Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
1J0959799Q nie obsługuje pilota. Musisz zmienić na 1J0959799AH, wtedy pilocik 433MHz zadziała. Dodatkowo musisz dorobić jedne złącze do modułu AH.
Tylko diagnostyka modułu komfort
Tylko moduł komfortu odpowiada za zamek centralny ale najlepiej opisz problem jaki masz. Jeżeli chcesz mieć piloty to wystarczy dokupić pilota, nawet używanego - 433MHz na dwie baterie (z jedną nie zadziała) i dopisać go do modułu który masz teraz. Najtańsze wyjście.
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
Poszukaj w szukajce.
A może być taka opcja że ta centralka osobna zaburza pracę komfortu? Bo jeśli wszystko gra to wydaje mi się że ktoś to wstawił bo nie mógł zgrać pilota z modułem. No chyba że uwalony jest komfort
Trzeba wpisać klucze. za pomocą 4 cyfrowego kodu.
Sprawdź najpierw czy ten moduł obsłuży pilota ,zobacz czy jest opcja dodania w module przy pomocy vaga np. Pilot z transponderem nie problem.
Zamykam temat auto opanowane , dzieki dla tych którzy chcieli pomóc , a ci co kierowali mnie do ASO to niech nie zaśmiecają forum, bo najwidoczniej wcale nie mają zamiaru pomóc nikomu ! Przyczyną był zalany modułu komfort, po naprawie piloty zadziałały bez programowania.
Wkodować piloty
Witam Mam problem w samochodzie kolegi,właśnie dołożyłem centralkę z pilotem do fabrycznego centralnego zamka W tym samochodzie znajduje się moduł komfort Czy wystarczy zwierać za pomocą przekaźnika przewody odpowiedzialne za zamykanie idące z wkładki zamka? bo właśnie do nich podłączyłem centralkę czyli szary zielony i biało czerwony Przekaźnik byłby...
Witam działam działam i nic, chodzi o komunikacje pilota scyzoryk z modułem komfort robiłem przez vaga kombinacje wkładkami, pilota mam nowego miałem drugi moduł ale ten chyba jest uwalony tez sie nie komunikuje i jeszcze na dodatek mrugają awaryjne na orginalnym wszystko działa oprócz sterowanie z kluczyka .I o co tu chodzi PASSSAT 98r:?::?::?:
Dwie bramy to odbiornik dwukanałowy, albo dwa jednokanałowe, do tego pilot dwukanałowy współpracujący, dający się zaprogramować na osobne kanały w odbiorniku dwukanałowym, albo w odbiornikach jednokanałowych, chodzi o komfort użytkowania, przypuszczam że nie chodzi Ci o otwieranie dwóch bram jednocześnie pilotem jednokanałowym, albo zmiana pilota w...
Gołym okiem widać że pilot jest nie oryginalny. Zostaje Ci wymiana alarmu na inny z dwoma pilotami, albo dopasowanie odpowiedniego klucza/pilota do obecnego modułu komfortu.
temat rozwiązany vac-com 3122 poradził sobie .Zwykły vag 2.5 i 4.9 pl , memoskan U585 i auto-com nie dały rady .
Czy on ma długie kodowanie ? i czy w owym kodowaniu nie jest ZABLOKOWANA opcja dodawania pilota? W ETCE sprawdzisz na jaką czestotliwośc jest ten komfort.
Masz zle piloty. Do modułów komfortu które wymieniłeś tj. 1J0959799J i 1J0959799AH pasują następujące piloty: - 1J0959753A - 1J0959753N
czy mógłbym go zakodować nie mając oryginalnego kluczyka od zamka? Tak, demontując wkładkę zamka i przekręcając zamkiem np. płaskim wkrętakiem. Raczej nie posiadasz VCDS-a, tak wnioskuje po tych pytaniach? Tu trzeba się dowiedzieć kilku rzeczy. Czy pilot w ogóle jest sprawny i od tego auta, czy moduł komfortu obsługuje piloty? Przydałyby się ich numery...
1J0 959 799 R taki powinien być komfort.
można oczywiście http://forum.vw-passat.pl/printthread.ph...
Witam. W golfie 4 z modułem komfortu 1J0959799AH da się wyłączyć fabryczny alarm? W codowaniu jest tylko zmiana czy ma być selektywne otwieranie czy nie dla 2 bądz 4 szyb elektrycznych. W adaptacji tylko wybór kraju pod alarm. Albo może ktoś podpowie jaki pilot podejdzie pod ten nr modułu. W necie znalazłem że piloit 1JO 959 753 N podchodzi pod 1J0959799AH....
Zobacz w instrukcji programatora czy czyta pamięci 24Cxx. To czy zrobi to VAG EEPROM Programer to nie wiem, nie używam zabawek. Nie spróbujesz to się nie dowiesz.
Można sobie kupić np. dokładany sterownik centralnego zamka z pilotami. Często w ofertach są również z docinaniem grotów. Lub pójść w fabryczne rozwiązania, to znaczy się wymiana modułu komfortu na taki z obsługą pilotów np. 1J0 959 799 J. Dokupić do niego odpowiednie piloty, dociąć groty i przełożyć pastylki immo ze starych kluczyków.
Dodatkowo czy gaśnie radio po wyciągnięciu kluczyka, czy działa brzęczyk po otwarciu drzwi jak się zostawi światła...
Może źle dobrałeś pilot. Często jest tak że oznaczenia na grocie mogą zmylić. Najlepiej dobrać pilota po numerze modułu komfortu. Sprawdź jaki masz. Generalnie te chińskie Piloty to badziewie i tutaj też może byc problem
Witam, gdzie w Jumper 3 jest moduł radiowy do odbioru danych z pilota, w kierownicy czy w komforcie? Mam zaprogramowane 2 nowe piloty i nie działają, komfort nie widzi sygnałów radiowych, a synchro jest zaprogramowane (do wsadu). Może lepiej mieć prekodowane piloty i diagboxem dograć? Moduł magnetti marelli.
Kolego wiem o tym od znajomych, że Skody maja taki program, iż z pilota można zaprogramować blokowanie poszczególnych drzwi. Ustal, czy masz moduł komfort i czy z pilota możesz robić takie kombinacje - informacje na ten temat znajdziesz w książce obsługi samochodu. Gorzej kolego, bo jeśli będziesz miał pecha i zamek uległ uszkodzeniu, to wówczas trzeba...
Jezeli chcesz w orginale -wymiana modułu komfortu na obsługujący piloty(6Q0 959 433 E)Jak poszukasz znajdziesz używkę z pilotem -przekladasz transponder ,docinasz grot .Przekladka modułu jest plug&play .[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/vi...
Może i być od Skody bo takie chyba też miała, tak czy inaczej żeby sprawdzić samego pilota czy nadaje potrzebował byś testera do pilotów, druga rzecz żeby dodać do auta potrzebujesz jakiegoś sprzętu typu VCDS. Równie dobrze okazać się może że nie dodasz tego kluczyka z powodu że jest nie od tego auta lub auto nie ma modułu komfortu z obsługą pilota....
centralny jest oryginalny w kluczyku (moduł komfort) z pilota nie zamyka w ogóle (tak jakby nie działał - baterie ok - sprawdziłem) z kluczyka nie zamyka drzwi kierowcy pozostałe zamyka, chyba że przytrzymam kluczykiem w drzwiach kierowcy na siłę. Jak zamykam kluczykiem drzwi pasażera to zamyka tylko te drzwi. Wygląda na uszkodzony siłownik pasażera....
To jest numer sterownika centralnej elektryki. Numer komfortu wygląda tak 6Q0 959 433 E, lub z literką F na końcu. Te chyba obsługują piloty. Natomiast moduły bez obsługi pilotów to z literkami G i H.
Kolego komfort 5J0959433A jest ścisłym zamiennikiem 5J0959433, więc wszystko musi działać. Kwestia tylko prawidłowego zakodowania tego modułu do twojego wyposażenia samochodu i dodaniu pilota. Nie przejmuj się że ty masz dwa złącza a nowy ma trzy, w niczym to nie przeszkadza.
Witam wszystkich nie wiem czy taki temat istnieje ale go tworzę Dodano po 7 Posiadam seat Leon M1 z 2000 r 1.9 tdi 110 km mój Moduł komfortu to 1J0 959 799 AH oryginalny pilot jajko o częstotliwości 433 Mhz oznaczenie pilota 5FA 007 690 Po śledzeniu i czytaniu różnych forów wychodzi na to ze można dokodować innego pilota nie musi to być jajko. Pożyczyłem...
Pilot dopisuje się poprzez adaptacje w module komfortu, kanał 01 wartość 1 test save i naciskasz przycisk na pilocie. Jeśli pilot nie chce się dopisać bądź chcesz skasować stare piloty wybierasz kanał 00 i tam test save. Potem jeszcze raz robisz dopisywanie pilotów.
Pytanie trochę z innej beczki. Jak podmienię moduł na inny tego samego typu , to centralny nie będzie reagował na pilota?
A kodowanie pilota ktoś robił. Komputer widzi ale nie pilota tylko transponder od immo że jest zaprogramowany. Pilot sprawny?
Po pierwsze podaj numer aktualnego komfortu jeśli ma moduł radiowy wystarczy tylko skompletować kulczyk z pilotem - scyzoryk, jeśli masz komfort bez modułu radiowego będzie trzeba także go wymienić i odpowiednio zakodować.
W module komfortu.
Vin prosze na pw
Zdiagnozuj więc moduł komfortu vagiem -powinien wykazać jakąś usterke... Ps. jakim programem wgrywałeś piloty? Dodano po 4 Zdiagnozuj więc moduł komfortu vagiem -powinien wykazać jakąś usterke... Ps. jakim programem wgrywałeś piloty? Napisz również jak je wgrywałeś (opisz procedure ), może robisz coś nie tak z tym wgrywaniem pilotów ?
Fabia I lift 2005r. fabryczny kluczyk z pilotem na 2 przyciski i z diodą 434mhz. Pilot przestał działać, w vcds w komforcie na kanale 13 sygnał jest widoczny ale NOT OK, zaprogramowany pilot 1. Przy probie adaptacji tego pilota, sygnał dzwiekowy z centralki alarmu jest, widzi nadawanie, procedura przebiega normalnie, ale nadal nie działa, i nadal NOT...
To nie moduł komfortu.
Moduł centralnego kosztuje 40 zł z dwoma pilotami.Jest tańszy niż komfort do twojego wozu. Oczywiście takie rozwiązanie nie każdemu pasuje. No bo jak to ? Coś przerabiać ,nie nie oryginalne?
Dziś to robiłem w zwykłej Octavii z 2007 roku , zwykły kabel OBD, poszlo od razu cytat wyrwany z innego forum W poniżej wymienionych autach można uaktywnić domykanie szyb z pilota (PRZYTRZYMANIE przycisku na pilocie) przez interfejs VAG KKL w ciągu paru sekund. Jak? Ściągamy czeski programik MKM (Motordiag Komfort Manager) - jest darmowy wymaga tylko...
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Witam, mam problem z pilotem centralnego zamka w leonie 2007r, dioda w pilocie działa, moduł komfort bez błędów, adaptacja 46 > 10 > 01 > zapisz naciskam zamknij kierunki potwierdzają, a mimo to pilot nie działa.
Jak się nie mylę to pilot jest kodowany do komfortu. Wiec najlepiej komfort o tych samych numerach.
W tym roczniku są 2 rodzaje transpondera. Wystarczy znać PIN i mieć VAGa. Jaka częstotliwość pilota? - trzeba sprawdzić po nr modułu komfortu bo były różne.
AUTOMARCIN czytaj dokładnie. Komunikacja jest! przeciez odpytał komfort na błędy. Do kolegi grisza czy zrobiłes to co Ci kazał kolega ADAMO??? P.S Po podmianie modułu komfortu na inny nie LICZ na to że otworzysz auto z pilota!! Trzeba odpowiednio przypisać piloty do nowego komfortu.Pamiętaj o tym. Ale z tego co widzę to ten temat przerasta twoje możliwości.
Wymieniony siłownik otwarcia bagażnika ten w zderzaku... - otwieranie działa! Podłączyłem również trzeci przycisk pilota otwierającego bagażnik do modułu komfortu. Pilot oczywiście uniwersalny. Pozdrowienia dla kolegi enauto.
Muszę sobie sam odpowiedzieć na to pytanie. Po awarii modułu komfortu okazało się że nowy komfortu z fabii oraz pilot do niego działają bez żadnych dodatkowych anten. Antena jest wbudowana w moduł komfortu. Temat zamknięty.
Da się. Nie ma znaczenia marka Seat, Skoda, Volkswagen. Znaczenie ma wyłącznie typ modułu komfortu. Pierwszy pilot nie będzie współpracował z typ modułem.
Ale te piloty są przypisane do modułu komfortu czy do jakiegoś zewnętrznego modułu?
Te drzwi to najmniejszy problem. Bardziej interesuje mnie centralny z pilota. Moduł komfortu widzi pilot i naciskanie przycisków ale nic z tym nie robi. Nawet z bagażnikiem Widzi cały czas ze drzwi kierowcy są zamknięte
Dziękuje za info, szukam kolejnego pilota
Najpierw zrób porządek z tymi usterkami co ci Vag pokazuje, na koniec zrób przypisanie pilotów.
Jak nadajnik dobry to trzeba zacząć szukac przy odbiorniku - czyli module komfortu.
Chwila jak otworzysz pilotem drzwi to w blokach pomiarowych widać że zamek się otworzył, mimo że fizycznie dalej jest zamknięty? Żeby uzyskać taką informację silniczek w zamku musiał by się obrócić wtedy dopiero zadziała mikrostyk w zamku informujący o stanie zamknięty/otwarty. Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy, schemat w rękę i posprawdzaj połączenia...
Może. Ale to trzeba znać model alarmu. Jak nie ma, to można alarm wymienić na taki, który posiada takie wyjście. ale dysponujesz też sygnałem "zamknij" centralnego zamka, z którego można wysterować dodatkową czasówkę, a z niej podać sygnał na domykanie. Przy odrobinie sprytu można nawet wykorzystać czasówkę oświetlenia kabiny, choćby z poloneza...
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
VW Passat B5 Mam pytanie związane z tym modelem auta.Chodzi mi o tz Moduł komfort,który występuje w tym aucie z jednym lub dwoma gniazdami wejścia.Jaka jest różnica miedzy tymi dwoma modułami.Chodzi o to czy oby dwa typy moduł są sterowane pilotem i czy można zmienić moduł z jednego na dwa i odwrotnie.
czyli wygląda na to że bateria i pilot są ok Taką opinię można wydać dopiero po sprawdzeniu pilota testerem pilotów. Następnym krokiem jest podłączenie testera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących. Odczytasz błędy i sprawdzisz czy sterownik centralnego zamka - komfortu w samochodzie widzi pozamykane drzwi i odczytuje naciśnięcie przycisków...
O jaki moduł komfort chodzi? z pilotem? możesz jaśniej kolego? Dodano po 1 A po co ta kontrolka ? 3.1.16. Publikowanie wpisów zawierających pytanie/zgłoszenie problemu, na które udzielono już poprawnej odpowiedzi. Przed publikacją wpisu Użytkownik zobowiązany jest do sprawdzenia za pomocą wyszukiwarki Forum, czy dany problem był już poruszany. 3.1.17....
prubować czasami wychodzi za 5 razem 5 sek w prawo 3 razy po 1 sek w lewo zamknij i 3 razy otwórz."Komfort" niema nic wspólnego
Mogło mieć pilota. Bywały też moduły komfortu bez możliwości zdalnego sterowania. Zwłaszcza w autach kupowanych w polskich salonach. Więc nie ma 100% pewności. Na początek trzeba sprawdzić czy pilot działa, a w razie potrzeby go naprawić.
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
Kolego, oczekujesz pomocy, to zamieść skan instrukcji obsługi ! Chyba otrzymałeś od sprzedawcy "ogórków" - bo tak muszę nazwać firmę która nie udziela wsparcia po sprzedaży ! Nie wiem, czy Twoja centralka ma takie same wyprowadzenia jak RTX KE4, której schemat posiadam ale w centralkach RTX, to wyjście nazywa się : "Sygnał komfort" - przewód pomarańczowy....
ja lacze sie z modulem komfortu pod adresem 46 i mam problemy z zaprogramowaniem pilota. jak zaprogramuje to proba wciskam zamkniecie przykladowo i centralny nic tylko raz syrenka sie odezwie i koniec i sie wysypuje i chcialem podlozyc inny modul komfortu i sprawdzic czy to wina lezy w komforcie czy tez nie
Również mam ten sam problem. O jakich oznaczeniach pilot podejdzie to tego modułu komfortu?
Ford Cougar 1999 r. bez dołączonych pilotów, tylko matka. Moduł komfortu o oznaczeniach 5WK4 7240A. Jaki pilot dobrać by zgrał się z centralką?
Pilot można zaprogramować tylko przy użyciu programu diagnostycznego np. VCDS, VCP i inne
W aucie tym nie mogę wprogramować fabrycznego pilota, ani ADAPTACJĄ na kanale 21 ani metoda z drugim kluczem w stacyjce. Pilot wcześniej tracił stopniowo zasięg mimo sprawnej baterii. Czy to pilot czy moduł komfortu?
Cześć, mam ten sam model Octavii z takim samym modułem komfortu. Czy może udało Ci się rozwiązać problem z dołożeniem pilotów, bo na forum Skody piszą, że do tego modułu w Octavii nie da się dołożyć samych pilotów, trzeba kupić piloty z osobnym sterownikiem? I teraz nie wiem co robić. Pozdrawiam.
Nie dokodowany kluczyk do modułu lub kluczyk nie od tego auta. Jak podasz nr modułu komfortu to będzie wiadomo czy obsługuje piloty.
Witam Forumowiczów, mam pytanie dotyczące modułu komfortu Octavia 2 z 2005r. Chodzi mi konkretnie o to jak mogę zaprogramować moduł aby po zamknięciu auta z pilota następowało automatyczne zamykanie się niedomkniętych okien. Wcześniej nie było z tym problemu , a po problemach z akumulatorem pojawił się ten problem. Wydzielono z tematu archiwalnego:...
Witam, mam duże doświadczenie jeśli chodzi o passata B5 i powiem Ci,że potrzebujesz schematu wiązki bo ciągłości przewodów nie sprawdzisz:) bo to nie o ciągłość chodzi bo raz ona jest raz jej nie ma , uszkodzone wiązki tak mają że raz przewodzą raz nie, dodatkowo dodam że przewody są fabrycznie prasowane ze sobą i zabezpieczone szmacianą izolacją która...
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Mam prawie identyczny problem. Moduł komfortu nie reaguje na piloty. Piloty w innym samochodzie są widziane - czyli można uznać za sprawne. Czy ktoś rozwiązał ten problem, ewentualnie podpowiedź gdzie szukać?
Sprawdzałeś komunikację pod adresem 46, 09 lub 35? Jeśli nie, to sprawdź pod tymi adresami, czy się komunikuje. Miałem uszkodzony w Passacie B5 2001r po zalaniu moduł komfortu w ten sposób, że komunikował się z komfortem, zero błędów, a nie działał pilot scyzoryk i nie dało się go wkodować.Wszystkie inne funkcje modułu komfortu działały. Po rozebraniu...
Kolego nie zaczynaj kilku tematów na ten sam temat.Twój moduł musi mieć funkcję komfort,czyli wydłużenie czasu na przewód zamknij CZ.Kanał dodatkowy nie musi oznaczać funkcji komfortu.Piszesz dwa razy a nie zawarłeś najważniejszej rzeczy.JAK TEN STEROWNIK SIĘ NAZYWA.Nikt po ilości przycisków na pilocie nie odczytać czy TO ma komfort czy nie.Możesz mieć...
Najprawdopodobniej moduł komfortu. Ewentualnie pilot. Próbowałeś drugim pilotem? A kluczykiem centralny działa? Mruga kierunkami jak zamykasz?
Powiem Ci tak miałem ten sam problem w takim audi i skończyła się na wymianie modułu komfortu. Sterownik widział działanie pilota i niby procedura kończyła się powodzeniem ale piloty nie działały. Po wymianie polot się zakodował i wszystko ok.
Zanim zaczniesz pruć kable potrzeba troche dignostyki , interfejs vag-com nawet taki za trzy dychy z all....o niebieski i vag-com albo vcds-lite . Nalezy sprawdzić czy moduł komfortu odbiera sygnal pilotów , nie pamietam które to bloki pomiarowe ale na Elektrodzie znajdziesz wszystko . Spójrz np. tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
W tym wypadku alarm alarmem ale to ze nie reaguje na "otwórz" raczej leży po stronie samochodu i jego elektroniki w module komfortu. Mylę się? Na 99% tak właśnie jest. Nie masz zamontowanego alarmu Mobitel 1, bo to system z dodatkowymi pilotami. Dołożony jest "jakiś" alarm bezpilotowy, który nie ma żadnego wpływu na działanie centralnego zamka. Wszystkiemu...
Kolego moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tym pilotem, to jest dokładany "made in china". Szukaj centralki od dokładanego alarmu. Lub kup nowe sterowanie z dwoma pilotami. Kosztuje to grosze.
Witam, tak da sie. Musisz wejść w grupę centr. Conv. Tam sa opcje zamykania drzwi przy 15km/h, potwierdzenie blokady i odblokowania drzwi sygnalem lub kierunkowskazem itd.. Powinno sie znaleźć też domykanie szyb z pilota. Wyślij screen jakie masz tam funkcje
Sprawdź czy dochodzi zasilanie do modułu komfort. Jak masz rozebrany moduł to po wciśnięciu pilota powinno wychodzić napięcie sterowania na drzwi. Elegancki dostęp do pinów od strony lutów. Objawy jakie opisałeś są typowe przy uszkodzeniu tego modułu, zakładając że jest zasilanie i bezpieczniki w komorze wnętrza auta są ok. Zakładam że sprawdziłeś je...
Sterownik odpowiedzialny za odbiór sygnału pilota to moduł komfortu J393, znajduje się po stronie pasażera, za schowkiem.
Skąd wiesz ze Twój moduł komfortu jest przystosowany do pracy z pilotem? Jeżeli fabrycznie auto nie bylo wyposażone w pilota to moduł komfortu jest bez odbiornika FM i nigdy nie dopiszesz pilota. Należało by wymienić moduł komfortu lub dołożyć zewnętrzne sterowanie z pilota. Druga opcja o ile fabrycznie był pilot to próba dopisania pilota z inną częstotliwością...
Nic nowego nie dokładałem... i akumulatora nie odłączałem co było wcześniej, nie wiem, bo samochód mam od tygodnia....a czy zawiera on moduł komfort, tego nie wiem ....
Witam.Mam pytanie do szpeców.Wymieniłem moduł komfortu na inny używany i w jaki sposób dopasować pilota do tego modułu.Mam vaga i fejsa
Nie pamietam czy ten komfort obsluguje pilota jeżeli tak to bez kodowania się nie obejdzie ale to nic trudnego
Więc zastosuj sterowanie jednoprzewodowe i podłącz się pod panel szyb. Myślę że najlepszym rozwiązaniem było kupienie modułu komfortu 1C0 z obsługa pilota. Tamta porada jest do Golfa bez CAN. Ty masz z CANem przez co masz silniczki 1C nie 1J. Tutaj masz schemat a CAN ale nie wiem co to za urządzenie na nim. Najprościej podłączyć to pod panel szyb.
Użyłem VAG-COM i jakoś zaprogramowałem/dodałem pilota i działa ok. Czy w Opel Astra 2 też tak samo się programuje pilota.? Czy moduł komfortu (24 410 018 CL index 01) zamienie na (24 410 018 CL index 00) będzie działał.
Nowy moduł = przyuczenie kluczy (pilotów)
witam, chciałbym odświeżyć temat, podobne objawy i w mojej kijance :( Sportage II 2008 2.0 CDRi benzyna + gaz wymieniona skrzynka bezpieczników oraz zarobione nowe kable (stare końcówki przegniły) wymieniony moduł komfortu dalej nie pali, słychać załączanie przekaźnika od świateł rozrusznika ale brak nawiewu, wycieraczki nie działają no i co najgorsza...
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Witam Mam problem z pilotem centralnego zamka w audi A6 1.8T z roku 1998,mianowicie zalało moduł komfortu,wysuszyłem moduł komfortu,przewody i wszystko działa ale mam problem z przyuczeniem pilota centralnego zamka,próbuje procedurą vaga i procedurami domowymi i nadal problem,numer modułu komfortu 4B0 926 258N,prosze o pomoc
Bardzo duże. Masz uszkodzoną łopatkę w zamku, dlatego nie działa otwieranie z zewnątrz kluczem (rozumiem, że się kręci ale nic nie daje kręcenie - tak?) natomiast otwieranie pilotem, to albo sam pilot, albo się wykodował z modułu komfortu. Jednak odpalanie auta to osobna sprawa, i jeżeli stacyjka się da przekręcić, a w pilocie masz pastylkę immo - nie...
pilot moduł komfort komfort pilot moduł komfort 01330
zasilacz kontroli dostępu alpine kostka prądnica pierścieniowa
Pralka AEG z pompą ciepła - nabicie gazem Kenwood DNX4230BT - problem z uruchomieniem