104 stacyjka, 247 licznik , 363 synteza mowy, 156 czujmik ham. ręcznego, 172 św.prawy tył, 173 św.lewy tył, 166 i 167 podświetlenie tablicy rej., 226 św. prawy przód , 227 św. lewy przód, 160 czujnik pedału hamulca, 645 moduł połączeń kabiny, 260 skrzynka bezpieczn., 209 włącznik świateł, 277 moduł DE FIL
Kolega się nie postarał i mam obawy, czy to na pewno dobry pomysł, aby kolega zrobił to samodzielnie. Proponuję zapomnieć o tym co tu zostało wklejone i jeszcze raz przeanalizować instrukcję. Wejście sterujące: R1... R2 to wejścia, który przyjmują napięcie o wartości 12V. Jest to opisane w instrukcji. Nie można tam więc podać 230V (!). Podłączenie żarówki...
Tego typu driverów nie wolno włączać bez obciążenia na wyjściu! Te 300V to napięcie szczytowe sieci. Pokaż najpierw płytki z diodami to coś poradzimy. I jeszcze raz przestrzegam-nie włączaj tego bez obciążenia bo oberwać odłamkiem eksplodującego kondensatora to nic przyjemnego.
Największy sterownik w skrzynce bezpieczników, przy błotniku. To, że świecą, to jeszcze nie wszystko.Sprawdź żarówki pozycyjnych: z przodu MUSZĄ mieć 4W, z tyłu 10W. Tablicę rejestracyjną sprawdzałeś? Czasami przełamują się kable przy zawiasie klapy.
https://arlisklep.pl/regulatory-dc/28-ar... Przyczyni się ten uklad także do radykalnego zwiększenia trwałości żarówek.
Ostatnio zakładałem w B6, plus po zapłonie + opóźnienie 10 sekund (bo to diesel), potem wraz z załączeniem postojowych wyłączanie dziennych za pomocą przekaźnika, który ma pobór około 20mA, który jest niewykrywalny przez moduł przepalonych żarówek ze względu na zbyt niski pobór prądu. Wszędzie daję bezpieczniki.
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Prosta diagnoza skoro już wiesz że prąd ze stacyjki dochodzi do modułu to teraz co jest dalej z modułu bezpośrednio do rozrusznika czy coś więcej np przekaźnik po drodze. Jeżeli z modułu wiązka idzie bezpośrednio do rozrusznika to wpinasz żarówkę h4 w przewód przy module i już wiesz co jest nie tak. Jak zaświeci to wiązka jak nie to moduł. Żarówka musi...
1. Diagnoza uszkodzonego elementu w Thyristor module - ciężko dostać zamiennik 2. Diagnoza uszkodzenia w Triac module - jest dość drogi w wymianie Oba moduły opierają się na triakach, żarówki paląc się robią zwarcie i uszkadzają triak, prąd zwarcia sieci energetycznej (setki amperów) często uszkadza inne elementy. To należy sprawdzić bez napięcia sieciowego,...
Masę modułu sprawdź.
I będą pulsowały, winny tu jest moduł kontroli żarówek.
- Nie jestem pewien, jak sflashować eksperymentalny firmware, zrzuciłem flash i rom za pomocą ltchiptool, ale nie może zapisać do flash. Easy Flasher może być użyty do odczytu/zapisu firmware z BK7238 - https://github.com/openshwprojects/BK723... Aby nagrać najnowszy firmware BK7238, należy umieścić OpenBK7238_QIO__beken_sdk_f866976df64b.b...
Napięcie musi wynosić 230V i być podawane cały czas. Raczej bez multietru nie za wiele zdziałasz bo należało by również sprawdzić samą blokadę: https://north.pl/karta/blokada-drzwi-do-...
Lepiej kupić moduł do świateł dziennych PWM i podłaczyć go pod te żarówki. Moduł ten podaje prąd impulsowo na żarówki przez co mniej się nagrzewają i świecą trochę ciemniej a po włączeniu świateł na żarówki idzie już pełne napięcie i prąd. Moduł taki nie jest drogi i montaż jest prosty bez rozcinania przewodów prądowych do żarówek. Żarówki H7 trzeba...
przepaliłem coś? Bocznik w module kontroli żarówek, o ile występuje tam taki.
Koledzy, czy 100Ω czy 180Ω, i tak powinno działać, już nie chciałem mu pisać, aby uruchamiał moduł przez żarówkę. Faktycznie, niech zmierzy, co ma na wyjściu tego 7805, bo jak zwarcie, to niepotrzebna robota i części. Gdyby kolega silencer7 użył Szukaj to połowę tematów by tu nie było: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Nie można - grozi to porażeniem Schemat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... Wpiąć się nie do żarówki tylko sygnał pobierać dla diody optotiaka z tranzystora , który steruje w oryginale tyrystory BT
jeśli masz Vectrę B to moduł kontroli żarówek jest nad schowkiem po str. pasażera. Ale myślę,że problem jest gdzieś w instalacji - trzeba spr. gdzie ginie ci napięcie
Szanse są ale do wymiany byłaby cała elektryka: żarówki, moduł ELBA, cewki magneta... Szkoda czasu i forsy.
Do tego 1 pytania wolałbym samemu zmajstrować takie cudo :D na yt znalazłem takie coś tylko nie bardzo wiem o co chodzi https://www.youtube.com/watch?v=onPW2OkN... Cóż, odbiornik na liczniku 4017? Pewnie jakoś działa, ale jak dla mnie przypomina to rzucaniem kapciem w wyłącznik na ścianie żeby włączyć/wyłączyć światło. Raczej nie zaczynaj od tego typu...
Jedna z tych żarówek była jednym z moich pierwszych zakupów w listopadzie 2023, ale przez przypadek zniszczyłem moduł DT-BL200. Od tego czasu kupiłem kolejny od Ali. Strona produktu już zniknęła https://vi.aliexpress.com/item/100500573... https://obrazki.elektroda.pl/1184122100_... Być może jest to ta sama żarówka CozyLife,...
Używam tego w audi a3 8l i jest to najlepsza opcja moim zdaniem. G*wno ledy wyglądają paskudnie i z żywotnością kiepsko. Z modułem dziennych drogowych oszczędzamy prąd żarówki odbłyśniki i klosze przednie i tylne (bo nie świecą). No i świecą wyraźnie. Mam ukryty wyłącznik i w każdej chwili mogę moduł wyłączyć
Witam Można odświeżyć temat ta sama dolegliwość brak 12V na złączu płytki do zasilania oświetlenia. Reszta ok tzn. wentylator działa zmiany prędkości również. Udało się komuś ogarnąć temat po za kolegą wojtekniusiek. Pozdrawiam
Jest to generyczna inteligentna żarówka LED Tuya G9. Urządzenie wyglądało interesująco i nie widziałem w Internecie żadnych testów żarówek tego typu. Nie wiedziałem nawet, że żarówki G9 w ogóle istnieją. Miałem nadzieję na jakiś egzotyczny nowy moduł. Nie mam żadnych opraw oświetleniowych, do których można by podłączyć G9, więc wymagałoby to okablowania...
Ok, więc konfiguracja GU10 to: Device configuration, as extracted from Tuya: - BP1658CJ_DAT on P24 - BP1658CJ_CLK on P26 - LED remap is 1 0 2 4 3 Device seems to be using CBLC5 module, which is using BK7231N. And the Tuya section starts, as usual, at 2023424 Szablon OBK: [syntax=json] { "vendor": "Eurolamp.gr", "bDetailed": "0", "name": "SMART WIFI...
Tam masz wszystko poprawnie białe masa pin nr. 3 wtyczki. Jak koledzy wyżej za duża moc i gówniany moduł. Zmień na ledowe żarówki Osram lub zmień moduł ew. zastosuj przekaźniki.
Wygląda jakby dodatkowe żarówki w przyczepce zbyt mocno obciążały linię zasilania STOP, zapewne pomógłby dodatkowy moduł. Zostaw w przyczepce jedną żarówkę i zobacz czy też się wyłącza.
Kontrolka się zapala bo jest podłączona równolegle ze światłami drogowymi za włącznikiem a napięcie z modułu zasila te część instalacji przez co zaświeca kontrolkę. Moduł nie ma nic do tego. Może w tamtych autach było sterowanie przez przekaźniku przez to brak problemu. VAG nie stosował przekaźników do świateł. Pierwszym rozwiązaniem może być zasilanie...
Kolego PAWMOSS nadal mylisz moduł zasilania świetlówki z wyłącznikiem. Błąd popełniłeś już na początku łącząc dodatkowe żarówki z tym modułem zamiast bezpośrednio do gniazdka, ewentualnie przez wyłącznik. Gdybyś w pierwszym poście wyczerpująco opisał co zrobiłeś i zamieścił zdjęcie tego modułu to zapewne nie byłoby szkodliwej porady.
Oświetleniem tablicy i światłami pozycyjnymi/stop steruje moduł w bagażniku, nie ma oddzielnych bezpieczników od tych żarówek, tylko od zasilania całego modułu. Żarówki muszą mieć właściwą moc i dobry kontakt z oprawką.
Zasilanie żarówek w obecnych samochodach odbywa się z inteligentnej skrzynki bezpieczników, tj. z modułu tranzystorowego kontrolującego sprawność żarówki i przepływający prąd. W przypadku wykrycia uszkodzenia obwód nie zostanie włączony ponownie, do czasu np. ponownego uruchomienia silnika.
Zostaw tą kostkę zamka w spokoju, nie rozumiesz o co mi chodzi... Wolna kostka w bagażniku u Ciebie to sterowanie które nie jest podpięte i najprawdopodobniej ono jest przyczyną komplikacji poszukaj tych sterowań przy module przez żarówkę do masy i możesz sprawdzić w bagażniku czy to napewno to potem przy module,a a jak nie to zostaje warsztat...
Wszystko wisi na jednym obwodzie. Jeśli już się bawisz, to najlepiej wyciągnij zegary i załóż jakąś regulację na twój patent. Swoją drogą dziwne, że nic nie pasowało. Przecież to typowe oprawki. Nie próbowałeś z VW lub Fiata (nawet w maluchu fl były podobne oprawki w zegarach). Wygląda, że źle założyłeś linkę. PS. Mam gdzieś takie oprawki, a nawet ze...
To nie zadziała, moduł sprawdza czy obwód żarówki jest OK. Niektóre mają też microstyk w samym gnieździe - jak włożysz wtyczkę powinno zadziałać.
Tak właśnie spróbuj. Stop pod trzeci stop Pozycyjne razem z przeciwmgielnymi (czarny i niebieski) łączymy razem z przewodem w aucie idącym do żarówki przeciwmgielnych/pozycyjnych. Czy brązowy podłączać czy nie to trzeba ustalić eksperymentalnie. W większości modułów jeśli było sterowanie żarówkami pwm, to drugiego przewodu nie podłączało się. Czy lewa...
Dokładnie tak. Jak jest kontrola to żarówka ma powrót przez moduł . Kontroli nie wyłączysz przez OBD, to wymaga ingerencji w moduł.
Piekarnik przestał się wyłączać. Grzeje ale się nie wyłącza. Może uściślij co rozumiesz pod "przestał się wyłączać". Czy: 1. nie wyłącza się grzanie pomimo osiągnięcia nastawionej termostatem temperatury i grzeje nadal. Lampka nad pokrętłem termostatu cały czas świeci? 2. nie wyłącza się automatycznie po upływie czasu nastawionego na zegarze. Czy zegar...
Teraz produkowane żarówki prawie zawsze dostają zwarcie przy uszkodzeniu, jak są sterowane triakiem to często i triak się uszkodzi a jak triak to i procesor sterujący modułem to takie 2 w 1 uszkodzą się żarówki trzeba kupić albo moduł albo cały okap. Załóż bezpiecznik może przy uszkodzeniu nie wypali druku częściej też wymieniaj żarówki nawet jak są...
Witam, mam problem z uszkodzonym modułem żarówki LED w motocyklu. Po sprawdzeniu okazuje się, że uszkodzony jest układ zaznaczony na zdjęciu - brak oznaczeń. Czy ktoś ma pomysł, jak sprawdzić lub co zastosować? Temat pilny, jutro wyjazd na 2 tygodnie... https://obrazki.elektroda.pl/9637642100_... https://obrazki.elektroda.pl/7103813000_...
Sflashowałem CBLC5 z powrotem do 100% fabryki, a następnie ponownie wykonałem OBK. Moduł wlutowany z powrotem do PCB i żarówka odtworzona. Wygląda na to, że mam działającą żarówkę Moes RGBCW E27 wifi, która była urządzeniem Matter. Działa z bootloaderem BK7231N_2.0.0 https://filmy.elektroda.pl/63_1725824220... Dodano po 9 . https://obrazki.elektroda.pl/6624545500_...
Można było w fabianie spotkać wersje z modułem kontroli spalenia żarówek . Tutaj instalacja była inaczej poprowadzona . Z owego modułu światła stopu miały oddzielne obwody . Moduł zajmował miejsce nr 13 i 14 w skrzynce przekażników.
Tak na pierwszy rzut oka, to C44 jest źle wlutowany. Poza 22µF ( byłymi 15µF)/400V, to pozostałe kondensatory powinny być Low ESR. Po poprawce, podłącz sobie sam wyjęty moduł przez jakąś żarówkę i pomierz czy na C32 i C13 jest około 320VDC, a na skrajnym kondensatorze obok złącza CN5 jest 5VDC.
Jakie auto? Żarówki w twoim aucie są sterowane z jakiegoś modułu, czy to dużo starsze auto i cała strona kierunków jest jest podłączona pod przerywacz? W moim aucie jest podobnie - więc podobny moduł podłączyłem pod żarówki.
Może jakiś moduł od informacji o przepalonych żarówkach padł ?
To teraz sprawdź główny kabel zasilający(przed modułem) żarówką nie miernikiem z biedronki.
Jeżeli zwykłe żarówki ,problem może być w module komfortu(zimne luty).
Witam!!!!! Chciałem założyć sobie do vectra B moduł kontroli żarówek. Dostałem moduł od kumpla tylko że jest od omegi kombi i na kompie wyskakuje komunikat o przepalonej żarówce a wszystkie są sprawne i o właściwych wartościach. Wydaje mi się ze omega combi ma z tyłu jedną 5W żarówkę a viki B ma dwie żarówki jedna 4W druga 5W. Czy idzie przerobić jakoś...
Tu jest kit który możesz prosto zaadaptować https://sklep.avt.pl/modul-led-plynace-s... a tu jest moduł wykonawczy na triaku do podłączenia zamiast led z pierwszego schematu. https://sklep.avt.pl/avt1965.html Aby uzyskać efekt dla szóstej żarówki sygnał z wyjść 5-9 należy podać przez diody 1n4148 na...
Żarówki w takim układzie nie są zasilane napięciem stałym tylko sygnałem PWM z modułu, ponadto drivery żarówek mierzą płynący przez nie prąd i w razie anomalii odcinają zasilanie. Jak zaczniesz ingerować w te obwody to jest spora szansa, że oświetlenie przestanie działać
Podrzuciłem koledze jeszcze jeden schemacik z kolorami. Można też dać voltomierz też za parę złotych. Można też dać dodatkowy moduł tylko do żarówki. http://obrazki.elektroda.pl/9249877200_1...
Główne zasilanie i 90 wat może być, reszta 21, sprawdzasz do 30 i do 31.
Czy używasz adaptera FTDI do zasilania układu? jeśli go używasz, adapter przeważnie nie ma wystarczającej ilości soku, aby go zasilić. Jeśli tak jest, a flashowanie powiodło się, spróbuj ponownie zainstalować moduł w żarówce. Powinien pojawić się punkt dostępu.
Są dostępne moduły 230V o mocy 9W, więc trzeba tylko znaleźć w odpowiednim wymiarze i odpowiedniej temperatury barwowej. Oglądając "żarówkę" LED trudno dokładnie określić średnicę zamontowanego w niej modułu
Masz może informację gdzie dostanę moduł żarówek do tych lamp
Miałem okazję sprawdzić w podobnej sprawnej astrze i rzeczywiście, po odłączeniu tylnych lamp (żarówek) pojawia się napięcie 6 V i niektóre diody w trzeciej lampie zaczynają żarzyć. Napięcie musi pochodzić z modułu ABS. W tym egzemplarzu był zwykły wyświetlacz zegarek+temp+radio, żadnej informacji o przepaleniu żarówki. Patrzę na schematy i rzeczywiście...
Widzę, że temat dalej jest przerabiany. U mnie wyglądało to tak, że po jakichś kilku miesiącach po wymianie modułu znów oświetlenie padło. Kupiłem kolejny moduł i zanim go wymieniłem, wywaliłem wszystkie LED-owe żarówki we wnętrzu auta. Co się okazało, w bagażniku jedna z żarówek robiła zwarcie i przez nią paliły mi się moduły. Założyłem zwykłe żarówki,...
Witam. Zobacz:[url=http://www.plinta-serwis.abc... Pozdrawiam.
Szybka wycieczka po ogólnej podstawie lampy/oprawki żarówki Tuya IoT - oprawa ES/E27. Ali Express https://www.aliexpress.com/item/10050063... https://obrazki.elektroda.pl/9514854500_... Pudełko i elementy wewnętrzne/zewnętrzne produktu https://obrazki.elektroda.pl/2746682400_... https://obrazki.elektroda.pl/4132199800_...
Zobacz najpierw, czy w ogóle elektronika w piekarniku jest sprawna, bo po takim zwarcie mógł się moduł uszkodzić. Gniazdo żarówki raczej na pewno da się rozebrać. Porcelanowa część jest wciskana w metalową na zatrzask albo od wewnątrz albo od zewnątrz. Niestety nie widzę na zdjęciu. Jakos z pomocą śrubokręta płaskiego odegnij metal i wyciągnij porcelanę...
Nie radził bym Ci jednak podpinać się pod kierunkowskazy, bo może wyrzucić błędy jak dasz dodatkowe obciążenie na żarówkach..
Jak moduł LED nie migocze, to jest niepotrzebny.
Inna żarówka wykorzystująca ten sam moduł jest tutaj https://www.elektroda.com/rtvforum/topic... by gregmarfaing przepraszam, przegapiłem to
Chcesz zdekomponowac te żarówki na moduły zasilające i moduły LED? Czy moduł záilajacy to jakieś odrębne urządzenie czyli zasilacz?
Moim zdaniem należy zacząć od testu komputerem i przeprowadzenia modułu testowego który prawdopodobnie odblokuje obwód żarówki, który zabezpieczył się na skutek zwarcia. Jeżeli to nie pomoże to kolejnym krokiem jest kodowanie sterownika świateł (FRM). Tak się czasami dzieje kiedy moduł podczas testowania żarówek napotyka zwarcie i odłacza obwód dla...
(at)michalg100 w Volvo 850 jest specjalny cały moduł do kontroli żarówek. Myślę że idealnie by pasował do Twoich potrzeb. Może warto poszukać używanego za kilka złotówek. Zobacz na samym dole tej strony: http://new.volvocars.com/ownersdocs/1996... Kontrolka awarii żarówki Światło zacznie świecić, jeśli którakolwiek z poniższych...
Wyjaśnij proszę. Ty w samochodzie masz żarówki sterowane masą,czy moduł jest do żarówek sterowanych masą.
Dolutuj się do kabli pozostawiając tradycyjne żarówki i montując dodatkowe lampy led wszystko będzie ok Uch to taki inteligentny moduł zajmujący się starowaniem wszystkich odbiorników elektrycznych min żarówek oświetlenia wnętrza
Sam moduł może robić zwarcie albo niektóre linie wyjściowe. A szczególnie linia "oświetlenia" Dlatego wypnij moduł i sprawdź żarówką czy kabel niebiesko czerwony nie jest zwarty. Albo go odłącz i podepnij wtedy moduł na próbę.
Moduł REC i pomiar prądu, os sprawdza żarówkę i jeśli pobór prądu jest nieodpowiedni wyłącza. Hak masz dokładany z jakimś modułem? Sprawdź bezpośrednio na wyjściu z podłączona odpowiednią żarówka. W danych rzeczywistych modułu REC co widać? Jakie błędy DTC?
Żarówkę włożyłeś prawidłową? H10W powinna być. Jaki kod zgłasza moduł?
Jeżeli to jest auto poliftowe, z kluczykiem "rybką" zapalaniem żarówek reflektorów zajmuje się moduł SAM. Nie ma oddzielnego modułu kontroli żarówek.
W zalanym żywicą module jest zwykła przetwornica od żarówki energooszczędnej 24W. Poszukaj takiej "żarówki"(najlepiej na utylizacji), wyciągnij płytkę i sprawdź czy działa. Jeśli działa - zalej żywicą i już.
No to raczej musisz teraz zorientować się z jakiego modułu jest sterowana ta żarówka i może okazać się że jak wiązka jest ok to padł moduł.
Problem rozwiązany. Moduł sprawdzania żarówek zepsuty( przepalony rezystor jak pamiętam chyba 1ohm 1.5 W). moduł znajduje się pod siedzeniem pasażera w samochodzie z komputerem, nie wiem jak jest w wersjach bez komputera. Wymiana rezystora szybka i łatwa, znalezienie przyczyny kilka godzin. Mam nadzieję że pomogłem.
Oto moja destrukcyjna eksploracja modułu używanego w retro/antykach/filamentach Sonoff B02-F-A60 dostępnych w Ali Express https://www.aliexpress.com/item/10050047... https://obrazki.elektroda.pl/3509539400_... Sonoff wysyła je w porządnym opakowaniu, bo są szklane. Dotarły do nas w grubej kopercie z poduszką, a także w pudełku...
Do gniazda musi być podpięta przyczepa ze sprawnymi światłami wyposażonymi w konwencjonalne żarówki. Moduł przyczepy jest diagnozowalny - tak więc jego działanie można sprawdzić przy pomocy komputera Star Diagnose.
Zrób zdjęcie jak ten moduł wygląda w całości. Wydaje mi się, że to wina procesora, więc nie mam już pomysłu, jak to naprawić. Zapewne zwarty jest port procesora. Słowem komentarza odemnie -> Coś mi się nie wydaje, żeby żarówka popsuła moduł. Może i owszem nastała ciemność, jednak nie bardzo miało to wpływ na ULNa. https://obrazki.elektroda.pl/5598456900_...
Jeśli moduł reagował poza żarówką, to również wskazuje na oszczędzanie energii.
To wygląda jednak na moduł , jeżeli w innym motocyklu także nie działa . Odpada także raczej czujnik impulsator . Może dało by się sprawdzić same tranzystory przez wypięcie ich Baz i podawanie na nie przez rezystor 10k +12V . I obserwować czy na świecach pojawia się iskra . Albo na wyjście modułu podłączyć żarówkę 12V 5W drugim końcem do + 12V . Wtedy...
NIe mam schematu do takiej wersji.Jak podłączysz zasilanie modułu to możesz próbować przez żarówkę max 5W podotykać kabelki może ruszy.Pewnie impulsy masowe.A a jak nie czekać może kto podrzuci schemat.
Łączniki świecznikowe podłącz równolegle do modułu wifi.
Stosuje takie układy. Jedna świetlówka na jeden moduł od "żarówki" . Moduły do zdobycia w Castoramach, etc. z elektrośmieciami. Mozesz rozpruć i wylutować bądź zbić. Działa, ale 1 na 1. 1na 2 nie próbowałem.
Da się zrobić na tym co masz. Są sekwencyjne przekaźniki. Moduły radiowe. Pełne pole do popisu.
zwróć uwagę, że jeśli zaktualizujesz urządzenie LN do najnowszego zatwierdzenia https://github.com/openshwprojects/OpenB... (Kompilacja z 25 marca 2024 r., 12:49:16, wersja LN882H_1143_merge_b068861648fb) i masz ustawiony tryb oszczędzania energii 1, urządzenie nie połączy się z Wi-Fi, ale będzie musiało zostać przełączone w tryb awaryjny,...
odpiąłem wszystkie kostki od modułu w stronę lamp i innych odbiorników No to ja bym, tak nie robił. Ja bym odpiął z wtyczki tylko drut z obwodu który sprawdzam i w to miejsce podpiąłbym do modułu żarówkę.
Nie zamierzam wygryzać SIEMENS-a z rynku. Sam pracuje jako automatyk w przemyśle i świetnie zdaje sobie sprawę że firmy stawiają na sprawdzone elementy. Do projektu zamierzam dołożyć wykonane kiedyś moduły komunikujące się przez RS485, są to moduły do sterowania inteligentnym budynkiem, trzeba tylko podorabiać funkcje do ich obsługi w CPDev. Moduł CBOX...
Ścieżka zadziałała jako bezpiecznik. Dodano po 4 Odbuduj spaloną ścieżkę i podłącz moduł przez żarówkę. Albo w miejsce spalone tymczasowo wlutuj żarówkę 40-60W. Wtedy trzeba zrobić pomiary napięcia na tym scalaku LNK626PG
Tak. Żarówki są przystosowane do sciemnianie. Na zdjęciach widać moduł z wnętrza jednej z żarówek LED. Ściemniacz sonoff działa na zasadzie obcinania sinusoidy. W ten sposób uzyskuje obniżenie wartości skutecznej napięcia. Podejrzewam że moduł w żarówce nie jest w stanie utrzymać zadanej wartości prądu i dlatego występuje mrugnięcie. Jeśli chodzi o...
https://obrazki.elektroda.pl/2804567600_... To tylko chęci wykorzystania możliwości rynku który wchłonie wszystko. Z tego co widzę jest to bardzo popularne w UK, a zastosowany system bardzo uniwersalny przełączniki wtykane w ramkę metalową. Do tego cała gama kolorów atrap, przełączników 2-3 żyłowych, sterowników LED czy żarówek,...
Z modułu SAM pozycja na prawą stronę wychodzi na każdą żarówkę osobnym kablem. Przecież w tym aucie jest system kontroli żarówek. Poza tym zależy, czy w aucie jest pojedynczy SAM, czy jest rozdzielony na SAM kabiny i SAM ramy. Wtedy tylna pozycja idzie z SAMu ramy.
Kolego, nie potrafisz na szybkiego sprawdzić co jest uszkodzone? Przecież to proste, cewka omomierzem, moduł żarówką i młoteczkiem, zasilania żarówką.
Witam Mam takie led-y (can-bus) W leonie i same oporniki nie wystarczą . Dodatkowo jest tranzystor npn który przy odpalaniu auta dostaje impuls i zaczyna przewodzić . Próbowałem składać taki układ złożyć na diodach z opornikami i wywala za każdym razem błąd i odcina napięcie na tą żarówkę . Żarówki sterowane są przez moduł bordnetz . Wypełnienie impulsu...
Witaj, będę musiał dodać do tego mechanizm, czy mógłbyś później sprawdzić, czy działa poprawnie?
Mierzysz na samej żarówce?Moduł nad lewą nogą steruje światłami.
Wszystko działa dobrze tylko te gaśnięcie przednich pozycji przy stopie załączonym To wygląda jakby przednie pozycyjne dostawały masę nie bezpośrednio tylko przez włókna żarówek STOP. Tylne pozycyjne też ci gasną razem z przednimi tylko tego nie widzisz bo to dwuwłóknowa żarówka.
Z pomiarów wynika, że ta żarówka pobiera maksymalnie 9 W, a nie 15 W. Ilość światła też bardziej odpowiada żarówce 9 W. Kupiłem ją głównie w celach ozdobnych, więc interesuje mnie głównie tryb RGB. W tym trybie świeci całkiem jasno. Daleko jej do najjaśniejszej z moich żarówek RGB, ale nie jest też najciemniejsza. Generalnie za tę cenę chyba warto,...
Cześć, To mój pierwszy post, więc proszę o informację, jeśli przeoczyłem jakieś zasady lub zapomniałem coś dodać... Kupiłem żarówkę LSC Smart Connect A60 E27 RGB. Teardown jest podobny do poprzednich wersji, ale uważam, że jest to nowa wersja. https://obrazki.elektroda.pl/9101542300_... . https://obrazki.elektroda.pl/5463214300_...
Na lewym schemacie jest schemat klapy-switch F124 i siłownik V53(na schemacie od passata kolory się zgadzają również)-zielony i niebieski idą od modułu komfortu do siłownika-jak wspomniałem wyżej sprawdź żarówką przy wyjściu z modułu(siłownik odpięty-kostka)-wtedy będziesz pewny,że kable od przodu do tyłu dobre.Z tego co wiem te moduły można sprawdzić...
Miernikiem na piszczku mierzysz? To będzie wykrywał zwarcie z powodu żarówek w innych lampach przyczepki, które wiadomo że jednym końcem są podpięte do masy. Powyciągaj inne żarówki. Lub na omomierzu, ale to wymaga trochę wprawy. Generalnie ~<1ohm to zwarcie, ale to też zależy od konfiguracji lamp i ilości żarówek. Co z modułem?!
muszę podłączyć rezystor do kierunków jeden na stronę i do świateł dziennych do każdego led, 2 x kierunki i 2x drl, musisz zasymulować dla modułu nadwozia że nadal ma żarówki
moduł kontroli żarówek połączenie moduł kontroli żarówek oporność żarówek
konicaminolta skanowanie prążki ekranie oświetlenie przez bluetooth
quadral wzmacniacz quadral wzmacniacz
Radio domowe Mewa - przyczyny braku dźwięku Telewizor działa, ale brak obrazu - diagnoza T-CON