Dzisiaj wymieniłem obydwa łożyska, wirnik obraca się już naprawdę legutko. Ale objaw pozostaje ten sam. Co ciekawego - zauważyłem że silnik włączony praktycznie bez obciążenia (luźno obracający się nóż, bez koszenia trawy) działa kilka, kilkanaście minut po czym (jak sie domyślam - po nagrzaniu się) zaczyna zwalniać aż się zatrzyma i nic tylko sobie...
Witam. Zakupiłem od znajomej auto jak w temacie. Rok temu zimą dojechała nim do pracy i już nie odjechała silnik nie chciał odpalić.Była z nim u 3 mechaników jeden stwierdził że silnik do wymiany, drugi coś tam przy tym silniku starał się robić ponoć jakieś wyważanie głowicy i coś tam jeszcze auto odpaliło ale nie chodziło jak trzeba. Trzeci nic nie...
Poszła uszczelka pod głowicą i w silniku zrobiło się zagęszczone mleczko. Stało się to w czasie mrozów , wolno ubywał płyn z chłodnicy ,ale w końcu przestało ubywać. Na bagnecie jest prawie czysty olej , ale spoglądając przez korek wlewu oleju , widać że jest grubo syfu. Chciał bym spróbować wypłukać całe wnętrze silnika i zalać świeżym olejem, ale...
No właśnie z tym dymem to różnie bywało jak potrzebowałem szybciej ruszyć to po wżuceniu ok 3000-4000 obrotów i ruszeniu to wyglądało to jak bym faktycznie był parowozem wszystko obrzygane do okoła olejem :( kurcze wymiana pierścionków to już gorsza sprawa bo musiał bym cały reszte silnika wyżucić bo miska olejowa dołem na pewno nie wyjdzie... tak myśle...
Witam, mam ogromna prośbę. Posiadam zbiornik do mleka z silnikiem i motoreduktorem. Jest tam sterowanie obrotami silnika za pomocą „płytki” ze zdjęć. Czy jest mi w stanie ktoś podpowiedzieć gdzie takie ustrojstwo mogę kupić
Podkręć mu trochę obroty, a jak to nie pomoże to wyreguluj gaźnik. Świeca jaki ma kolor? Powinna być jak kawa z mlekiem.
Niebieski kolor powinna mieć iskra, a świeca powinna być kawa z mlekiem.
Witam. Temat dawno nie poruszany ale nie chcąc zakładać nowego tematu postanowiłem napisać tutaj. Mam ekspres jak w temacie w którym również nastąpiła usterka zaworu wielodrożnego. Usterkę usunąłem - okazało się że w napędzie zaworu odczepiło się koło zębate na silniku. Po wyczyszczeniu napędu i zamocowaniu na nowo na kleju koła, zawór ożył i działa...
Probleme tkwil w innym miejscu, po wymianie cewek i swiece smigalo jak nowe do czasu. I znow check, bledy vanos po stronie wydechowej, wymienilem obydwa magnetyzatory vanos, i znow smigalo. Dla pewnosci po jakims czasie odczytalem kody. Byl jeden,cisnienie oleju. Na liczniku nie bylo zadnej informacji o cisnieniu oleju. I w drodze do domu przeskoczyl...
Bez powiązania z płukanka, do silnika wychodzi prawie 5l oleju i dolanie czego kolwiek, na chwilę w ilości 200ml nie zniszczy silnika. Wadą była wcześniej. Myślę, że właśnie tak jest. Co ma piernik do wiatraka. Obstawiam, że nawet 200 ml wody wlane do oleju nie spowoduje zatarcia się czegokolwiek po paru minutach. Wiele pojazdów ma DPF i przez to masa...
Olej silnikowy wymieniany 400 km temu, przekładniowy wymieniałem na votax rowniez nie dawno , zawory ustawiane 200 km temu , pasek założony kevlarowy ( ròżni się wielkoscią troszkę ale to delikatnie o 0,5 i o 1 ) czy to moze byc jego wina ? , sprzęgło nie ma luzòw , wariator i przeciwtalerz również nie . Rolki w porządku . Świeca kolor kawy...
witam sprawdź całą instalację zasilającą , czy niema luźnych styków na złączach elektrycznych.Możliwe ,ze pod obciążeniem sprężarki układ gubi zasilanie i wówczas "szaleje".sprawdź sprężarkę czy pobiera prawidłowy prąd w czasie pracy-może mieć uszkodzony silnik i wskutek nadmiernego poboru prądu powodować poważny spadek napięcia,co również może mieć...
(at)technikabasenowa - nie jest sztuką urządzenie odłączyć gdy w schładzalniku jest 150 litrów mleka. (at)czolo81 - jest to instalacja TN-C więc o przewodzie PE jako takim uziemionym nie ma co marzyć jak i o RCD. Urządzenie jest na 230 [V], więc ciągłość przewodu N jest bo mleko jest schłodzone a i silnik mieszadła działa.
Chodzi o zaprojektowanie tego na zaliczenie przedmiotu na studiach, a nie do zakładu przemysłowego. Zadanie brzmi tak: Skonstruować napęd wirówki odtłuszcząjcej do mleka. Przepustowość wirówki 5000l/godz, obroty bąka 6000 obr/min, Moc silnika 5,5 kW. Obroty silnika 1450 obr/min. Może byłbyś/mogłabyś jakoś pomóc? Skonstruować??? To są wielkie obroty,...
Chyba i tak nie ma tutaj nikogo ... kogo by to interesowało. To nie tak. Nie każdego to fascynuje tak bardzo jak ciebie i nie wszyscy się na tym znają i są w temacie jak ty. Ostatnich kilka twoich postów przeczytałem i jak do tej pory wszystko było w miarę jasne, tak temat zrobił się już dla mnie za głęboki. Poza tym jest jeszcze jedna ciekawa sprawa....
1. ten rumak to ma ważyć ok 90kg (mechanika + baterie, elektronike pomijam). Ja wim że można by go zbudować z mieiszą liczbą sicików . (ale co jeżeli miał by stanąć na dwuch tylnich "łabkach"( czrwry nogi) tylne stanąć a jedną pomachś jędną jedną nalać mleko jedną nasypać pładki , w ostatniej trzymać mleko??. Zdaie sobie sprawe że ten przykład jest...
Kawa z mlekiem = olej z płynem.
Mam "na warsztacie" kombajn jak w temacie, problemem było długie i nie zawsze skuteczne czytanie płyt. Po gruntownym czyszczeniu/ płukaniu optyki objawy zelżały, ale pojawił się dodatkowy - po około 5-10 minutach grania przyciera się silnik. Nie jestem pewien, czy sam mu nie zrobiłem kuku przy okazji czyszczenia, zalewając ośkę izopropanolem, czy takie...
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
A propo linku temat przerabiałem . Jest teraz u mnie i na razie sie za to nie zabierałem. Klient twierdzi, że po roku włączył ( widać nie miał potrzeby wcześniej) i pracował tylko 20 minut. U mnie ( rok wcześniej) testował się dłużej. Pytanie tylko jak był przechowywany przez ten rok bo jest mocno zakurzony ( a czyściłem). Zatem powraca problem - próbować...
I ciepły i zimny silnik palę bez ssania, z wciśniętym gazem. Świece są koloru ,,kawy z mlekiem" po dłuższej jeździe. Po krótkim uruchomieniu są czarne i okopcone. Czujnik położenia wału zmieniony, jak sprawdzić ustawienie zapłonu skoro jest tutaj moduł zapłonowy?
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Dzień dobry, Posiadam Opla Corsa B 1.6 16v GSI i od ponad roku mam z nią niemały problem. Opiszę problem w punktach: 1. Odpalam samochód na zimnym silniku 2. Silnik chwilę się dławi i nie ma mocy 3. Po przejechaniu ok 50m dławienie ustępuje i samochód z powrotem odzyskuje prawie całą moc. 4. Gdy silnik się nagrzeje, dławienie powraca następuje spadek...
Witam. Mam taki problem. Zmywarka raz wylała wodę. Drzwiami woda dostała się niestety również na blachę zmywarki pokazał się błąd E 3. W środku po otwarciu drzwi woda była biała jak mleko więc wypuściłem wodę i chciałem załączyć ponownie. Wypuściła wodę. Późnej nalała ponownie lecz zaczął buczeć silnik i robić się gorący. Po odwiedzeniu wielu tematów...
Klekota w okolicach głowicy a i i łańcuch rozrządu chyba trze o dekiel, sprawdziłem stetoskopem lekarskim. Natomiast pisk dochodzi z okolic miski olejowej. Co do podciśnieniowego wyboru kąta wyprzedzenia zapłonu to chyba jest sprawny, przewody podciśnieniowe całe i drożne. Dziwne jest natomiast to, że cały gaźnik, zarówno z zewnątrz jak i w środku calutki...
Czy problem znalazł rozwiązanie? Podepne sie pod temat bo mam podobne objawy i do tego stuki w silniku: [youtube][/youtube] Bashan stal 5 lat nieruszany w garażu i w ostatnim czasie wymieniłem: - gaźnik wraz z regulacja - świeca (kolor kawa z mlekiem) - króciec łączący gaźnik z cylindrem - luzy zaworowe na 0.10 i 0.15 - cewka - moduł zapłonowy - filtr...
Dzień dobry. Podczas wirowania usłyszałem dwa takie fest strzały jak by młotkiem w kowadło i przestała wirować. Odłączyłem od prądu wywaliłem pranie i obracając bębnem słyszałem jakby silnik "miauczał"? Wyjąłem go, sprawdziłem szczotki i obracając wirnikiem nic nie słychać, tak samo obracając bębnem bez złożonego paska jest cisza. Po zamontowaniu silnika...
Jaką prędkość maksymalną osiąga? Rozpędzi się do tych 45km/h? Gdy wykręcisz świecę zapłonową to jaki ma kolor? Jest taki bardziej brązowy, w stylu kawy z mlekiem? Jeśli odpowiedź brzmi "tak"na oba pytania to wszystko jest ok. Nie zapominaj że to po prostu silniczek czterosuwowy o poj 50cm3 i mocy ledwo 3,5KM, tam nie oczekuj jakiś dobrych osiągów ;)...
Poszukaj, jak wejść w tryb serwisowy, gdzie wykonasz testy. Jeśli są elektrozawory, to wygląda to tak, jakby się zablokowały i są cały czas otwarte. Jeśli do sterowania przepływem wody jest użyty wielozawór, to pewnie jest on uszkodzony lub silnik. Wystarczy, że poszukasz wspólnego miejsca, gdzie łączą się węże od spieniacza i pompy. Tam szukaj problemów.
Dolanie oleju jeżeli nie został nigdzie rozlany, a dokładnie zalane koło foniczne czujnika położenia wału(bądź i on sam) nie ma nic wspólnego z brakiem możliwości uruchomienia silnika. 1. Czy rozrusznik kręci normalnie czy stawia opór-nie można przekręcić wałem? 2. W płynie chłodzącym nie ma żadnego osadu lub budyniu/kawy z mlekiem/oczek olejowych?...
Proszę o pomoc co to może być winne. Nie co, a kto? Ale to chyba wiesz. Ale skoro "mleko już się wylało", to należy zrobić diagnostykę silnika. Ciśnienie sprężania w cylindrach, ciśnienie oleju. To podstawowe.
Witam, mam pytanko co to może być dużo czytałem na forum i mam już mętlik w głowie do mechanika nie jeździłem póki bo wiadomo skasuje kasę a mało się pewnie dowiem. Samochód: VW golf IV 1.4 16v rok 2000 przebieg 205000 tysięcy. 1.Ostatnio zauważyłem w zbiorniczku wyrównawczym (płynie chłodzącym) obecność cieczy koloru kawy z mlekiem. 2. Samochód przerywa...
Witam. Jeżeli mieszadło ma wolne obrotyt to sprawdz sam silnik (może pojemność kondensatora). Co do temperatury (zamarzanie) myślę,że to sprawa czujnika.
Witam! Potrzebuje agregat prądotwórczy do wyżej wymienionego urządzenia. Ciężko określić mi jego moc , ale składa sie z 3 odbiorników: agregat chłodniczy(jest 3 fazowy) są napisane na nim 2 prądy: ln 2,6A i ld 17A kolejne dwa to silniki jeden do chłodzenia chłodnicy, ok 200W i do mieszania mleka zasilany miedzyfazowym 400V moc na wygląd ok 0.4KW. Zrobiłem...
Najogólniej rzecz ujmując prawdopodobnie dostaje za dużo "papu" czyli mieszanka paliwa z powietrzem jest zbyt bogata w paliwo. Sprawdź stan filtra powietrza - jeżeli jest zbyt brudny lub zawilgocony / zaolejony - to siłą rzeczy dostaje za mało powietrza. Rozgrzany silnik potraktowany zbyt bogatą mieszanką gaśnie - kiedyś zimą tak zalecano gasić silniki...
Silniki magnetyczne oczywiście działają i są stosowane do napędu latajacej miotły Harrego Pottera (są filmy!). Widziałeś, czy Harry Potter "tankował" kiedykolwiek swoją miotłę? To musiał być silnik magnetyczny, ze sprawnością >>100%, zasilany stałą energią magnesów neodymowych! Na filmie (innym) widziałem również żywe krasnoludki. I lampę Alladyna,...
Witam, maź w zbiorniku wyrównawczym świadczyć może o uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Parowanie szyb można połączyć z ubytkiem płynu chłodniczego = dziurawa nagrzewnica. A jak wygląda olej w silniku? w układzie chłodzącym płyn, woda czy mix? pozdrawiam teskot
witam. dzisiaj odebrałem samochód od mechanika . mechanik wymienił mi silnik w passacie . kiedy dojechałem do domu okazało się że poziom płynu chłodzącego znacznie spadł . za to poziom oleju się podwyższył . olej silnika ma kolor kawy z mlekiem . cały silnik jest mokry . podejrzewam że płyn chłodzący poszedł do oleju i silnik się poci bo ma za dużo...
Witam. Mam problem z kompresorem z agregatu chłodniczego do mleka marki ALFA-LAVAL. Nie znam dokładnego typu, ale jest to stare użądzenie - ok 20-30lat. Nie dawno zostało zakupione, zdemontowane od starego właściciela i przeniesione w nowe miejsce. Zostało to wykonane przez średniej jakości fachowca, któremu agregat raz wystartował (prawdopodbnie ręcznie)...
Posiadam schładzalnik do mleka 1 fazowy w którym mieszadło jest napędzane silnikiem trójfazowym zasilanym z 1 fazy z sztuczną fazą robioną przez kondensator. Mój problem polega na tym że ostatnio silnik obraca się w drugą stronę, raz przy załączeniu obraca się w lewo a raz w prawo. Jaka jest tego przyczyna? Czy jest to wina kondensatora? Tak lekko odbiegając...
A vacu pompa owszem zasysa powietrze ale wydaje mi się że nie wpycha go do ssącego? jeżeli tak to jak najbardziej masz rację i kopcenie i szarpanie może mieć tu miejsce ale jeżeli to powietrze wpychane jest do skrzyni korbowej razem z olejem którym jest smarowane vacu to nie będzie występować takie kopcenie i szarpanie silnikiem bo tej wody musiał...
Witam! Ponieważ jak wiadomo HRV-ka nie grzeszy ani przyspieszeniem ani mocą, zastanawiam się na zamontowaniem silnika 2.0 oraz skrzyni automatycznej z modelu CRV z lat 1999 - 2001 czyli I gen lub IIgen do 2006r. o ile się w ogóle da. Teraz morduję się z wersją HRV 1.6 105KM, 4WD na skrzyni CVT ( porażka ) - o ile się orientuję to HRV była przez Japończyków...
Witam, traktorek z silnikiem Kawasaki FH721V-BW04-M paliwo leje się do silnika, olej nabiera koloru kawy z mlekiem i podnosi się jego stan. Założony kranik na przewodzie paliwa, zamykany podczas postoju, nie rozwiązuje problemu, zawór iglicowy i zawór elektryczny w gaźniku działają prawidłowo, pompka paliwa też, zostało sprawdzone. Silnik ma przepracowane...
Wyjąć z innej takiej samej podobnej sprężarki. Będzie ciężko. Potrzebne są DWA odentyczne termiki. Tak wynika ze schematu. Ruski zastosowali amerykański patent z dwoma pojedynczymi termikami zamiast jednego potrójnego. Te "bimetale" praktycznie nie reagują na temp. sprężarki tylko na prąd jej silnika. Przydałby się pomiar prądu poszczeglnych faz miernikim...
Co do wentylatora to się zgodzę,ale nie było o nim w pierwszym poście. Posprawdzałbym napięcia w momencie pstrykania na wyjściu przekaźnika i na wejściach silnika.
Od ponad 20 lat mam styczność z silnikami, widziałem już różne kwiatki, zaniżona średnica drutu, mniejsza ilość zwojów, wiązanie uzwojeń sznurkiem do prasy od słomy, izolacja żłobkowa wykonana z okleiny meblowej lub (i tu perełka) z tekturki, na której było napisane "mleko w proszku dla niemowląt" itp. Jak będziesz takich fachowców omijał z daleka ,to...
Zmęczony silnik mieszadła.Psiknij w otworek (są dwa) w dnie silnika NIEWIELKĄ ilość WD40 lub czegoś podobnego. Następnie włącz mieszanie na zimno i kręć mieszadłem ręcznie aż ruszy samo. Jeśli obroty staną się stabilne to spróbuj z wodą. Ta metoda ma 80% powodzenia. Przerywane obroty to silnik do wymiany. Jest to wada tego typu silników nie tylko w...
Silnik Briggs & Stratton 6 KM 190cc OHV odpala na zimnym silniku jednak po rozgrzaniu i zgaszeniu nie można go ponownie uruchomić. Wtedy świeca jest sucha, ma kolor kawy z mlekiem. Do tej pory wymieniłem cewkę zapłonową, wyczyściłem gaźnik i nic to nie pomogło. Gdzie jeszcze można szukać przyczyny?
Jak napisał kolega Rzuuf, obroty w młynie kulowym muszą być niskie, to po pierwsze. Po drugie przekładnia pozwala na "uciągnięcie" dość sporego ciężaru - mielony materiał+kulki stalowe. Widzę, że kolega chce zastosować silnik z chińskich samochodów na akumulator. Jego moc to około 45-55 wat. Powinien dać radę, jednakże nawet w tych samochodach-zabawkach...
Witam! Samochód: Citroen C5 2.0 HDi 2008r. Jestem świeżo po odebraniu auta od mechanika. Objawy przed naprawą: ogromny problem z odpaleniem auta na zimnym silniku (po ok. 6-godzinnej przerwie), większe zużycie paliwa, komunikat "Anti-pollution system faulty", zapalająca się kontrolka wtryskiwaczy, brak możliwości przyspieszenia powyżej mniej więcej...
(at)lishy ja mam dokładnie to samo co ty od jakiś 2 miesięcy. Pierwsza jest ok, później jakby nie miał siły ssać i pyrska mlekiem. Też wpadlem na pomysł z płukaniem spieniacza i zdaje egzamin. Czasami zrobi te 2 kawy dobrze się rzadko. Ten zaworek jest na sekcji zaparzacza o którym mówicie ? Bo ewidentnie wygląda jakby gdzieś szkła cofka pary. edit:...
2,5 µF /450 VAC. . Osobiście preferuję ten typ kondensatorów silnikowych, ze względu na ich trwałość - niezawodność. am jednak wątpliwości. A ja nie. Bo to kondensator pracy wentylatora, czyli typowa pojemność do takiego silnika. Po drugie, kondensator silnikowy 250 µF /450 VAC jest wielkości dwóch szklanek. Po trzecie, wiele firm europejskich,...
Patrzyłem na grzałki do wody (Taka spirala) i ogólnie są duże i niekształtne nie wiem jak bym miał to do Kubaka przymocować od spodu żeby najlepiej oddawało ciepło po za tym będzie cześć tej grzałki wystawać. Do kubka tez nie włożę z woda bo jak butelki dotknie to kto wie czy się dziura nie zrobi. Upierałem sie na Ogniwo bo fizycznie jest proste do...
Problem z ekspresem jura impressa a9 Ekspres nie spienia mleka, para wydobywa się z bloku zaparzającego zamiast z układu mlecznego. Do tej pory wymieniłem wszelkie uszczelki na bloku zaparzającym oraz w zaworze drenażowym. Podstawiłem również nowy zawór ciśnieniowy. Silnik krokowy oraz zawór ceramiczny sprawdzone - pracują prawidłowo. Serdecznie proszę...
Sprawdziłem zawór wody ten czarny manualnie.Uszczelnienia wyglądają na dobre po wcisnieciu blokuje przepływ jednakze nie wiem jak sprawdzić jego działanie jakozawór zwrotny.Podejrzewam że to ten drugi z wskazanych "Keramikventil" ponieważ czytałem w necie nawet to jego uszkodzenie daje objaw odwrotny ,że kawa nie leci dobrze a z zaworu pary leci(proszę...
Wszyatko rozbierałem wczoraj cały multizawór wyczyszczony i lekko nasmarowany. Lewego powietrza nie zasysa. Ale wg mnie cały zawór do wymiany. Dziś po włączeniu multizawór kręcił dość długo silnikiem i przeszedł do spłukania jak to zwykle. A podczas robienia late miał problem z zassaniem mleka. Jak.przytrzymałem tą gumkę na multizaworze to nalał gorące...
Kolego czyli co bys proponowal wyjac tloczki i zobaczyc??? Dodano po 5 A mas moze schemat jak powinly byc zalozone zimeringi na pompie te biale rozprezniki zimeeingu musza byc od strony pompy czy od strony glowicy silnika ja mialem zalozone tak jak na foto Zimeringi chyba ze ktos wcześniej zle zalozyl
Dzięki Michał za odpowiedź. Prawdę mówiąc zastanawiałem się nad Loncinem (zwłaszcza, że serwis mam blisko), ale sąsiad namówił mnie na tego Kohlera, że podobno to lepszy silnik. Może i lepszy tylko z tym serwisem jest przerąbane, po prostu nie sprawdziłem tego gdzie najbliżej mnie taki się znajduje. No ale mleko się wylało. Mógłbyś podać tak na wszelki...
Wlała sie kiedyś woda pewnie i trzeba by wypłukać ten silnik.
Czy według ciebie taki silnik nadawałby się do napędu wialnii do zboża? Łoooo - teraz to dałeś do pieca (jak mawiają) - widziałem chyba coś takiego ale nie ożywam - taki miastowy co to mleko jest z kartonów a maka z torebek. Pare razy jednak na wsi byłem nawet prowadziłem traktor i jechałem jako obserwator kombajnem Vistula więc jakieś tam maszyny...
Hej, tak, te rezystory są oryginalne, połączone równolegle, dają wypadkową 1,1R. Jedyne obciążenie to sam procek sterujący, silnik i pozostałe odłączone. Jesli obciążyć rezystorem to jakiej wielkości? Układy OB2212 kupione oryginalne w sklepie, powinny być dobre. Ani na starym ani na nowym nie ma żadnych zwarć pomiędzy nóżkami, wygladają na sprawne.
Wiem tylko tyle, że silniki termo-akustyczne cechuje większa sprawność niż typowe silniki Stirlinga. Ja bym poczytał więcej przed robotą. Jeżeli będzie pracował na częstotliwości akustycznej to na pewno będzie go słychać. Ale starzy ludzie mawiali że krowa która głośno ryczy mało mleka daje. Poza tym są proste w konstrukcji i tańsze przez to. Prostota...
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Możesz napisac coś więcej o tym planowaniu głowicy :?: Pytam dla tego iż po przejechniu 100.000 km zaczeły pojawiac się drobne wycieki - "mleko" np na bagnecie od oleju i przy korku. Mechanik powiedział mi że będzie do wymiany uszczelka pod głowicą i przy okazji on by dał też głowicę do planowania. Powiedział też, że to normalne w tych samochodach,...
Witam, dawno tu nie zaglądałem. Może parę słów do przedmiotowej usterki. Co ja nie robiłem? Wymieniłem czujniki temperatury, sprawdzałem ciśnienie, wydajność, podmieniałem pompę paliwa, nawet i wtryskiwacz - i nic! Przyczyną okazało się paliwo. Po wypompowaniu było brak klarowności, tak jakby ktoś dolał mleka do paliwa. Po odstaniu na dnie osiadał żółty...
silnik ma moc 1.5kW i napędza sprężarkę w dojarni do mleka więc pracuje przy stałym obciążeniu (w miarę). Zasilania niemożna było przywrócić bo niezależne było to odemnie. Ale już wszystko gra. CO do kondensatora to się zaopatrze w takowy i przetestuje w razie następnego braku napięcia.
Napisz jaka masz swiece zapłonowa , dokładnie typ. Powinna byc iskra F80 lub zamiennik o tej samej wartosci cieplnej. Objawy wskazuja na swiece zbyt gorącą np F75 lub F70 ktora sie przegrzewa i traci iskrę. Po wstawieniu F80 wyreguluj skład mieszanki tak by elektrody swiecy po dłuzszej jezdzie miały kolor kawy z mlekiem. Jak bedzie biała to podnies...
Witam, zabezpieczenie mam takie jak mam, gdybym założył 32A typu C to na bank paliło by mi t w skrzynce 35A. Przy ostatnich nieudanych próbach uruchomienia urządzenia właśnie jeden 35A mi spaliło. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, w tym tygodniu przywożę silnik 7.5kW.
Dzięki za odpowiedź. Wiem, wiem, że nie powinno się, ale wiesz jak to czasem bywa-jak sam się nie przekonam...A tymbardziej, że wiele razy tak robiłem w różnych autach i było ok. Aż w końcu się nadziałem :( A ja chciałem go tylko z kurzu opłukać. Ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, się już nie wróci. Póki co wymieniłem górny włącznik wentylatorów-i...
Wy ale gupoty mówicie(oprócz goldwinger) jesli była by to świeca albo kondensator to by na zimnym też tak działał. NA 100% jest to spowodowane słabą kompresją raczej do wymiany są pierścienie(są zapieczone-powód: zbyt wysokie grzanie do wysokich temperatur) i tłoczek. Wiem ze na 100% bo sam tez tak miałem :D pozdro Kolego jak nie masz pojęcia o czym...
A czy nie jest to objaw spalania stukowego? Co do koloru świec (porcelanki) w megance i corolli nie wiem bo ich nigdy nie wykręcałem, ale w poldku na benzynie miały kolor bardzo jasnej kawy z mlekiem, a na gazie biały, no nie idealnie.
Płynu znowu ubywa, ale czy np w oleju (na bagnecie jest większy stan, albo czy jest tzw "kawa z mlekiem"?).
Na stronie ósmej tego wątku, sygnujący się bog.op napisał Czy zatem magnes stały jest jakby "akumulatorem" pola magnetycznego przejętego w procesie technologicznym, czy w procesie technologicznym powoduje się powstanie zjawisk, które w niektórych materiałach potem przebiegają samorzutnie ??? Otóż ja twierdzę, że właśnie w procesie produkcji magnesów...
Aktus - możesz podać jakieś źródło ceny tego litra mleka - bo wydaje mi się że bajki opowiadasz. Tu pisza np. o 80gr/l - A dokładniej: mleko zł/l ceny skupu woj. podlaskie 0,96 woj. opolskie 0,94 woj. dolnośląskie 0,93 woj. warmińsko-mazurskie 0,85 woj. mazowieckie 0,81 woj. podkarpackie 0,79 źródło GUS A biopaliwa - nigdy nie uciągną rynku paliwowego,...
świece były sprawdzane i są podobno dobre elektroda ma kolor "kawy z mlekiem" przebieg 150tys, niewiem co to są hydropopychacze ale nic niesłychać po odpaleniu silnika żeby coś "klepało" Auto nie bierze oleju i nie pusza kłębów dymu
W razie gdyby jedak nie działało, to nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa. Mam jeszcze w zanadrzu usprawnienia, które powinny polepszyć bilans energetyczny. (Tak na szybko można np. popracować nad dostosowaniem faz obrotu obydwu osiek - poprzesuwać je delikatnie tak, żeby "zaskoczyło") To, co napisał autor, jest kropka w kropkę zaczerpnięte z...
mam podobny problem więc podłącze sie do tematu. Chciałem odpalic schładzalnik do mleka na agregacie pradotrowczym o mocy max 2,5kW. Schładzalnik podczas normalnej pracy pobiera prad nieco ponad 5A i jest zasilany jednofazowo. przy podlaczeniu go do agregatu nawet nie rusza, ale zabezpieczen w agregacie tez nie wywala, wiec nie wiem o co moze chodzic....
To jest agregacik ze schładzarki do mleka, prawdopodobnie. Zasilanie 3~380V, obecnie na 3~400V też powinien pracować. Podłącz po prostu 3 fazy do trzech górnych zacisków i koniecznie ochronny na masę (żółto-zielony) Nie wiem czy do czegoś to jeszcze wykorzystasz ;)
Witam. Nie wydaje mi sie żeby to był czujnik położenia wału bo samochód za każdym razem jak zgasnie to odpala bez problemu. Nie uporałem sie jeszcze z tym problemem w zimie samochód gasł sporadycznie bo był zimny i obroty miał wieksze ale teraz jak jest cieplej gasnie ciagle jak dojerzdzam do skrzyzowania i jak stoji sobie odpalony, byłem na kompie...
a ktora to ta dysza aha i najwazniejsze chyba na zime nie spuscilem paliwa i jak je teraz zlalem to to takie mleko bylo,ale jakies 2 m-ce temu ja odpalalem na tym paliwie i chodzila dobrze moze jeszcze to swieca bo duzo nagaru bylo ale szczotka oczyscilem ale to chyba nie to.
Za wentylator może być odpowiedzialny czujnik temp. [url=]Link. Co do uszczelki też istnieje takie prawdopodobieństwo - czy nie odczuł kolega spadku mocy ? w zbiorniczku wyrównawczym jak i całym układzie nie ma śladów oleju ? Poznać to można po tzw ,,kawie z mlekiem''. Radziłbym zaprowadzić auto do znajomego dobrego mechanika. Na odległość ciężko ,,zobaczyć''...
Czy odpowietrzyłeś układ chłodzenia po naprawie chłodnicy? Sprawdzałeś czy czasami te piski to nie pasek od alternatora? lub wspomagania kierownicy?? Jeśli olej nie jest jasnego koloru, ani woda/płyn w chłodnicy nie jest jak mleko to nie powinna być chłodnica.
Do baku nie dolewałem oleju. Olej bierze z dozownika,i jeszcze te grzanie straszne grzanie czy to normalne? Gaźnik ustawiony raczej prawidłowo kolor świecy kawa z mlekiem.
może to być : - słaba iskra - nieprawidłowo wyregulowany gaźnik lub przycinający się zawór w komorze pływakowej, jedź do kogoś innego nie sprawdzi poziom paliwa i wyreguluje raz jeszcze Skoro świeca ma kolor kawy z mlekiem to znaczy że spalanie ma dobre więc nie ma sensu regulować gaźnika ani zmieniać świecy. Przyczyna jest gdzieś indziej.. To jest...
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
Niekiedy ma kolor kawy z mlekiem lecz trafia się ,że jest okopcona pokryta takim ciemnym nalotem. Zawór iglicowy się zawiesza, i zalewa silnik. Wymień zaworek iglicowy w komorze pływakowej. Być może że występuje z gniazdem. Dodano po 2 A ta rura z ramy wyjdzie Ci dopiero po dokładnym oczyszczeniu.
Praca na benzynie i na gazie wygląda mniej więcej tak samo. Jeśli chodzi o świece to mam trzy elektrodowe i ich końce (w okolicy elektrody) są koloru jasnej kawy z mlekiem co według mnie jest objawem dobrego spalania. Wczoraj zmieniłem silniczek krokowy. Jak przyszedłem rano i przekręciłem kluczyk to odpalił ale obroty na początku skakały ale po chwili...
A widziałaś ten olej ?Fizycznie widziałaś klej jak z ciągli miskę olejową ?Jakoś nie chce mi się wierzyć w to.Jak by poszła woda do oleju to kolor oleju byłby jasno brązowy coś kawa z dodatkiem mleka, temperatura by podskoczyła i silnik by nie padł po 20km.
Mam problem z kosiarką jak w opisie Fleurelle BA 451 silnik Tecumseh 5KM problem jest następujący - kosiarka posiada regulację prędkości obrotowej jednak tylko w położeniu na MAX działa względnie poprawnie - czasami pryknie sobie w wydech ale poza tym OK jednak wystarczy tylko troszkę przesunąć dźwignię a kosiarka mocno prycha i ma niestabilne obroty...
Po pierwsze jeśli skuter zimny ma kopa a ciepły muli to oznacza że kompresja prawdopodobnie nie ta, więc najprawdopodobniej pierścienie do wymiany ewentualnie tłok. Jeśli masz możliwość to sprawdź kompresję. Możesz też sprawdzić luzy układu korbowego delikatnie poruszając tłokiem od i do siebie nie ma prawa być żadnego wyczuwalnego luzu. Co do tego...
...Co to jest "przy czy" - moze miales na myśli pryczy. przy czym Nie rozumiem Twojej inspiracji, chodzi o Minu ? - ja założyłem, że Minu coś znaczy, nie dopisałem Ci jakiejś do tego sugestii. Życzę Ci powodzenia, będę tu tylko zaglądał. Z pisania dalej w Twoim temacie rezygnuję. Jezeli mozemy rozmawiajmy dalej o tym. Zaczelismy rozmawiać o Magnesie...
Sam się przekonałem na tych olejach z beczki. Do ciągnika miałem kupi olej hipol do skrzyni. Kupiłem tylko 5l na sprawdzenie. Miał on kolor kawy z mlekiem co to było to nie wiem i zrezygnowałem z niego i kupiłem w karnistrze :) Polak to świnia nie każdy ale większośc chce tylko zarobi na szajsie i tyle :)
olej się zważył. Co się zrobił?!! Co Cię kolego dziwi? Nie widziałeś kiepskiego oleju po zimie? Rozwarstwia się i wygląda jak zważone mleko, tylko czarne :) Dodano po 1 Wymiana pompy w tym modelu to wydatek do 500zł. Ale najpierw jedź na diagnozę do uczciwego mechanika, bo przy 90tyś pompa nie powinna padać. Dodano po 38 Bez obsłuchania silnika nie...
No właśnie nie "cyka" na trzecim rowku. Co z tego, że mi odpala od pierwszego razu jak silnik nie ma mocy, kopie mocno w wydech, a świeca nie jest jak kawa z mlekiem. Właśnie tu jest problem, że jedyne dobre ustawienie jeżeli chodzi o moc silnika (dużo mocy) i ładny kolor świecy to pierwszy rowek. Ale odpalić go zimnego na pierwszym rowku jest strasznie...
Jak się chcesz napić mleka to kupujesz krowę? Jedź do kogoś i ci ustawi.
kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił...
Sprawdź ciśnienie sprężania.Jaki kolor świec . Ciśnienie sprawdzę, świece 1 i 4 czyste i kolor kawa z mlekiem, 2 i 3 lekko przyczerniałe ale też czyste.
Dobra koledzy, postanowiłem że sprawdzę również intepeller , czyli pompkę wody, lecz napotkałem problem przy próbie zdjęcia spodziny, mianowicie nie mam pojęcia jak się odczepia cięgło od biegu od spodziny aby ją wyjąć na warsztat. Kolego a w którym miejscu są te uszczelniacze? bo spuściłem olej i faktycznie jest rzadki ale koloru kawy z mlekiem. Dzięki...
Wymieniłem filtr paliwa. Paliwa był pełen zbiornik i do pompy dopływało właściwym strumieniem. Jedynie co mogłem wcześniej zauważyć, to to, że układ się zapowietrzał i trzeba było podpompować pompką) Jeszcze raz wymienię paliwo ( coś kolor oleju napędowego po zimie przypomina herbatę z mlekiem). Pytanie pozostaje odnośnie sprawy cykliczności właściwej...
Pytanie do modów-czemu ten temat jeszcze nie w koszu? Opowieści w temacie do groma a brak podstaw. Samo Corsa B 1,4 nie wystarczy. Może tam być silnik C14NZ (8 zaworów, pojedynczy wtrysk), C14SE (8 zaworów, wtrysk wielopunktowy), X14XE (16 wentli, wielopunkt). Jeszcze filmiki podał nakręcił, Polański jeden , a oczywistości nie podał. Nie możecie zrobić...