Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
To jest pogrzewacz elektryczny gaźnika. Niektóre skutery mają takie wynalazki. Z praktyki serwisowej nie spotkałem się nigdy, aby ten element pozostawał sprawny. Niektóre skutery mają dodatkowo moduł sterujący tym elementem, ale też do końca nie rozumiem jak on działa, choć znalazłem w jednej serwisówce jak podano w jakich warunkach (temperatura) on...
No to proszę bardzo propozycje: Skutery Kymco Super 9 (dwusuwowy, stały kąt) - nowe "racing" 180 zł made in tajwan. Z chińskimi podróbkami z Wilmatu nie miałem styczności. Skutery Yamaha Aerox, Jog itp. od 2004 roku - chińskie żółte podróbki na Allegro od 70 zł. Yamaha TZR 50 - moduł MORIC ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu (opóźnianie od pewnej...
Widzę że masz założony tuningowy moduł. Skutery Hondy z końca lat '90, zwłaszcza te przeznaczone na rynek niemiecki, miały w niektórych modelach nietypowe blokowane moduły zapłonowe, do których doprowadzone było zasilanie +12V po stacyjce. To samo w niektórych chińskich skuterach z rynku niemieckiego. Gdy założysz zwyczajny moduł zapłonowy, to robi...
Skutery Baotian mają moduły zapłonowe ze swoim własnym zmienionym pinoutem. Złącze jedna kostka, 6 pinów, 6 przewodów (jeden do czujnika prędkości na sprzęgle). Podłączając zwykłe moduły CDI stałokątowe, złącze jedna kostka, 6 miejsc, 5 pinów, nie będzie iskry. Po przerobieniu złącza będzie iskra, ale przy stałym maksymalnym kącie wyprzedzenia zapłonu,...
Spoko wszystkie skutery jakie miałem do 100km/h jeździły i nikt się nie zlatywał. No chyba że się będziesz przed niebieskimi popisywał, ale to na własne życzenie. Zużywa to się szybciej opony jak zmieni się sprężynę sprzęgłową w skrzyni ;-) Nie zauważyłem znaczącego zużycia 30kkm i skuter dalej daje radę, odblokowanie nie zmienia max obrotów tylko nie...
Witam, posiadam taki problem z Kymco Agility 50 w 4T z 2005 roku. Otóż miałem w nim pasek do wymiany, oraz skuter był zablokowany. Pasek wymieniłem i miałem moduł odblokowany z innego skutera, to słyszałem że te skutery mają blokady modułu. I przed wymianą modułu również skuter nie odpalał, ale jak już zmieniłem moduł było słychać takie pół obrotu...
Znalazlem takie cudo. https://motor-x.pl/modul-sterujacy-72718... Ale cena powala. Ja mam propozycje. Najlepiej bedzie jesli zamiescisz zdjecie górnej części silnika. Przy glowicy. Ja rozumiem kwestie norm eco itd. W tym celu w skuterach stosuje system dopalania spalin ,o ile pamietam. Byly skutery z silnikiem 139qmb, cztero zaworowe....
Mógł bym mi ktoś wytłumaczyć Sprzedawca albo producent
Opis tutaj MN638S Power Tranzystor Darlington http://obrazki.elektroda.pl/8981919300_1... http://www.datasheetarchive.com/MN638S-d...
Co do tego drugiego modułu to nie jestem pewien więc nie chcę cię wprowadzać w błąd ale ja myślę że to coś jak jednostka centralna zbierająca informacje z całego skuterka (wciśnięcie hamulca, podniesiona stopka itd.) żeby uruchomić silnik trzeba spełnić pewne warunki, na pewno jest odpowiedzialny za gaszenie, może i też tam się znajduje jedna z blokad...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
Mój motor to jest gsx400E gk53c. I pasuje od gs500? Albo innego motoru? Skutery i china zostawiam na bok na razie. A jak już to który jest najmocniejszy i bardziej markowy czy niezawodny? Taki co prędzej silnik z super serwisem się rozleci przebieg dwa miliony będzie miał a moduł zostanie cały i zdrowy? To taki china kupię.
Witam. Posiadam przerobiony przez siebie skuter elektryczny, nie znam marki dawcy ale silnik siedzi w Aprilii SR. V-max to około 45-50 km/h. Wszystkie skutery na które nie trafiłem mają identyczne 3-fazowe silniki 72V. Różnią się tylko v-maxem i pojemnościami baterii. Trafiłem na film jakiegoś kolegi z Bliskiego Wschodu, który miał podłączony sterownik...
Czarny może być masą sprawdzić miernikiem uniwersalnym czy jest przejście na masę, czerwony pewnie zasilanie można go podpiąć przez opornik 100 omów do 12 V i sprawdzić czy się nie grzeje ten opornik,
Zazwyczaj chińskie skutery biorą sygnał który idzie do cewki żeby nie targać specjalnie kabla. Przeglądałem instalację od skuterów 2T i 4T i mojego aktualnego junaka. Każdy pisze o obrotomierzach między 2T o 4T i liczbie sygnałów czy impulsów. Stałem się posiadaczem nowych zegarów cyfrowych od zippa quantum R50 2T i zakładałem do junaka 901 4T Fabryczny...
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
włoskie skutery zazwyczaj blokady mają na wariatorze i na tłumiku. Na tłumiku są 2 rodzaje blokad- zwężka w tłumiku lub tzw. "zawirowywacz spalin". Trzeba tą zwężkę czy też zawirowywacz usunąć po prostu. Często też jest blokada na krućcu ssącym -zmniejszona powierzchnia - należy wymienić kruciec. Na wariatorze blokada jest w postaci podkładki między...
Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Silnik przypomina raczej kopię silnika Morini stosowanego przez TGB. Najlepszym rozwiązaniem byłoby rozebranie modułu i zrysowanie schematu, oraz ewentualna próba jego naprawienia. Skutery Bajaj mają podobne rozwiązanie układowe, ale cewkę "starego typu" i moduł na cztery piny. Ciężko byłoby pomóc w przeróbce.
Witam! Mam problem ze skuterem Beeline Veloce 50 Dynamic. Chcialem kupic odblokowany modul, pojechalem do sklepu i panowie wybrali ich zdaniem odpowiedni, podpinamy i za chwile modul sie spalil. Wniosek ze nie pasowal do tej instalacji. W miedzy czasie dowiedzialem sie ze skutery sprowadzone z niemiec maja odwrotnie podpieta mase. Tutaj chcialbym sie...
Czy tak ciezko jest uzyc google ? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
Witam. Mam problem z jednym Peugeotem Elyseo po przeróbce - usunięciu oryginalnego modułu ACI100 i założeniu modułu CD-CDI od chinoli. Przeróbka polega na podłączeniu nowego modułu i wymianie impulsatora na inny (o przeciwnej polaryzacji w celu uzyskania prawidłowego kąta wyprzedzenia zapłonu). Dwa takie skutery przerobiłem w ten sposób i nie było żadnych...
Witam, mam pytanko, nie mogę nigdzie takowych znaleźć, chodzi o konstrukcję obrotomierza elektronicznego do skutera oraz konstrukcję modułu zapłonowego. Moduł zapłonowy zarówno standardowy, czyli z blokadą jak i "tuningowy" bez blokady. Obrotomierz jeżeli to komuś pomoże do skutera Zipp Quantum, silnik dwusów. Natomiast moduły ogólnie do Zippa. Z góry...
To spr. instalacje, zasilanie do modułu i czujnik. Jak tu bęzie ok. to siadł moduł.
Plus to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Zwykle poziom oleju wskazywany jest przez kontrolkę (symbol oliwiarki) i raczej nie jest "wpięta" pod moduł zapłonu. Czy próbowałeś uruchomić silnik po wlaniu (np.około 1 cm3) benzyny wprost na tłok. Jeśli silnik nie "zaskoczył" po takiej próbie, to albo nie ma kompresji (zatarty lub zużyty), albo też szwankuje elektronika tj. moduł, impulsator, świeca...
Silniki PODRÓBY Hondy nie mają zmiennego kąta wyprzedzenia, jedynie skutery GY-6 mają (choć małe silniki nie potrzebują zmiennego kąta wyprzedzenia zapłonu). Ten moduł ma wtyczkę taką jak wersje pięcio pinowe, lecz nie posiadają tego w środku (od gaszenia). Fachowo mówiąc jest to DC-CDI. http://img.alibaba.com/photo/200898600/1... Przykład...
No właśnie nie ma impulsatora. I tu jest problem. Moduł rozbebeszyłem i był zardzewiały w środku ale nie do złożenia raczej bo sie uszkodził przy rozbiórce. Skutery naprawiam raczej dla kasy i jestem obcykany. Cewka daje napięcie . W jakich jeszcze motorkach to jest spotykane?
tzn. cewka jest rzeczywiście 12V 42W od skutera z instalacją 12V (kupiłem ją w sklepie. Na woreczku było napisane coś po węgiersku i symbole 12V/35W-5W-2W), a żarówka reflektorowa jest 12V/35W. Samego zapłonu nie przerabiałem. pozostawiłem tak, jak w oryginalnym skuterze z 6V instalacją, czyli bez elektronicznego modułu zapłonowego. Jak już pisałem...
Brat ma jawkę i od kiedy założył dużo cieplejszą świece to nie widziałem żeby zmieniał ją. Świeca się kończy jak silnik jest niedogrzany . Poza tym ta jawka leci dużo szybciej niż wszystkie skutery w okolicy. Jak nie wiesz co, załóż moduł od poloneza.
Witajcie!! Jestem szczelisywym posiadzaczem a raczej bylem , skutera o marce TGB, od wielu osob dowiedzialem sie ze skutery tej marki sa niezawodne poniewaz brat pracuje w serwisie i to malo tej marki skuterow w calej polsce jest serwisowanych.Jednak moj TGB ma problem..Od poczatku.. zakupilem skuter w 2007 roku jest 2009 marzec dwa lata juz ma, nie...
Jak pamiętam, te skutery fabrycznie były ustawione na bardzo ubogą mieszankę, więc nie trudno o przegrzanie silnika i - co w Twoim przypadku miało miejsce - samozapłonu. Moduł zapłonowy musi być taki sam jak w Keewayach 2T (kostka 2+4 pin jak zwykle mają czterosuwy), na innych silnik nie będzie chodził.
Nie znam tego motocykla lecz przełącznik kierunkowskazów zawsze bywa stabilny a nie jako przycisk. Są motocykle i skutery z kierunkowskazami "na automacie". Przełącznik kierunkowskazów ma 3 styki chwilowe: lewo, prawo, reset. Jest specjalny moduł albo funkcja przerywacza kierunkowskazów ukryta jest w liczniku. Chodzi o to, aby po przejechaniu danego...
Czytałem ze moduł od 4t nie będzie pracował poprawnie z silnikiem 2t. Mianowicie silnik odpala ale prędkość jaka osiągają skutery na 4t max 10km/h. Nie będę sam nawijał cewek tylko chce zastosować iskrownik i magneto z chińskiego skutera 4t a moduł z 2t i chodzi mi o to czy warto to kupować czy wyrzucę kasę w błoto i będę musiał kupić iskrownik z 2t....
Skoro jest napięcie łądowania powyżej 80V to powinno to działać. Jak ci nie zaiskrzy przy module skutera zrób prostownik 1 dioda i kondensator 2yf/200v I ZOBACZ do jakiego napięcia się naładuje po 1-2 obrotach.
http://www.wotmeworry.org.uk/manuals/Apr... Serwisówka do tego modelu, wraz ze schematem na stronie 84 i rozrysowanym układem zapłonowym na stronie 87. To jest moduł do typowego bezstykowego układu zapłonowego z "zewnętrznym" impulsatorem.
Witam tak jak w temacie interesuje mnie układ zapłonowy taki jak np. do Charta dla mnie najważniejsza jest regulacja obrotów maksymalnych. Najbardziej przydatna przy docieraniu a mam zamiar kupić nowy cylinder i tłok, bo silnik jest ok ale już mocy to ma mało. Wiedziałem, że coś podobnego na pewno istnieje, bo skutery mają takie ograniczenia ale raczej...
Kolor obudowy cewkomodułu w Piaggio 50 cm³ nie ma żadnego znaczenia. Oryginalne moduły zapłonowe w Piaggio nie były blokowane, ale nie można wykluczyć że można natrafić na jakieś nietypowe zamienniki z blokadą: http://www.motelek.net/andere/cdi/cgc_tr... . Aby się przekonać, trzeba sprawdzić działanie zapłonu pod stroboskopem. Kąt wyprzedzenia...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
tam gdzie kupisz iskrownik powinno być napisane do jakiego skutera i do tego samego skutera kup moduł i cewkę a będziesz pewny że zadziała
Tu jest Twój moduł z opisem, 5 od góry :https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic...
Podobny problem miałem w skuterze brata. W akcie desperacji rozebraliśmy go na pojedyńcze śruby a winowajcą okazał się moduł zapłonowy :/
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
W SV moduł powinien być w okolicy tylnej lampy (zielone lub białe złącze na 6 pin, moduł czarny o wymiarach 6x 3cm).
Czyli coś sie uszkodziło przez moduł lub przy jego montażu. Sprawdź połączenia masy.
Jaki DC czy AC???
Jedni mówią że to moduł zapłonowy się zepsuł, odłączyłem moduł jest to samo co przy podłączonym. To przy odłączonym module miał odpalić, ciekawe. Miałem podobny przypadek pomogła wymiana modułu. Cena modułu ok.15 PLN.
Na czarno niebieskim przewodzie jest napięcie pokazane na zdjęciu, mam dalej mierzyć czy to wskazuje na uszkodzenie modułu?
Pewnie gdzieś jest zwarcie, pasowałoby przejrzeć całą instalację, najlepiej wszystko odłączyć i zostawić tylko sam zapłon na nowym module, by upewnić się czy to na pewno jej wina. Warto też przejrzeć cały układ zapłonowy: cewki, impulsator, kable, koło magnesowe.
Blokowanie modułu jak mam sprawdzić ? Przewód czarno biały - odpiąć od modułu na czas prób całkiem. To gaszenie ze stacyjki, stopki bocznej, etc... Przewody instalacji zapłonowej tak, ale bardziej bym się skupił na stanie cewek i tego, co z nich "dociera" do modułu.
Gaźnik, lub bardziej moduł zapłonowy.
Statory od 2t mają zamocowany impulsator ale kwestia czy go tam zmieścisz. Magneto zmienisz na takie z wypustką a impulsator zamocujesz nawet na płaskowniku. Kwestia wymiarów i przeróbki ładowania. https://obrazki.elektroda.pl/2922918400_... Przy dzwonie to ogranicznik. Ja bym próbował rozebrać moduł.
Jaki był stary moduł i jak wyrzuciłeś immobilizer ? Prawdopoodobnie nowy moduł nie zadziała ( nie pasuje do Twojego modelu skutera)
jest nowy tłok cylinder głowica jest iskra dochodzi paliwo jest kompresja kręci i nie chcę odpalić Zostały spełnione wszystkie warunki do odpalenia silnika spalinowego. mechanik mówił po zrobieniu skutera że po jakimś czasie może moduł się zepsuć Jaki moduł? przecież napisałeś, że jest iskra, to do czego według mechanika jest ów moduł?
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Napięcia "wychodzącego" z modułu nie da się zmierzyć!!! Można by tylko oscyloskopem z sondą wysokiego napięcia. Tam idą króciutkie impulsy ok 300V. Żaden zwykły miernik ich nie uchwyci. Podstaw jakąkolwiek sprawną cewkę na próbę. Sprawdź połączenia masy: cewki , modułu i samego silnika.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Witam mam skuter Peugeot KisBee 2013r 2t. Chciałbym go odblokować. Mam moduł ktory ma 5 pinów a w moim skuterze są 4 piny na module i 2 ktore ida do wężyka z olejem jak podłączyć ten moduł? i o ile on zwiększy prędkość?
Witam serdecznie mam wersję 4T skuter Baotian 50 i zakupiłem moduł odblokowany lecz nie wiem jak go podłączyć. W skuterze mam 6 pin a kostka w module posiada 5 pin. Jak podłącze to skuter nie pali ale na module mruga dioda. Zdjęcia dołączyłem. Pomoże ktoś podłączyć moduł ? Stawiam dobre piwo.
Układ z linka to jest moduł zapłonowy do silników nie posiadających impulsatora, nie nadaje się do skutera 4T.
http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1... http://obrazki.elektroda.pl/3193623800_1...
Ja kupowałem w intercarsie taki moduł. Zapytaj się u nich o modul zapłonowy chińskich 2 t ewentualnie wejdź na stronę inparts.pl i tam jest katalog to sobie znajdziesz ten moduł.
Do fabrycznego modułu dochodzą 2 kable z impulsatora, jeden z nich jest w module połączony z masą, nie wiem który, trzeba to sprawdzić doświadczalnie, w przypadku złego podłączenia iskra będzie "nie w punkcie" zapłonu
Rezystancja cewek jest w porządku .Podmień moduł i świece,powinno pomóc.
Z mojej strony dodam kilka uwag na temat przeróbki na zapłon CDI. 1. Impulsatory są produkowane w dwóch wariantach różniącym się polaryzacją sygnału wyjściowego. Najłatwiej można dostać impulsatory od chińskich 4T (skutery GY6) które mają odwróconą polaryzację do modułu z elektroniczną regulacją kąta wyprzedzenia zapłonu, czyli dodatni impuls na początku...
Jeśli to nie problem daj zdjęcia tych modułów.
Jakikolwiek moduł Ac od chinskiego skutera 2T tak samo regulator i cewke
Usystematyzujmy wiadomości: skuter jest używany, rozrusznik jest elektryczny, nie działa, no właśnie co. Ja zrozumiałem, że nie kręci rozrusznik. No to albo rozrusznik, albo jakiś element po drodze do rozrusznika. Trzeba by sprawdzić, czy na rozrusznik idzie napięcie z akumulatora po wciśnięciu startera. Jak idzie to rozrusznik (może szczotki), jak...
Jeszcze jedna ważna kwestia. Na jaką prędkość obrotową zaprojektowany jest wirnik pompy strugowodnej? Silnik od "ścigacza" kręci 10-13 tysięcy obrotów. Silnik skutera wodnego w dwusuwie to około 5 tysięcy obrotów i blokada na module.
Żaden , masz 5 kabli co daje zasilanie , masę , wyjście na cewkę WN , impulsator i gaszenie. Blokada może być w środku modułu.
Witam mam pytanie Czy samemu mogę odblokować moduł dwupinowy przy skuterze 4T
Mam skuter kibse 50 4t black edition z 2018 roku gdzie w nim znajduje się moduł cdi? Dodano po 36 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W większości skuterów 4T tej klasy moduł CDI (Capacitor Discharge Ignition) umieszczany jest w pobliżu akumulatora, pod siedzeniem lub za przednią osłoną. W przypadku modelu Kibse (lub Kisbee) 50 4T Black Edition z 2018...
Nie ma opcji nie dam rady, wszystko jest tylko kwestią czasu ;) Oczywiście zrobiłem :). U mnie problem był poważny. Nie był to problem w instalacji, a w cewkach i samym module.
Tak, już wiem do czego służy dioda. A czy ten moduł będzie działał bez oryginalnej stacyjki, czy nie ma takiej możliwości?
Zanim kupisz nowy moduł warto sprawdzić czy jest zasilanie tego modułu z silnika i czy impulsator jest sprawny .
Jeżeli jest to moduł [ ten z przewodami ] AC CDI , to jest zasilany bezpośrednio cewką zasilającą w statorze . Kolory przewodów , 1. biało-czerwony z modułu na impulsator , 2. czerwono-czarny z modułu na cewkę zasilającą , 3. czarno-biały z modułu to gaszenie na stacyjkę [ masowanie ] , 4. czarny z modułu na masę , 5. pomarańczowy z modułu na cewkę...
Zgadza się.
Zielono-biały to drugi koniec cewki zasilającej CDI. Podaj kod modelu tej Yamahy oraz zapłonu i modułu oryginalnego. Wszystko wskazuje że próbujesz podłączyć zwykły moduł od skutera, natomiast zapłon w tej DT125 ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu.
Jeśli stara to musi być mechaniczny przerywacz i kondensator czyli klasyka Jeśli nowy typ cewki no to moduł
Chińskich skuterów nie opłaca się remontować. Weź to sobie do serca. Gdybyś go oddał do serwisu, to koszty napraw szybko przekroczyłyby wartość skutera. Naprawiając go prywatnie też wyjdzie to samo. W obecnym stanie, czego nie dotkniesz to się połamie, ukręci i będziesz musiał wymieniać na nowe. Natomiast nowe części też są produkowane w losowej jakości...
Miałem podobny problem z moim skuterkiem Chińskim. A mianowicie także nie chciał palić; iskra była na kilku świecach sprawdzałem w razie gdyby biła po bokach, paliwo również świeca mokra, zawory sprawdzałem ustawiałem idealnie jak się tylko dało, przewód od cewki do świecy, a tu nadal cisza, postanowiłem zakupić nowy moduł zapłonowy ledwo obrócił rozrusznik...
Dałem inne zdjęcie
Nie widzę nigdzie schematu do twojego skutera, ale domyślam się, że w nim jest zasilanie CDI prądem przemiennym, a moduł który kupiłeś jest na prąd stały - nie wiem, czy da się to razem pospinać. Daj schematy jeśli posiadasz.
Witam wszystkich. Proszę o pomoc w sparawie skutera 125 cm. 4T. Jest taka sytuacja, wymieniłem już gaźnik, cewkę zapłonową i świece. Skuter odpala i chodzi na wolnych obrotach, a jak zaczynam jechać po około 10 min. zaczyna przerywać i strzela w tłumik. Liczę jeszcze że wymienię moduł zapłonu, ale nie wiem czy to to. Moduł jest do silnika 125 cm CDI...
To nie moduł, tylko albo ustawienia, albo zużycie. Skuter na podstawowym wyposażeniu powinien jechać szybciej. A przepalanie bezpiecznika kierunkowskazów świadczy o zwarciu w tym obwodzie. W ogóle masz tam więcej niż jeden bezpiecznik?
Witam mam taki sam problem w BLADE 525 czy znalazłeś przyczynę ?? wiesz czy można po dwie mniejsze kostki wpiąć moduł z chińskiego skutera do sprawdzenia ??
Nie odpala, nie ma iskry, pomocy, moduł zmieniany
Jest to skuter na wtrysku z modułem Continental m4l .Czy czasem on nie jest winowajcom Dodano po 59 Jest to skuter na wtrysku z modułem Continental m4l .Czy czasem on nie jest winowajcom
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
toniutoniu Jeśli zamontowałeś ten moduł ze skutera jest on nie odpowiedni do tego silnika, powinien być oryginalny lub dorabiany wedle wzoru z tego forum.
A nie masz w tym skuterze takich wyłączników przy hamulcu lub/i stópkach ?? Czasem jest to tak zrobione, że prąd od stacyjki idzie przez te wyłączniki, żeby dla bezpieczeństwa odpalać tylko postawioną i zabezpieczoną maszynę ? Naprawiałem takie coś w Polskiej motorynce Stella. Dwa to banał... Może bezpiecznik masz gdzieś spalony ??
Raczej nie jak wtyczki takie same. Trzeba porównać oba moduły.
Witam. Gdzie znajde ten moduł zapłonowy w Agility 50 4T? Pozdrawiam.
Moduł zawinął już jest Iskra normalnie Dodano po 32 Moduł
moduł zapłonowy skutery skutery peugeot instrukcje skutery
silnik komutatorowy wiertarki honeywell reduktor wentylator chłodnica aster
redyk ab200 brama automatyczna
Zapach oleju przekładniowego po naprawie skrzyni w Oplu Insignia Jak działa system Servotronic w samochodach?