Jest na prawej podłużnicy, obok miejsca jak się podłużnica łączy z pasem przednim.
Jeśli szukasz włącznika wentylatora,to steruje nim komputer silnika poprzez moduł na podłużnicy poniżej filtra powietrza,a jak czyjnika temperatury silnika to na termostacie.
A ich gniazda?Wentylatory sprawdź na krótko bo może najpierw jeden potem drugi przestał chodzić.I na koniec zasilanie modułu wentylatorów,ten na podłużnicy, oraz sam moduł.
Moduł chłodzenia, ten na podłużnicy jest diagnozowalny interfejsem. Od tego trzeba zacząć.
Zwieraj piny we włączniku bimetalowym w chłodnicy masz tam plus i 2 piny od biegów.Jesli dziala to może być włącznik. Jeśli brak reakcji sprawdz żarówką czy dochodzą oba napięcia na wentylator , Bieg 1 i 2 osobno. Jeśli tak uszkodzony wentylator jeśli nie moduł na podłużnicy ,zasilanie, itd
Lewa podłużnica, pod spodem.
pod lewą podłuznicą, przy zderzaku
Jeżeli masz oryginał to z czym problem ? Co do haka to montaż w podłużnice pod zderzakiem. A co do elektryki to moduł sterownik haka w bagażniku , wpinasz się oryginalnymi wtyczkami wszędzie :)
Dokładnie tak jak pisze "grala1", pod samochód i po lewą podłużnicą jest moduł wentylatorów i klimatyzacji, bardzo często jest on zalany lub ma zgnite przewody. Daj znać czy włączenie klimatyzacji rozumiesz poprzez naciśniecie przycisku tylko czy fizyczne załączenie się sprzęgła kompresora??
Nie ma przekaźnika wentylatorów ,jest moduł sterowania wentylatorami umieszczony na lewej podłużnicy pod filtrem powietrza.Sterowanie obrotami następuje z ECU. tak wygląda http://www.allegro.pl/item1019297583_chr...
Jeżeli to klima to wentylatorem steruje moduł przy podłużnicy ,jeżeli klimatronik to inna bajka.
Witaj. Moduł abs/esp masz na pompie abs pod podłużnicą lewą. A napięcie jak sprawdzasz na wtyczce to tylko przy podłączonym czujniku. Najlepiej wbić igłę od strony wtyczki by nie niszczyć izolacji. A prędkość obserwować w blokach pomiarowych tylko w formie wykresu.
Z modułu na podłużnicy też wychodzi tylko 9 V ?
Błędy do odczytu,problemem może być sam ECM jak to w łopelach. Masy do sprawdzenia a nie dokładanie na zasadzie bo może może coś pomoże. Multitimer jak najbardziej do sprawdzenia a wycieraczki może po prostu stoją na tulejach? Do tego moduł na podłużnicy też może być zielony. Raczej bez dobrego fachowca nie poradzisz.
http://obrazki.elektroda.pl/9822195900_1... Lewa podłużnica, przy podszybiu, pod plastikową osłoną
7.8V to jeśli miernik nie kłamie, to problemu szukał bym w masie. Pin 3. Ew ugnita wiązka modułu haka lub sam moduł. Jak oryginalny to lewa podłużnica, przy końcu pojazdu. Takie "cóś" przykręcone pod skosem. Lub przy samej ramie haka. Zobacz jeszcze czy licznik kilometrów nie zaczął migać. To znak że moduł ugnił definitywnie
Tam moduł na podłużnicy,gdzie mierzysz ten brak napięcia?
Moduł wentylatorów na lewej podłużnicy
Wydaje mi się ze problem będziesz miał z modułem na podłużnicy.
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Micra K12 ma moduł komfortu na bank. a w moim przypadku brzęczenie przekażników było spowodowane z przegnitym przewodem masowym na lewej podłużnicy w komorze silnika.
Wiatrakami steruje moduł na lewej podłużnicy (Bitron)
Sprawdź moduł wentylatorów z przodu pod lewą podłużnicą. Albo czujnik ciśnienia uszkodzony, albo ten moduł.
Moduł wentylatorów na początek pod aku na lewej podłużnicy. Bezpieczniki i ich gniazda na aku.
Jeśli już coś takiego budować i żeby nie trzeba było regulatorów obrotów to na dieslu To się tak robi że montuj się tempomat a częstotliwośc wchodzi jako sygnał prędkości. W tym silniku występuje tempomat jako oddzielny moduł na podłużnicy. Tylko niech się autor pochwali jakiej mocy jest prądnica? Bo to ważne.
podczas wymiany kompresora nie ma tam masy z podłużnicy w okolicy? Od wyjecia systemowego przekaznika nie palą sie bezpieczniki i kostki.
Tą masą steruje moduł zabezpieczeń i połączeń pod maską ( skrzynka bezpieczników i przekaźników) . Ona dostaje sygnał po sieci CAN z modułu zespolonego w kabinie aby wysłać masę do tego przekaźnika . Z kolei moduł zespolony musi dostać info z haka przyczepy ( dokładnie tak , ponieważ te "obrysówki" podłączyła firma zabudowująca pod wyjście świateł pozycyjnych...
Przy lewej podłużnicy jest moduł chłodzenia i sterowania klimatyzacją. Bardzo często są uszkodzone. Następnie do sprawdzenia czujnik termiczny w chłodnicy 3pinowy. Oczywiście same wentylatory na początek
Zapomniałem odpisać. Oczywiście autko już dawno naprawione. Winny uszk moduł ABS, wiązka na podłużnicy + BSM. Pozdr
A to ciekawe, ostatnio robiłem klientowi W164, też siedmioletni i spód nie zachwycał. Nie zachwycała też góra- moduł SAM tylny zamontowany w dół od tylnej prawej lampy- zalany wodą. Przyglądnąłem się uszczelnieniu tylnych lamp, i powiem prawdę, że maluch miał to lepiej rozwiązane.
Regulacja obrotów w nim jest bezstopniowa , steruje nim moduł umieszczony na podłużnicy . Po podłączeniu wentylatora na krótko skręci się jak wściekły .
Cześć, odświeżę temat, ale w drugą stronę, a dokładnie szukam schematu wiązki prawej podłużnicy od wysokości modułu ABS/podszybia. Jakiś idiota odciął wszystko - próbuję odbudować, nie mogę kupić na popularnych serwisach. Halogen, zwykły reflektor/lampa, sygnał dźwiękowy, chyba klima czujnik, oraz chyba czujnik zderzeniowy na środku oraz możliwe, że...
Obok termostatu wkręcony w blok. Wentylatorami steruje moduł, czasami się uszkadzają. Moduł albo jest na podłużnicy albo za lewą lampą.
Trzeci bezpiecznik jest od pompy, piszesz że ciągłość jest a na wtyczce brak zasilania więc może nie do końca wtykasz przewody pomiarowe we wtyczkę lub brak jest masy jeżeli bierzesz ją z tej wtyczki. Co do wiązki na podłużnicy to tam czasem kable wyglądają ładnie a wystarczy pociągnąć i się rwą. Możesz podać na to gniazdo zasilanie prosto z akumulatora...
W aucie gdzie jest moduł centralnej elektroniki sterowanie alternatorem jest z tego modułu. Niebieski przewód alternatora z zacisku D+ idzie do modułu centralnej elektroniki, zacisk T18a/9, wtyczka XS4. Moduł centralnej elektroniki steruje lampką w liczniku za pomocą CAN. Przewód zanim trafi z alternatora do modułu idzie przez 14 pinową wtyczkę po lewej...
Moduł masz na lewej podłużnicy pod akumulatorem . Przykręcany na dwie śrubki 6 od góry. MOżesz go rozebrać i poszukać zimnych lutów i sprawdzić stan złącz. Niestety nie mam pod reką schematu to tego rozwiązania. Ale wychodzi na to że to ECM włacza wentylatory przez ten moduł, a info jest brane z czujnika na obudowie termostatu . Nie są włączane przez...
moduł jest po lewej na podłużnicy, mas tam nie było ale zrobiłem i tak nie pali.
Dwie rzeczy -masowanie modułu-złączka na podłużnicy, poniżej akumulatora, kabel czarny, samiczka obudowana białą plastikową fiszką ( koroduje i nie łaczy)-patrz tu, fotka ostatni temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic74... -czujnik wału
W instrukcji modułu jest napisane że bezpiecznik 15A jest wymagany więc gniazdo w bagażniku odpada. Mam juz ostatnie pytanie, bo montaż haka w tym aucie i często w Hondach wiąże się z wycięciem "okienek" w podłużnicach z tyłu. Czym to skutecznie zabezpieczyć żeby nie rdzewiało później?
Proszę sprawdzić termostat wentylatora (elektryczny, nie mechaniczny) oraz przekaźnik tego wentylatora. termostat wentylatora powinien być wkręcony w chłodnicę a przekaźnik w skrzynce bezpieczników pod maską, jeżeli nie tam to prześledzić czy przewody od wentylatora nie idą w kierunku małej skrzyneczki (modułu wentylatora) montowanego w okolicach podłużnicy.
Witam. Kupiłem taki pojazd VW T-Roc z 2019 roku po lekkim strzale, auto wstępnie zostało przez poprzedniego właściciela zdemontowane i coś tam dłubał. Okazało się, że kable na lewej podłużnicy są ucięte i największym problemem jest podłączenie przedniego radaru (sensor wykrywający przeszkodę, który współpracuje z aktywnym tempomatem). Wtyczki brak,...
Oprócz tego modułu w kluczowych miejscach pojazdu umieszczone są czujniki zderzeniowe (słupki, podłużnice its), oraz czujniki osób (na pewno pierwszego rzedu, pozostałych nie wiem). Prawdopodobnie połączenie ujemnego przyspieszenia oraz konkretnego czujnika powoduje wyzwolenie konkretnej poduszki.
http://obrazki.elektroda.pl/6313009000_1... Moduł wentylatorów na lewej podłużnicy, pod reflektorem.
Zwarty moduł sterowania wentylatorami (na lewej podłużnicy, pod reflektorem), brak sygnału z czujnika temp. płynu, brak sygnału z presostatu klimy lub uszkodzona instalacja tych podzespołów
Tak bezpiecznik nowy. Dzisiaj jeszcze sprawdziłem zrobiłem trasę 20 km bezpiecznik jest delikatnie letni. Wyciągając go można spokojnie złapać za piny. Wtedy nie było mowy po 5 minutach żeby go złapać. Zobaczymy co będzie dalej najwyżej jeszcze przychodzi mi do głowy sprawdzenie modułu wentylatorów tego co jest pod podłużnicą przy akumulatorze na dole.
Moduł jest na wentylatorze czy na podłużnicy? Jak mogę go sprawdzić, czy na komputerze wyjdzie ta usterka? Kiedy załączę klimę i wyłączę, to jest ok, ale kiedy załączy się, gdy chce schłodzić silnik, to nie wyłącza się — dopiero jak wyłączę zapłon, to się wyłącza. Dodano po 6 minutach: https://obrazki.elektroda.pl/9097186500_... Dodano...
Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują na czujnik temperatury płynu chłodzącego. Ewentualnie problem w wiązce na lini czujnik-sterownik silnika. Dodatkowo kontrola złącza modułu wentylatorów na obecność zanieczyszczeń(lewa podłużnica za zderzakiem).Ale to pewnie zostało zrobione przy okazji niepotrzebnej podmiany modułu. Dziwne że nic na diagnozie...
Witam. Moje scorpio 2.0l 16v zaczęło przerywać, szarpać..., potem gasło, połatana została wiązka ta przy podłużnicy do modułu zapłonu. Przejechał kilnanaście km. i zaczął przerywać, gasnąć i teraz już nie odpala. dla pewności kable we wiązce zostały wymienione jeszcze dalej, do samej podłużnicy. Nic to nie dało... Nie dostaje paliwa, jeśli odpali to...
To temperaturę masz w normie kolego.😏. Co do włączania się wentylatora zagladnalbym w poszukiwaniu "zieleniny" czyli zgnilizny przy module chłodzenia przed lewym przednim kołem na podłużnicy.
nie pamietam jak w polo ale w golfie moduł wentylatorów jest pod aku taka czarna prostokatna skrzyneczka w dwoma wtyczkami przykręcana przy podłużnicy. Sprawdź tam zasilania i przejscie od modułu do sprężarki i pozostałe sygnały dochodzące do modułu. A tym czujnikiem temperatury nie przejmuj sie aż tak bardzo.
podłużnica octavia podłużnica naprawić wymiana podłużnica
pralka amica pc5580b425 chlodziarko zamra flashowanie telefonu samsung
panasonic divix telewizja panasonic divix telewizja
Migająca dioda na dekoderze - przyczyny i rozwiązania Hotpoint LTF 11H132 O EU – nie pobiera wody po wypompowaniu, diagnostyka presostatu i elektrozaworu