http://obrazki.elektroda.net/70_12795670... Układ ładowania akumulatora, który chcę przedstawić działa nieco inaczej niż tradycyjne układy regulatorów napięcia do motorowerów budowane samodzielnie. Użyłem go w motorowerze Simson S51 ale zapewne może być zastosowany w innych z tradycyjną prądnicą. Jest to ogranicznik napięcia, który wykorzystuje...
Witam kolegów po dłuższej nieobecności Otóż mój syn ma problem z iskrą w yamaha dt 125 rocznik 97 . silnik do końca normalnie pracował i w pewnym momencie w czasie jazdy zgasł , teraz jest tylko taka słaba iskierka a właściwie to można odczuć tylko dosłownie palcem przeskok wysokiego napięcia . ale nie jest to napięcie powalające człowieka na ziemię...
Tylko że nie mam orginalnego modułu. W motorze miałem tylko jakiś chiński moduł tylko chyba takiego samego nie znajde. Zdjęcie wziąłem z internetu aby pokazać jak wyglądał orginalny moduł.
Cewka WN którą chcesz zastosować (oznaczenie EMZA 8351.1/13 a nie /18 ) jest przeznaczona do zapłonu typu CDI - ma ona małą rezystancję uzwojenia pierwotnego. Ulegnie uszkodzeniu moduł zapłonowy, a nawet cewka WN, jeżeli moduł nie będzie wyposażony w ogranicznik prądu cewki. Poza tym mowa o tym była w poprzednim Twoim temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
jeżeli moduł razem z cewką to na w motorze jest tylko impulsator który daje sygnał do modułu, możliwe też że moduł jest zasilany z cewki w magnecie a nie z akumulatora. Przychodzi mi na myśl tylko słaba masa
Witam. Mam pytanie, czy taki moduł mozna jakos przerobic zeby dzialal motorze z instalacja 6v? (pochodzi on od poloneza)O to zdjecie http://obrazki.elektroda.net/8_123782465...
Witam Posiadam motor Yamaha YBR 250 2007rok. W Motorze padł moduł zapłonu. Objawia się to tym gdy na zewnątrz jest wysoka temperatura- świeci słońce po nagrzaniu motor nie odpala gdyż pompa nie wtryskuje paliwa. Po schłodzeniu modułu zapłonu, który znajduje się pod siedzeniem motor odpala bez problemu. Proszę o pomoc i jeśli ktoś ma dostępny schemat...
Dużo ich naprawiałem i wielokrotnie wymieniałem kondensator 10uF50V na module capstan motor.
Witam. F1R3G -> (tyrystor) SCR - 400Volt - 4Amp - Sensitive Gate Pozdrawiam.
NO rzeczywiście może nie doprecyzowałem. Pomimo wymiany cewki i kabla wn mój motor nie palił. Mój moduł sprawdziłem w jego motorze i wykazało że jest ok. U mnie ani razu nie pojawiła się iskra, nawet na jego dobrych częściach. Więc cewkę , kabel i moduł mam ok.
Wiam mam mianowicie taki problem że po podłączeniu akumulatora w motorze nie ma iskry a jak odłącze to iskra co ciekawe nie jest stała tylko błyśnie raz i puźniej nic kompletnie jest jeden taki kabelek brązowy który idzie do modułu zapłonowego i on daje impuls na moduł gdy sie kręci silnik a jak podłącze akumulator to jest tam staly prąd Weś ktoś coś...
Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy. Sprawdzone elementy to: Iskrownik- nowy - ok Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin. Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony...
Witam. Z góry chcę zaznaczyć ze jestem zielony w elektronice i moje pytania mogą być banalne. Mam moduł 191 905 351B i chcę go podłączyć do przerywacza w motorze według tej oto mapy http://obrazki.elektroda.pl/7950229900_1... . Tranzystor mam ale co z opornikami koleś w sklepie powiedział żebym wylutował sobie z jakiejś płyty ale jak...
Witam wszystkich! Z góry informuje ze to mój pierwszy wątek na forum. Mam problem odnośnie motocykla cbr 600 f1 model z 1989 r wersja pc25. Motocykl został zakupiony bez możliwości rozruchu, przyczyną czego miał być moduł zapłonowy. Sprawdziłem przed zakupem nowego modułu impulsatory cewki zapłonowe oraz oporność przewodów co wykluczyło inną wadę. Rezystancje...
Mógłbyś podać link do takiego schematu, ja narysowałem to co widzę w motorze
Zakupiłem moduł gotowy z allegro na 12v. Do tego przekładnie i zębatkę zdawczą. Najtrudniejsze było przystosować zębatkę zdawczą do koła. Reszta pasowała.
Witam, wymieniłem iskrownik z impulsatorem, świece i moduł zapłonowy, iskry nadal nie ma. Cewka zapłonowa była sprawdzana w innym motorze i jest iskra. Proszę o pomoc. :D Dodano po 12 Pomorze ktoś ???Morze miał ktoś taki przypadek
rozgałęzia się zapewne przy cewce zapłonowej bo z tego punktu jest brany impuls na obrotomierz. A moduł tak jak pisałem powinieneś znaleźć po przewodach od czujnika w magnecie nie od cewki coś musi przerywać obwód albo przerywacz mechaniczny albo elektroniczny jak w twoim przypadku czyli moduł musi być
Uzwojenia alternatora są ok mierzyłem u kolegi w motorze wszytko . Cewka WN sprawna, moduł sprawny porostu nie idzie impuls na cewkę zapłonową :(
Kiedyś miałem motorower Chart 210 tam był moduł elektroniczny i też gdzieś uciekła iskra okazało się , że uszkodzone były kondensatory (foliowe) w module.Najlepsze było to że moduł był zalany jakimś twardym silikonem :D ale dałem rade go wydłubać.
Witam. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu - chodzi o brak iskry w motorze Suzuki DR125. Moduł zainstalowany to 32900-44A00 DENSO 070000-1371 oraz cewka NIPPOMDENSO 129700, Moje pytanie: Jakie napięcie powinno dochodzić do cewki podczas próby startu "kopką" oraz jakie napięcie powinien przepuszczać czujnik od częstotliwości zapłonu do modułu DENSO....
W tym samym silniku w motorze u kolegi było 60 v przy wolnych obrotach na wejściu do modułu. Cewkę zasilającą zmieniałem w tym silniku i było to samo ok 35v. Moduł jest dobry bo zmieniłem na 100% sprawny i też nic nie było
w starych modelach aut kable miały normalną żyłę miedzianą o znikomej oporności. Ale w rozdzielaczu był opornik drutowy 5-10 kiloomów. Nowsze modele (szczególnie bez rozdzielacza) mają kable o rezystancji rozłożonej i przewód zależnie od długości ma 3-15 kiloomów. Żyła jest z gumy z grafitem, spiralki z cienkiego drutu oporowego na rdzeniu z kevlaru...
Przegrzebałem bardzo dużo for internetowych. No i tam piszą, że najlepiej jest kupić wiązkę i alternator. A nie lepiej kupić cały nowy motor??? Jeżeli chcesz kupować nową wiązkę, to podejrzewam że ta w motorze jest ... mocno "zużyta". ??? Czyli zniszczona przez ciebie lub poprzedników. Napisz jak jest na prawdę. Łatwiej będzie doradzać. Regulator napięcia...
Witam Posiadam od niedawna Rometa Charta. Nie chce wchodzić na wysokie obroty. Zapala za pierwszego kopa, chodzi baaardzo równo na najniższych obrotach ale wejdzie do średnich obrotów i dalej nie chce iść tylko przerywa. Vmax na trzecim biegu to 40km/h. Wymieniałem wszystkie uszczelki z simmeringami, nie bierze oleju ze skrzyni, zapłon jest dobrze ustawiony....
Witam, Jestem posiadaczem motoru Mińsk 125. W motorze nie ma iskry, co wynika moim zdaniem z niesprawnego modułu lub prądnicy. Schemat instalacji bez akumulatora (są też z akumulatorem, mnie interesuje ta) : 817303 Schemat elektryki do motocykla Mińsk 125 (bez akumulatora): 1-Kierunkowskaz przedni. 2-Lampa podświetlająca prędkościomierz . 3-Lampka kontrolna...
Witam. W motorze Aprillia pegaso padła mi cewka zapłonowa która ma wbudowany modułem. Chcę więc zrobić moduł sam i zastosować "standardową" cewkę WN. Sygnał jest realizowany poprzez krótki pik napięcia dodatniego w miejscu gdzie ma być iskra (minimalnie przed górnym martwym punktem) a kawałek dalej jest ujemny impuls. Podczas kręcenia rozrusznikiem...
Witam W moim raptorku zgubiła się iskra :( Nie jestem elektrykiem i tylko dedukcyjnie sprawdzałem cewkę miernikiem porównując odczyty z dobrymi cewkami. Tylko w moim raptorku po ustawieniu miernika na V wyskakiwał mi wynik ok 3 volta. W innym motorze czy to ATV podczas rozruchu i pracy miernik nie pokazywał żadnego napięcia a maszyny chodziły ok. Wnioskuje...
Witam. Posiadam Audi a4 2,5tdi , 166km z 2003r. Mam problem ze skrzynią tiptronik. Mianowicie skrzynia na zimno działa lecz także z małym opóźnieniem, do tego brak świateł walecznych i gdy nie zrobi się jakiś błąd tzn. Gdy nie wbije N i nie zaswieca się PNDR ( migają razem) wsteczny nie chce zaskoczyć. Do tego na rozgrzanym motorze czuje lekkie szarpnięcie...
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
Coś mi to nie pasuje - nie ma regulatora a alternator daje napięcie ??? no i normalne daje !!! i to właśnie takie duże jeśli alternator wisi w powietrzu dlatego nie wolno puszczać alternatora bez połączenia z akumulatorem jeśli np podczas działania auta odłączysz przewód masy do acu to masz do wymiany moduł zapłonowy alarm i inne normalnie działające...
Witam, Może zacznę od początku. Jakis czas temu zauważyłem ze silnik w motorze zachowuje się nie do końca tak, jak powinien. Gdy na postoju silnik się wkręca na wysokie obroty - wszystko jest w pożądku (w całym zakresie obrotów) Ale... podczas jazdy, (najgorzej chyba na 2 biegu) gdy raptownie przyspieszam, i silnik ma "co robić" to PRZERYWA. To coś...
NO tak sorki nie napisałem dokładnie. Więc jest to tak dokładnie w motorze ;/ wiem ze nie tu powinienem pisac ale moze mi doradzicie. pradnica wytważa zbyt duże napięcie przez co pali mi moduł który reguluje iskrę :/. i mowiedzieli mi że musze dać opornik i niewiem ile musi mieć Ohm żeby zmniejszyć. I właśnie nie wiem czy dobrze napisałem V czy w na...
wiec tak jest to seryjny układ wspołczesnej produkcji wersja orginalna była tak jak kolega wspomniał wyżej, w motorze jest prądnica ten układ działa ok przy akumlatorze 6 V góra do 7 A ale wtedy mozna zapomnieć o wystarczającym oświetleniu motocykla i przy tym rownej pracy silnika rozmawiałem z wieloma harleyowacami co jeżdżą zabytkowymi wl-kami i oni...
Witam Ja mam 2 simaki....w jednym mam obrotomierz od właśnie 2 garowego motorku i też mi pokazuje nawet 11 tyś obrotów........z tym ze żaden z moich simaków nie osiąga nawet 6000 obrotów....chociaż mam tam gaźniki bingi a w jednym moduł zapłonowy.... (może mam jakieś gorsze .....).....Jeżeli sie nie mylę to błędne wskazywanie obrotów jest spowodowane...
1) Tak tak w MZ będzie działało mi iskrzyło na biurku to i w Motorze ci zadziała przy 6 V . No taak Młody Amatorze no poczytałem i hmm nie jest to nowy temat ale jak mam myśleć ulepszać skoro każdy pobranie to opłata tarfiło mi punkty bo przeglądałem róże takie tam o zapłonach a właśnie opracowuje coś takiego jak dynamiczne wyprzedzenie zapłonu w 126p...
Witam, Mam problem z silnikiem w modelu jak w temacie. Pralka jest z 91 bądź 92 roku. została kupiona jako używana. Z tego co wiem jedno pranie wykonała, później ktoś dużo naładował i silnik nie mógł obrócić bębnem. Wyjąłem i rozebrałem silnik, wymieniłem szczotki - stare miały ok 6mm. Wyczyściłem i wyrównałem komutator - był bardzo nierówny i czarny....
Witam, czy może ktoś pomóc podłączyć moduł radiowy Sommer do motoru LiftMaster LM 3800 TX? AI: Jaki dokładnie model modułu radiowego Sommer chcesz podłączyć do napędu? S11442-00001 Sommer AI: Czy posiadasz schematy podłączenia lub instrukcje do obu urządzeń (modułu Sommer i napędu LiftMaster)? Moduł Sommer mam instrukcję, ale do motoru LiftMaster nie...
Hello, I am looking for documentation of this electronic brake module, from a bandsaw METABO / ELEKTRUM BAS 500 : https://obrazki.elektroda.pl/6007306300_... It come from PETER ELECTRONICS, ref 30551 00196A, from 1995. If anyone have the input / output of this card (Phase, Neutral, Courant injection, Command gate, ...) . Thanks in advance.
Najverjetneje 100Ω
Fakt, moduły bez wsadu idą te same. Czyli albo jest jakiś knyf w oprogramowaniu, albo przy 1400rom siedzi inny motor, albo kupiś trafiony moduł.
Zobacz na ten link http://www.ebay.com/itm/NOKIA-LUMIA-1320...
Musisz zdjąć płyty elektroniki widoczne na pierwszym zdjęciu i pod nimi jest moduł lasera
Sprawdz na innej kasecie. Sprawdz wałek transferowy/ten czarny pod tonerem/. Sprawdz silnik napedowy. Sprawdz wałek dociskowy w grzałce z prawej strony, na uziemnieniu. Kidyś miałem taki przypadek, załozony był separator zamiennik i tez było słychać ,,świerszczyka,,. Jeśli tylko podczas wciągania papieru piszczy, to odpada motor modułu lasera. To sa...
Witam wszystkich użytkowników elektrody. Moja honda jest z 1998 r. i kupiłem do niej moduł z keewaya 4t z ustawianiem kąta wyprzedzenia zapłonu (KWZ). W serwisówce jest napisane że KWZ to 24° przy 1400 obr/min, jednak na forum ktoś napisał że w tym motorze jest zmienny kąt zapłonu . I tu moje pytanie czy ktoś jest zorientowany jak to jest na prawdę...
Za dużo byś chciał wiedzieć z detali technicznych xD Tyle ci mogę wskazać podać: F18 BPM Communication Check (BPM motor plus wiring and connections between the motor and module) Umarł Askoll BPM i najpewniej nic z tym nie zrobisz, poza wymianą. Ps. Suszarek w tej wersji na polskim rynku nie było. Obecne modele Askolla TA0204 i TA0205 nie będą pasować...
Nie mam takiego modelu, nie pamiętam też który moduł "IRIS-MOTOR" tam siedzi. Wrzucam kilka fotek, może coś pomogą. https://obrazki.elektroda.pl/6279377800_... https://obrazki.elektroda.pl/9165093200_... https://obrazki.elektroda.pl/7666375600_... https://obrazki.elektroda.pl/8001684700_...
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Nie ma ryzyka spalenia jakiegoś modułu? Motor jest z 2015r.
moduł zapłonowy motorze iskry motorze komputer motorze
oporność głośnik kontrast jasność przetwornik analogowo cyfrowy
cyfral cosmo interfejs multidiag
Gaźnik Keihin CVK PZ-19 skuter 4T 80 – ile obrotów śruby mieszanki ustawić? Klixon w lodówce: jak bezpiecznie zewrzeć i sprawdzić – test, diagnostyka, wymiana