Czerwono czarny prawdopodobnie ale nie wiem sto procent .
Zobacz moduł komfortu
Dorzucam schemat elektryczny zamka centralnego dla Golfa. Jest tam fajnie rozrysowane i opisane - nie będziesz miał problemu z identyfikacją. Schemat jest dla wersji z elektrycznymi szybami - korbotroniki miały inne moduły komfortu.
W załączniku masz schematy do MK4, jest też m.in do modułu komfortu
Podłączyć możesz ale działać to nie będzie,elektronika w silniku współpracuje z modułem komfortu
Moim zdaniem żeby to działało w pełni funkcjonalnie to musi być połączenie z modułem komfortu.
Witam, mam ten sam problem - nie działa mi oświetlenie górne oraz oświetlenie bagażnika. Czy mógłbym prosić o numer przekaźnika jaki zamówić? I które to były przekaźniki- można zaznaczyć na foto? Z góry dziękuję!
Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
CAN to 2 przewody skręcone ze sobą. W każdym aucie.
Chciałbym zmienić moduł komfortu w moim golfie mam 1J0959799Q (bez pilota) a chciałbym włożyć 1J0959753AH z pilotem, mam zamek centralny i chciałbym żeby był oryginalny czy da się podmienić te dwa moduły, ten mój jest na jedną wtyczkę a ten drugi na dwie zdaję sobie sprawę że będę musiał podłączyć do niego tą drugą kostkę ale chcę się upewnić czy będzie...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Poszukuję schematu c. zamka z modułem komfortu, kluczyk bez pilota, 4xel. szyby, el. lusterka, domykanie, do Golfa IV 1,9tdi 2004 kombi. Dlatego piszę kombi bo dochodzi klapa z mikrowyłącznikami i ta klapa mi "głupieje". Znalazłem schematy ale do hathbaka i to nie jest to co mi potrzeba. Jak by ktoś miał to proszę o zamieszczenie albo na PW.
Co do kluczyka, który upadł i nie działa. Możliwe, że któraś nóżka transpondera (taki pająk) się odlutowała. Miałem kiedyś podobną awarię. Poprawiłem luty i pilot żyje. Co do scyzoryka, to ja też sobie na taki wymieniłem. Tak, jak kolega wyżej napisał, muszą się zgadzać częstotliwości z modułem komfortu.
Zeby ustawić domykanie szyb w module komfortu który posiadasz musisz mieć kabelek na RS - 232 VDS-PRO
po rozebraniu dzwi takej diody nie było widac. Była tylko wiązka kabli. Kolejny raz pisze, ze niema w tym golfie centralnego zamka, alarmu, el. szyb. prosta wersja. niema tez modułu komfortu
Pod kierownicą będziesz go miał
Dla potomnych. Odpiąć radio, zamknąć auto centralnym multimetr na klemie. 20sec (przekaźnik na module komfortu cyk(za schowkiem)) pobor 0,07a 60sec (uzbrojenie kompletne) pobór 0,00a Gdy auto otwarte na centralnym Po 10sec z 0,60a na 0,30a Po 1,5min 0,25a Po 9,30min 0,18a Po 30min 0,00a Pozdrawiam
Prawdopodobnie może być uszkodzony Moduł Komfortu.
Schematy ,odpowiednie silniczki z modułami, moduł komfortu
To prawda, status zamkniecia/otwarcia czy też blokady można podejrzeć w blokach pomiarowych modułu komfortu.
Ja mam szyby elektryczne, to nie mogę się podłączyć pod moduł komfortu?
Jaki masz numer modułu komfortu?
W borze ( która to prawie to samo co golf) jest schowany za 2 osłonami po lewej stronie kierownicy na dole, zdjęcie pierwszej osłony nic nie da i nie pokaże. Fabrycznie powinien być przykręcony do mocowania, ale w żadnym samochodzie w którym go sprawdzałem nie był.
Cenna uwaga. Zatem kluczyk jest w zegarach fis i w module komfortu. Więc: Kluczyk nie jest zaczytany z zegarów fis do modułu komfortu ?
Jak masz kabel VAG KKL to ściągnij sobie -> VCDS-Lite. I sprawdź nim błędy w: 17-Instruments (17-licznik) 46-Central Conv (46-moduł komfortu)
Zobacz może to Ci pomoże.
Proszę sprawdzić ciągłość połączeń linii CAN w komforcie. Miałem u siebie w warsztacie takie uszkodzenie w Passacie i to właśnie było przyczyną. Przy przerwaniu jednego z przewodów linii CAN sterowniki poszczególnych drzwi nie przechodzą do stanu stand by a w tym stanie pobór powinien wynosić ok 250 do 300mA
Sprawdz zimne luty w module komfortu
Przecież tu jest zupełnie inna komunikacja. Do wymiany sterowniki we wszystkich drzwiach i moduł komfortu. Moduł komfortu ma inny pinout więc wymiana wiązki lub kombinowanie.
W golfie IV woda musiałaby sięgać kierownicy, aby zalać moduł komfortu:)
Szybami bezpośrednio zawiaduje sterownik przy silniku w drzwiach kierowcy a nie moduł komfortu.
A jest jakiś przekaźnik/bezpiecznik który odpowiada za kostki w module komfortu czy coś?
Czyli problem nie rozwiązany. Cały czas coś kradnie prąd. Zostaw auto na dłużej i będzie to samo. Napisałeś że wypiąłeś wtyczki z modułu komfortu i bez zmian ale jakim cudem miga Ci dioda skoro ona jest sterowana z modułu komfortu?
Padnięty mały przekaźnik na płytce komfortu. Rozwiązanie to wymienić ten przekaźnik lub moduł komfort.
Dlugo ale jest
Podaj oznaczenie modułu komfortu.
Witam. Mam pewien problem. Posiadam golfa 4 i dokupilem sobie radio fabryczne delta 6. Mój problem polega na tym ze nie wiem jak podlaczeyc sie do modułu komfortu tak aby radio dzialalo w 100% jego możliwości. Jezeli ktos mogł by mi pomuc w moim problemmie bym byl wdzięczny. Pozdrawiam Rataj
Pod kierownicą, nad nogami kierowcy. Zobacz w Google "1K0959433BT" to będziesz wiedział jak wygląda moduł komfortu.
Poczytaj sobie o module komfortu a potem go sprawdź:) W "trójce"nie było modułu komfortu ...
Światło oświeca się dopiero jak dwa razy kliknę na pilota bez względu które drzwi otwieram Dodano po 1 Czy może to być wina modułu komfortu
Nie sprawdzałem tego czy zamyka z zamka. Da się sprawdzić czy jest dobry moduł komfortu
w zamku drzwi i zaczepie klapy bagażnika. Albo w module komfortu.
W tym roczniku są 2 rodzaje transpondera. Wystarczy znać PIN i mieć VAGa. Jaka częstotliwość pilota? - trzeba sprawdzić po nr modułu komfortu bo były różne.
Odpytaj VAG'iem moduł komfortu (slowo adresowe 46) pod względem usterek.
Ale po co wymieniać moduł. Odpalasz VAGA wchodzisz w moduł komfortu [046] -> Adaption [10]->03 i zmieniasz wartość z 1 na 0, ewentualnie w z 04 też (auto odryglowanie po wyjęciu kluczyka)
nie wiem czy Elsa ma już schematy do golfa 4. brak zasilania na czerwonym z czarnym (o ile dobrze pamiętam) wchodzącym do modułu komfortu
Ja bym próbował dostać się do któregokolwiek słupka - bodaj czerwono - żółty kabelek.
To nie jest komfort, tylko zamek i nic nie dopasujesz.
Jak linkę klamki zewnętrznej napiąłeś za bardzo to też zamek będzie się blokował
Niestety nikt mi nie pomógł ale dałem radę zamykam temat
Czy to chodzi o to? https://obrazki.elektroda.pl/6026491300_... To co dodałeś wyżej to jesteś połączony ze sterownikiem silnika, nie z modułem komfortu. [url=https://forum.vw-passat.pl/topic/76... sobie tutaj o module komfortu.
Ja w szkodzie Fabii 2004r mam taki bejer... Nie wiem jak w VW ale w skodzie jest to sprawa modułu komfortu...
Tak umery się pokrywają są takie same a o elektrykę chodzi mi że nie działa centralny. szyby. lusterka alarm Dodano po 1 Mam program delphi i za bardzo nie wiem jak na nim zakodować nowy moduł komfortu
Kolego T5 ty wierzysz w takie blokady?To powiedz jeszcze na ilu krokodylach opiera się ziemia wokół której krąży słońce.
Wymiana modułu komfortu.
A zamek masz taki sam ?Taka sama pinologia między zamkiem a modułem w drzwiach?Poza tym na vagu zobaczysz masę parametrów w module komfortu.
W załączniku masz schemat modułu komfortu z Seata Toledo 2001 r . W piątek robiłem seata z takim numerem modułu komfortu i schemat pasował. W Autodacie nie ma numerów tylko schematy .Może w czymś pomoże
Najprawdopodobniej moduł komfortu do przeprogramowania
Wygląda to na problem z modułem komfortu...
Może. Ale to trzeba znać model alarmu. Jak nie ma, to można alarm wymienić na taki, który posiada takie wyjście. ale dysponujesz też sygnałem "zamknij" centralnego zamka, z którego można wysterować dodatkową czasówkę, a z niej podać sygnał na domykanie. Przy odrobinie sprytu można nawet wykorzystać czasówkę oświetlenia kabiny, choćby z poloneza...
Zabieram się zatem za poszukiwania w wymienionych miejscach. Radze jeszcze sprawdzić, czy sterowniki przy silniczkach szyb nie dostały wody. Częsty objaw w Skodzie Octavii, bo IV-ki jeszcze nie dłubałem w tym miejscu. Dodano po 2 Zamki maja switche ktore w normalnych warunkach po przytrzymaniu kluczyków a zamkach drzwi domykaja lub otwieraja szyby...
W oświetleniu bagażnika pewnie masz spaloną żarówke . . Za oświetlenie odpowiada ten sam mikrostyk co za info na zegarach i alarm(sygnał podawany jest rowniez do modułu komfortu)
Witam czy orientuje się ktoś gdzie w golfie mk2 jest zamontowany sterownik elektrycznych szyb(moduł komfortu ?) ?
Witam moduł ten znajduje się pod kierownicą pozdrawiam
No to masz napisane ,,moduł komfortu na złącze OBD2"
Według rozpiski f38 jest to w tym modelu zasilanie modułu komfortu oraz może być też zasilanie tylnych modułów w drzwiach, natomiast f15 oświetlenie wewnetrzne
Witam szukam opisu wyjść modułu komfortu VW Golf V 1K0 959 433 BL. Chcę go uruchomić ''na stole'' żeby diagnozować uszkodzenie interfejsu do grupy VW. Chodzi mi o zasilania i CAN pod które mógłbym się wpiąć żeby wykonywać jego diagnostykę. Dziękuję z góry za pomoc.
nie wykodujesz tylko zmiana komfortu.
Jakie błędy w module komfortu??
ten sterownik który znajduję się na silniczku od podnoszenia szyb mam rozumieć? Z numeru wynika że jest to silniczek i zapewne sterownik od wersji auta 3d 1C1 959 802 A (moje auto 5d). Możliwe że przez to głupieje moduł komfortu?
Włącznik F/F47 czyli popularny czujnik stopu sprawdzamy Vag-Com-em po wejściu w 01 Engine (czyli sterownik sinika), wybieramy następnie 08 Meas. Blocks czyli "Bloki wartości mierzonych" a następnie wybieramy grupę 006 i w polu 2 od lewej licząc są wskazywane trzy zera. Przy naciśnięciu pedału hamulca dwa ostanie zera mają się jednocześnie zmienić na...
W kmforcie nie ma instalacji od halogenów.Sygnał zamknij,otwórz to tylko drzwi! Z nich leci sygnał po CANie do modułu komfortu. Także zwalaj tapicerke.Kilka minut roboty.
WITAM WSZYSTKICH MAM PROSBE POTRZEBNA MI ROZPISKA PINOW W MODULE KOMFORTU 26 PINOWA DO GOLFA 4 ZA POMOC Z GORY DZIEKUJE :)
Sprawdziłeś w jakim stanie są kable przy okazji wymiany modułu komfortu?
Producentem tego radia jest LG, a can najlepiej pociągnij z modułu komfortu.
czy nadal jest za duży pobór prądu? Możesz kupić jakiś tani miernik i zmierzyć. Tanie mierniki mierzą w miarę ok, ale tylko jak pracują na nowych bateriach. Jest szansa że ten akumulator już jest uszkodzony i do wymiany? Jeżeli został głęboko rozładowany to tak, jest taka szansa. Akumulator jednak to tak proste urządzenie że jeżeli działa poprawnie...
Witam Moze byc uszkodzony moduł komfortu Pozdrawiam
rocznik passata ale raczej moduł komfortu pod nogami kierowcy
Rusz tyłek i podjedź na diagnostyke modułu komfortu.
aby wysterować otwieranie w tym aucie trzeba podać na ten sam przewód masę ale przez opornik 180 ohm ,ale trzeba jeszcze przekodować moduł komfortu aby otwierał zamek z wkładki drzwi
W Mk 4 jeszcze nie ( w linku który dałem na górze zamieniają zegary w 3 na te z 4 i działa, więc nie po CAN'ie), tylko moduł komfortu; późniejsze Golfy tak.
bez elektrycznych bajerów tj. elektrycznie otwieranie szyb, ustawianie lusterek i.t.p... posiada moduł komfortu? ... i bez centralnego zamka. Nie posiada modułu komfortu.
Zapinki mają oporniki i dzialają na masie. Brak zapinek- błąd na liczniku. Chcę tylko wiedzieć czy piny 61 i 62 w tym module też odpowiadają za Zapinki. Na chybił trafił nie będę tego podlanczac bo to nie licznik czy moduł komfortu.
W module komfortu, w parametrach zobacz sobie, które drzwi widzi otwarte
lusterka dostają sygnały z silników od szyb elektrycznych a dodatkowo przydatny jest moduł komfortu
W vcds mam błędy z modułu centralnego zamka, czy moduł znajduje się w drzwiach razem z silniczkiem do szyb, bo z tego co widziałem to do niego idzie gruba wiązka kabli, czy może za wszystko odpowiada moduł komfortu?
Witam, od pewnego czasu przestał dzialać mi bzyczek swiateł i po otwarciu przednich drzwi kierowcy/pasażera nie zapala sie wewnetrzne oswietlenie ani lampki ostrzegawcze na drzwiach, drzwi tylne wlaczają swiatło, poza tym gdy przelacze przelacznik swiatla na swiatło stale działa ono jak ustawienie na wlaczanie przy otwieraniu drzwi, dodam ze wszystko...
Co to za odpowiedź? Sprawdziłeś czy na tym kablu nie ma zwarcia odłączyłeś go? Jak nie ma tam to musi być na innym,albo sam moduł uszkodzony.
Tak powinno działać że albo blokuje albo zamyka i otwiera... Nie pokazuje żadnych innych błędów w module komfortu...?
Problem w 99 % to mikro-styk zamka/zamków. Brak sygnału zapalonych świateł oraz samozamykanie się po minucie od otwarcia auta ale bez kluczyków w stacyjce to objawy uszkodzonego zamka drzwi kierowcy. Drugim podejrzanym jest wiązka. Konkretnie przelotki w drzwiach i klapie bagażnika oraz wiązka w progu/obok progu kierowcy (tutaj woda plus majstrowanie...
Klapa się otwiera z pilota, a zamki nie? Dokładnie tak jest. Bezpieczniki na pierwszy rzut oka wyglądają na sprawne, ale może dla pewności wymienię na inne. Moduł komfortu jak najlepiej sprawdzić?
Masz zle piloty. Do modułów komfortu które wymieniłeś tj. 1J0959799J i 1J0959799AH pasują następujące piloty: - 1J0959753A - 1J0959753N
Daj jakieś zdjęcie z allegro tego modułu bo coś mi tu nie pasuje. W golfie 5 jest centralny sterownik nadwozia i nazywa się bordnetz
Przekaźniki są pod tą plastikową obudową deski pod kierownicą. A ma kolega możliwość podpięcia VAGa? Ja bardziej niż na przekaźniki to stawiałbym na moduł komfortu, ale trzeba by to sprawdzić najlepiej na początek VAGiem.
Nie dokodowany kluczyk do modułu lub kluczyk nie od tego auta. Jak podasz nr modułu komfortu to będzie wiadomo czy obsługuje piloty.
Użyj pomocnika kodowania z VCDS - nie trzeba nic przeliczać dodawac itd. Ostatnio walczyłem z takim paskiem - klient kupił moduł komfortu o takich samych numerach ale od GOLFA - mimo poprawnego kodowania działy się cuda.
Przyczyn twoich problemów może być wiele. Zacznij od podłączenia auta pod kod komputer i sprawdzeniu w szczególności modułu komfortu.
niebyło komunikacji bo niebyło zasilania !!! To chyba logiczne. Moduły komfortu w golfach tak nie padają jak w passatach. Nie są narażone na zalanie.
Tak , czytałem że przy braku zezwolenia od immo powinien na chwilę odpalić i zaraz zgasnąć . Podejrzewam że moja misja się na tym zakończy , nie mam części i wiedzy . Jeszcze jest opcja że moduł komfortu coś narozrabiał .
Posiadam moduł komfortu od Golfa 4. Chciałbym go uruchomić na biurku i komunikować się z nim po magistrali can. Moim celem jest np. wysłanie informacji do modułu i uruchominie np. klaksonu lub włączenie kierunkowskazów. Moduł po podłączeniu zasilania na linii can wysyła cyklicznie impulsy, tester can je odczytuje lecz wyswetla błąd w komunikacji. Czy...
moduł komfortu modul komfortu sharan moduł komfortu touran moduł komfortu
kupno serwera włoskie radio pozostałe silniki spalinowe
wycena instalacji elektrycznej mikrokomputer cobra1
Bliskość cewki elektrozaworu a uszkodzenie przepływomierza w ekspresie do kawy Freeware Options for MP5 Player Model 9506W