Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
1J0959799Q nie obsługuje pilota. Musisz zmienić na 1J0959799AH, wtedy pilocik 433MHz zadziała. Dodatkowo musisz dorobić jedne złącze do modułu AH.
Tylko moduł komfortu odpowiada za zamek centralny ale najlepiej opisz problem jaki masz. Jeżeli chcesz mieć piloty to wystarczy dokupić pilota, nawet używanego - 433MHz na dwie baterie (z jedną nie zadziała) i dopisać go do modułu który masz teraz. Najtańsze wyjście.
Poszukaj w szukajce.
Trzeba wpisać klucze. za pomocą 4 cyfrowego kodu.
czy mógłbym go zakodować nie mając oryginalnego kluczyka od zamka? Tak, demontując wkładkę zamka i przekręcając zamkiem np. płaskim wkrętakiem. Raczej nie posiadasz VCDS-a, tak wnioskuje po tych pytaniach? Tu trzeba się dowiedzieć kilku rzeczy. Czy pilot w ogóle jest sprawny i od tego auta, czy moduł komfortu obsługuje piloty? Przydałyby się ich numery...
Masz zle piloty. Do modułów komfortu które wymieniłeś tj. 1J0959799J i 1J0959799AH pasują następujące piloty: - 1J0959753A - 1J0959753N
Gołym okiem widać że pilot jest nie oryginalny. Zostaje Ci wymiana alarmu na inny z dwoma pilotami, albo dopasowanie odpowiedniego klucza/pilota do obecnego modułu komfortu.
Sprawdź najpierw czy ten moduł obsłuży pilota ,zobacz czy jest opcja dodania w module przy pomocy vaga np. Pilot z transponderem nie problem.
Wkodować piloty
można oczywiście http://forum.vw-passat.pl/printthread.ph...
temat rozwiązany vac-com 3122 poradził sobie .Zwykły vag 2.5 i 4.9 pl , memoskan U585 i auto-com nie dały rady .
nie wykodujesz tylko zmiana komfortu.
Można sobie kupić np. dokładany sterownik centralnego zamka z pilotami. Często w ofertach są również z docinaniem grotów. Lub pójść w fabryczne rozwiązania, to znaczy się wymiana modułu komfortu na taki z obsługą pilotów np. 1J0 959 799 J. Dokupić do niego odpowiednie piloty, dociąć groty i przełożyć pastylki immo ze starych kluczyków.
Dodatkowo czy gaśnie radio po wyciągnięciu kluczyka, czy działa brzęczyk po otwarciu drzwi jak się zostawi światła...
Może źle dobrałeś pilot. Często jest tak że oznaczenia na grocie mogą zmylić. Najlepiej dobrać pilota po numerze modułu komfortu. Sprawdź jaki masz. Generalnie te chińskie Piloty to badziewie i tutaj też może byc problem
Jezeli chcesz w orginale -wymiana modułu komfortu na obsługujący piloty(6Q0 959 433 E)Jak poszukasz znajdziesz używkę z pilotem -przekladasz transponder ,docinasz grot .Przekladka modułu jest plug&play .[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/vi...
Kluczyk -scyzoryk transponder Crypto 48 nigdy nie programowany. NR seryjny kluczyka 1J0 959 753 DA ok 150zl +ok 30 zł frezowanie grota w kluczyku moduł komfort nr.6Q0 959 433 E - ok 120zl na allegro. jak to już masz musisz vagiem wgrac nowy kluczyk i zmienić kodowanie modułu 5drzwi 00257 -ew 00259 3drzwi - 00065 jeśli chodzi o kodowanie pilota dla modułu...
Może i być od Skody bo takie chyba też miała, tak czy inaczej żeby sprawdzić samego pilota czy nadaje potrzebował byś testera do pilotów, druga rzecz żeby dodać do auta potrzebujesz jakiegoś sprzętu typu VCDS. Równie dobrze okazać się może że nie dodasz tego kluczyka z powodu że jest nie od tego auta lub auto nie ma modułu komfortu z obsługą pilota....
Zapewne auto nie posiadało modułu komfortu, więc i zarazem sterowania pilotem. Dlatego ktoś dołożył do C.Z centralkę z pilotami.
Jak nadajnik dobry to trzeba zacząć szukac przy odbiorniku - czyli module komfortu.
Pilot dopisuje się poprzez adaptacje w module komfortu, kanał 01 wartość 1 test save i naciskasz przycisk na pilocie. Jeśli pilot nie chce się dopisać bądź chcesz skasować stare piloty wybierasz kanał 00 i tam test save. Potem jeszcze raz robisz dopisywanie pilotów.
Do zczytania pin-u przez OBD używam VAG tacho...mozna tez wylutować i zczytać zawartość pamięci.Zawartosc podaj na forum-pomożemy.
W tym roczniku są 2 rodzaje transpondera. Wystarczy znać PIN i mieć VAGa. Jaka częstotliwość pilota? - trzeba sprawdzić po nr modułu komfortu bo były różne.
W module komfortu.
Wymieniony siłownik otwarcia bagażnika ten w zderzaku... - otwieranie działa! Podłączyłem również trzeci przycisk pilota otwierającego bagażnik do modułu komfortu. Pilot oczywiście uniwersalny. Pozdrowienia dla kolegi enauto.
Zdiagnozuj więc moduł komfortu vagiem -powinien wykazać jakąś usterke... Ps. jakim programem wgrywałeś piloty? Dodano po 4 Zdiagnozuj więc moduł komfortu vagiem -powinien wykazać jakąś usterke... Ps. jakim programem wgrywałeś piloty? Napisz również jak je wgrywałeś (opisz procedure ), może robisz coś nie tak z tym wgrywaniem pilotów ?
Mogło mieć pilota. Bywały też moduły komfortu bez możliwości zdalnego sterowania. Zwłaszcza w autach kupowanych w polskich salonach. Więc nie ma 100% pewności. Na początek trzeba sprawdzić czy pilot działa, a w razie potrzeby go naprawić.
Problemem był kluczyk, w którym doszło do jakiegoś zacięcia i pilot nadawał ciągle komendę zamykania, przez co wysypało się oprogramowanie modułu komfortu. Usunęliśmy wadę w pilocie, po czym wgrano nowe oprogramowanie modułu i przeprowadzono adaptację, koszt 350 zł. Dziękuję wszystkim za zaangażowanie i chęć pomocy, pozdrawiam.
Te drzwi to najmniejszy problem. Bardziej interesuje mnie centralny z pilota. Moduł komfortu widzi pilot i naciskanie przycisków ale nic z tym nie robi. Nawet z bagażnikiem Widzi cały czas ze drzwi kierowcy są zamknięte
To jest numer sterownika centralnej elektryki. Numer komfortu wygląda tak 6Q0 959 433 E, lub z literką F na końcu. Te chyba obsługują piloty. Natomiast moduły bez obsługi pilotów to z literkami G i H.
A kodowanie pilota ktoś robił. Komputer widzi ale nie pilota tylko transponder od immo że jest zaprogramowany. Pilot sprawny?
Witam wszystkich nie wiem czy taki temat istnieje ale go tworzę Dodano po 7 Posiadam seat Leon M1 z 2000 r 1.9 tdi 110 km mój Moduł komfortu to 1J0 959 799 AH oryginalny pilot jajko o częstotliwości 433 Mhz oznaczenie pilota 5FA 007 690 Po śledzeniu i czytaniu różnych forów wychodzi na to ze można dokodować innego pilota nie musi to być jajko. Pożyczyłem...
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
To nie moduł komfortu.
Da się. Nie ma znaczenia marka Seat, Skoda, Volkswagen. Znaczenie ma wyłącznie typ modułu komfortu. Pierwszy pilot nie będzie współpracował z typ modułem.
Dziękuje za info, szukam kolejnego pilota
Ale te piloty są przypisane do modułu komfortu czy do jakiegoś zewnętrznego modułu?
Najpierw zrób porządek z tymi usterkami co ci Vag pokazuje, na koniec zrób przypisanie pilotów.
Zanim zaczniesz pruć kable potrzeba troche dignostyki , interfejs vag-com nawet taki za trzy dychy z all....o niebieski i vag-com albo vcds-lite . Nalezy sprawdzić czy moduł komfortu odbiera sygnal pilotów , nie pamietam które to bloki pomiarowe ale na Elektrodzie znajdziesz wszystko . Spójrz np. tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
nie jestem pewien czy wogole jest taka opcja fabrycznie z pilota,czytalem kiedys o tym i doczytałem sie ze zmienia sie jakies bajty w proesorze z komfortu i dopiero wtedy mozna kozystac z takiej opcji
Vin prosze na pw
Nie dokodowany kluczyk do modułu lub kluczyk nie od tego auta. Jak podasz nr modułu komfortu to będzie wiadomo czy obsługuje piloty.
czyli wygląda na to że bateria i pilot są ok Taką opinię można wydać dopiero po sprawdzeniu pilota testerem pilotów. Następnym krokiem jest podłączenie testera diagnostycznego i podgląd parametrów bieżących. Odczytasz błędy i sprawdzisz czy sterownik centralnego zamka - komfortu w samochodzie widzi pozamykane drzwi i odczytuje naciśnięcie przycisków...
Kolego moduł komfortu nie ma nic wspólnego z tym pilotem, to jest dokładany "made in china". Szukaj centralki od dokładanego alarmu. Lub kup nowe sterowanie z dwoma pilotami. Kosztuje to grosze.
Piloty.
Skąd wiesz ze Twój moduł komfortu jest przystosowany do pracy z pilotem? Jeżeli fabrycznie auto nie bylo wyposażone w pilota to moduł komfortu jest bez odbiornika FM i nigdy nie dopiszesz pilota. Należało by wymienić moduł komfortu lub dołożyć zewnętrzne sterowanie z pilota. Druga opcja o ile fabrycznie był pilot to próba dopisania pilota z inną częstotliwością...
Więc zastosuj sterowanie jednoprzewodowe i podłącz się pod panel szyb. Myślę że najlepszym rozwiązaniem było kupienie modułu komfortu 1C0 z obsługa pilota. Tamta porada jest do Golfa bez CAN. Ty masz z CANem przez co masz silniczki 1C nie 1J. Tutaj masz schemat a CAN ale nie wiem co to za urządzenie na nim. Najprościej podłączyć to pod panel szyb.
Również mam ten sam problem. O jakich oznaczeniach pilot podejdzie to tego modułu komfortu?
Najprawdopodobniej moduł komfortu. Ewentualnie pilot. Próbowałeś drugim pilotem? A kluczykiem centralny działa? Mruga kierunkami jak zamykasz?
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
W aucie tym nie mogę wprogramować fabrycznego pilota, ani ADAPTACJĄ na kanale 21 ani metoda z drugim kluczem w stacyjce. Pilot wcześniej tracił stopniowo zasięg mimo sprawnej baterii. Czy to pilot czy moduł komfortu?
Sterownik odpowiedzialny za odbiór sygnału pilota to moduł komfortu J393, znajduje się po stronie pasażera, za schowkiem.
Bardzo duże. Masz uszkodzoną łopatkę w zamku, dlatego nie działa otwieranie z zewnątrz kluczem (rozumiem, że się kręci ale nic nie daje kręcenie - tak?) natomiast otwieranie pilotem, to albo sam pilot, albo się wykodował z modułu komfortu. Jednak odpalanie auta to osobna sprawa, i jeżeli stacyjka się da przekręcić, a w pilocie masz pastylkę immo - nie...
witam, chciałbym odświeżyć temat, podobne objawy i w mojej kijance :( Sportage II 2008 2.0 CDRi benzyna + gaz wymieniona skrzynka bezpieczników oraz zarobione nowe kable (stare końcówki przegniły) wymieniony moduł komfortu dalej nie pali, słychać załączanie przekaźnika od świateł rozrusznika ale brak nawiewu, wycieraczki nie działają no i co najgorsza...
Może. Ale to trzeba znać model alarmu. Jak nie ma, to można alarm wymienić na taki, który posiada takie wyjście. ale dysponujesz też sygnałem "zamknij" centralnego zamka, z którego można wysterować dodatkową czasówkę, a z niej podać sygnał na domykanie. Przy odrobinie sprytu można nawet wykorzystać czasówkę oświetlenia kabiny, choćby z poloneza...
Ford Cougar 1999 r. bez dołączonych pilotów, tylko matka. Moduł komfortu o oznaczeniach 5WK4 7240A. Jaki pilot dobrać by zgrał się z centralką?
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
Pilot można zaprogramować tylko przy użyciu programu diagnostycznego np. VCDS, VCP i inne
Sprawdź wtyczki z modułu komfortu czy nie ma na nich biało niebieskiego nalotu bo byc może moduł złapał wilgoć i szaleje
kluczyk który teraz mam był u fachowca krjry stwierdził " to nie od tego samochodu jest". Tym bardziej potrzebny nr. komfortu bo jeszcze się okaże, że moduł nie obsługuje pilotów.
Dokładnie tak, jak w opisie.
Witam Kupiłem kluczyk, nowy z alliexpres, w którym musiałem dorobić grot i zostało programowanie. Pastylkę już zaprogramowałem w vcds w 17 - instrumental. Teraz chcąc zakodować w module komfortu pilot kompletnie mi nie trybi. Wchodzę w moduł 46, adaptacja, 00, przywracam do ustawień domyślnych, wchodzę w 01 wpisuje liczbę 2 ( stary i nowy kluczyk )...
Cześć, mam ten sam model Octavii z takim samym modułem komfortu. Czy może udało Ci się rozwiązać problem z dołożeniem pilotów, bo na forum Skody piszą, że do tego modułu w Octavii nie da się dołożyć samych pilotów, trzeba kupić piloty z osobnym sterownikiem? I teraz nie wiem co robić. Pozdrawiam.
Kolego podaj vin to ci podam oryginalny nr komfortu
Jak wymieniłeś baterie spróbuj zaprogramować pilota. Po co programować pilota skoro zamyka auto - nic to nie da bo pilot jest już zaprogramowany w module komfortu. Po zamknięciu miga dioda w drzwiach kierowcy (przy zamykaniu z pilota jak i z kluczyka)? Masz VAGa? W blokach pomiarowych w module komfortu można sprawdzić reakcję modułu na sygnały z pilota.
czy do modułu komfortu 1K0959433BT podejdzie pilot o zonaczeniu 1K0959753?
Witam. Audi A6 C6 2005 3.0 TDI. Nie działa pilot centralnego zamka, bateria zmieniona, pilot sprawdzony działa. Oczywiście centralny zamek z kluczyka działa normalnie. Chciałem vcds zaadaptować pilota w module komfortu ,ale jest brak opcji adaptacji pilota. Jak mogę uzdrowić mojego pilota🙂
Sprawdz VAG-eim czy odbiera wogole sygnały z Pilota, i czy nie ma usterki w module komfortu.
całkiem możliwe że moduł komfortu który masz obsługuje tylko stary typ pilota a nie scyzoryk
Powiem Ci tak miałem ten sam problem w takim audi i skończyła się na wymianie modułu komfortu. Sterownik widział działanie pilota i niby procedura kończyła się powodzeniem ale piloty nie działały. Po wymianie polot się zakodował i wszystko ok.
Kup pełną wersję, jest szansa że zablokowałeś moduł komfortu dziadowskim interfejsem.
dz.pozdrawiam
A do programowania pilotów łączysz się ze sterownikiem pompy ?? Powinieneś połączyć się z modułem komfortu i tam programować piloty.
Mokro nie ma ten moduł? .
a jak zamykasz przyciskiem w środku to ... ?
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
Witam Mam problem z pilotem centralnego zamka w audi A6 1.8T z roku 1998,mianowicie zalało moduł komfortu,wysuszyłem moduł komfortu,przewody i wszystko działa ale mam problem z przyuczeniem pilota centralnego zamka,próbuje procedurą vaga i procedurami domowymi i nadal problem,numer modułu komfortu 4B0 926 258N,prosze o pomoc
Odczytaj i podaj tutaj błędy modułu komfortu.
To moduł na trzy wtyczk,i obsługuje pilota 433 mhz, innych nie
+008192 - SAFE-Funktion deaktivieren A pytanko co to jest za funkcja w kodowaniu komfortu A4 B6 ?
Ja chcę naprawić centralkę z pilota bo też nie działa alarm przez to Pilot fabryczny czy jakikolwiek dołożony do samochodu ? Jeżeli system fabryczny, to nie ma tam "centralki pilota" tylko zintegrowany moduł komfortu, programowalny i odpowiedzialny za wiele funkcji pojazdu. Naprawę należy zacząć od podłączenia diagnoskopu i analizy parametrów bieżących...
Rozumiem że pilot jest tylko jeden i jednego chcesz dopisać. Czy w module komfortu są jakieś błędy. Przy dopisywaniu pilota wpisz najpierw 0 (ilość pilotów) i zapisz a dopiero później daj 1. Jeżeli nie pomoże to spróbuj dopisać po odłączeniu akumulatora.
Nowy moduł = przyuczenie kluczy (pilotów)
Brałeś pod uwagę uszkodzenie modułu komfortu ?
Masz może dostęp do VCDS? Tym kabelkiem możesz zasymulować pracę centralnego i podejrzeć w blokach, czy dany zamek otrzymuje od modułu komfortu sygnały „zamknij”, „otwórz”. Jak połączysz się z 46, czyli modułem komfortu, to w blokach też widać, czy pilot wysyła sygnał. Ewentualnie innym testerem diagnostycznym, ale VCDS jest dedykowany do grupy VAG.
Skoro działa z panelu powinny też z pilota-sygnał jest z modułu komfortu ...mozesz podac numer modułu-sprawdzę czy obsługuje piloty..
Użyłem VAG-COM i jakoś zaprogramowałem/dodałem pilota i działa ok. Czy w Opel Astra 2 też tak samo się programuje pilota.? Czy moduł komfortu (24 410 018 CL index 01) zamienie na (24 410 018 CL index 00) będzie działał.
Trzeba by wygrzebać moduł komfortu i odczytać numer (lub chociaż zrobić to VCDSem) i sprawdzić czy moduł obsługuje piloty czy był to kit sprzedającego. Błędów w module komfortu brak?
Masakra dosłownie pilota umiem nowego zaprogramować to banał moduł komfortu kanał 01 kasuje wszystkie piloty 00 kanał 02 wybieram ilość pilotów np 0004 czyli Max 4piloty można zaprogramować. wciskamy po tym przycisk zamykania na pilocie i gotowe, już to robiłem. Ale czy nikt nie patrzy z czym związany jest temat? chodzi o to by przeprogramować moduł...
Nazywa się to "moduł komfortu". A reszte dopowie ci forum i jego magiczna funkcja SZUKAJ.
Poszukaj programowania bez VAG-a lub szukaj np. w module komfortu.
Zamiast kombinować z pilotem nie lepiej wstawić sterownik ?
Twój moduł komfortu ma centralny zamek, elektryczne szyby, nie jest sterowany z pilota. Dołożona centralka jest tylko po to by móc sterować oryginalnym zamkiem poprzez dołożonego pilota. Jeżeli masz uszkodzony Twój moduł komfortu i kupisz ten z allegro to wszystko powinno zacząć działać (oprócz tylnej klapy). Możesz nawet zakupić moduł komfortu z obsługą...
czy moze mi ktos powiedziec czy mozna wymienic modul komfortu na inny z tego samego samochodu tylko uzywany, mam passata 1.8t 2000 rok i zalalo mi modul, i co z pilotem bedzie dzialal?
W jaki sposób zaprogramować piloty centralnego zamka po wymianie modułu komfortu, nie posiadając kodu dostępu do danego modułu ani pilotów wcześniej z nim współpracujących?
witam mam pytanie gdzie się znajduje cały sterownik alarmy i gdzie mogę zlokalizować syrenę od alarmu w passacie b5 kombi z 2003. jak go kupowałem w niemczech na ogłoszeniu pisało że na alarm ale tylko gdzy zamykam i otwieram to mrugają kierunki a syrena nie piknie. jak można sprawdzić czy on wogóle ma jakiś alarm??? pozdr Łukasz
Sprawdziłem mikrowłączniki w drzwiach kierowcy i tam terz jest wszystko ok. Ale nie mogę się połączyć z modułem centralnego zamka. Z komfortem się łączy . Gdzie jest modół centralnego zamka? A może jest on w module komfortu?
W zasadzie zamykanie zamków i immobilizer to różne zagadnienia. COM 2000 (jeśli taki masz) nie bierze udziału w tych procesach. Skoro przyuczanie standardowe użytkownika nie daje efektów warto użyć urządzenia diagnostycznego. Trochę zagrzebałem dokumentację dla instalacji Xsary więc nie sprawdzę ale coś mi wygląda, ze sygnał trafia do moduły komfortu....
dopasowanie pilot moduł komfortu moduł komfortu modul komfortu sharan moduł komfortu
diego kalibracja wyświetlacz piekarnika elektrolux pavilion dioda
design light zasilanie maszyny
Parametry tranzystora H2A: TPC6501 i MMBT3906 Toshiba 128GB USB nie działa w telewizorze