Jeżeli chodzi o pompki w pokrywie szuflady to po podaniu napięcia to obie pracują . Tryb testowy i jazda -> Dodano po 25 Pozycja P16: i-Dos Aktywacja trybu testowego 1. Zablokowanie drzwi 2. Włączenie pompy dozującej 1 (detergentu) S/P 50 ml 3. Włączenie pompy dozującej 2 (detergentu) S/P 50 ml 4. Odblokowanie drzwi
gdzie ten drugi się znajduje? Drugi problem to usterka zaworu regulacji powietrza w module dozowania Napisałem ..... jest on umieszczony w module dozowania (pompy) w jej wewnętrznej strukturze.
Prawdopodobnie pada sterownik wewnątrz pompy lub moduł dozujący może robić zakłócenia. Było niedawno kilka tematów na forum o tym poszukaj.
Temat znany z modeli c203/253/353. W pierwszej kolejności sprawdź dozowanie tonerów w poszczególnych modułach. Zapchany mechanizm dozowania dawał tak efekt, można to zrobić bez rozbierania maszyny, w twoim przypadku będzie dużo łatwiej. Pozdrawiam M.
Pralka zwraca E10, co wskazuje na moduł dozowania. No nie możliwe ... przecież silnik drży i nie obraca się bęben xD Do przejrzenia na pewno będzie element zamontowany w dozowniku, czy to tam się nie zaczął problem. Kolega separacji galwanicznej nie widzi?
Witam Według serwisówki MAN-a błąd 5018 wskazuje na usterkę elektryczną w module dozowania. Moja rada dla Ciebie to pomiar rezystancji cewki elektrozaworu(wtryskiwacza) dozownika adblue. Powinno być ok 16 Ohm. W razie czego nie musisz wymieniać całego dozownika, można kupić samą część elektryczną dozownika.
Witam ,problem rozwiązany ,moduł dozujący wymieniony na nowy ,błędy zniknęły .
-- dozownik czyli pompa? bo do tej pory uważałem, że mamy pompe w module i wtrysk który znajduje się przy wydechu? Twoja wersja to Euro 5, bo Euro 6 ma Emiteca i Boscha i każdy z nich jest innym systemem.... ale do rzeczy ta "puszka" za kabiną to moduł pompy w której jest pompka czujniki filtry itp. i on przesyła adblue pod ciśnieniem do "modułu dozowania...
W SDP3 jest procedura uruchomienia układu i dopiero jak układ będzie pracował poprawnie to błąd da się wykasować. Zajrzyj w zakładkę "funkcje"/układ napędowy/oczyszczanie spalin.
Zatem zacznij od wymiany płyty w którą wpinane są moduły DV. Powinna pasować od C224. Zdaje mi się że w C224e/C454e są identyczne. C.
Ja mam płytkę od jakiegoś idos ale ciekawe jaka wersja Twoja. Daj dokładne foto.
Witam koledzy mam problem z actrosem mp4 nr VIN wdb96340310031154 rok 2015. Włączyło się ograniczenie mocy i usterka niskiego cisnienia adblue . Po diagnostyce wyszło że cisnienie oscyluje około 4,7 -4,9 bara . Sprawdziłem instalacji do sterownika do wtrysku . Wszystko ok . Okazało się że leciało z przelewy na wtrysku . Założyłem nowy moduł dozujący...
Żeby prawidłowo zlokalizować przyczynę, przez którą występuje usterka, należy wiedzieć: - jaki numer ma moduł nonox (aby móc stwierdzić, czy dany moduł w razie konieczność poprawnie przejdzie etap płukania) - jakie jest ciśnienie testu powietrza - jaka jest wydajność powietrza - jakie ilości dozuje moduł w teście - jakie jest ciśnienie robocze - jak...
Witm. Opis usterki mówi Ci wszystko (dysza, zawór dawkowania lub przewód) Odpalone procedury dokładnie opisują usterkę, czego tu nie wiedzieć? Na ostatnim zdjęciu masz napisane gdzie szukać: "Ciśnienie powietrza wyższe niż 3.8 bar za przepustnicą wskazuje na niedrożny moduł pomiarowy (dozujący) lub dyszę" Czyszczenie powinno pomóc.
Masz prawdopodobnie zatkany moduł dozujący, ewentualnie wtryskiwacz.
Witam, Daf 106 błąd nr P3833 Zawór dozujący Paliwa, Zbyt niskie natężenie prądu lub przerwa w obwodzie na styku A05 lub na styku A29 modułu ECU D374. Problem z ADblu. Może ktoś podpowie gdzie i co poszukać, czy to może też być uszkodzony moduł dozujący czy raczej problem z instalacja. Kierowca mówi że bardzo zwiekszył się pobór Adblue. Macie jakieś...
Ciśnienie 5.9 bara na pompie na podajniku ciśnienie powietrza skacze między 2.6 a 3.6 bara przy teście programem Mercedesa. Ciśnienie 2.6 bar a 3.6 bar wskazuje na problem z przytykaną lub źle dobraną dysza wtryskową w rurze wydechowej. Czy takie parametry miałeś po założeniu nowego dozownika z dysza? (Gdzie kupiłeś moduł dozowania i dysze czy na pewno...
Oba elektrozawory pokazują taką samą oporność także chyba jednak moduł dozowania. :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Witam Dozowanie toneru w 1810 jest takie same jak w KM-1510 więc jesli masz mozliość mozesz założyć . Co do tego skąd możesz to kupić: popytaj w autoryzowanych serwisach w okolicy albo w Utax w Warszawie. Pozdrawiam
Wymieniłem filtr ad-blue także siatkowy .Przedmuchałem przewód powrotny do zbiornika i jest drożny.Wykluczając usterkę czujnika ciśnienia ad-blue czy może być uszkodzony zawór upustowy?Podczas testu sprawdzenia wycieków podczas fazy powrotu ad-blue do zbiornika jego otwarcie było na 0 % .Jednocześnie co dziwne ciśnienie malało do 120 mbar.Druga sprawa...
Jutro odkrece te króćce przy module dozującym, bo wychodzi,że tylko tam nie zaglądałem.
Nox - oryginał? Czy jakieś podróby z opol... itp? Na wejściu do modułu dozujągo moga być małe filtry - sprawdź. Fitrl duży i mały w pompie - wymień. Czy ten zamieniony moduł dozujący ma ten sam nr?
zatkany był przewód metalowy co idzie do dyszy wtryskowej, powietrzem się nie dało przedmuchać, trzeba było lać ciepłą wodą i wtedy puściło. Moduł dozowania zaczął działać.
85-00Zasilanie modułu dozowania Zacytuję dalszy ciąg opisu: zwarcie do zasilania na styku 26 modułu EAS, zwarcie do zasilania na styku 27 modułu EAS, zwarcie do zasilania w jednostce EAS.
Również podepnę się pod pytanie. Dodano po 2 Czy spotkałeś się z sytuacją, że na wprost wtryskiwacza, wewnątrz komory był tworzony skrzep z ADBLUE? W sterowniku nie ma żadnych błędów. Zauważyłem, że zakończenie rury wydechowej jest siwe. Czy to może oznaczać uszkodzenie modułu dozującego?
Nie wiem czy to ważne, ale jak psiuknąłem powietrzem w ten moduł dozujący powietrzem, to podczas robienia testu jaltestem płyn zaczął lecieć. Więc czy to by wystarczyło?
Opis systemu masz jak obiecałem na pw. Prawdopodobnie jest uszkodzony moduł dozujący lub pompa. To w module dozującym jest czujnik ciśnienia a on jest połączony z pompą która informacje przekazuje dalej po CAN. Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.
Witam Naprawiona maszyna po pierwsze musi być włączona funkcja TwinDos w programie P65. Pierwotnie był uszkodzony moduł dozowania EZL166 zoatał naprawiony było brak komunkacji MBus i jeszcze jedna sprawa aby się na panelu zaświeciły piktogramy od TwinDos muszą być załadowane pojemniki i teraz jest dostepny program P68-pielegnacja TwinDos. Aby ten system...
p.s. ktoś wyżej pisał o jakimś module dozującym paliwo. Nie ma tam nic takiego, kolega chyba pomylił z modułem dozującym adblue. zawór na podstawie filtra, rurka doprowadzająca i sam wtryskiwacz "7" to właśnie moduł dozujący paliwo Tak to sie nazywa w dokumentacji Daf https://obrazki.elektroda.pl/4667402000_...
Ja bym powiedział do wymiany moduł dozujący W 105 takm się własnie EAS zachowuje jak jest problem z duzującym
Tak, mierzysz na pinach w module dozującym.
wyględa mi to złe dozowanie toneru. Wyjmij moduł wsyp do niego troche toneru. wtedy zobaczysz czy to pomoże! pozdrawiam!!
Scania r420 2010 rok , ciśnienie powietrza w zasobniku SCR - zbyt wysokie Wyrzuca błąd 4116 aktywny , brak możliwości jego usunięcia . Dodam że wszystko wygotowane ,moduł dozujący, wtrysk końcówka w tłumiku https://obrazki.elektroda.pl/6766152600_...
Niech sprawdzi te dwa kabelki na module dozującym jak będzie dupa to puszka do otwarcia i elektronika do naprawy napewno
No ok, tak zrobie.. ale i tak go nie ma narazie, To teraz troche pogdybajmy, jakie jeszce przyczyny mogą być, co jeśli nie w teście wyjdzie źle, za co się zabrać, Dodano po 3 Dodam - cały moduł wymieniony z auta w którym było wszystko ok, zawór ciśnienia wymieniony (ten w Ecas), przewody posprawdzane, sitko na przewodzie w module, wszystkie filtry,...
P008A-00 – Zbyt niskie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia paliwa - Możliwe przyczyny: - Zatkany filtr paliwa - Niska ilość paliwa w zbiorniku - Uszkodzenie pompy paliwa niskiego ciśnienia - Nieszczelność w układzie paliwowym (np. przewody, złącza) - Czujnik ciśnienia paliwa niskiego ciśnienia P0087-00 – Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej...
Moduł dozujący połączony jest z pompą. Z kabiny idą zasilania, masy i cany,
Trzeba zdemontować dżwiczki, lewe i prawe. Następnie pokrywę górną. Potem moduł z wyświetlaczem. I będziesz miał dostęp do głowicy dozującej. Czyta się prosto ale roboty w dzydz i można coś połamać. Ale powodzenia.
wymienilem caly moduł dozowania tonera i dziala
Witam Panie Tomku Bardzo dziękuję za podpowiedź bo w życiu bym nie wpadł na to że moduł dozujący może robić takie akcje. Zazwyczaj komp łączył się i wyświetlał błędy od modułu dokującego. Wczoraj wystarczyło wymienić dozownik i po problemie. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam Łukasz
Czujnik ciśnienia w pompie - sprawdź co pokazuje jak pompujesz powietrze w samochód od 0 bar. Moduł dozujący nie jest pęknięty albo utleniony? Jeśli nie, to moduł i wtryskiwacz wrzuć do gorącej wody na 15 minut.
Witam Panowie mam ten sam błąd 05023-02 zaczęło się o wyskoczenia błędu 05018-13 padł wtrysk naprawa wykonana pojazd odpalony wszystko było ok i podczas jazdy próbnej pokazał się błąd jak wyżej czyli 05023-02 rozebrałem ponownie moduł dozujący ponownie wyczyściłem poskładałem dodatkowo poszły wszystkie nowe filtry błąd nadal aktywny jakieś pomysły przed...
Odpowiem na szybko wymienili wymienili wtryskiwacz adblu, moduł dozujący, moduł adblu :( faktura na 6000 euro! Czyli zabawili się moim koszt!! A po wyjedzie i przejechaniu 15 km odpadła rura od kata bo zle ja przykręcili...
Witam. Mam problem z układem eas2. Błąd 85.1 napięcie zasilania modułu dozowania zbyt niskie. Oporność cewki elektrozaworu wynosi 14 ohm. Kable sprawdzone. Czy ktoś ma jakieś sugestie?
Niestety temat nierozwiązany, główne elementy sprawdzone i sprawne (elektrozawór nowy, hydrostat nowy, moduł dozowania do iDos nowy od kumpla), posprawdzałem przewody też ok. Niestety po uruchomieniu programu prania nie pojawia się napięcie na elektrozaworze i nadal komunikuje czerwony kranik. Teraz to już nie wiem - moduł sterujący czy moduł tzw. mocy...
Moduł dozujący ma stosunkowo prostą budowę, jest pompa z blokiem zaworowym, cewka realizująca zapewne tryb praca, oczyszczanie i czujnik ciśnienia, reszta to elementy mechaniczne. Pompa ma elektronikę, ale moim zdaniem odpowiada ona za diagnostykę, pracę i odczyt prędkości obrotowej. Cel do jakiego dążę by podłączyć pompę jest bardziej poznawczy i by...
Te błędy w systemie Adblue świadczą o tym że cały układ nie wystarczająco redukuje tlenki azotu (zakładając ze czujnik Nox jest sprawny ). Powodów tego może być kilka. Czy pojazd pobiera wogóle adblue ? Jeżeli tak to trzeba przeprowadzić tgz test 8 barów ( masz chyba jakis tester skoro podałeś błędy) . Powinien on dać odczyt ciśnienia w module dozowania...
zębatki są w pięknym stanie i pracują elegancko. W wolnej chwili sprawdzę jeszcze moduł dozowania toneru. Tylko jak się tam dostać - od tyłu? będę próbował.
Witam. Problem tkwi w układzie adblue w Ivecu Stralisie 2008 rok Euro 5 system Bosch Denoxtronic 2.1. Wyskakuje redukcja mocy silnika. Podczas uruchamiania patrząc na parametry rzeczywiste w testerze diagnostycznym widać jak pompa adblue rozpoczyna prace i wytwarza ciśnienie 5 bar i tak się utrzymuje. Podczas jazdy, gdy katalizator się rozgrzeje (200...
Ale jakim cudem wypiąłeś wtyczkę z czujnika młynka? No chyba, że miałeś zdjętą górę ekspresu. Jeżeli tak to dostanie się do modułu jest już bardzo proste. Odkręcić śrubkę przy młynku oraz pod głowicą dozującą . A następnie w przedziale z zaparzaczem odkręcić 5 śrubek łączących korpus z obudową.
sterownik dozujący zawór dozujący układ dozujący
turbina magnetyczna lexia sterowniki interfejsu mostek l293d
makita dga504 festool odkurzacz
Zamienniki diody 1.5KE350A: Przykłady i parametry Jak pobrać sygnał z diody LED 1.8V? Metody i techniki