A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Witam. Mam problem z odpaleniem samochodu. Brak iskry na świecach. Sprawdziłem: cewkę opór 0,8 Ω po stronie pierwotnej i 10k po stronie wtórnej, kable WN 4,8kΩ (zakupione nowe), przewodu pomiędzy modułem zapłonu a rozdzielaczem OK. Za samą cewką brak iskry przy podłączonym module zapłonu. Na mierniku po załączeniu zapłonu stałe 12V a w momencie...
w tej skodzie tego czujnika nie znajdziesz bo go tam nie ma lepiej odpowiedz czy działa pompa paliwa czy jest iskra na swiecach czy moduł zapłonowy podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika położenia koła zamachowego itp
Widzę że temat sam rozwiązałeś >>>wymień cewki lub podmień na próbę jak masz od kogo żeby nie generować kosztów > iskra nie powinna skakaś tam gdzie potrzeba , a nie daje ci na świecę bo ma przebicie :D >>> :D Po zdjęciu obejrzyj dokładnie moduł z cewkami i fajkami musi mieć gdzieś ślady przebicia (choć nie zawsze to widać) :D
Witam, piszę z ciężkim przypadkiem, od dwóch tygodni mam problem z felicia a mianowicie samochód z dnia na dzień rzucił palenie. wszystkie bezpieczniki jak i przekaźniki ok, napięcie na wtryskach ok. 1V, VAG wyrzuca błąd 17978, który brzmi uszkodzony sterownik imobilizera, zablokowany moduł sterujący, a najciekawsze jest to ze samochód jest bez imo,...
Iskrę sprawdziłem przykładając moduł cewki wraz ze świecami do silnika i kręcąc rozrusznikiem iskra na świecach była. Czy dostaje paliwo sprawdził gość przy regulacji gazu oraz zasilanie na cewkę. Natomiast samochód potrafi zapalić i przejechać normalnie nawet 50-100km przerywając tylko na wysokich obrotach (np.jazda pod większą górę ) albo jest problem...
witam mam problem z uruchomieniem skody felicji silnik 1.3 rok 1998 samochód jest po uderzeniu, ale zjechał do warsztatu o własnych siłach, silnik pracował normalnie,uszkodzeniu uległa jedynie karoseria, osprzęt silnika nie uległ uszkodzeniu. jeszcze przed przystąpieniem do naprawy samochodu nie można było uruchomić. Po sprawdzeniu iskra jest tylko...
Jest sosób - jak nie chce zapalic podstaw drugi moduł. Sprawdź jeszcze napięcia w chwili rozruchu. Pozdrawiam.
Sciag przewod z kopulki i podlacz swiece Wlacz zaplon i obserwuj swiece Brak iskry uszkodzony modul przeskok iskry uszkodzonyczujnik
moduł pewnie padl
Witam. Najprawdopodobniej uszkodzony jest moduł zapłonowy.
Zacznij od tego, czy dostaje + na cewkę i moduł, jak nie to przelutuj pcb w skrzynce bezpieczników. Jak dostaje zasilanie, to do sprawdzenia cewka (nadajnik impulsów) w aparacie i moduł
na cewce WN jest napięcie, daje ona iskre?? jeśli nie to problem tkwi w skrzynce bezpiecznikowej, moduł rzadko kiedy pada
Po kolei: Tak, srebrny, aluminiowy to moduł wzmacniaczy iskry, czarne pod nim to dwie podwójne (z dwoma wyjściami wysokiego napięcia) cewki. Nie można ich kupić/ wymienić oddzielnie, jest to jeden podzespół. Czy vag zarejestruje błąd modułu/ cewki ?, nie wiem, przekonaj się, ściągnij z niego wtyczkę (z modułu) i próbuj odpalić. Co do diody led, tak...
Witam sprawdz czy z modułu przychodzi impuls do cewki Pzdr
A czy po podłączeniu sygnału z czujnika halla uzyskam iskrę, czy cewko-moduł jest sterowany z komputera ?
koledzy problem ze skodą polega na tym że nie ma iskry a do modułu dochodzą trzy plusy i jedna masa ( na włączonym zaplonie) i nawet podczas kręcenia rozrysznikiem te plusy nic zię nie zmieniają cały czas stałe co robić i gdzie szukać przyczyn ?
Prawdopodobnie padł moduł zapłonowy albo czujnik halla w aparacie zapłonowym Proponuję sprawdzić czujnik
Witam i sory za odkop ale nie chce nowego tematu zakładać. Mam licznik za skody favorit ze starszej wersji z obrotomierzem 91r. a favoritka jest z 94r. instalacja innymi wtyczkami i plaskimi złaczmi i gdy podepnę zailanie pod 6 pin w zlaczu 6 pinowym (wedlug ksiażki ''budowa napawa eksploatacja, Jan Jałowiecki) przy wyłączonej stacyjce i wł.ączonych...
Witam wszystkich, mam problem ze Skodą Fabia 1,4 2001 rok. Zgasła na światłach i koniec jazdy. Przejrzałem układ paliwowy - ok, wszystko działa, ale nie ma iskry. Zasilanie cewki ok, ale nie wiem, jak sprawdzić sterowanie cewką? Ma może ktoś parametry cewki? Oporności na wejściach i jak sprawdzić za pomocą multimetru, czy wszystko gra? Czujnik położenia...
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
niecały miesiąc temu mi padł cały ten moduł i wymieniłem i teraz znowu coś padło bo ostatnio wcale iskry nie miałem
Tam nie ma kondensatora i stykow.Jest cewka indukcyjna polaczona z modulem zaplonowym.Sprawdz czy ten kabel ekranowany jest caly (koledze kiedys jakis zwierzak przegryzl) i czy konektory siedza w module tak jak trza.
Dziękuje za pomoc. A jeszcze jedno czy da się sprawdzić w domowych warunkach moduł zapłonu bo podobno on podaje inpuls wzbudzenia na cewkę i może przyczyna leży w tym inpulsie a dokładniej jego braku.?
Witam. Zginęła iskra na świecach w skodzie 1,4 mpi. Sprawdzałem wagiem i nie ma żadnych błędów. Moduł zapłonu generuje iskrę ledwo widzialną. Przy wyzwalaniu modułu na piechotę działa prawidłowo,wali iskrą jak trzeba. Impulsy na moduł są,ale maks 1,8V co widocznie nie potrafi wysterować modułu zapłonu. Z tego wynika,że sterownik wtrysku się poddał.Tak...
Witam. Temat może trochę już nie aktualny, ale może komuś się przyda. Miałem podobny problem z obrotomierzem 1.3 mpi. Czasami jak by gubił sygnał i opadał do 0 po czym od razu wracał. Autko jeździło z tą przypadłością kilka lat aż zginęła iskra na jednym cylindrze. Po wymianie modułu zapłonowego (cewka zapłonowa) obrotomierz wskazuje bez zarzutu.
Witam ponownie. Mam moduł zapłonowy ze Skody Favorit, na razie rozmyślam w teorii co i jak będzie, więc zasilanie modułu będzie z akumulatora, a wyzwalanie iskry będzie wywoływane impulsatorem z iskrownika, który jest tam oryginalnie. Teraz takie pytanie, bo jak się zorientowałem to aż zamarłem, czy ten impulsator będzie w stanie uruchomić moduł, chodzi...
ale też tak felcia nie pracowała na pierwszy i drugi gar?? cewka wydaje sie być w porządku, po podłączeniu świecy do każdej fajki z modułu jest iskra z resztą tam jest podwójna 1 z czwartym i 2 z 3 to wydaje sie że jak by padła to nie chodziła by właśnie na te cylindry...
W roku 96 to już cewko-moduł (bez aparatu z kopułką). Dodano po 1 Kontrolka od immo na zegarach gaśnie? (żółta) Nie było w tym modelu kontrolki immo.
Ponieważ nie znam silnika, napisałem ogólnie i nadal piszę ogólnie, gdzie należałoby szukać przyczyny. Jeżeli nie ma kabli WN, to przypuszczam, że na każdej świecy jest cewka zapłonowa. Więc spradziłbym czystość samych cewek ich połączeń ze świecą i samych świec. Sprawdziłbym zasilanie modułu zapłonowego - izolację w stosunku do masy, oporności, a właściwie...
Sprawdzaliśmy po zdejmowaniu fajek ze świec jak pracuje.Po zdejmowaniu pracował silnik.Po zdjęciu kolejnej zgasł. jak zdjęliście czwarty to mogł faktycznie zgasnąć. Jest szansa, że zabiliście końcówke mocy modułu zapłonowego. Iskra teraz jest ? Zdejmij kopułkę i zobacz, czy ośka aparatu nie ma luzu, w jakim stanie jest kopułka i palec, przemierz kable...
1. To jest wersja z modułem. 2. Każdą ze świec wykręcałem, nie są czarne i iskra na nich jest bardzo dobra. 3. Na myśli miałem że gdy zacznie się dusić podczas jazdy wyłączę i włączę zapłon. 4. Problem występuję przy każdej temperaturze (i silnika i atmosferycznej), a mianowicie przy zwiększonej wilgotności nasila się delikatnie a przynajmniej tak mi...
Tak tylko się łączy z Klimatyzacją, Centralny Zespół Elektroniczny,CAN Gateway,Moduł komfortu,Asyst.parkowania. Zwarcie poszło koło bezpieczników akumulator kluczem musiałem dotknąć chyba klemy + czy jakoś tak był huk iskra. https://obrazki.elektroda.pl/3892299800_... Zdjęcie koło tych bezpieczników blaszkowych to było . To mam szukać...
Witam wiem że to już podobny kolejny temat związany z brakiem iskry w skodzie ale i tak nie do końca jest taki sam problem jak w innych przypadkach. Kilka dni temu wracałem z pracy i auto po prosu zgasło myśalałem że to brak paliwa jednak to nie było to wiec zdjąłem przewód i okazało sie ze brak iskry. Cewka jest z wbudowanym modułem jak w VW czy Audi...
Zmieniłem ecu w skodzie Fabi 1,4 MPI z 2000 roku. Poprzedni sterownik był uszkodzony nie generował impulsu na moduł zapłonu. po wymianie ecu iskra jest ale nie mam pojęcia jak dopasować immo do ecu Cały czas mruga kluczyk na desce. Proszę o pomoc. nr ecu 047 906 033 D
Przerywacz jest nie na kole zamachowym, a na wydzielonym "palcu" na kołach zębatych. Zwarcie do masy przerywacza występuje 2 razy na jeden obrót wału. Tak, to co wkleiłeś to schemat zapłonu z instrukcji tego silnika. Jest dokładnie tak podłączony jak na schemacie. Silnik nie posiada modułu zapłonowego, czyste mechaniczne rozwiązanie. Układ ładowania...
Ja też tak miałem w felicii 1,3 mpi, na zimno palił bez problemu a jak sie zagrzał tak do ok 80stC to gasły mi gary 2 i 3. okazało się że siadł moduł zapłonowy, który jak był zimny to dawał iskrę, a na ciepło już nie chciał. w każdym bądź razie ja bym szukał z zapłonie
Witam!! Mam kłopot ze skoda felicia 1.6 benzyna -gaz z silnikiem VW. Silnik nie chce odpalić ani na benzynie ani na gazie. Na początek wymieniłem świece i nic, sprawdziłem i niby robią sie mokre wiec paliwo dostaje. Sprawdziłem iskre no i tez jest choć może nie tak mocna jak powinna wiec dla pewności od znajomego pożyczyłem cewkę z modułem ale bez rezultatu....
Czasami auto gasło, a po chwili z powrotem odpalało. Ostatnio też tak się stało. Po dwóch minutach zgasło, ale już nie odpaliło. Nie wiem co jest przyczyną. Czy komputer, czy cewka z modułem zapłonowym, a może coś innego? Wymieniłem cewkę na używaną, ale dalej nie działa. Ale może jest popsuta. Czy może coś innego jest odpowiedzialne za brak iskry....
Witam Kolejny problem ze skodą. Skoda fabia 1 1.4 mpi 2002 r z gazem 2 generacji. Po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wału i walka rozrządu, sondy lambda, nowe świece platynowe , nowy moduł zapłonowy, Zaczęła jeździć normalnie aż do wczoraj. Podczas jazdy szkubło autem i silnik zaczął pracować jakby na 3 cylindry, wolne obroty około 600 ,...
Proszę sobie sprawdzić stan połączeń modułu cewki z przewodami do świec. Jak połączenia nie są utlenione, to dobrze przeglądnąć stan wiązki silnika oraz przewodów do świec. Jest duże prawdopodobieństwo, że jakiś "gryzoń" typu kuna testował sobie uzębienie na przewodach. Mają zęby jak szpilki, więc tak na pierwszy rzut oka może to być niewidoczne. Polecam...
Tak podłączyłem się do modułu centralnej elektryki. Do Silnik,ABS i tak dalej nie idzie się połączyć brak połączenia. https://obrazki.elektroda.pl/4880612700_... https://obrazki.elektroda.pl/1278240800_... Gdzieś tu koło tych bezpieczników blaszkowych było zwarcie chwilowe 1s było bum taka iskra była. Kabel + przy klemie...
Spojrzyj np.na samochodzik BMW serii7. Każda świeca ma swoją cewkę a jest tych świec 6 szt.Cewkami steruje komputer.Pomijając większe koszty takiego rozwiązania posiada ono wiele zalet-brak mechanicznego rozdzielacza zapłonu,mniejsze obciążenie poledyńczej cewki,ponieważ cewki są z reguły montowane bezpośrednio na świecach odpadają długie przewody WN...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Favoritką. Otóż problem jest taki,że po rozgrzaniu silnika do temperatury załączenia się wentylatora gaśnie,ale tylko w czasie jazdy-na postoju może "chodzić" i "trzy dni". Proszę ratujcie- nie umiem naprawiać zabytków. Wymienione zostały: -świece -przewody WN -kopułka,palec aparatu - cewka zapłonowa -moduł...
LED ma migać, gdy podłączona jest do "1" i "15" cewki zapłonowej (tych dwu nakrętek pod pokrywką) i rozrusznik kręci. Ja mam tą mneijsza cewke zapłonową, mówiąc nakrętek miałeś chyba na myśli tą starszą cewke zbliżoną wyglądem do tych w starszych motorowerach. U mnie jest taka jak w tej aukcji: http://allegro.pl/cewka-modul-skoda-audi...
Mam Skode Favorit 135L 91r z problemem zapłonu. Kupiłem ją od dziadka (jakiś miesiąc może dwa temu) ma tylko 23tys przebiegu licznik niekręcony możecie być pewni. ze dwa tygodnie stała w garażu i dwa tygodnie temu wyjechałem i działała jak należy paliła za pierwszym razem. No i akumulator padł. Trzy dni była odpalana na popych. W końcu doszło że jadąc...
http://obrazki.elektroda.pl/1396607000_1... Temat stary, ale może komuś się przyda. Na zdjęciu widać podłączenie i rozkład pinów cewka-wtyczka. Dwa pierwsze piny od góry trzeba zamienić miejscami. Zdjęcie jest dosyć stare, teraz mam wszystko połączone złączkami z małej kostki elektrycznej (tak jak ten dolny pin) i zalane distalem (nie...
Tak.Geheimkod czy security code jak kto woli.Napisałem login bo się bo wpisuje w funkcję "login". Czy się nie da?Mam nowy sterownik z obłamanym pinem który mi odpala bez puchy. Mam problem :-( Uwaliłem eeprom 93c56 w ecu przy próbie zczytania (przez cholerną przepustnicę) i po założeniu nowego wszystko gra oprócz tego, że ecu zgłasza błąd: "engine...
Mam pytanie, czy zmieniałeś kąt zapłonu? Zrobiłem ten układ z linka którego podałeś (skoda 120) i kąt zapłonu zmienił się drastycznie. Znacznie zwiększyłem też przerwę na świecach (z 0,6 na 1mm). I albo jest to efekt placebo albo rzeczywiście lepiej odpala, i lepiej chodzi. Nie zmieniałem kąta zapłonu i nie zamierzam tego robić. Jak już pisałem może...
mam fabie 1.4 8 zaw. 2001 mod zapl to: "moduł elektr FAB 1.4/FEL 1.3 MPI 047 905 104" , sterownik gazu Bingo s4 . od pewnego czasu mam problemy zaczyna mi szarpac przy 1500-2000 obr. , potem , wyżej jest ok. swiece miłem Iskry do gazu jedno elektrodowe wytrzymały 4 zbiorniki i jedna padła/na trzeciej świecy peknieta porcelanka/ , po wyjeciu były czarne....
iskra skoda skoda iskra iskra felicja skoda
sprawdzanie lampek choinkowych moduł laserowy zawór gazowy amica
czujnik przepływu odkurzacz tranzystory ao3400
Wyłączenie immobilisera przez OBD2: Możliwości i ryzyka Radio Honda HR-V 2016 nie wyświetla klawiatury kodu