PROBLEM ROZWIĄZANY - zimne luty na płycie modułu central zamka - naprawa kosztowała mnie 50zł i po temcie ;) Jeśli ktoś będzie wam wciskał ze trzeba wymienić słownik to bzdura - chyba że drzwi w ogóle są martwe na central zamek.
Witam Mam problem, gdyż po podłączeniu modułu centralnego zamka stig nie otwierają i nie zamykają się drzwi kierowcy a wszystkie inne bez problemu. Czy ktoś wie może co może być nie tak ?
starsza carina jest bardzo prosta do zrobienia,nie mam rozpiski do tak starego modelu ,ale można go zrobić bez problemu na logikę,centralny na pewno sterowany dwoma masami,zlokalizuj moduł central zamka ,powinien być w okolicy bezpieczników,wyłapiesz go po cykaniu,kolory mogą być brązowe z kreskami,ale tak na wszelki wypadek sprawdz czy twoja carina...
montuję przede wszystkim seo i silicona, ale od 1,5 roku również jako tani alarm legendforda f-14 i nie miałem jeszcze awarii na około 100-120 zamontowanych-także jako coś taniego polecam tym bardziej,że f-14 ma bardzo dużo przydatnych programowalnych opcji i pełny wbudowany moduł central zamka Dodano po 3 a jeżeli chodzi o wzbudzanie to przede wszystkim...
zielony kabelek tak jak pozostałe ma być połączony z wiązką idącą do modułu central zamka,przewody zielony i niebieski łączą równolegle motory wszystkich siłowników i pojawia się na nich naprzemiennie plus - masa wystawiane przez układ przekaźników w centralce.
witaj,wlasnie sprawdzilem ta procedure lecz nadal central niechce drgnac,recznie poprzez klawisz takze nie chodzi jaki mechanicznie kluczem w drzwiach,pinu nie posiadam ale mysle ze przyczyna jest brak zasilania w module central zamka jesli taki jest?????
A tak. Op-com Meriva, nadwozie, moduł sterujący nadwozia, programowanie, kod dostępu, programowanie pilotów?
u mnie lekarstwem na zakodowanie pilota-tech2 byla wymiana bezpiecznika 7,5A odpowiedzialnego za 12v po stacyjce..... Dodano po 58 wiec sprawdz testerem czy aby zasilania sa ok w module central zamka...
Udało mi się zrobić dokładniejsze zdjecie. Jak widać na zdjęciu . Przewody 1 i 3 Nie są podłączone. Wnioskuje że mogą być od sterowania drugiego słownika. A przewody 2 i 4 są wykorzystane. Więc wychodzi na to . Że jedna linia z centrali steruje oboma silownikami. Dodatkowo na drugim zdjęciu jest widoczna wtyczka. Która kryje się w tym samym miejscu...
te kolorowe w osobnym złączu to na bank przewody wbudowanego modułu central zamka, a w dużej kostce żółty stawiam jako stacyjkę-bo żółty jest też przy przekazniku[a często na schematach każą tak własnie łaczyć przekaznik],a jeden z pomarańczowych jako masę po uzbrojeniu-bo też taki jest przy przekazniku,ale to tylko przypuszczenia.
zazwyczaj to centralka podaje jednak dwie masy a nie plusy kolego księżyc11 Dodano po 6 taki jest standart,jest jeszcze jedno wyjście z sytuacji,rozebrać centralkę i na druku poszukać punktu gdzie po uzbrojeniu pojawia się na stałe masa a po wyłączeniu zanika,wyprowadzić przewód i wykorzystać do uniwersalnego modułu central zamka sterowanego w ten sposób.
Witam tak jak w temacie.. Gdzie znajaduje się moduł od central zamka w mondeo 2 generacja ponieważ przestał działać i chciałbym zasilania posprawdzać i inne.. proszę o odpowiedzi z góry bardzo wam dziękuje.
Jest to tzw. termik. W modułach z.c. służy on do tego aby nie zostały uszkodzone silniki siłowników w wypadku gdyby siadła elektronika i jeden z przekaźników przyciągnął by na stałe. Jego działanie można doskonale przetestować w Punto I. Parokrotne zam. i otw. zamka raz, za razem powoduje zaprzestanie działania modułu na kilkanaście sekund. Na termiku...
43 jest od zamka
Nowy moduł = przyuczenie kluczy (pilotów)
Musisz wiedzieć jak odpowiednio wpiąć się w przewody sterujące centralnym.
Masz dostęp do zrobienia diagnostyki i odczytania błędów? Przeskanuj wszystkie moduły, i sprawdź czy nie ma błędów związanych z centralnym zamkiem, mogą być w modułach: 09 – Central electronics - centralny zespół elektryczny 46 – Central convenience - moduł komfortu 35 – Central locks - zamek centralny lub sterownikach poszczególnych...
Jeżeli zamierzasz wykorzystać tą centralę tylko do C.Z.-to masz już wszystkie przewody.Pomarańczowy do uniwersalnego modułu i zamek hula. Żółty (+12V po stacyjce). .POZDRAWIAM.
Witam Przepraszam moderatora za mój błąd. Problem rozwiązany, pomimo niby działającego modułu komfortu prąd wychodzący na otwarcie central zamka był za słaby. Nowy (używany moduł) i wszystko działa. Trochę kodowania i wszystko jest ok
Sprawdź wszystkie włączniki drzwi. Jeśli któryś z nich jest dłużej przywarty do masy central przestaje działać.
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Zamieść dobrej jakości zdjęcie centralki - modułu centralnego zamka (wnętrze i obudowa). Porównamy czy jest podobna do central stosowanych w innych modelach Suzuki.
o ile pamiętam w monterej podpinałem sie impulsem - jak we wszystkich oplach (brąz/czerw i brąz/biały). Prawdopodobnie zjarałeś ścierzke w module centrala, szukaj jej na prawym przednim słupku na dole.
Wlaśnie przed chwilką zawęziłem poszukiwania, jeśli odłącze od centralki alarmowej przewód zamykania (centrala silicon prelude), to światełko pięknie wygasa. Z tego co mi wiadomo moja centrala steruje centralny zamek-masą ale po drodze powinien być jakiś moduł, który z kolei steruje siłownikami. Moje pytanie czy w tej centrali da sie skrócić czas trwania...
Moduł GEM za schowkiem pasażera
Moduł domofonu podłączasz do złącza po lewej stronie we wnęce. Na wewnętrznej parze (czerwony/zielony) jest domofon nr 1, na zewnętrznej parze (czarny/żółty) jest domofon nr 2. Małe panasoniki nie miały modułu zamka, występował w 1232 analogowej i cyfrowej. Przynajmniej ja ich nie widziałem, natomiast uruchamiałem w większych centralach. Przyporządkowanie...
Zamek masz oczywiści uniwersalny jak sądzę.Masz przy nim oczywiście moduł.Jak nie to zrób sobie "moduł" z dwóch przekaźników.w DOG'u o ile się nie mylę przewody do zamka to biały i brązowy.Jakiegoś DOG'a rozbierałem to tak było,ale nie wiem który zamyka a który otwiera.Weź miernik i sprawdź.Jak to nie te przewody to miernik w rękę i szukaj.Wolnych przewodów...
moduł sterujący zamkami i wymienie go na taki sam Jeżeli "na taki sam" , to będzie 'Plug&Play'. Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji.
w obydwu szwankuje immobiliser W tym modelu Opla, gdy są problemy z rozruchem, to najczęściej z winy usterki modułu CIM a nie z powodu uszkodzonego kluczyka.
A centrala alarmu to to samo co centrala centralnego zamka?
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Może to Ci pomoże IVECO 351 01 w górę (pojęcia nie mam czy to te same auta) ALARM/SIREN POSITION Position the compact alarms and the sirens, on the support of the wheelhouse, passenger’s side, in the engine compartment. Pass the cables through the original rubber sleeve located in the bulkhead that divides the engine compartment from the passenger’s...
ubogie wersje nie mają modułu konfortu i elektronika central zamka jest w silniku szyby po stronie kierowcy. Nieprawda, centralne zamykanie nie odbywa się w tych wersjach w ten sposób.
Moduł nad lewym kolanem, ale to nie istotne. Trzeba zdjąć tapicerkę z drzwi kierowcy, wiązka zamka, ster. '-' na dwóch kablach. Użyj <szukaj>, a wszystko jest pięknie opisane.
Mam nadzieje ze pomoze. Po co wstawiasz publicznie plik nie udostępniając hasła?
Tu masz rozpiskę: https://www.the12volt.com/installbay/for...
Skoro masz wyjęty to logiczne ze wszystkie działają.W tych autach siłowniki lubią się skończyć i wtedy jest taki objaw że nie zawsze ma siły ruszyć.Bezpieczniki w kabinie lewa strona kierownicy(albo lewy próg) oraz pod maską ale nie pamietam który od centrala.
1. Kup jakikolwiek moduł zamka centralnego i dołóż go do tego układu. Skrócą się wtedy czasy automatycznie. Koszt około 30,00 zł 2. Nowy sterownik zamka centralnego na piloty, z pełną instrukcją i pełnymi możliwościami programowania.
Golf5, hatchback, 102KM, 1.6 benzyna, 2007r. Dopiero co wymieniłem podnośnik szyby kierowcy a znowu szykuje mi się rozbieranie drzwi. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Dmucham na zimne, bo te błędy wykazane przez VCDS mogą skutkować pruciem tapicerki jak zablokuje sie centr. zamek, - rzekomo. Address 42: Door Elect,...
Strona 63 na przykład.
Moduł centralnego kosztuje 40 zł z dwoma pilotami.Jest tańszy niż komfort do twojego wozu. Oczywiście takie rozwiązanie nie każdemu pasuje. No bo jak to ? Coś przerabiać ,nie nie oryginalne?
Znalazłem. Centrala jest pod zapalniczka i włącznikami awaryjnych i ogrzewania tylnej szyby. Gówno prawda. To jest moduł od Immo. Masz pilot na podczerwień z jednym przyciskiem. Odbiornik to ta czarna wypustka przy lusterku. Zobacz czy też tam wody nie ma. Szukaj na listwie czarnej metalowej miedzy kanapą a bagażnikiem fotela. Sterownik raczej firmy...
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Może pada moduł komfortu Dodano po 1 octavia jest przecież robiona na bazie vw a w nich jest to częsta dolegliwość t Dodano po 2 ten moduł odpowiada za zamykanie szyb, wewnętrzne światełka, central zamek i itd. w VW znajduje się pod wykładziną pod nogami kierowcy
Witam kolego pilota może i masz dobrego na pewno odczekałeś 1 minute i zaprogramowałeś pilota ,ale jak masz uszkodzony moduł zespolony przy kierownicy tam gdzie są wycieraczki i kierunki znajduje się odbiornik pilota to pilot nie będzie działał nawet po diagnozie DIAGBOXEM nie wyskoczy żaden błąd ,można jeszcze wejść w bloki pomiarowe i zobaczyć czy...
Dołączam się do tematu, również poszukuje. Nie chce mi się wierzyć ze do tak starego już samochodu jaki jest ibiza FL nie było by żadnych dokumentów, schematów podłączeń itp. Oczywiście można próbować po kabelkach ale to zajmie rok. 6K0 962 258 A, C, D, E to nie moduł komfortu, tylko central zamek z lub bez alarmu. Dla mnie również podłączenie jest...
I o to chodziło. Różowy przewód służy do wpisu pilota do pamięci, która się znajduje w tym module. Jeśli masz pilota jak na zdjęciu możesz z nim spróbować, ale raczej marne szanse. Wpis odbywa się przez przyłożenie przewodu do masy i naciśnięcie na pilota. Moduł musi być wpięty oczywiście do centrali. Muszę poszukać pilota, o którym pisałem wcześniej.
04097 oznacza 4 dzwi z elektrycznymi szybami bez pamięci foteli i lusterek Jakie oznaczenie ma Twój sterownik określany mianem "moduł komfortu" (VAG adres 46 (Central Conv.) ? Wejdź do grupy wskazań 15 i odczytaj możliwe źródła alarmu: 1- Wyłącznik stykowy tylnej pokrywy 2- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny prawy 4- Mikrowyłącznik zamka drzwi tylny lewy...
https://citroenc3owners.com/questions-ab...
Modele 2012-2013 po drugim face-liftingu realizuje się w sposób, który ty opisałeś, czyli 16-pinowe złącze i sterowanie impulsami masy: Zamknij - pomarańczowo/niebieski pin 4 Otwórz - żółto/czarny pin 5 Jeżeli w rocznikach 2009-2012 po pierwszym lifcie masz moduł c.z. z czterema wtyczkami, wtedy podłączasz się impulsami masy do prawej wtyczki 10-pinowej...
Kontaktron jest konfigurowany w centrali jako wejście więc centrala bedzie na jego naruszenie reagować tak jak ustawisz reakcje tego wejścia wiec gdzie go wepniemy raczej to nie ma znaczenia. Przewidziane jest takie wejście na module ponieważ moduł montowany jest w okolicy drzwi i podciągnięty magistrala do centrali. A takie pytanie dlaczego nie wybrałeś...
Mam dwa takie moduły i właśnie chciałbym po jednym zamontować do każdej bramy. Tak jak pisałem wcześniej, pilot dwukanałowy i programujesz jego przyciski, jeden pod jeden odbiornik, drugi pod drugi odbiornik, jeżeli zaprogramujesz pilot jednokanałowy, widoczny na Twoim zdjęciu, pod obydwa odbiorniki to będziesz równocześnie uruchamiał obydwa napędy,...
Jak się połączysz to chociażby po nr modułu bądź w jego blokach pomiarowych i adaptacyjnych.
Gdzie w tym aucie jest moduł oryginalnego zamka centralnego? Pilot jest w kluczyku.Od czasu kupna 3m-ce temu jest martwy.Diody w kluczu migają a central nie działa nawet przy naciskaniu przyciskiem w drzwiach kierowcy.Bezpiecznik ok.Może wiecie co najczęściej w nim siada.
Ja ostatnio naprawiałem zamek... tylko ze wogóle nie wchodził do zamka.. spróbuj prysnąć wd40 do zamka i na kluczyk potem popróbuj z jakimś smarem ja uzywam do łozysk powinno pomóc.................... Jezli to nie pomoze a powinno to wymiana zamka(~50-70zł) central to oddzielny moduł więc nie bedzie problemu ale tak jak mówiłem wal tego wd-40 do oporu...
Witam. W zał. schemat - okablowanie zamków drzwiowych w PEUGEOT 806 1.9 D Turbo od 1994 do 2000r. Zauważ, że z modułu sterowania zamków wychodzi sygnał na oświetlenie wnętrza.
Sterowanie bezpośrednio siłownikiem w drzwiach kierowcy. Tniemy przewody idące z modułu sterującego do siłownika. Prawdopodobnie oba są biało/czerwone. Trzeba to sprawdzić próbnikiem zamykając i otwierając zamek kluczem. Moduł sterujący najczęściej znajduje się powyżej skrzynki bezpiecznikowej. W niektórych modelach znajdował się w drzwiach kierowcy....
Jeśli fabryczny central to pneumatyczny, pompka-moduł w bagażniku z tego co pamiętam. Temat zamka w seatach jest na forum użyj wyszukiwarki.
Silniczkiem zamka steruje moduł umieszczony w silniczku podnośnika szyby, może tam coś niedomaga. Weź żarówkę 21W, taką jak do świateł stop lub kierunkowskazów i podłącz zamiast silniczka, zobaczysz czy zapala się pełną mocą przy zamykaniu/otwieraniu czy tylko się żarzy
znalazłem bezpieczniki (skrzynka elektryczna pod plastikami kokpitu po stronie pasażera) oraz moduł z przekaźnikami odpowiedzialny za pracę szyb (nieco z lewej od tych bezpieczników). Klikając przełącznikami w drzwiach odzywają się przekaźniki modułu, ale nie ma żadnej reakcji szyb. Wysterowując napięciowo siłowniki na złączach pod kokpitem, otwierają...
Elektronika pompy zamka to komfort (o ile ma central i szyby w prądzie)
1. Do każdego zamka central. można dorzucić moduł zdalny. Różnica jedynie w miejscu podłączenia go do instalacji elektrycznej. Najczęściej moduły zdalne mają wyprowadzony SYGNAŁ sterowania zamknij/otwórz. W niektórych sam. trzeba zastosować PRZEŁĄCZNIK przekaźnikowy sterujący +- i -+ na silniki. 2. Trzeba by było dokupić sobie dodatkowy moduł sterowania...
Były takie wersje one nie posiadały nawet modułu komfortu pod kierownica, montowałem nieraz centralny do nich były dedykowane blachy montażowe do silowników i nie było z nimi problemów
Domykanie szyb znajduję się w centrali zamka centralnego w prawym progu. Pamiętaj jeśli szyby niesą zaprogramowane czyli po naciśnięciu zamknięcia szyby, szyba nie podnosi się sama to i funkcjia domknięcia nie będzie działała.Przewód sygnału domykania szyb znajduje się w wiązce w lewym progu(brązowo czarny-cienki).
Spróbuj podłączyć alarm ale bez tej małej czarnej wtyczki. Ona łączy ten czujnik ze świecącą diodą z alarmem? Jeśli nie, to odłącz też to pudełko. Czy do alarmu jest dołączony jakiś zewnętrzny przekaźnik? Słabo widać przewody w tej dużej białe wtyczce. Mniejsza biała wtyczka, to centralny.
Ten moduł to zapewne BCM - komputer zawiadujący wszystkim co masz na wyposażeniu w samochodzie. Znajduje się w kabinie tam gdzie złącze diagnostyczne pod klapką po lewo od kierownicy . Po odkręceniu klapki zauważysz urządzenie z kilkoma kostkami z przewodami. Jednakże w zależności od wyposażenia możesz mieć tzw biedną wersję softu . Ja u siebie - też...
Znajdź przewody mikrosilnika A i B i wysteruj bezpośrednio z dołożonego sterownika. W spoczynku, fabryczny moduł na obu tych przewodach wystawia masę. https://obrazki.elektroda.pl/5061734500_... https://obrazki.elektroda.pl/9743432500_...
dalej potrzebujesz tego modułu-patrz wyżej,nic sie nie zmieniło,nie wiem po co kupiłeś z pilotem,wystarczył sam zamek,moduł st-100 i podpinasz to pod tego silicona.
Nie łatwiej dołożyć centralke z pilotami jeżeli posiada oryginalny central zamek?
błedy ktore sa to 01812 supply voltage for Door Controllers: pass, side 00928 locking module for central locking 01552 motor of central loking
RTX, podłączyłem i wszystko działa jak należy W którym miejscu (dokładnie) i w jaki sposób podłączyłeś sterowanie CZ w samochodzie ? Prawdopodobnie masz niewłaściwie wpięty sterownik w instalację samochodu i jednocześnie z "zamknięciem" auto uzbrajasz fabryczny alarm.
Kodowanie może być z Gulfa/Bory ( 2 drzwi). Coding •Central Locking (2 doors / 2-power windows): o00064 = Selective Locking o00065 = Unlocking of all doors •Central Locking (4 doors / 2-power windows): o00066 = Selective Locking o00067 = Unlocking of all doors •Central Locking (4 doors / 4-power windows): o00258 = Selective Locking...
sprawdz bezpieczniki moga byc w srodku lub pod komora silnika- z tego co piszesz (mało info) tp otwierasz zamek od strony kierowcy kluczykiem mechanicznie! nie otwieraja sie inne drzwi---- ewidentny brak zasilania na module sterujacym central! Pozdrawiam
Zobacz czy czasem w skrzynce przy akumulatorze nie masz spalonego bezpiecznika bodajże 3A on obsługuje napięcie na moduł komfortu Tu zobacz zdjęcie u kolegi Spinacz masz opisane bezpieczniki w skrzynce [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/v... numer 6 na zdjęciu.
Z mojego doświadczenia to padała wiązka zasilająca moduł "comfort" pod nogami fotela kierowcy.
Poszukaj dokładnie i ściągnij sobie instalacje elektryczną auta będziesz wiedział co gdzie dokładnie leci i zamieść na forum wyprowadzenia sterowania zamkami od centrali i ktoś coś sensownego doradzi;) Dodano po 4 Tak jak pisałem wcześniej masz tam centrale zarządzającą zamkami. A to oznacza że przekaźniki są właśnie w niej więc rozbieranie modułu komfortu...
Do sterowania są wykorzystywane następujące piny oraz przewody w zamku od drzwi kierowcy: 7 - niebieski/czerwony 6 - biały/czarny 8 - brązowy/czarny/żółty. Sterowanie minusem. Który kolor odpowiada za daną funkcje należy sprawdzić samemu, dlatego podałem również numery pinów, gdyż czasem kolorystyka może być inna.
t o ryzykowne raz już tak próbowałem w innym aucie i spalił się, tak to sprinter,moduł oczywiście
Jak widać na moich fotkach, przewody (niebieski i jasnozielony) wetknąłem w PUSTE miejsca we wtyczce, bez oryginalnych fordowskich przewodów, przygotowanych chyba pod oryginalny alarm, którego nie było w mojej wersji, ale teraz znowu nie chce mi się dokształcać... Czyli w tym GEM'ie mamy 2 pary wejść sterujących oryginalnym modułem centralnego zamka....
Witam za rozpiskę dzięki ale 99rok ma inne kolorki ale nie podłączyłem centrala ponieważ przycisk w środkowej części konsoli nie zamyka zamka tylko otwiera dlatego muszę odszukać modułu centrala w tym autku czy ktoś już coś takiego robił proszę o rady za wskazówki dzięki
Gdzie znajduje się centrala centralnego zamka w Fordzie Focus II z 2005 roku. Z tego co sie dowiedziałem to jest to podobno moduł komfortu o nazwie GEM. Pytam ponieważ nie działa mi centralny z pilota a pilot w kluczyku jest ok bo sprawdzałem w innym aucie. Może wie ktoś dlaczego nie śmiga. Będę bardzo wdzięczny
36'pinowym złączu z tyłu modułu Czytaj ze zrozumieniem
Orientuje się ktoś czy mógłbym wykorzystać kable z tej kostki aby nie przepuszczać nowych? moduł auto alarmu stopił się i w celu uniknięcia dalszych problemów jakiś elektryk poprzedniego właściciela wywalił go odcinając kable Jeżeli jesteś 100% pewny, że odcięte kable są sprawne, nie uległy uszkodzeniu po "stopieniu" centralki - to używaj ich dalej....
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Niestety pogoda w ostatnim tygodniu nie dopisywała więc rozbieranie auta w celu ustalenia przyczyny musiałam odłożyć. Poniżej przedstawiam szczegółowe zachowanie centralnego zamka w moim aucie na którego podstawie uda się jednoznacznie ustalić przyczynę awarii: 1. Zamykając drzwi z kluczyka zamykając się wszystkie drzwi. 2. Zamykając drzwi z pilota...
W zasadzie zamykanie zamków i immobilizer to różne zagadnienia. COM 2000 (jeśli taki masz) nie bierze udziału w tych procesach. Skoro przyuczanie standardowe użytkownika nie daje efektów warto użyć urządzenia diagnostycznego. Trochę zagrzebałem dokumentację dla instalacji Xsary więc nie sprawdzę ale coś mi wygląda, ze sygnał trafia do moduły komfortu....
rezystor ok 0,5 - 1 kohm. rezystor 500 omów do 1 kiloom Ma być 180 Ohm gdzie w A3 znajduje się moduł komfortu? Sterownik układu komfortu J393 znajduje się w prawym boczku bagażnika.
Trzeba zrobić w/g tego schematu: Jeszcze jeden 2005. Przekaźniki podczas zamykania /otwierania rozłaczają przecięty przewód, jednocześnie trzeba podać "-" na ten sam przewód od strony modułu cz
błędy wyszły 00930 - locking module for central locking rear left (f222) 008 - implausible signal Ale rozkręcałem ten zamek i wygląda na dobry
czyli wygląda na to że bateria i pilot są ok Taką opinię można wydać dopiero po sprawdzeniu pilota testerem pilotów. Następnym krokiem jest podłączenie testera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących. Odczytasz błędy i sprawdzisz czy sterownik centralnego zamka - komfortu w samochodzie widzi pozamykane drzwi i odczytuje naciśnięcie przycisków...
aby podpiąć domykanie szyb potrzebuje jeszcze jakiś moduł domykania szyb? tak
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Steczow czy ty czytasz posty przeciesz kolega nawet opisal kolory kabli wychodzace ze sterownika pozatym tresor jest do sterowania dwoma masami i jest w kompletach uniwersalnego zamka tak jak pisalem poprzednio musi to byc sterownik sterowany jedna masa przesle ci na priv adres i typ tego sterowanika
Da się coś przy tym schrzanić ? Da się pomylić przewody na przekaźnikach i podać +12V przez przekaźnik na moduł BSI , który wystawia "masę" i zrobić poważne zwarcie wewnątrz BSI.
No Panowie to by było zbyt proste przekręcałem zapłon wciskałema przyciski i nic zmieniałem baterie i nic prób kombinacji i zero reakcji a serwis skasował 50zł oczywiście bez rachunku czy moduł centrala jest z modułem sterującym czy jest on osobno
Wiem że może to głupie pytanie ale , jak odstroiłeś radioodbiornik od stacji? Normalnie - ustawiam taką częstotliwość na której nie odbiera żadnej stacji radiowej. Czy przy emisji fal radiowych przez pilot pojawia się jakieś napięcie na centralce? Tak - pojawia się napięcie (lub masa) sterująca siłownikami zamków. Niekiedy (zwłaszcza w IR) odbiornik...
Pamietaj że po wymianie modułu komfortu nawet o tych samych numerach trzeba go odpowiednio zakodowac - tak jak był stary - opcje i kluczyki. Sprawdź kable w przelotkach do drzwi. Jeśli to wszystko jest dobrze to zostają zamki.
Kolego pierwsza rzecz to taka że ten alarm to tragedia, wywal go i wstaw coś nowszego i działającego, jak widzę te piloty nerki to aż mną rzuca chyba jeden z najgorszych alarmów jaki wychodził. Po drugie to Ty odnalazłeś moduł centralnego zamka ale on nie ma modułu radiowego to tylko centralka która steruje z zamka kierowcy resztą drzwi. Gdzieś indziej...
odepnij cały moduł i włacz ponownie chodzio to żeby nie byl w pozycji zamknięty ,może nie udać sie za pierwszym razem lub wcale jeśli pilot np, jest uszkodzony .a możę najtaniej będzie założyć nowy sterownik z dwoma pilotami wydatek ok 80 zł Odpinałem i nic to nie dało. Piloty mam dwa i oba nie komunikują się z modułem. Chyba jednak kupie nowy sterownik...
djfelek napisz, który to jest rocznik passata i model, bo coś nie kojarzę aby przy drzwiach pasażera był jakiś moduł od centrala. Wcześniej pisałeś, że to zamek pneumatyczny, ja wyraziłem wątpliwość. Jak tam jest w końcu? Pozdr.
odbiornik central zamka podłączenie central zamka sterownik central zamka peugeot
przepięcia kamery iskry kosiarka staż elektryk
esp8266 zegar schemat podłączenia różnicówki
Krzyżak do pralki Bosch Silence Maxx For Kids - jak dobrać? Kasowanie błędów w pralce Bosch WAQ28461PL/13