Według tych schematów ten bezpiecznik zasila: 261 - radio 653 - wyświetlacz radia 619 - wzmacniacz anteny 213 BA - lampki do czytania C - zdalne załączanie świateł ostrzegawczych 225 - złącze diagnostyczne 247 FED - podświetlenie deski rozdzielczej bez tachografu https://obrazki.elektroda.pl/7985550100_... https://obrazki.elektroda.pl/4216176300_...
Typowa usterka clio3/modus, przerabiałem to. Woda w module BSI, , wylanie na krótko pomaga Szkoda nerwów - trzeba wydać 1200pln na nowy moduł z poprawioną obudową czyli z odprowadzaniem skraplającej się wody. Warunek - musi być ten sam numer co na oryginale!
Witam,Moduł gadaczki znajduje się nad schowkiem pasażera.
Dowolne 2 diody prostownicze. https://obrazki.elektroda.pl/9651314200_...
Moduł padł, obecnie przerywacz z aparatu zapłonowego mam wpięty bezpośrednio do cewki i jeździ, jednak chciałbym zamontować moduł. A może da się naprawić ten stary moduł? Miałem kilka lat temu Renault 5 z takim samym zapłonem i też padł mi moduł zapłonowy - po dłuższym zostawieniu włączonego zapłonu przy wyłączonym silniku. Rozciąłem blaszaną obudowę...
104 stacyjka, 247 licznik , 363 synteza mowy, 156 czujmik ham. ręcznego, 172 św.prawy tył, 173 św.lewy tył, 166 i 167 podświetlenie tablicy rej., 226 św. prawy przód , 227 św. lewy przód, 160 czujnik pedału hamulca, 645 moduł połączeń kabiny, 260 skrzynka bezpieczn., 209 włącznik świateł, 277 moduł DE FIL
Proponuje użyć lusterka:D Napewno pomoże...
Bardziej bym się zastanowił nad tym modułem 1702387087. I jeszcze jedno pytanie, czy masz szyberdach w samochodzie i czy jest on elektryczny czy może też na korbkę.
Jak dobrze obrobiona 24c16 to musi palić,w UCH masz dopasowanie wspomagania.Jest jeszcze taki programik pod clipa do takiej operacji
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
Jak masz CLIP to nie ma problemu.
W module USM pod maską nie ma immo. Komplet immo to sterownik silnika, uch pod kierownicą, kluczyk i moduł wspomagania
Zwarcie może robić moduł ecas.
Schemat masz na priva. 247 to tablica . 645 to moduł kabiny UCH aczkolwiek mało potrzebny bo podaje tylko zasilanie dla czujnika .
Pod plastikiem między fotelami
Który moduł wymieniłeś i jakie ma numery stary i nowy? Lampy z xenonem skrętnym czy bez?
CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
Moduł haka.
Jedna z opcji to sterowanie masą właśnie na cienkich przewodach. Musisz sprawdzić żarówką czy jest "gruby" plus i minus. Potem podajesz przez probówkę masę na cienkie kabelki. Ale prawdopodobnie co się bardzo często zdarza padł sam moduł na silniku.
Cortunio ma moduł gdzie jest tylko ładowarka USB i nie ma gniazda do kabla USB (do CBOX). Próbowałem zasilić moduł 5V przez przewody z niebieskiej wtyczki. 3 przewody są bezpośrednio do gniazda jack, zostają 3 wolne. Różne kombinacje testowałem i nic. Może jednak ten moduł jest bardziej inteligentny i działa dopiero razem z C-BOX po skonfigurowaniu...
Może być taśma, może być też moduł UCH jak też kostka przy klaksonie, kable. Jeśli masz jakiś dokładany alarm to też może być przyczyną. Taśmy jak i moduł nie są drogie z tym że moduł trzeba programować. Z dwojga złego lepiej jak tylko taśma :-)
Czerwone kabelki często się trzymają ale druciki wewnątrz są połamane. Trzeba urwać, wydłubać resztki ze złącza i równo obcięty przewód wcisnąć na nowo. Jeśli światła gasną z zapłonem (raczej otwarciem drzwi) to moduł UPC bym zostawił na koniec.
LENIWIEC_PL dzięki. Już udało mi się ustalić jego położenie, natomiast liczyłem że może ktoś przy okazji wyjaśni jak go wymontować bo po ustaleniu gdzie jest to kolejny problem. Niestety co do wymontowania doszedłem do takiego samego wniosku co kolega LENIWIEC_PL . To jakieś nieporozumienie!! Podsumowując jak będę kiedykolwiek chciał kupić francuza...
orginalne tranzystory posiadają symbol: T1829-1 MEXICO 9215 tych raczej nie dostaniesz ja dałem zamienniki :BDX66C 0650 Mam ten sam problem ,z netu ściągnąłem orginalny moduł ale mam problem z podłączeniem i przy okazji prośba chodzi mi o samo podłączenie tego elementu ,jak podłączyć przewody ,jakie klory . Nie miałem połączenia kostką była "pajęczyna"...
Sterowanie szybami jest wbudowane w moduł UC-BIC . Przekaźniki wlutowane na stałe do modułu. :cry:
To nie jest moduł a złącze adaptacji. Masz zamontowany kit w celu zmiany sterownika na młodszej generacji. Miałeś Autotronic 2 a masz teraz Autotronic 3
Wyciąg moduł uch pewnie dostał wody.
pin 27 to sygnał na moduł zapłonu (cewkę).
A jakież tu masz uszkodzenia. Na początek delikatnie szczoteczką drucianą usuwasz ten szary syf. Potem wszystkie "zainfekowane" luty odnawiasz przez lutowanie ze specjalną chemią. To jest dopiero początek choroby i łatwo wyleczyć.
Nie ma tam żadnego modułu akumulatora, wzbudzeniem steruje moduł zasilania komory silnika USM obok akumulatora
Podłączyłeś nagrzewnicę pod dwa przewody: czerwony i czarny. Modułu nie ma, jak napisałeś, zostały tylko przewody. Interesuje mnie, gdzie te dwa przewody zasilające moduł były podłączone.
DOTYCZY KANGURA 2003 KIERUNKI Witam kolego jak ci w czymś pomoże schemat elektryczny na jakim pinie co się znajduje to dodam obraz żebyś mógł skorzystać. A z własnego doświadczenia wiem że musi się zgadzać numer UCHA jak na orginalnym w aucie był a jak wsadzisz używane o takim samym numeże to musi być czyste UCH i jeszcze trzeba przeprowadzić konfiguracje...
Renault master ad niebieski moduł komputera brak komunikatu (at)ElektrodaBot
Przyzwyczaić się do tego, przerabiałem to w innych Renault i Dacia (moj własny służbowy), rano kręci wolnej i jakby z oporem, potem rozruch jest ok, nowe świece, moduł świec, rozrzusznik sprawdzany, klemy masy i nawet akumulator (to w nim upatruję winy) i bez efektu, zupełnie jakby ECU kazało robić dłuższy rozruch, a po co? Może aby przerzucić olej...
(at)ElektrodaBot Przepraszam, źle się wytłumaczyłem. Chodziło mi o to, że kupiłem kompletne urządzenie, a nie MOSFET Dzięki za info. Dla porównania znalazłem również ten film, który pokazuje dokładnie, gdzie umieścić kontroler prędkości w kanale. Czekam na komentarze końcowe i zamykam wątek. Jeszcze raz dzięki! Krótkie podsumowanie tego, co ustaliliśmy...
Jeżeli pasek z bendiksa będzie dłuższy o jeden ząb, nadal będzie pasować. W tym wypadku po jego zwinięciu do kształtu koła będzie ono miało średnicę większą o długość dodatkowego zęba. Jest więc możliwe dopasowanie. Zostało zadane kilka pytań, na które nie odpowiedziałeś. Między innymi było też pytanie o to, czy są różne koła do tego silnika. Odnośnie...
Podłącz pod coś mondrzejszego a nie pod Commodore64, impulsy na moduł cewek idą czy brak.
Dokładnie na blokadach a nie mazanie markerem cekawe jak moduł wtryskiwaczy i same wtryski lepiej sprawdzić
Wymieniłem moduł pod fotelem z tyłu, jednak nie przyjmuje fabrycznego kodu. Czy mam rozumieć, że zamontowałeś takie samo lecz drugie radio i próbujesz odkodować je kodem jaki miałeś do tego fabrycznego ? Jeśli tak, to ten drugi moduł na pewno nie zaakceptuje kodu od tamtego (fabrycznego).
Na 99% zimny lut na module na centralnym zamku,przy przekaźniku. Moduł znajduje się pod licznikiem. Pozdrawiam.
Moduł UPC (moduł komfortu) nie ma związku z immo (z tego modułu wychodzi zasilanie do blokady kierownicy - a to już ma związek z immo). Demontaż bardzo prosty tak samo jak i montaż. Do demontażu koniecznie wymontować akumulator. Na module jest numer fabryczny (początek 82 .... ) i małym drukiem x84 n1,2 lub3 należy kupić moduł o tym samym oznaczeniu...
Podłączając radio do zasilacza dostaję informację o 1v i 3.3A obciążeniu. Czyli radio dławi zasilacz. Zacząć od usunięcia zwarcia - w obwodach wejściowych zasilania - np. dioda zabezpieczająca, kondensator na wejściu 12V, końcówka mocy (jednak ją byłoby "czuć") itp. Powinien wystarczyć omomierz. A dalej to zagadka - 10V na module zamiast 3V3 przy 1V...
Ta dioda to tzw. transil. Ma za zadanie zabezpieczyć resztę elektroniki przed przepięciami i skokami napięcia w instalacji. We w pełni sprawnej instalacji po zadziałaniu spalić się powinien bezpiecznik na danym obwodzie ( chyba, że kierowca już zdążył zmienić z oryginalnego np. 10 A na 40 A). W przypadkach które spotkałem, przyczyną spalenia było uruchamianie...
Czyli na szczęście odpadł problem wody w instalacji. Pozostaje sprawdzenie wtyczki lub wtyczek w module bezpieczników w komorze silnika - z racji wieku mogło się tam zacząć coś dziać niedobrego ( przegrzane styki ,korozja na stykach ). Przy odłączonym akumulatorze spryskać chemią do styków i podobnie sprawdzić stan styków w złączach modułu komfortu...
Moduł UCH - autopoprawka musiała mi zadziałać. By się do niego dostać należy zdjąć deskę rozdzielczą. Jest po lewej stronie, pod bezpiecznikami.
To nie jest moduł chłodnicy tylko układ podgrzewania wstępnego , inaczej przekaźnik świec żarowych. Ktoś wpuścił w maliny:D:D
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
W renówce jest klika modeli wyłączników szyb które wyglądają "tak samo" a różnią się budową ( szyby impulsowe i zwykłe) i pinologią ( od różnych modeli samochodów) - wróć do starych przełączników. Rozbierz przełącznik główny od kierowcy i polutuj wypalone luty na mikro przełącznikach. Moduł szyby na silniku drzwi kierowcy jest TYLKO od tego silnika...
Czy później będę mógł włożyć stary moduł żeby wrócić do poprzedniego stanu ??? Tak, nic się nie stanie. Na czym jest ten UPC ?
Sprawdź przewody w drzwiach i przelotce,sprawdź czy UCH "widzi"sterowanie przyciskiem Wymień moduł -nie zamienne (lustrzane odbicie) Przyucz zamknij-otwórz
renault moduł moduł renault kangoo moduł renault nawiew
instrukcja toyoty avensis sterowniki samochodowe synchronizacja maszyna
zasilacz beztransformatorowy vestel 17ips72
Silnik trójfazowy 400/690V Δ/Y – moc w gwieździe i trójkącie, Siemens, ABB, rozruch Y-Δ Schemat elektryczny Manitou 628 MLT/MLA/MVT – diagnostyka, manual, typowe usterki