Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link Tam znajdziesz potrzebne informacje. Jak będzie mało to pytaj, ale schemat bezwzględnie konieczny.
Niema sie co bawić w jakies przeróbki (nieopłacalne) dzwonic do suzuki zamawiac nowy. kiedys do yamahy XT 600 załatwialem nowy moduł cena ok 600zł Chociaż bardzo mozliwe ze z dr 125 bedzie gadał jeżezli kostka ta sama hmm pozdro
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Witam czy został odblokowany moduł, bo mam ten sam problem proszę o informację
Do odpalania i użytkowania skutera należało by podpiąć akumulator ( choćby nie fabryczny byle 12V) ma on wpływ na zapłon ,a brak jego może spowodować uszkodzenie regulatora i modułu zapłonowego
Założenie obrotomierza od innego motocykla nie jest większym problemem, prócz konieczności dopasowania mocowania oraz podłączenia. Obrotomierze zazwyczaj pobierają impulsy z jednej z dwóch cewek zapłonowych, jednak w przypadku nowszych motocykli sygnał może być pobierany z modułu zapłonowego lub ECU.
Trzeba go rozebrać i zobaczyć co jest w środku Może się tylko spalił główny tranzystor kluczujący? bo to się spala najczęściej. Jak kieeedyś koledze w Toledo spalił się moduł zapłonowy (taki przy cewce jak w polo) to go rozdłubałem, pomierzyłem i odskrobałem ścieżki od tego tranzystora i na kablach przylutowałem taki duży tranzystor z telewizora od...
Czy możliwe byłoby zamontowanie modułu od innego japonskiego motocykla? Jakiegoś dostępnego i w normalnej cenie? A może jakiś samochód? Np Polonez? Nie jestem pewien czy oryginalny moduł miał przyspieszacz zapłonu w funkcji obrotów, ale może coś udałoby się podpasować nawet kosztem nieznacznej utraty mocy? To nie będzie motocykl na codzienne użytkowanie...
Witam czy da się podpiać moduł zapłonowy od suzuki dr 1986 wersja bez akumlatora do suzuki dr 1991 wersja z akumlatorem
32900-05220 070000-0930 made in japan tylko to mi zostało z modułu wiem jeszcze że powinno iść 8 kabli
Witam Mam pytanie odnośnie dobrania modułu zapłonowego do mojej Suzuki DR 125 z 1996r. Czy taki moduł zapłonowy jak na zdjęciu(moduł orginalny( można zastąpić takim modułem zaplonowym https://allegro.pl/oferta/modul-zaplonow... Jeśli nie, a ktoś zastępował oryginał jakimś innym modułem to niech napisze jakim.
nikt nie ma pomysłu co to może być? Jak nie mam pojęcia, to co tam najlepiej wstawić, skoro moduł i tak uszkodzony. Większy rezystor z bezpiecznikiem?
Chyba że zły moduł zapłonowy dobrałem
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Coś jest namieszane. Przy gaźniku miałbyś chyba inną cewkę zapłonową (nie mam pewności) Model aparatu zapłonowego sugeruje, że to z Suzuki SJ413. Musisz dokładnie posprawdzać "klamoty". Podsyłam schemat dla wersji z gaźnikiem, może pomoże rozwikłać problem. https://obrazki.elektroda.pl/1619519900_... Dla porównania schemat z modelu...
Uzwojenie alternatora zasila także nietypowo rozwiązany moduł CDI, więc albo uszkodzenie nastąpiło teraz, albo jest jakaś inna kombinacja zapłonem. Z tego co dostrzegłem na zdjęciach to jest zamontowany oryginalny moduł zapłonowy.
Zasilanie na aparacie i cewce jest? przypadkiem nie zainika podczas uruchomiena rozrusznika. Czujnik w aparacie indukuje impuls ?
Witam czy moduł z suzuki an250 burgman będezie taki sam?I czy można również pinologię takiego modułu.
Filtry paliwa wymienione, pompa daje paliwo normalnie? Nom, jeszcze silniczek krokowy. Widziałeś "Bandita" na oczy? Albo paliwo nie dopływa do gaźników, albo moduł zapłonowy umarł. W pierwszym przypadku ustaw kranik na zalewanie i odkręć śrubkę w komorze spustowej któregoś gaźnika - jak będzie lecieć, to szukaj modułu zapłonowego.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Jak mniemam iskrownik kupiony made in china, albo inny wynalazek nie wiadomo skąd za grosze. W takich iskrownikach dość często impulsatory nie trzymają parametrów, stąd kwiatki. Jeśli masz jeszcze stary iskrownik, spróbuj przełożyć z niego impulsator. Aaa, no i pamiętaj, że w nowym iskrowniku, przewody niekoniecznie muszą mieć takie same kolory jak...
Tyrystor nie zostałby wyłączony gdyby przetwornica dawała napięcie stałe - tu się zgadzam. Przetwornica musi dawać - jak pisałem - prąd przemienny . Czyli symulacja tego, co normalnie wytwarza cewka w statorze. Samo prostowanie odbywa się w module, a układ zapewnia wyłączenie tyrystora. I nie trzeba wyłączać przetwornicy na czas rozładowania. Czas dużego...
A skąd jest cały moduł wtrysku i moduł zapłonowy .
Dzięki za zainteresowanie. Sprawdziłem odpięty czujnik, pojawiają się impulsy dodatnie i ujemne na przemian o wartości maksymalnej 4V i -4V. Podłączyłem moduł zapłonu z wpietym oscyloskopem do styków czujnika i o dziwo motor zapalił, ale chyba uszkodzony jest układ ładowania, bo spaliło dwa bezpieczniki i warystor V1 zabezpieczający wejście zasilania...
pompa chodzi po włączeniu zapłonu ale jej nie rozłącza po 2 sek a wtrysk nie otwiera i w tym problem. Po podaniu jakiegoś samostartu w dolot odpala i gasnie jak sie wypali. Również regulator biegu jałowego nie ma zasilania i obawiam sie ze ecu sie spaliło ale dla potwierdzenia wolał bym jeszcze mieć schemat w celu sprawdzenia wszystkich mas i zasilania...
chciałbym odświeżyć temat. poszukuje tebele rezystancji modułu zapłonowego do suzuki gs550m model 77r moj jest z roku 82.
Miałem przypadek z DR350 że moduł zapłonowy szalał po rozgrzaniu
Swieca na zlom albo modul zaplonowy
Sygnał na wtryski przy kręceniu rozrusznikiem jest? Czy pompa paliwa włącza się przy kręceniu rozrusznikiem ? Moduł zapłonowy ma dobrą masę? Jak to jest, to do sprawdzenia czy przychodzi sygnał na moduł zapłonowy.
można tak to określić z tego co kojarzę to w crosówce Suzuki Rm 125 nie ma akumulatora a jest moduł i cewka zapłonowa
Czy kupując moduł zapłonowy muszę kupić moduł Anglika gdyż mój motocykl pochodzi z Anglii? Wiem ze R1 pochodzenie modułu ma znaczenie
Szukałem odpowiedniego miejsca na ten temat i pomyślałem ze może tu będzie dobrze. W moim quadzie (Suzuki 300ccm) stało się coś niedobrego i przestał działać, prawdopodobnie to moduł zapłonowy bo oglądając go widzę ze jest spuchnięty od wysokiej temperatury, W lato naprawiali mi to panowie z serwisu Kawasaki, ale pochodził miesiąc i sie zepsuł . Czy...
Witam W jaki sposób można sprawdzić moduł zapłonowy w motocyklu Suzuki Bandit GSF 400 (Kokusan Denki - Digital Igniter 32900-10D00 BB7 217) ponieważ nie ma iskry. Podano mi, że w pierwszej kolejności należy w module wymienić kondensatory elektrolityczne (2x47uF i 3x10uF) oraz sprawdzić pod kątem zimnych lutów. Za wszelką odpowiedź serdecznie dziękuję....
ZO NOWYCH CZESCI DO CABA ZAPRASZAM DO ROZMOWY :D
Suzuki dr 125 - Podłączenie modułu zapłonowego https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam Mam taki problem z moją DR 125 SE z 1996r że ostatnio zmieniłem moduł zapłonowy na taki od GN 125 taki jak na zdjeciu i motor ma dobrą iskre ok.1 cm i dobrze odpala ,ale ma mała moc i wydaje mi sie że nie jest dobry kąt wyprzedzenia zapłonu. Moje pytanie brzmi czy da się jakoś zmienić kwz w module czy trzeba oddać go do elektryka i on to zrobi,...
Witaj! Szukaj kostkę łączącą nowy moduł z instalacja starą. Pozdrawiam Miro.Nasz
Jaki masz zamontowany moduł zapłonowy AC czy DC .
Witam mam Suzuki Dr 125 i ostatnio kupiłem taki moduł do niego: https://gmoto.pl/modul-zaplonowy-do-suzu... jednak motor na nim nie ma pełnej mocy i strasznie się grzeje. Czy da się coś z tym zrobić : wgrać inną mape czy trzeba kupić inny moduł a jak tak to jaki aby motor dobrze jeździł.
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
http://www.motoinfo.yoyo.pl/Suzuki/Suzuk... tu jest schemat, aczkolwiek chyba do starej wersji gdzie moduł miał bodajże 8 pinów tylko. Nie umiem znaleźć schematu z innym modułem.
Witam zerknij tu.http://moto.allegro.pl/item392072873_...
A może problem tkwi w module zapłonowym , albo po prostu swieca zapłonowa.
Witam, Cewka ładująca moduł zapłonowy w skuterze Suzuki Address AH50 uległa uszkodzeniu. Mam możliwość jej nowego nawinięcia lecz potrzebował bym jej parametrów: grubość drutu, rezystancja. Niestety z tej uszkodzonej nie mogę policzyć zwojów, ponieważ już wcześniej była przezwajana. Jest to dwutakt, zapłon bezimpulsatorowy. Pozdrawiam
Tłok mam z TKJR więc nie jakiś chinski, normalnie był docierany. Impulsator wydaje się na dobry, ale bym musiał komuś dać do dokładnych pomiarów na oscyloskopie. A z modułem zapłonowym może być coś nie tak. Temperatura wpływa jakoś na prace modułu?
Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Jaki moduł zapłonu moge podłaczy magneto jest takie same jak w aprili suzuki katana
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Pilnie potrzebuję moduł zapłonowy CDI do silnika zaburtowego Suzuki DT40, rocznik 80-85...! Proszę o kontakt - rzeznik.malwa(at)gmail.com. Dziękuję!
Zobacz w serwisówce czy w stacyjce niema opornika. Może się okazać że między 2 przewody stacyjki trzeba włączyć opornik o określonej rezystancji aby moduł zapłonowy dał iskrę. Najprościej podłącz oryginalną stacyjkę.
Napisz dokładnie jaki to motorower, czy skuter. To bardzo ważne gdyż w skuterach z silnikiem Morini AC (Suzuki Adres itp.) były stosowane moduły zapłonowe "bezimpulsatorowe" a to nie o samo co cewka z quada.
Mógł ci paść moduł zapłonowy. Dokładnie do czego dotknął ci ten przewód od akumulatora? Do której części cewki?
Witam Posiadam silnik zaburtowy Suzuki outboard niestety nie ma iskry. Sprawdziłem moduł CDI i nie daje 12V na cewkę, moduł jaki posiadam to CU2142(zdjęcie). Czy można zastosować zamiennik w postaci modułu CDI od chińskiego skutera 50ccm też 2T? Jeśli tak to czy macie może schemat do tego modelu: Moduł zapłonowy CDI YAMAHA JOG QUANTUM 2T skuter Dziękuję...
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Obrotomierz ewidentnie spodziewa się impulsów plusowych, bo zwieranie wejścia obrotomierza do zasilania powoduje "dygnięcie" wskazówki. Zmontowałem przestrajany generator i podłączyłem przez ten tranzystor. Obrotomierz ożył po zmianie opornika w kolektorze na około 0,8k. Oporności mniejsze niż 0,6 i większe niż 1,2k powodują, że przestaje działać. Innym...
Jeżeli stator od tgb, suzuki jest taki sam to i moduł musi być taki sam. więc szukaj schematu do suzuki z takim statorem. piny we wtyczce się przestawi i po sprawie..
(at)janosiksik Jeżeli taka kolejność jest możliwa, to ok. Biorę w ciemno, tylko czy to normalne, że od stania na zapłonie tak się zagotował? Czy może coś mogło wpłynąć na to? Jakieś zwarcie albo coś, o czym nie mam zielonego pojęcia 😉 Sprawdziłem jeszcze dla swojej pewności, czy są przejścia z kostki z modułu do reszty i wygląda, że jest ok, rezystancja...
Oki, czyli jak podłączę te zwykłe cewki z jakimś modułem typu "elektroniczny zapłon" to ma szanse działać? Regulamin pkt 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Faktycznie,masz rację, tutaj siedzi zewnętrzny moduł zapłonowy (nawet dający się regenerować). Między ECU a cewkami. Do sprawdzenia sygnały wchodzące do modułu i wychodzące z niego na cewkę.
Sprawdziłem czujnik położenia wału –generuje impulsy. Może ktoś wie albo może sprawdzić, jakie powinno być napięcie generowane z statora do modułu zapłonowego??? U mnie wychodzi jakieś 500 mV AC podczas kręcenia rozrusznikiem..
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Zgadza się , jeżeli komuś się przyda to cewka kupiona na popularnym serwisie aukcyjnym pod nazwą "CEWKA ZAPŁONOWA,MODUŁ MONSUN KOS KINROAD XT50 2T" działa w Rg 80
Tak wiem że 4t dlatego wiem że na tym module to nie będzie działać idealnie. Natomiast chiński odpowiednik modułu od yamahy jog w ogóle nie reaguje (nie przeskakuje iskra). podany temat tyczy się 4t i wiem jak podpiąć moduł zapłonowy. Zastanawia mnie czemu na module którego numer podałem wyżej iskra jest a na module od gy6 czy od chińskiego skutera...
Model motocykla to Suzuki gk53c inaczej gsx400E/S moduł zapłonowy CDI to 32900-43402 nie mam zdjęcia i siły a po udarze mózgu jestem staram się coś zrobić... Laptopy poszły pc nie świecą monitory na telefonie działam obecnie nie jest funkcjonalny ale zawsze coś... Czujnik halla mają 325 omów dwa sztuki... Cewka zapłonowa osobna jest tylko 4omow...dwa...
Cewka zapłonowa, moduł bądź czujnik. W sieci masz serwisówkę do GSX i tam będzie opisane jak sprawdzić wszystko.
Jeśli motocykl ma oryginalną instalację, regulator napięcia jest sprawny, to stacyjka. Zastanawia mnie ten rezystor, po jaką cholerę tam jest wlutowany? Nie spotkałem się jeszcze z czymś takim... To jest typowe zabezpieczenie przed niepowołanym odpaleniem motocykla na "krótko" z pominięciem stacyjki. Po włączeniu zapłonu ten rezystor jest "badany"...
Silnik w tym Swifcie GTi jest mocno zmodyfikowany ale działał bez zarzutu aż do momentu przegrzania wraz z efektownymi obłokami pary z wydechu. Po wymianie uszczelni pod głowicą (oraz sprawdzeniu głowicy) przy identycznie ustawionym zapłonie (maksymalnie wyprzedzony na aparacie tak jak było) silnik na niskich obrotach pięknie pracuje (poza ssaniem które...
Witam. Mam motocykl Suzuki DR 125 i chciałbym zrobić do niego mapę zapłonu , ponieważ stary moduł zapłonowy spalił mi się a inne moduły nie chcą działać, mam tylko jeden taki co działa ale iskra jest w złym miejscu i motocykl nie jedzie tak jak ma jechać a inne modułu nie działają(choć nie wiem czemu). Motocykl nie ma żadnych czujników, więc zrobienie...
Tu masz oryginalny moduł to tej wersji . http://allegro.pl/modul-zaplonu-zaplonow...
Jeśli to taki sam układ jak w DR bigu (w sumie w dwóch modelach o największej pojemności), to masz na stojanie alternatora dodatkową cewkę (największa i zdaje się na samej górze), która zasila niezależnie moduł zapłonowy. Dodatkowo jest mała cewka wyzwalająca. Opisz rodzaj awarii.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Zapomnij o pomiarach napięć na wejściu cewki zapłonowej!!! W CDI są to tylko krótkie impulsy podczas iskry. Nic wnoszące do sprawy nie zmierzysz, a możesz zostać porażony! Lepiej pomierzyć rezystancje i napięcia na kablach wejściowych do modułu (odłączonych!): 1. Cewki ładującej. 2. Impulsatora
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
W miejsce cewki zapłonowej włącz żarówkę 12V 5W i zakręć silnikiem> Jak układ jest sprawny to żarówka powinna migać.
Awaria cewki zasilającej (ładującej) CDI jest najczęstszą z usterek tego typu zapłonu. Nie jest to cewka dająca impuls! Impuls daje impulsator. RafalMisza z uporem powtarza swój błąd w nazewnictwie. Większość mało doświadczonych "naprawiaczy" nie sprawdza rezystancji i napięć tej cewki(wek) za to zabiera się za "naprawę" lub wymianę z reguły sprawnego...
Witam ponownie forumowiczów!Tym razem mój problem to suzuki GN 250 tzw.gienek... Motocykl ten ma 2 tryby pracy 1:wszystko jest w porządku 2:wkręca się tylko do mniej-więcej 2 tysięcy i dalej nie chce...zgaśnie jeśli przytrzymam manetkę gazu powyżej "2tys" Raz sobie działa a raz nie...wyregulowałem zaworki, świece założyłem irydową, gaźnik czyszczony...
Witam wszystkich ;) mam nadzieję że jesteście w stanie pomóc mi w moim problemie . A mianowicie odrestaurowałem Suzuki gl 450 oprócz remontu silnika i wszystko było ok do momentu kiedy zauważyłem że pracuje mi tylko na lewym cylindrze lecz po małych kombinacjach z podmienieniem świecy bądź ściągnięciem kapturka podczas jazdy i zakładania go spowrotem...
Szukasz usterki w sprawnym motocyklu... Tak strasznie "duży" prąd 1.29A to zasilanie modułu zapłonowego/sterownika wtrysku (nie napisałeś rocznika), zasilanie zegarów, kontrolek... wymień olej, sprawdź opony przed sezonem, nie doszukuj się usterek gdzie ich nie ma.
Witam, odświeżam temat po wymianie modułu zapłonowego nadal nie ma iskry. Zastanawia mnie cewka WN ponieważ na uzwojeniu wtórnym powinna być oporność pomiędzy 17 a 30 kΩ,a jest tylko 12,7kΩ. czy to może być powodem braku iskry. Nadmienię że podczas kręcenia rozrusznikiem pompka paliwowa uruchamia się.
Witam Poszukuję schematu elektrycznego do ww motocykla. Jest w nim moduł zapłonowy który jest dosyć rozbudowanym układem (obroty kąt otwarcia przepustnicy i inne czujniki) i muszę sprawdzić czy mam go uszkodzonego czy coś z instalacją jest nie tak. Z góry dziękuję.
Witam! Chciałbym zamontować w swoim skuerze (Suzuki ap 50 1996) moduł odcinki. Oglądałem na Yt jak to zrobić trzeba znaleźć czarny kablel z cienkim czerwonym paskiem idący do modułu zapłonowego przeciąć go i podłączyć kabel od odcinki. Problem jest w tym że w moim skuterze są tylko dwa kable idące go modułu jeden czarno-biały a drugi czarno-czerwony...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
nie będę udawał mega znawcy burgmana ja też nie. Po objawach stawiałbym na filtr. czy on jest zlokalizowany w zbiorniku ? Skoro po drodze go nie ma, to najprawdopodobniej tak jest. Może się okazać, że jedyny filtr to ten siatkowy na pompce: https://allegro.pl/oferta/filtr-paliwa-s... (ceną się nie sugeruj)....
Po tym co piszesz wnioskuję, że ani Ty, ani sąsiad nie macie pojęcia jak działa cewka zapłonowa. Cewka ma dwa zaciski niskonapięciowe i jeden zacisk wysokonapięciowy (przewód zapłonowy). Od strony niskiego napięcia dostaje stałe zasilanie "12V" oraz kluczowaną masę. Impulsy masy są podawana przez moduł zapłonowy tylko gdy wał silnika się obraca. Podanie...
Witam,czy moduł zapłonowy 33370-71C10 od Maruti 96r można zastąpić modułem 33400-71C10 od Swifta 89-01r.Mam tylko tyle danych,nie wiem gdzie można to sprawdzić. Pozdrawiam.
Z góry przepraszam za MEGA odkop. ;) Posiadam schemat modułu firmy "idm - italy patent" do skutera Italjet Formula 50 z silnikiem Motori Franco Morini. To jest moduł "bezimpulsatorowy", podłącza się tylko do cewki zasilającej. Iskra wyzwalana jest ujemną połówką napięcia zasilającego, wytwarza dwie iskry na obrót wału. Wysłałem już schemat do www.motelek.net...
Witam kolegę. Mam taki sam motorek, też brak iskry. Sprawdziłem cewki zapłonowe, mam ponad 40 V po napędzeniu wału przez wiertarkę, ale na samym kopniku mam nie całe 20V , impulsator i cewkę wysokiego podmieniłem i dalej brak iskry. pospinałem wszytko i iskra jest ale troszkę słaba na kopniku, Dopatrzyłem się że cewki prądowe nie są od od niego. Oryginalne...
3 Ω cewki wynika z danych technicznych samochodu ale nie wiadomo czy z opornikiem czy bez. http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.p... Ponowie jeszcze pytanie. Czy ten moduł GL-200 montować razem z cewką od poldka czy można go montować z każdą cewką?
PDF strona 38 element 2-1 to niby co? Silnik jest przystosowany do pracy ze zdalnym sterowaniem np. zabudowy w studni. Można podłączyć inną manetkę i po to są te wiązki, a ładowanie akumulatora odbywa się tymi grubym kablami - tak jak w samochodach. Zobacz sobie gdzie idą te przewody - powinny być połączone z modułem zapłonowym. A komora pływakowa gaźnika...
Witam, moja DRka straciła iskrę. Oddałem ją do naprawy, ale powiedzieli mi, że padł moduł zapłonowy, więc sprowadziłem drugi z francji i dalej to samo, też nie działa. Ciężko dostać taki moduł u nas, a jak jest to bardzo drogi i nie wiadomo czy działa. Proszę mi tylko powiedzieć od czego są te dwa kable ze zdjęcia: http://obrazki.elektroda.pl/3875853600_1...
Do czytałem na Internecie że pasuje moduł od Suzuki GN 125 zamówiłem go próbowałem podłączyć lecz nadal nie ma Iskry moduł osiem pin w komplecie razem z Cewka nikt nic nie wie w temacie
Moim zdaniem jeżeli kolektory są połączone na pcb ścieżkami to wiadomo - przekładka izolacyjna na radiatorze nie jest potrzebna. Jeżeli nie są połączone na pcb, a po analizie układu ścieżek jest on taki że nic nie przeszkadza aby były połączone - to należy raczej stosować przekładki. Może się też zdarzyć że zamysłem projektanta (?) jest celowe połączenie...
Witam tak jak w temacie mam takiego skutera 2t jest to silnik suzuki niby. mam taki problem na 1 obrót wału wyskakuje iskra w 2 punktach na gmp i dmp w magnecie impulsator i cewka wzbudzająca moduł i cewka zapłonowa. teraz moje pytanie czym to może być spowodowane? ktoś założył tam moduł od dużego fiata i cewkę zapłonową równieżSmile może być problemem...
Zobacz cy przewód pokazany na drugim zdjęciu Jest podłączony do modułu zapłonowego. Jeśli tak to podłączasz go do prawej rurki zaznaczonej na czerwono. Do lewej czerwonej podłączasz jeden przewód z kranika.natomiast w środek do zielonego podłączasz drugi przewód z kranika - ten z którego poleci paliwo. Pozdrawiam.
Klient przyprowadził do mojego serwisu Suzuki GSXR na naprawę instalacji elektrycznej. Motocykl nie kręcił rozrusznikiem, brak zasilania modułu zapłonowego. Zdziwiłem się, jak banalna to usterka, uszkodzony włącznik w prawej manetce. Po naprawie dopiero się zdziwiłem, pali na trzy cylindry i wali w silniku jak wiadro nakrętek. Po diagnozie, strzelona...
Wiem o tym, ale szczerze mówiąc już troszke nabiłem nim i nie zawiódł mnie oprócz modułu zapłonowego na liczniku zawitało 18k km a z racji że za ten skuter nie dostanę na tyle aby z funduszami które miałbym wydać na silnik nie kupie Suzuki. Podjąłem decyzje no ale skoro tak odradzasz będę musiał zamontować tani chiński cylinder i jeszcze śmigać do czasu...
Witam mam problem ze swoim suzuki baleno 1.8 16v (121Km)a konkretnie zabrakło mojemu autku iskry :cry: .A stało się to wtedy gdy włożyłem silnik po naprawie do komory silnika.Pierwszy rozruch przebiegł wyśmienicie zapalił od pierwszego razu. Lecz gdy silnik się rozgrzał i podłączyłem gaz (lpg) pochodził tylko jakiś czas (15-20min).I teraz najlepsze...
suzuki moduł zapłonowy moduł zapłonowy motocykla suzuki schemat moduł zapłonowy suzuki
diagnosta pytania panele dachy płaskim pilot alarm seicento
Problem z ustawieniem stacji radiowej po wpisaniu kodu Mastercook IGD 22S - Kompaktowa płyta indukcyjna