Witam. W załączniku jest podpowiedź dotycząca podłączenia twojego modułu CDI. Mam nadzieję że się przyda.
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Kup moduł odblokowany dedykowany do 2T.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28... w odpowiedziach mogę załączyć tylko obrazki dlatego pod powyższym linkiem zamieściłem bardzo dobrą instrukcję napraw wraz ze schematami elektrycznymi silników do łodzi Yamaha 50-90 KM, plik pdf 2,85 Mb. Silniki te są 3 cylindrowe.
Obawiam się, że nie będzie pasował Plug&Play. Po schemacie widzę, że do złącza 4P podłączona jest masa - zielony przewód i cewka WN - czarno-żółty, a do złącza 2P podłączony jest sygnał z impulsatora - niebiesko-żółty i zasilanie +12V po stacyjce - czarno-niebieski. Najlepiej miernik w rękę, rozrysuj na kartce pinout 2 modułów i jakie są wartości rezystancji...
Który kabel w skuterze 2t (w module) CDI mam przeciąć żeby był odblokowany taki mam moduł jest w załączniku .
witam czy ma ktoś opis kabelków tego modułu http://obrazki.elektroda.net/53_12769624...
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Polecam sportowy moduł CDI
Witam Posiadam silnik zaburtowy Suzuki outboard niestety nie ma iskry. Sprawdziłem moduł CDI i nie daje 12V na cewkę, moduł jaki posiadam to CU2142(zdjęcie). Czy można zastosować zamiennik w postaci modułu CDI od chińskiego skutera 50ccm też 2T? Jeśli tak to czy macie może schemat do tego modelu: Moduł zapłonowy CDI YAMAHA JOG QUANTUM 2T skuter Dziękuję...
Jakiej produkcji jest alternator? Yamaha TZR50 jako jedyna z motorków z silnikiem AM6 posiada zapłon typu DC-CDI. Z tego powodu mógł zostać założony moduł DC-CDI do Kymco.
właśnie chodzi mi o ten drugi moduł
Jakikolwiek moduł Ac od chinskiego skutera 2T tak samo regulator i cewke
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
tak tylko ze w przypadku chińskich t4 jest zasilanie po przez gaźnik a nie wtrysk, wiec nie ma komputera. a może ktoś ma do odstąpienia jakiś moduł zapłonowy do 2T. może być uszkodzony
Wiesz co jest co (przewody) w nowym module?
Nawet na forum znajdziesz rozpiski pinów do modułów i regulatorów napięcia. Porównaj. Już nie lepiej kupić dedykowany moduł?
Witam, potrzebuję pomocy. Kupiłem już 3 moduły tuningowe do skutera Boation i na żadnym nie chce odpalić, a na starym za każdym razem. O co chodzi??? AI: Jaki jest dokładny model skutera Boation, którego używasz? Boation BT49QT-20 AI: Jakie są marki lub typy modułów tuningowych, które kupiłeś? CDI Reacing 2t
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Miałem na myśli ten moduł https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Ale tak jak napisał kolega powyżej, także jestem za tym, aby pomierzyć cewki : zasilającą, impulsatora oraz zapłonową. Jeśli oryginalny moduł kontroluje także inne parametry silnika, to moja propozycja z uniwersalnym modułem nie jest dobra.
Honda MTX - są różnice pomiędzy modułem CDI od skutera Romet Zenit 2T, a modułem CDI od Crossa Honda MTX 2T, oraz pomiędzy cewkami również od tych modeli zapłonowych?
Dzięki, dzisiaj biorę ten moduł http://allegro.pl/modul-cdi-2t-yamaha-zi... :D Zobaczymy co dalej jak już przyjdzie.
Wg. mnie cewka wygląda na OK. To, że jest osobna cewka WN, jest korzystne! Masz do czynienia z układem: [url=http://zaplon.pl.tl/nietypowe-CDI-m... CDI magnet 2 przewodowe Pod tym linkiem masz motorki w jakich ten układ występuje. Jak nie chcesz robić modułu na piechotę, to musisz kupić moduł do jednego z wymienionych pojazdów. Pewnie...
Co do aku. to podpoiłem samochodowy i dziwne jest to że przez chwile jest normalna iskra a później słabnie i znika zastanawiam się nad modułem CDI
Kable z zasilania i gaszenia w module są dobrze podpięte gdyż skuter nie gasł jak wcisnąłem rozruch. zagłębiłem się trochę dalej w kable i ujrzałem ze kostka od cdi była po prostu odcięta i podłączona na nowo, może tu kable zostały źle podłączone. Ma ktoś schemat podłączenia modułu cdi w skuterach 2t?
Seryjnemu nie przerabianemu silnikowi nie potrzeba mapy a dzięki temu układzikowi RC lekko powinna się poprawić góra obrotów. Większość prostych fabrycznych CDI opiera się na takim schemacie. Moduły od 4t nie nadają sie do 2t i było o tym pisane wyżej. W dwusuwie kąt zapłonu ma spadać po przekroczeniu pewnej wartości obrotów a w 4t masz na odwrót i...
dobra dzięki a dało by rade jakbym podłączył transformator pod mój moduł CDi gotowy? da sie
Witam. Mam pytanie. Chciałbym wymienić moduł zapłonowy w mojej hondzie nsr 50 '91r lecz na necie jest bardzo mało ich ( mbx, ns-1 itp...to to samo co nsr) chodzi mi o to, zeby był rozblokowany. Czy moze to być moduł od jakiegoś innego skuteru/motoroweru 2T, czy musi byc specjalnie pod mój model? (moduł CDI) Proszę o odp. i z góry dzięki
Jestem ciekaw jak przetoczysz stożek koła magnesowego tak aby nie powstało bicie, jak oszlifujesz stożek aby miał właściwy kąt, gładkość i "trzymanie" się na stożku czopu wału korbowego? Podałbyś orientacyjne wymiary stożka w WSK. Chińskie 2T mają większy rozmiar stożka w stosunku do włoskich silników, taki chiński zapłon masz podany w pierwszym poście....
2t czy 4t bo to też różnica?
Można kupić gotowe moduły DC-CDI, stosowane w niektórych chinolach, cena dość niska bo w granicach 30 zł ale są dość trudno dostępne, nie zawsze wiadomo czy do 2T czy 4T oraz przeznaczone do instalacji elektrycznej 12V. Jest kilka schematów modułów DC-CDI w internecie - wystarczy poszukać. Zawsze trudniej wykonać niż kupić nowy. DC-CDI charakteryzuje...
Opisywałem już w kilku miejscach w internecie mój sposób polegający na zastosowaniu gotowego modułu DC-CDI i wymianie impulsatora. Powinno też działać bez problemu na silniku 100 cm3 przy stałym kącie wyprzedzenia równym 17° OWK. Niestety nigdy nie miałem styczności z silnikami 100/125/150, nie wiem jak wygląda kwestia zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu....
Czy przy kole magnesowym na pewno nie ma impulsatora? Jeżeli nie ma, to mamy do czynienia z układem typu Magnet. Poczytaj : [url=http://zaplon.pl.tl/nietypowe-CDI-m... Tam masz listę pojazdów w jakich ten zapłon był stosowany. Może uda ci się kupić moduł od któregoś motorka z listy. Jak nie, to trzeba będzie dokupić i zamontować...
Cześć wszystkim, Mam skuter 2T Longija (Barton) i postanowiłem wymienić moduł zapłonowy na New Racing CDI. Kupiłem również odpowiednią przejściówkę, ale nie jestem pewien, jak to dokładnie podłączyć. Chciałbym uniknąć jakichkolwiek uszkodzeń, dlatego szukam porady od osób, które miały już do czynienia z takim zestawem. Czy ktoś z Was mógłby podpowiedzieć,...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Jak wygląda oryginalny moduł? Prawdopodobnie masz tam zapłon DC-CDI, albo bardziej nietypowy moduł który potrzebował do pracy zasilanie z akumulatora.
Witam. Mam supermoto Generic Trigger X 50, aktualnie sprzedawany pod marką KSR. Siedzi w nim moduł zapłonowy CDI zablokowany, maks 45km/h. Odcina obroty tak ok. 7 tysięcy. moduł ma oznaczenia 1E40MB-2 45km Zakupiłem na aukcji moduł CDI niby odblokowany, ale po podmianie moto nie odpala, na starym pali ok. https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow...
Brak wiedzy nt. budowy skuterów. W skuterach marki Kymco zaczęto stosować moduły zapłonowe typu DC-CDI. Dwa typy, jeden do 2T i drugi do 4T. Podłączenie zwykłego modułu zapłonowego AC-CDI (złącza pasują, jak do zwyczajnego modułu 4T) skutkuje właśnie zwarciem w instalacji elektrycznej, ale po wyzwoleniu pierwszej iskry, bo na tym samym pinie do którego...
Chciałbym zmienić moduł w mojej Yamaszce Tzr 50 2005 r. na sportowy pasujący do większości modeli: TUNIGOWY MODUŁ CDI HONDA DIO LONGIJA TUNING 2T http://allegro.pl/tunigowy-modul-cdi-hon... http://obrazki.elektroda.pl/2540302400_1... Tu są opisane wyjścia w moim motorowerze z kostki zgodnie z kolorami:...
Tak wiem że 4t dlatego wiem że na tym module to nie będzie działać idealnie. Natomiast chiński odpowiednik modułu od yamahy jog w ogóle nie reaguje (nie przeskakuje iskra). podany temat tyczy się 4t i wiem jak podpiąć moduł zapłonowy. Zastanawia mnie czemu na module którego numer podałem wyżej iskra jest a na module od gy6 czy od chińskiego skutera...
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/cir... Oryginalnie przewody od statora powinny być zakończone kostką która bezpośrednio jest podłączona do modułu zapłonowego. Przewody są połączone zgodne z oznaczeniami na module, czyli rosso, bianco, marone, verde. Silnik chłodzony powietrzem według serwisówek posiada stały kąt wyprzedzenia...
To nie masz zasilania modułu CDI. Jaka oporność cewki względem masy?
Dziękuje za odpowiedź Czyli najlepiej stały punkt, Widziałem kiedyś na allegro moduł na uP do jawy TS 350 kosztował cos około 300zł komplet z optycznymi impulsatorami całość P&P. jest na YT filmik jak koleś ma wlasnie taki tuning moduł z allegro od skutera 2T w jawce 50 pokazuje nawet jak wyprzedza się zapłon - jednak charakterystyka kąta względem obrotów...
Nie widzę nigdzie schematu do twojego skutera, ale domyślam się, że w nim jest zasilanie CDI prądem przemiennym, a moduł który kupiłeś jest na prąd stały - nie wiem, czy da się to razem pospinać. Daj schematy jeśli posiadasz.
Witam, mam problem ze swoim skuterem. Mam Peugeota TKR 50 Furious 2006 2T. Mam wsadzone w niego sportowy wariator Naraku, cylinder 70cc Power Force Basic, wydech sportowy Powerforce, gaźnik 17.5, moduł CDI racing, i vmax skutera to około 50 km/h. Co może blokować prędkość? Bo go ciągnie dobrze do właśnie 50 i dalej muli, a obroty max to około 7500....
Witam. Posiadam Peugeota Ludix 2T zasilanego gaźnikiem, ma on również elektryczny dozownik oleju sterowany modułem zapłonowym ACPH1 , w instalacji elektrycznej padł moduł - iskra na świecy występowała co któryś raz. Z racji tego, że nowe moduły do tego modelu są dość drogie a posiadam kompletny i sprawny układ zapłonowy(stator, magneto, moduł i cewkę...
Ciężko użyć googli ? [url=https://www.google.pl/search?q=cdi+...
Czerwono-czarny to zasilanie CDI, powinno być na nim 40-60VAC kręcąc rozrusznikiem.
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Dlaczego na forum dopuszczane są takie tępaki co piszą o zaworach w 2t nie czytają postów od początku ich odpowiedzi nie są na temat pytania??? Moduł CDI uszkodziny super mechanicy miałem takie same 4 przypadki. Wróć jak nauczysz się kultury. Ban 14 dni na przemyślenie swojego postępowania.
Panowie, miałbym prośbę po polecenie dobrego modułu do chińskiego CDI w WSK 125. Iskra wizualnie jest mocno taka sobie, czasem sprzęt trzeba pchnąć, żeby odpalił. Wiem, że iskra w CDI wizualnie nie powala, ale znalazłem coś takiego: https://www.youtube.com/watch?v=wDTnSKFt... Iskra jak widać jest niesamowicie mocna. Przy moim zapłonie można o tym pomarzyć,...
Trzeba było od razu pisać że chodzi o pinout do skutera SYM. Okazuje się, że pinout jest inny niż przy chińczykach, ale wygląda na to że moduł na zdjęciach jest podłączony prawidłowo. https://obrazki.elektroda.pl/1402181600_... Tylko, że serwisówka jest do silnika 2T. Nie mam nic do silnika 4T z zapłonem DC-CDI, jedynie typowy układ...
Prościej się nie da: http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr... A to mnie osobiście się spodobało ale skąd wziąć 6V w naszym przypadku? http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr...
Silnik 2T, z modułem to jest tak że nie mam pojęcia czy to AC CDI czy DC CDI, bynajmniej bez akumulatora ani rusz. Mam teraz drugi moduł który wygląda tak http://ilovemotor.jp/shop/g/gHI3659/ , poprzedni natomiast wyglądał tak http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxMTg4/z... A jak mogę zmierzyć długość...
Witam. Jestem ciemny w elektronice, jeżeli chodzi o te rzeczy o których powiem. Więc tak. Buduję sobie moduł do mojej wsk 175 która ma zapłon CDI, czyli impulsator, cewka, moduł taki jak w dzisiejszych skuterkach 2T. Znalazłem jakiś schemat takiego modułu, tylko że mam problem, gdyż nie wiem czy C1 i C2 to kondensator elektrolityczny, ceramiczny, czy...
Witam, posiadam LJ50QT-4 50 Sharpy 2T mój problem polega na tym że nie mam iskry wymieniłem już moduł (CDI) Cewke zapłonową wraz z fajką. Podejrzewam że to Czujnik stopki bocznej ale nie wiem jak go sprawdzić lub zrobić jakoś na krótko Proszę pomóżcie Dodano po 1 Pomożemy ktoś?
Masz dwa moduły CDI, dwie cewki wysokiego napięcia, oraz 2 impulastory (pick-up coil) przy kole magnesowym. Zamieniaj komponenty po kolei i patrz za którym pójdzie usterka
Uzwojenie alternatora zasila także nietypowo rozwiązany moduł CDI, więc albo uszkodzenie nastąpiło teraz, albo jest jakaś inna kombinacja zapłonem. Z tego co dostrzegłem na zdjęciach to jest zamontowany oryginalny moduł zapłonowy.
Witam poszukuję schematu instalacji elektrycznej skutera barton motor falcon 2T. Potrzebne do zamontowania blokady zapłonu. Dodano po 18 Znalazłem coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/5116838300_1... I się zastanawiam gdzie najlepiej wpiąć przekaźnik od blokady zapłonu. Najlepiej chyba odciąć + dochodzący do regulatora napięcia wtedy...
Witam. Zabieram się za CDI do mojej WSK. Chciał bym to zrobić tańszym kosztem znalazłem iskrownik z magneto i czujnikiem od 4T a moduł od 2t i moje pytanie czy coś takiego mi zadziała? Podłączenie modułu to pikuś ale czy iskra będzie co obrót wału zależy tylko od modułu ? Cewkę mam. Jeśli to zadziała to jaki proponujecie regulator napięcia.
Dostałem drugą cewkę zasilającą o oporności mieszczącej się w granicach tolerancji,ale silnik na to nie zareagował tyle że iskra przestała zanikać,w serwisówce brak jest jakichkolwiek napięć są tylko oporności na szczęście to nie na urlopie. Instrukcja serwisowa Yamaha 88-2000r. 2T Mój silnik jest z roku 1994
(at)arturavs teraz to nawet mi sie uklada w jakas logiczna calosc 😁 moj modul bedzie CDI TCI 😎😎😎 skuterowiec nie pomogl nie mial cewki, czasu i juz na pierwszy rzut oka ochoty, stwierdzil jedynie, ze ta cewka to jest do jakiegos 2T i jestem gotowy w to uwierzyc.. wiec zapytuje juz ostatni raz, bo nie chce juz wam glowy zawracac,, jaki kodul z dostepnych...
Alternator który posiadasz jednak pochodzi od Aeroxa (i innych skuterów Yamahy z silnikiem Minarelli), tylko że z nowszych wersji z zapłonem DC-CDI. Alternator od TZR konstrukcyjnie jest bardzo podobny, stąd pomyłka. Moduł DC-CDI do skuterów jest nieco tańszy, tylko że są też dostępne chińskie podróbki których nie warto polecać. Większy kłopot będzie...
Właśnie widzę w katalogu że występują dwie wersje - z cewkomodułem oraz osobno moduł + cewka. Oba są produkcji Motoplat. Jesteś pewien że moduł jest oryginalny? Jeśli tak - powinna pasować dowolna cewka WN przeznaczona do zapłonu CDI (np. chiński skuter 2T/4T, quad). Zdjęcie cewkomodułu na stronie 84 katalogu: http://www.sgr-it.com/download/pdf/16e_v...
Wg. mnie oba moduły są do silnika 2T. Ten pierwszy pozwala na pewną (z reguły niewystarczającą) zmianę wyprzedzenia zapłonu. Ty potrzebujesz typowy moduł do 4T z większym wyprzedzeniem.
Witam , kupiłem sobie gotowy moduł CDI do wsk 125 po podłączeniu jak z schematem nie było iskry, magneto i iskrownik jest od 4t reszta od 2t.Po wyjęciu impulsatora na zewnątrz zapłonu motor chodzi normalnie.Kable z modułu 2t pomarańczowy i czarny podłączone mam bezpośrednio do cewki pomarańczowy-czarny czarny-zielony, a impulsator jest całkiem na zewnątrz...
Czerwono biały - impulsator. Czerwono- czarny - napięcie na moduł CDI -czyli tu jest problem. Musisz zamienić stator. Zdjęcia w pierwszym poście tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Na czarno niebieskim przewodzie Tu się coś nie zgadza - pomyliłeś kolory?
Załącznik jest OK. Pasowałoby tylko wkleić w post wyeksportowany (np. Pdfcreator'em - darmowy super program udający drukarkę) do JPEGa obrazek schematu. Było by łatwiej, i ja nie produkowałbym się niepotrzebnie na temat charakterystyk wyprzedzenia zapłonu w DWUSUWIE. Tak tak. Nie byłeś łaskaw napisać, że wynalazek na którym jeździsz ma silnik 2T. Po...
Cześć jestem nowy na tym forum więc jak popełniłem jakiś błąd przy dodawaniu posta to przepraszam. Potrzebuję pomocy pacjent to skuter longljia 50cc 2t a mianowicie brak iskry Wymieniłem cały aparat zapłonowy, cewke zaplonowa, regulator napięcia moduł cdi, świeca nowa sprawdzałem miernikiem cewka ma prąd i prod dochodzi na kabel i na fajkę a na ilu...
Witam serdecznie, mam pytanie odnośnie działania modułów AC-CDI w silnikach czterosuwowych (4T) a dokładnie o dobór kąta wyprzedzenia zapłonu (KWZ). Jeżeli konstrukcja stojana w silnikach dwusuwowych (2T) oraz 4T jest taka sama tzn. cewka zasilająca + cewka impulsatora, to skąd moduł AC-CDI "wie" jaki dobrać KWZ? Rozumiem że moduł CDI do 4T ma własny...
czarno-czerwony jest od cewki iskrownika, żółto-niebieski od impulsatora, w kostce żółty,biały (światła, ładowanie) zielony do masy. Problem mam z modułem a konkretnie z podłączeniem go do cewki. Moduł podłączam tak czarno-czerwony do czarno-czerwony(iskrownik), biało-niebieski do impulsatora(żółto-niebieski), kostki nie podłączam na razie. Po przekręceniu...
Super instrukcja , bradzo przydatna . Myłem silnik w swojej Vespie i najprawdopodobnie dostała się woda na stator i padła cewka ta zalana plastikiem , napiecie na wtyczcie do modułu CDI mam jakieś 30V , kilka razy pojawiło sie prawie 90V i wtedy była iskra , ale po chwil znów zanik , wyciagłem cały stojan z cewkami i ta zalana plastikiem nie ma żadnej...
Nie kupuj niczego do póki nie będziesz pewien przyczyny usterki! Zrób pomiary jak sugerowali koledzy! To podstawa. Najtańszy miernik kosztuje ok 15 zł. To dużo mniej od ceny modułu! Co prawda pomiar napięcia idącego na cewkę jest bez sensu a w zasadzie nie do zrealizowania. Za to pomiary napięć i rezystancji cewek magneta łatwe do wykonania i wręcz...
Witam. Kopiłem sobie zapłon nowy od zippa quantum 2t z zamiarem wstawienia do komarka. Wszystko ładnie pięknie tylko jest mały problem nie mogę znaleźć schematu podłączenia modułu z statorem impulsatorem i cewka WN. Poratuje ktoś? I drugie pytanko mam magneto z takim długim znacznikiem i tu pytanie w którym miejscu następuje iskra? Na końcu znacznika?...
Czy dobrze rozumuję że zmieniając np. napięcie warystora można by zmienić moment wystąpienia iskry (czyli wyprzedzenie zapłonu) ? Niestety nie. Mój opis może być błędny. Sorry. Na 100% jest błędny dla Twojego przypadku. Ten układ zapłonowy jest typowy dla pilarek, kosiarek i innych małych i prostych silników nietrakcyjnych, choć i w pojazdach się trafiał....
Witam mam takie pytanie otóż nie moge dostac zapłonu do mojej Husqvarny CR 250 2t 99 rok i chciałbym zmienic kompletny zapłon od suzuki rm 250 2t wygladem jest identyczny posiadam stator,moduł cdi,cewke .. brakuje mi magneta ale mam od husqvarny mojej takie same pytanie brzmi czy to bedzie mi działac prawidłowo
Witam wszystkich jestem nowy wiec oczekuje zrozumienia mam problem z skuterem ferro 101-2t model 100 jest to wprawdzie niezbyt dobrej marki skuter ale nic już nie proszę . A wiec do tematu po remoncie silnika nagle brakuje iskry cewka była wymieniona na nową wraz z świeca i nie wiem czemu nie ma tej iskry wszystko działało ok do niedawna a teraz nic...
Tam będzie zapłon DC-CDI, więc trzy możliwości: 1. Brak zasilania po stacyjce 2. Uszkodzenie impulsatora 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego (z tym będzie większy kłopot z dostępnością).
Witam posiadam skuter 2t honda bali. Mam problem z odpaleniem skutera od jakiegoś czasu, zaczęło się od tego jak któregoś dnia wróciłem do domu i odstawiłem skiter do garażu od tamtego momentu nie mogę go odpalić. Po dłuższym sprawdzaniu co może być przyczyną, było brak iskry. W skuterze został wymieniony zapłon cdi wraz z modułem i cewka, oczywiście...
Może być tak, że moduł kolegi przystosowany jest do pracy na niższych napięciach zasilających. Porównaj jeszcze napięcie cewki zasilającej CDI u kolegi i u ciebie. O wymiarach modułu decyduje wielkość kondensatora(ów). Na pewno te większe są trwalsze. Proponuję za kilka złotych zrobić sobie moduł "na pająka" aby być pewnym że to on jest uszkodzony....
Witam wszystkich ponownie. Znalazł się pomocny użytkownik innego forum i wytłumaczył mi kilka rzeczy, a mianowicie to, że jeżeli nie mam ypvs to mam banalną sprawę co do modułu bo od niemal każdego motoru 80/125 2t będzie pasował mi moduł. Tyle co się dowiedziałem, jeszcze się skontaktuję z tym kolesiem w weekend i powie mi więcej, jak coś będę wiedział...
jakby kabelki od iskrownika się zwierały z masą, ale nie zwierają. Jak to stwierdziłeś? Tam jest iskrownik? Nie aby CDI? po tym jak przyłożyłem kabelki do tego przewodu co idzie do świecy to przestało działać. Cewka zapłonowa na początk do wymiany
Przebojów z silniczkiem ciąg dalszy szczelności komór nie zrobiłem bo tak wyregulowałem gaźnik że pracował przystępnie choć na wolnych niezbyt stabilnie czasem obroty spadały ewidentnie kulał . Wczoraj byłem nad rzeką gdzie cały dzień pływałem i rano już nie odpalił , świece mokre , iskra słaba a jak sprawdzałem na czucie bo za dnia ciężko zobaczyć...
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Zapomniałem dopisać, że skuter ma rozgrzebaną instalacje, zapłon podłączam na krótko, z pominięciem stacyjki oraz obwodu ładowania. Zgodnie z sugestią o zakłóceniach, do cewek ładowania podłączyłem żarówe h4, długie i krótkie w szereg. Niestety nic to nie zmieniło. Impulsator da się podpiąć odwrotnie, wtedy zapłon przestawia...
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Wcześniej były założone rolki 6g. Pasek napędowy o wymiarach 669-18-30. Była blokada na wariatorze podkładka, i zwykły moduł C.D.I został zmieniony na sportowy i skuter zaczął szybko ruszać jak dałem gazu na maxa to odrazu koło mielił :D . Więcej blokad nie ma Dodano po 4 Mam jeszcze jedno pytanie jak ma być założony tłok ze strzałką w górę czy w dół...
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
Jaki silnik ma ten quad? 2T czy 4T? To dość istotne, gdyż moduł Simsona ma stały (prawie) punkt zapłonu i nie nadaje się do 4T. Ważne są też napięcia cewki ładującej. A dioda zwierająca jedna połówkę "sinusoidy" to żaden problem. Można ją dołożyć na zewnątrz tak jak diodę przy cewce zapewniającą więcej niż jedną iskrę.
Mam problem ze skuterem 2T, Keeway. Brak ładowania akumulatora, jest, ale bardzo małe. Na wyłączonych światłach przy gazowaniu ładuje max do 13,2 V, po włączeniu świateł spada do 12,6 V i ładuje w tych okolicach niewielkie wartości, natomiast pod obciążeniem - światła, plus długie, kierunkowskaz, chodzi na wolnych i nie wyrabia z ładowaniem, spada napięcie...
Witam posiadam kapryśny skuter peugeot speedfight 2 2t chłodzony powietrzem opis usterki od początku.Zaczęło się po umyciu skutera na myjni przerywanie itd w końcu brak iskry kupiłem nowy moduł najbardziej podobny do starego naraku wersja ac teraz skuter odpala lecz nie chce się wkręcać na obroty lecz znalazłem sposób przez przypadek by normalnie reagował...
Bardzo ciężko jest wpisać w google cdi pinout :cry: [url=https://www.google.pl/search?q=cdi+...
Schemat jest jak najbardziej adekwatny. Mój silnik to 2T. Pamiętam dobrze jak był wcześniej podłączony moduł i jest tak jak na schemacie z pierwszego linku. Żółty kabel pomiń, bo u mnie z magneta wychodzą 4 kable- 2 żółte odpowiadające prawdopodobnie za światła (odłączone) oraz niebieski i czarny (idące do modułu) dlatego interesuje nas tylko niebieski...
Witam jestem posiadaczem chińskiego skutera 50cc o przebiegu 25000km skuter działał poprawnie do tej pory bez awaryjnie, wymieniane były tylko rolki, wariator i pasek napędowy opony i jakaś drobnica :) od 3 dni zauważyłem ze w skuterze wysiadły światła mijania oraz brak ładowania (mam wskaźnik na liczniku) czytałem sporo tematów na tym forum i wymieniłem...
Witam. Od roku jestem w posiadaniu polskiego motocykla WSK 175 z 82` roku . Na koniec remontu zabrałem się za popularną modyfikację czyli przeróbkę zapłonu na CDI. Dzisiaj kupiłem niezbędne do tego elementy ze skuterów 2t i regulator od jakiegoś ATV. Podłączenie cewek w stojanie i przewinięcie cewki ogarniam tylko nie wiem jak podłączyć moduł, cewkę...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Pewnie że 2T, ale mocno wysilone i ze zmienną "długością" wydechu. Osobiście starałbym się upewnić na 200%, że to moduł (a w zasadzie sterownik) jest uszkodzony. Szczególnie trzeba się przyłożyć do sprawdzania cewki ładującej. One z reguły padają. Impulsatory wiele rzadziej. Stwierdzenie że: Napięcie z cewki wychodzi, impulsator sprawny, cewka zapłonowa...
Rycho T jak zwykle niezawodny! Idąc jego tropem proponuję zastosowanie cewko-modułu od kosiarki jeżeli silnik jest 4T (nie byłeś łaskaw napisać!) lub pilarki jeżeli 2T. Pomysł trochę na wyrost, bo nie jestem pewien co tam na prawdę jest zamontowane. Zdjęcie i to tylko jedno(!) jest nieostre. Czy kabel WN wychodzi z tej czarnej cewki na zdjęciu? Układ...
Gaźnik wyczyszczony i i poskładany. Dalej to samo. Układ włączający ssanie? Masz na myśli elektrykę przy cewce?. Mam akurat zapasowy moduł CDI więc może pogrzebie. Dodano po 3 Skuter już odpala po założeniu filtru powietrza. Ale pojawia się kolejny problem, bo kiedyś skuter wyciągał ponad 80 km/h , a dziś ledwo 54 przy czym musiałem długo przyciskać...
potrzebny mi czujnik który będzie dawał sygnał w momencie wycięcia, później jakiś moduł i cewkę myślę ze się dobierze. Czyli nie masz jeszcze modułu i cewki zapłonowej? W oryginale "czujnik" jest impulsatorem reluktancyjnym. Powinien zawierać w sobie obwód magnetyczny z magnesem trwałym. Stalowy pierścień stanowi dzięki swoim wycięciom rodzaj przełącznika...
Witam . Kilka lat temu udało mi się kupić aprilie scarabeo 50 2t , po kilku latach zaczeła szwankować aż w końcu padła, znikła iskra , więc ją rozebrałem okazało sie że padł czujnik położenia wału , wymieniłem czujnik zanim go dobrze odpaliłem padła cewka więc wymieniłem i cewkę , po tym skuter odpalił i chodził na wolnych obrotach nie wchodził na wysokie...
moduł miele moduł moduł moduł lodówka różnić moduł moduł
przewody turbo focus chassis 17mb110p tester kabel schemat
ariston bateria wymiana ariston bateria wymiana
Zabezpieczenie nad pedałami w Renault Clio 2013 Osłona przeciwpożarowa i termiczna nad pedałami w Renault 2013