Dobrze myślisz.
Masz schemat i lokalizację A157 to moduł tpms
Napięcie odniesienia dla położenia dolnego uzyskać przez stabilizator napięcia typu LM czy raczej dzielnik napięciowy? Jak ci wygodniej. Zajrzyj sobie do regulatora i skopiuj.
Może chodzi ci o czujnik przyspieszenia wzdłużnego / poprzecznego? Nie wiem gdzie jakieś inne moduły ESP mogą być. NIe ma innych . Nie wiem co chcesz osiągnąć.
To złącze posiada 20 pinów (prawe) i znajduje się z tyłu modułu.
Może coś się stało z masą z tyłu samochodu. Czy pojazd ma moduł separujący przyczepki?
Schemat moduł przyczepy + uchwyt rowerowy ...
na 4 wsówkach do cewki jest 12 V Czyli brak masy, ma być na 2 pinie modułu.
Błędy sprawdzone? Może to być moduł cim.
CAN H - pin 20 (zielony) szare złącze 60pin tył modułu kierunkowskazy - pin 20 (niebiesko/biały) czarne złącze 20pin przód modułu kierunkowskazy - pin 10 (niebiesko/szary) czarne złącze 20pin przód modułu
Coś tam udało mi się zorganizować. CIM - XC46 i XC47 BCM - XI1, XI2, XI3, XI4 i XI5 Jedno-dwupinowych wtyczek od przycisków już nie dawałem.
Pawłowi chodziło o obrotowy włącznik świateł, ten po lewej stronie kokpitu. Może tam być anomalia, ale nie musi. To odciązony przełącznik, steruje modułem BCM
Budżetowo to Chiński OP-COM. Trochę bardziej zaawansowane to VX-DIAG GM.
Pin: 4224
Witam Posiada moze ktos pinout do air bag module ? corsa D, modul ma nr-y 13_262_361_Temic_327963935.
Podejrzewam że temat już dawno rozgryziony ale dla niewtajemniczonych podłączenie ok 15 cm przewodu jako anteny rozwiązuje problem zasięgu do ok 10m
op-com robi bez problemu zrób scan jakie błędy wyświetla w poszczególnych modułach ?
Próbowałeś zmienic moduł ?
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Moduł jest przy module zapłonowym. Ten większy, 5-pinowy.
Czy dysponujecie może schematem do pdc Corsa E ? Chciałbym dołożyć u siebie, zderzak i moduł już mam. specjalistasamochody , mogę Tobie wysłać moduł na kodowanie po montażu ?
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
czyli faktycznie musiało złapać zaworek w module hydraulicznym ..
Nikt ci nie odpowie zgodnie z twoimi oczekiwaniami bo to była by nieprawda. Tu by trzeba wymodzić jakiś konwerter CAN który odczytał by prędkość z sieci i przekonwertował ją na sygnał prostokątny. Pogadaj z jakimś elektronikiem od samochodów, ale obawiam się, że cena tego przekroczy mocno koszt modułu, może nawet wielokrotnie. Jaki dokładnie typ sygnału...
Prawdopodobnie bzdury . Sprawdź bezp. F2,F13,F28,F30 Sprawdź zasilanie stałe na pinie A15 i masę na A9. Nie wiem czy ten panel nie jest wybudzany po CAN także jeszcze sieć do sprawdzenia i obecność błędów w innych modułach.
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
1. Akumulator. 2. Masa na sterownikach i silniku. 3. Synchronizacja modułów ?
Jakie są błędy w body control module?
Wszystkie 3 świece na raz raczej nie padły, zwłaszcza że każda ma swoją cewkę (choć to 1 duży cewko-moduł), no ale wypadałoby sprawdzić czy jest iskra.
Zasilanie cewki WN jest , impulsy sterownia cewki są? Można podejrzewać moduł zapłonowy , sprawdz , czy są impulsy kluczowania na pinie nr.4 modułu.
temat znany w tych corsach, są firmy naprawiające te sterowniki, traktowanie młotkiem może i tanie ale to pewnie nie sposób na udaną naprawę kod błędu P1700- ogólny błąd sterownika skrzyni- usterka oprogramowania modułu - usterka wewnętrzna modułu
Poszukuję schemat elektryczny do corsy d 1.2 xep . Wiązki od ECU przez bezpieczniki przekaźniki po moduł komfortu . Corsa odmówiła posłuszeństwa . Brak możliwości połączenia się z ECU .
Obecnie auto stoi u lakiernika, ale w środę bedzie u mnie. Myślałem ze bedzie w nim zablokowane wspomaganie, ponieważ dostał delikatnie po feldze ale jednak to nie to. Pytam, ponieważ moze ktoś tez miał taki przypadek i moze te błędy po prostu generują sie przy uszkodzonym module.
Witam. Corsa C z10xe 2003r. w ecu błąd 1615 w bcm b3058 - vin jest dopisany (ostanie 8 cyfr). po wyjęciu kluczyka zapala się po chwili check i airbag, do tego podświetlenie włącznika świateł i słychać przepustnicę - ustaje to po wciśnięciu pedału hamulca. nie ma żadnych błędów z canem. Czy to może być uwalony moduł??
moduł zaplonowy
Sprawdz przewod WN biegnacy z cewki do kopulki. Jak jest przebicie to iskra napewno nie dojdzie do swiec.
Może komuś na przyszłość się przyda. Oświetlenie sterowane jest z modułu nadwozia.
Witam Orientuje się ktoś gdzie w corsie b znajdę moduł komfortu?
Witam, Z tym brakiem iskry może być również uszkodzona cewka w srodku aparatu badz moduł zplonowy-zalezy jaki jest aparat. Dodano po 5 Ale pierw zalecam wymienic moduł- tylko nie chiński.
Czy to jest z12xep czym to diagnozujesz ,daj błedy z wszystkich modułów .
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
-moduł -hallotron
Może ktoś podać opis wtyczek skrzynki bezpieczników w kabinie /moduł BCM/
A bez wiązki uruchomię? Jak masz kod 4 cyfrowy to tak.
Witam . Pacjent to Opel Corsa C 1,2 2003r. Mam pytanie czy z wsadu eproom pozyskanego z licznika za pomocą programu OP-COM można pozyskać kod zabezpieczający potrzebny do ingerencji w kodowanie modułu nadwozia?
Jeśli nawet sterowanie przepustnicy jest uszkodzone, to silnik powinien odpalić tylko nie będzie reagował na gaz, tzn. reakcja będzie, ale bardzo wolna i wkręci się nie więcej jak na 1500 obr/min (zmiana spowodowana zmianą kąta wyprzedzenia zapłonu, a nie wychyleniem przepustnicy). Potrzebna jest dobra diagnostyka - chyba, że w ciemno chcesz szukać...
nie będzie kodu usterki odnośnie tego czujnika jak i modułu.
a gdzie w tej corsie jest moduł zapłonowy? :)
A od jakiego innego alternatora pasuje ten moduł?.
Wydaje mi się,że będzie w bagażniku. Vectra ma w bagażniku, może i Corsa też.
P1612 To błąd związany z immobilizerem. Może być uszkodzony "kluczyk", brak zasilania, masy, komunikacji na module immo przy stacyjce, zaśniedziałe złącza przewodów dochodzących do modułu immo, licznika lub do sterownika silnika ECU ewentualnie "gdzieś po drodze... pomiędzy tymi sterownikami", zimne luty w module immo, liczniku,... , uszkodzona pętla...
Witam ponownie... mam jeszcze takie jedno pytanie... a mianowicie jak sprawdzić moduł zapłonowy... czy dobry czy padniety?
Dobry komp - powinien. Pod warunkiem ze zrobisz diagnostykę modułu sterującego skrzynią.
Witam Auto oddałem. Lepsi magicy wymienili i doprogramowali moduł silnika.
Spytam inaczej. Czy do każdego rodzaju skrzyni biegów można wpiąć czujnik i puścić sygnał na moduł EPS?
TCM= Transmission Control Module= sterownik automatycznej skrzyni biegów
elektrit - z całym szacunkiem dla Twojej wiedzy, ale w tym przypadku nie masz racji - to nie ta "stara" Corsa, doczytaj na poczatku ze kolega pisze o silniku 1,0 (popularnie zwanym kosiarką). Właśnie coś mi nie pasuje, elektrit napisał tak jakby chodziło o auto z pojedyńczą cewką a tam są trzy na świecach, znów w poprzednim modelu z silnikiem litrowym...
Pytanie o Corse model C. Czy sterowanie wentylatorami występuje tylko bezpośrednio przez ECU czy istnieje jakieś rozwiązanie w którym zastosowano jeszcze moduł ?
Że nie ma komunikacji to mnie raczej nie dziwi widać że sterownik był zalany i "lekko" się spalił . Pozostaje kupić drugi i przełożyć eeprom i zobaczyć czy coś się poprawi . Niepokoi mnie jednak to ,że sterownik był zalany , bo może to niezbyt dobrze rokować reszcie instalacji elektrycznej , połączeniom i modułom które są na tyle nisko by również być...
wygląda na usterke modułu body
Odświeżam temat. Prośba o lokalizację modułu ściemniacza.
Witam.Czy pin immo jest zapisany również w module nadwozia w opel corsa c?
Żona podjechała normalnie pod blok,a na drugi dzień juz nie mogła odpalic.Wcześniej wspominała,że odpalał jej za drugim,trzecim razem,a w którym miejscu jest zamontowany ten moduł?
Witam Po co ci tam zasilanie z aku ? daj może zdjęcie tej instrukcji Kolega zapewne podłącza moduł haka.
Na F6 i F13 mijania są jak nie masz ledow do jazdy w dzień. Jak masz ledy, to moduł bezpośrednio podaje napięcie na lampe, bez bezpieczników.sprawdź czy masz dobre napięcie na module (F5, F6, F7, F7, F8, f9, f10, f11, f20)
Oki użyłem złego słowa. Zamiast komputer miało być moduł zapłonu. :D
Na pinach 3i4 sa impulsy dioda led miga ale nadal nie wiem czy to moduł czy coś inne.
Sprawdź czy nie występuje problem braku masy na module. Często przyczyną jego spalenia jest właśnie brak masy.
Immo w corsie jest w module CIM (kolumny kierowniczej) Jak mruga kontrolka to nie może złapać sygnału immobilaizera. Masz drugi kluczyk?
Easyrtonic ? Może być instalacja , sterownik lub któryś z modułów wybierających
2901 załatwia sprawę dtc Jutro sprawdzę czy moduł współpracuje z resztą. :D
Szukajcie a nie znajdziecie. Sterownik zamka jest zintegrowany w tzw. Moduł Sterujący Nadwozia. To ta czarna puszka pod maską pod podszybiem samochodu.
masz 2 wyjscia albo zabrać całe auto do elektryka odczytać pin code przez obd i dopisać transponder albo wyjąć sterownik dać komuś kto odczyta pamięć programatorem ,doda nowy transponder do pliku i zapisze go z powrotem do modułu,sam musisz sprawdzić co się bardziej opłaca
Jak co Airbag jest powiązany z autem trzeba zresetować moduł i dopisać jak każdy inny . Jeśli zgłosi nieprawidłowy identyfikator środowiska immo nie zezwoli na start .
Witam ! Wszystko to samo co w kadecie , astrze . Zalezy jaki masz silnik i na jakim module ? Musisz znalezc złącze ALDL A-B Tu masz strony z opisem wszystkiego ! http://elektrokadet.w.interia.pl/wstep.h... , http://elektrokadet.w.interia.pl/uindex.... , Corsa 1.2i C12NZ z modułem - MULTEC
Z jakiegoś powodu nie ma zezwolenia na rozruch z ECM, zacznij od naprawienia komunikacji z ECM, sprawdź czy w innych modułach jest błąd komunikacji z silnikiem
Brzęczyk jak i regulacja oświetlenia zegarów jest w module przełącznika świateł.
Przed chwilą odłączyłem na chwilkę akumulator, sprawdzilem jeszcze raz błędy i tym razem pokazuje błąd "1503 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera"
Z opli astra f corsa b ? Stare i bez can, i jest zegar, data i (chyba) temperatura?
No to już wiesz co to jest.
Sądząc po objawach to nie problem z iskrą ale trzeba to sprawdzić.Jak nie odpala zdjąć kabel wysokiego z kopułki i przystawić blisko masy.Jak wtedy będzie iskra to wiadomo że to inny problem.Uszkodzenia czujnika Halla bywają bardzo rzadko , padają głownie moduły zapłonowe.
Odłącz panel klimatyzacji i sprawdź, co będzie się działo. Jeśli będzie OK, to masz diagnozę (moduł klimy może po Twoich zabiegach blokować średniego CAN-a). Jeśli to moduł z linkami, to zignoruj to, co napisałem.
Nie znajdziesz bo przyczyny takiego stanu mogą być różne od uszkodzenia instalacji przez uszkodzenie któregoś z modułów a kończąc na kluczyku . Z pewności jednym z błędów jest immo ale w Corsie D w skład zabezpieczenia wchodzi kilka modułów i klucze . Skorzystaj z drugiego klucza i sprawdź co się dzieje . Jeśli objawy są takie same trzeba zdiagnozować...
Tak jak pisałem z zadnym modułem nie ma komunikacji.
Przepraszam że jednopunktowy wtrysk nazwałem gaźnikiem ale nie jestem mechanikiem samochodowym i nie znam się dokładnie na samochodach.Chciałbym dodać że przy tym silniku nie ma kopułki przerywacza tylko jest elektroniczny moduł zapłonowy.
Trzeba sprawdzić cewkę, moduł i aparat zapłonowy
Oznacza to tyle, że między ECU a BCM nie sa wymieniane informacje, lub są wymieniane w trybie alternatywnym, sugerującym uszkodzenie jednego z modułów lub ich okablowanie.
Pewnie moduł w aparacie umarł.
W benzynie nie ma (jest tylko niewymienny w module pompy w zbiorniku paliwa ) .
Witam, mam pytanie odnośnie błędu C0550. Mam podobną sytuację w Corsie D z 2014 r. Kontrolka TPMS pali się cały czas, czujniki sprawdzone i działają. Zasugerowano wymianę modułu ECU, ale doczytałam tu na forum, że kontrolka potrafi zgasnąć po wymianie żarówek? Z tym że auto było serwisowane przez poprzedniego właściciela tylko w ASO, czyli nie ma opcji,...
Sprawdź po kolei zamki wersja 3d czy 5d sprawdź przewody między drzwiami a Słupkiem a jak nie to moduł centralnego padł
Do czego są te białe wtyczki ? wygląda na zasilanie modułu i gniazda haka .
Kierunki - czarno-biały i czarno-zielony do złapania w lewym boczku. Centralny - sterowanie dwie masy:brązowo-czerwony zamknij,czerwono-niebieski+biało-czerwon... podać masę na dwa przewody w niektórych wersjach]- otwórz, Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Sprawdź czy prawidłowo są wpięte kostki, diagnostyka czy jest z nim komunikacja także do sprawdzenia. Podłączyć tester (Opel Tech, Op-com, itp) sprawdzenie błędów dtc i czy jest komunikacja z modułem klimatyzacji to tak na początek
Zalogowałem się do poduszek poprawnie i teraz mogę się logować do innych modułów Dziękuję wszystkim za pomoc.
do Corsy C nie jest potrzebny CANDI :(
Czy Przełącznik zespolony od tzw. Kierunkowskazów podejdzie mi z innego modelu auta np. Z roku 2012? I nie z Opla? Niekoniecznie. W tym starym oplu masz przełącznik mechaniczny, sterowany 12V, w nowszych autach jest sterowanie po szynie CAN (lub inne, cyfrowe), zintegrowane z modułami pojazdu.
Zobacz czy twoje auto posiada moduł ( sterownik) wentylatorów. Najprościej to zobacz gdzie kable idą od wentylatorów , jak są kostkami wpinane do modułu sterującego to on będzie winny.
Czyżby silniczek krokowy został wyparty przez moduł;) i teraz się tylko moduły wymienia?
Jestem załamany. Korzystałem z Torqu i Scan My Opel, żadna z aplikacji nie otrzymuje danych z ECU. Połączenie moduł - smartfon jest prawidłowe.
corsa moduł moduł zapłonowy corsa moduł centralne corsa
lodówka elektrozawór podłączenie efektu miksera yamaha yamaha filtr paliwo
laptop gamingowy laptop gamingowy
Jakość dźwięku w Sony BDV-E690 - opinie i specyfikacje Jakość dźwięku w głośnikach Teufel CR 142 FR