Za nakładka plastikową,jak słupek drzwi przednich prawych
jeżeli jest to vectra C 2003RM,to masz problem z modułem CIM(pod kierownicą).
Bo masz ten moduł uszkodzony. Pomijam fakt, że steruje wszystkimi szybami.
Nie bawić się bez potrzeby przyciskami pilota-to raz. Dwa-coś sie krzaczy w takim razie moduł centralnego zamka.
Musisz go zsynchronizować z modułem zamka centralnego.
Słupek w nogach pasażera - czy jest tam oryginalny moduł zamka centralnego?
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Czy można wymienić moduł centralnego zamka na moduł z domykaniem i otwieraniem szyb z pilota?
Może być padnięty multitimer (moduł w bezpiecznikach).Spróbuj rozłączyć akumulator ,wyresetować multi.... .Może pomoże.
Najpierw bezpieczniki a przy okazji sprawdź też czy przypadkiem nie zalało centralki od centralnego. Jest po prawej stronie pasażera. Z opisu wynika że jest jakiś problem z zasilaniem części modułów
Moduł centralnego jest po prawej stronie obok nogi pasażera , ale skoro tak wariuje to należałoby sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty przewód , który jest wprowadzony w drzwi, jeśli z jakichś przyczyn pęknie sprężyna i przewody się nie chowają to mogły zostać przycięte drzwiami. Miałem taką Vectrę i u mnie działał super nawet podpiąłem mu sterowanie...
ja bym sprawdził przekaźniki w module centrala bo często padają , jeszcze jedno central padł ci cały na raz czy po kolei
Piszesz na pewno o vectrze C ???? , jaki transponder przełożyłeś ??? , jaką synchronizację robiłeś ??? w VC transponder nie występuje jako osobna pastylka , nie ma synchronizacji tylko przypisanie klucza w CIM i centralny jak pisali koledzy to klika modułów ...
Witam zwracam sie z prośbą o pomoc w doborze cetralki i pilota oraz sposobie jej podłączenia do modułu sterowania centralnym zamkiem w oplu vectra b z 96 roku. autko nie posiada alarmu tylko sam centralny z kluczyka Pozdrawiam
Trzeba by sprawdzić moduł centralnego, jest tam gdzie prawa noga pasażera w pod osłoną boczku...mniej więcej...
Akurat palenie się silników w Oplu to bardzo częsta przypadłość. Powodem przeważnie klejące się styki przekaźników w module sterującym.
Szukaj w zamku drzwi kierowcy + kable obwodu wykonawczego CZ w drzwiach kierowcy.Nie zaszkodzi zajrzeć do modułu CZ i sprawdzić co zrobiła wilgoć
z prawej strony na słupku jest moduł od zamka centralnego sprobuj go na chwilę odłączyć na chwilę od zasilania
moduł centralnego,masz go na prawo od nóg pasażera,za plastikową osłoną dolnej części słupka.
Witam, mam mały problem. Mój brat chciał dziś zaprogramować pilot centralnego zamka za pomocą interfejsu Opel Scanner w Opel Vectra B 2001 rok, ale nie dało rady. Zrobił natomiast bubel. Połączył się z modułem centralnego zamka za pomocą kabla i znalazł opcję Domykanie szyb - tylko Opel Vectra B (domyślna wartość była 0-dezaktywacja, a on to zmienił...
Podświetlenie i ogrzewanie szyby to kwestia modułu wewnątrz kasety bezpieczników, tzw multitimer, centralny masz w prawym słupku, koło nóg pasażera. Posprawdzaj dobrze bezpieczniki.
:arrow: pawuloo, dobrze że napisałeś to już po raz sto pierwszy, zapomniałeś tylko dodać, ze oryginalny moduł jest za osłoną boczku pasażera i będzie już komplecik.
Witam tak jak w temacie vectra c 2002r nie działa mi panel sterowania szybami, centralnym zamkiem, lusterka, tylna klapa itd. czy ma ktoś schemat podłączenia tego panelu. Prawdopodobnie jest jeszcze moduł w drzwiach, jak by ktoś coś podesłał to by było super.
Jak fabryczny to moduł komfortu za to odpowiada , nie wiem jak w Zafira ale w Vectra okolice nóg pasażera przód .
Witam. Najprawdopodobniej mam uszkodzony moduł od centralnego zamka. Czy po wymianie skrzynki zaprogramuje ją kablem op-com? Czy wymagany jest pin nowej skrzynki? Pozdrawiam
Przy module zobacz zasilania,sterowania oraz same silniki.
Niestety nie wiem jak jest w Astra F, nie dysponuję pełnymi schematami. Wiem jak to jest w Astra G i Zafira A. W sterownikach od elektrycznych szyb jest dodatkowy pin wejściowy do zamykania okien. Moduł centralnego zamka lub moduł alarmu ma wyjście do domykania elektrycznych szyb i szyberdachu. Przy przytrzymaniu kluczyka lub pilota w pozycji zamykania...
Sprawdzic zasilanie na module c.zamka/Prawy słupek /
Rozbierz moduł sterownika , częstą przyczyną są zimne luty - popękane ( wiele takich przypadków miałem w Vectra, tu jest chyba ten sam moduł ) ( lokalizajca wg. VECTRA - prawa strona przy nogach pasażera )
Bartek, impuls szybkości w V-B idzie do -immobilisera -sterownika silnika -modułu centralnego zamka -radia -ustawiacza świateł przednich Po mojemu na nieoryginalne radio i ono zamieszało.
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Witam ponownie! Do ostatnich dni centralny zamek z kluczyka chodził w porządku, kluczykiem w drzwiach kierowcy normalnie mogłem zamykać i otwierać wszystkie drzwi. Do niesprawnego alarmu, braku centralki z pilota i nie wciskania odbezpieczającego przycisku się się przyzwyczaiłem, lecz kilka dni temu przestał mi działać centralny zamek. Chodził normalnie,...
To z całą pewnością moduł centralnego zamka z V-B? Żadna z centralek ( Bosch lub Kiekert) tak w środku nie wygląda. Gdzie to było umiejscowione?
w/g mojego schematu wyprowadzenie 2 immo to lampka check, na pin 6 wchodzą impulsy prędkości (z ABSu czy też z zegarów) a z pinu 7 immo idzie do sterownikia silnika. Połączenia z centralnym brak.. Chyba że to ine immo, takie stare co odcinało pompę ? Aha, oczywiście wiesz że moduł immo jest przypisany do danego sterownika silnika i wraz z transponderami...
Commor Miałem wypięty cały moduł od centrala. Ta skrzyneczka co jest za plastikamie przy przednich drzwiach pasażera. Ale nie pomogło. A na jak długo miałeś wypięte wtyczki ? Czy to by miało jakieś znaczenie w sensie że moduł ma jakieś podrzymanie na parę minut ?
No Panowie to by było zbyt proste przekręcałem zapłon wciskałema przyciski i nic zmieniałem baterie i nic prób kombinacji i zero reakcji a serwis skasował 50zł oczywiście bez rachunku czy moduł centrala jest z modułem sterującym czy jest on osobno
Centralka jest osobnym modułem (wraz z modułem centralnego zamka), pewnie trochę "rzeźbienia" będzie - trzeba wziąć schematy i porównać. Tigra to praktycznie Corsa B, Vectra A jest generację starszym autem, prawdopodobnie podobna centralka będzie też w Calibrze i Omedze. Oryginalny pilot z Tigrze był w kluczyku, jak w Astrze G. Kolega miał takie coś...
Krańcówki sprawdzone, wcześniej drzwi się otwierały i zamykały, ale kierunkowskazy taksamo ciagle świeciły, i klakson trąbił przez 5 sek. Czy za wszystko odpowiada moduł sc718671373? Czy jest jakiś inny ?
Pytanie czy sterowanie centralnym zamkiem masz w kluczyku. Jeżeli tak to przekręć stacyjkę az zapalą się kontrolki jednoczesnie przycisnij przycisk zamykania. przytrzymaj około 3-4 s sprawdz czy central zaskoczył. Jezeli sterownik nie jest fabryczny musisz mi podać nazwę z modułu a podam ci dalsze procedury.
Sterownika za nakładką po prawej stronie,jak zawiasy drzwi. Zsynchronizuj piloty-temat poruszany Sprawdź czy po wyłaczeniu zapłonu zdejmuje się napięcie na zacisku 15 modułu c.z. Kabel czarny.
Sprawdź zasilanie na grubym czerwonym przewodzie, jeżeli jest, poprzecinaj (na próbę) kolejno przewody brązowo-czerwone i brązowo-białe. Mogą być zwarte do masy. Wtedy podaj masę (najlepiej przez kontrolkę) kolejno na te odcięte przy module, to są sterowania na zamknij,otwórz. Sprawdź jeszcze napięcie zasilania (brązowy i czerwony) przy próbie zamykania...
Staram sie zwiekszyc skuteczność fabrycznego alarmu w Oplu Vectrze B przez dodanie modułu, który do wzbudzenia potrzebuje sygnału +12V. I tu pojawia się mój problem: gdzie można się wpiąć aby uzyskać +12V (stałe) po wzbudzeniu się alarmu. Szukałem w centralce centralnego/alarmu w nogach po stronie pasażera, (pin od syreny i klaksona alarmu) ale tam...
Witam, mam problem z niedziałającym centralnym zamkiem w Opel Vectra B. Piloty sprawne, wysyłają sygnał, a nie otwiera i nie zamyka z pilota, tylko ręcznie można to się wszystkie drzwi zamkną. Czy jak kupię sam moduł albo z pilotami to zadziała, czy może trzeba ten duży układ M otoroli przylutować? Proszę o podpowiedź.
Patrzyłem od silniczka aż do samego modułu przy nogach pasażera, i kable sa "jak nowe" zero przetarć czy sladów uszkodzenia... w tej kostce jest z 8 przewodów... mam głośnik i podświetlanie
nie mi tylko chodzi o sterowanie z kluczyka , modułu z pilotem nie mam , ale niebawem załoze , na chwile obecna chce odpalic sterowanie z kluczyka ! dlatego albo kupie jakis uzywany albo naprawie ten , po wstepnych ogledzinach stwierdziłem że cos jest spalone i to chyba dioda z napisem BW 95B Px dalej nie moge doczytać bo jest pęknięta/y pozdr. marniu
Jeśli pilot jest nie oryginalny to i sterownik radiowy centralnego zamka nie jest oryginalny tylko dokładany i pewnie ktoś nie podłączył bo nie wiedział gdzie. Wrzuć foto tej twojej centralki i pilota. W sumie może się nawet okazać że nie da się tego zrobić bo musiał by być sterownik z CAN, kojarzy mi się że tam kierunki są prosto z modułów, osobno...
Moduł centralnego zamka (Kiekert) jest po PRAWEJ stronie,za osłona plastikową,z boku,w okolicach gdzie pasażer trzyma stopy.Czarne pudełeczko,wielkości paczki papierosów. Układ jest najlepiej sprawdzać Techem1. Najczęstsza przyczyna to wskazanie FC23-klucz niezsynchronizowany. Trzeba przeprowadzać synchronizację,da się to zrobić bez zadnego sprzętu,choć...
chyba była by to szansa otworzyć.trzeba by było udac se do kogoś kto ma tester serwisowy Tech1,i po skomunikowaniu się z modułem zamka wybrać funkcję "test nastawników",i wybrać "podwójne ryglowanie".Tester wtedy uruchomi siłowniki.
Witam ponownie bateria wymieniona próby synchronizacji nie udane wszelkimi sposobami ! :cry: Jak sprawdzic czy pilot nadaje a centralka odbiera ? Na których przewodach idących do modułu powinno byc napięcie ? Może wyciągnąc centralke i ją dokładnie obejrzec ? Niemam już pomysłów Pomocy :cry:
No tak.. faktycznie ładnie opisane... ale chodzi mi o to czy dam rade zamienić moduł sterujący na uniwersalny? bo jak już gdzieś wyczytałem to różnią się choćby sterowaniem. (np do uniwersalnego siłownika idą dwa kabelki a w vectrze są trzy) i moje pytanie dotyczy tego czy dam rade przy zachowaniu oryginalnych siłowników wpiąć ten moduł sterujący? ..i...
Przyjechał ostatnio klient oplorzem z padniętym centralnym .Mówił że stało się to jak cofał i prawymi drzwiami uderzył w bramę czy coś tam.I niby od tej pory central przestał działać.Po szybkich oględzinach okazało się że pilot działa moduł reaguje(przekazniki)kierunki migają .Sprawdziłem czy jest wyjście na silniczki ,jest co dziwne bo w module był...
No właśnie i skoro dobrze byłoby mieć też domykanie szyb po zamknięciu centralnego(jest oryginalny) to czy ten "moduł domykania"jest do tego dobrym rozwiązaniem. Chodzi o to czy będzie on odcinał dopływ napięcia w skrajnych położeniach lub gdy napotka na jakąś przeszkodę?? Dzięki i pozdrawiam wszystkich...!!!
Jeśli tam jest/był sterownik centralnego zamka, to będzie to standardowy Kiekert. A jeśli ktos popełnił w tym aucie jakieś złącze dla modułu alarmowego, to sprawdzenie, który pin jest jakim sygnałem zajmie około 5 minut, jak się będziesz ociągał. A auto jest jednym z najprostszych do zakładania alarmu....
A moduł od alarmu gdzie można szukać bo od centralnego jest po lewej stronie od kierowcy, czy to ten sam ??.. Czyli pod jeden wtyk syrena a pod drugi jakiś czujnik tak ?? w sumie racja z tym dostępem, widziałem jak ktoś sobie mocował w zderzaku lub z przodu więc taka mi się nasunęła myśl....
Po wyjęciu bezpiecznika od radia pobór ustabilizował się na poziomie 150mA. Spada on praktycznie do zera po wyjęciu bezpiecznika F9 (kabina kierowcy). Bezpiecznik opisany jest jako centralny moduł sterujący. Wiem że odpowiada on za centralny zamek ale może ktoś wie czy za coś jeszcze? Dodam że po zaryglowaniu lub odryglowaniu drzwi zamkiem pobór prądu...
Z kluczyka możesz otworzyć szyby? Jeśli tak, to wystarczy may układzik czasowy sterowany sygnałem otwierania z centralnego, a podłączony pod otwieranie szyb z kluczyka. Jeśli nie, to musisz wykorzystać moduł komfortu, tylko podłączyć na otwieranie. Choć swoją drogą uważam, że automatyczne otwieranie trochę nie ma sensu, ale to twoje auto. A jeśli chcesz...
Witam Mam problem z Vectrą , nie działa centralny, wentylacja,kierunki,awaryjne,podświetlen... zegarów.Vectra pali i jeździ normalnie Interfejs nie może połączyć sie z bcm z resztą modułów się łączy.Mój bcm to "bz"na jaki inny można zmienić, tych bz nigdzie nie mogę znaleźć ,auto Vectra c 2.2 dti 2002 rok
Pisałem Ci wyżej żebyś się przejechał właśnie ja znam to porownanie bardzo dobrze.☺ Boisz się o elektronikę 1 słynny cim są dostępne używki i naprawiaja także. 2 elektryka szyb nie ma żadnej różnicy inne przyciski reszta? 3. Moduł w v ectrze z tylu sterowania tylnych lamp podsufitki światła - możliwy problem ale na forum jest dużo podpowiedzi do rozwiązań...
Witam ponownie. Aby zakończyć temat - uszkodzony okazał się przełącznik wycieraczek - dla pełnej informacji w vectrach czasową pracą wycieraczek przednich , tylnych ,awaryjne ,kierunki,ogrzewanie szyby lusterek ,domykanie szyb, centralny, wygaszanie ośw kabiny , wył drzwi itp steruje moduł tzw. multitimer znajdujący się w skrzynce z bezpiecznikami....
Antenę odbiorczą masz na module przełączników pod kierownicą - tam gdzie i zwijacz i to się nazywa moduł COM. A jak masz słaby zasięg pilota to padają w nim układy transmitera - ten oznaczony K110. Jak jest uszkodzony to na nodze która idzie do anteny przez kondensator masz niecałe 100om do masy. Kupowałem te układy na alie to mi przychodziły same atrapy...
Zniknęły mi światła cofania. Żarówki ok , po podłączeniu opcoma do tylnego modułu REC można aktywować test i światła się wtedy świecą po skończeniu testu gasną. Po wbiciu biegu wstecznego na diagnostycznej liście cały czas komunikat - tylne światła cofania - nie występują. Czujnik w skrzyni sprawdzony i działa, zrobienie zworki nie włącza świateł. Opcom...
Witam, Odkopałem temat przeszukując forum w poszukiwaniu wątków o alarmach w vectrze B. Niestety pomimo kilkugodzinnych poszukiwań w necie nie znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwości. Alektronik ze mnie żaden, ledwie alarm sobie zamontuję, czy czujniki wymienię -tyle. Zamontowałem sobie alarm, który zamierzam uzupełnić o zewnętrzny moduł dostępu. Jako,...
Jak to jest oryginalny alarm OPLA to jest na module K37/K94 (prawy podnóżek ) zintegrowany z centralnym zamkiem. Musisz dorobić sobie dodatkowy kluczy i wprogramować go standardowo: wlaczasz zaplon i wciskasz przycisk. I tak powinno zadzialac. Wazny jest tylko jeszcze kod immobilizera.
Oj,trochę pomieszałeś.O który immobiliser Ci chodzi?Fabryczny,czy dokładany? W module centralnego zamka nie da się ustawić funkcji samodomykania,więc pozostaje dorobienie własnego układu. Stacyjka zaś jest skonstruowana,że ma styk,któru jest zwartu,jeżeli kluczyk tkwi weń.
DRODZY ELEKTRODOWICZE! Od jakiegoś czasu borykam się z problemem nieprawidłowego działania zamku centralnego w aucie (Opel vectra b 2000R ,auto z alarmem+centralny zamek w jednym). Przejrzałem już masę artykułów na ten temat i dalej nie mogę znaleźć odpowiedzi, toteż postanowiłem napisać tu. przechodząc do sedna: jakiś czas temu wysiadł mi akumulator...
Witam. Mam następujący problem z którym walczę już tydzień, elektryk się również poddał, stwierdził że licząc kasę za roboczo godziny szukania zapłata przekroczy wartość auta. W aucie na postoju coś pobiera prąd. Upływ jest rzędu 160 mA. Wyciągałem już wszystkie po kolei oraz wszystkie naraz bezpieczniki w kabinie, prąd pobiera dalej. W komorze silnika...
schemat jest tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... na przyszłóść korzystaj z funkcji szukaj alarm posiada dwa wyjścia( pojawia sie masa na przemian otwrcie zamknięcie ) do sterowania modułem dodatkowym centralnego zamka musisz sprawdzić zasilaniie tego modułu .Odłaczyć sterowanie na czas prób od alarmu i na wejscie sterujące...
1. Jakie to auto? 2. Czy centralny jest oryginalny czy dokładany? 3. Czy jest alarm? 4. Czy centralny jest spięty z alarmem? 5. Czy auto było w ostatnim czasie naprawiane? 6. Czy auto było w ostatnim czasie na myjni/praniu tapicerek? Podaj te dane to coś poradzę. Wróżką nie jestem. ad 1 Opel Vectra B 1997, 1.8 16V ad 2 Orginalny ad 3 Nie ma alarmu...
Witam ponownie. Radyjko sprawdzone ,podłączenie bez zastrzeżeń. Zamek nadal świruje. Dodam ze nie mogę zaprogramować pilotów.Włączam zapłon naciskam oba guziki w pilocie i nic , brak odzewu zamka. Ma ktoś rozpiskę zasilania tego modułu?? Na elce są schemy ale nie jestem pewien czy do mojej podejdą. Czekam na kolejne sugestie i dzięki za zainteresowanie...
pewno była by lepsza ale uparł sie jeden taki na alarm z powiadomieniem ( jest zakupiony ). tam mam problem bo z drzwi kierowcy wychodzą tylko przewody sterujące siłownikami czarno/żółty i czarno/niebieski, na których jest cały czas masa tylko po wł/wył zamka pojawia sie chwilowe napięcie na jednym z nich, natomiast jest jeszcze moduł w drzwiach kierowcy...
a ja stawiam w takim wypadku na switch sterujący w siłowniku w którymś drzwiach,rozbierz prawy boczek po stronie pasażera i będziesz miał tam moduł zamka,odepnij przewody sterujące powinny być brązowo-czerwony i brązowo-białym i zobacz czy zamek zaczął normalnie chodzić na pilota.Kolego tzok w oplach zamek zamyka się mimo otwartych drzwi,wystarczy zblokować...
Mam pewien problem tak jak w temacie , mam zbyt duży pobór prądu mianowicie 0,21A po wyjęciu bezpiecznika numer 8 pobór wynosi 0,16. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki ,alternator ,radio,czujnik ciśnienia oleju ,centralny zamek,moduł zapłonowy i nic się nie zmienia. Czytałem na wszystkich forach lecz nic nie pomogło więc napisałem (jest to moja ostateczność...
1.Lampka z żarówką 12V, robię alarm, kolega zakłada głośniki, coś zaczyna "pachnieć" - patrzymy a lampka leży na kanapie - śliczna wypalona dziura. Kombinujemy, igła z nitką i szyjemy. Pokrowiec na szczęście był elastyczny dało się naciągnąć i prawie śladu nie było. 2. Volvo S 60 - zakładamy zestaw głośnomówiący, koniec roboty, sprawdzenie i świeci...
Witam nie jest to raczej ta częstotliwość - najprawdopodobniej zastosowana jest modulacja AM - i dlatego tak ci wyjdzie ... Niestety - wypchnąłem nieszczęsną Vectre i już nie mam do niej dostępu. Możliwość jest zmierzenia (orientacyjnie - bo nie wiem czy i jaka jest zastosowana p.cz) w module sterowania - w samochodziku który miałem znajdował się standardowo...
Nie wiem ale tak na zdrowy rozsądek wiesz gdzie są w astrze i vectrze?No to właśnie tam :D
Witam. Na poczatek wielkie dzieki za schekaty . Mam problem a mianowicie po wyłączeniu zapłonu zapalaja się wszystkie migacze,alarm mogę aktywować bez problemu ale migacze palą się nadal i muszę rozłączyc przekażnik na tablicy bezpiecznikowej. f achman od alarmów powiedział że to problem z modułem za bezpieczniekami lub z centralką po prawej stronie...
Ale "Super Forteca" nie ma ryglowania zamków i nie domkniesz nią szyb w oplu, trzeba by dołożyć moduł np: MD-2
Body computer to swego rodzaju sterownik zarządzający kierunkowskazami zamkiem centralnym, krańcówkami, wycieraczkami itd. itp. czyli body computer to to samo co modul komfortu???
Witam. Chciałbym zapytać czy w Renault Clio 1.2 z 2001 roku istnieje możliwość zrobienia modułu domykania szyb poprzez połączenie ze sobą kabli od szyb + tych od centralnego zamka tak jak można zrobić to w Oplu Vectrze B??
Domykanie szyb z pilotaW auta wyposażone w moduł komfortu (domykanie szyb kluczykiem) można dołożyć sobie domykanie szyb z pilota. Jak to działa? Po wyjściu z auta klikamy pilotem i auto się zamyka, w ciągu 10 sekund klikamy jeszcze raz - auto się rygluje, załącza oryginalny alarm (jak jest) a szybki jadą do góry. Nie musimy już trzymać przekręconego...
Z tego co wiem to w tych astrach chyba nie było alarmów fabrycznych.By najmniej ja się nigdy nie spotkałem.A to co opisujesz to jest rygiel ale taki 'mechaniczny' jak w omedze A.Po zamknięciu zamka zastawiasz kluczyk w poziomie i go wyjmujesz-jest rygiel.Żaden podwójny impuls nic tu nie zdziała.Ja kiedyś kombinowałem to spaliłem moduł zamka:-)na szczęście...
Witaj. Układ zrobiłem, okazał się bardzo prosty. Niebawem go przetestuję. Może, skoro masz takie wiadomości, wiesz jak zrobić taki układ, którego brakuje w tym aucie a jest np. w Vectrach - przycisk (lub dwa) którego przyciśnięcie zamyka centralny zamek a drugie przyciśnięcie otwiera - tak jakbyś wciskał i "wyciągał" rygielek w drzwiach kierowcy......
Witam,jest taka kwestia,centralny montowany ewidentnie przez kogos,sterowany z pilota zadnych danych ani nazwy firmy produkującej to ustrojstwo. Musimy wrócić do początku. Przejrzałem zdjęcia. Centralny zamek montowany jest FABRYCZNIE. Ktoś dołożył tylko radiowy sterownik centralnego zamka ! Zresztą zrobił to bardzo niechlujnie. Dzisiaj montowałem...
Witam wszystkich pisze do was z zapytaniem potrzebuje podłaczyć podświetlenie klamek w moim oplu vectra b mam lampki w drzwiach, ale jest problem, bo lampki są sterowane minusem tak wiec napiecie pojawia mi się dopiero po otwarciu drzwi a maja się zapalać po otwarciu auta z pilota centralnego zamka tak jak lampka w podsufitce i stopniowo gasnąć i teraz...
vectra centralnego centralnego zamka vectra bezpiecznik centralnego vectra
wiadomości skype karta zabezpieczona zapisem generator sygnału radiowego
Czy mogę użyć akumulatora 48V do myjki 24V? Laser K40 zamiast wycinać, graweruje - przyczyny i rozwiązania