Kodowanie znajdziesz na necie bez problemów ,ale potrzebne ci będą 2 klucze i wkładka zamka
W klimie sygnał z czujnika cisnienia za niski. Manometr i sprawdzić na porcie LP jakie ciśnienie. Jak ok to szukać po kablach. W abs tylny prawy czujnik szwankuje. Albo koronka lib magnes . Nie wiem jaki system masz.
Te F72 i F73 to BEZPIECZNIKI znajdujące się w skrzynce bezpieczników. One zasilają moduł. Mogą być spalone, a elementy na płytce sprawne.
Obstawiałbym sam moduł komfortu lub zamek drzwi kierowcy.
Ja bym obstawiał uszkodzone mikrostyki w module zamka. Podłączenie pod kompa i sprawdzić czy podają sygnały do modułu komfortu.
Po ludzku to chociaz tester podłączyć lub obejrzeć moduł komfortu.
Podaj numery modułu komfortu oraz pilotów.
Tylko moduł komfortu odpowiada za zamek centralny ale najlepiej opisz problem jaki masz. Jeżeli chcesz mieć piloty to wystarczy dokupić pilota, nawet używanego - 433MHz na dwie baterie (z jedną nie zadziała) i dopisać go do modułu który masz teraz. Najtańsze wyjście.
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Problem w passatowskich zamkach jest w , 1-w zamkach, na płytce zamka popękane luty , 2- przegnite kable 20 cm od modułu komfortu
Czyli moduł komfortu do wymiany?
Witam, mam juz zakupiony sterownik i dzisiaj wziąłem sie za montaż, a konkretnie rozgryzienie tego co i jak. Doszedłem do tego, ze w module, który posiadam otwieranie drzwi sterowne jest cienkim biało/czarnym kabelkiem, ktory jest w pierwszej kostce od lewej, zamykanie natomiast cienkim pomarańczowo/czarnym, ktory znajduję sie w drugiej kostce. Napiecie...
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Miałem problem z zamkiem centralnym. Zamki odbijały, a na pilocie reagował jeden przycisk. Pojechałem do elektryka samochodowego. Powiedział, że coś co odpowiada za zamek centralny jest uwalone i nie opłaca się tego wymieniać tylko wstawić nowy zamek (bx30). Zgodziłem się i za 450 zł wstawił mi nowy centralny. Tylko, że teraz nie działa sygnalizacja...
A gdzie kolega szuka modułu komfortu?
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
W moim VW też coś zaczyna *(at)#$! z centralnym. Z klucza z obu dzwi wszystko dobrze działa central, szyby, lampki, ale nie zawsze zapala mi się ta czerwona migająca dioda przy "pipku" na dzwiach kierowcy. Żeby zaczeła migać musze nieraz postać przy dzwiach (najfajniej jest jak pada deszcz albo mrozik chwyci) i kręcić dobre 5 min kluczem. Rozebrałem...
Przewody sprawdź między drzwiami a słupkiem.Możliwa też usterka wewnątrz zamka ,zimny lut.
Witam.Przejrzałem kilka schematów elektrycznych szyb i z tymi krańcówkami to pojechałem równo.Nie ma tam żadnych krańcówek,szyby wyłączane są na podstawie poboru prądu więc jak myśle raczej odpadają.Mam jeszcze jedno pytanie, w każdych drzwiach znajduje się mechanizm z dwoma mikrowyłącznikami drzwi otwarte i zamknięte czy przy uszkodzeniu któregoś z...
Adres 35 co centralny zamek,moduł komfortu jest pod adresem 46,to tak dla jasności. Moduł komfortu (46) koduje zależnie od ilości sterowników elektrycznych szyb,a opcje centralnego zamka ustawia sie w adaptacjach. Centralny zamek (35)koduje się odpowiednio pod kątem funkcji (np: selektywne zamykanie ,automatyczne ryglowanie po wyżej prędkości 5 km ,alarm...
Masz w drzwiach kierowcy przycisk ro ryglowania zamków. Działa poprawnie ? Sprawdziłeś. Działa. Czy za dużo roboty ? B6 nie ma modułu centralnego zamka, wszystko realizuje moduł komfortu.
VIN Wvwzzz9nz7d062487. Tylko ta wersja nie miała alarmu jak się orientuję. Wymienilem moduł komfortu żeby był centralny zamek z kluczka/pilota VW. To już mam zakodowane i dziala. Chcialem dodać czujniki dedykowane - leżą w szufladzie ale wiązka do przerobienia
czy VAG łączy się z modułem komfortu?
Samochód zamykasz za pomocą kluczyka w drzwiach czy pilota? Błędy sprawdziłeś? Podaj numer modułu komfortu.
Witam. A jak z opuszczaniem szyb działa wszystko oświetlenie w środku samochodu? Bo jest jeszcze bezpiecznik od modułu komfortu.
Problem sam zniknął, najwidoczniej wilgoć podczas zimy zrobiła swoje, teraz póki jest w miarę sucho problem nie występuje ale podejrzewam moduł komfortu.
Tam jest wszystko w puszce z bezpiecznikami, nie pamiętam dokładnie gdzie ale tam zabiera napięcie na bezpiecznik chyba od awaryjnych i centralny zamek. Sprawdź czy masz na nich zasilanie.
Rwij podłogę w nogach kierowcy, sprawdź czy wiązaka jest ok, szczególnie zasilające przewody modułu komfortu. Ewentualnie jak wygląda sam moduł. Ale raczej zacząłbym od sprawdzenia zasilania komfortu. Pozdro
No nie, to już powinno być karalne , temat zamka w B5 poruszany wiele razy. Dla Ciebie Totalny Leniu: Zgnite połączenie kabli przy module komfortu, fabrycznie zaizolowane połączenia przewodów.
podłączyłem program polski vag 4.9 nie szczytuje mi wcale opcji centralny zamek w opcji moduł komfortu brak błędów
Moduł komfortu znajduje się na dole i jest przykręcony od dołu do kolumny kierownicy.
Jeśli kilkukrotne naciśniecie guzika na pilocie nie otwiera wszystkich drzwi to przyczyna leży tam gdzie pisałem. Jeśli po drugim razie reszta drzwi się otwiera, trzeba zmienić parametry modułu komfortu.
Kup ten moduł.
Jakie błędy w module komfortu?
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
W jakim miejscu sugeruje? Kostki pod ECU przepatrzone wszystko ok kostki lewy boczek kierowcy też wszystko ok, podmieniany moduł kierownicy wraz z manetkami zostaje tylko moduł komfortu. W module komfortu siedzi centralny zamek i sterowanie manetkami też mi się wydaje.
Mi się udało ominąć moduł. Wystarczy zwykły sterownik centralnego zamka z pilotami za 70 zł i działa. Nawet klapę otwiera. Oczywiście światełko trzeba sobie odpuścić lub przerobić jakoś łącząc z czujnikiem na słupku. VW sharan 2.0b 95r
Zamki chodzą wnioskuję z opisu,przestają działać inne rzeczy powiązane z bezpiecznikiem. Jak masz dwie wtyczki,to wepnij tylko mniejszą i sprawdź czy spali też bezpiecznik. Następnie sprawdź centralny zamek.
Wiem, że temat juz kilka razy wałkowany, ale nie znalazłem rozwiazania problemu. Prawa strona w passacie nie działa tzn nie działają zamki centralne. Rozbierałem juz zamki przelutowałem, kupiłem tez nowe i nic. Moduł komfortu wyglada bez zarzutu. Wiązki w drzwiach przejrzałem. Zasilanie na wtyczkach od zamków jest. Błąd z modułu komfortu to niezrozumiały...
ok sprawdze masy i bezpieczniki ale co to sa przelotki drzwi kierowcy nr1 ?
Podłącz diagnoskop, odczytaj błędy. Sprawdź wyłącznik awaryjnych, moduł "komfortu".
Witaj Kolego w kluczyku masz transponder ( pestka) do immobilizera ,a nie do centralnego zamka. Za centralny zamek odpowiedzialny jest moduł komfortu.
padl mi modul komfortu i nie dziala tylko centralny zamek z pilota
Po wymianie modułu komfortu przestał działać zamek centralny. Gdy otwieram z kluczyka...zamek działa, ale z karty nie chce zadziałać. Może ktoś coś?
Czujniki są w zamkach, w słupkach,czy i jedno i drugie. Jeśli masz czujniki w słupkach to lampka jest sterowana nimi . Czujniki od centrala są wtedy odrębnym układem. Doszło jeszcze coś. Tylne wycieraczki cały czas chodzą. Samochód gaśnie dopiero wtedy jak wyłączę światła. Czy to może być uszkodzony moduł komfortu?
Witam! Mam pytanie. Gdzie znajduje się moduł komfortu centralnego zamka w VW golf IV. Czy można zmienić moduł komfortu na zwykły bez podłączenia do komputera (chodzi mi oto aby podczas jazdy centralny zamek nie zamykał drzwi) Z góry dziękuje za pomoc!
Na sam początek to sprawdź błędy w module komfortu. Jeśli wariował centralny, to najprawdopodobniej uszkodzone zamki, a dokładniej wspomniane mikrostyki. Z kluczyka zawsze się zamknie i otworzy - nawet jeśli mikrostyki są uszkodzone (chociaż nie zawsze). VCDS sprawdzisz, czy komfort widzi pilot i/lub/również zakodujesz go.
passat b5 .Wymieniłem moduł komfort.nie działa centralny zamek bagażnika.
Zacznij od tego. Moduł steruje, ale jak dostaje dziwny sygnał, może głupieć.
Napisz ile masz szyb elektrycznych. Moim zdaniem cos sie dzieje z modułem komfortu lub z miktostykami w zamkach. Sprawdz vagiem bloki danych w module komfortu.
Hej, mam pytanko. Borykając się z problemami z centralnym zamkiem w mojej almerze, które opisywałem na forum, chcę odłączyć ten centralny. I czy jak odłączę całą instalację zamka centralnego od modułu komfortu i założę oddzielnie nowy uniwersalny zamek centralny nie ingerując w moduł komfortu to czy immobiliser i system NATS będzie nadal działał??
Jak wspomniałem, do sprawdzenia przewody w drzwiach. Jeśli przewody całe, to następnie diagnostyka komputerowa. Sprawdzić czy jest komunikacja z modułem komfortu, jak jest to w module w blokach pomiarowych sprawdzić czy jest reakcja na przyciski pilotów i przyciski od szyb.
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
Połamane przewody w przelotce drzwi.
Nie wiem jak w 6-stce ale w starszych w module komfortu był centralny zamek.Czyli jak były szyby na korbę był moduł centralnego zamka.Szyby elektryczne moduł komfortu który obsługuje centralny zamek.
Po mojemu ktoś wymienił drzwi, a nie założył starego modułu, jeżeli bedzie inny moduł w drzwiach założony to może być taki efekt. Dodano po 1 Zrob diagnostyke modułu komfortu.
Witam, mam problem z centralnym zamkiem. Nie zamyka i nie otwiera żadnych drzwi z kluczyka (tylko mechanicznie przednie od kierowcy). Z przycisku w środku samochodu zamyka i otwiera wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy. Wymieniony cały zamek na nowy (w drzwiach kierowcy) bez efektu. Czujnik otwarcia drzwi działa. Co jeszcze może być nie tak? Moduł...
ok, dzięki, zacznę szukać "nowego" modułu komfortu
Tak wiem, masz błędy w module komfortu o tym iż sygnały położenia rygli zamków tylnych są nie znane. Trzeba wymontować, rozebrać i poprawić luty.
Komputer jakie błędy widzi?
Wymień baterię w Pilocie i skonfiguruj Komputerem na nowo kluczyki z Modułem Komfortu centralnego zamka proszę youtu.be/lCkswPkachc
Prawdopodobnie moduł komfortu do wymiany.
Nie nie ma możliwości wejścia do centralnego zamka, tylko moduł komfortu.
Cześć. Zamek w moim VW polo 9n nie działa. Kupiłam polo 9n rocznik 2003 z niedziałającym zamkiem. Po rozkręceniu drzwi od kierowcy okazało się że wkładka zamka była uszkodzona. Po naprawie drzwi zaczęły się zamykać z kluczyka,pilota nie posiadam. Ale zamykają się tylko drzwi kierowcy nie słychać żeby centralny zamek chodził. Tak samo działa od strony...
Ten moduł to immo i centralny zamek. Nie ma nic wspólnego z zegarami. Moduł CPH Texton. Wpisz w google CPH Texton to wyskoczą identyczne moduły.
Zamek lub kable
Kolego najpierw podepnij kompa pod auto i odczytaj błędy z modułu zamka- komfortu.
A jest jakiś przekaźnik/bezpiecznik który odpowiada za kostki w module komfortu czy coś?
Ja obstawiał bym moduł komfortu padnięty lub zwarcie gdzieś na kablach złącze dzwi może bo centralny zamek siedzi w module komfortu i wszystkie inne elementy też
w sharanie ten objaw to z reguły zawsze uwalenie modułu komfortu
Moduł komfortu kontroluje m.in.: szyby otwierane i zamykane elektrycznie elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne centralny zamek układ klimatyzacji podgrzewanie foteli czujniki deszczu pracę wycieraczek i spryskiwaczy do szyb oświetlenia wewnątrz samochodu szyberdach alarm fabryczny system kontroli trakcji system wspomagania parkowania automatycznie...
testerek w rękę i do sprawdzenia moduł komfortu. Pozdrawiam
Witam poszukuje zamiennika modułu komfortu, wkładając inne moduły nie działają szyby oraz centralny zamek Proszę o jakieś wskazówki.
Witam, brak komunikacji modułu komfortu. 25cm od modułu kable są prasowane, odwiń izolacje i sprawdź połączenia. Jak było mokro to na pewno jest tam nieciekawie.
Tu masz rozpiskę: https://www.the12volt.com/installbay/for...
Raczej w tej skodzie będziesz miał moduł komfortu (pełna elektryka), dlatego też nie połączysz się z centralnym bo nie ma jako takiego osobnego modułu. Centralny jest zintegrowany z modułem komfortu. Pozdrawiam Repa
W VW Sharan 2002r. w ktorym module programuje sie kluczyk-pilot centralnego zamka? Z powyzszego linku wynika ze w module 46-MODUL KOMFORTU lub 35-CENTRALNY ZAMEK. W tym aucie VAG sie nie komunikuje z tymi modulami. Laczy sie z 09-CENTRALNY MODUL STERTUJACY czy mozliwe ze tu sie programuje kluczyk?
A czy ta wiązka nie powinna wychodzić gdzieś od modułu komfortu?
W twoim modelu nie ma modułu komfortu jest tylko centralny zamek. Komunikacja zniknęła całkowicie ? z wszystkimi modułami ? Jak pisze Pawel sprawdź porządnie bezpieczniki.
Chyba się mylisz. Pod nogami nie mam żadnego modułu komfortu. Audi jest z 1999 rocznika po pełnym lifcie i nie występuje moduł komfortu tylko moduł centralnego zamka
Kabelki sprawdzone,ale klapy nie odłączyłem,jutro od rana zaczynam znowu walkę z tym gó.nem.Było zwarcie w jednej przelotce i pewnie uszkodziło moduł komfortu.
Nietaktem będzie zapytanie o błędy CMK?
...OKi...dzięki...teraz już wiem więcej...ale nadal nie wiem jaki moduł komfortu zakupić....mój rocznik to 98....
Masz dostęp do zrobienia diagnostyki i odczytania błędów? Przeskanuj wszystkie moduły, i sprawdź czy nie ma błędów związanych z centralnym zamkiem, mogą być w modułach: 09 – Central electronics - centralny zespół elektryczny 46 – Central convenience - moduł komfortu 35 – Central locks - zamek centralny lub sterownikach poszczególnych...
Moduł komfortu.
Witam! Problem jest teraz następujący, wymieniłem moduł komfortu na taki sam jak miałem wcześniej po tych samych kodach, polutowałem przewody, wymieniłem 3 zamki, i wszystko gra, tylko że wcześniej alarm się uzbrajał po 20 sekundach i nawet gdy drzwi otwierałem po przez klamkę to alarm się włączał, teraz tak nie ma ciągle miga, ale się nie uzbraja,...
Najlepiej sprawdzić czy jest moduł komfortu. Jeżeli zamek centralny jest fabryczny, to jakiś moduł zapewne posiada. Kwestia numeru tego modułu, bo były montowane takie bez radia RF czyli bez obsługi pilotów. W celu sprawdzenia jaki moduł siedzi w aucie, można sprawdzić komputerem bądź testerem diagnostycznym. Jeżeli nie posiadamy, to moduł znajduje...
Zaczyna mnie takie dociekanie nudzić. Chcesz konkretną radę? To potrzebuję numer modułu komfortu, czy był oryginalny centralny zamek, ilość szyb elektrycznych. Dopiero wtedy otrzymasz niezbędne informacje.
Wymień modułu komfortu na obsługujący centralny zamek z pilota...robiłem to kiedyś w swoim golfie,nic trudnego.
Dioda w drzwiach nie jest od alarmu.Wersje bez też ją mają. Rozumiem że to alarm fabryczny?Jeżeli vcds nie pomoże to trzeba będzie zmienić moduł komfortu.
A elektroniki z podnośnika drzwi zamieniałeś też czy tylko sam silnik bez elektroniki, może zamontuj do silnika szyby twój oryginalny moduł komfortu.
Raczej problem w zamkach drzwi
Rozumiem, że samochód kupiłeś już z tym alarmem? Ten problem bym od zawsze, czy pojawiło się to w trakcie użytkowania? - być może w wyniku jakiejś usterki? Od strony pasażera próbowałeś odblokować zamek kluczykiem? (Z tego co pamiętam w B5 nie oszczędzali jeszcze na zamkach i jest też od pasażera) Zacząłbym od określenia czy jest to fabryczny alarm...
żadnym interfejsem podłączyć się pod ten moduł komfortu 46 ani centralny zamek Połaczysz się tylko przez Gateway z tymi modułami które są właczone. Tam nie ma żadnego centralnego zamka, każde z drzwi ma osobny moduł, tak samo osobnym modułem jest moduł komfortu. Skąd wiesz że moduł komfortu powinien być 46 skoro się nie łączy ? może w Gateway właściwy...
Każde drzwi posiadają swój moduł, ale i tak moduł komfortu jest niezbędny.
Audi B5 nie ma modułu komfortu ,jest tylko centralny zamek z rozbudowaną funkcją oświetlenia.
"kapsułka " realizuje funkcję unieruchomienia pojazdu, czyli bez niej lub z niewłaściwą rozrusznik kręci ale silnik nie odpala lub odpala na sekundę i gaśnie. Za centralny zamek odpowiada płytka z przyciskami i baterią.
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
Każdy zamek ma swój sterownik(w drzwiach,obsługujący też m.inn. elek.szyby) Więc sterowników jest 4 a nadzoruje je moduł komfortu pod wykładzina podłogi, przed fotelem kierowcy
F55 (5A) oświetlenie przy wsiadaniu, tablica przyrządów, alarm, centralny zamek, podnośnik szyb. Tylko w zależności jaka jest wersja jeżeli bezpieczniki masz tylko do 40-go to F55 nie znajdziesz a sprawdź F30, F31, F32, F14.
zamek centralny moduł komfortu passat moduł komfortu centralny zamek zamek centralny modul komfortu
kontrolka swiec mercedes sprinter honda civic termostat naprawa matrycy samsung niebieski ekran
Auto zwijacz do 30 cm taśmy materiałowej - jaki wybrać? Zamiennik kondensatora Miflex KSPPLZ-10 - jakie opcje?