Witam Mam problem, gdyż po podłączeniu modułu centralnego zamka stig nie otwierają i nie zamykają się drzwi kierowcy a wszystkie inne bez problemu. Czy ktoś wie może co może być nie tak ?
PROBLEM ROZWIĄZANY - zimne luty na płycie modułu central zamka - naprawa kosztowała mnie 50zł i po temcie ;) Jeśli ktoś będzie wam wciskał ze trzeba wymienić słownik to bzdura - chyba że drzwi w ogóle są martwe na central zamek.
montuję przede wszystkim seo i silicona, ale od 1,5 roku również jako tani alarm legendforda f-14 i nie miałem jeszcze awarii na około 100-120 zamontowanych-także jako coś taniego polecam tym bardziej,że f-14 ma bardzo dużo przydatnych programowalnych opcji i pełny wbudowany moduł central zamka Dodano po 3 a jeżeli chodzi o wzbudzanie to przede wszystkim...
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
witaj,wlasnie sprawdzilem ta procedure lecz nadal central niechce drgnac,recznie poprzez klawisz takze nie chodzi jaki mechanicznie kluczem w drzwiach,pinu nie posiadam ale mysle ze przyczyna jest brak zasilania w module central zamka jesli taki jest?????
u mnie lekarstwem na zakodowanie pilota-tech2 byla wymiana bezpiecznika 7,5A odpowiedzialnego za 12v po stacyjce..... Dodano po 58 wiec sprawdz testerem czy aby zasilania sa ok w module central zamka...
zielony kabelek tak jak pozostałe ma być połączony z wiązką idącą do modułu central zamka,przewody zielony i niebieski łączą równolegle motory wszystkich siłowników i pojawia się na nich naprzemiennie plus - masa wystawiane przez układ przekaźników w centralce.
A tak. Op-com Meriva, nadwozie, moduł sterujący nadwozia, programowanie, kod dostępu, programowanie pilotów?
Udało mi się zrobić dokładniejsze zdjecie. Jak widać na zdjęciu . Przewody 1 i 3 Nie są podłączone. Wnioskuje że mogą być od sterowania drugiego słownika. A przewody 2 i 4 są wykorzystane. Więc wychodzi na to . Że jedna linia z centrali steruje oboma silownikami. Dodatkowo na drugim zdjęciu jest widoczna wtyczka. Która kryje się w tym samym miejscu...
te kolorowe w osobnym złączu to na bank przewody wbudowanego modułu central zamka, a w dużej kostce żółty stawiam jako stacyjkę-bo żółty jest też przy przekazniku[a często na schematach każą tak własnie łaczyć przekaznik],a jeden z pomarańczowych jako masę po uzbrojeniu-bo też taki jest przy przekazniku,ale to tylko przypuszczenia.
zazwyczaj to centralka podaje jednak dwie masy a nie plusy kolego księżyc11 Dodano po 6 taki jest standart,jest jeszcze jedno wyjście z sytuacji,rozebrać centralkę i na druku poszukać punktu gdzie po uzbrojeniu pojawia się na stałe masa a po wyłączeniu zanika,wyprowadzić przewód i wykorzystać do uniwersalnego modułu central zamka sterowanego w ten sposób.
Witam tak jak w temacie.. Gdzie znajaduje się moduł od central zamka w mondeo 2 generacja ponieważ przestał działać i chciałbym zasilania posprawdzać i inne.. proszę o odpowiedzi z góry bardzo wam dziękuje.
Nowy moduł = przyuczenie kluczy (pilotów)
Masz dostęp do zrobienia diagnostyki i odczytania błędów? Przeskanuj wszystkie moduły, i sprawdź czy nie ma błędów związanych z centralnym zamkiem, mogą być w modułach: 09 – Central electronics - centralny zespół elektryczny 46 – Central convenience - moduł komfortu 35 – Central locks - zamek centralny lub sterownikach poszczególnych...
43 jest od zamka
o ile pamiętam w monterej podpinałem sie impulsem - jak we wszystkich oplach (brąz/czerw i brąz/biały). Prawdopodobnie zjarałeś ścierzke w module centrala, szukaj jej na prawym przednim słupku na dole.
Mam dwa takie moduły i właśnie chciałbym po jednym zamontować do każdej bramy. Tak jak pisałem wcześniej, pilot dwukanałowy i programujesz jego przyciski, jeden pod jeden odbiornik, drugi pod drugi odbiornik, jeżeli zaprogramujesz pilot jednokanałowy, widoczny na Twoim zdjęciu, pod obydwa odbiorniki to będziesz równocześnie uruchamiał obydwa napędy,...
Witam Przepraszam moderatora za mój błąd. Problem rozwiązany, pomimo niby działającego modułu komfortu prąd wychodzący na otwarcie central zamka był za słaby. Nowy (używany moduł) i wszystko działa. Trochę kodowania i wszystko jest ok
Witam WV-geny mają moduł pod siedzeniem kierowcy (duża plastikowa puszka),lecz ubogie wersje nie mają modułu konfortu i elektronika central zamka jest w silniku szyby po stronie kierowcy.
Gdzie znajduje sie w vw bora modół sterujacy central zamkiem? Mam central na kluczyk i chcialem sie podpiac z pilotem. Pozdrawiam
A centrala alarmu to to samo co centrala centralnego zamka?
Moduł domofonu podłączasz do złącza po lewej stronie we wnęce. Na wewnętrznej parze (czerwony/zielony) jest domofon nr 1, na zewnętrznej parze (czarny/żółty) jest domofon nr 2. Małe panasoniki nie miały modułu zamka, występował w 1232 analogowej i cyfrowej. Przynajmniej ja ich nie widziałem, natomiast uruchamiałem w większych centralach. Przyporządkowanie...
Wlaśnie przed chwilką zawęziłem poszukiwania, jeśli odłącze od centralki alarmowej przewód zamykania (centrala silicon prelude), to światełko pięknie wygasa. Z tego co mi wiadomo moja centrala steruje centralny zamek-masą ale po drodze powinien być jakiś moduł, który z kolei steruje siłownikami. Moje pytanie czy w tej centrali da sie skrócić czas trwania...
Dołączam się do tematu, również poszukuje. Nie chce mi się wierzyć ze do tak starego już samochodu jaki jest ibiza FL nie było by żadnych dokumentów, schematów podłączeń itp. Oczywiście można próbować po kabelkach ale to zajmie rok. 6K0 962 258 A, C, D, E to nie moduł komfortu, tylko central zamek z lub bez alarmu. Dla mnie również podłączenie jest...
I o to chodziło. Różowy przewód służy do wpisu pilota do pamięci, która się znajduje w tym module. Jeśli masz pilota jak na zdjęciu możesz z nim spróbować, ale raczej marne szanse. Wpis odbywa się przez przyłożenie przewodu do masy i naciśnięcie na pilota. Moduł musi być wpięty oczywiście do centrali. Muszę poszukać pilota, o którym pisałem wcześniej.
https://citroenc3owners.com/questions-ab...
Sprawdź wszystkie włączniki drzwi. Jeśli któryś z nich jest dłużej przywarty do masy central przestaje działać.
Moduł GEM za schowkiem pasażera
Zamieść dobrej jakości zdjęcie centralki - modułu centralnego zamka (wnętrze i obudowa). Porównamy czy jest podobna do central stosowanych w innych modelach Suzuki.
w obydwu szwankuje immobiliser W tym modelu Opla, gdy są problemy z rozruchem, to najczęściej z winy usterki modułu CIM a nie z powodu uszkodzonego kluczyka.
No Panowie to by było zbyt proste przekręcałem zapłon wciskałema przyciski i nic zmieniałem baterie i nic prób kombinacji i zero reakcji a serwis skasował 50zł oczywiście bez rachunku czy moduł centrala jest z modułem sterującym czy jest on osobno
04097 oznacza 4 dzwi z elektrycznymi szybami bez pamięci foteli i lusterek Jakie oznaczenie ma Twój sterownik określany mianem "moduł komfortu" (VAG adres 46 (Central Conv.) ? Wejdź do grupy wskazań 15 i odczytaj możliwe źródła alarmu: 1- Wyłącznik stykowy tylnej pokrywy 2- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny prawy 4- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny lewy...
błedy ktore sa to 01812 supply voltage for Door Controllers: pass, side 00928 locking module for central locking 01552 motor of central loking
Nie łatwiej dołożyć centralke z pilotami jeżeli posiada oryginalny central zamek?
sprawdz bezpieczniki moga byc w srodku lub pod komora silnika- z tego co piszesz (mało info) tp otwierasz zamek od strony kierowcy kluczykiem mechanicznie! nie otwieraja sie inne drzwi---- ewidentny brak zasilania na module sterujacym central! Pozdrawiam
Z mojego doświadczenia to padała wiązka zasilająca moduł "comfort" pod nogami fotela kierowcy.
t o ryzykowne raz już tak próbowałem w innym aucie i spalił się, tak to sprinter,moduł oczywiście
Znalazłem. Centrala jest pod zapalniczka i włącznikami awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby. Gówno prawda. To jest moduł od Immo. Masz pilot na podczerwień z jednym przyciskiem. Odbiornik to ta czarna wypustka przy lusterku. Zobacz czy też tam wody nie ma. Szukaj na listwie czarnej metalowej miedzy kanapą a bagażnikiem fotela. Sterownik raczej firmy...
djfelek napisz, który to jest rocznik passata i model, bo coś nie kojarzę aby przy drzwiach pasażera był jakiś moduł od centrala. Wcześniej pisałeś, że to zamek pneumatyczny, ja wyraziłem wątpliwość. Jak tam jest w końcu? Pozdr.
błędy wyszły 00930 - locking module for central locking rear left (f222) 008 - implausible signal Ale rozkręcałem ten zamek i wygląda na dobry
Proponuję kontakt z producentem tego systemu - PROEL . Posiadamy w ofercie specjalizowane oprogramowanie do modułu sterującego centrali, typu " BIURO ". Skrótowo polega to na tym, że moduł centrali automatycznie uruchamia zamek elektryczny, jeśli zadzwoni się do aparatu z podniesioną (zdjętą z wieszaka) słuchawką. Działanie funkcji ograniczone jest...
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Witam za rozpiskę dzięki ale 99rok ma inne kolorki ale nie podłączyłem centrala ponieważ przycisk w środkowej części konsoli nie zamyka zamka tylko otwiera dlatego muszę odszukać modułu centrala w tym autku czy ktoś już coś takiego robił proszę o rady za wskazówki dzięki
Poszukaj dokładnie i ściągnij sobie instalacje elektryczną auta będziesz wiedział co gdzie dokładnie leci i zamieść na forum wyprowadzenia sterowania zamkami od centrali i ktoś coś sensownego doradzi;) Dodano po 4 Tak jak pisałem wcześniej masz tam centrale zarządzającą zamkami. A to oznacza że przekaźniki są właśnie w niej więc rozbieranie modułu komfortu...
Może pada moduł komfortu Dodano po 1 octavia jest przecież robiona na bazie vw a w nich jest to częsta dolegliwość t Dodano po 2 ten moduł odpowiada za zamykanie szyb, wewnętrzne światełka, central zamek i itd. w VW znajduje się pod wykładziną pod nogami kierowcy
Kupiłem moduł sterowania wszystko pięknie podłączone i sprawdzone ale pojawił sie problem zamek się zamyka ale nie otwiera. tak samo jest po podłączeniu na "krótko zamka" czyli podanie minusa na czarny przewód w kostce 10 pinowej z lewej strony. Gdy podam na żółty to się zamkną gdy podam na czarny to się nie otwierają. Wykluczam tym samym błąd w połączeniu...
Elektronika pompy zamka to komfort (o ile ma central i szyby w prądzie)
Czujniki są w zamkach, w słupkach,czy i jedno i drugie. Jeśli masz czujniki w słupkach to lampka jest sterowana nimi . Czujniki od centrala są wtedy odrębnym układem. Doszło jeszcze coś. Tylne wycieraczki cały czas chodzą. Samochód gaśnie dopiero wtedy jak wyłączę światła. Czy to może być uszkodzony moduł komfortu?
dalej potrzebujesz tego modułu-patrz wyżej,nic sie nie zmieniło,nie wiem po co kupiłeś z pilotem,wystarczył sam zamek,moduł st-100 i podpinasz to pod tego silicona.
Ja ostatnio naprawiałem zamek... tylko ze wogóle nie wchodził do zamka.. spróbuj prysnąć wd40 do zamka i na kluczyk potem popróbuj z jakimś smarem ja uzywam do łozysk powinno pomóc.................... Jezli to nie pomoze a powinno to wymiana zamka(~50-70zł) central to oddzielny moduł więc nie bedzie problemu ale tak jak mówiłem wal tego wd-40 do oporu...
Nadal nie odszukałem tego kabla, wczoraj rozebrałem drzwi lecz jest tam pusto, ewidentnie ktoś tam coś grzebał, bo kabel który idzie z sterownika po drodze zmienia 2 krotnie kolor, czy ma ktoś pomysł gdzie powinienem podłączyć ten kabel lub jakiś schemat, ponieważ mam tylko taki który pokazuje jakie są wyjścia modułu, a nazwa "interfejs central. zamka"...
Zamek masz oczywiści uniwersalny jak sądzę.Masz przy nim oczywiście moduł.Jak nie to zrób sobie "moduł" z dwóch przekaźników.w DOG'u o ile się nie mylę przewody do zamka to biały i brązowy.Jakiegoś DOG'a rozbierałem to tak było,ale nie wiem który zamyka a który otwiera.Weź miernik i sprawdź.Jak to nie te przewody to miernik w rękę i szukaj.Wolnych przewodów...
Skoro masz wyjęty to logiczne ze wszystkie działają.W tych autach siłowniki lubią się skończyć i wtedy jest taki objaw że nie zawsze ma siły ruszyć.Bezpieczniki w kabinie lewa strona kierownicy(albo lewy próg) oraz pod maską ale nie pamietam który od centrala.
Dzięki Serdeczne za pomoc to zamawiam i do dzieła. Rozumiem że jak jest central to kupuje wersję tylko z modułem i pilotami bez siłowników.
Jeśli fabryczny central to pneumatyczny, pompka-moduł w bagażniku z tego co pamiętam. Temat zamka w seatach jest na forum użyj wyszukiwarki.
Kontaktron jest konfigurowany w centrali jako wejście więc centrala bedzie na jego naruszenie reagować tak jak ustawisz reakcje tego wejścia wiec gdzie go wepniemy raczej to nie ma znaczenia. Przewidziane jest takie wejście na module ponieważ moduł montowany jest w okolicy drzwi i podciągnięty magistrala do centrali. A takie pytanie dlaczego nie wybrałeś...
Z Twojego postu wnioskuję, że podpiąłeś siłownik bezpośrednio pod centralkę SEO? Jeśli tak to nie da rady, musisz podłączyć moduł zamka (lub przekaźniki). Poza tym jeśli nie masz w klapie zamka z wersji pod oryginalny central, to dokładany siłownik nie będzie chodził - bębenek obraca się tylko z włożonym kluczem.
Witam jakie kolory kabli wychodzą z modułu domykania szyb , i centralnego zamka . ?
prościej jest dojść do przekaźników central zamka śą na wierzchu i sterować masą
Z moich notatek wychodzi w nowszych wersjach że program 20 i 43, w starszych wersjach program 23, otwieranie zamka 5 lub 551
1. Do każdego zamka central. można dorzucić moduł zdalny. Różnica jedynie w miejscu podłączenia go do instalacji elektrycznej. Najczęściej moduły zdalne mają wyprowadzony SYGNAŁ sterowania zamknij/otwórz. W niektórych sam. trzeba zastosować PRZEŁĄCZNIK przekaźnikowy sterujący +- i -+ na silniki. 2. Trzeba by było dokupić sobie dodatkowy moduł sterowania...
krańcówki masz w zamkach a wszystkie sygnały do licznika leca po can
Witam! Padł moduł komfortu w TOLEDO 2001r. Zaczeło sie od migania świateł wewnątrz pojazdu, a skończyło się na nie działaniu central zamka z pilota. Znalazłem moduł z tym samym numerem z leona z 2003r.Po założeniu go w samochodzie alarm cały czas jest na czuwaniu i przy każdym wejściu do samochodu alarm się załącza nawet podczas jazdy dodam jeszcze...
Domykanie szyb znajduję się w centrali zamka centralnego w prawym progu. Pamiętaj jeśli szyby niesą zaprogramowane czyli po naciśnięciu zamknięcia szyby, szyba nie podnosi się sama to i funkcjia domknięcia nie będzie działała.Przewód sygnału domykania szyb znajduje się w wiązce w lewym progu(brązowo czarny-cienki).
Jest to tzw. termik. W modułach z.c. służy on do tego aby nie zostały uszkodzone silniki siłowników w wypadku gdyby siadła elektronika i jeden z przekaźników przyciągnął by na stałe. Jego działanie można doskonale przetestować w Punto I. Parokrotne zam. i otw. zamka raz, za razem powoduje zaprzestanie działania modułu na kilkanaście sekund. Na termiku...
"Stukanie" przekaźników podczas zamykania/otwierania centralnego zamka, to normalny objaw bez udziału "sprawnej" centralki alarmowej. W instalacji samochodu, centrala Carbine tylko steruje dodatkowym lub fabrycznym modułem centralnego zamka w którym są właśnie "stukające" przekaźniki. Sprawdź, czy centralka alkarmu "dostaje zasilanie" z instalacji samochodu....
Witam, Mam podobny problem golf4TDI Podczas jazdy zapala się i gaśnie sygnalizacja otwartych drzwi Dzwoni przy tym alert i nie da się jeździć . Sprawdziłem organoleptycznie przewody, bezpieczniki, wtyczki w drzwiach i modułu komfortu a także wszystko co było po drodze, zamek drzwi kierowcy na części pierwsze, zimne luty ok microstyki także. Dodam, że...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Jeżeli zamierzasz wykorzystać tą centralę tylko do C.Z.-to masz już wszystkie przewody.Pomarańczowy do uniwersalnego modułu i zamek hula. Żółty (+12V po stacyjce). .POZDRAWIAM.
Chłopie, centrala gada o tym, że na odpowiednim pinie nie ma napięcia. A czy to bezpiecznik, przewód, złącze, usterka centrali to inna sprawa. Ja tam w tym ZKE widzę inną usterkę.
Witam i dziękuję za info, dokładnie tą samą treść widziałem w necie i oglądałem pdf., zamawiam przekaźniki i będę wymieniał, jak uda mi się rozwiązać ten problem to opiszę to.Co do pozycjonera to raczej chyba nie bo odpiąłem kostkę od siłownika i podawałem masę przy module i central tak samo robił.
Szukałem centrali alarmowej ale nie znalazłem niczego "podejrzanego" Jak to jest w fabrycznych alarmach, jest jakiś osobny moduł czy wszystko jest podpiete do komputera pokładowego ? Konfiguracja chyba też VAGiem?
Jeśli jesteś w stanie zrezygnować z kodu( na rzecz sterowania bramą z telefonu przez internet), to wystarczy że umieścisz taki moduł w centrali napędu i przekaźnik podłączysz pod wejście w centrali odpowiedzialne za otwieranie i zamykanie bramy.
Witam, kilka dni temu zakupiłem Seata Leona 2002r i tez mam problem z zamknięciem auta, mianowicie nie działa zamykanie z pilota (dioda na kluczyku miga) oraz po przekręceniu kluczykiem w zamku drzwi kierowcy zamykają się tylko drzwi kierowcy a reszta nie (czyli nie działa centralny zamek). Rano po diagnozie VAG-COM w module komfortu pojawił się błąd...
Można inaczej, a mianowicie: - Zamek elektrozaczep zmieniamy na OGI i podłączamy NICE INT. Uwaga na biegunowość zgrubienie do góry. - Włączyć Fototest. - Nadajnik zasilamy z fototestu. - Zacisk Foto1 mostek do +24 Foto test.
Wspominasz, że można odpalać dodatkowym radiem. Czyli na moje "wykminianie" chodzi o to, że dokupujesz do elektrozamka odbiornik który współpracuje z częstotliwością pilota dwuprzyciskowego? Wtedy programowo w centralce Tousek 10 wyłączasz całkowicie działanie drugiego przycisku jako "furtka" i drugi przycisk synchronizujesz z odbiornikiem elektrozamka?...
Witaj adam7009 dziękuję za Twoją teoretyczną odpowiedź, Z modułem komunikuję się poprzez kabel i program VCDS. blok 09 to bodajże centralny zamek a 46 to central conv. Moduł nowy który mam nie odpowiada ani na 09 ani na 46 , wyjścia są 3: albo uszkodzona wiązka, albo uszkodzony moduł, albo zamieniony piny we wtyczce. To czy sam podziałam czy nie to...
Centralkę masz w nogach pasażera z prawej strony (połączenie słupka i podłogi). Moduł Kiekert. Więcej informacji w dziale Zabezpieczenia i Alarmy. Wystarczy poczytać. Nie trzeba pisać.
Niestety pogoda w ostatnim tygodniu nie dopisywała więc rozbieranie auta w celu ustalenia przyczyny musiałam odłożyć. Poniżej przedstawiam szczegółowe zachowanie centralnego zamka w moim aucie na którego podstawie uda się jednoznacznie ustalić przyczynę awarii: 1. Zamykając drzwi z kluczyka zamykając się wszystkie drzwi. 2. Zamykając drzwi z pilota...
Po oględzinach znaleźliśmy wodę w "podszybiu" i zatkany odpływ. Idąc dalej tym tropem okazało się że moduł komfortu pływa w wodzie :/ Inżynierowie Audi mogli to bardziej przemyśleć. Pozostaje mi rozkminić co rozładowało aku.
Centrala alarmu Silicon - wtyczka z 6-pinami, kabel żółto czarny-zamykanie impulsem masy, zielono czarny-otwieranie impulsem masy. Niestety nie mam schematu modułu centralnego zamka, ale przy pomocy miernika znajdziesz w niej przewody odpowiedzialne za sterowanie otwieraniem/zamykaniem.
Wchodzisz przy pomocy komputera w moduł komfortu i zmieniasz kodowanie odpowiednio co do podanego ponizej. i w zaznaczonym pogrubionym wierszu ma być tak samo. Moduł komfortu Otwieranie wszystkich drzwi ... 04097 Centralny zamek ................. Otwieranie jednych drzwi ...... 04098 Cztery podnośniki szyb ........ Otwieranie wszystkich drzwi ... 04099...
witam ja właśnie wymieniłem ten moduł za bezpiecznikami i pomogło wcześniej nie działał central tylna szyba spryskiwacze nieszło otwożyć tylnych drzwi po wymianie jest ok!
Mastera niemusi byc zadnego. Siłownik master to siłownik ten ze sterowaniem na inne silowniki jesli zamontujesz go w drzwiach kierowcy to zamykajac sie od srodka zamkna ci sie wszystkie drzwi tak samo z klucza. Tu chodzi tylko o wygode jesli niebedziesz uzywal centrala w ten sposob wystarcza same (slave chyba tak to sie pisze niechce aby mnie ktos zlinczowal)...
Jeżeli ma stacyjkę to jest AB015, jeżeli nie ma to AB 038 . Podaj dokładnie ile masz przewodów w kostce wchodzącej do alarmu, przewód czarny wolny który wychodzi z alarmu to antena, dwie skrzynki to jedna jest ultrasy a druga to może być sterownik centralnego zamka lub domykacz szyb, alarm jest kompaktowy czyli syrena i centrala razem, kolory kabli...
To nie jest standardowy sterownik który wystepowal w astrach. Najwyraźniej central byl dokladany. Przyczyny szukaj najpierw w zasilaniu tego modułu, czy + jest dobry i nie "siada" pry próbie uaktywnienia centrala, czy masa jest dobra. Brzęczenie by sugerowało właśńie problemy z zasilaniem....
Witam otóż nie działa mi prawidłowo central zamek ... gdy zamykam od srodka bo zamek uszkodzony prawa strona się zamyka A lewa odskakuje i pozostaje otwarta sprawdziłem moduł komfortu ... podłoga byla wilgotna nawet bardzo ale w samej puszce było sucho .. gdy odpiolem moduł central działa prawidłowo Ale co mi z tego jak nie mam połowy wyposażenia bez...
wpinając się w moduł będziesz miał sterowanie wszystkiego,bez podziału,a sposób dobrze zrozumiałeś i zaufaj mi, nie ma prostszego i szybszego.
Dobrze. Sytuacja wygląda następująco. Otóż rozebrałem drzwi, wyciągnąłem cały zamek. Zamki mam elektroniczne. Nie są one rozbieralne. Wszystko jest czyste, działa lekko. Jeżeli podłącze na krótko to też centrala nie działa :D. Odsunięcie kilka mm linki od zamykana manualnego i zamknięcie/otwarcie drzwi działa (w zależności czy zamek chce otworzyć, czy...
Golf5, hatchback, 102KM, 1.6 benzyna, 2007r. Dopiero co wymieniłem podnośnik szyby kierowcy a znowu szykuje mi się rozbieranie drzwi. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Dmucham na zimne, bo te błędy wykazane przez VCDS mogą skutkować pruciem tapicerki jak zablokuje sie centr. zamek, - rzekomo. Address 42: Door Elect,...
Gdzie w tym aucie jest moduł oryginalnego zamka centralnego? Pilot jest w kluczyku.Od czasu kupna 3m-ce temu jest martwy.Diody w kluczu migają a central nie działa nawet przy naciskaniu przyciskiem w drzwiach kierowcy.Bezpiecznik ok.Może wiecie co najczęściej w nim siada.
moduł komfortu numer 1j0959799ah błędy wyszły 00930 - locking module for central locking rear left (f222) 008 - implausible signal ale dziwne bo wszystkie drzwi nie działają i na pilot i na kluczyk moge tylko kluczem otwierać i zamykać drzwi kierowcy
Wejdź w 46 Moduł komfortu - central covienence, tam w kodowanie, jak masz pomocnika kodowania to podpowiedzi będą po kolei do poszczególnych funkcji, Auto zamykanie przy 15km/h i otwieranie przy wyjeciu kluczyka to bajt zero bity 3 i 4 ustaw na zero. Z pilotami nie wiadommo, czy zgubiły synchro, czy skasowałeś, wejdź w parametry i tam powinien być podgląd...
Sygnał do centrala idzie z siłownika.Więc nić nie zamienisz.A co do tej szyby to nie wiem.Może masz przy module zamienione albo przy przełączniku.
Ja podłączyłem centrala do alarmu, ale niestety wymagało to wymiany siłownika master w drzwiach kierowcy oraz modułu sterującego zamkiem. Inne sposoby nie mają sensu bo to podobny koszt a o wiele więcej roboty. :D
Gdzie znajduje się centrala centralnego zamka w Fordzie Focus II z 2005 roku. Z tego co sie dowiedziałem to jest to podobno moduł komfortu o nazwie GEM. Pytam ponieważ nie działa mi centralny z pilota a pilot w kluczyku jest ok bo sprawdzałem w innym aucie. Może wie ktoś dlaczego nie śmiga. Będę bardzo wdzięczny
Sprawdzić najpierw to co napisałem a jak instalacja będzie sprawna szukać usterki dalej. Tak wygląda u ciebie centralny zamek w dziwach sterowany elektrycznie. https://obrazki.elektroda.pl/8236495000_... Przewody sprawdzone , są okej. Jeszcze sprawdziłem programem i wyszły mi takie błedy 00928 - Locking Module for Central Locking:...
Błąd 21 w module zamka centralnego z autoalarmem lub bez, to kluczyk nie zsynchronizowany z centralką. Pewnie nie działa central z pilota :) . Włącz zapłon i przyciśnij parę razy przycisk w pilocie , to pomoże.
Temat dotyczy passata b5 1.9TDI 97r Problem jest taki że nie działa zamek centralny we wszystkich drzwiach i we wlewie paliwa. Działa tylko klapa bagaznika. Z podnoszeniem szyb nie ma problemu a wokół modułu komfortu jest sucho. VCDSem z centralnym zamkiem nie moge sie wogole połączyć a błędzy z modułu komfortu to "locking module for central locking"...
Debata jest czy zwora się nada czy nie a kolega trowski prosi o pomoc w jej podłączeniu, jeśli chce kombinować ze zworą trzeba mu po prostu doradzić jak ją podłączyć montował będzie już sam i czy mu to wyjdzie czy nie to jego sprawa. My jako społeczność tego forum powinniśmy mu poradzić w tej kwestii w której pyta bo raczej nikt z nas nie widział tej...
centrala zamek centrala zamek schemat centrala zamek otwiera
zasięg telewizji naziemnej warsztat pomysły schemat elektryczny układu zapłonu
spawarka migatronic spawarka migatronic
Programowanie napędu Hörmann WA460: instrukcja krok po kroku Brak paliwa w gaźniku mimo pracy pompki paliwa