Tylko diagnostyka modułu komfort
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Witam, gdzie znajduję się moduł centralnego zamka (komfort) w oktavii
CAN komfort to komunikacja między sterownikami w drzwiach i modułem komfortu (sterowanie szyb, zamków). W moduł komfortu dopiero podłączony do głównego CAN.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Pod nogami kierowcy masz moduł komfort ,odpowiedzialny za zamek i szyby -sprawdż go czy nie jest zalany,nowy 150zł
Tak, podpinasz np vcds i patrzysz sobie w parametry.Każde drzwi i każdy microswitch tam widać.Jak jest dobrze to może moduł drzwi lub komfort siedzi.Bo żeby ktoś odwrócił bieguny aż nie chce się wierzyć.
Tylko moduł komfortu odpowiada za zamek centralny ale najlepiej opisz problem jaki masz. Jeżeli chcesz mieć piloty to wystarczy dokupić pilota, nawet używanego - 433MHz na dwie baterie (z jedną nie zadziała) i dopisać go do modułu który masz teraz. Najtańsze wyjście.
To jak zamki działają to zasilanie modułów w drzwiach powinno być.Zasilanie komfort do sprawdzenia i komunikacja(Can) komfort moduły.
1J0 959 799 R taki powinien być komfort.
Mam problem z tym samochodem, poczatkowo przestal dzialac centralny w tylnych drzwiach, nastepnie alarm(centralny zamek) przestal reagowac na dwa piloty (jednoczesnie)...az w koncu samochod stanal na drodze. Wyciagnelem alarm, zmostkowalem przekaznik alarmu i... samochod odpala normalnie.Problem tkwi jednak w tym, ze swiruje centralny zamek, oswietlenie...
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
Odseparować diodami kierunkowskazy i wpiąć się w swicha przed moduł drzwi kierowcy. W komforcie masz już CAN i nic nie zrobisz.
Tak myślę .... Safe to nie otworzysz drzwi od środka klamką . Zaryglowany otworzysz . W obydwóch sytuacjach z zewnątrz klamką drzwi nie otworzysz . Idąc dalej jeśli te tylne drzwi po zamknięciu auta otworzysz klamką wewnętrzną to zamek niedomaga . Nie otworzysz to zamek wysyła błędną informację do modułu komfortu lub jest problem z instalacją elektryczną...
Próbnik żarówkowy to taka żarówka12V z kabelkiem. Bez dodatkowego modułu domykania nie zrealizujesz tej funkcji bo auto nie posiada jej z klucza(komfort)
Witam nie działają mi swiatła w drzwiach wymieniłem bezpiecznik,moduł komfortu,zamek i nie wiem co dalej mam robić
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
Za dużo kombinacji. Pierwsze co, to wejdź w moduł zamka/komfortu i sprawdź, jak "widzi" drzwi. Po drugie: na samym wejściu do modułu sprawdzić stan na wejściu od czujnika drzwi.
Moduł centralnego kosztuje 40 zł z dwoma pilotami.Jest tańszy niż komfort do twojego wozu. Oczywiście takie rozwiązanie nie każdemu pasuje. No bo jak to ? Coś przerabiać ,nie nie oryginalne?
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
sterowniki zamka są zespolone z silniczkami szyb. Tam ewentualnie możesz podawać +/- na silowniki zamków, choć moim zdaniem to bez sensu. Na module komfortu tych odczepów NIE znajdziesz! Wiązka przy lewym progu sprawdzona? Klapka baku działa normalnie? Jeśli to ok, to prawdopodobnie luty puściły w zamku kierowcy. Wkładka tylko w drzwiach kierowcy?
To nie jest komfort, tylko zamek i nic nie dopasujesz.
Diagnostyka leci po starej linii K ale moduły wymieniają informację po CAN (jest jeszcze CAN modułu komfortu -szyby/zamki). Komunikacja na szynę CAN power train padła po całości. Czyli albo przewody albo któryś moduł sieje głupotami. Sprawdzenie modłów czy nie nadają głupot to wpięcie oscyloskopu w linie i przyglądniecie się przebiegom czy ładne kwadratowe...
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
Hej, dzięki za odpowiedzi. zamek jest podpięty do modułu komfortu Czy to znaczy że w każdych drzwiach jest jest jakiś moduł, który steruje pracą zamka jak i pozostałymi elementami takimi jak szyba lusterka? CAN? Tak, w każdych drzwiach jest moduł komfortu do którego podłączony jest zamek. Moduł ten komunikuje się z głównym modułem komfortu w aucie...
Po ludzku to chociaz tester podłączyć lub obejrzeć moduł komfortu.
W moim VW też coś zaczyna *(at)#$! z centralnym. Z klucza z obu dzwi wszystko dobrze działa central, szyby, lampki, ale nie zawsze zapala mi się ta czerwona migająca dioda przy "pipku" na dzwiach kierowcy. Żeby zaczeła migać musze nieraz postać przy dzwiach (najfajniej jest jak pada deszcz albo mrozik chwyci) i kręcić dobre 5 min kluczem. Rozebrałem...
Mi się udało ominąć moduł. Wystarczy zwykły sterownik centralnego zamka z pilotami za 70 zł i działa. Nawet klapę otwiera. Oczywiście światełko trzeba sobie odpuścić lub przerobić jakoś łącząc z czujnikiem na słupku. VW sharan 2.0b 95r
Witam, mam juz zakupiony sterownik i dzisiaj wziąłem sie za montaż, a konkretnie rozgryzienie tego co i jak. Doszedłem do tego, ze w module, który posiadam otwieranie drzwi sterowne jest cienkim biało/czarnym kabelkiem, ktory jest w pierwszej kostce od lewej, zamykanie natomiast cienkim pomarańczowo/czarnym, ktory znajduję sie w drugiej kostce. Napiecie...
Witam Jestem w fazie wymiany modulu komfort w golfie IV, dokladniej chodzi o doposazenie autka w ori scyzoryk. Modul obecny to 1C0 959 799 czyli jedna wtyczka bez obslugi radiowej pilotow. Na podmiane zakupilem modul o nr 1C0 959 799B, dwie wtyczki i obsluga pilotow. Modul do auta podlaczony, pilot zaadaptowany, wszystko fajnie niby dziala. Nawet szybki...
Witam. Podepnę się pod temat. Otóż mam Golfa 4 rocznik 99 moduł komfortu 1C0 962 258 N bez elektrycznych szyb. Problem jest taki że od jakiegoś czasu nie otwiera centralny tylnej klapy i co jakiś czas włączał się alarm. Byłem u elektryka który stwierdził że padł właśnie moduł comfortu, podpiął się vagiem i powiedział że wogóle go nie widzi a całą resztę...
A gdzie kolega szuka modułu komfortu?
Podpinałeś pod komputer? Przyczyn może być sporo: moduł komfortu, zamek w drzwiach, wiązka kabli między drzwiami a autem.
Możesz przy komforcie.
Moduł centralnego zamka , szyb znajduje się w podłodze pod dywanikiem (komfort)
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Jak linkę klamki zewnętrznej napiąłeś za bardzo to też zamek będzie się blokował
W module komfortu.
Ale po co wymieniać moduł. Odpalasz VAGA wchodzisz w moduł komfortu [046] -> Adaption [10]->03 i zmieniasz wartość z 1 na 0, ewentualnie w z 04 też (auto odryglowanie po wyjęciu kluczyka)
Problem w passatowskich zamkach jest w , 1-w zamkach, na płytce zamka popękane luty , 2- przegnite kable 20 cm od modułu komfortu
Witam, pewien czas temu przestało mi się palić światełko w kabinie samochodu. Nie robiąc z tym nic jeździłem dalej. Po pewnym czasie przestał działać centralny zamek(czasami działał -tzn. parę dni działał parę nie), w ostatnim czasie nie mogę opuścić szyb... słychać przełącznik jak poruszę "włącznikiem" i za którymś razem w końcu opuści się dana szyba...
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
Jest jedna wersja oprogramowania (moduł komfort do centralnego zamka) mam tylko taką, ponieważ taką zażyczył sobie klient. Na schemacie brak wartości ponieważ jest to zależne od zastosowania. Myślę, że każdy kto będzie chciał wykorzystać to urządzenie będzie wiedział gdzie co włożyć ;] Co do komunikacji z ECU dało by się zrobić przystawkę.. tylko poco?
Kable w drzwiach, mikrowyłącznik, zimny lut, zużyte szczotki\silniczek - wybierz sobie. Komfort to raczej będzie dobry.
Miałem problem z zamkiem centralnym. Zamki odbijały, a na pilocie reagował jeden przycisk. Pojechałem do elektryka samochodowego. Powiedział, że coś co odpowiada za zamek centralny jest uwalone i nie opłaca się tego wymieniać tylko wstawić nowy zamek (bx30). Zgodziłem się i za 450 zł wstawił mi nowy centralny. Tylko, że teraz nie działa sygnalizacja...
Rwij podłogę w nogach kierowcy, sprawdź czy wiązaka jest ok, szczególnie zasilające przewody modułu komfortu. Ewentualnie jak wygląda sam moduł. Ale raczej zacząłbym od sprawdzenia zasilania komfortu. Pozdro
Jeżeli są elektryczne szyby to kabelek z microswitcha idzie do modułu drzwi a z niego CANem przez przelotkę do modułu komfortu. Można wyjąć zamek i da się wymienić sam mikroswitch (koszt samego switch'a nie jest duży).
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
Nowy moduł = przyuczenie kluczy (pilotów)
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Masz zgnitą wiązkę i tyle. Komfort jest na innych kablach niż zamki w drzwiach.
A sam moduł otwierałeś? znaczy wyjmowałeś z obudowy ,czy tylko wypinasz samą wtyczkę. Może zawilgocony w środku? Objaw taki jak by faktycznie mikrostyk od centralnego zamka w drzwiach kierowcy.
...tak wszystko po komforcie leci..i to po CAN'ie..trzeba zdiagnozować..
Czyli moduł komfortu do wymiany?
Co może być nie tak ewentualnie gdzie najlepiej wpiąć przewody do sterowania alarmem ?? To jest A4 8D(do2001r.) czy 8E(od2001r.) Centralka alarmu może być uszkodzona. Nie jest to jakaś uznana, bezawaryjna firma. Napisz gdzie wpiąłeś przewody sterujące z siłownika centralnego zamka?
Na razie założyłem moduł centralnego zamka bez Komfortu. Ewentualnie gdybym dokupił ten moduł w którym miejscu sprawdzić pobór prądu (miernik posiadam ;))
Ja bym szukał w tym co było robione. Czyli w module komfortu. Zły moduł, zła jego konfiguracja może powodować jego problemy. Jeżeli jest problem tylko z jednymi drzwiami, to mógł ulec uszkodzeniu zamek drzwi powodujących problem.
Komputer jakie błędy widzi?
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Adres 35 co centralny zamek,moduł komfortu jest pod adresem 46,to tak dla jasności. Moduł komfortu (46) koduje zależnie od ilości sterowników elektrycznych szyb,a opcje centralnego zamka ustawia sie w adaptacjach. Centralny zamek (35)koduje się odpowiednio pod kątem funkcji (np: selektywne zamykanie ,automatyczne ryglowanie po wyżej prędkości 5 km ,alarm...
Kolego serdeczny - podłącz VCDS zczytaj błędy z modułu komfortu. Możliwe że masz uszkodzony zamek, co jest często spotykane.
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Wymień baterię w Pilocie i skonfiguruj Komputerem na nowo kluczyki z Modułem Komfortu centralnego zamka proszę youtu.be/lCkswPkachc
Witam mam problem z vw polo 99 rok przejściówka okrągłe zegary . a mianowicie nie działa podświetlanie klawiszy od np. otwarcia szyb w drzwiach w wszystkich 4. a także nie działa sygnał od zostawienia włączonych świateł , krańcówka działa od kierowcy lampka kabinowa się zaświeca i gaśnie. nie działa także klawisz od zmniejszenia podświetlania zegara....
Sprawdź zamek od pasażera. Albo w nim albo w wiązce masz problem. Pierwszym błędem się nie przejmuj. U mnie tez się pojawia co pewien czas.
wymiana modułu komfortu by pomogła?
Komfort jest w 46.Nie zalany wodą?Pod dywanem nóg kierowcy się znajduje.I pootwieraj drzwi i sprawdz czy krańcówki rabotne.Zalane zamki w drzwiach i też wyje.
. Czy to mikro styki w zamku? To może być cała innych usterek nie tylko styki. Np brudne szczotki,usterka mechaniczna ,kable w przelotce,moduł (jak jest) komfort itp. Najlepiej diagnoza a ze zgadywanek to jak przełożysz zamek pewnie pomoże.
A nie sądziecie, że jak by się usypiało to nie zakładał by tematu? Saly, zobacz czy nie ma błędów w module nadwozia (komfort) odnośnie zamków drzwi.
O ile pamięć mnie nie myli to w pandzie nie ma modułu komfortu zamek sterowany jest masami i do lewych przednich drzwi trzeba zamontować silniczek w zamku.
Panowie!!! wilgoć i jeszcze raz wilgć.Ten p;ierwszy przypadek Kolegi Z Octavią,przy takim poborze prądu na postoju,to moduł komfortu-może któryś zamek drzwi.
Witam. Niedawno kupiłem passata b5 1.9 tdi 110km z 1998r w którym nie działały tylne el. szyby _nawet podświetlenie guzików od el. tylnych szyb oraz w tylnych drzwiach centralny zamek ( nieraz zadziała w tylnych lewych drzwiach). Ostatnio wieczorem włączone było oświetlenie wnętrza i po ok. 5 min wszystko zgasło tzn. licznik i reszta przycisków świeciła...
Samochód zamykasz za pomocą kluczyka w drzwiach czy pilota? Błędy sprawdziłeś? Podaj numer modułu komfortu.
czy VAG łączy się z modułem komfortu?
Na drugim zamku (sprawnym) bez zmian. Czy może to być wina modułu komfortu?
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Chwila jak otworzysz pilotem drzwi to w blokach pomiarowych widać że zamek się otworzył, mimo że fizycznie dalej jest zamknięty? Żeby uzyskać taką informację silniczek w zamku musiał by się obrócić wtedy dopiero zadziała mikrostyk w zamku informujący o stanie zamknięty/otwarty. Sprawdź przelotkę w drzwiach kierowcy, schemat w rękę i posprawdzaj połączenia...
Klima -nie wiem! Komfort-prawdopodobnie uszkodzone masz mikrowłączniki w module zamka drzwi kierowcy , to zakłóca również pracę komfortu z pilota.
Kup ten moduł.
Astra F nie miała modułu komfortu, elektronika domykania szyb siedziała w silnikach od podnośników. Tam się podawało bodajże plusa na jeden z pinów silnika i szyba się domykała. Wiem że nie miała. Przecież pisze jaki moduł domykania najbardziej pasuje. Czyli, że co? Z uniwersalnego sterownika zamka, który ma wyjście i funkcje na komfort można podłączyć...
Can nie jest chyba problemem. W zegarach widać komunikację z modułem komfortu. Gdy odłączę moduł pojawia się błąd, gdy podłączę błąd znika. Poza tym połączyłem bezpośrednio dwoma kablami zegary z modułem komfortu i nic to nie zmieniło. Czyli komunikacja po Can jest. Ale nie mogę połączyć się testerem z żadnym sterownikiem na szynie can komfort. Olałbym...
przewody zamek / moduł drzwi - OK, wszystkie mikroprzełączniki - OK Przewody moduł drzwi / moduł komfort - OK schemat znalazłem na forum ,. New Beetle 1999 i ma się nijak do mojego 98 - ani kolory ani piny na wtyczkach.
W starszej wersji żółto-czerwony przewód szedł od stacyjki do modułu i od modułu komfortu do zamka kierowcy. Jak otwierasz drzwi, to krawędź zamka (która często pada właśnie) daje taki efekt końcowy.
Czujniki są w zamkach, w słupkach,czy i jedno i drugie. Jeśli masz czujniki w słupkach to lampka jest sterowana nimi . Czujniki od centrala są wtedy odrębnym układem. Doszło jeszcze coś. Tylne wycieraczki cały czas chodzą. Samochód gaśnie dopiero wtedy jak wyłączę światła. Czy to może być uszkodzony moduł komfortu?
Spróbuj w 35-centralny zamek.Tam nie ma komfortu.
Witam poszukuje zamiennika modułu komfortu, wkładając inne moduły nie działają szyby oraz centralny zamek Proszę o jakieś wskazówki.
Problem sam zniknął, najwidoczniej wilgoć podczas zimy zrobiła swoje, teraz póki jest w miarę sucho problem nie występuje ale podejrzewam moduł komfortu.
Wiem, że temat juz kilka razy wałkowany, ale nie znalazłem rozwiazania problemu. Prawa strona w passacie nie działa tzn nie działają zamki centralne. Rozbierałem juz zamki przelutowałem, kupiłem tez nowe i nic. Moduł komfortu wyglada bez zarzutu. Wiązki w drzwiach przejrzałem. Zasilanie na wtyczkach od zamków jest. Błąd z modułu komfortu to niezrozumiały...
Miałem podobny problem z passatem ( ale mój klient był bardzo wyrozumiały ) myślę że problem tkwi w działaniu modułu komfortu tzn. podanie impulsu powoduje przejście modułu w stan gotowości i oczekiwanie na impuls otwarcia lub zamknięcia ( niezależnie czy to będzie zamknięcie czy otwarcie ) . Jeżeli otworzymy zamek w czasie gdy komfort będzie w stanie...
Jakie błędy w module komfortu?
Tak wiem, masz błędy w module komfortu o tym iż sygnały położenia rygli zamków tylnych są nie znane. Trzeba wymontować, rozebrać i poprawić luty.
WItam Poszukuję schematu połączeń VW T5 1,9 tdi z 2004 lub 2005 roku Mam moduł komfortu, body moduł, silowniki i zamki z instalacją w drzwiach od jednego auta i teraz chcę to podłączyć .
Masz w drzwiach kierowcy przycisk ro ryglowania zamków. Działa poprawnie ? Sprawdziłeś. Działa. Czy za dużo roboty ? B6 nie ma modułu centralnego zamka, wszystko realizuje moduł komfortu.
Napisz ile masz szyb elektrycznych. Moim zdaniem cos sie dzieje z modułem komfortu lub z miktostykami w zamkach. Sprawdz vagiem bloki danych w module komfortu.
moduł komfort odpowiadać zamek moduł komfort czujnik zamek moduł komfort zamek centralny
naprawa sensor airbag drżenie wskazówki obrotomierza ne555 odstraszacz
Citroën Jumpy 2.0 HDI - Przycinające się wspomaganie kierownicy Citroën Grand Picasso 2.0 LPG - problem z zapalaniem na benzynie