Podobny problem miałem w skuterze brata. W akcie desperacji rozebraliśmy go na pojedyńcze śruby a winowajcą okazał się moduł zapłonowy :/
Zgadza się.
Wyglada na to że moduł jest zasilany prądem stałym prosto z akumulatora-czyli czarny to zasilanie modułu.
http://obrazki.elektroda.net/27_12520084... http://obrazki.elektroda.net/27_12520084...
Chiński moduł zapłonowy, a pokrętło-regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu.
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
Ok, a z jakiego powodu? Co jest inne w Simsonie?
Słabo ;/ Nowy kosztuje 330$. Na allegro jeden Pan zaproponował jakiś zamiennik za 400 zł, ale nic więcej nie powiedział na jego temat. Może masz jakiś pomysł, jakiś moduł od innego sprzętu? nie musi pasować w kostkę byle spełniał swoje zadanie.
Zmierz rezystancję względem masy na kablu z paskiem niebieskim i czerwonym wychodzącymi z silnika. Kable mają być odpięte od modułu zapłonowego.
http://obrazki.elektroda.pl/1265948000_1... Witam. Kopiłem ten moduł jakiś czas temu. Stosowany w chińskich skuterach. Chciał bym aby ktoś opisał mi wyprowadzenia kabli z modułu ,konkretnie które przewody idą do cewki zapłonowej, jaki do impulsatora, do gaszenia i do statora. Przydał by się też jakiś schemat połączeń całego zapłonu....
Ja kupowałem w intercarsie taki moduł. Zapytaj się u nich o modul zapłonowy chińskich 2 t ewentualnie wejdź na stronę inparts.pl i tam jest katalog to sobie znajdziesz ten moduł.
Witam. Na ryzyko kolegi kupiłem moduł zapłonowy do chińskiego skutera. Zasilanie DC z akumulatora. Quad już poskładany i wszystko działa. Były jeszcze problemy z włączaniem napędu 4x4, ale to drobnostka i sukcesywnie każda funkcja, która przestaje działać, jest przejmowana przez prostsze rozwiązania. Moduł kosztował niecałe 60 zł, choć są i tańsze....
Witam, jeżeli się nie mylę to: kostka to wyjście na cewkę zapłonową, biały-masa, nieb-biały impulsator, czarn-czerwony zasilanie z cewki. Moduł ten był montowany miedzy innymi w Yamaha JOG i czasami w chińskich skuterach 2T.
Czy jeśli moduł jest nie uszkodzony to może nie kierować prądu na cewki i dla czego się tak dzieje co może być jeszcze uszkodzone
Żaden z tych modułów nie będzie pasował. Czytaj uważnie to co Carrot napisał Ci kilka razy. Potrzebujesz oryginalnego modułu zapłonowego oraz modułu do sterowania zaworu wydechowego. Lepiej daruj sobie kombinowanie w szukanie chińskiego modułu DC-CDI. Poza tym moduł RS125 posiada zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu. Przerabianie na stały kąt grozi zatarciem...
Po prostu nie przypomina mi to modułu zapłonowego z pilarki partner, jakaś cewka to na pewno jest, ale jaka i z czego nie rozpoznaje, na pewno też dobrej iskry z niej nie uzyskasz bo rdzeń tej cewki jest nie foremny do koła wentylatora (magnesowego). Lepiej użyj oryginalnego modułu od tej pilarki Partner, lub innego modułu zapłonowego (z pilarki chińskiej...
Witam, otóż potrzebuję wtyku do gniazda popularnych chińskich modułów zapłonowych (4+2 piny), wie ktoś może z was jaki to typ, czy też pod jaką frazą mam jej szukać? Poniżej zamieszczam zdjęcie złącza o którym mowa powyżej. http://obrazki.elektroda.pl/5620367500_1...
Do silnika powinien być oryginalny moduł zapłonowy , może i na chińskim zapali ale jeździć porządnie to to nie będzie.
na YT "Wymiana Modułu CDI w (Dużych Chińskich skuterach)"
http://zaplon.pl.tl/ Tu sobie poczytaj...
Pewnie także dość opornie zapala na rozrusznik i "odbija" przy uruchamianiu z dodaniem gazu? Kąt wyprzedzenia zapłonu zbyt wczesny, z racji konstrukcji obwiniałbym jedynie zastosowanie niewłaściwego modułu zapłonowego lub koła magnesowego.
Po co wymieniac regulator napięcie przy braku iskry? A co z modułem zapłonowym?
Kiedyś przerabiałem swojego Elyseo, padł immo. Chiński impulsator, chiński moduł zapłonowy, parę kabelków, reszta oryginalna. Po przeróbce leciał prawie 90 :)
Witam Proszę o informację jakie są różnice miedzy modułami zapłonowymi 2T a 4T Gdzieś w necie wyczytałem że 4t muszą mieć opóźnienie zapłonu wraz ze wzrostem obrotów. Jednakże rozbierając chiński moduł do 4t jest zbudowany z jednego tyrystora kondensatora oraz kilku rezystorów i diod. Żadnych układów skąd w takim razie to przesuniecie??
poszukaj na allegro jako modułu do chińskich skuterów
Witam mam taki sam problem w BLADE 525 czy znalazłeś przyczynę ?? wiesz czy można po dwie mniejsze kostki wpiąć moduł z chińskiego skutera do sprawdzenia ??
Mam jedno pytanie, czy któryś z modułów zapłonowych od chińskich silników da się adoptować do kosiarki jeden cylinder, 4T. Obecny układ zapłonowy to klasyka, czyli zasilanie z akumulatora(DC) przerywacz do masy cewki, i cewka zapłonowa. Ponieważ podpinam do traktorka różne obciążające go osprzęty przydał by się lepszy układ zapłonowy, iskra jak sprawdziłem...
Raczej to nie będzie zwykła cewka WN, tylko cewkomoduł. Zdjęcia by się przydały. Zobacz sobie na allegro "moduł zapłonowy kos".
Silnik GY-6 automat ze skutera? Wnioskuję że to jest moduł DC-CDI, w zwykłym AC-CDI nie ma szans na wypalenie dziury. Moduł oczywiście nadaje się do wymiany, jednak może być kłopot ze znalezieniem zamiennika dobrej jakości. Chińskie moduły DC-CDI z którymi miałem styczność były albo kiepsko wykonane, albo bardzo mało trwałe.
Prościej się nie da: http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr... A to mnie osobiście się spodobało ale skąd wziąć 6V w naszym przypadku? http://www.zaplon.fora.pl/konstrukcje-pr...
Dziękuję, też tak samo myślę ale nie byłem pewny. Jeszcze mam jedną sprawę. Czy może ktoś dysponuje rozpisem pinów modułu zapłonowego od Quad Linhai 300, byłbym wdzieczny.
Blokowanie modułu jak mam sprawdzić ? Przewód czarno biały - odpiąć od modułu na czas prób całkiem. To gaszenie ze stacyjki, stopki bocznej, etc... Przewody instalacji zapłonowej tak, ale bardziej bym się skupił na stanie cewek i tego, co z nich "dociera" do modułu.
Masz uszkodzoną cewkę zasilającą, pod obciążeniem nie będzie dawać napięcia.
uszkodzony moduł zapłonowy to brak iskry na świecy zapłonowej, a możesz też wymienić świece na nową bo te chińskie to są nie zbyt dobrej jakości.
Tez właśnie chcę spróbować z tymi BU941ZTFP może akurat, a miejscami ich nie zamieniałem tych starych, dzisiaj mogę wlutować te stare z powrotem miejscami odwrotnie i zobaczę. Jeszcze jest opcja kupić nowy moduł zamiennik chiński, ale czy to będzie działać nie wiadomo.
Tak wiem że 4t dlatego wiem że na tym module to nie będzie działać idealnie. Natomiast chiński odpowiednik modułu od yamahy jog w ogóle nie reaguje (nie przeskakuje iskra). podany temat tyczy się 4t i wiem jak podpiąć moduł zapłonowy. Zastanawia mnie czemu na module którego numer podałem wyżej iskra jest a na module od gy6 czy od chińskiego skutera...
Podmień cewkę dla pewności, a dla całkowitego rozwiązania problemu kup moduł na złomowisku. Oryginałów chyba już nie ma, wszystko co przynajmniej ja widziałem to były chińskie podróbki. Ecu nie ma tutaj znaczenia - impuls iskry jest formowany i wyzwalany przez moduł w aparacie.
Według serwisówki, w tym quadzie zastosowano moduł zapłonowy typu DC-CDI. Podejrzewam że podłączasz zwykłe moduły AC-CDI typu GY6, mają one identyczne złącza i pinout wyprowadzeń. W takiej sytuacji dochodzi do zwarcia po pierwszym wyzwoleniu modułu, tyrystor przewodzi zwierając wejście zasilania do masy. Potrzebujesz więc modułu DC-CDI. Oryginalne do...
Niestety nie mogę już zrobić ani zdjęć ani pomiarów motorek został dzisiaj sprzedany. Ale temat dalej mnie męczy. Nadal chciał bym się dowiedzieć czy gilera 125 RX Arizona będzie chodziła na module od chińskiego skuterka.
Reanimuję starego GSX550ES z 1985 roku. Okazało się że uszkodzony jest moduł zapłonowy. Ceny nowego przyprawiają o zawrót głowy (ok. 600 Euro), a używany ciężko trafić, a jak jest to za 700 zł. W związku z tym chciałbym zapytać czy byłaby szansa włożyć inny moduł zapłonowy, od innego pojazdu? Jest to typowy moduł DC, dwa impulsatory, 2 dwustrzałowe...
Jeśli się dobrze orientuję, to w tym modelu znajduje się moduł zapłonowy typu DC-CDI. Z zasady ma prawo się nagrzewać ze względu na zastosowaną wewnątrz przetwornicę podnoszącą napięcie. Tylko jedna uwaga, jeśli to jest chiński pomarańczowy moduł WM Motor (z Wilmatu) to niestety trzeba powiedzieć że to jedno wielkie gówno. Ciągnie prąd 0.5 A w trybie...
to jest całkiem co innego, nie rozumiem tego. Ja mam silnik 2T Yamaha, a tam jest jakieś 4T chińskie. Można to na schemacie dać?
Prawdopodobnie mówimy o tym samym silniku co trafia do mnie co tydzień praktycznie. Cóż ci powiedzieć jeśli chodzi o poprawki pierwszy umrze starter, plastikowy zabierak swoje robi, potem prędzej czy później do szału doprowadzi cię ze 2 razy wymieniany moduł zapłonowy, po czym zacznie się lać gaźnik. W między czasie, jak przyszło na wyrób chiński, odpadną...
Witam mam problem z chińskim skuterem Mondo hiray Moduł zapłonowy kręci rozrusznik i na kopke tez Dobry Akumulator paliwo dochodzi Skuter zakupiłem i stal w zimie w garażu nie odpalany przez 2 miesiące Też Sprawdzałem i iskry nie ma Co może być nie tak Świeca Cewka zapłonowa Orientuje się ktoś z góry dziękuję
Zdjęcie 4 pinowej wtyczki z aparatu powoduje prawie że normalną pracę silnika - najprawdopodobniej uszkodzony (fabrycznie nowy chiński) moduł zapłonowy.
Odłącz 1 przewód od gaszenia z konektora przy module zapłonowym i powinno pomóc jeżeli uważasz , że to wina stacyjki , a ją zostaw w spokoju , bo sam nie dojdziesz do ładu tym bardziej jak już ktoś przy niej grzebał . :|
Nie mogę otworzyć obrazka z wartościami rezystancji. Tam zapewne jest moduł zapłonowy podobny jak przy chińskich skuterach 4T GY6, podłącz taki na próbę i sprawdź czy będzie iskra. Na podłączonej cewce WN nie powinno występować napięcie dające się zmierzyć. Sprawdź rezystancję uzwojenia pierwotnego i ew. podstaw inną.
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
Mam takie pytanko, czy ten moduł będzie pasował do czterosuwowego chinola oraz czy można podłączyć do niego cewkę zapłonową W/N np. od fiata 125p taką na 12V. Pytanie po co? Chociażby do poprawienia pracy silnika, standardowa cewka i moduł to makabra w chińskich markach skuterach. Nie mówiąc w moim pechowym skuterze.
El0,mam problem z moim chińskim quadem 110cc.Niema iskry a wymieniłem świece i moduł zapłonowy,no więcej niepowiem bo sie nieznam,piszcie :D
do 1 z instalacij podpiąć 2 cewki? To pytanie trzeba chyba zadać producentowi modułu. A co się stało z oryginalnym układem zapłonowym tego silnika? Dodano po 52 Dużo 600ek widziałeś z jednym ? Nie wiem, mam dużo ciekawszych zajęć w życiu niż liczenie jednocylindrowych 600tek
Moduł CDI nie nadaje się pod koło WSK ani koło Rometa Charta . Taki moduł działa poprawnie tylko z dwoma magnesami ustawionymi względem niego w momencie zapłonu, lub przed zapłonem, w zależności od skoku tłoka, pojemności, oraz obrotów maszyny. Coś mi się wydaję że takiego przerywacza nie wymyślisz. A przynajmniej ja sensu nie widzę. Osobiście założyłem...
W tym chińskim Pełgocie do modułu zapłonowego dochodzi dodatkowy przewód — zasilanie po stacyjce, który znajduje się w tym miejscu, gdzie moduły standardowe posiadają masę, dlatego przepalają się bezpieczniki. Odłącz ten przewód (wyciągnij styk z wtyczki) i zaizoluj. To jest przewód koloru czarnego.
https://pl.scribd.com/doc/118413852/BLAD... Według schematu (na końcu serwisówki) wynika że jest tam zamontowany zapłon DC-CDI, więc istnieje duże prawdopodobieństwo że moduł jest uszkodzony (zwarcie) i przepala bezpiecznik, chyba że próbujesz podłączyć zwykły moduł AC-CDI od typowego (chińskiego) skutera. Nie przeglądałem całej...
Z opisu który podałeś wymienił bym moduł zapłonowy , dobierz nowy po numerach na obudowie.
Ze schematu wynika wręcz jasno, że w tym silniku zastosowano układ zapłonowy CDI "bezimpulsatorowy". Oznacza to, że mylnie rozpoznałeś cewkomoduł jako zwykłą cewkę WN. Co do napięcia generowanego przez cewkę zasilającą, trzeba przyznać że jest dość niskie, ale spotkałem się już z układami zapłonowymi CDI pracującymi przy tak niskich napięciach zasilających....
Witam, mam problem. Zepsuł mi się moduł zapłonowy i mam pewnien problem. Mój skuter posiada moduł z jedną wtyczką na 6 miejsc ale mam 4 piny, nie umiem takiego znaleść. Pisałem do różnych producentów, serwisu, szukałem na allegro i nic. Wszystkie dostępne moduły mają jedną wtyczkę na 6 i 5 lub 6 pinów. Da się to jakoś obejść? Czy da się jakoś naprawić...
Nie każdy ma dostęp do oscyloskopu, a tym bardziej do sondy kV do wpięcia się w przewód zapłonowy. Również serwisówki zalecają sprawdzenie długości iskry, tyle że korzysta się ze specjalnego adaptera w którym igły elektrod są rozstawione o stałą odległość. Z tego co widzę w tym motocyklu jest zapłon DC-CDI, w drugim sprawnym jest TCI. Musiałbym zobaczyć...
Cewka zasilająca moduł to ta umieszczona na statorze. W CPI stosuje się zwykłe statory jak w innych chińskich skuterach 2T, nie rozumiem zdziwienia sprzedawcy/mechanika. Jakiego rodzaju moduł zapłonowy posiadasz? To jest moduł z dwiema kostkami, 4+2 piny (jak w chińskich 4T)? Takie moduły były stosowane także w Keewayu i chyba jeszcze w Sachsie SX1...
Czy cewka zapłonowa i moduł mają solidną masę podłączoną do korpusu silnika?
Chińskie silniki "biegowe" 4T 50-110 cm³ mają zazwyczaj układy zapłonowe ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu, czyli zwykłe moduły zapłonowe stosowane także w silnikach dwusuwowych. Silniki skuterów 4T GY6 mają układy zapłonowe ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Zakładając taki zwykły moduł do skutera spowodujesz że zapłon będzie występował...
Jeśli zapłon wariuje po dodaniu gazu to: - Niewłaściwa odległość impulsatora od koła magnesowego (za daleko odsunięte, lub tak blisko że impulsator i przewody się przecierają). - Koło magnesowe z niekompatybilnej partii (wówczas zapłon działa prawidłowo w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara). - Chiński moduł zapłonowy przeznaczony do Vespy...
Witam, jestem nowy na forum. Posiadam Zipp Quantum 50 2T i mam z nim taki problem że na starym module zapłonowym nie wchodzi na obroty. Gaźnik jest ok, wymieniłem już osiem modułów zapłonowych z różnych firm które teoretycznie wszystkie pasują do tego modelu a na żadnym z nich nie ma iskry, instalacja jest przejrzana alarm odłączony a iskra jest tylko...
Miałem podobny problem z moim skuterkiem Chińskim. A mianowicie także nie chciał palić; iskra była na kilku świecach sprawdzałem w razie gdyby biła po bokach, paliwo również świeca mokra, zawory sprawdzałem ustawiałem idealnie jak się tylko dało, przewód od cewki do świecy, a tu nadal cisza, postanowiłem zakupić nowy moduł zapłonowy ledwo obrócił rozrusznik...
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Łapać serwisówkę: http://www.4shared.com/office/9rpmvuCV/M... Wynika z niej że moduł jest typu DC-CDI, więc dobranie zamiennika nie będzie prostą sprawą. Co prawda są na Allegro chińskie moduły, ale ich jakość wykonania i działania pozostawia wiele do życzenia. Jak już to moduł...
Po przebiegu 12000 km w silniku nie ma prawa już "puchnąć tłok", tym bardziej że to silnik dobrze zaprojektowany by do tego nie dopuścić. Może silnik się zacierał, ale to nigdy nie następuje bez powodu. Radziłbym zmienić serwis. Kombinatorzy jacyś, bez powodu nie wstawia się jakiegoś chińskiego modułu zapłonowego. Proponuję jeszcze sprawdzić czy nie...
tak tylko ze w przypadku chińskich t4 jest zasilanie po przez gaźnik a nie wtrysk, wiec nie ma komputera. a może ktoś ma do odstąpienia jakiś moduł zapłonowy do 2T. może być uszkodzony
Stawiam że padł moduł zapłonowy chinole tak lubią.Iskra jest ale,nie zapali.Już tak kiedyś miałem. Możliwe również,że zerwało klin na magnecie.
Sprawdź spadki napięć na zasilaniu modułu zapłonowego i masę na silniku. Przerwa na świecy ? Poza tym, moduł oryginalny czy chiński ? może ma złe wyprzedzenie przy odpalaniu, "elektroniki" mają na "zapłon" inny kąt wyprzedzenia jak do pracy, kto wie co chińczyk tam ustawił.
witam proszę o pomoc z elektryki jestem noga a kupiłem suzuki dr 250 84 rok bez modułu cdi czym mogę zastąpić niby ktoś już zamienił na chiński proszę o pomoc bo nowy kosztuje kupę kasy
Może kolega mieć uszkodzony moduł zapłonowy. Ja miałem podobną sytuację z chińskim agregatem prądotwórczym (dwusuw). Przed całkowitym padnięciem też wyrywał szarpankę, ale jak zaskoczył chodził normalnie. Jak padł całkowicie (później okazało się, że padł tyrystor), wymodziłem swój moduł zapłonowy i agregat chodził, ale też przy odpalaniu szarpał. Jak...
Gdyby chińskie moduły były spoko, to po prostu bym kupił moduł WM. Problem w tym że te chińskie moduły są tak słabe, że działają gorzej niż uszkodzone oryginały. Kiedyś budowałem moduł AC CDI i był dużo lepszy niż chiński szajs. Do końca posiadania tamtego jednośladu, moduł działał niezawodnie.
Obawiam się że to co przedstawiasz to moduł sterujący światłami, nr. części 33800-T6R-100, w Niemczech kosztuje 30 euro. Moduł zapłonowy powinien być na dwie wtyczki, identyczne jak w chińskich skuterach 4T. Raczej będziesz miał zapłon DC-CDI oraz alternator trójfazowy jak w Jet Euro X. Taki moduł to bardziej kłopotliwa sprawa, jeśli dobrze patrzę to...
Witam Posiadam silnik zaburtowy Suzuki outboard niestety nie ma iskry. Sprawdziłem moduł CDI i nie daje 12V na cewkę, moduł jaki posiadam to CU2142(zdjęcie). Czy można zastosować zamiennik w postaci modułu CDI od chińskiego skutera 50ccm też 2T? Jeśli tak to czy macie może schemat do tego modelu: Moduł zapłonowy CDI YAMAHA JOG QUANTUM 2T skuter Dziękuję...
Tylko że nie mam orginalnego modułu. W motorze miałem tylko jakiś chiński moduł tylko chyba takiego samego nie znajde. Zdjęcie wziąłem z internetu aby pokazać jak wyglądał orginalny moduł.
temat rozwiązany tak jak kolega wyżej pisze, zmienili, albo poprostu producent modulu inny. Zasilanie tego modułu było w drugim pinie obok a ten w którym na początku było zasilanie jest (wolny) nic tam nie podłączamy. Tak na przyszłość dla innych moduł był zamawiany z motorozwad.pl, najprawodopodniej chiński moduł. Dziękuje pozdrawiam!
Ładującej nie zmienisz jedynie zapłonową, bo te chińskie to badziew.
W moim przypadku usterka naprawiona. Trzeci moduł założony, tym razem oryginał i jest ok. Strzeżcie się ludziska przed chińskimi podróbkami!!! Pozdrawiam...
Jasnobrązowy kabel we wtyczce i opcjonalnie masa z obudowy cewki do silnika - taka cienka plecionka. Domyślam się że pali nowe cewki? A konkretnie moduł zapłonowy? Nowe cewki dostępne w sklepie są kiepskiej chińskiej jakości. Kup używaną od dowolnego vw seat skoda i będziesz zadowolony
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Musi być moduł zapłonowy, impulsator i oczywiście zasilanie z magneta oraz cewka WN. Obwód świateł nie musi być podłączony.
Raczej nie ma. Moduł zapłonowy się zdiagnozuje po tym, że masz pewność iż wszystko inne jest sprawne. Mówisz wymieniałeś stator, na oryginał czy jakieś chińskie cink-ciang-ciong?
Cewka zasilająca generuje 90V AC i ma rezystancję 400ohm (serwisówka podaje 330 przy 20 stopniach Celsjusza) Teraz mamy temperatury niższe niż 20 °C, rezystancja powinna być nawet niższa od podanej w serwisówce. To znaczy, że uzwojenie może być uszkodzone i pod obciążeniem modułem zapłonowym generuje za niskie napięcie. Quad odpalił na chińskim module...
Patrząc na zdjęcia odniosłem wrażenie że masz moduł jakieś chińskiej produkcji (zielona izolacja konektorów). Pewnie taki moduł jest do kupienia, ale musiałbyś poczekać na odpowiedź kolegów siedzących w temacie.
Faktycznie nie jest to CDI, tylko tranzystorowy moduł zapłonowy, mój błąd Znalazłem filmik z naprawy [url=https://www.youtube.com/watch?v=AGk... Regulator napięcia bez problemu kupisz na znanym portalu aukcyjnym [url=https://allegro.pl/oferta/regulator...
W takim razie można próbować podpasować moduł zapłonowy od innych moto 4T ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu. Trzeba tylko zorientować się co do kształtu tzw. "mapy zapłonu", a dokładnie przy jakich obrotach jest pełny kąt wyprzedzenia zapłonu o raz upewnić się, czy początek i koniec znacznika wypada na minimalnym i maksymalnym kącie wyprzedzenia...
Witam. Postanowiłem uruchomić aprilię po 4 latach stania w garażu. Udało mi się kupić oryginalny moduł zapłonowy. Aprilia "jeździła" tylko na przyczepce od mechanika do mechanika, kiedyś udało się ją odpalić na chińskim module ale nie na długo ponieważ wydmuchiwało uszczelkę spod głowicy i zalewał świecę płyn chłodniczy. Ponoć chiński moduł daje iskrę...
D.C.I od Napięcia DC taka jest prawidłowa nazwa tych układów zapłonowych. A wymiana modułu nie boli bo kosztuje tylko 35 zł chiński, więc po co kombinacje ze stacyjką , pracuję między innymi przy skuterach już 15 lat i może raz zdarzyło się że to stacyjka zawiodła,a zawiodła ponieważ była ingerencja osób trzecich, a kiedy zaczynałem to o chińskich skuterach...
magneto Sprawdź klin mocujący magneto. Bez ściągnięcia się nie dowiesz. Od tego zacząłem tu wszystko jest w porządku :) Dodano po 7 Zamień przewody od impulsatora, domyślam się że są tam dwa przewody. W 4T musi być pierwszy impuls dodatni, drugi ujemny żeby układ przyśpieszacza działał prawidłowo. Strzał w 10! Rzeczywiście nie wziąłem tego pod uwagę...
Witam, mam problem, ponieważ dostałem chiński silnik do roweru. W komplecie brakuje modułu zapłonowego. Oryginalnego nie można nigdzie dostać. Moje pytanie brzmi: czy silniczek mógłby działać na innym module 2T od jakiegoś skutera? Albo co wymyślić żeby to zadziałało? Dorzucam grafikę przykładowego kompletu. http://obrazki.elektroda.pl/6238208500_1...
Czy masz tam jakiś immobilizer? Skąd stałe napięcie na module zapłonowym? Może jakieś zdjęcia i schemat - nawet szczątkowy. Jak nie to czekaj na kogoś kto miał takiego samego Quada (nie wiadomo jakiego??) i rozwiązał podobny problem. Chyba poczekasz dość długo.
W takich quadach były różne systemy ładowania.. jedne miały dwie cewki, jedna od świateł i ładowania ,a drugą od zapłonu, były tez takie gdzie miały kilka cewek :) Tu masz schemat Chińskiego skuterka...to jest wszystko na podobnej zasadzie :) http://arecki113.republika.pl/schematy/s... Regulator napięcia to taka aluminiowa...
Witam, posiadam quada smc barossa 250. Otóż mam problem z modułem zapłonowym, wsadzony byl moduł chiński i quad na nim działał, ale nie łączyły kostki bo były juz wyrobione, lecz polozylem go gdzieś i nie mogę znalezc. Czy można go zastąpić innym? Zamowilem moduł ze strony gdzie było napisane ze do dwu cylindrowego silnika lecz na nim nie działa. Dodam...
Podłączam się do tematu, posiadam takie chińskie cudo w którym zanikła iskra. Układ zapłonowy w moim sprzęcie opiera się cewko - module ( sam nawet nie wiem jak to nazwać) znajdującej się pod wirującym kołem magnesowym. Wspomniana cewka posiada wyprowadzone dwa przewody jeden z nich do gaszenia masą drugi generujący napięcie poprowadzony do właściwej...
Jeśli chodzi o chińskiego Peugeota v-click, sum-up itp. to proszę sprawdzić czy nie zastosowanego tam takiego rozwiązania: http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... . Jeśli zamontowano nieoryginalny moduł zapłonowy to wystarczy wypiąć przewód +12V (zazwyczaj czarny) z kostki modułu i zaizolować. Z resztą skutery Peugeot to imitacja motocykla......
Najprostsze rozwiązanie to wydłubać zalewę i naprawić moduł. Trzeba było sprawdzić stan akumulatora i napięcie ładowania. W instalacji i podzespołach są ukryte diody zabezpieczające przed przepięciami mogącymi uszkodzić elektronikę. Chińskie fajki świecy bez rezystora przeciwzakłóceniowego mogą uszkodzić elektronikę nie tylko w skuterze. Odradzam zastosowania...
Jeśli masz nową świecę, paliwo podlałeś pod świecę a mimo to nie pali, to masz problem w układzie zapłonowym. Być może jest przestawiony zapłon. Warto poprawić masy na skuterze. Może któraś jest słaba. No i fakt że moduł zapłonowy jest nowy, nie oznacza że jest sprawny. Niestety, ale wśród części do chińskich maszyn, duża część jest po prostu fabrycznie...
Chińskich skuterów nie opłaca się remontować. Weź to sobie do serca. Gdybyś go oddał do serwisu, to koszty napraw szybko przekroczyłyby wartość skutera. Naprawiając go prywatnie też wyjdzie to samo. W obecnym stanie, czego nie dotkniesz to się połamie, ukręci i będziesz musiał wymieniać na nowe. Natomiast nowe części też są produkowane w losowej jakości...
chiński moduł zapłonowy chiński skuter moduł zapłonowy moduł zapłonowy skuter chiński
zasięgu 433mhz źródło stałoprądowe sonoff temperatura
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Kod błędu F2305 w urządzeniach Stihl - przyczyny i diagnostyka Wymiana iskrownika w płycie gazowej Amica PG 7521