Masz i tak prawdopodobnie przetartą wiązkę. Bezpiecznik sam się nie przepali . Musi być nadmierne obciążenie obwodu.
Tak przy kierownicy. Zgaduję ,brak jakiejkolwiek diagnozy z twojej strony. ASR nic nie poradzisz.Tester powie też co w BCM.
Pawel wawa, właśnie o tym myślę tylko czekam na błędy :-) kolego spod Rzeszowa jak Coś to pisz jakie błędy
Typowa usterka w modusach, clio 3, kangurach. Masz urwane kabelki (czerwone) łączące lewą manetkę z prawą. Do naprawy potrzeny bardzo giętki kabelek (najlepszy z czujników przemysłowych).
Demontaż zbiornika .
http://obrazki.elektroda.net/74_12591390... Chodzi o tą skrzynkę.P
Luknij do modułu USM w skrzynce obok akumulatora,pewnie mu mokro
Typowa usterka clio3/modus, przerabiałem to. Woda w module BSI, , wylanie na krótko pomaga Szkoda nerwów - trzeba wydać 1200pln na nowy moduł z poprawioną obudową czyli z odprowadzaniem skraplającej się wody. Warunek - musi być ten sam numer co na oryginale!
wsad do uch wgraj jakis nie virgin zrob nowy klucz, ecu na virgin
Wymieniaj na drugie i tyle. Wspomaganie trzeba wyczyścić, ponieważ jest elementem systemu immo. Jak kupisz używkę, mogę Ci go wyczyścić. Po zamontowaniu dopisze się z automatu do Twojego auta i zezwoli na uruchomienie silnika.
Da radę przez dziurę po schowku
znaczy ,że nie ma żadnych komunikatów,czyli wszystko OK.
Słynne koło KZFR
Wymienia się. W robocie stosowany jest Elf Speedmatic Czy wiesz jaki może być max poziom oleju w robocie? W zbiorniczku mam tylko zaznaczony poziom min, a max niestety nie ma.
Jak immo zablokowane nic nie zrobisz ,ale vin to kosmatyka. Wgraj to i musi palić.
Zacznij od zdjęcia osłony i sprawdzenia modelu aktualnie posiadanego głośnika.
Spróbuj w podany niżej sposób jest to opis do renault megane 2004 z silnikiem 1,5DCI----------- http://obrazki.elektroda.net/60_12243550...
Witam. http://obrazki.elektroda.pl/4039360900_1...
Prawdopodobnie problem z wypadaniem zapłonu lub mieszanki . Cewki używane/ nowe - jak firma :?: Świece jak firma :?: Jak szarpie na wolnych , metoda unoszenia cewek okreslić na którym cylindrze . Zamienić miejscami z niepracującego cylindra na pracujący cewkę + Świecę . Określić czy problem przeniósł się na podmieniany cylinder czy nie . Jak się przeniósł...
Właśnie skończyłem naprawiać pedał gazu w C4 Picasso. Tam ruch "potencjometru" jest bardzo mały i przy sterowaniu bezpośrednim nie zda egzaminu. Pedał gazu ma długie ramię. Chyba że pedał gazu przeniesiemy w miejsce gdzie będzie można go sterować ręcznie. Elektrycznie i mechanicznie to żaden problem. Dodatkowy pedał czy manetkę można zamontować ale...
Włącz światła (mijania i drogowe) i sprawdź czy na bezpiecznikach F3,4,9,10 masz napięcie, nie sprawdzaj miernikiem tylko próbnikiem żarówkowym-np. zwykłą żarówką z kabelkami https://obrazki.elektroda.pl/1877027600_...
Koło zmiennych faz Dodano po 47 Rozrząd przy okazji wymień
Będą.
Problem rozwiązany, nagrzewnica była cała zapchana, wymiana rozwiązała problem. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
A kto ci podłączy komputer przez internet?
sterownik masz na lewym słupku u góry
Tutaj masz temat z tym samym problemem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
k4j /1.4/ może trochę wygląda jakby miał łańcuch ,ale wszystkie w modusie - 1.2, 1.4,1.6 i dci były na paskach.
Miałem podobny problem ale inna marka samochodu u mnie pomogła wymiana całego panela do sterowania szybami (kierowca)
Dopisz mu jeszcze, że zaworu się nie naprawia a wymienia, bo będzie pytał jak wymienić kulkę, która ciasno siedzi...
Odkręcić śruby od dołu. przękręcić kierownicą w lewo lub prawo i zobaczyć czy pod kierownicą od czoła obudowy nie ma miejsca widocznego żeby odbezpieczyć zaczepy . Jeśli nie ma to ciągnąć obudowy górną w góre dolną w dół :D mocno ale z umiarem.
W wspomaganiu masz ic2 i trzeba jej zawartość zmienić i zrobić na douczenie......a czy przypadkiem nie odpinałeś aku?????????????
Witam, proszę w załączniku podaję oznaczenia kolorów ze schematu. Przy wyprowadzeniach na schemacie z wyłącznika 1512 mamy oznaczenia pinów na wtyczce. (cyferka z literą b do rzędu B na wtyczce a bez literki do A) Wiec myślę, że teraz powinno się trochę rozjaśnić https://obrazki.elektroda.pl/4059145100_...
Reset sterownika to programowanie proca ok 100zł. Na tym forum kilka osób ma racje większość się myli- takie koleje losu.
Ze względu na wiek i dla swojego spokoju wymieniałbym od razu. Według AD w tych silnikach jest chyba 150tys. km albo 72 miesiące.
Temat chyba bardziej skomplikowany z racji dużej popularności modelu szczególnie z dodatkową klapą :D Pierwsze pytanie czy ten egzemplarz miał taką klapę czy też została zaszczepiona przez naszych Handlarzy podczas naprawy pojazdu ? Jak naciśniesz guzik od małej klapy to ona się otwiera czy nie ? Słychać jakąś pracę zamka w klapie ? Układ jest trochę...
musisz zrobić diagnostyke bo bajek i 100 mozliwości szkoda tu opowiadać
W środku powinno być złącze do podłączenia przewodów.
kolego śmiało możesz montować moduł z diesla, to element niekodowany jedynie ustawia sie tam typ alternatora
Dolny obcinek pasma rdzen cewki L103 heterodyny, a górny - trymer C 124 . Te nastrajania mają wzajemny wpływ i ich należy powtórzyć 3-4 razy. Po nastrajaniu heterodyny należy nastroić cewki anteny ( L101 C104 ) i wzmacniacza wysokiej częstotliwości ( L102 C112) do otrzymania maksymalnej czułości - dolna częstotliwość - rdzen cewki, górna - trymer.
Bardziej bym się zastanowił nad tym modułem 1702387087. I jeszcze jedno pytanie, czy masz szyberdach w samochodzie i czy jest on elektryczny czy może też na korbkę.
Jak dobrze obrobiona 24c16 to musi palić,w UCH masz dopasowanie wspomagania.Jest jeszcze taki programik pod clipa do takiej operacji
Brak synchronizacji między wałem a wałkiem rozrządu lub któryś z czujników padł
Wtyczka nad nogami kierowcy. Łączy czujniki pedału gazu, hamulca i sprzęgła z instalacją.
I rozumiem, że więcej mas nie ma w Modusie.
Chodzi o ten [url=https://allegrolokalnie.pl/oferta/r... [url=https://autoplac.pl/oferta/renault/... ?
Z odpiętym czujnikiem odpala silnik?
d4f to oznaczenie bloku. d740, j772 to oznaczenia osprzętu. Jak zostawisz osprzęt od starego, to sam blok bez problemu podejdzie.
Do wymiany świateł (żarówek) postojowych wcale nie trzeba zdejmować zderzaka. Wystarczy przekręcić dekiel zasłaniający komorę świateł długich i zdjąć go. Zobacz jak to wygląda w instrukcji obsługi tam jest dość dokładnie pokazane na rysunkach jak wyglądają te dekle i komora żarówek po ich zdjęciu. W komorze żarówki świateł długich znajduje się również...
Warto zacząć od sprawdzenia bezpieczników.
modus błędy modus wspomaganie rozrusznik modus
lenovo słaby ładować bateria naprawa bosch czarny ekran telewizora
Mercedes Sprinter W906 - brak podświetlenia kabiny przy otwieraniu z kluczyka Grundig GQN21225X – miganie pulpitu, przyczyny alarmu temperatury i usterki panelu