Najprawdopodobniej jest to BSP77. https://obrazki.elektroda.pl/8690609000_... https://obrazki.elektroda.pl/5426892500_...
W tym aucie SAM nie jest pod maską? Oczywiście że tak. Przyczepiony do skrzynki bezpieczników.
Tutaj https://obrazki.elektroda.pl/3096742200_... .Może coś pomogę. https://obrazki.elektroda.pl/7544374900_...
Dobrze ,żę nie mamy ministerstwa do spraw zagmatwania , bo miałbyś tam na 100% robotę! Kicaj wszystko na ten temat napisał , trzeba tylko dopasować na desce , a jak boisz się rozebrać lub zrobić dodatkowy otwór w niej , to jak ty podłączysz zdalne sterowania , ono dopiero wymaga wiedzy fachowej!! Nie przesadzajmy z tym podpięciem centralki, zaproponowana...
Nie do końca prawda. Ostatnio pojawiają się żarówki LED które można montować do starszych aut i posiadają homologację. Doczytaj, to że żarówka ma homologacje nie znaczy że możesz ja montowac w swoim starym Oplu od razu..... Twoj klosz nie ma homologoacji do innego typu zarowki niz H4 halogen, i to ze pasuje tam ledowa, HID czy inny wymysl tego nie...
Szukam bezpieczników od świateł mijania, postojowych ,drogowych, nie moge sie w tym połapać. Jest tak- bezp nr23 prawy przedni refl. MX2 i nr31 lewy MX2 -te są 2 duże zielone 40. Nr36 prawe światło do jazdy dziennej,moduł sterowania światłami postojowymi i nr37 to samo lewa strona i tych bezp. nie mam. więcej od świateł nie widze.
Witam serdecznie. Miałem ten sam problem z tym ,że mam silnik 3.2 benzyna . Usterkę znalazłem w skrzynce z modułem sterowania światłami - sam moduł był sprawny problem był stykach na płytkach ,raz łączyły raz nie . Próby poprawienia styków nie wiele pomogły jeśli już to na krótko . Wymiana całości to i koszt i czas . Naprawa tania i prosta zamontowaliśmy...
Witam W aucie Hyundai Elantra model 2016r chciałbym w zderzaku wystawić dedykowane światła dzienne Led. Obecnie opcję dziennych świateł pełnią światła "długie" na bodajże 30%. I tu pojawia się pytanie czy jest moduł, który przy niższym napięciu przekazywałby prąd na dodatkowe Ledy przy wyłączonych światłach drogowych a po włączeniu ich odcięcie prądu...
Temat rozwiązany. Awarii uległ moduł sterowania światłami który znajduje się pod kolumna kierownicza. Wszystko działa jak należy . Wesołych Świąt :-)
Zobacz, jaki masz bezpiecznik, odejmij ze 30% i masz maksymalny prąd, jaki może pobrać lampa. A tak na poważnie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi na twoje pytanie. Inaczej będzie w starym aucie, gdzie jest tylko czujnik na skrzyni, inaczej gdy masz jakiś tam moduł sterowania światłami i nie masz modułu przyczepy a jeszcze gdy masz moduł przyczepy. Generalnie...
Sterowanie realizuje BCM, czyli moduł sterowania ( elektroniki) nadwozia.
Witam. Musi być gdzieś zamontowany moduł sterowania światłami mijania. Sterowany z kontrolki ładowania lub z samego alternatora? Sprawdź za skrzynką bezpieczników?
światła dzienne załączane są z przycisków na liczniku -może przestawiając zegarek lub wyświetlanie temperatur niechcący wyłączyłeś
ja bym to rozdzielił, wydaje się to być jedyne sensowne rozwiązanie, no, poza ingerencją w moduł sterowania światłami, i zmianami dzielników w nim etc :)
Teraz pytanie czy model ten posiada moduł sterowania światłami, czujnik stykowy w gnieździe jest informacją o podłączeniu przyczepy. W niektórych pojazdach jest wyświetlane info o sprzężeniu pojazdów. sprawdź sam styk czy działa jeśli tak, musisz poszukać skąd wychodzą sygnały...
dziś miałem ten sam przypadek szyby,centralny,przeciwmgłowe kolega spryskał przekaźniki preparatem do elementów elektrycznych(te z czoła przed akmulatorem)oraz wyłączył akmulator i wszystko działa ps styki tych przekaźników nie były za fajne mam alfe 16ts sw z 2000 r. pozdrawiam
Sterowanie z modułu kontroli świateł, a on jest zawiadywany przez CAN. Albo przekodować sterownik, żeby kierunkowskaz nie działał jako pozycyjne albo wymiana modułu.
W nowszych samochodach światłami steruje moduł BCM, a właściwie to znajdujące się w nim drivery, które w sytuacji zbyt dużego lub zbyt małego poboru prądu po prostu odcinają zasilanie danego obwodu. Nie ma konkretnych, dedykowanych bezpieczników topikowych do danego obwodu oświetlenia zewnętrznego.
k nie ma modułu sterowania (komfortu?) światłami jak mam to rozumieć?. dodam też ze nie działają mi lusterka oraz elektryczne szyby :/
A co, jeśli dasz kondensator 100nF równolegle do LEDów? Oczywiście kondensator co najmniej na na napięcie 350V. Czyli standardowy lek na jakiś tam minimalny prąd puszczany przez tego typu moduł zdalnego sterowania. Tak samo robimy gdy mamy wyłącznik podświetlany i nam migają LEDy...
możliwość sprawdzenia/ diagnostyki modułu przed wpięciem w instalacje auta Oczywiście że tak. Podłącz zasilanie z akumulatora, do wyjścia obciążenie symulujące żarówki świateł przyczepy i podawaj na wejścia +12V symulujące uruchomienie świateł pojazdu. Nie sprawdzisz tylko działania sterowania przez PWM jeżeli ten moduł obsługuje i rozpoznaje takie...
Witam Czy ktoś ma może schemat takiego modułu oryginalnego lub zamienników sprzedawanych na allegro przepraszam i proszę przenieść do SZUKAM
V40 z fabrycznie montowanymi reflektorami 2 x H7, mają inne połączenia z modułu sterowania światłami są zwykłe przekaźniki bez tranzystorów jak wyżej. Przy włączonych światłach mijania, gdy włączymy długie dzwignią przy przełączniku zespolonym świecą wszystkie cztery żarówy H7 i taki rezultat mam zamiar osiągnąć. Poniżej schemat z nowszego modelu: http://img265.imageshack.us/img265/7127/...
Problem polega na stałym błędzie TC (kontrola trakcji) – świeci stale. W module ABS wyskakuje błąd U0422: Nieprawidłowe dane otrzymane z modułu sterowania nadwoziem. Nieprawidłowe dane. Błąd stały. Na dodatek nie ma świateł STOP. Gdzie szukać przyczyny?
Koledzy jakieś jeszcze pomysły? Sprawdziłem inne moduły po Lin siedzenia wzmacniacz odpiąłem wszystkie i nadal nic. Występuje też w module frm oprócz błędu komunikacji lin z modułem sterowania szyb błąd oświetlenia podróżnego a wszystkie światła w środku i na drzwiach działają? W inpa mogę sprawdzić stan przełącznika świateł, hamulca a stanu przełącznika...
Da się to wyłączyć. Światłami steruje moduł bordnetz - po angielsku Central Electronics. W VCDSie wybierasz adres [09], potem wchodzisz w długie kodowanie i w pomocniku długiego kodowania odznaczasz tryb scandinavia o ile dobrze pamiętam.
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Ze schematu wychodzi, że, sterowanie jest plusem, prawie jak zawsze więc podłączałeś plusa do minusa, i jeśli podłączysz prawidłowo to też będziesz sterował tylnymi światłami możesz podłączyć z modułu tylko jeden przewód czarny/szary pod tylko jedną żarówkę od halogenu a sterować będziesz mógł wszystkimi na raz
Mierzysz na samej żarówce?Moduł nad lewą nogą steruje światłami.
Problem polega na tym że samochód mądrzejszy od mechanika. Za mały pobór prądu > wykrywa jako spaloną żarówkę > odłącza obwód. Najszybciej dorobić sztuczne obciążenie, można też VAGiem przekodować moduł komfortu (bo to on steruje światłami) ale też nie każdy model łyknie kodowanie na LEDy.
Posprawdzaj najpierw połączenia w reflektorach. Jeśli wszystko dobrze, kostka, przewody, żarówki, bezpieczniki, to sterowaniem światłami steruje przekaźnik na module GEM z tego co wiem.
Witam, Moduł od bezstopniowej regulacji dmuchawy można wykorzystać do innych celów np. do zrobienia modułu świateł dziennych 30% lub sterowania silnikiem. Interesuje mnie z jakiego auta najprościej jest wykorzystać taki moduł i jak dorobić proste zewnętrzne sterowanie nim.
Wyjaśnij proszę. Ty w samochodzie masz żarówki sterowane masą,czy moduł jest do żarówek sterowanych masą.
Milejow pisałeś że światłami steruje moduł świateł przy akumulatorze. Po wyjęciu z niego przekaźników wszystkie światła działają. Dlaczego? Może byś mógł się tym zająć , mam niedaleko ?
Dziękuję za zainteresowanie. Właśnie nie dochodzi, wtyczki sprawdziłem - wiązki całe jak nowe. Właściwie wszystko sprawdziłem. Przekaźnika raczej nie ma na tylne przeciwmgielne. Może jakiś moduł steruje tymi światłami. Diagnostyka -wszystko ok. Nie mam pojęcia.
Witam gdzie w Reno Espace III 2000 r jest moduł od sterowania świateł,cały czas świecą po włączeniu zapłonu,czasami włącza się sama lampa przeciwmgielna z tyłu .Pozdrawiam!!!
Zgłaszam się ponownie. Błędy odczytane komputerem to: P1570 moduł sterowania silnikiem zablokowany P0571 włącznik świateł hamowania - błędny sygnał Czujnik świateł stop już zamówiony, zobaczymy czy wymiana poskutkuje zgaśnięciem tej kontrolki świec. Natomiast nie mogę dojść do tego, dlaczego samochód odpalał i momentalnie gasnal? Czy ten błąd z modułem...
Poszukuję tranzystora BTS 432 E2 lub zamiennika, jest to część od modułu sterowania świateł BMW 525TDS
Wiem że BSM jest sterowany BSI. Ale czym steruje BSM ? Czy steruje światłami mijania?
Tam nie ma przekaźnika. Steruje przez PWM moduł Body. W tym samochodzie sterowanie kierunkowskazami realizuje się przez podawanie impulsów masy na włącznik świateł awaryjnych. Zwykły, prosty analogowy alarm tego nie potrafi.
Skoro klemy nie pomogły to głębszy temat. Dla złącza XE-1 znajduję taki opis: Pin 9 Szary - czarny kabel 0,5--Adaptacyjne oświetlenie do przodu -- Sterowanie lewymi światłami postojowymi Pin 9 Szary - czarny kabel 0,5--Światło ksenonowe Tylny moduł elektroniczny -- Sterowanie lewymi światłami postojowymi Pin 9 Żółto - czerwony kabel 0,7 --Tylny moduł...
Tylnymi lampami steruje moduł komfortu, który jest w bagażniku po prawej stronie (powinien być w nim błąd jeśli którekolwiek światło nie działa). Najpierw sprawdź kable w przelotce do klapy.
Silniczkiem zamka steruje moduł umieszczony w silniczku podnośnika szyby, może tam coś niedomaga. Weź żarówkę 21W, taką jak do świateł stop lub kierunkowskazów i podłącz zamiast silniczka, zobaczysz czy zapala się pełną mocą przy zamykaniu/otwieraniu czy tylko się żarzy
Bezpieczniej by było zastosować moduł do automatycznego włączania świateł mijania np. ze znanego portalu aukcyjnego.
W module który steruje światłami powinny siedzieć BTSy. Jeżeli są wysterowane na 100% to masz znikomy spadek napięcia na nich. Sprawdź jakie jest napięcie zasilania modułu.
Cześć Mam zainstalowane dwa moduły do sterowania światłem, niestety co jakiś czas światło samo się załącza i wyłącza, wymieniłem te moduły ale dalej mam to samo. W aplikacji nie ustawiałem żadnych godzin, kalendarza itd. zdjęcie modułu w załączniku, co może być przyczyną, przypuszczam że coś aplikacji ale jak to sprawdzić, gdzie?? z góry dzięki
Witam. Znalezione w sieci. Według schematu to elementy R3 i R8, ale tak jak kolega Gerri napisał, tutaj moze być inne rozwiązanie jak w grupie VAG. Tam temat znam na pamięć :-) https://obrazki.elektroda.pl/6545238700_... 1.Przekaźnik sygnału dźwiekowego-15A 2.telefon,układ połączenia awaryjnego-5A 3.Moduł sterowania ukłądu ograniczająceo...
Witam. Mam dziwny problem. Zamontowałem w samochodzie światła dzienne DRL. Moduł steruje światłami przeciwmgielnymi.... auto fabrycznie zostało wyposażone w czujniki parkowania przód i tył. W momencie kiedy świecą światła dzienne, dwa czujniki z przodu od prawej strony szaleją i widzą przeszkodę, jak zmienię na światła mijania, to czujniki działają...
Trochę to nietypowe że tylko jedna strona i dwa różne światła. Jednak trzeba grzebnąć głębiej, jak kolega wyżej sugeruje. Do jednego modelu idą różne wersje oświetlenia, bez grzebania trudno cos wywróżyć, nawet nie można jednoznacznie wskazać jaki moduł fizycznie odpowiada za sterowanie światłami.
No to raczej musisz teraz zorientować się z jakiego modułu jest sterowana ta żarówka i może okazać się że jak wiązka jest ok to padł moduł.
"Kody błędów dla zmywarek Bosch / SIEMENS E01 , E02, E03, E04, E05 – wskazuje na problem ze sterowaniem. Może myć to awaria modułu lub elementów peryferyjnych"
Mam problem by podłączyć soczewkę Biled w lampie jako światło mijania od Forda Explorera 2018. Chodzi o przeróbkę lampy na Europejskie przepisy. Soczewka Biled ma do podłączenia + i masę. niby wszystko okej, ale w lampie już to nie jest tak oczywiste. W lampie mamy moduł LED do którego dochodzą cztery przewody (jak na schemacie) https://obrazki.elektroda.pl/5275312700_...
Ewidentnie wskazuje na błąd czujnika poziomowania po stronie lewej. Z tego względu moduł nie będzie sterował poziomowaniem oraz skręcaniem świateł, bo nie dostaje prawidłowych wartości odnośnie poziomu samochodu. Czujnik do wymiany, kasujesz błędy i wszystko gra.
Zastanawia mnie jeszcze kwestia centralnego, ponieważ centralnym steruje odpowiedni moduł i jak wszystko było ok. to jak zamknąłem drzwi od środka to otwieranie klapy było zablokowane, natomiast po awarii mimo zamkniętego zamka po oświeceniu świateł klapa się otwierała. Czy może to wskazywać na zwarcie przed czy za modułem sterowania centralnym?
Odłącz włącznik, powinny zgasnąć. W tym aucie jest zwykły przełącznik (niema modułu który steruje światłami) Jak świecą dalej to ktoś musiał dodać "coś od siebie". Pozdrawiam Ps. Sam pod ten włącznik podłączałem swój automatyczny włącznik i działa bez niczego już kilka lat.
Ma ktoś może jakiś pinout tego modułu. Z tego co wyczytałem z tego tematu to moduł nie jest sterowany po CAN tylko wchodzą sygnały świateł. Mam problem z kierunkiem w przyczepce, niestety mam moduł bez auta żeby podpatrzeć co gdzie wchodzi.
Pawłowi chodziło o obrotowy włącznik świateł, ten po lewej stronie kokpitu. Może tam być anomalia, ale nie musi. To odciązony przełącznik, steruje modułem BCM
To trochę dziwny samochód. Czasami się nie odpala - choć światło immobilizer gaśnie. Po wodzie immobylayzer odbiera sygnał, ale nie przekazuje go modułu sterowania. W tym przypadku, obrotów wału silnika również nie widać
Nie wiem , czy w tym modelu nie trzeba modułu haka. A 4 ma moduł kontroli świateł.
http://obrazki.elektroda.pl/5473897800_1... Witam wszystkich! Chciałem wam zaprezentować nasz projekt, którym jest system sterowania oświetleniem świątecznym. Projekt ten jest już jego 4 odsłoną. :) W tym roku pomagał mi kolega, na stronie można sterować jego choinką. adres: http://sterowanie24.pl Opis techniczny http://obrazki.elektroda.pl/8926552900_1...
Kontrolka się zapala bo jest podłączona równolegle ze światłami drogowymi za włącznikiem a napięcie z modułu zasila te część instalacji przez co zaświeca kontrolkę. Moduł nie ma nic do tego. Może w tamtych autach było sterowanie przez przekaźniku przez to brak problemu. VAG nie stosował przekaźników do świateł. Pierwszym rozwiązaniem może być zasilanie...
Nie ma opcji nagrzać cokolwiek tym czymś. Można ew. założyć w nagrzewnicę https://obrazki.elektroda.pl/2921143000_... grzałke elektryczną z vw. Wymaga podciągnięcia instalacji i sterowania np. modułem świateł dziennych reagującym na wzrost napięcia. Ale to skomplikowane technicznie. Albo załóż windstopper/windschott.
Laptop z bluetooth + jakaś tam mega z modułem btm-222 i normalny rs232. Zasięg 200m. W 100zł powinieneś się zmieścić. Poczytaj, google nie gryzie.
witam. Z tego co wyczytałem z opisu , kolega ma magnum czyli ciężarówkę. Światłami w tym pojeździe steruje moduł lmc, czy masz jakieś błędy na desce.
Przyczyną był moduł elektroniczny sterowania. Z tyłu lodówki o u góry po lewej pod klapką. Koszt modułu na north.pl ok. 200 PLN. Wymiana dość prosta.
Trzeba posprawdzac bezpieczniki co ciągnie i czym steruje moduł w Twoim modelu. Światło szoferki, bagażnika, elektryczne szyby, klima itd.
Może taki moduł ciebie zainteresuje: Programowany sterownik świateł, KIT AVT1545
Zdecydowałem się na montaż oryginalnych wiązek i modułu 1K0907383 , który komunikuje się z centralnym modułem bortnetz i odpowiednio steruje światłami.
Jeżeli ma służyć tylko do sterowania światłami, to zakładasz cokolwiek uniwersalnego, co pasuje do tego auta. Jeżeli steruje wysuwanym hakiem, to niestety musi być dokładnie taki, jak był.
Bezpiecznik jest wspólny dla mijania, drogowych więc raczej to nie on jest problemem. Światła drogowe i pozycje świecą normalnie. Światłami w IX35 steruje podobno moduł IPS ale nie wiem gdzie on się znajduje.
Witam Panowie Problem mój w wiekszym bądź też mniejszym stopniu na swoj sposób rozwiązałem, wykorzystałem "Petriho Sit" w swoim rozumowaniu... Mam jeszcze problem z zaprogramowaniem przejść dla pieszych ale mam nadzieje, że wkrótce uda mi się go rozwiązać. Brawo Panie Arkady_pl gratuluje udanego rozwiązania problemu sterowania światłami na skrzyżowaniu...
Dzięki za odpowiedzi a może wiecie kto naprawia moduły odpowiedzialne za sterowanie światłami w A klasie z 2007r.
Moduł pod kierownicą steruje włączaniem świateł w opcji z czujnikiem zmierzchu na szybie a na lewej manetce jest przycisk z napisem ,,auto,, jeśli czujnika nie ma to jest dołożony nieoryginalny sterownik który to realizuje.
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Oczywiście, można do tego wykorzystać impuls służący do sterowania serwomechanizmami zamka, stosując diody. 99% nowych modułów ma stosowne wyjście do sterowania migaczami, więc oczekujemy na jakieś bliższe informacje.
Hej, Chciałem założyć jeden z popularnych modułów z Allegro (Proeltec SSD 312-HP) do sterowania halogenami jako światłami do jazdy dziennej. W aucie jest moduł centralnej elektryki MCE 09. Czy ktoś próbował taką kombinację? MCE się nie wykrzaczy od takiego połączenia?
Przewody do blokowania to przewody sterujące wychodzące z drzwi kierowcy i bez fantazji z tym plusem tam jest sterowanie masą i blokowanie wlaśnie na nich, kierunki są dzielone każdy osobno na module za wyłącznikiem świateł-niebieskie z paskami, na kierunki po 2 diody, lampka na module za schowkiem środkowa kostka ( plusem) bagażniek w progu pasażera...
Witam to wytyczne wg producenta (tisa) W oponach pojazdu musi być przepisowe ciśnienie powietrza. Uszkodzone szkła oraz lusterka reflektorów jak również przyciemnione żarówki muszą być przed regulacją wymienione. Reflektory ustawia się przy masie własnej pojazdu powiększonej dodatkowo o jedną osobę lub masę 75 kg na siedzeniu kierowcy (masa własna pojazdu...
Do około 2002r podświetlenie było sterowane pwm z modułu świateł a powyżej 2003 przez Kbus , brak przewodu na 7 pinie.
więc masz jedną zarówkę jednowłóknową sterowaną przez moduł świateł przebiegiem PWM
Wskazany przez ciebie zamiennik powinien sobie poradzić w takiej konfiguracji. A odnośnie zabezpieczenia bramki- mają je wszystkie mosfety, bo nawet to wynika z toku technologicznego, tylko nie wszyscy producenci tak to eksponują. Oczywiście oba tanzystory masz w tej samej obudowie i tak samo mają wyprowadzenia? Zresztą możesz sobie zrobić na boku symulację...
Oświetleniem tablicy i światłami pozycyjnymi/stop steruje moduł w bagażniku, nie ma oddzielnych bezpieczników od tych żarówek, tylko od zasilania całego modułu. Żarówki muszą mieć właściwą moc i dobry kontakt z oprawką.
Może jest sterowanie masą?
podepnij kompa bo bez niego sobie nie poradzisz. Światłami steruje w Mercedesie moduł SAM i tam szukaj problemu.
W tym samochodzie wszystkimi światłami steruje bordnetz, trzeba zacząć od diagnostyki i testów wykonawczych tegoż modułu
Dodam że zależy mi na tym żeby oryginalną instalacja była nie naruszona. Chcesz, aby dołączany moduł sterował ci oryginalnymi światłami i równocześnie, by nie było ingerencji w instalację? Jak to sobie wyobrażasz?
Użyj moduł do świateł dziennych DRL, który działa na zasadzie sterowania PWM. Obniżysz w ten sposób "moc żarówki" a nic nie będzie się grzało - jak w przypadku opornika. Lepiej zastosować żarówkę LED "biało/czerwoną" i zamontować ją do lampy cofania. Żadne rozwiązanie nie jest dobre, ponieważ taka lampa z przeróbką i tak traci homologację.
http://www.ehaki.pl/media/produkty/pdf/w... czyli z tego co zrozumialem w tej instrukcji to nie ma sterowania przeciwmgielnymi?
Auto zamknięte i od czasu do czasu samo włącza sie światło mijania lewe , poświeci trochę i gaśnie. Potrzebuję schemat elektryczny działania świateł , czy żarówkami steruje moduł J519 a nim przełącznik świateł ?
Jak ma hak to często moduł lub przełącznik w samym gnieździe blokuje.W instalacji nie masz przekaźnika, włącznik steruje bezpośrednio.
Witam Jak na cajbra przystało mam kilka pytań podłączenie kilku przewodów do modułu Bartsoft, który steruje załączaniem świateł mijania. Mamy połączyć kilka przewodów, które biegną do sterownika, biały do masy auta, czerwony do przewodu w którym napięcie jest po załączeniu stacyjki, tu problemu nie ma. Jednak pojawiają się przy otatnich trzech, dwóch...
Witam, nie ma tam bezpiecznika, ponieważ światłami steruje moduł kontroli, umieszczony z przodu skrzynki bezpiecznikow ,taka aluminiowa puszka 10x12 cm,jeśli z tamtąd nie wychodzi zasilanie to spalone są drivery zasilające.
Ewidentnie zawilgocony moduł komfortu - na to wychodzi , do przejrzenia, naprawy lub wymiany. A i poszukaj skąd taka duża wilgoć się bierze ( przeciek ? ) bo problem powróci.
Sterowanie masą z modułu skrzyni
Hej, potrzebujesz modułu, który ma wejścia stykowe cyfrowe, czyli jak napisałeś I/O module albo Digital IN module, w zależności jak tam reszta potrzeb wygląda. Dla mnie większą rozkminią jest, jak rozszyć przewód wieloparowy, który jest użyty do połączenia rozdzielni z taką czujką jak np. UTP. Jak go rozszyć w rozdzielnicy, by jedną parę podpiąć do...
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
Witam kolegów. Pacjent Audi A4. Dzisiaj z wujkiem podłączyliśmy u mnie moduł świateł dziennych z wykorzystaniem świateł drogowych. Wszystko działa super. Założyliśmy tylko dodatkowo diode jednokierunkową bo po właczeniu świateł pozycyjnych moduł ładnie się wyłaczał jednak po włączeniu świateł mijania moduł włączał światła dzienne znowu. Dioda rozwiązała...
Stop sterowany przez PWM (nie ma osobnych przewodów od stopu/pozycyjnych) i niefabryczny moduł... ot cały problem. Powinieneś mieć moduł haka chodzący po CANie albo co najmniej dostosowany do świateł LED i sterowania PWM.
Trzeba zwrócić się do sprzedawcy (producenta) aby przysłał moduł który będzie współpracował ze światłami sterowanymi minusem a nie plusem. albo samemu zmodyfikować światła drogowe aby były włączane plusem i dopiero wtedy podłączyć SD-2.
Zobacz, światła drogowe masz sterowane masą!
moduł świateł moduł sterowania przyczepy whirlpool moduł sterowania
mieszacz bf966 transformator ethernet wyciek oleju pompy wspomagania
Kranik na radiu: znaczenie i zastosowanie Wizerunek kranu na tylnej ścianie radia - co oznacza?