Dokładnie tak jak pisze "grala1", pod samochód i po lewą podłużnicą jest moduł wentylatorów i klimatyzacji, bardzo często jest on zalany lub ma zgnite przewody. Daj znać czy włączenie klimatyzacji rozumiesz poprzez naciśniecie przycisku tylko czy fizyczne załączenie się sprzęgła kompresora??
Lewa podłużnica, pod spodem.
Jeżeli masz oryginał to z czym problem ? Co do haka to montaż w podłużnice pod zderzakiem. A co do elektryki to moduł sterownik haka w bagażniku , wpinasz się oryginalnymi wtyczkami wszędzie :)
7.8V to jeśli miernik nie kłamie, to problemu szukał bym w masie. Pin 3. Ew ugnita wiązka modułu haka lub sam moduł. Jak oryginalny to lewa podłużnica, przy końcu pojazdu. Takie "cóś" przykręcone pod skosem. Lub przy samej ramie haka. Zobacz jeszcze czy licznik kilometrów nie zaczął migać. To znak że moduł ugnił definitywnie
Witaj. Moduł abs/esp masz na pompie abs pod podłużnicą lewą. A napięcie jak sprawdzasz na wtyczce to tylko przy podłączonym czujniku. Najlepiej wbić igłę od strony wtyczki by nie niszczyć izolacji. A prędkość obserwować w blokach pomiarowych tylko w formie wykresu.
http://obrazki.elektroda.pl/9822195900_1... Lewa podłużnica, przy podszybiu, pod plastikową osłoną
Sprawdź moduł wentylatorów z przodu pod lewą podłużnicą. Albo czujnik ciśnienia uszkodzony, albo ten moduł.
Jeśli szukasz włącznika wentylatora,to steruje nim komputer silnika poprzez moduł na podłużnicy poniżej filtra powietrza,a jak czyjnika temperatury silnika to na termostacie.
A ich gniazda?Wentylatory sprawdź na krótko bo może najpierw jeden potem drugi przestał chodzić.I na koniec zasilanie modułu wentylatorów,ten na podłużnicy, oraz sam moduł.
Zwieraj piny we włączniku bimetalowym w chłodnicy masz tam plus i 2 piny od biegów.Jesli dziala to może być włącznik. Jeśli brak reakcji sprawdz żarówką czy dochodzą oba napięcia na wentylator , Bieg 1 i 2 osobno. Jeśli tak uszkodzony wentylator jeśli nie moduł na podłużnicy ,zasilanie, itd
Moduł chłodzenia, ten na podłużnicy jest diagnozowalny interfejsem. Od tego trzeba zacząć.
Tak bezpiecznik nowy. Dzisiaj jeszcze sprawdziłem zrobiłem trasę 20 km bezpiecznik jest delikatnie letni. Wyciągając go można spokojnie złapać za piny. Wtedy nie było mowy po 5 minutach żeby go złapać. Zobaczymy co będzie dalej najwyżej jeszcze przychodzi mi do głowy sprawdzenie modułu wentylatorów tego co jest pod podłużnicą przy akumulatorze na dole.
Oprócz tego modułu w kluczowych miejscach pojazdu umieszczone są czujniki zderzeniowe (słupki, podłużnice its), oraz czujniki osób (na pewno pierwszego rzedu, pozostałych nie wiem). Prawdopodobnie połączenie ujemnego przyspieszenia oraz konkretnego czujnika powoduje wyzwolenie konkretnej poduszki.
Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ewentualnie problem w wiązce na lini czujnik-sterownik silnika. Dodatkowo kontrola złącza modułu wentylatorów na obecność zanieczyszczeń(lewa podłużnica za zderzakiem).Ale to pewnie zostało zrobione przy okazji niepotrzebnej podmiany modułu. Dziwne że nic na diagnozie...
Jeżeli to klima to wentylatorem steruje moduł przy podłużnicy ,jeżeli klimatronik to inna bajka.
A to ciekawe, ostatnio robiłem klientowi W164, też siedmioletni i spód nie zachwycał. Nie zachwycała też góra- moduł SAM tylny zamontowany w dół od tylnej prawej lampy- zalany wodą. Przyglądnąłem się uszczelnieniu tylnych lamp, i powiem prawdę, że maluch miał to lepiej rozwiązane.
Z modułu na podłużnicy też wychodzi tylko 9 V ?
Błędy do odczytu,problemem może być sam ECM jak to w łopelach. Masy do sprawdzenia a nie dokładanie na zasadzie bo może może coś pomoże. Multitimer jak najbardziej do sprawdzenia a wycieraczki może po prostu stoją na tulejach? Do tego moduł na podłużnicy też może być zielony. Raczej bez dobrego fachowca nie poradzisz.
Jest na prawej podłużnicy, obok miejsca jak się podłużnica łączy z pasem przednim.
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
Tam moduł na podłużnicy,gdzie mierzysz ten brak napięcia?
Wg Xentry tak skompletowany i zamontowany zestaw powinien zadziałać (oczywiście po późniejszym zakodowaniu np. Vediamo lub DTS Monaco): 1. Hak A2533102800 2. Dwa wsporniki do podłużnic (niezbędne!) A2536102501 (lewy) , A2536102601 (prawy) z kompletem śrub 3. Moduł haka A2059006828 4. Wiązka haka A2055401818 5. Osłona pod hak A2538802501 Wszystko, za...
W instrukcji modułu jest napisane że bezpiecznik 15A jest wymagany więc gniazdo w bagażniku odpada. Mam juz ostatnie pytanie, bo montaż haka w tym aucie i często w Hondach wiąże się z wycięciem "okienek" w podłużnicach z tyłu. Czym to skutecznie zabezpieczyć żeby nie rdzewiało później?
Wydaje mi się ze problem będziesz miał z modułem na podłużnicy.
Moduł wentylatorów na lewej podłużnicy
pod lewą podłuznicą, przy zderzaku
Wiatrakami steruje moduł na lewej podłużnicy (Bitron)
Jeśli już coś takiego budować i żeby nie trzeba było regulatorów obrotów to na dieslu To się tak robi że montuj się tempomat a częstotliwośc wchodzi jako sygnał prędkości. W tym silniku występuje tempomat jako oddzielny moduł na podłużnicy. Tylko niech się autor pochwali jakiej mocy jest prądnica? Bo to ważne.
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Micra K12 ma moduł komfortu na bank. a w moim przypadku brzęczenie przekażników było spowodowane z przegnitym przewodem masowym na lewej podłużnicy w komorze silnika.
Nie potrzeba zdejmować nadkola aby sprawdzić zasilanie/sterownie pompy. Gdy na nią spojrzysz od strony halogenu to pierwsza wtyczka z prawej to połączenie z czujnikiem skrętu w maglownicy. Wtyczka środkowa i z lewej to zasilanie i połączenie ze sterownikiem. Dostrzegłem wiązkę która biegnie z góry od okolic modułu elektronicznego przy przedniej szybie...
Regulacja obrotów w nim jest bezstopniowa , steruje nim moduł umieszczony na podłużnicy . Po podłączeniu wentylatora na krótko skręci się jak wściekły .
Przy lewej podłużnicy jest moduł chłodzenia i sterowania klimatyzacją. Bardzo często są uszkodzone. Następnie do sprawdzenia czujnik termiczny w chłodnicy 3pinowy. Oczywiście same wentylatory na początek
Zapomniałem odpisać. Oczywiście autko już dawno naprawione. Winny uszk moduł ABS, wiązka na podłużnicy + BSM. Pozdr
Kolejna "zagwozdka" mnie prześladuje czy w Peugeot'cie można firmowym/ lub uniwersalnym testerem (ale bez ingerencji w sterownik) odczytać datę/czas zadzialania poduszek?? Konkretnie np w Partnerze II lub ogolnie w pojazdach Peugeot po ktorymś roku? Rozmawiałem dzisiaj z pracownikami ASO Peugeota (z doradcą i "elektrykiem") - ponoć nie ma opcji żeby...
Moduł wentylatorów na początek pod aku na lewej podłużnicy. Bezpieczniki i ich gniazda na aku.
Obok termostatu wkręcony w blok. Wentylatorami steruje moduł, czasami się uszkadzają. Moduł albo jest na podłużnicy albo za lewą lampą.
Ok , ale mam jeszcze pytanie odnośnie samego modułu , ponieważ ściągnąłem nadkole i tam widać tylko 2 przewody ,które przechodzą przez blachę pod podłużnicą i dalej idą do samej chłodnicy oraz sygnalizator klaksonu i przewód do samej lampy , nie widać tego modułu , czy może mi pan powiedzieć jak ten moduł wygląda ? , a z kolei za lampą jest box z bezpiecznikami...
Jeżeli się mylę nich mnie ktoś poprawi, ale powinny być dwa pod maską, na prawej stronie i lewej (na podłużnicach), oraz po jednym na słupkach w kabinie też po prawej i lewej stronie. Jak nie chodzi komunikacja na obd to trzeba sprawdzić czy coś nie zostało na wiązce uszkodzone. OBD w tym Fordzie wchodzi do zegarów i dopiero idzie dalej na moduły.
Cześć, odświeżę temat, ale w drugą stronę, a dokładnie szukam schematu wiązki prawej podłużnicy od wysokości modułu ABS/podszybia. Jakiś idiota odciął wszystko - próbuję odbudować, nie mogę kupić na popularnych serwisach. Halogen, zwykły reflektor/lampa, sygnał dźwiękowy, chyba klima czujnik, oraz chyba czujnik zderzeniowy na środku oraz możliwe, że...
Dwie rzeczy -masowanie modułu-złączka na podłużnicy, poniżej akumulatora, kabel czarny, samiczka obudowana białą plastikową fiszką ( koroduje i nie łaczy)-patrz tu, fotka ostatni temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic74... -czujnik wału
Wysoka na 3m podwójna brama nie oznacza wysoko położonego środka ciężkości. Ten jest zależny od rozkładu mas a te dajesz na dole między nogami bramy. Starasz się to rozłożyć równomiernie po obu stronach łącznika. Zawsze możesz dodać dla wyrównania zbiorniki balastujące wypełnione do odpowiedniego poziomu wodą. Ważenie na konstrukcji tego typu nie jest...
moduł jest po lewej na podłużnicy, mas tam nie było ale zrobiłem i tak nie pali.
Moduł masz na lewej podłużnicy pod akumulatorem . Przykręcany na dwie śrubki 6 od góry. MOżesz go rozebrać i poszukać zimnych lutów i sprawdzić stan złącz. Niestety nie mam pod reką schematu to tego rozwiązania. Ale wychodzi na to że to ECM włacza wentylatory przez ten moduł, a info jest brane z czujnika na obudowie termostatu . Nie są włączane przez...
Proszę sprawdzić termostat wentylatora (elektryczny, nie mechaniczny) oraz przekaźnik tego wentylatora. termostat wentylatora powinien być wkręcony w chłodnicę a przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską, jeżeli nie tam to prześledzić czy przewody od wentylatora nie idą w kierunku małej skrzyneczki (modułu wentylatora) montowanego w okolicach podłużnicy.
http://obrazki.elektroda.pl/6313009000_1... Moduł wentylatorów na lewej podłużnicy, pod reflektorem.
U mnie było podobnie , błąd egr i głupie masy powietrza, choć wszyscy mówili wymień egr nie dałem się naciągnąć bo nie widziałem w nim nic złego, generalnie sprawę uleczyłem przez wymianę sterownika ecu i już rok mam spokój żadnych błędów w ecu, a kosztowało mnie to niecałe 200zł, myśle że teraz sam dał bym radę przelutować pamiątkę w ecu mam trochę...
Zwarty moduł sterowania wentylatorami (na lewej podłużnicy, pod reflektorem), brak sygnału z czujnika temp. płynu, brak sygnału z presostatu klimy lub uszkodzona instalacja tych podzespołów
Witam. Moje scorpio 2.0l 16v zaczęło przerywać, szarpać..., potem gasło, połatana została wiązka ta przy podłużnicy do modułu zapłonu. Przejechał kilnanaście km. i zaczął przerywać, gasnąć i teraz już nie odpala. dla pewności kable we wiązce zostały wymienione jeszcze dalej, do samej podłużnicy. Nic to nie dało... Nie dostaje paliwa, jeśli odpali to...
To temperaturę masz w normie kolego.😏. Co do włączania się wentylatora zagladnalbym w poszukiwaniu "zieleniny" czyli zgnilizny przy module chłodzenia przed lewym przednim kołem na podłużnicy.
nie pamietam jak w polo ale w golfie moduł wentylatorów jest pod aku taka czarna prostokatna skrzyneczka w dwoma wtyczkami przykręcana przy podłużnicy. Sprawdź tam zasilania i przejscie od modułu do sprężarki i pozostałe sygnały dochodzące do modułu. A tym czujnikiem temperatury nie przejmuj sie aż tak bardzo.
Silnik rodziny N9. Czujnik położenia wału nie jest zasilany, a sam generuje sygnał, bo to czyjnik indukcyjny. Jeżeli działaja wtryskiwacze, to znaczy że czujnik sprawny i sterownik obrabia sygnał, brak iskry będzie spowodowany uszkodzeniem modułu zapłonowego, jest albo na podłużnicy, albo w okolicy cewki. Aluminiowa podstawa, na niej czarny moduł, z...
z tego co piszesz to możesz mieć problem z czujnikiem temperatury - brak sygnału z niego powoduje załączenie się natychmiast wentylatorów i problem z rozruchem silnika. sprawdź czy nie masz uszkodzonych wtyków od modułu chłodzenia silnika - poniżej akumulatora na podłużnicy. najlepiej podjedź gdzieś na diagnostykę tech. jarek
Witam.Może spalił się jakiś bezpiecznik?:).a jeśli nie lewe przednie nadkole okolica podłużnicy znajduje się moduł sterowania wentylatorami sprawdź czy wszystkie kostki są czyste i czy nie są zaśniedziałe, jeśli są wiadomo wyczyść... często padają te zespoły sterowania ,ponieważ dostaje się do nich woda i szlak je trafia .
Ojezusiechrystusie, jak to UNO ma problemy z iskrą to tylko i wyłącznie wina modułu, to żebrowane coś na rozdzielaczu zapłonu. No, czasami gniła złączka na lewej podłużnicy, pod akumulatorem. Zapalić silnik, pierdzielnąć kombinerkami w moduł i zobaczyć czy silnik zgaśnie albo zaczka. A temat nadaje się w kosz za ten silniczek krokowy, każdy wie, że...
Mondeo MK5 2018r 2.0 TDCi 180KM AWD Powershift po kolizji. Auto kupiłem w takim stanie na zagranicznej aukcji. Dostał w lewą lampę, zderzak, belkę, uderzenie z boku, chłodnice całe, skrzynka przekaźników cała, filtr powietrza ok, podłużnice lekko przekoszone w prawo, na skrzyni biegów brak jakichkolwiek śladów dotknięcia itp. Po kolizji brak możliwości...
Aby wykasować błędy w chryslerach wystarczy odłączyć akumulator na 30 sek. Nie należy robić tego z włączonym zapłonem bo można uszkodzić komp silnika. To że błąd nie daje sie usunąć (powraca po uruchomieniu auta)może być wynikiem tego że przyczyna występowania nie została wyeliminowana i w trakcie pętli diagnozy ECU dalej wykrywa usterkę i ją sygnalizuje....
Wczoraj tak na szybko zdążyłem sprawdzić, że żarówki na pewno są dobre. Czy z potencjometru przyciemniania nie powinna iść wiązka do wszystkich żarówek? Podświetlenie zegarka pali się cały czas, a przyciemnia po włączeniu świateł -tak by wyrównać intensywność z resztą podświetlenia deski. Ostatnio ktoś z jakiegoś serwisu podłączał tam bzyczek przypominający...
Tą masą steruje moduł zabezpieczeń i połączeń pod maską ( skrzynka bezpieczników i przekaźników) . Ona dostaje sygnał po sieci CAN z modułu zespolonego w kabinie aby wysłać masę do tego przekaźnika . Z kolei moduł zespolony musi dostać info z haka przyczepy ( dokładnie tak , ponieważ te "obrysówki" podłączyła firma zabudowująca pod wyjście świateł pozycyjnych...
Może tak na początek byś napisał co to jest "C-220"? C-klasa to już czwarty model w produkcji! - dlaczego mam dopiero na podstawie szczegółów z treści domyślać się o jakie auto chodzi? Brakuje nawet najprostszej informacji czy to diesel czy benzyna! (nie mówiąc o roku produkcji - o co też byłeś zapytany) ale w tej skrzynce jest tylko komputer...i nic...
Trzeci bezpiecznik jest od pompy, piszesz że ciągłość jest a na wtyczce brak zasilania więc może nie do końca wtykasz przewody pomiarowe we wtyczkę lub brak jest masy jeżeli bierzesz ją z tej wtyczki. Co do wiązki na podłużnicy to tam czasem kable wyglądają ładnie a wystarczy pociągnąć i się rwą. Możesz podać na to gniazdo zasilanie prosto z akumulatora...
no i po wielu miesiącach auto odpaliło okazało się że wiązka podłużnicy była w masakrycznym stanie i na dodatek padnięty moduł PATS.Po wymianie modułu i ponownym zakodowaniu kluczyka autko odżyło.dzięki za pomoc wy uruchomieniu auta
Witam Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki , A-klasa, rok produkcji 1998 1,7 CDI .Auto miało lekką stłuczkę przodem przy v30 km/h (zagapienie) ,wymieniłem maskę, komplet chłodnic, wzmocnienie czołowe ,lampy,belka była nietknięta,uszkodzenia były tylko powierzchowne ,główna konstrukcja jak podłużnice ,wózek nie tknięte ,żadna poduszka nie wystrzeliła...
(at)ElektrodaBot 1. Czy masz dostęp do schematu elektrycznego tego konkretnego modelu Movano z SID310? Odpowiedź: Nie mam. Proszę prześlij jeżeli masz dostęp. W załączniku jest foto naklejki sterownika oraz jego pełen odczyt. 2. Czy auto miało wcześniej jakiekolwiek modyfikacje lub naprawy elektryczne mogące wpłynąć na instalację 5 V? Odpowiedź: Nie,...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Nie jestem przekonany czy uszkodził sie kalkulator. Raczej zaczął bym od okrągłych złączy na lewej podłużnicy. Może coś tam zgniło?
podczas wymiany kompresora nie ma tam masy z podłużnicy w okolicy? Od wyjecia systemowego przekaznika nie palą sie bezpieczniki i kostki.
auto 100% proste, cale w oryginale prócz maski 180 um widac ze byly odpryski tak to fachmany porobili, Fartuch podłużnice proste fabryczna masa, zgrzewy, zero zniekształceń. Co do pompy jutro z rana wyciągnę ją(taki jest plan), po zdjęciu łapy kola pasowego i uniesieniu lekko silnika będzie spoko dostęp i jak zejdzie dobrze koło to i pompę jakoś wymęczę....
Nie wiem w którym miejscu znajduje się dokładnie ten moduł i ewentualnie jak się do niego dostać spod maski i bez kanału. Przeważnie jest na lewej podłużnicy z przodu. A bezpiecznik też mnie się wydaje że jest pęknięty. Kuzwa do czego to doszło?
Skrzynka bezpieczników BM posiada moduł eletroniczny i przekażniki ,rozprowadza zasilanie na pompę paliwa,sterownik silnika,ABS itp. Sprawdż masy przy reflektorach na podłużnicy.
Ale słuchaj, to nie takie proste. W tym pojeździe masz trzy reżimy pracy wentylatorów-praca szeregowa ( wtedy pracują dwa ze zmniejszoną przędkością obrotową), praca równoległa ( pracują na pełnym ciągu) i praca jednego wentylatora. Jest to realizowane układem przekaźników, które sa zaraz koło wentylatora, z przodu chłodnicy, pod zaślepką.Ten układ...
Podepnę się pod temat. Pacjenci Golf IV oraz New Beetle , obie sztuki z rocznika 1999 i o kodzie motoru AQY. Klimatyzacje manualne. Obie osobiście podpiąłem pod stację TEXA i są po "serwisie" układu tj. 725 g czynnika , test szczelności wg stacji "ok". W obu przypadkach bezpieczniki także te na aku niewiarygodnie OK (dawno tak ładnych nie widziałem)...
Za mało danych,domyślam że że to chodzi o model z modułem EDIS4. Częstą przupadłością jest utrata masy na moduł.Do wtyczki dochodza m.innymi dwa kable brązowe.Na obydwu ma być 100% masa.Aby to skontrolować należy wziąć zarówke reflektorową,jednym końcem dołaczyc do plusa zasilania i drugi koniec dołaczać do kabli brązowych.Zarówka ma jasno świecić.Masa...
Nieustannie świecące światła wsteczne, w VW t5 1.9 2012 r. produkcji. Po dotknięciu kabli przy czujniku, problem znika ale tylko do momentu wrzucenia wstecznego biegu. Wtedy cały system wraz czujnika... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest czujnik biegu wstecznego F4 (dwa piny na obudowie skrzyni) lub przetarta/ściśnięta wiązka...
Zaworem pompy steruje moduł (electronic control unit) umieszczony w komorze silnika w okolicach podłużnicy. Zacząć trzeba od sprawdzenia przejścia pomiędzy zaworem a tym właśnie sterownikiem. Sterownik silnika umieszczony pod schowkiem pasażera, jest nadrzędnym system który steruje tą czarną "puszką". http://www.toyota4wd.dk/Teknik/RM617E/RM...
Problem rozwiązany: wyświetlacze zasila LM7808 w module sterującym ogrzewaniem, który sobie dyndał, natomiast zawór cieczy do nagrzewnicy otwiera wężyk z białym paskiem, który wychodzi do komory silnika przy samej podłużnicy i ciężko go znaleźć
Witajcie Chrysler Voyager (w wersji Dodge Caravan / RAM VAN) z 1999/2000r. silnik: 2,4 benzyna+LPG Problem z wentylatorami. Przy zimnym silniku włącza się i wyłącza, kręci się ok 15-50 sekund i wyłącza się na chwilę i tak w kółko.... Czasami jest na 15-30 minut spokój, potem znów to samo. Przy ciepłym oczywiście też. Kupiłem moduł (4 piny) i chce wymienić...
Wiązki były regenerowane przez użytkownika forum "Hans 30" z poznania auto jest miesiąc po odbiorze. W kosztorysie miałem: Moduł PATS + ECU ,Skrzynka Bezpiecznikow L+P Wiązka, Naprawa instalacji w Kabinie Wiązka na podłużnicy +pas Przedni Wiązka Silnika + osprzęt silnika Bagażnik ty Instalacja pompy paliwa. Dodano po 41 No to już raczej nie powinny...
Witam serdecznie. Mam problem z Micrą. Przypadek dosyć dziwny bo auto po nocy nie chce zapalić (brak iskry). Po diagnozą zarówno ST-6000 jak i Lunch brak błędów zarówno w ECU silnika jak i immo. Kontorlka od immo gaśnie auto kręci ale niechce zapalić. Na cewkach jest zarówno +12V jak i masa ale na trzecim przewodzie brak sygnalu ze sterownika. Co bylo...
Rozebrałem moduł UPC i okazało się, że nasi tu już byli. Upalona była wtyczka szara PPH1 GREY pin nr 3 "Masa elektroniczna przedniej podłużnicy z lewej strony" i chyba ktoś zrobił baypas do nóżki przekaźnika ze zdjęcia. Tylko nie wiem do czego ten przekaźnik jest. Czy możliwe że przez ten baypas wyrzuca błąd ?? https://obrazki.elektroda.pl/5176565400_...
Gdzie jest sterownik świec żarowych w Focusie 1,6 tdci 2009 (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot AI: Czy występują jakieś objawy lub problemy, które skłoniły Cię do poszukiwania sterownika świec żarowych? Tak info o awarii silnika AI: Czy sprawdzałeś już coś wcześniej, aby zlokalizować sterownik świec żarowych? świece żarowe ok Bezpośrednia odpowiedź...
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Auto po kolizji, wybuchła poduszka kierowcy i pasażera. Moduł był u elektryka, naprawiany, wymienione poduszki, taśma kierowcy, pasy. Problem w tym, że kontrolka aibagu wciaż miga (sekunda mignięcia, sekunda przerwy). W czym może być problem? Błąd z komputera: 01321 - control module for airbags (j234), 49-10 - no communications - intermitten Ps. mam...
Uwaga problem rozwiązany :D , okazało się że na sterowanie cewki (kabel zielono czarny) jest podawane stałe napięcie o wartości 6.8V pomyślałem że padł tranzystor w digiplexie, ale co ciekawsze po wyciągnięciu digiplexa ze złącza na pin 11 i sterowanie cewki nadal jest podawane napięcie 6.8V. Tak więc przez cewkę płyną prąd o wartości 0,9A, jak na mój...
Witam! mam problem z wentylatorem klimatyzacji/silnika w peugeocie 406 po lifcie 2,0hdi. Gdy włączę klimatyzację co jakiś czas zapala się duża kontrolka stop-u pomiędzy zegarami, wentylator się nie załącza, gdy klima jest wyłączona wszystko jest ok. Byłem na komputerze z nim i pokazało błąd: 1519 ELEKTRONICZNY WENTYLATOR SILNIK/KLIMATYZACJA ZAKŁÓCENIA...
Ma mieć około 600-800 om.99% przypadłości związanych z brakiem iskry w fiatach Tipo\Tempra na digiplexie jest spowodowane utratą masy na moduł.Wyciąg wtyczkę z modułu,odnaleź tam czarny przewód,i przedzwoń go na masę.Jak masz powyżej 2 omy to masz uwalone masowanie.Ta masa jest podpięta na lewej podłużnicy,pod akumulatorem.
Usterka naprawiona kosztem dwóch dniówek w pracy...Wiązka przy silniku to jakiś koszmar, szkoda opisywać co zobaczyłem rozplątując tę zagadkę...i jakim cudem to jeździło to już zupełnie nie mam pojęcia.Natomiast cały problem tkwił w innym miejscu.Wiązka podłużnicy w stanie nienagannym, wszystkie przewody miękkie i bez śladów uszkodzenia, ale...od modułu...
Witam Koledzy mam problem z fabią, po przekręceniu zapłonu jak i po zapaleniu silnika, migają kontrolki kierunkowskazów i kontrolka akumulatora czasami nie działa wspomaganie, były też problemy z prędkościomierzem i wskaźnikiem paliwa. Silnik trochę poszarpuje jak się rozgrzeje. Interfejs odczytał błąd 01314 "Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika...
Witam, Auto to fabia z 03 r z 1.4 tdi na pokładzie. wspomaganie to koyo Problem jest taki ze raz jest wspomaganie raz nie ma, 1. olej jest ok 2. Zasilanie na pompie tez 3. wiązka w podłużnicy sprawdzona 4. czujnik kata skretu kier w module wspomagania 44( widzi reakcje na kierownice) chociaz w centr zesp elektr 09 i canie 19 wywala bład braku komunikacji...
a klima wystartowała po wymianie czujnika? Ja też mam problem z Ibizą z 2005r. VAG pokazuje błąd braku zasilania na czujniku ciśnienia. Na krótko podając plusa w kości czujnika wszystko startuje czyli kompresor załącza wentylator rusza klima chłodzi. Pytanie tylko gdzie zaginęło zasilanie? Na panelu sterowania pulsuje napis AC. Uszkodzona była czujka...
Witam Mam coś podobnego W moim Voyku (w wersji Dodge Caravan /RAM VAN) z 1999/2000r. ale z silnikiem 2,4 benzynowym problem z wentylatorami. Przy zimnym silniku włącza się i wyłącza, kręci się ok 15-50 sekund i wyłącza się na chwilę i tak w kółko.... Czasami jest na 15-30 minut spokój a potem znów to samo. Przy ciepłym oczywiście też. Kupiłem moduł...
Witam Ford Mondeo MK4 2008 Kombi 2008 1.8L tdci czujniki parkowania przód i tył .Autko kupiłem kilka tygodni do tyłu .Handlarz mówił mi ,że niby uszkodzone dwa czujniki parkowania. Dziś odebrałem kabel do diagnostyki. Forscan wypluł ,że niby cztery czujniki z przodu uszkodzone? Z tyłu nic nie wyskoczyło .Gdy wrzucę wsteczny piszczy. Pisk ciągły ok....
Słuchaj, a czemu masz napisane w specjalizacja elektryka samochodowa jak widzę żeś jest totalny lamer? Ja to bym się wstydził. Słuchaj lamerku: -nie hall a czujnik magnetoindukcyjny -i na kablach pomarańczowych i na zielonych będzie napięcie bo się zamyka przez uzwojneie pierowtne cewki. A teraz lameruniu parę złotych porad: -wypniesz wtyczkę z digiplexa...
Witam Dopiero nabyłem Picanto i ma ono kilka usterek. Po pierwsze nie pokazuje rozgrzewania silnika niebieską kontrolką. Po włączeniu zapłonu świeci tylko czerwona kontrolka. Po drugie nie działa alarm fabryczny, to znaczy dioda mignie jeden raz ale przy włączaniu kierunków. Czy jest jakaś dodatkowa centralka alarmu? W skrzynce bezpieczników pod deską...
Witam, trafiła do mnie Skoda Fabia I z roku 2006. Przestał działać centralny zamek i sterowanie elektrycznymi szybami. Alarmu jakiegokolwiek brak, otwieranie auta jest tylko kluczykiem bez żadnego pilota. Wszystkie bezpieczniki przepatrzone optycznie, a podejrzane sprawdzone omomierzem. Pierwsze co sprawdziłem to stan wiązki w gumowym przejściu między...
Witam. Mam Corsę F 21r. która nie posiada czujników parkowania i kamery cofania. Temat kamery poruszę oddzielnie. Jeżeli chodzi o parki to chciałbym się poradzić jaki moduł musiałbym kupić aby uruchomić przód i tył. Czy to może być PSA ECU 4 CH. Valeo na tył czy może jakiś inny, który obsłuży przód i tył jednocześnie. Z tyłu w bagażniku jest kostka...
Witam!! Znajomemu padła fabia z silnikiem 1,4MPI (czeski). Przyjechał do domu wyłączył silnik i zostawił auto na noc. Rano silnik odpalil na chwile i zgasł, po czym nie można go wcale uruchomic przez dluższy czas. Po kilku minutach znowu złapie na moment i zgaśnie. VAG pokazuje błędy: silnik: 18056 Magistrala CAN uszkodzenie brak osprzętu/ nie związany...
Moduł sterujący wentylatorami jest w okolicy lewej lampy, wentylatory mają trzy reżimy pracy-praca szeregowa, praca równoległa, pracuje jeden. Sprawdzić same wentylatory ( zużywają się szczotki) i sprawdzić bezpieczniki mocy. Jest jeszcze szansa że jest ugnita wiązka koło podłużnicy.
O rany! Do moduły dochodzi wtyczka, ma ona około 13 pinów. Do dwu pinów dochodzą brązowe kable, z tego co pamiętam na 3 i 9, zresztą nieważne, brązowe. Gubi się masa na jednym z nich, ta masa jest uskuteczniania kabeloczkiem dokręconym na podłużnicy. Trzeba wziąć żarówę, dołaczyć do plusa z jednej strony a z drugiej szukac czy jest ta masa czy jej nie...
ten akurat byl przykręcony bezpośrenio do podłużnicy dostałem takie już 2 ale kazdy chorował na to samo-brak sterowania cewką 1-4 lub 2-3. odsyłałem- są rzadkie jak rozwolnienie i mają wszystkie ten sam ból jaka cena? na prv
podłużnica octavia wiązka podłużnica wymiana podłużnica
silnik stycznik gwiazda trójkąt włączyć amperomierz schemat regulator obrotów metabo
płyta indukcyjna amica synology ds220
Jak podłączyć zewnętrzne źródło do radia Philips Car 400 w Oplu? Zrozumienie oznaczeń ogniwa Parkside UTC 18650 3,6V 1350mAh