Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Pomoże ktoś jak podłączyć taki moduł z Hondy CBR 125, JC34. ? https://obrazki.elektroda.pl/9247490600_... https://obrazki.elektroda.pl/6485959800_...
Trzeba by podpiąć jakiś chiński moduł i zobaczyć czy daje iskrę . Wtedy wyjdzie czy problem leży po stronie zasilania czy modułu
do silnika posiadam tylko instalacje . moduł .wtryskiwacz
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
nie bardzo rozumiem po co chcesz sprawdzać cewki i moduł jeżeli jest iskra
Masz punkty, wstaw schemat, bo moduły cdi są z reguły niezniszczalne
Honda nsr 125 r Jc22, moduł i cewka, te napięcie to tam gdzie trzeba ją podpiąć
Witam mam problem. Mam motocykl Honda CRM 125. Jest w nim moduł zaworu wydechowego z Hondy NSR który steruje silniczkiem serwo. Moduł ten do wysterowania silniczka z pozycji 0 na 1 potrzebuje sygnału 12 V z modułu CDI. Lecz moduł CDI oryginalnie montowany w moim motocyklu nie ma wyjścia takiego sygnału. W oryginalnym module zaworu wydechowego z Hondy...
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
A dlaczego uważasz że jakakolwiek blokada jest? To że na luzie się wkręca wyżej niż pod obciążeniem to dość normalne :P . Ale możesz to prościej sprawdzić - odłącz czujnik zapiętego biegu i zobacz. Jak będzie to samo, to znaczy że zapięty bieg nie ma znaczenia, bo i skąd moduł miałby wiedzieć który bieg masz zapięty? XD...
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
Witam, Mam pewien problem, mianowicie przykry przypadek ale nie mam iskry. Wszystko zaczęło się od tego, że wróciłem normalnie motroem do domu, zgasiłem i zostawiłem. Przychodzę za 3 godziny a moto kręci i nie zapali. Postanowiłem więc zapalić na pycha, było ciężko ale odpalił i na pycha odpala. Sprawdziłem świece i brak iskry. Założyłem nową świecę...
Wszystko ok . Słaby styk przewodów przy module zapłonowym. Wystarczyło poprawić styk kabli na kostce
Wersja wersją a moduł modułem szukaj na 125.pl tam wszystko jest
Witam Mam problem z moją Honda CBR 125 jc34 2004r gaźnik. Honda jest bardzo żywa i się super zbiera do 80 a przy 80 km/h przestaje się zbierać na 5 dalej nie chce przyspieszać a na 6 potrafi nawet zwolnić. Jadę 75 daje gazu i czuć jak przyspiesza 83km/h i nie chce jechać jak by była zablokowana. Na luzie kręci się do 13tys. Na 1 2 i 3 też kręci się...
Na chwilę obecną mam podłączony moduł DC z innego skutera na krótko i iskrę mam ale nie chce odpalić. Ciekawi mnie czy silnik będzie pracował tylko z oryginalnym modułem? Przeanalizuj "na sucho" czy iskra pojawia się we właściwym momencie.
Zdrowa NSR powinna przekraczać 160km/h. Na forum NSR znajdziesz jakie mają być dysze w gaźniku (trzeba wymienić 3) Moduł zaworu masz TV78? Nie jest zawalony nagarem sam zawór?
Silnik 600 ma 4 cylindry i w 2 cylindrach w jednym momencie jest iskra a w kolejnych 2 w w momencie i jak by tak wykorzystać te 2 impulsatorem i zrobić 2 instalacij i do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? Jakie silniki? Dwusuwowe, czterosuwowe? Jaki układ cylindrów w obu silnikach? (W obu, bo miałem motocykl dwucylindrową V-ke 125ccm - HONDA VT Shadow...
Witam kupiłem zatarta honde crm 125 po złożeniu jejnie mam iskry. Jak mogę sprawdzić moduł czy jest sprawny lub na jaki mógłbym go zamienić? Co jeszcze warto sprawdzic przy zaniku iskry w tym motocyklu? Z góry wielkie dzięki za odpowiedź
Witam wszystkich użytkowników elektrody. Moja honda jest z 1998 r. i kupiłem do niej moduł z keewaya 4t z ustawianiem kąta wyprzedzenia zapłonu (KWZ). W serwisówce jest napisane że KWZ to 24° przy 1400 obr/min, jednak na forum ktoś napisał że w tym motorze jest zmienny kąt zapłonu . I tu moje pytanie czy ktoś jest zorientowany jak to jest na prawdę...
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Witam mam problem z Honda CBR 125 jc34 nie odpala z rozrusznika dopiero jak się szybko pcha to dopiero odpala i jedzie od 7 do8 tys obrotów powyżej 9 tys się nie wkręca tylko szarpie nią a poniżej 7 tys gaśnie i ciężko ją odpalić gaźnik wyczyszczony iskra jest ładna .I dalej nie jedzie mam wrażenie że zaczęło się dziać tak po zatankowaniu paliwa na...
Witam, mam problem z moją hondą crm 125. Uszkodzony jest silniczek lub moduł odpowiedzialny za sterowanie zaworem wydechowym. Jako że w temacie elektryki jestem kompletnie zielony mam następujące pytanie. Jak sprawdzić która z tych rzeczy jest uszkodzona? Czy da się sprawdzić ten silniczek na krótko? Jakie podać napięcie? Jeśli to coś pomoże to mogę...
Witam mam pytanie kupiłem niedawno hondę cbr 125 jc 34 zarejstowaną na 50 i mam pytanie czy mogę w jakiś tani sposób zrobić blokadę do 45 włączaną przyciskiem na oryginalnym module. Chodzi mi o to żeby móc w dowolnym momencie zablokować do 45km/h i odblokować Bardzo proszę o pomoc
Mam problem ze swoją Hondą a mianowicie nie wchodzi na pełne obroty (przerywa) a po nagrzaniu ciężko pali (brak iskry) . Wymieniłem świece oraz trafo ale to nic nie pomogło. Wymieniłem moduł ale miałem tylko od Hondy Dio ( chinola) ale niestety w złym momencie jest zapłon i poszło w "piętę". wiec szukam jakiegoś zamiennika , czy ktoś się orientuje co...
Witam mam problem z moją honda CBR 125 jc 34 (na gaźniku?.Jak ja odpalę bez ssania i bez dodawania gazu odpala od razu i chodzi na wolnych obrotach ale jak chce dodać gazu to od razu gaśnie albo jak zaciągam ssanie to też od razu gaśnie.Nie mam pojęcia co to może być gaźnik czysciłem 2 razy i wszystkie membrany sprężyny są ok.Wszystkie dysze są czyste...
Od momentu napisania ostatniego postu (ok. dwa miesiące), nie byłem przy motocyklu! Dzisiaj wieczorem poszedłem, załączyłem zapłon i po wciśnięciu przycisku uruchamiania startera - nie kręci rozrusznikiem! Przyniosłem akumulator z samochodu i pali na dotyk! Spadek napięcia na zaciskach akumulatora w momencie kręcenia starterem, to 0,7 V. Na akumulatorze...
witam, mój pierwszy post na forum i w sumie pierwsze kroki w elektryce motocyklowej :D do rzeczy,mam silnik z hondy spacy 125 ,jest to 4t i próbuje go odpalic na module cdi 5 pinów z hinskiego quada problem polega na tym ze nie wiem gdzie podłączyc przewód z opisem cewka impulsatora pomiewaz nie mam takiej cewki przy silniku :cry: próbowalem podłaczyc...
Honda Varadero 125 model 2007r Witam zile podłączyłem kostki do modułu (który) jest pod siedzeniem i przestał działać obrotomierz. Tester działa, ale jak odpalę to nie chodzi :cry:
Witam. Mam problem, albowiem posiadam Hondę CBR 125 z 2011 roku, więc silnik powinien mieć oznaczenia JC50, ale w numerze VIN oraz na naklejce pod siedzeniem pasażera jest napisane JC39. Przez to nie wiem, jaki moduł zapłonowy mam kupić.
Ze schematem Ci nie pomogę. Musisz szukać w sieci SAM. Wujek Google na pewno pomoże. Jednak do naprawy schemat nie jest bezwzględnie konieczny. Przecież możesz go "zdjąć" z natury. Na pewno nie jest bardzo skomplikowany, a motorek jak sądzę masz przy sobie jak chcesz go naprawiać. Podstawowe są pomiary rezystancji i napięć cewek dołączonych do modułu...
Moduł od CBR 125 jest konieczny, ponieważ jest typu DC-CDI z automatycznym wyprzedzaniem zapłonu. Dałby radę zastosować chińskie pomarańczowe moduły DC-CDI, ale odradzam - straszny badziew, mocno grzeją się podczas pracy! Z resztą, nie warto było kupić całą CBR 125R?
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
W ogóle chodzi jak czterosuw. Zacznij od sprawdzenia charakterystyki kąta wyprzedzenia zapłonu, czy właśnie moduł nie jest uszkodzony i na niskich obrotach nie daje iskry gdzieś w okolicach GMP. Następnie gruntowne sprawdzenie silnika: tłoka, cylindra, zaworu membranowego, szczelności skrzyni korbowej. Na koniec dogłębne sprawdzenie i regulacja gaźnika
Masz najprawdopodobniej wersję JC34. Tu masz schemat do cbr 125 na gaźniku: http://www.honda-cbr.pl/forum/post18572.... Przypatrz się, co tam masz za system zapłonowy. I jakie masz możliwości blokowania. W opisie prezentowanego przez ciebie modułu jest napisane, że można stosować w skuterach, czyli obsługuje zapłony CDI. Tutaj masz napisane, że ten...
Witam Mam na oku honde nsr, oto link: http://otomoto.pl/honda-nsr-nsr-125-50-M... Czy ktos mógłby mi doradzić czy warto kupić te moto. Sprawa wyglada tak: Dzwoniłem do sprzedającego, zapytałem dlaczego wał był wymieniany to odczułem, że sprzedający cos kręci powiedział mi, że motor stał u mechanika i powiedział on, że przydałoby się wymienić...
Motocykl to honda CBR 125 jc34 na gazniku. Na ssaniu i bez takie samo zachowanie. Filtr czysty bo nowy. Rozrząd jest ok zawory w normie tylko napięcie z regulatora mnie niepokoi bo na analogowym mierniku było poza zakresem 15v nie mam akumulatora. Jak będę miał spróbuję zasilić cdi z niego odlaczajac regulator. Zapytam jeszcze jakiego natężenia prądu...
Z całym szacunkiem dla kolegi ale nie spotkałem się jeszcze z mtx zdławionym do 6000rpm. Swego czasu miałem cztery mtx'y (każde z nich był to rodowity niemiec) a było to na początku lat 90tych także nie było modułów tuningowych i innych wynalazków a części były tylko w serwisie. Chińskie 125cm3 ma się nijak do japońskich 80tek. HD06 zużywało mi jeden...
Po pierwsze sprawdź jak długą iskrę daje zapłon (ze samego przewodu WN). Po drugie zmierz rezystancję cewki zasilającej i impulsatora. Tak poza tym w serii NSR stosowano moduły zapłonowe o budżetowym wykonaniu i zalane elastyczną masą. Niskiej jakości laminat, lutowanie na fali i wibracje silnika sprawiają, że luty pękają i moduł przestaje prawidłowo...
Znam ludzi, którzy chińskimi Rometami, Junakami, Bartonami, Shinerayami i Zippami jeżdżą na co dzień. Ba, są nawet tacy, którzy jeździli w trasy po parę tys. km. Skoro moduł zmieniałeś to OK.Widocznie przeoczyłem to w tekstach. Nie sądzę abym się mylił co do jakości. Znasz takich ludzi? To ich zapytaj ile rzeczy wywalili z tych złomów i jak delikatnie...
U mnie takie objawy pojawiły sie podczas jazdy po 10 km myślałem że to gaźnik ale nie mógł się rozregulować z teraz na teraz. Wcześniej objawy tylko problem odpalenia z rozrusznika na rozgrzanym silniku. Do tego stopnia ze przelało gaźnik. Winowajcą była cewka zapłonowa. Wymieniona na nową wszelkie problemy ustąpiły. Mam wymieniony stator na 3fazy...
Uszkodzisz moduł CDI. Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy polonezem a motocyklem? I dlaczego chcesz od razu chińszczyznę zakładać? Kup używkę z jakiejś hondy czy włocha i będzie biegać.
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Witam Być może w środku sezonu koszenia trawy, jest sporo użytkowników kosiarek spalinowych którym padł moduł zapłonowy (cewka zintegrowana z "elektronicznym" układem zapłonowym). Ja jestem posiadaczem od kilku lat kosiarki spalinowej "MTD". Po pewnym czasie zaczęła coraz gorzej palić, aż po kilku latach, dzisiaj, odmówiła współpracy. Diagnoza: Brak...
Otóż takie rozwiązanie nie miałoby sensu. Z alternatorem współpracuje zwyczajny regulator stratny. Rozłączanie prądu ładowania (na przewodzie od akumulatora) powodowałoby zwiększone obciążenie regulatora napięcia (tyrystorów). Ponadto wywoływałoby to przepięcia doprowadzające do niestabilnej pracy regulatora i w rezultacie jego uszkodzenie. To nie jest...
Witam, zakupiłem silnik 150ccm 162FMJ marki lifan. Pasuje idealnie do ramy, brak jakichkolwiek przeróbek blacharskich jedynie trzeba usuną tą blokadę ( chyba na kask) po prawej stronie gdyż koliduje z nowym gaźnikiem ( dołączony do zestawu), ale to drobiazg:) Co do elektryki to napotkałem problem przy instalacji polegający na niespasowaniu na kostkach...
Witam potrzebuje schematu elektryki silnika honda nx klr 125 transcity mam otoz taki problem ze nie wiem jak podłączyć moduł wychodzą mi 3 żółte kable jeden zielony drugi nie niebieski i nie wiem gdzie je wpjiac porszę o pomoc z góry dzięki https://obrazki.elektroda.pl/6793846000_... https://obrazki.elektroda.pl/4987481500_...
Najpierw pokaż co chcesz podłączyć. Czy to jest wyświetlacz ,czy moduł programowalny pod obroty i prędkość. Od razu szukaj schematów do tego motoru,bo się przydadzą.
Witam serdecznie. Mam pytanie czy przepustnic ę razem z modułem od H ondy SH 125i można założyć do Hondy PES 125i. Z góry dziękuj ę za informacje
Witam wszystkich mam problem z zakupinym crossem. Silnik generuje prąd 12v coś koło tego idzie na moduł cf420 2.1. W każdym razie jest zakupiony nowy i podłączyłem jak było wcześniej czyli tak jak na schemacie do tego modułu ale nie wiem czy 2 piny idące na masę muszą być zmasowane do masy ramy, czy podłączone do impulsatora, jeden kabel z impulsatora...
Witam serdecznie. Nie wiem czy to odpowiedni dział, ale lepszego pomysłu nie miałem. Od roku jestem posiadaczem motocykla o nazwie handlowej ROMET Pony Pro 50 (SHINERAY XY50PY I E). Oryginalnie miał zamontowaną kopię silnika Hondy Dax (Monkey) 50 ccm. Wszystko było OK do czasu gdy kupiłem i zamontowałem nowy silnik o pojemności 125 ccm wraz z regulatorem,...
Dziwne, że po zwarciu kabelków nie uszkodziły się bezpieczniki. Sprawdź ciągłość przewodów od pompki, czujnika aż do sterownika, czy też do stacyjki. Spróbuj pominąć ten czujnik tj. podłączyć zasilanie pompki przed tym czujnikiem. Jeden z tych kabelków w czujniku blokuje zapłon, więc trzeba go wypiąć z układu. Dysponując przyrządem/miernikiem możesz...
Sprawdź moduł . Zobacz czy kostki od niego nie są zaśniedziałe
Witam. To mój pierwszy post na tym forum elektroda.pl. Mam Honde NSR 125 z 1998r jc22b Pytanie dotyczące modułu zaplonowego. Honda posiada moduł CI639 który jest zablokowany ma on 2 wtyczki 2 piny i 4 piny oraz jeden przewód luzem. Nowy moduł to CI626a który chyba jest odblokowany on ma 2 wtyczki jedna 2 piny druga 4 piny i też ten jeden przewód luzem,...
Cb500 były dławione do różnych mocy najczęściej spotykane to 25KW(34KM) przy 8500 obr/min , 37KW(50) przy 9500 obr/min pełna wersja to 43KW(58KM) przy 9500 obr/min były tez wersje 20KW ale rzadko spotykane. Poszczególne wersje różnią się od siebie dyszami głównymi w gaźnikach oraz króćcami zamontowanymi między gaźnikiem a cylindrem. Wersje 43KW i 37KW...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
mam silnik ok hondy xl 125 4suw z oryginalnym elektronicznym zaplonem jednak nie mam pojecia jak go sprawdzic i zamątowac bo wszystko jest osobno.. modul na 7 kabli .. impulsator na dwa kable a ze silnika wychodzi 5 kabli...kolory sie nie zgadzają.. myslalem o zastosowaniu zaplonu od malucha albo cc .. co wy na to.. albo przerobieniu na platynki (chociaz...
Witam. Pacjent honda cbr 125r JC34. Postanowiłem wymienić licznik, na uniwersalny chiński. Musiałem w nim przerobić kostke, aby pasowała pod oryginalną instalacje motocykla. Większość działa poprawnie, mam tylko problem z wyświetlaniem obrotów silnika. Według załączonego schematu, do obrotomierza oryginalnego licznika hondy podłączone są 3 przewody;...
witam Posiadam Hondę XL 125s z silnikem 4T, od momętu zakupu mi nie odpala objawem jest brak iskry. Od właściciela od którego ją odkupiłem mówił że jest uszkodzony moduł CDI. Fotografia przedstawia moj moduł. http://obrazki.elektroda.pl/9302726700_1... Moje pytanie brzmi czy mogę ten moduł zastąpic jakimś innym z allegro??
Zakupiłem silnik od CBR 125 i musze go pilnie odpalić. Posiadam oryginalny moduł zapłonowy ale nie mam regulatora napięcia ani oryginalnej cewki WN. Mam cewki od innych pojazdów ale tam zasilanie cewki to ok. 80V. Mam kilka pytań. Czy mogę użyć swojej cewki zapłonowej (w CBR zasilanie cewki to +12V) oraz czy mogę zasilić moduł z zewnątrz tzn. Czy zamiast...
Witam. Mam moduł z Hondy Civic Nec MC-8132. Chciałbym go podłączyć do motocykla 125cc lecz nie wiem, gdzie od czego kabel powinien być, tzn kabelek od czujnika Halla, podłączenie cewki i napięcie z akumulatora. Jeśli ktoś mi może pomóc to proszę o jakieś odpowiedzi. Pozdrawiam. http://www.ignition-tw.com/stuff/en/16-h...
honda moduł moduł honda honda moduł zapłonu
tablet wyświetlacz kolory zdjąć koło pasowe stacyjka nissan
mikrofon bezprzewodowy samsung ue50mu6172
Błąd 1/3 w sterowniku Curtis - silnik działa jednostronnie Schemat połączeń przełącznika 6-pozycyjnego w migomacie Einhell SGA 160