Tak, podpinasz np vcds i patrzysz sobie w parametry.Każde drzwi i każdy microswitch tam widać.Jak jest dobrze to może moduł drzwi lub komfort siedzi.Bo żeby ktoś odwrócił bieguny aż nie chce się wierzyć.
Jest kilka opcji. Brak zasilania modułów w drzwiach, uszkodzony CAN ,uszkodzony komfort,szyby ciężko pracują w prowadnicach,uszkodzone moduły z drzwiach. Mało prawdopodobne że by we wszystkich czterech drzwiach padło coś na raz. Dziwne bo błędy opisują brak zaprogramowania szyb. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Może zobacz jeszcze czy...
CAN komfort to komunikacja między sterownikami w drzwiach i modułem komfortu (sterowanie szyb, zamków). W moduł komfortu dopiero podłączony do głównego CAN.
A nie sądziecie, że jak by się usypiało to nie zakładał by tematu? Saly, zobacz czy nie ma błędów w module nadwozia (komfort) odnośnie zamków drzwi.
Co do błędu 1562 to musisz sprawdzić w blokach pomiarowych czy widzi że są zamknięte/otwarte i czy widzi że są zaryglowane. Jaki masz nr modułu komfortu? Co do błędu 912 to musisz zobaczyć czy moduł komfortu widzi poprawnie sygnały z przełącznika od szyb. Możliwe problemy w przewodach idących do sterownika w drzwiach lub w samym sterowniku. Co do reszty...
Zamykasz auto pilotem lub kluczem i po około 10 minutach mierzysz pobór prądu tak?
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
Przecież w nim komunikacja nie jest po CAN. Nie wprowadzaj w błąd. Widziałeś ty kiedy pasata? To jest "stary " Can o niskiej prędkości który łączy komfort z modułami drzwi. Nie będą działać szyby jak będzie uszkodzony o błędach nie wspominając. A powód problemów to w większości przypadków zgnite kable na progu albo obok komfortu lub sam komfort pływa.
Chyba kolego padają zegary ,albo gdzieś zwarcie na can - komfort pozdro rox.........
Ta kostka przy komforcie to instalacja od wyłącznika na słupku. Myślę że te schematy wystarczą.
Witam wszystkich. Problem jak w temacie. Pacjent Golf 5 nie działaj szyby lusterka i klima. Sprawdzone bezpieczniki ,przewody w przelotach , zasilania sterowników. Nie ma komunikach z modułem komfortu oraz z drzwiami, podmienione wszystkie moduły (komfort, wszystkie w drzwiach, can gateway, mce, nawet podmieniłem licznik) oczywiście podmienione klawisze...
Oryginalne wymagają modułu komfortu. Z silnikiem szyb zintegrowany jest moduł drzwi. Cała komunikacja miedzy modułami drzwi a modułem komfortu odbywa się przez cyfrową szynę danych CAN-Comfort. Choć nie wiem czy sam jeden moduł drzwi nie ruszył by i dało by się sterować tą jedną szybą.
6Q1 937 049D To jest moduł centralnej elektryki . Jaki masz moduł komfortu ? Numer ? W module komfortu w blokach pomiarowych będziesz miał informacje o stanie zamków drzwi po ich zaryglowaniu / odryglowaniu/ . Trzy stany - unlock / lock / safe . ( w różnych programach jest różne nazewnictwo ) We wszystkich drzwiach ma być jednakowa informacja.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
Jak linkę klamki zewnętrznej napiąłeś za bardzo to też zamek będzie się blokował
Nie, to nie wina gniazda OBD a raczej wina Delphi że się nie łączy z silnikiem. Tutaj komunikacja z silnikiem jest poprzez linię K a z resztą modułów za pomocą Can przez moduł centralnej elektryki tzw Bordnetz. Can używa 2 przewodów, tutaj jest jakieś zwarcie jednego z przewodów np. do masy lub któryś moduł sieje w komunikacji. CAN komfort to będą sterowniki...
Przekodować moduł komforty ewentualnie licznik.
przewody zamek / moduł drzwi - OK, wszystkie mikroprzełączniki - OK Przewody moduł drzwi / moduł komfort - OK schemat znalazłem na forum ,. New Beetle 1999 i ma się nijak do mojego 98 - ani kolory ani piny na wtyczkach.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
CAN ma tak wyglądać: https://obrazki.elektroda.pl/5430495100_... To jest komunikacja z modułem CAN Gateway. Z samym Gateway'em da się "pogadać" VCDSem "na stole".
Ja bym próbował dostać się do któregokolwiek słupka - bodaj czerwono - żółty kabelek.
miałem cos takiego w Altei winny był moduł komfortu w drzwiach kierowcy trzeba było naprawić wade fabrycznał wylutować z modułu jakiś chyba rezystor,odłacz drzwi kierowcy i zobacz .
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
Witam wszystkich Posiadam audi A2 1,4 tdi 2001 r. moduł komfortu to 8Z0959433N Problem polega na tym, że co jakiś czas nie działają mi oba przednie drzwi – zarówno otwierane/zamykanie jak i opuszczanie i domykanie szyb. Zarówno z pilota jak i wkładki zamka. Tzn kluczykiem w zamku otworzę drzwi kierowcy, ale przednie pasażera są nie do ruszenia....
Zrób scan i zobacz co pokaże Ci moduł Bordnetz on steruje podgrzewaniem lusterek. Sterowaniem czyli regulacją lusterek zajmuje się moduł w drzwiach kierowcy więc komfort powinien pokazać jakiś błąd
Załóżmy że to to samo co b5 to i te same usterki.Sprawdź tak czy tak na początek przewody miedzy słupkami a drzwiami.Te w gumowych osłonach.Potem zasilanie na moduły drzwi,bezpieczniki pod osłoną kolumny.Potem zostaje ci komfort.Sprawdzić zasilanie i czy kable nie pogniły.
A kodowanie pilota ktoś robił. Komputer widzi ale nie pilota tylko transponder od immo że jest zaprogramowany. Pilot sprawny?
Witajcie. Przed wczoraj auto z rana nie odpaliło. Naładowałem akumulator, miernik do ręki i wyszedł pobór na postoju 270mA. Po kolei zacząłem wyciągać bezpieczniki, przekaźniki, jednak bez skutku. Na koniec wypiąłem moduł komfortu co również nic nie dało. Rozebrałem boczek kierowcy i wypiąłem kostkę z modułu. Prąd zmalał do 180mA. Idąc tym tropem wypiąłem...
Sprawdziłem, w tym systemie nie ma plusa po zapłonie na module drzwi jest on sterowany linią VAN. Jeżeli migają ci przyciski tylko w drzwiach kierowcy podmień ten moduł a jeśli w obu drzwiach to podłóż moduł komfortu.
Auto ma komfort,nie mogłem znaleść impulsu otwierania drzwi,podłączyłem na brązowy z niebieskim w module komfort ale to mi się podoba.Czy ktoś miał podobne problemy.
ale do modułu komforty ?? do drzwi po obu stronach dochodzi zasilanie , i z prawej słychać jak by jakiś przekaźnik zaskakiwał :) Dodano po 4 komfortu * Dodano po 8 komfortu *
To jak zamki działają to zasilanie modułów w drzwiach powinno być.Zasilanie komfort do sprawdzenia i komunikacja(Can) komfort moduły.
podsietanie w 2000r jest wysterowane canem czyli licznik ,komfort,moduł drzwi i juz swieci ........... pozdro rox...........
milejow a powiedz ty mi w jakim to aucie występuje przycisk zamykający wszystkie szyby na raz? PRZYCISK, a nie styk w zamku drzwi kierowcy, czyli tradycyjny komfort!!! Poza tym dzon napisał, że chodzi mu o przycisk, którym może otworzyć i zamknąć wszystkie DRZWI od wewnątrz pojazdu.
A diagnostyka była? Może moduł drzwi nie ten co powinien albo komfort uwalony skoro w kablach porządek.pozdr.
Za dużo kombinacji. Pierwsze co, to wejdź w moduł zamka/komfortu i sprawdź, jak "widzi" drzwi. Po drugie: na samym wejściu do modułu sprawdzić stan na wejściu od czujnika drzwi.
Dziwna sprawa z tymi modułami na drzwiach przy silniczkach, bo jak oba wypnę to po zamknięciu spada do 0.03A. a jak wypinam osobno raz przód a raz tył to cały czas jest 0.23A. Sprawdzę instalacje pod tapicerkę jeszcze raz dokładniej. Dodano po 5 Sprawdziłem przewody idące do komfort, moduł też, bez wilgoci i nalotu. 2 łączenia (zgrzewy) troszkę były...
W drzwiach kierowcy jest moduł komfortu odpowiedzialny za drzwi i lusterka. Jest on o tyle niefortunnie umieszczony,że we wtyczce zbiera się woda, gniją piny i dzieją się cuda. Świadczy o tym komunikat o braku podgrzewania lusterka i to że raz coś działa a raz nie. W trzech autach z vaga już to znalazłem.
- pobór ok. 900 mA, świecą się przednie i tylne światła pozycyjne jedynie z prawej strony. Przełącznik kierunkowskazów ustawiony na 0 ? ( pokrętło jest na pozycji wyłączonej). Zdemontuj włącznik. Masz hak ? Wyjmuję bezpiecznik F14 (ten do modułu komfort), pobór spada do 60 mA (z drzwiami otwartymi). Bezpiecznik na miejsce i rozpinaj do kolejnych pomiarów...
moduły sa w drzwiach i komfort pod nogami kierowcy , ale na poczatek podepnij autko pod komputer i odczytaj błedy z modułów
Witam,odgrzeję temat bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.Mam ten sam problem,Passat B5 po lifcie.Moduł komfortu zgnił i klient kupił nowy z tymi samymi numerami ale z Golfa 4(różnica w numerze końcowym).Wszystko działa poza tylną klapą która się otwiera przy zamykaniu,a przy otwartym aucie zatrzaśnięcie klapy powoduje jej otwarcie.Brak również reakcji...
Gdzie masz ten błąd? W module komfortu w CAN Gateway? Jeżeli masz w module komfortu to stawiam raczej na przerwany przewód od CAN pomiędzy sterownikiem w drzwiach a modułem komfortu. CAN Gateway tylko komunikuje się po CAN z modułem komfortu, z drzwiami nie ma komunikacji. Komunikacja między drzwiami a komfortem jest po CAN ale to już inne przewodu...
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
czesc a czy nie mozna tych szyb wysterowac bez dodatkowego modułu ? chodzi mi zeby nie wpuszczac do drzwi dodatkowych przewodow tylko jakos wysterowac przy przyciskach ktore sa pomiedzy siedzeniami a moduły funkcji komfort sa we drzwiach.
Kable w drzwiach, mikrowyłącznik, zimny lut, zużyte szczotki\silniczek - wybierz sobie. Komfort to raczej będzie dobry.
Hej, dzięki za odpowiedzi. zamek jest podpięty do modułu komfortu Czy to znaczy że w każdych drzwiach jest jest jakiś moduł, który steruje pracą zamka jak i pozostałymi elementami takimi jak szyba lusterka? CAN? Tak, w każdych drzwiach jest moduł komfortu do którego podłączony jest zamek. Moduł ten komunikuje się z głównym modułem komfortu w aucie...
Poczyniłem następne testy. Na linii CAN pom-ziel i pom-brąz podpięte są moduły: drzwi, panel klimy, moduł kierownicy, komfort za schowkiem. Can Gateway nie ma komunikacji z klimą i z modułami drzwi (z licznikiem także ale to leci po dwóch indywidualnych przewodach). Jest komunikacja z komfortem i modułem kierownicy mimo dziwnych napięć, jednak te napięcia...
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Najprostsza z opcji to pourywane kable na przelotce przy zawiasie. Ale tak w drzwiach jest moduł zintegrowany z silnikiem podnoszenia szyby. Sygnał cyfrowy dwoma przewodami lata między modułem komfortu a modułami innych drzwi. Do działania nieraz wystarczał jeden przewód sygnałowy i zasilanie.
Oczywiście że da. Do komputera potrzebny jest licznik z funkcją MFA oraz manetka pod kierownicę, tzw. pająk. Grzanie lusterek również można dodać na dwa sposoby. 1 - zastosowanie uniwersalnych mat grzewczych. 2 - wymiana lusterek na elektryczne co wiąże się z wymianą wiązki i odpowiednich modułach w drzwiach + kodowanie w module komfortu.
Wyłącznik w drzwiach kierowcy ma dwa styki i dochodzą do niego trzy przewody. Czy sprawdzałeś oba styki? Zamień na chwilę wyłącznik z innych drzwi. Do modułu komfortu idzie jeden wspólny przewód od obu drzwi prawych i lewych tylnych, oraz osobny drugi przewód tylko od drzwi kierowcy. Jak zachowuje się centralny zamek? Jak zostawisz otwarte na szeroko...
Wejdź vcdsem i będziesz miał podpowiedzi kodowania.
Nie chodzi , ma przywarty CAN do plusa , gdzieś w środku w kabinie. . Reszta podzespołów chodzi extra. Ma ktoś schemat gdzie leci CAN z drzwi przód? . Moduł komfort za schowkiem odpinałem ,bez zmian. Radio ??
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
sterownik silnika który masz teraz zamontowany nie dogada się z tym ABS ,nic nie zrobisz. W B5 był już CAN miedzy silnikiem, skrzynią, ABS . Był też komfort CAN (miedzy modułem komfortu a modułami drzwi). Diagnostyka była nadał po linii K .Dużo osób myli obecność komunikacji CAN między modułami z diagnostyką po CAN.
Witam nie działają mi swiatła w drzwiach wymieniłem bezpiecznik,moduł komfortu,zamek i nie wiem co dalej mam robić
Kolego nikt na odległość Ci tego nie naprawi, najłatwiej podłączyć pod kompa i sprawdzić czy widać działanie przycisku, czy są błędy w komforcie i możesz także przy okazji wyłączyć zamykanie drzwi po przekroczeniu 15km/h. Uszkodzenie może być w okablowaniu w zaśniedziałych złączach komfortu albo sam moduł komfortu uszkodzony.
Witam! Mam problem z drzwiami kierowcy. Nie działają elektryczne szyby, lusterka, nawet nie ma podświetlenia po włączeniu świateł. Działa tylko zamek i światełko w drzwiach. Podmieniałem moduł komfort o nr 6Q1937049B i sterownik szyb przy silniku w drzwiach kierowcy i nic. Napięcie na sterownik szyb 12V dochodzi. W trzech drzwiach szyby ze swoich przycisków...
Sprawdzałeś zasilania żarówką ? Kable lubią się łamać, dobrze sprawdź drzwi driver'a.
W aucie z alarmem z reguły każde nie zamknięte drzwi, bagażnik czy maska powodują świecenie oświetlenia wewnętrznego. Z modułem komfort oświetlenie wewnątrz gaśnie po jakimś tam czasie. U mnie nadmierny pobór dawało oświetlenie bagażnika, bo przełącznik był zwarty, a przy zamkniętym bagażniku tego nie widać.
Sprawdź przelotki między słupkiem a tylnymi drzwiami, przewody lubią się tam łamać.
modul komfortu jest w drzwiach kierowcy
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
rozebralem ten przelacznik w podsufitce i tam niby prad dochodzi Prąd ma tam być na stałe. Masą jest to sterowane z modułu komfortu pod nogami kierowcy.Czyli otwieramy drzwi mikroswitch podaje masę do sterownika w drzwiach kierowcy z tamtąd sygnał leci po can do modułu komfortu i ten wystawia masę która załącza lampkę. Tak to działa.
Zaraz po zamknięciu drzwi pobór prądu wynosi 0.28A i po około 5s spada do 0.16A więc sygnał o zamknięciu drzwi dociera.Stan przewodów w przelotkach wizualnie jest ok.
Moim zdaniem siedzi zamek w drzwiach kierownika ( mikrowyłącznik , luty ) lub wiązka w przelotce . Trzeba podejrzeć (46 moduł komfortu ) w blokach jaki stan drzwi , klapy i maski widzi tzn czy zamknięte czy otwarte .
Coś się wydarzyło że przestały działać szyby ? Sprawdzałeś kodowania komfortu, modułu drzwi ?
Tak dochodze do wniosku, ze wszystkie bledy sa konsekwencja tego bledu: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - i teraz na ross-techu jest informacja specjalna Ten kod błędu opisuje, że wygoda systemu magistrali danych pracuje w trybie pojedynczego przewodu. Można sprawdzić moduły sterujące drzwi przez odłączenie ich wszystkich...
Ja bym szukał w tym co było robione. Czyli w module komfortu. Zły moduł, zła jego konfiguracja może powodować jego problemy. Jeżeli jest problem tylko z jednymi drzwiami, to mógł ulec uszkodzeniu zamek drzwi powodujących problem.
Czyli jak wyżej napisane,prawdopodobnie uszkodzony zamek drzwi kierowcy.
Tak mają niektóre wersje tych aut ...- wyłącz zapłon ,zamknij drzwi (wszystkie ) i po chwili obejrzysz przez szybę (zamkniętych drzwi) swoje kluczyki w stacyjce :) . Jest to oryginalne rozwiązanie w tych autach...Czekam na odpowiedź kogoś kto takie coś już przerabiał ... Nie ma takiej opcji by zamknęły się same drzwi jak masz kluczyk w stacyjce - moduł...
Sprawdź przewody od komunikacji pomiędzy modułem komfortu a modułami w drzwiach. Popatrz w bloki z którymi drzwiami nie masz komunikacji, może być tak że siadł któryś moduł w drzwiach i robi zakłócenia. Możesz próbować wypiąć moduł w drzwiach i patrzeć czy reszta działa, później następne drzwi i rak dalej.
W passacie 98 jest już niebeskie podświetlanie, także tu analogu już nie ma. Podaj nr modułu komfort, czy wogóle moduł "widzi" sterowniki tylnych drzwi? I jeszcze jedna istotna rzecz-Twój moduł jest zakodowany na dwoje drzwi i należy zmienić w nim kodowanie na 4. Póki tego nie zrobisz, nic nie ruszy. Normalne jest, że chwilę po włączeniu zasilania szybę...
Problem po dłuuuuugim czasie rozwiązany. Zakupiony używany moduł dał się przekodować na odpowiednim kanale. Śmiga wszystko a tyle domysłów drzwi wymieniane, kable nie łączą itd.. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc. Gdyby ktoś miał podobny problem służę pomocą na tyle ile potrafię. Pozdrawiam
To nie żaden moduł komfortu, tylko moduł w drzwiach, "windows" mu się zawiesił i pomoże tylko twardy reset, czyli odpięcie zasilania.
czy je można zaprogramować czy nie A masz jakiś sprzęt?
moduł komfort jest
Być może któryś kabelek w przelotce drzwi.Być może moduł komfortu albo ugnite kable koło modułu.Weź zobacz w live data tam wszystko widać.
Audi A4 B6 nie działa centralny zamek z tyłu w obu drzwiach. Głośniki i szyby działają poprawnie. Gdzie szukać rozwiązania (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy centralny zamek działa poprawnie w przednich drzwiach i bagażniku, czy problem dotyczy tylko tylnych drzwi? Tak AI: Czy sprawdzałeś już bezpieczniki, moduł komfortu lub...
Oczywiście, że tak, przewody w wiązce drzwi kierowcy nie uszkodzone, moduł komfortu nie "zalany".
Dodatkowo czy gaśnie radio po wyciągnięciu kluczyka, czy działa brzęczyk po otwarciu drzwi jak się zostawi światła...
Klima -nie wiem! Komfort-prawdopodobnie uszkodzone masz mikrowłączniki w module zamka drzwi kierowcy , to zakłóca również pracę komfortu z pilota.
Sprawdzałeś komunikację pod adresem 46, 09 lub 35? Jeśli nie, to sprawdź pod tymi adresami, czy się komunikuje. Miałem uszkodzony w Passacie B5 2001r po zalaniu moduł komfortu w ten sposób, że komunikował się z komfortem, zero błędów, a nie działał pilot scyzoryk i nie dało się go wkodować.Wszystkie inne funkcje modułu komfortu działały. Po rozebraniu...
podpowie ktoś jak to rozwiązać? Dodam ze nie posiadam funkcji komfort seryjnie Podłączyć się bezpośrednio pod silniki w drzwiach.
Przecież tu jest zupełnie inna komunikacja. Do wymiany sterowniki we wszystkich drzwiach i moduł komfortu. Moduł komfortu ma inny pinout więc wymiana wiązki lub kombinowanie.
Kwestia kodowania sterownika. Coś kręcisz z tym motordiag. Podaj obecne kodowanie komfortu. Odnosnie motordiag włączyłem opcje otwierania szyb z pilota tylko i pojawil sie błąd sprawdzajac na vagu. Nic wiecej nie kombinowalem. Screeny z Vaga : http://obrazki.elektroda.pl/9517338000_1... http://obrazki.elektroda.pl/9553199000_1...
No i ekstra problem krańcówek rozwiązany mam tylko pytanie czy w tym module jest też komfort czy tylko w drzwiach . Wszystkim za pomoc i radę dzięki
Funkcje alarmu: INFERNO - funkcja antynapadowa - funkcja antyporwaniowa - opcja bezobsługowej identyfikacji użytkownika - funkcja Panic - wyjście do przekaźnika blokady zapłonu lub 2-go kanału ( opcja ) - oświetlanie drogi dojścia do pojazdu - sterowanie centralnym zamkiem ( impulsy 1 lub 3 sek. ) - programowany podwójny impus zamykania/otwierania -...
Szybami bezpośrednio zawiaduje sterownik przy silniku w drzwiach kierowcy a nie moduł komfortu.
Skrzynka bezpieczników lewa strona kabina (boczek deski rozdzielczej po otwarciu drzwi), opisy na kartoniku na klapce zamykającej.
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Co zepsułeś tego nie wie nikt ,będą zgadywanki. Powróżmy, 14 to moduł komfortu. Do modułów w drzwiach zasilania lecą na oddzielnych bezpiecznikach,nie to. Pewnie zwarłeś kabelek biało czarny od podświetlenia drzwi. Zgadłem?
Ja tak miałem po wymianie modułu komfortu pokazywało odwrotnie drzwi na wyświetlaczu. Moduł był od anglika.
Myślę,że trzeba zrobić porządek ze stykami w zamkach.Tak więc do rozebrania wiele drzwi.Potem pokasuj błędy.
Witam. Mam problem w A6 C6. Pobiera dużo prądu, około 3.5A. Posprawdzane moduły systemu mmi i zapetlane lecz to nie to. Tylko wyciągnięcie bezpiecznika od gateway powoduje, że prąd spada do 0.00A. Z tego co ustaliłem to gateway co chwilę wybudza moduły m. in. stery drzwi, licznik komfort itp. Widać to w blokach pomiarowych, jest status spoczynku po...
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
Po kilku sekundach czy po przekroczeniu 15km/h? Popatrz w moduł centralnej elektroniki lub moduł komfortu.
Ktoś pomoże ... Wymieniłem moduł komfortu i rygiel w drzwiach kierowcy, vag nie chce się polaczyc ze starym miodulem komfortu mimo d sam moduł zasilanie ma ( bo działają elek Szyby ) a z nowym łącze tylko bez czytania danych ze starego nie wiem jak zaprogramować centralkę ... Jakieś pomysły ?
Witam ja mam problem tego typu, ze nie gaśnie mi światło w kabinie po zamknięciu drzwi, a na dodatek pali mi się ciągle światełko na dole w lewych drzwiach. Nie wiem jaka jest przyczyna a mechanik u którego byłam proponuje mi wymienić alarm. Proszę o pomoc Rade z Góry dziękuje. Dodano po 2 Posiadam Passat z 98 r 1.9 TDI Jaka jest przyczyna i co trzeba...
moduł komfort adaptacja drzwi moduł komfort 01330 moduł komfort błąd
czarny ekran windows vista monitor matryca uszkodzona usunąć wokal
stary klimatyzator laguna świecić wtrysk
Ekspres do kawy nie parzy, woda leci z dysz - przyczyny i rozwiązania Jak zmienić język na polski w pralce Ariston RDPD 107617 J?