Budżetowo to Chiński OP-COM. Trochę bardziej zaawansowane to VX-DIAG GM.
Coś tam udało mi się zorganizować. CIM - XC46 i XC47 BCM - XI1, XI2, XI3, XI4 i XI5 Jedno-dwupinowych wtyczek od przycisków już nie dawałem.
Napięcie odniesienia dla położenia dolnego uzyskać przez stabilizator napięcia typu LM czy raczej dzielnik napięciowy? Jak ci wygodniej. Zajrzyj sobie do regulatora i skopiuj.
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
Masz schemat i lokalizację A157 to moduł tpms
Schemat moduł przyczepy + uchwyt rowerowy ...
Może coś się stało z masą z tyłu samochodu. Czy pojazd ma moduł separujący przyczepki?
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Podejrzewam że temat już dawno rozgryziony ale dla niewtajemniczonych podłączenie ok 15 cm przewodu jako anteny rozwiązuje problem zasięgu do ok 10m
Moduł jest przy module zapłonowym. Ten większy, 5-pinowy.
2901 załatwia sprawę dtc Jutro sprawdzę czy moduł współpracuje z resztą. :D
Immo w corsie jest w module CIM (kolumny kierowniczej) Jak mruga kontrolka to nie może złapać sygnału immobilaizera. Masz drugi kluczyk?
Nie znajdziesz bo przyczyny takiego stanu mogą być różne od uszkodzenia instalacji przez uszkodzenie któregoś z modułów a kończąc na kluczyku . Z pewności jednym z błędów jest immo ale w Corsie D w skład zabezpieczenia wchodzi kilka modułów i klucze . Skorzystaj z drugiego klucza i sprawdź co się dzieje . Jeśli objawy są takie same trzeba zdiagnozować...
Opel jest bardzo prosty do ogarnięcia. Wystarczy zwykły opcom. Nim wyciągasz pin z licznika a potem przypisujesz nowa pastylkę w module immo. Moduł immo jest na stacyjce nałożony. Jeśli masz w okolicy osobę która dorabia klucze samochodowe to oni często dojeżdżają do klienta. Może też być elektryk samochodowy też powinien ogarnąć
Noto został Ci jeszcze do sprawdzenia tylko czujnik Halla w aparacie i moduł zapłonowy(tak często pomijany)
Na F6 i F13 mijania są jak nie masz ledow do jazdy w dzień. Jak masz ledy, to moduł bezpośrednio podaje napięcie na lampe, bez bezpieczników.sprawdź czy masz dobre napięcie na module (F5, F6, F7, F7, F8, f9, f10, f11, f20)
Szukajcie a nie znajdziecie. Sterownik zamka jest zintegrowany w tzw. Moduł Sterujący Nadwozia. To ta czarna puszka pod maską pod podszybiem samochodu.
Kod klucza mechanicznego nie ma nic do rzeczy wsadzając taki bcm zablokowałeś wszystkie moduły które zobaczyły niezgodny VIN i PIN . Szukaj który moduł zgłasza błąd niepoprawny identyfikator środowiska , do póki nie dopiszesz wszystkich modułów tak by błędy zginęły auto nie zakręci i nie odpali . Poza tym jeśli używasz nieoryginalnego op-coma może nie...
Witam, Z tym brakiem iskry może być również uszkodzona cewka w srodku aparatu badz moduł zplonowy-zalezy jaki jest aparat. Dodano po 5 Ale pierw zalecam wymienic moduł- tylko nie chiński.
Jak co Airbag jest powiązany z autem trzeba zresetować moduł i dopisać jak każdy inny . Jeśli zgłosi nieprawidłowy identyfikator środowiska immo nie zezwoli na start .
Błędy sprawdzone? Może to być moduł cim.
Kierunki możesz podpiąć w progu, przy przełączniku kierunków lub przy włączniku awaryjnych. Przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem. Aby wysterować szyby musisz mieć tą funkcję w aucie tzn przytrzymanie kluczyka w drzwiach w pozycji "zamknij" ma powodować podnoszenie szyby. W przeciwnym razie potrzebny będzie dodatkowy moduł domykania...
Uszkodzenie (wypadanie zapłonu) na tym samym cylindrze co ostatnio? Cewka - założony oryginał czy zamiennik? albo coś kończy te cewki (kable Tam nie ma kabli, jest moduł 4 cewek, zakładane na świece: https://obrazki.elektroda.pl/3078722700_...
42 jest związana z nieprawidłowymi impulsami z aparatu zapłonowego.Może być uszkodzony moduł i daje zły współczynnik wypełnienia (ECU to identyfikuje jako błąd 42), ewentualnie jest uszkodzenie ceweczki (nadajnik impulsów w aparacie zapł.).
W wielu innych testerach też, pytasz o starego opla, to odpowiadam-złe wybranie typu sterownika (Tech), po nawiązaniu komunikacji powoduje to, że wyda on ostrzeżenie, że nieznany moduł sterujący i może nastapić uszkodzenie. Zazwyczaj nic się nie dzieje, ale kody błędów i dane rzeczywiste są z kosmosu
Może komuś na przyszłość się przyda. Oświetlenie sterowane jest z modułu nadwozia.
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
zeby wydobyc pin z bcm trzeba poczytac 93c... i neca.
Dlaczego upierasz się, żeby pominąć komputer, ja bym Cię zachęcał żeby to podłączyć tak jak należy zgodnie ze schematami, to nie jest duży problem. Piszesz że masz dostęp do schematów. Oprócz schematów potrzebujesz np. op-coma i pin kod samochodu, żeby przeprogramować sterownik silnika, i moduł BCM. Pin kod powinien być przy samochodzie (karta z kodem)...
Instalacja do radia powinna być w każdym samochodzie - wiązka z plusem, minusem, 2 przewody CAN, przewody głośnikowe, parę innych cienkich kabli i kabel antenowy. Całość przewodów zakończona wtyczką Fakra, antenowy taką małą, zatrzaskową wtyczką. Jeśli tego niema to trzeba będzie dorobić wtyk do radia i do anteny. Sterowanie w kierownicy jest podłączane...
Witam ponownie... mam jeszcze takie jedno pytanie... a mianowicie jak sprawdzić moduł zapłonowy... czy dobry czy padniety?
Wydaje mi się,że będzie w bagażniku. Vectra ma w bagażniku, może i Corsa też.
Nikt ci nie odpowie zgodnie z twoimi oczekiwaniami bo to była by nieprawda. Tu by trzeba wymodzić jakiś konwerter CAN który odczytał by prędkość z sieci i przekonwertował ją na sygnał prostokątny. Pogadaj z jakimś elektronikiem od samochodów, ale obawiam się, że cena tego przekroczy mocno koszt modułu, może nawet wielokrotnie. Jaki dokładnie typ sygnału...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
To napięcie dostarcza moduł konfortu (złącze X12 pin 13).
Czy dysponujecie może schematem do pdc Corsa E ? Chciałbym dołożyć u siebie, zderzak i moduł już mam. specjalistasamochody , mogę Tobie wysłać moduł na kodowanie po montażu ?
Kierunki - czarno-biały i czarno-zielony do złapania w lewym boczku. Centralny - sterowanie dwie masy:brązowo-czerwony zamknij,czerwono-niebieski+biało-czerwon... podać masę na dwa przewody w niektórych wersjach]- otwórz, Poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
do Corsy C nie jest potrzebny CANDI :(
Witam, czy ktoś wie gdzie w Oplu Corsa E 1.2 benzyna 2015 rok znajduje się moduł ESP?
Wygląda na dwie usterki , moduł tpms (przód lewa strona - często woda w środku ) , plus żarówki ew styki w lampach ( pozamieniane np W3W zamiast W5W) ..
Odłącz panel klimatyzacji i sprawdź, co będzie się działo. Jeśli będzie OK, to masz diagnozę (moduł klimy może po Twoich zabiegach blokować średniego CAN-a). Jeśli to moduł z linkami, to zignoruj to, co napisałem.
http://obrazki.elektroda.net/85_12372330... Rozmieszczenie bezpieczników w skrzynce bezpieczników 1 Bezpiecznik 20 A: - Zacisk 30 - Wyłącznik świateł awaryjnych - Lampka doczytania - Lampka do czytania tylna - Lampka przestrzeni tylnej - Wtyk diagnozy - Alarm przeciwwłamaniowy - DID/TID - Radioodbiornik - Sygnał dźwiękowy - Telefon 2 Bezpiecznik...
Witam mam podobną sytuację brak komunikacji z ECU . moduł silnika nie jest widziany przez imo przez licznik(brak kontrolek)....... zakupiłem inny moduł niestety nadal brak komunikacji. Który pin to linia K, bo tu podejrzewam problem. zasilanie i masa idą na sterownik. STEROWNIK BOSCH 0 261 208 256 I jeszcze jedno pytanie, Jak się dobrać do przejścia...
A jeszcze takie jedno pytanie: wie ktoś może, jak sprawdzić, czy moduł komfortu działa poprawnie? Bo wydaje mi się, że to on może być winny.
Poszukuję schemat elektryczny do corsy d 1.2 xep . Wiązki od ECU przez bezpieczniki przekaźniki po moduł komfortu . Corsa odmówiła posłuszeństwa . Brak możliwości połączenia się z ECU .
Dobrze myślisz.
No nie. OPEL CORSA D Dodano po 1 czyli kupić moduł do haka i będzie śmigać wszystko?
Sprawdź moduł przerywacza elektronicznego, możliwe ze siadł kondensatorek :16uF 25V
Sprawdź czy masz zasilanie (+) na bezpiecznikach F1(7,5A). F11(15A) i F17(20A). Zasilają one moduł nadwozia, z którego idzie zasilanie na przekaźniki sterujące siłownikami. F1 jest zapewne zasilaniem modułu a F11 lub F17 zasila siłowniki. Chyba, że masz dokładany zamek centralny, który był zasilany z tego gniazda, w którym nie masz zasilania.
panowie mam problem z układem kierowniczym opel corsa d 2012 r elektryk stwierdził że brak wspomagania coś takiego i że moduł cim nie sprostuje wam tego jedynie co mogę powiedzieć po swojemu to wspomagania nie ma a za jakiś czas po wraca jest możliwe że cim się psuje czy co??
corsa moduł moduł zapłonowy corsa moduł centralne corsa
wyłączny licznik serwery poczty wychodzącej thunderbird testy akumulatorów
budowa prostownika akumulatorów gnijąca wiązka skoda fabia
Laptop się nie włącza, dioda świeci - możliwe przyczyny Chrysler 3.6 Pentastar – schemat ustawienia łańcucha rozrządu, znaki, narzędzia, procedura