Sprawdzić przeowdy przy stacyjce a później przy module.
Tak jak kolega wyżej podpowiedział z bezpiecznikami tylko dodałbym amperomierz pod akumulator żeby nie czekać z każdym bezpiecznikiem tygodnia czasu. Jak ten mechanik tego nie ogarnie a Ty nie będziesz wiedział jak do tego podejść to przywieź to do mnie, bo jak dobrze skojarzyłem to dzwoniłeś z wymianą modułu.
Zmiana modułu rozwiązała problem.
Do silnika X9 250 powinieneś zastosować moduł zapłonu Magneti Marelli AC13I.
Włożyłem seryjny moduł z immo.
W pisggio moduły zasilane są prądem stałym z aku. Twoje moduły są na zmienny z cewki ,której piaggio nie posiada
Przerwany przewód dochodzący do anteny immo na stacyjce lub wypadła/uszkodziła się pestka w kluczyku. Zarówno w pierwszym jak i drugim przypadku będziesz musiał dostać się do modułu immo pod czaszą.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazał się spalony moduł kodujący immobilisera. Szczęście w nieszczęściu że moduł był kompatybilny z modułami samochodowymi. Różnił się jedynie wykonaniem, był wodoszczelnej obudowie zalanej silikonem. Na chwilę obecną w skuterze siedzi moduł od fiata marea z przegranym wsadem procesora z oryginalnego immo. Wszystko śmiga...
Usterka usunięta. Uszkodzony był moduł kodujący immobilaisera. Po prostu dostał wilgoci. Służę pomocą jeśli ktoś ma podobny problem.
https://manuals.wotmeworry.org.uk/useful info/Immobilizer_Fault_Finding.pdf od strony 17 Master Immobilizer. Kluczowe pytanie. Masz klucz matkę (czerwony/brązowy)? Bez niego czeka Ciebie wymiana wszystkiego (kpl. zamków ze stacyjką, moduł immo i ECU).
Kontrolka miga w momencie kiedy kluczyka nie ma w stacyjce. A co się dzieje po włączeniu zapłonu? Spróbuj fizycznie wyjąć pastylkę z kluczyka i sprawdź jaka będzie reakcja. Immo nie zgasi pracującego silnika, po za tym faktycznie jest możliwość że problem jest spowodowany wilgocią w immo lub module. Jesteś w stanie pomierzyć rezystancje cewek, impulsatora...
witam poszukuję schematu podłączenia chińskiego modułu 4T do silnika piaggio 125 4T.Jakie są straty na mocy poprzez zmianę modułu? Dodano po 22 siemka Adrianie podpowiedz jak założyć moduł 4T z chińczyka do piaggio 125 4T
Nie mam dobrych wieści - może być uszkodzony moduł sterownika - poszukaj i sprawdź wszystkie połączenia elektryczne - zerknij pod osłony , masa też jest ważna.
Witam ponownie Może ktoś wie jaki podłączyć zasilanie modułu interkomu jest w nim min. białe dniazdo z 3 pinami. Nigdzie nie mogę znaleźć schematu. Jeśli ktoś miał z tym doczynienia to prosiłbym o podpowiedź.
Ale to tam jest membranowa pompka paliwa + gaźnik? Według schematu widzę złącze 4-pinowe (masa, zasilanie i sygnał z cewki zapłonowej), czy tam jest osobny moduł sterujący pompą, czy moduł znajduje się wewnątrz pompy? Pompy membranowej nie da się spalić podłączając ją na krótko bez paliwa. Może się spalić tylko kiedy styk się zawiesi i przez cewkę elektromagnesu...
Witam chciałbym prosić o w miarę uniwersalny schemat blokady obrotów do skutera 4T w moim przypadku jest to Piaggio X9 250 ale tak jak pisałem ma to być blokada (sterownik) uniwersalny. Powiedzmy jakiś sterownik do CDI lub cewki. Przykładowo przy kierownicy mam miejsce na dodatkowy przycisk chciałbym go tam zamontować tak by po jego załączeniu skuter...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
moduł piaggio piaggio moduł piaggio cewko moduł
breve tufvassons sterownik silnik focus sprężarki klimy volvo
vodafone calculator vodafone calculator
Skoda Fabia I - Niedziałające wycieraczki przód i tył Czy można wymienić bezpiecznik 20A na 25A?