puściła. Jeszcze nie był pod komputer podpinany.
W ASO takie problemy się rzadziej zdążają. Od roku pracuje w ASO Mitsubishi i muszę powiedzieć ze tam wszystkie uszczelki i śrubki są wymieniane a klient przed naprawą dostaje kosztorys lub jest informowany telefonicznie o kosztach naprawy. Jakieś cztery lata temu klient przyszedł po odbiór samochodu, niestety nie mógł zapłacić kartą bo kwota była zbyt...
Witam. Mi też tracił moc i zaczął kopcić na biało. Zjadł mi cały płyn chłodniczy. Myślałem że to uszczelka pod głowicą ale okazuje się że to właśnie ta chłodniczka. Mój mechanik powiedział że można to obejść ale może się okazać że będzie więcej palił..
A ja nadal stawiam na przedmuchy, albo uszczelka, albo głowica. Można by spróbować powąchać czy ze zbiorniczka lub chłodnicy nie czuć takim jakby spalonym olejem albo spalinami, jeśli czuć, to - przedmuchy.
Witam! Chcę przyciemnić tylne boczne szyby. Potrzebuję w tylnych drzwiach wyjąć uszczelkę dzielącą plastik z szybą. Czy muszę cały plastik drzwi odkręcić czy jest on w jakiejś rynience ? W jaki sposób ją zdjąć?
Witam posiadam mitsubishi carisme 1.8 gdi 2000 rok . Samochód dużo pali ,a mianowicie około 14 litrów w trybie miejskim . Mam też obiaw ,w postaci falujących obrotów na biegu jałowym z tego ,co się dowiedziałem jest to spowodowane zabrudzoną przepustnicą ,ale czy to też ma wpływ na spalanie ,czy to może inny problem .W tym aucie była wymieniana uszczelka...
gdi to benzyna,interesujacy silniczek. http://www.mitsubishi.com.pl/gdi.html Proponuje wizyte w serwisie.Najlepiej po godzinach pracy:) (ceny w godzinach pracy sa kosmiczne).W japoncach lepiej nie grzebac.Byc moze bedzie to pierdola,np.uszczelka pod kolektor ssacy (200PLN).W moim sluzbowym samochodzie cos takiego sie dzialo,po wymienie w/w uszczelki...
Mitsubishi Pajero 2,5 TD, silnik 4d56. Oddałem silnik do remontu z powodu konieczności szlifu płaszczyzny (wżery pod uszczelką). Zużycie cylindrów wynosi 0,04 - przy dopuszczalnym limicie 0,03. Reszta silnika jest w dobrej kondycji. Wał nie wymaga szlifu. Pytanie: - zostawić jak jest, zrobić honowanie + nowe pierścienie - wymienić tuleje, tłoki stare...
juz znam przyczynę. wywaliło uszczelkę pod głowicą, tylko dlaczego poraz drugi?? była zmieniana jakieś 5000tys km temu, mechanik stwierdził ze głowica jest ook
Sprawdziłem dzisiaj i co się okazało. Moim zdaniem wieje połowa powietrza szczelina między czarnym plastikiem tunelu szyby a białym plastikiem tam gdzie jest gabkowa uszczelka. Rąk tam nie wsadze. Jak delikatnie odegniesz ten plastik to czuć jak wieje mocniej. Sterowanie tą krzywką też działa. Tylko mnie niepokoji jedna rzecz że jak masz np nadmuchiwane...
Witam, Nie dawno stałem się szczęśliwym (albo i nie) posiadaczem outlandera z 2011 Roku z silnikiem 2,2 o mocy 177KM. Nie długo po zakupie zdarzyła się taka sytuacja że wywaliło cały olej przez filtr olejowy. Po prostu wydmuchało uszczelkę. Auto wstawiłem do warsztatu. Mechanik powiedział że pewnie filtr był źle zamontowany. Założył nowy filtr zalał...
Wszystko rozumiem tylko czemu sykneło mi to powietrze skoro jest zawór ? Chyba otwiera się on dopiero jak się mocno zapowietrzy wtedy jest wystarczająca siła żeby odepchnąć sprężynę w zaworze ...czyli w pewnym stopniu zawsze będzie zapowietrzony . Jakby lekkie zaciągnięcie powietrza otwierało zawór to zbiornik ani trochę by się nie zapowietrzał . Ojciec...
Tak myślałem, że ta maź to mieszanina oleju i płynu. Zastanawia mnie jednak miejsce gdzie to występuje. Jest tam uszczelka, nie ma śladów pęknięć głowicy a przeciek musiał być. Jedynym podejrzanym jest ta zardzewiała kuleczka, która zaślepia otwór w głowicy ale ta rdza to chyba skutek a nie przyczyna przecieku.
Jeżeli wydobywają się kłęby białego dymu to najprawdopodobniej będzie to uszczelka pod głowicą do wymiany (woda dostaje się do cylindrów dlatego pojawia się biały dym) .Polecam też sprawdzić głowice na szczelność (czy nie jest gdzieś pęknięta). I taka mała rada Filtru paliwa nie powinno się czyścić tylko wymieniać.
Witam, Posiadam Mitsubishi Carismę 1,9TD z 1997r. i ostatnio zauważyłem, że mam mokrą całą miskę olejową. Początkowo myślałem, że cieknie mi olej z uszczelki, ale szybko wyeliminowałem tą możliwość. Okazało się, że w przewodach nadmiarowych robi się duże ciśnienie podczas obciążenie silnika i spadają one z króćców, co jest powodem cieknięcia ropy po...
Witam serdecznie piszę do was z pytaniem czy warto ryzykować i zakładać ponownie głowicę jeśli ma ona pęknięcie widocznym na zdjęciu. Głowica jest po planowaniu przebieg ok 300 tys km. Wcześniej uszczelka była wymieniana 4 lata temu po czym przejechałem ok 100 tys. Mikro pęknięcia były już wcześniej na wlotach wtryskowych przy ostatniej wymianie uszczelki....
Witam, szukam i szukam na forach ... a mechanicy wciąż swoje i nadal nie znaleźli przyczyny. Pacjent : Pajero 3.2 DID 2002 r. Objawy : - silnik zimny - wszystko ekstra, odpala od strzału, ma moc , przyspieszenie, nie trzęsie. Niby jest jak być powinno - silnik po rozgrzaniu - zaczyna telepać...trzęsie na niskich obrotach. Na luzie jak mocno wcisnę pedał...
Witam kolegów Otóż kupiłem kilka miesięcy temu samochód Mitsubishi Space Star z 2002r poj. 1600cc silnik 4G18 i po 2 tygodniach zaczęły się z nim problemy. Sprawy mechaniczne zostały w większości wyeliminowane, ale jest owe wypadanie zapłonów, którego nie idzie się pozbyć. Silnik nie bierze oleju, poci się trochę pokrywa zaworów, ale uszczelka już do...
Problem dotyczy zamulonego silnika od ponad roku 2,5 v6 z LPG zmagam się z tym problemem . Objawy standardowe wolno się rozpędza zwłaszcza na 2 biegu 3 biegu , zaobserwowałem zapalającą się niekiedy żółtą kontrolkę silnika . Świece wymienione na Irydium Tough DENSO vk20y 5620 niestety wymiana ich wraz z uszczelkami pod zaworami i świecami i kolektorem...
Witam!!! Niedawno oddałam autko do mechanika...Jako typowa kobieta powiedziałam aby "zrobił wszystko co trzeba" czyli paski bla,bla,olej itd Odebrałam autko ( Mitsubishi Colt 1.3 16v 1997r) po przejechaniu okło 20-25km autko stanęło,nie chciało odpalić. Chciałabym nadmienić iż nie zapaliła się ani jedna kontrolka,która w takich sytuacjach zaświecić...
Cześć! Super, że podałeś tyle szczegółów – to bardzo pomaga! Rozbiję to na części, bo masz kilka problemów do ogarnięcia. A. Elektryka (P1676, alternator, migotanie) Błąd P1676 to problem z komunikacją alternatora (LIN/BSS), często związany z regulatorem lub okablowaniem (,). Twój stary alternator (Mitsubishi 9660055080) i zamiennik (REC-2.3761) mogą...
Cześć, Pytanie tak jak w temacie - mam Berlingo w wersji z silnikiem 1.6 HDi 90KM o oznaczeniu 9HX. Samochód ma już swój przebieg (215 tysięcy, ale głównie po mieście, krótkie trasy), więc zapewne już niedługo pojawi się problem z turbiną. Sam stan mechaniczny silnika jest idealny, wszystko jest robione na bieżąco, bez oszczędzania. Zastanawiam się,...
Demontujesz cewki wraz z przewodami, odkręcasz mocowanie linki gazu, odkręcasz pokrywe zaworów, specjalnymi uchwytami zabezpieczasz hydropopychacze w dźwigienkach, odkręcasz wałki pośrednie, odkładasz na bok na coś czystego, ściagasz zabezpieczenia i układasz hydrauliki w takiej kolejności w jakiej wyciągałeś z dźwigienek, wizualnie ocenisz czy nie...
palec jest OK, ale elektrody kopułki wypalone są, elektrody świec ok 1 mm ustawione zgodnie z zaleceniami producenta. Ale wyszła dziś nowa ciekawostka: Zmiana kabli nic nie dała, za to kręcenie aparatem zapłonowym w lewo tak, przy maksymalnym wychyleniu w lewo silnik jest w stanie utrzymać co prawda nie równe ale jednak jałowe obroty. Jak by wszystko...
Witam, posiadam Sebringa I coupe z 1995 roku i tu mam pytanie do was, musiałem wymienić uszczelki oraz oringi od obudowy termostatu więc aby wykręcić musiałem odkręcić też aparat zapłonowy, po złożeniu jak widać czerwony kabel jest luźny oraz niżej w kostce czerwony z zielonym paskiem idzie obok czarnego po prawej... gdzie powinien być ten czerwony...
witam opisze moją historię z tym problemem i chciałbym posłuchać waszych rad a więc: samochód kupiłem we wrześniu ub. roku a od listopada zaczęły się problemy, pewnego dnia zauważyłem mega wyciek oleju, jak się później okazało spod głowicy, więc wymiana uszczelki była potrzebna oraz planowanie głowicy, pomogło na kilka tygodni, potem wyciek znów był...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/tutaj-y... tutaj przetłumaczone ----------------------------------------... Wygląda na to, że: 1. Typowe umiejscowienie syreny alarmowej znajduje się w przedziale silnika, za lewą lampą przednią. 2. Przewód ozn. numerem 30 łączysz z przewodem CZERW./NIEB., który...
Witam, silnik 4d56 2,5 w Pajero z 2002r. Wersja z pompą elektroniczną 115km. Po kapitalnym remoncie (dół i głowica) nie odpala ... Remont z powodu wywalonej uszczelki pod głowicą. Przy okazji zregenerowane wtryski. Rozrząd ok, ciśnienie sprężania po 33 bary na każdym cylindrze. Dalsze sprawdzanie doprowadziło do pompy. Odkręcone przewody od wtrysków....
Cześć Ręce już mi opadają. Pacjent Mitsubishi Eclipse 2.0 z 92r. 4G63, krew mnie już zalewa. Przed naprawą silnik odpalał i pracował właściwie. Po wymianie uszczelki pod głowicą i złożeniu wszystkiego silnik odpalił, wszedł na wysokie obroty, coś zaterkotowało w silniku i zgasł. Nie chciał już odpalić, dopiero po odpięciu przepływomierza odpalił i kulawo...
Cała historia tego jest taka. Autko od jakiegoś czasu traciło moc - szczególnie jak było wilgotno. Miałem wyjazd do włoch i niestety w czechach zerwał sie pasek (mały) przeciwwagi i wskoczył pod rozrząd. Znajomy "mechanik" scholował nas do polski i zaczął grzebac, przy okazji wymienił paski, uszczelki. Jak wyjechałem od niego auto było wykrecone na...
A, oczywiście. Zapłon obecnie na pewno jest i iskra jest silna - ma niebieski kolor przy przeskoku z odległości pół centymetra. Miałem bardziej na myśli, że może zapłon jest w niewłaściwym momencie i dlatego gaśnie. Ale może i masz rację – trzeba by może sprawdzić ciśnienie paliwa… Jeśli chodzi o ten kabel, który idzie z ECU do tego czegoś,...
400zł to przy obecnych cenach oc nawet tego nie pokryje (silnik 1,6 to min) ale lepiej poszukaj vectr- czesci są tańsze. volvo było robione wspólnie z mitsubishi (oprócz silników) i ceny mogą dać w kość. a pomyślałeś że jest możliwe OC na raty? Dodano po 2 Jak masz 3 tys to szukaj zadbanej skody felicji lub tego typu auta . Kupisz od pierwszego właściciela...
Filtr paliwa jest nowy. ASO MMC Zabrze - byłem, tragedia - niemają programu, komputera i innych takich, bylem też w 3 niezaleznych - to samo. To coś ma kości serwisowe. Dzieki Dodano po 9 Cała historia tego jest taka. Autko od jakiegoś czasu traciło moc - szczególnie jak było wilgotno. Miałem wyjazd do włoch i niestety w czechach zerwał sie pasek (mały)...
Długo to trwało ale w końcu znalazłem chwile i moge sie pochwalić montażem :D : http://obrazki.elektroda.net/24_12847133... Ogólnie w Mitsubishi galant '97 nie ma większych problemów, jedyne co to że główka PL ma mniejsza srednice w podstawie niz antena FM przez co na lakierze widac ślad po starej antenie: http://obrazki.elektroda.net/20_12847133...
Jeśli będziesz poruszał się po mieście to po co Ci jakieś specjalne osiągi?? Rozejrzyj się jeszcze w małych autach typu Nissan Micra, Mazda 121 względnie 323, Mitsubishi Colt też nie jest zły-silnik jak najbardziej wytrzymały (1,3) autko ładne i zgrabne i również dynamiczne, Daihatsu Charade można się temu przyjrzeć 1.0 diesel. Fiat Seicento 1.1 nie...
hehhehe........ rozwiązałem problem. wszystko przez to że miałem uszkodzona uszczelke pod głowicą. tzn. na biegu jałowym samochud zasysał zbyt wiele powietrza i gasł. dzięki za temacik.
mialem to samo w moim colcie, w moim wypadku wystarczyło psiknąc pod gumowa uszczelke czujników domykania drzwi WD40 i chwyciło prąd i działa do dzisiaj
Sprawdź jeszcze raz wtryski przekładając je miejscami np. 1 z 3, 2 z 4 i zobacz na które cylindry reaguje przy zdejmowaniu wtyczek. Sposób prosty ale skuteczny. Gdybyś nie mierzył kompresji to można by podejrzewać uszczelkę pod głowicą wydmuchaną pomiędzy 3 i 4 cylindrem.
Już wstawiłem 25zł za sztukę , zamiennik ale kostki pasowały .Należy zwrócić uwagę by nie wepchnąć uszczelki do zbiorniczka -udało się wyłowić.Koła nie należy odkręcać ,wystarczy wyjąć jedną śrubę ,odgiąć nadkole i jest dostęp. Dookoła zbiorniczka jest sporo piachu i dobrze byłoby przed wyjęciem pompki usunąć.
Ja do usuwania rdzy stosowałem płyn firmy Organika - malujesz i rdza się roztapia wręcz. Nie drogie a dobre. A przy nadkolach to zdrapywałem rdzę, ewentualnie stosowałem odrdzewiacz Organiki, potem czarna farba Hammerite, a na koniec ''baranek''. Myślę, czy nie uszczelnić sylikonem szczelin między blachą a plastikowym nadkolem - nie dostawała by się...
P_Zebzda WD40 do zamka można lać, choć smarowania za bardzo nie poprawi, ale chwilowo może pomóc. Lepszym rozwiązaniem jest olej silikonowy(przy okazji można psiknąć uszczelki w drzwiach, prowadnice etc, WD40 zdecydowanie odradzam na coś poza metalem) Z kluczykiem najlepiej spróbować dorobić z zapasu, czasem pomaga. imtheone86 Ustawienie zaworów to...
Za cenę tico (3-6tys.) można kupić pontiac firebird (klasyk po prostu), chevrolet camaro, honda prelude, honda civic, jakąś mazdę też się dostanie, mitsubishi eclipse, nissan 200sx, nissan terrano I, nawet dostaniesz porsche 924 za podobną cenę (8tys), Tak tylko za taka kase to sie kupi "ulepa plamistego :)" ktory raczej wola o pomoc aby doprowadzic...
Witam. Wiem, że podobnych tematów w necie można znaleźć mnóstwo, ale niczego co odpowiadałoby dokładnie usterce w moim aucie. Mam mitsubishi colt 5, rocznik 1999, silnik 1.3, benzyna. Około 2 tygodni temu, po jeździe w bardzo obfitych opadach śniegu, auto jakby straciło moc. Jest mi potrzebne do pracy wiec tego samego dnia pojechałem do mechanika.Ten...
Witam, posiadam dość dziwny problem, który opiszę poniżej. Nie znalazłem żadnych informacji o jego rozwiązaniu w necie, więc będę wdzięczny za każdą wskazówkę czy poradę. Rozpocząłem remont samochodu od wymiany tłumika środkowego i końcowego, piszę o tym dlatego, że model posiada dwie sondy lambdy w tym jedną w tłumiku środkowym. Z tego co wiem, służy...
uszczelka głowicą mitsubishi mitsubishi mitsubishi instrukcja wzmacniacz mitsubishi
huawei gniazdo naprawa ripple current płyta gazowa bezpiecznik
s5611 polski bazarek elektroda
Wkrętarka Makita BHP 451 - brak prawych obrotów Schemat instalacji elektrycznej Iveco Daily II