Trzeba zajrzeć do modułu żeby coś sugerować.
szczotki na silniku zablokowały moduł wymień szczotki i włącz pralke ten kod jest kasowany f21
Bateria pelna. Uszkodzony silnik lub zablokowany lub moduł, do sprawdzenia poprzez podmianę elementów. Oczywiście pomijając fakt że to używka i ktoś tam już grzebał
zablokowany moduł prawdopodobnie szczotki silnika to zrobiły wymien szczotki
Zgłaszam się ponownie. Błędy odczytane komputerem to: P1570 moduł sterowania silnikiem zablokowany P0571 włącznik świateł hamowania - błędny sygnał Czujnik świateł stop już zamówiony, zobaczymy czy wymiana poskutkuje zgaśnięciem tej kontrolki świec. Natomiast nie mogę dojść do tego, dlaczego samochód odpalał i momentalnie gasnal? Czy ten błąd z modułem...
wymieniłem moduł ale mam blad 17978 elektroniczny moduł sterujący praca silnika zablokowany stały o co tu chodzi. auto łapie i gaśnie
01176 - Klucz nieprawidłowy - brak komunikacji P1570- Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany
Witam Zobacz po kolorach przewodów co steruje na module pompą odpływową. Jeżeli silnik ok to po wybraniu programu odpompowania i pompa nie jest zablokowana przez ciało obce to musi zadziałać.
F21 to błąd silnika ale nic nie jest uszkodzone tylko silnik zablokował moduł ale niestety nie dasz rady odblokować trochę jest przy tym zabawy naprawdę ciężko wezwij lepiej serwis nic nie kombinuj możesz uwalić elektronikę
9961 - Funkcja zabezpieczająca blokady antykradzieżowej aktywna, moduł sterujący pracą silnika MR zablokowany.
Koledzy pojawiły się dwa błędy w sterowniku silnika dziś byłem na kompie. Pierwszy z nich to : 17978 Elektroniczny moduł sterujacy praca silnika zablokowany - nieciągły. Drugi błąd : 16618 Regulacja Ciśnienia doładowania; osiągnięty koniec zakresu regulacji.
Szczotki dobrze założyłeś? Przewody od silnika dobrze podłączyłeś. Skoro moduł jest zablokowany po wymianie szczotek i również błąd wskazuje na problemy z silnikiem to przyjrzał bym się szczotkom. Może źle dolegają albo przewód gdzieś nie styka.
Więc tak: -wymiana 109 nie dała żadnych rezultatów a dodatkowo centralny przestał działać po wymianie w/w przekaźnika. Błędy to: -18025 świece żarowe/odwód wskaźnika podgrzewania-rozwarcie/zwarcie do masy -17849 obwód zaworu recyrkulacji spalin -rozwarcie/zwarcie do masy -1194 przekaźnik zgrubnej regulacji ogrzewania J360 -16706 obwód wejścia prędkości...
Mogę sugerować się rozpiska od Passata b5? Z zegarami się nie łączylem, w sterowniku jest błąd "moduł sterujący praca silnika zablokowany", po usunięciu i próbie odpalenia znów się pokazuje.
01435 Sensor ciśnienia G 201 nieprawidłowy lub brak nastaw podstawowych, 01042 Błędne kodowanie modułu regulacji. 17978 Start silnika zablokowany przez immo.
Witam. Tak jak w tytule mam problem ze swoim Passatem, auto po odpaleniu wchodzi na duże obroty i nie reaguje na nic. Nastawnik i pompa są wymienione, instalacja przeglądnięta i jest ok. Po podłączeniu komputera jest błąd (moduł sterujący praca silnika zablokowany). Może ktoś miał już taki problem i może pomóc
Czyli zabezpieczenie jest przed spaleniem... Dobra,nie wtrącam się już... Powodzenia :) A zauważyłeś, że tym modułem wpinasz się ZA istniejącym? I że to nie oryginalny sterownik i jego zabezpieczenie działają podczas domykania, a ten dokładany? I albo będzie się wyłączał w momencie zablokowania któregokolwiek silnika, albo będzie przeciążał silnik...
Witam. Do sprawdzenia grzałka jak również zasilanie grzałki z modułu, termostat, silnik pompy myjącej - zablokowany, uszkodzony.
Analizując połączenia sieci CAN podzielę się moimi spostrzeżeniami . Sieć podzielona jest na kilka jakby podsieci , znalazłem 5 ( dwie prawa podłoga ,trzy lewa podłoga) Mnie interesuje sterownik silnika który łączy się z modułem pompy oraz modułem napędu przez który następuje komunikacja z innym członem sieci.Ponieważ brak komunikacji z członem silnika...
A cha taki motyw?... A jeszcze jedno bo w ECU wychodzi dwa błędy oba nieusuwalne. 17978 moduł ster pracą silnika zablokowany i 18034 komunikacja silnika/skrzyni biegów, utracony komunikat.Stały. To nie ma znaczenia gdyby był to zestaw z automatu a ja mam manual?.
Witam. Po dwudniowym postoju, nie zapalają się żadne kontrolki (za pierwszym razem zaświeciła się tylko lampka niezapiętych pasów, później już nic), silnik zapala na jakąś sekundę i gaśnie. Po podłączeniu kompa (sprawdzanie było podejrzewam nieco pośpieszne i być może 'niekompletne') wykrył on dwa błędy: - 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą...
Witam Pacjent: Audi A4 B6 1.9 TDI AWX 2001r. Po wyjęciu i wsadzeniu przekaźników ze skrzynki pod maską (wyjęte w celu osuszenia ponieważ dostało się trochę wody po myjni) auto 2s po odpaleniu gaśnie, nie świeci się kontrola od immobilizera i nie zapala się kontrolka od świec żarowych. I pojawiły się błędy: 18058 - CAN, komunikacja silnika/zestawu przyrządów...
Błąd oznacza uszkodzenie silnika, ale prawdopodobnie jest uszkodzony/zablokowany procesor w module programatora.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Dziś Byłem u mechanika. Podłączył Samochód Pod Kompa i wykazało ... 1/2 Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - niski sygnał wejściowy 2/2 Moduł sterujący silnika. zablokowany. W jednym Przypadku to była taka mała rureczka pęknięta i kazał Mi to zakleić, bo być może dostawało się lewe powietrze.... a ten moduł to chyba coś poważniejszego...;/...
Za duze luzy osi wirnika pompki w tulejkach slizgowych , w pewnym momencie skosne ustawienie wirnika powoduje zablokowanie pompki .Odkrec sruby mocujace czesc pompki od silnika i wymien.
Pacjent passat B5, wcześniej odpalał bez zarzutu. Od tygodnia miał problemy z odpalaniem po jakimś czasie lub po odpięciu akumulatora i podłączeniu odpalił. Na chwilę obecną nie chcę w żaden sposób odpalić. Po podłączeniu do komputera 5 błędów z silnika: 17927- regulacja wału rozrządu, blok 1 usterka, nieciągły 17925- główny przekaźnik, usterka elektryczna,...
Przewody w przelotce nie zaszkodzi sprawdzić choćby tak dla zasady. Reszta wyjdzie po demontażu. Albo zmielona (zablokowana)linka albo sam silnik/moduł uszkodzony.
To rozumiem z tego, że na odblokowanym module nie masz iskry na zimnym silniku czy tak? A na zablokowanym wszystko jest ok? To chyba już masz odpowiedź, uszkodzony moduł.. No chyba, że coś źle zinterpretowałem.
Witam, mam problem z Seat Leon MK1 2001 rok 1.9 TDI ARL. Był wgrany launch control i działał tylko, gdy auto nie jechało. Coś się stało i launch control jest cały czas podczas jazdy. Żadna kontrolka się nie świeci, jedyny błąd, jaki wyskakuje, to 17978 - elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany - nieciągły (zmiana kluczyka nie pomaga).
Blokada działa w innej pralce więc jest ok. Po zablokowaniu drzwi silnik stoi, słychać transformator w module i nic. Na module brak uszkodzeń, Podmienić moduł? Ktoś podrzuci pomysł lub link.
Wynika z tego , że w.cz. dostaje sie do elektroniki pojazdu. Zablokuj wysoką czestotliwość przez dodanie kondensatorów w zasilanie modułów i wpięcie w szereg zasilania radia CB indukcyjności około 10mH. Powinno pomóc. Pozdrawiam.
Hej, dzięki za odpowiedzi. zamek jest podpięty do modułu komfortu Czy to znaczy że w każdych drzwiach jest jest jakiś moduł, który steruje pracą zamka jak i pozostałymi elementami takimi jak szyba lusterka? CAN? Tak, w każdych drzwiach jest moduł komfortu do którego podłączony jest zamek. Moduł ten komunikuje się z głównym modułem komfortu w aucie...
taki błąd: 1. Płukanie extra - świeci się na żółto, 2. Wyłączenie wirowania - świeci się na żółto, 3. Start/Pauza - nie świeci się, 4. POWER - nie świeci się, To nie jest błąd. Przy sygnalizacji błędu świeci na czerwono dioda start. Skoro nie świeci dioda zasilania, to prawdopodobnie coś jest nie tak z modułem (procesor, pamięć). Może też być problem...
Podpiołem komuter bo auto na benzynie odcina zapłon przy 5 tyś. i jest słabsze niż powinno i wyszły nastepujace błedy : 00515-czujnik położenia wałka rozrzadu 00537-regulacja z sonda lambda 17978-elektryczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany 00525-sonda lambda Dodam ze na gazie nie odcina zapłonu przy 5 tyś. Sonda to normalne przy gazie a co...
Witam. Seat Ibiza 2000 1.4 60KM AUD. Przed kilkoma dniami zapaliła mi się kontrolka diagnostyki silnika, ale nie było zmian w pracy silnika. następnie zapalił się EPC i wtedy nie mogłem przekroczyć 3 tyś obrotów. zostawiłem autko na dwa dni w ciepłym garażu i już nie mogę odpalić. Po wstępnej diagnozie: brak iskry na świecach (po podmiance cewki zapłonowej,...
Jeżeli bęben obraca się w swobodnie w zbiorniku i nie jest zablokowany to uszkodził się falownik zespolony z modułem sterowania lub sam silnik, ale to zdarza się niezmiernie rzadko. Ów moduł należy zaprogramować pod ten model pralki. Sprzedawca świadczy tą usługę: https://agdtechnik.pl/modul-pralki-whirl... Ewentualnie szukać elektronika,...
W konia się zrobiłem. Gdzie ten błąd jest, w airbag czy sterowniku silnika?
Witam Auto było w znakomitym stanie do czasu gdy został odłączony akumulator na całą noc. Teraz odpala na 2 sekundy i gaśnie. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce kontrolka od immo zaświeca się a potem miga cały czas, czyli że nie akceptuje kluczyka. CDIF/2 w silniku widzi taki błąd - 17978 Moduł sterujący silnika (zablokowany). W sterowniku immo jest...
W zasadzie mógłbyś zamontować pod deską. Wtedy ciągniesz dwa przewody do silnika szyby lewych przednich drzwi, a resztę wyłapujesz w wiązce z nich idącej. Moduł najlepiej sterować ze sterownika centralnego zamka. Zamykanie - impuls masy przy ze sterownika przy zamykaniu zamka, blokowanie - impuls masy ze sterownika zamka przy otwieraniu. Nawet producent...
Licznik działa, ale musiało jakies spiecie pojsc bo immobilizer nie czyta kluczyka, radio tez padło. Zawiozłem licznik do elektromechainka i powiedział ze tak jakby się zresetował i jest uszkodzony. Dodano po 5 Dodam jeszcze ,że po podłączeniu do komputera wyświetla się błąd : Moduł sterujący praca silnika jest zablokowany. Były 3 kluczyki zakodowane...
Tylko jak jakimś przypadkiem zablokuje ci szybę w trakcie domykania, to możesz spalić silnik, bo szyba nie osiągnie krańcówki i silnik będzie cały czas chodził. W tych modułach firmowych jest to realizowane na zasadzie detekcji spadku napięcia, które powoduje zablokowanie silnika po domknięciu szyby.
moja serwisowka nie zawiera tego kodu. Masz 3 lampki 'uwaga' 'gotowość' i 'zasilanie'. Jeżeli wystapi bład odpisujesz stan lampek, naciskasz i trzymasz klawisz i znowu odpisujesz stan lampek. to jest tzw pierwszy i drugi kod błedu i do tego jest tabelka. Laser rozbiera sie tak: zdejmujesz pokrywe modułu i odkręcasz elektronikę na której jest silnik...
W jaki sposób dioda gaśnie, czy jest jakieś napięcia na module 35n gdy jest zablokowany, jak odblokować immo
ECU Bosch MEV17.4 , mostkowałem już can przy pompie abs ale bez zmian. Komunikacja jest ze wszystkimi modułami BSI , ABS , ECU Odczytuję KTS i mam w BSI blokada odjazdu odblokowana ale sterownik silnika zablokowany
więc tak do modułu idzie przewód około 2mm jeśli chodzi o ilość przekaźników na moim schemacie, to bierze się ona z tego, że chciałem: 1. przy pomocy przycisków podawać +12 na silniki z aku 2. w przypadku domykania wykorzystać fakt, że moduł mierzy prąd i w przypadku kiedy dojedzie do końca odłącza zasilanie nie spalając silnika, lub w przypadku zablokowania...
Więc otczytałem błędy z silnika tylko: 17978Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18263Magistrala danych - uszkodzenie programu monitorowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17678Wtryskiwacz 4 - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 18057Magistrala...
W drukarkach laserowych znajduje się lustro napędzane silnikiem BLDC obracającym się z bardzo wysoką prędkością. Hałas jest spowodowany zwykle tym, że we fabryce poskąpiono smaru/oleju do panewek. Jak widać HP ma w tym doświadczenie, bo z wentylatorami w laptopach jest ten sam problem. Ten sam problem robiłem w starej drukarce Laserjet która miała 15...
To dzieje się w ostatniej minucie cyklu prania (każdego) Tak jak Ci napisał przedmówca ... sprawdź grzałkę, później zostaje wymiana modułu lub można próbować wgrać nowy soft.
To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po czym gaśnie....
Witam Kolega poprosił mnie o naprawę sterownika do pieca Defro K1Pv4 w którym co kilka minut pojawia się alarm -zablokowany podajnik, zatrzymanie silnika podczas cofania- Wszystko sprawdzone motoreduktor czysty pracuje luźno, czujnik halla tez ok , nawet kolega ma teraz zamontowany nowy sterownik i jest wszystko ok piec pracuje poprawnie, sterownik...
No to ja sprawdziłbym jednak silnik(uzwojenie wirowania)w tym modelu moduł chyba wykrywa za wielki prąd pobierany podczas wirowania i wyłącza jest to funkca zablokowania silnika Pozdrawiam
>>Silnik główny napędza również zespół dozowania i powrotu tonera (nad bębnem w module bębna), który często potrafi się zablokować. << Silnik główny NIE napędza zespołu dozowania tonera, sa od tego dwa zupełnie inne silniki umiejscowione pod płyta główną. (at)pawlik_23: Masz najprawdopodobniej zatarte łożyska wywoływaczki lub mniej prawdopodobne...
Witam . Mam podobny problem . Zaparzacz stał w miejscu i świecił się wykrzyknik. Uruchomiłem test i zaparzacz poszedł do góry i zatrzymał się ,jak uruchomiłem kolejny przycisk to zaparzacz dobił tak jak by wyżej po za krańcówkę. Silnik się zablokował i zamieniłem bieguny silnika żeby sprowadzić go na dół. Po zdemontowaniu modułu okazało się że za przekaźnikami...
Witam wszystkich, mam problem z VW polo. Czasami zdarza sie tak za polo zapala i zaraz gasnie, jak juz zapali i pochodzi to wszystko ok. Ale czasami jest tak ze mozna 1h zapalac i nie zapali, caly czas co chwile gaśnie. Podpiałem auto pod kompa i wyskoczył bład w pozycji silnik "moduł sterujacy zablokowany-brak osprzetu-bład sporadyczny" wiec padło...
Skoda Fabia I 2008r. silnik 1.4 benzyna. Sterownik silnika Marelli 4HV. Po zamianie akumulatora, która trwała dosłownie kilka sekund, samochód przestał zapalać. Przy próbach uruchomienia przez kilkanaście sekund nie daje żadnych oznak życia. Podczas kolejnych prób zaczyna migać zółta kontrolka "samochodu z kluczykiem" i samochód zapala na sekundę po...
brak komunikacji z testerm ( dodatkowo-silnik nie zapala) to 90% pewność że moduł sterujący jest zablokowany przez immobiliser
Witam Szanownych Forumowiczów Zwracam się z gorącą prośbą o odczytanie Pinu ze wsadów eprom zamieszczonego poniżej. Może rozwinę temat: w skodzie mam padnięty ECU, więc zakupiłem używkę bez pinu.Pojechałem do fachowca w tej dziedzinie aby odczytał PIN, stwierdził "po co" odczytywać, można wyłączyć immo i tak zrobił, wlutował eprom z powrotem. Zamontowałem,...
Sytuacja wygląda tak: nie odpala, po podłączeniu akumulatora nic się nie zapala ale jak obrucę kluczykiem i cofnę go z powrotem to pali się lampka ładowania, bsi nie wyłącza napięcia na wycieraczki, kierunkowskazy, elektryczne szyby. po podłączeniu po cdif2, w bsi jest błąd sterownik analogowy a w parametrach stan unieruchomienia pojazdu:Odpowiedzi...
uszkodzony zawór przesterowania (trójdrożny) a co za tym idzie pewnie i moduł (programator) W 90% do naprawienia. Dodano po 39 lub zablokowany zawór:) i moduł cały.
Zaprowadziłem auto do mechanika, który sprawdził szczelnośc kolektora (OK) wymienił świece oraz czujnik temperatury lecz dalej to samo tyle że zmieniły się błędy : - 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany BŁĄD STAŁY - 17961 - Czujnik wysokości pojazdu/ciśnienia w kolektorze ssącym; nieodpowiedni sygnał NIECIĄGŁY - 17772 - Obwód...
Witam serdecznie, mam pytanie dotyczące modułu przepływomierza w mercedesie W168 silnik 1898cm^3; 92kW; rok produkcji 1999; Skrzynia automatyczna. Silnik utrzymuje stabilne, poprawne obroty na biegu neutralnym i parkingowym. Jednak po przełączeniu na R lub D zaczyna się dławić i gaśnie. Po podpięciu do komputera i sprawdzeniu napięcia na cewach zapłonowych...
między innymi, to doprowadzenie czujnika ciśnienia w rurze ssącej, często się ta rurka zawala olejem i problemy z moca silnika, przedmuchaj ją.
Podmień silnik będzie pewnie ok. Uzwojenia tak pękają że tego raczej nie widać. Druga możliwość to masz zablokowane coś w napędzie. sprawdź zwłaszcza moduł bębna i pokrętło dewelopingu
Jeżeli to przednia szyba to sprawdź: pin 20-stały plus pin 10- masa jeżeli tylna szyba: pin 10-stały plus pin 9 - masa Jeżeli to masz (a wymiana modułu nie pomogła) i mimo to pyka przekaźnik w module to pewnie masz zablokowany mechanizm szyby.Odkręć silnik i spróbuj ręcznie ruszyć szybę.pozdr.
4VP-20 (konektory rurkowe) — TZR 125 4VP-00 (złącze 4-pin) — Aerox/Neos/BWS 100 3SL-00 — niestety niczego nie znajduję, podobno do cw50 (BWS 50) pierwszej generacji z początku lat '90, albo jakieś rzadkiej zablokowanej wersji. Generalnie do każdego skutera z silnikiem Minarelli wyprodukowanym przed 2004 rokiem powinien być użyty moduł...
Niestety musiałem kupić emulator immo. Autko odpala normalnie a przy okazji zainstalowałem sobie dodatkowy moduł zabezpieczający. Temat zamykam
A z tą blokadą to była zmostkowana czy tak samo zaczęło działać że nie blokuje a pralka działa (normalnie nie powinna działać jeśli nie zablokuje)
Według mnie on spalił bo samochód kręcił kontrolki działały a teraz nie działa nic Ne oskarżaj od razu mechanika. Sprawdziłeś akumulator ? Z Twojego opisu wynika, że możesz mieć problemy z instalacją elektryczną (brak kontaktu, kiepska masa, itd) To mogło doprowadzić do uszkodzenia sterownika silnika lub modułu CIM. Brak komunikacji lub postępująca...
Witam, temat rozwiązany, problemem był zablokowany sterownik silnika. Launch wyświetlał tylko nieznany błąd w module ECU. Podpięcie pod CLIPA załatwiło sprawę nawet z wywalonym napinaczem pasa.
immo ale czy w sterowniku silnika czy moduł immo padło immo i zablokowało podwójny przekażnik,marchewa nie musi swiecić...nawed nie można wprowadzić kodu awaryjnie ...
Ciśnienie sprężania jest 13 z wyjątkiem 3 cylindra, gdzie jest niższe 8. Właśnie próbuję podłączyć komputer. Włączył się alarm. Kluczyk nie otwiera drzwi poprzez naciśnięcie guzika. Używam delphi 2013. Wszedłem na immobiliser. Pokazuje ciekawe dane. Autoryzacja rozruchu silnika - nie Komunikacja sterownik silnika - tak Status kluczyka ok - tak Zaprogramowane...
Jesteś pewien podłączenia nowego programatora? Nie wkradł Ci się gdzieś błąd przy podłączaniu? Musisz prześledzić dokąd biegnie przewód podający napięcie po zablokowaniu blokady. Zamknięcie blokady możesz zasymulować śrubokrętem bo warto pominąć rolę drzwi w tym procesie by mieć pewność. Multimetr masz jeszcze w domu czy już oddałeś? Moduł odpowiada...
Witam. Podłączyć pompę na krótko - innym kablem - do 230V. Jak wypompuje to masz uszkodzony triak na module, a jeśli nie wypompuje to zablokowany winnik silnika pompy - guzik, lub uszkodzone cewki silnika pompy. Albo tak duży luz na panewkach wirnika, że pole magnetyczne przyciągnie wirnik do stojana i nie obróci nim.
Witam. Czy ktoś miał może problem z zablokowaną baterią /akumulatorem w swoim rowerze elektrycznym z silnikiem Yamaha? Ja mam właśnie taki problem w swoim rowerze elektrycznym marki Haibike z silnikiem Yamaha 80 Nm. Na baterii wskazany jest błąd przez dwie zewnętrzne diody górną i dolną. Co według instrukcji kieruje mnie do serwisu i wymiany baterii....
Może w słowniku? Trzeba dokładnie sprawdzić stan silniczka - czy nie ma śladów nadpalenia, przypaleń komutatora, szczotek, bo to doprowadza do wzrostu prądu pobieranego przez silnik. Czy nie ma czasem zwarcia do masy - bo tego silnik pracujący w dwóch kierunkach mieć nie może. W przeciwnym wypadku można obwiniać moduł sterujący. Ja bym to sprawdził...
TO nie tu szukasz . Pierwsza sprawa : sprawdz pompę odpływową czy nie zablokowana przez syf ( zawór 3 drogowy jest do rozdzielania wody na górne dolne smigło ) Jak pompa drożna - sprawdź zasilanie czy dochodzi do silnika 220V Brak napiecia przez 10-15 sekund po uruchomieniu programu to masz moduł mocy do naprawy ( masz go po lewej stronie na dole )...
Dziś zacząłem sprawdzać kable i kostki, przed podłączyłem auto pod vag i wyskoczyło to co zawsze: 1237Zawór odcinający paliwo -N109 uszkodzenie mechaniczne - BŁĄD SPORADYCZNY 17978Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY nie wiem czy te błędy mają coś wspólnego. Odłączyłem aku rozłączyłem kostki od g62...
witam. mam od niedawna polo podobnie 1.4 16v 75km silnik aua, wyskakiwał czesto bład 17978 - moduł strujacy zablokowany, działo sie to tylko gdy silnik był zimny i zwłaszcza przy ruszaniu. wymieniłem kupe żeczy filtr paliwa, świece, kable, cewke,mówili mi ze immo, nic nie pomogło, kumpel doradził mi brakuje mu paliwa. przy listwie wtryskowej z lewej...
Teraz już mam obraz, co się dokładnie wydarzyło, ciekawy przypadek - jakby zablokować silnik bezszczotkowy i włączyć sterowanie, to wybuchnie układ scalony gips. Coś mi nie pasuje, a jak działa kontrola prądu? Przecież jest na module realizowane, są rezystory niskoomowe 3szt i gałęziach UVW
Witam, zakładam, że sprawdziłeś czy pojemnik z toneem jest prawidłowo założony lub czy nie są uszkodzone w nim zębatki? jeśli pojemnik jest ok....to myślę, że po krótce mówiąc żeby nie wdawać się w techniczne sprawy....jeśli nie jesteś serwisantem to na 99 % sam sobie z tym nie poradzisz...bo padł albo czujnik tonera...albo silnik podawania....albo...
Witam! Wpadła mi w ręce Octavia II 2005 z 2,0 TDI o symbolu BKD. Po podpięciu kompa i skasowaniu starych błędów i krótkich testach wyskoczyły takie błędy: 17056 - Obwód pradowy swiecy zarowej cylindra 2 16497 - Czujnik temperatury powietrza zasysanego - sygnal za wysoki 17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany 18009 - Przekaźnik...
Niestety od ponad roku szukam odblokowanego modułu to tego modelu. Jeżeli moduł jest zablokowany to czemu na luzie wkręca się bardzo ładnie do max obrotów silnika? Kiedyś zdesperowany poszukiwaniami zakupiłem dwa zwykłe moduły, na żadnym motocykl nie odpala. http://obrazki.elektroda.pl/9466074600_1... http://obrazki.elektroda.pl/4085492700_1...
Jest silnik szczotkowy: https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci... ale nawet gdyby skończyły się szczotki w silniku to pralka powinna zablokować drzwi. Ponownie będzie do przeglądu moduł sterujący a szczególnie trzeba się przyjrzeć elementom odpowiedzialnym za zasilanie...
Zastanawiam się czy moduł CIM może tak kompletnie zablokować start? Może i właśnie Tobie blokuje. Tu masz problem.
F02.Zablokowany silnik, zwarty.Sprawdz silnik, terminal zaciskowy silnika,przewodzeniena stykach karty CNG.uzwojenie obrotomierza,moduł zasilania.Pozdrawiam
Witam, 1.Mianowicie kiedyś w aucie był automat 2.5tdi wie może ktoś jak przerobić elektrykę żeby paliło się tylne światło wstecznego, oraz działała tylna wycieraczka? 2.Mam jeszcze taki problem że po zgaszeniu auta tak za ok 3min załączają się wentylatory chłodnicy i pracują tak długo aż włożę i przekręcę kluczyk. Klima nabita i sprawdzona, czujnik...
No, idealny pomysł. Kupić Mega128 za 100zeta i przez przypadek zablokować sobie FUSBITY. A potem posty... Jak odblokować moj procesor. Powiem Ci, tak, ostatnio robiłem to, co ty mniej więcej chcesz... Dokladniej: http://images21.fotosik.pl/285/cf9cffb7d... Sterowanie krokowcem przez L298, LCD, pomiar temperatury na DS18B20, 2 przekaźniki i...
Błąd p0341 przestawiony rozrząd Niekoniecznie, przestawiony rozrząd to P0008 -P0012 i tym podobne. Poza tym, tak jak pisze kolega piotrekwoj1, kasowanie i testy. Błąd przepustnicy i modułu wentylatorów to częsty przypadek w VW. Zwarcie w przepustnicy pali bezpiecznik, który, w niektórych modelach, odpowiedzialny jest również za zasilanie modułu wentylatorów....
Cześć, Coś widzę ze wsparciem ciężko. Eh fora umierają wszyscy przenoszą się na "twarzową książkę" :(. Dużo eksperymentuje, bez szukania informacji po forach. Bo ostatnio się to nie sprawdza. Więc metodą prób i błędów zastosowałem u siebie w rolecie zewnętrznej sonoff dual r3. Zgodnie z opisem jest w nim moduł power-monitora i zabezpieczenie przeciążeniowe....
Kolego. Dedykowane sterowniki do bram dwuskrzydłowych mają znacznie więcej funkcji, których nie posiada ten moduł. Poza kontrolą pracy silników i zabezpieczeniem przed zablokowaniem skrzydła i przez to możliwością spalenia silników, sterowniki takie zapewniają odpowiednią kolejność otwierania i zamykania skrzydeł. Jest to ważne jeżeli skrzydła są wyposażone...
Witam. Mam problem bo świeci się non stop kontrolka świec żarowych, czy włącze zapłon i czy odpalę samochód to po chwili włącza się kontrolka i miga miga. Nie przeszkadzało by mi to ale kontrolka migała przez jakiś czas skasowałem błąd na VAG-u i problem zniknął.( wtedy mam większe spalanie jak miga kontrolka ) Ale czasami nie mogłem odpalić samochodu...
Witam Problem ze scenicem i klimatyzacją nie działa i brak błędów . Mianowicie : Po parametrach silnika wynika iż sprężarką steruje moduł od klimy. W sterowniku klimy mam w parametrach dwa podpunkty : klimatyzacja zablokowana przez sterownik silnika - NIE klimatyzacja zablokowana przez sterownik skrzyni automatycznej - TAK Problem w tym że to manual...
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
Witam. Uszkodzona pralka Electrolux EWS125410 A. Na początku wystąpił Błąd E02, później po odkręceniu tylnej pokrywy silnik nie chciał ruszyć - iskrzył. Bęben nie był zablokowany. Kolejno sprawdziłem silnik napięciem sieciowym - działał, wymieniłem triak BT138/800, nie pomogło. Na płytce modułu sterownika nie widać żadnych przepaleń. Słychać przełączanie...
Witam, problem rozwiązany. Okazało się, że winne było sprzęgło w module duplex. Zablokowało się. Górne rolki sa napedzane z napędu drukarki, a jak jest włożony duplex, to ten napęd jest odłączany i ich pracą steruje silnik w module duplex. Dzięki temat zamykam
Skarbeńki Wy moje, odpowiedzcie mi proszę, na pytanie jaka winna być oporność rezystora R30, oraz czy cieniuteńka ścieżka pod rezystorem R34 ma być przerwana czy też nie ? Czy R27 to 8,2 kohma ? Pokrywa zablokowana a silnik nie kręci. Jakieś sugestie ? Pozdrawiam.
Czy to może być coś nie tak z triakiem ? Dodam, że luty został poprawione ponieważ myślałem, że to może być przyczyną. Proszę pomyśleć logicznie. Co ma piernik do wiatraka, skoro w lewo silnik kręci, a w prawo nie (czy też odwrotnie). Należy błędu szukać po stronie modułu, a konkretnie w którymś z przekaźników sterujących pracą silnika.
Ad.1 Informuje o błędzie na desce usterka oczyszczania spalin. Nie pamiętam kodu błędu w diagnozie. Pod autocom błąd- silnik pompy zablokowany, nie można wytworzyć ciśnienia Ad.2 Moduł przestaje pracować. Ad.3 Ciśnienie zawsze max 2.8 po naprawie, wiem że powinien ok 3, ale moduł ma ponad 800tys. przebiegu Ad.4 Ciśnienie robi w czasie ok 1.5 minuty,...
zablokować moduł zablokować moduł sterować silnik zablokować komputer silnik
dioda voltage pilot centralnego zamka skoda spadek ciśnienie reduktor
Jak sprawdzić wadliwą zworę w Peugeot 207? Instrukcja obsługi radia Kenwood KMM-102 - gdzie znaleźć?