Tak wiec jedziemy: 0 - podpinasz pod plusa- wyzwolenie syrenki alarmowej (ciagniesz osobny przewod pod maske jak najdalej od kolektora wydechowego i tak by nie mozna dojsc od spodu reka do tuby; jesli tuba ma wlasne zasilanie to pociagnij sobie odrazu plusa stalego, kabel na wylacznik klapy. Mase wezniesz do tuby z kasty) 1 - masa alarmu najlepiej zamontuj...
Dzien dobry mam pytanko odnosnie silnika chinskiego junak mialem silnik 50 i wymienilem na 125 silnik odpala od stopki a od startera nie silnik jest nowy jaki problem jest ze nie chce odpalic cewka modul czy wiekrzy akumulator a jak odpalam na starter to kontrolka mi przygasa pozdrawiam
Dzien dobry, W moim movano 2.3 165 km 2015 r Od czasu do czasu wystepuje problem nie odpalania silnika. Sprawdzilismy przekazniki - bo slychac ten pod kierownica i w zespole bezpiecznikow pod maska https://obrazki.elektroda.pl/6589445200_... Z bledow w ecu to awaria systemu start stop po usunieci odpalil nastepnie po zgaszeniu juz nie....
Witam, problem polega na tym ze zgubilem karte i wymienilem caly zestaw do odpalania (karta czytnik komputer modul zespolony z bezpiecznikami blokada kierownicy imobilajzer) po odpaleniu Laguna faluje na obrotach pomiedzy 900-1100obr, na wolnych obrotach po dodaniu gazu dochodzi do 2000obr i gasnie. Przed wymiana zestawu chodzila normalnie co moze byc...
Zamontowalem modul zdalnego odpalania silnika, odpalam wszystko dziala i po chwili zapala sie kontrolka "servis' i silnik gasnie. samochod to Chevrolet Astro 2000r. Samochod nie posiada immobilaizera, co to moze byc ?
Witam,mam problem z moim quadem 110.Otóż sprawa wygląda tak że przez weekend nie chcial mi odpalać,iskra była wszystko super ale okazało się że świeca była do wymiany,dzisiaj ją wymieniłem i quad zaczął odpalać normalnie.A ogółem ten quad ma tak pomieszaną instalacje elektryczną że ciężko dojść co do czego ale chciałem zrobić żeby odpalał normalnie...
wielkie dzieki za tak szybka reakcje! Co to jest wn i ECM? :-) bylem na komputerze i stwierdzili ze to modul sterujący czy cos takiego aluminiowa skrzynka umieszczona przy lewym leflektorze ale...... zaczyna byc coraz gorzej z odpalaniem robi problemy juz nawet odpalajac z gorki na zimno!! Ostatnio uwziołem sie na nią i postanowilem zapalac go do skutku...
Ja mysle że tym twoim testerem delphi zwierasz masę w OBD pin 4 i 5 .
Witam Chcialbym zamontowac modul zdalnego odpalania silnika do laguny 2. Karte na stale umieszcze w czytniku, ktory zostanie ukryty gleboko za kokpitem. Na jego miejsce zamontuje drugi czytnik, nigdzie nie podlaczony, aby wypelnic dziure po oryginalnym. Pytanie - jak rozwiazac zalaczenie/wylaczanie zaplonu? Gdy karta bedzie na stale w czytniku - zaplon...
Nie czytałem wątku ale mam taki projekt do swojwgo BT w fabrycznym radiu. Podczas odpalania radio się wyłącza i modul potrafił się zawieszać lub rozłączać. Jeśli aktualne to proszę pw wrzuce na forum. Dodano po 2 https://obrazki.elektroda.pl/5256727700_... Dodano po 4 Takie coś? PWR to stały plus zasilający radio MEM - to plus po stacyjce...
sadzac po opisie usterki problem moze lezec w module regulacji wolnych obrotow bo u mnie wystepuje podobny problem!! rozgrzej silnik i zobacz czy linka regulujaca wolne obroty jest lekko luzna (linka od wolnych obrotow znajduje sie na pompie wtryskowej na jednym ramieniu z linka od tempomatu ta od wolnych obrotow wchodzi od dolu w okolice termostatu...
Jezeli to sie stało po rozladowaniu doszczetnie akumulatora a auto palilo wczesniej i jezdzilo, to dalej upieram się przy immo.. Choc są rózne zbiegi okolicznosci. Przy pierwszym przypadku z allmera 2.2 i braku mozliwosci odpalania po rozladowaniu aku, tez zacząłem od pompy i zmieniłem je na dwie rozne jednak bez skutku(na plaku tez mi na chwile zapalal)....
alarm jak kazdy inny :) aczkolwiek niektorzy go polecaja.. osobiscie montowalem tez alarmy AMT (nie montowalem superfortecy). Kiedys w o alarmach firmy AMT ktos poruszyl problem, ze niby tam gdzie sa jakies zaklocenia RTV to alarmu nie mozna uzbroic czy tez rozbroic. Nigdy sie nad tym niezastanawialem, ale osobiscie mam w aucie modul tej firmy do bezprzewodowego...
Witam dzisiaj dogrzebalem sie do modulu BCM czy moze ktos moze doradzic jak odblokowac ten modul Czytalem kiedys ze jest to mozliwe . https://obrazki.elektroda.pl/6305987100_... https://obrazki.elektroda.pl/2309678800_... A to numery ze sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/9236009300_...
Panowie za przeproszeniejm - ale pierd.olicie. Nie kupuj na razie modułu - przy takich temperaturach nie bedzie grzal swiec , jest za cieplo to primo , duo nawet jak temperatura jest graniczna i przy tej temperaturze co mamy na zewnatrz i swiece zalaczyc powinien to i tak gdyby ich nie zalaczyl auto powinno odpalic na rys. Nie moiwac o tym ze nie zadzialanie...
Ok, napisze jak tylko sie dowiem, pewnie jutro. Dopytalem jeszcze dokladniej o wizyte servisanta i objawy i jest tak: - kociol nigdy nie byl serwisowany (!), ma ma ok 6 lat. - serwisant w ramach sprawdzania robil szybki przeglad typu czyszczenie elektrody. - serwisant zasugerowal usterke regulatora - tutaj niestety kolega nie bardzo wie regulatora czego......
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego.
To auto robi się 15 minut , Kod jak piszą koledzy wszędzie taki sam . Jak masz error albo blokada czasowa albo wywalona zawartość modułu . Odpalasz bloki pomiarowe czytasz błędy i wszystko wiesz . Te auta są wrażliwe na słaby akumulator .
Kolego zamień kabelki przy cewce zapłonowej jeżeli pomylisz bieguny zapłon przestawia się iskrzy nie w tym punkcie i nie zapala sprawdzone na własnej skórze.
Blokada odpalania jest na dwóch czarnych przewodach bez złącza w centralce wystarczy je zewrzeć by dezaktywować blokadę.
A później będzie płacz, bo się odpaliło silnik na załączonym biegu. Ten moduł nie ma żadnej blokady przed włączeniem jeśli silnik nie jest na luzie lub ręczny nie jest zaciągnięty. A że idzie zima, kiedy ręcznego nie zaleca się używać, czyli auto będzie stać na biegu, to to odpalanie w ogóle traci sens bytu. Poza tym, w Polsce można się doprosić problemów....
Ster silnika jak zgubi komunikację z modułem to odpala wentylator awaryjnie. Ten przedni to od klimy, to może czujnik ciśnienia klimy? Miałem 2 czy 3 takie i zawsze trzeba było w module pogrzebać, bo brak zasilania na płycie ze skrajnego pinu.
Zaczynasz nudzić, to stary ogórek i naprawia się probówką takie auta Sprawdź rezystancję ceweczki, jak dobra to wymieniaj moduł nawet w czerwone kropeczki, no i ten rozrząd sprawdziłeś
Odłącz czujnik temperatury płynu chłodzącego i sprawdź różnice. Często także rozrusznik nie daje rady - regeneracja lub wymiany na Bosch z 2.4jtd. Generalnie te silniki zawsze miały takie problemy. Winne będą raczej wtryskiwacze, ale można poradzić sobie na dwa sposoby z tym pierwszym najlepszym będzie modyfikacja software w ECU, czyli zwiększenie dawki...
Witam. Również pierwsze co postawiłbym na moduł, ale skoro już wymieniony to obstawiam, że "nie ma zezwolenia" na uruchomienie silnika, czyli np. masz w nim coś takiego jak wyłącznik awaryjny - zrywka? Być może to blokuje zapłon. Fajnie jakbyś dodał zdjęcie modułu wraz z przewodami i kolorami. Jeśli silnik pracuje bez akumulatora to zasilanie zapłonu...
DDE,ten na podszybiu.
01314 to brak komunikacji lub nieprawidłowa komunikacja ze sterownikiem silnika. Jak nie można się połączyć modułem sterowania silnikiem (ECU) i nie odpala to raczej znak że nie ma zasilania . Może to być coś prostego jak bezpiecznik lub przewody uszkodzone/wtyczki czy zalany wodą moduł sterownia silnikiem.
Plus to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Jedni mówią że to moduł zapłonowy się zepsuł, odłączyłem moduł jest to samo co przy podłączonym. To przy odłączonym module miał odpalić, ciekawe. Miałem podobny przypadek pomogła wymiana modułu. Cena modułu ok.15 PLN.
Na wtyczce przed modułem sprawdż czy jest sygnał z aparatu zapłonowego na oscyloskopie lub omomierzem potem masa,zasilanie.Uszkodzenie modułu zapłonowego to bardzo rzadki przypadek.
To raczej moduł grafiki skoro nie odpala. Jak możesz podmienić pamięć to spróbuj co to zmieni.
Nie odpala bez tego modułu, a poza tym skoro jak spali się bezpiecznik od zasilania tego modułu i auto gaśnie to jak może bez tego modułu odpalać??? to tak samo wyjęcie modułu działa jak spalony bezpiecznik.....
Jeśli masz zapłon DC CDI to raczej szlak trafił moduł zapłonowy :( .
Nie. Diodą led czerwoną. Powinna mrugać przy próbie odpalania. Moduł od 4T teoretycznie powinien dać iskrę pod warunkiem że rozkład wyprowadzeń jest taki sam i sam zapłon jest też typu CDI.
Wymienię i dam znać. Życzę koledze jak najlepiej, niemniej uszkodzenie silnika zaworu 3d w 95% przypadków odpala sterowanie na module ^^ Zatem profilaktycznie zerknij sobie do "brązowego pudełka" z napisem DEA701 :)
Dodam iż w złączu OBD wszystko się zgadza 4i5 masy ,16 zasilanie i 1 też zasilanie , sprawdzone wg schematu audi, a na linii K jest zwarcie do masy -tak zgłasza interfejs.
Na lewym nadkolu od strony maski są przykręcone masy dla instalacji elektrycznej, u mnie jak naprawiałem nie było kawałka zdrowej blachy. Podobne objawy daje przekaźnik główny lub kostka stacyjki.
Nikt nie wie co dokładnie trzeba zewrzeć etc żebym po usunięciu modułu mógł normalnie odpalać auto? Wiem co zewrzeć,doszedłem do tego bez forum zwykłą kontrolką,no i druga sprawa regulamin zabrania podawania jak ominąć zabezpieczenie fabryczne.
W module USM pod maską nie ma immo. Komplet immo to sterownik silnika, uch pod kierownicą, kluczyk i moduł wspomagania
sprawdz przekaznik 109
Radzieckiego zewnętrznego iskrownika się nie spodziewałem. Przeczyszcz styki przerywacza i sprawdź czy jest iskra. Oryginalnie tam jest moduł z motorowerów babetta i da się go prosto zrobić, tylko impulsator musi być sprawny bo inaczej lipa. Chodziło mi o ten zapłon z cewkami czy tam też nie było nic przerabiane. Jeśli na tym ruskim iskrowniku chodziła...
to co dziwne dla mnie ze odpala normalnie swiatla dzialaja nawet przystawka sie załącza z kilku sekundowym opoznieniem.. Co innego kolego CAN diagnostyczny, a co innego CAN służący do rozmowy między modułami. W odpalaniu tego auta CAN jest pomocny (wręcz niezbędny). Światła działają bez żadnego CAN-u, a opóźnione załączenie przystawki to akurat kwestia...
Sprawdź rezystancję czujnika położenia wału. I to najlepiej we wtyczce modułu zapłonowego.
W jaki sposób? W module centralnej elektryki, odpalasz kodowanie długie, następnie pomocnik kodowania i odznaczasz tam funkcję "Cold Lamp Diagnosis active " Później przenosisz kodowanie i zapisujesz zmiany . Pzdr
Musisz zewrzeć na próbę przewód od biegu neutralnego do masy i spróbować odpalić silnik.
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
moduł
Bardzo często padają te moduły w aparacie tylko wymiana na nowy draga sprawa.
cewka ma 648 ohma między cewką a masą po jednej stronie jest 750 a na drugim wyjściu z cewki do masy 100 ohm Ok, a ten drucik, to może kolega opisać, bo to wygląda jak by cewka była uszkodzona.
Te problemy z uruchomieniem polegają na tym, że silnik odpala na sekundę i gaśnie? Czy kręci i nie odpala wcale?
zgrzyty odpalania odpalania fajerwerków urzadzenie odpalania
silnik briggs instalacja znajde centralkę alarm drzwi kontaktron
strojenie radia unitra lutowanie miekkie
Kalibracja czujnika światła Audi A4 B8 2013 – VCDS, adaptacja, ustawienia, RLS, szyba Firmware Update for Vortex 32 LED V32E20 TV