Witam Do auta było zamontowane wspomaganie i pochodziło kilkanaście km, potem auto zostawione w garażu, rano już wspomagania brak. Pali sie kontrolka EPS. Po podłączenie do komputera pokazuje jeden błąd: C1509 - Kontakty przekaźnika blokują (00) - Obecny Poza tym wszystkie czujniki działają i można monitorować ich pracę na bieżąco na kompie....
Czujnik skrętu niestety nie znajduje sie w module przełączników, zaraz za kierownicą. Jest tam tylko taśma i przewody do AirBaga. Sam czujnik znajduje się przy silniku wspomagania. Zostaje mi zdemontowac kolumne wraz ze wspomaganiem.
Maksymalny prąd ładowania w tym quadzie to 40A. Z czego jakieś 20% jest wykorzystane na podtrzymanie podzespołów silnika takich jak moduł, ładowanie akumulatora, lampy i inne pierdułki więc na zasilanie wspomagania ci nic nie zostaje. Po tych kilkunastu minutach wspomaganie znowu przez pewien krótki czas działa poprawnie. Mam założony woltomierz. Napięcie...
Leci gdzieś z układu zapłonowego, wystarczy że będzie pykał 0/12V z jakąś częstotliwością. Podepnij się gdzies w okolicach modułu i pociągnij sygnał pod licznik. Jeśli się mylę niech któryś kolega z forum mnie poprawi.
Problem dalej nie rozwiązany. Wymieniłem przepływkę, cewkę zapłonową i sugerują żebym podmienił ECU. Gdzie to dziadostwo się znajduje? Rozgrzebałem osłony pod kierownicą, tam jest moduł wspomagania :) Rozgrzebałem osłonę pod schowkiem od strony pasażera, są 2 przekaźniki i kieszeń na ECU, niestety bez ECU :) Rozgrzebałem tunel przy lewarku i tu odkryłem...
A tak łopatologicznie mógłbyś opisać? Bo jestem ciemny w tej materii a mam kolumnę z modułem kpl z corsy c którą chciałbym zamontować do multicara m25. Ja zrobiłem ze wspomaganiem do Corsy B dla wujka żony (czyli de facto na zamówienie... ;-) Nie wiem jak wygląda z C, ale wrzucam zdjęcia do tego z B, może się przyda komuś... Edit: Bym zapomniał - można...
montuje tylko sterownik od corsy lub sterownik i silnik od Corsy Doprecyzuj o czym piszesz? Sterownik silnika ECM i silnik, sterownik wspomagania EPS i silnik wspomagania ... ? czy jak zamienię sterownik - dam oplowski Opel Corsa B Schemat instalacji elektrycznej EPS F14 Bezpiecznik, MAXI 50A F17 Bezpiecznik, 10A INS Zespół przyrządów, do lampki kontrolnej...
Rozmieszczenie bezpieczników w skrzynce bezpieczników 1 Bezpiecznik 20 A: - Zacisk 30 - Wyłącznik świateł awaryjnych - Lampka doczytania - Lampka do czytania tylna - Lampka przestrzeni tylnej - Wtyk diagnozy - Alarm przeciwwłamaniowy - DID/TID - Radioodbiornik - Sygnał dźwiękowy - Telefon 2 Bezpiecznik 10 A: - Moduł sterujący AT 4 3 Bezpiecznik 30...
Przy alternatorze to nie pompa oleju a vacu pompa, czyli wspomaganie hamulców. W tych alternatorach (dożo już napisano na tym forum o nich) często siadają diody. Jednak diody i regulator to jeden moduł dlatego wymienia się to jednocześnie (chyba, że się mylę ale u mnie jest podobnie astra 1.7 isuzu i wymieniałem cały moduł). Przeróbki masz prawdopodobnie...
Brzęczyk jak i regulacja oświetlenia zegarów jest w module przełącznika świateł.
Witam . Skoro mówisz , że jest to wspomaganie elektryczne / bo w typie B montowano 2 rodzaje wspomagania / to musisz pojechać do dobrego elektryka bo może okazać się , że jest to wada modułu . Pozdrawiam .
Witam, mam problem z Corsa D 2006r 1.3 CDTI silnik Z13DTJ. Problem polega na tym że samochód nie odpala z kluczyka, rozrusznik nie kręci, sam rozrusznik jest sprawny. Po przekręceniu stacyjki w pozycję rozruchu słychać puknięcie elektromagnesu i na tym koniec. Rozrusznik sprawdzony - sprawny, po ręcznym zwarciu styków przekaźnika rozrusznika samochód...
Dzięki za odpowiedź, pod koniec tygodnia zabieram się za to :) Może macie jakieś wskazówki co do zdjęcia deski, gdzie są śruby czy zatrzaski, i co trzeba odłączyć, a co może zostać podpięte, czytałem, że deskę można tylko poluzować i wystarczy ją odchylić. Może ktoś podpowie, jak dobrać się do śrub mocujących wspornik kolumny kierowniczej? Edit :) Dzisiaj...
Tak to jest z12xep Błędy: Deska rozdzielcza (Instrument - IPC44) , U2107 Moduł kontroli nadwozia - niewazne dane - Stale Deska rozdzielcza (Instrument - IPC44) (po wykasowaniu ostatniego kodu usterki) U2107 Moduł kontroli nadwozia - niewazne dane - Nieciagle Funkcje rózne (Wspomaganie ukladu kierowniczego - EPS44) , C0000 Obwód czujnika prędkości...
A przez co moze jej nie byc? Uszkodzony przewód, bezpiecznik czy moze po prostu moduł jest uszkodzony?
Mówiąc szczerze nie znam się za bardzo na sposobie działania szyny CAN, dlatego proszę o pomoc: problem jest taki, że samochód przestał odpalać (mruga kontrolka serwis) i nie ma komunikacji z modułem IMMO oraz ECU (za pomocą OPCOM), BCM wykrywa ECU (po odłączeniu kostki z ECU wyskakuje błąd w module BCM). Zasilania posprawdzane, masy również, przejścia...
Witam ponownie. Problem udało się rozwiązać. Przyczyną okazał się źle wpięty (niedociśnięty) licznik po wymianie żarówek. Podłączenie pod komputer pokazało błąd P1616 - złe dane identyfikacyjne pojazdu z modułu kontroli przyrządów. Po ponownym demontażu i podłączeniu licznika problem zniknął jak ręką odjął. Trochę dziwne, że taka błahostka miała wpływ...
Czesc-jesli wtyczka 2 piny to pewnie grube przewody -brazowy i czerwony -to zasilanie a druga wtyczka to sterowanie modułu -czyli plus po stacyjce ,wyjscie na kontrolke eps i info o predkosci auta-zakładałem eps do corsy b moze uda mi sie pomóc .Pozdrawiam
Próbjuj przy samym ECU. Z fabrycznych modułów to chyba tylko silnik i elektryczne wspomaganie kierownicy będzie na pinie 7, reszta 3 i 12. Chyba że jeszcze gaz podpięty...?
Do sprawdzenia masy a zwłaszcza masy przy skrzynce bezpieczników w kabinie oraz połączenia na złączach modułu EPS (obecność zasilania i masy). Do sprawdzenia bezpiecznik 50A oraz 10A (chyba nr 17) oraz przewody zasilające układ EPS. Silnik EPS działając wraz z pompą wspomagania daje duże obciążenie w układzie elektr. stąd kontrolka alternatora.
Właśnie jestem po skutecznej operacji uruchomienia parkowania półautomatycznego w Peugeot 3008 II. Jest jeszcze mały myk ale może uda się to tez pokonać. Po kodowaniu nowego modułu parkowania CPK G5 moduł przyjmuje klucz , koduje się prawidłowo - ale na końcu dopisuje błąd B1003 i sterownik parkowania nie działa ( tryb zablokowany ) Jest komunikacja...
Witam, mam problem z moim Golfem V 1.6 FSI Sportline z 2003/2004 roku. Autko z Włoch, pełen serwis (historia sprawdzona w bazie VW), przebieg autentyk - 109 425 km (zrobiłem w 2 mies. ponad 1000 km). Problem ogólnie taki, że - pozwolę sobie zamieścić moją historie z innego forum: 21 lip 2013 Dziś wyjechałem autem i myślę "Przełączę kompa na średnie...