Jaki masz starter (moduł zapłonowy), elektroniczny czy elektromagnetyczny - podaj jego nazwę i symbol - zaopatrz się w schematy elektryczne do Twojego modelu? Tutaj masz spory wybór modułów: https://gmoto.pl/moduly-zaplonowe,93/har...
Jak już platynkowym można określić układ zapłonowy stosowany w Simsonie, a nie Simsona ;) - Bardziej kojarzy się z jego kolorem;P Układ zapłonowy z przerywaczem platynkowym nie potrzebuje modułu. Tylko wersja z zapłonem "elektronicznym/tyrystorowym" potrzebował modułu. W simsonie silnika z układem zapłonowym na platynkach powinny wychodzić 4 przewody,...
witam nie znalazłem nic o motocyklach wiec piszę tu. moze mi ktos wytłumaczyc na czym polega takie http://allegro.pl/item179261314_modul_za... urządzenie i czy naprawde to da takie efekty jak opisane na aukcji?? sam mam cz 175 i mysle czy nie zakupic czegos takiego co o tym sądzicie
Być może trzeba będzie wymienić moduł zapłonowy - taka płytkę elektroniczną wetkniętą w płytę główną. Jej koszt to 246 zł netto.
Przecież masz schemat modułu do charta, więc? I myślisz, że koszty przerobienia tamtego będą niższe niż zdobycie/zrobienie nowego? Licząc próby, bo pewnie kilka ich będzie. Masz wszystko do CDI, a ty się upierasz przy bateryjnym z przerywaczem, bo taki właśnie w tej chwili masz. Czyli krok wstecz, bo chcesz przerywacz MECHANICZNY (można go zastąpić...
GL-100 A to nie jest żaden "wzmacniacz iskry" po prostu elektroniczny moduł zapłonowy, współpracuje z przerywaczem. Robi tyle dobrego że zmniejsza się prąd styków przerywacza wiec się nie wypalają, w układzie tranzystorowym na wyjściu nie ma kondensatora prąd cewki może szybciej zanikać, co może dać wyże napięcie, tyle że do elektronicznych układu zapłonowych...
Podłączając 12V (szybko, krótkotrwałe dotykanie plusem) powinno wyindukować WN na wyjściu. W podobny sposób działa moduł elektroniczny.
kolego Błażej nie chodzi mi o schemat zapłonu normalnego ja chce schemat elektronicznego modułu zapłonowego
Żadne transformatory ani cewki nie działają przy napięciu stałym, w samochodzie napięcie jest stałe dlatego potrzebny jest jakiś przerywacz (w starych był mechaniczny przerywacz, we współczesnych elektroniczny moduł zapłonowy). W analizie układów elektronicznych, dla prądu stałego idealną cewkę traktuje się jako zwarcie, także trzeba uważać z DC, w...
http://obrazki.elektroda.net/41_12060136... Witam Zrobiłem do swojej MZ elekektoniczny moduł zapłonowy. Moduł przeznaczony jest do silników z zapłonem klasycznym(młoteczkowym-platynki). Moduł wpina sie pomiędzy przerywacz a cewkę, kondensator powinien być odłączony. Iskra na świecy jest grubsza i bardziej niebieska. Silnik można ustawić na...
A jak oglądałem pinouty modułów zapłonowych elektronicznych to pisało ,że mam podłączyć impulsator. Jeśli ten moduł był by podłączony to najpierw podłączyć moduł do akumulatora a pózniej rozrusznik ? Ps. Pierwszy raz mam doczynienia z silnikiem spalinowym od skutera.
Witanko! Chce zbudowac taki wlasnie modul jak w zalaczniku ale jest on podobno przeznaczony do cewek 3 Omowych, moja cewka w malaczu ma rezystencje 2 Omy i teraz pytanko do tych ktorzy zbudowali taki ukladzik i wiedza cos na temat uruchamiania go razem z cewką 2 omową ????
mam pytanie czy zamiast zwykłego przerywacza ktury lubi robić niestety przykre niespodzianki można załorzyć np.kontraktony i kawałek magnesika na wale (mam moduł zapłonowy elektroniczny także pżez przerywacz płynie stosunkwo mały rond ) ??
Zmierz napięcie na akumulatorze. Jeżeli wzrasta ponad miarę lepiej nie używaj skutera. Nadmierny wzrost napięcia może uszkodzić inne elementy elektryczne lub elektroniczne (moduł zapłonowy, cewkę zapłonową itp.) Jeżeli padł regulator napięcia to żadnym opornikiem albo diodą Zenera nie poradzisz na problem
Witam Zrobiłem moduł do Simsona z zapłonem SLPZ wg poniższego schematu (tak wiem że jest przeznaczony do pojazdów w wewnętrzną cewką WN opis poniżej) : http://obrazki.elektroda.pl/2219235200_1... Z tym że : -Zasilanie CDI mam z cewki którą nawinąłem przy rozruchu daje 120-130V -Kondensator główny mam 1u 400V -Brak rezystora 2.2k 2W (wg...
W pierwszej kolejności ustalmy, jaki typ aparatu zapłonowego jest zainstalowany w tym samochodzie. W Fiatach 125p był montowany klasyczny moduł zapłonowy z przerywaczem mechanicznym oraz elektroniczny (Fiat 125p z silnikiem Poloneza); tam był bezstykowy układ przerywacza, który podawał impuls do modułu elektronicznego. Dopiero po ustaleniu rodzaju układu...
Poszukuje schematu lampy stroboskopowej z tzw. klamerką pojemnościową współpracująca z elektronicznymi modułami zapłonowymi
Dziękuję.
Można wstawić do tego zabytku każdy moduł tyrystorowy.Pobór prądu przez moduł to około 1.8A przy napięciu zasilania 12V Moduł tyrystorowy pracuje z orginalną cewką zapłonową która pracowała z zespołem młoteczek-kowadełko.Taki moduł wykonałem w roku 1983 do samochodu Fiat 125p i pracował bez problemu zaraz po zamontowaniu. Opisany był szczegółowo do...
Witam Polecam elektroniczny moduł zapłonowy. Z cewki świetlnej ładowanie aku przez mostek prostowniczy. Chodzi jak marzenie od 3 lat do zapłonu nie zaglądałem trzeba czasem aku podładować po dłuższej przerwie.
Witam zalaczam schemat z prawdopodobnymi wartosciami i podlaczenie modulu do instalacji. Powodzenia.
Siemanko ! Mam moduł zapłonowy elektroniczny do trabanta i problem w nim jest tego typu, że grzeją sie strasznie tranzystory. W zasadzie to jeden już sie spalił do końca. Poszedłem do sklepu facet dał mi jakiś wlutowałem i znowu sie spalił... Oryginalnie były tam tranzystory SU 169K. Są może jakieś ich zamienniki troche mocniejsze co by sie tak nie...
witam. i znowu mam problem:( wiec znalazłem schemat modułu i che go zrobić tylko nie wiem jak:( i czy pomożecie mi w module narysować schemat podłączenia. jak mam przylutować te części http://obrazki.elektroda.net/24_11917540... http://obrazki.elektroda.net/59_11917540... http://obrazki.elektroda.net/28_11917540... http://obrazki.elektroda.net/82_11917540...
układ działał ale spalił sie po około godzinie jazdy możliwe ze radiator był zamały. teraz myśle nad zakupem modułu
Chciałem zasięgnąć opinii na temat takich o to urządzeń raczej z samej ciekawości niż chęci kupna [url=http://autoswiat.allegro.pl/show_it... zapłon mikroprocesorowy Czy jest to realne aby połączyć mikroprocesor i przerywacz wg mnie przerywacz generuje zbyt dużo "fałszywych " impulsów i taki zapłon nie pracował by poprawnie co innego...
Zwarta cewka?
Wstw jakiś moduł zapłonowy, (zapłon elektroniczny) i iskrę będziesz miał co sie zowie.
Przy zapłonie elektronicznym najczęściej to uszkadza się element sterujący układem zapłonowym[moduł] lub czujnik impulsów układu zapłonowego. Moduły są różnego rodzaju i może być tak że po wymianie na nowy odpali ale nie będzie miał mocy.
Najprościej zrobić. Jest sporo schematów dostępnych w sieci. Najczęściej są to dwa równoległe bloki z tranzystorami mocy (choć może też być jeden, układ z iskrą traconą nawet pracuje w tych warunkach) i dwa elementy wyzwalające rozmieszczone co 180' - transoptory, czujniki Halla, indukcyjne (do wyboru). Są nawet schematy zapłonów z procesorem i mapą...
Prawdopodobnie chodzi o kontrolkę dozownika oleju (elektronicznego, zintegrowanego z modułem zapłonowym). Poprzedni właściciel coś mówił na temat dozownika czy ew. robienia mieszanki? Musiałbym poszukać manualów, nie kojarzę aby moduł odcinał zapłon w przypadku wykrycia usterki. Sprawdź czy jest podłączona pompka oleju (taka mała niebieska kostka z...
ma ktos moze namalowaną płytke tego elektronicznego modułu zapłonowego ??? (moduł.gif) :P
Swego czasu sprzedawali takie zestawy do trabanta: aparat z przesłoną na 2 transoptorach szczelinowych i moduł zapłonowy
Troche nie rozumiem bo to nie u mnie chce zrobic i nie mam fiata 126p. Mam zastosowac jednoczesnie cewke i moduł zapłonowy. Tam jest instalacja od zwykłego fiata 126p i mam tam jeszcze zastosować gdzies moduł. Nie można po prostu podpiąc kabli na cewki z rozdzielacza ze starej instalacji. Prosze o dokładne wytłumaczenie jak to popodłączać. Dodano po...
Lepiej zapala,nie musisz często kontrolowac ust. zapłonu,same plusy. Ja wykorzystałem podzespoły z łady samary:czujnik,moduł zap.,cewkę zapłonową od poloneza(z elektronicznym zapł.).Chyba znalazłes opis.Ekranowac musisz czyjnik od wpływu pola magnetycznego "magneśnicy".Ja tego problemu nie miałem,koło pasowe do napędu alternatora umieściłem na miejscu...
hej mam skutera SYMPHONY ST 50cc i chciałbym zdjąć blokadę obrotów bo kręci tylko do 7 tys. obrotów i koniec. może ktoś wie jak to zrobić i posiada moduł zapłonowy DELLORTO i elektroniczny wtrysk paliwa. Czekam na odp. pozdro
Odpisuję tutaj na PW. Jeśli samochód jest odpalany na pomocą dźwigni to na 100% nie ma przewodu oporowego. Jeśli stacyjką to moźliwe, że ma. Ale gdy chcemy sprawdzić to krótka instrukcja: Należy użyć żarówki najlepiej 10W ale może tez być 21W i podłączyć jeden styk żarówki do zasilania cewki, a drugi do masy. Nie należy używać przewodu idącego do przrywacza....
To właśnie GL-118 miał problemy z wnikaniem wilgoci do wnętrza obudowy. Wewnątrz płytka w postaci nie zabezpieczonej hybrydy i tranzystor BUZ w metalowej obudowie. Wilgoć wchodzi przez złącza konektorowe. Nie pamiętam historii modułu który otwierałem, było to 20 lat temu... Problem ten był znany od lat, opis był podany w jednym z numerów Radioelektronika....
orginalny schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
To sprawdzenie jest tylko statyczne. Powinno się dokonać pomiarów napięcia impulsatora podczas kręcenia kołem magnesowym. Najlepiej sondą napięcia szczytowego. Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Układ zapłonowy nie działa? Z reguły uszkodzeniu ulega cewka ładująca CDI lub moduł.
Wypowiem sie jako posiadacz kaszla z takim urządzeniem a nie jako elektronik :) Wydaje mi sie ze nic nie osiągniesz podłączając sie do tego złącza, ponieważ do tego modułu dochodzą tylko dwie dane z: - czujnika położenia wału korbowego - czujnika podciśnienia Czujnik podciśnienia działa na zasadzie włącz wyłącz, podaje dwie wartości do modułu, dzieki...
To może być moduł zapłonowy. http://www.simsonrulez.fora.pl/font-colo... Wydaje mi się że masz spuchnięte kondensatory na tej płytce, to te walce, powinny mieć płaskie zakończenia, nie wypukłe.
Jaki w nim jest moduł zapłonowy zwykły z platyna czy elektroniczny?
A nie lepiej założyć elektroniczny zapłon Sovek? Niż to.
Potrzebujesz elektroniczny moduł zapłonowy z obrotomierzem. Potem go programujesz na 5,5 tyś obrotów.
tzn. cewka jest rzeczywiście 12V 42W od skutera z instalacją 12V (kupiłem ją w sklepie. Na woreczku było napisane coś po węgiersku i symbole 12V/35W-5W-2W), a żarówka reflektorowa jest 12V/35W. Samego zapłonu nie przerabiałem. pozostawiłem tak, jak w oryginalnym skuterze z 6V instalacją, czyli bez elektronicznego modułu zapłonowego. Jak już pisałem...
Gratuluje pomysłu z odłączaniem akumulatora przy pracującym silniku. Żeby się nie rozpisywać: to wręcz kretyński pomysł. Szczególnie przy alternatorze ze stałą magneśnicą. Grozi to "tylko" niekontrolowanym skokiem napięcia i co się z tym wiąże - uszkodzeniem regulatora napięcia, modułu zapłonowego, osprzętu elektronicznego... Ale mam też dla ciebie...
Oprawa to lugclassic 4x18 EVG bez modułu awaryjnego
Jeżeli jest jakiś rodzaj elektronicznego modułu zapłonowego to będzie czujnik położenia wału, a gdy jest kopułka (rozdzielacz mechaniczny) to może nie być.
Jak na samochód tej wielkości to bardzo dobry wynik. Proponuję Ci jeszcze zainstalować elektroniczny moduł zapłonowy pośredniczacy między aparatem a cewką, to poprawi elastyczność pracy silnika.
Jeśli naprawdę chodzi o to że nie ma iskry i wszystko już sprawdzone jak koledzy opisywali powyżej to moduł elektroniczny zapłonowy do wymiany.Jeśli natomiast po prostu nie odpala a nie wiadomo czy jest iskra- bo nie było to sprawdzone -to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Przepraszam że jednopunktowy wtrysk nazwałem gaźnikiem ale nie jestem mechanikiem samochodowym i nie znam się dokładnie na samochodach.Chciałbym dodać że przy tym silniku nie ma kopułki przerywacza tylko jest elektroniczny moduł zapłonowy.
Zamoknieta cewka zapłonowa, przebicia, zła przerwa na przerywaczu jesli występuje. Masz możliwosc zrobic foto aparatu zapłonowego? wtedy byćmoże będę wiedział jak to ugryść. Jeśli elektroniczny moduł należało by go sprawdzic czy w momencie braku iskry podaje impulsy na cewke, jesli nie podaje wtedy szukac w cewce impulsatora w samym silniku.
Ja bym jeszcze zmierzył temperaturę na górze w pobliżu opraw. Elektroniczne moduły stabilizująco-zapłonowe mogą nie wytrzymywać przegrzania. Raz - kuchnia, dwa - upały.
sprawdz przewody przy elektronicznym module zapłonowym taki duży radiator bodajrze koło zbiornika wyrównawczego.One są wrażliwe na wilgoć.
1. Nie potrzebujesz zapłonu CDI, tylko zwykły elektroniczny moduł zapłonowy do przerywacza (układ stykowo - tranzystorowy). 2. Schematy są dostępne na forum i w sieci. Nie trzeba więc prosić o nie, tylko samemu poszukać.
Pozostaje jeszcze szrot :)
Stosowanie elektronicznych modułów zapłonowym ma na celu wyeliminowanie kłopotliwego, niedoskonałego i awaryjnego przerywacza zastępując go elementem bezstykowym (czujnikiem indukcyjnym lub hallotronem). Chyba modułu do przerywacza nie znajdziesz, jak ktoś się bardzo uprze można modul przystosować do pracy z przerywaczem, tylko po co?
Miałem bardzo podobne zjawisko, musiałem wymienić moduł elektroniczny w aparacie zapłonowym.
Pod cewkami zapłonowymi jest moduł elektroniczny który steruje cewkami. W trybie awaryjnym zapłon wyznaczany jest z czujnika położenia wału. W trybie normalnym przetworzony w module zapłonowym sygnał z czujnika położenia wału wraca na sterownik (styk B5), a ze sterownika przychodzi sygnał momentu zapłonu (D4)
Jest to tranzystor mocy stosowany w elektronicznym module zapłonowym do pojazdu UAZ i pokrewnym. Znalazłem dane dla tranzystora KT8232A, który wyglada podobnie, jednak i tak żadnego z nich nie można dostać. http://www.datasheetspdf.com/PDF/KT8232A... Poszukuje zamiennika najlepiej w obudowie o zbliżonych rozmiarach, bo większy nie wejdzie do pudełka...
jeżeli sprawdzasz iskrę na przewodzie wysokiego napięcia to świeca musi byc zmasowana osobnym przewodem bo w przypadku układów zapłonowych elektronicznych można uszkodzic moduł w twoim przypadku trzeba sprawdzic cisnienie paliwa
Witam, kombinuję ostatnio ze sterowaniem cewką zapłonową. Postanowiłem zrobić to na sławnym NE555. Przeszukując internet znalazłem sporo schematów - zarówno tych dobrych, jak i tych złych ;) Najbardziej sensowny wydawał mi się ten http://obrazki.elektroda.pl/3700236800 1440838929.jpg zakładający użycie pary komplementarnej do sterowania MOSFETem. Brakuje...
Ten moduł jest przeznaczony do współpracy z bezstykowym impulsatorem. Poza tym musi być inna cewka zapłonowa (około 1,5Ω)
Witam, kup używany aparat zapłonowy (ja kupiłem za 70 PLN gdy mi w drodze padł moduł elektroniczny). A o schemat możesz się zapytać na http://www.vectra-unlimited.pl/ Pozdrawiam Marek PS. Pamiętaj o ustawieniu zapłonu na gorącym silniku po zwarciu zacisków A i B w złączu diagnostycznym. PS1. Stary aparat napraw i woź w bagażniku, bo to jest jeden z...
Sprawa jest bardzo prosta,ze swojego aparatu zapłonowego wykorzystujesz zębatkę.Szukasz na złomie szrocie aparat zapłonowy z nowszych aut do którego będzie pasować do tego moduł zapłonowy z tego auta.Całość ca 200 zł.
Sprawdż miernikiem czy nie ma przerwy któraś z elektrod zapłonowych ( czasem w ceramice może być przerwa ). Posprawdzaj styki generatora zapłonu ( łączenie do zaworu gazowego i modułu elektronicznego ). Odległość elektrod zapłonowych od siebie 4mm +/- 1mm. Przestaw biegunowość prądu we wtyczce ( w tych modułach elek. nie powinno to mieć znaczenia ale......
Chciałbym się właśnie tego dowiedzieć. Mam CC700 z gaźnikiem oraz alarm Exodus z możliwością blokowania obwodu max 10A. Moja propozycja to masa elektronicznego modułu zapłonowego Nanoplex. Czy mogę tam podpiąć blokadę??
Witam Mam do Was ogromną (jak dla mnie) prośbę. Poniżej załączam schemat elektronicznego modułu zapłonowego do ogara niestety mam tylko oznaczenia. Mógłby ktoś zrobić wykaz oraz parametry elementów potrzebnych do wykonania tego dzieła ??
Ale czy to jest schemat instalacji elektronicznej??
Z pierwszego postu wynika że to jest oprawa z dwiema klasycznymi rurowymi świetlówkami po 36W każda. Z przyzwoitych elektronicznych modułów zapłonowych to polecam BAG'a, Osram'a czy Philips'a. Z tych mam dwa pierwsze i chodzą bardzo ładnie-gorący zapłon z wyraźnym podgrzewaniem żarników świetlówek.
Witam, posiada ktoś na sprzedaż elektroniczny moduł zapłonowy do Jawa CZ 350 12v? 2 cylindrowy
To "coś" w linku jest to elektroniczny moduł zapłonowy a nie starter czy rozrusznik! Poczytaj trochę w książkach to będziesz wiedział do czego służy moduł zapłonowy a do czego starter. PS: Nawet jakbyś chciał zamontować starter to zastanów się PO CO? Czy naprawdę jest tak bardzo ciężko kopnąć raz czy dwa?
Zbudowalem dzisiaj elektroniczny moduł zapłonowy sterowany przerywaczem.Myslalem ze to cos pomoze,ale nie.Obrotomierz dalej nie wychyla sie tak jak powininen:(Juz nie mam sił do niego:(Z mojego otoczenia tez nikt nie ma pomysłu. Pozdrawiam F2B
Tak dokładnie to potrzebujesz: statora (ta podstawka z cewkami) impulsator (czasem są już zamontowane na statorze, czasem są zewnętrzne) moduł zapłonowy+cewka WN albo tak zwany cewko-moduł co jest teraz częściej spotykane (to po prostu te 2 elementy w jednej obudowie) i magneto pod zapłon elektroniczny. Jeżeli masz zapłon na przerywaczu to takie magneto...
właśnie zakupiłem charta i nie ma elektronicznego modułu zapłonowego szukałem na necie tego modułu do kupna i nigdzie nic nie było wiec mam pytanie czy dało by się podpiąć podzespół od simsona albo czy da sie przerobić całą instalacje na 12V
Trudno doradzać jak niewiem z czym mam do czynienia. Jeżeli jest to konwencjonalny zapłon to sprawa raczej prost. Cewka zapłonowa, przerywacz w aparacie zapłonowym. kondensator. Myślę jednak że w twoim przypadku jest już elektroniczny moduł zapłonowy.Sprawdził bym narpiew czy cewka ma odpowiednie opornosci. Nastepnie czy z modułu ma zasilanie, (o ile...
Witam Posiadm etz 250 i chce do nie zrobic jakiś elektroniczny moduł zapłonowy. Czytałem duzo na elektrodzie ale do etz nie znalazłem. Zapłon mam klasyczny z przerywaczem (oczywiście bateryjny) Jak można taki układ zapłonowy ulepszyć?? Chodzi mi głównie o zmniejszenie spalania(czytałem ze sie zmniejsza jak sie ma elektroniczny moduł) i lepszą dynamike...
A z kąd wiecie kol. KingKong i IGI84 że to nie jest 126el i że nie ma elektronicznego modułu zapłonowego albo innej elektroniki.Zasada jest taka że tak się nie robi. Możecie oczywiście eksperymentować ale raczej proponuje na swój koszt
A w jakimś v6 występował zewnętrzny moduł?
Witam. Posiadam cewkę zapłonową o chińskiego skuterka i chce jej użyć do innego urządzenie, tylko nie wiem jak to połączyć, żeby uzyskać iskrę, Dodam, że posiadam cewkę, zasilanie 12v, oraz przerywacz (w moim przypadku czujnik zbliżeniowy). No i chciał bym to połączyć w najprostszy sposób, żeby tylko była iskra bez kombinowania z jakimiś elektronicznym...
Polecam lekturę artykułów pana Stefana Roguskiego na temat elektronicznych układów zapłonowych, opisane były zarówno moduły tyrystorowo - tranzystorowe z funkcją opóźniania i przyspieszania kąta zapłonu w funkcji obrotów , a także samodzielne wykonywanie czujników do nich Artykuły te były publikowane w latach 90 - tych w "Radioelektroniku" , a współcześnie...
Potrzebuje schemat z opisem elementów regulatora napięcia RN-c 12V do alternatora z fiata 126p, oraz schemat elektronicznego modułu zapłonowego o symbolu APE 05. Z góry dziękuje.
Kolego-niewiem jak jest w bisie bo go niemam,ale mam CC700 (jak może wiesz tam jest taki sam silnik) i uwierz mi,że niemam przerywacza-chyba,że chodzi Ci o to coś co podaje impulsy na cewkę,ale to nie jest przerywacz tylko elektroniczny moduł zapłonowy.
Witam. Czy posiadał by ktoś schemat połączenia cewki zapłonowej modułu elektronicznego czujnika podciśnienia i położenia wału od fiata 126p. Chciałem cały ten układ zamontować do motoru WSK 175. Potrzebuje tylko wiedzieć jak one są połączone a nie mam możliwości przekopania instalacji od jakiegoś malucha. Z góry dzięki za pomoc.
Chodzxi Ci o elektrodę zapłonowo-jonizacyjną czy o płytkę elektroniczną zwaną modułem zapłonowym? Jeśli chodzi o elektrodę, to ją wymontu i wyczyść szczoteczką stalową lub czyścikiem do miedzi, powinno się poprawić. Jeśli zaś chodzi o moduł zapłonowy, to może firma Systemgaz sprzedaje? nie wiem, ale zaręczam Ci, że skoro wymieniłem tą nazwę w mym poście,...
A rozważałeś gotowe moduły zapłonowe? Czy chcesz się pobawić? W zapłonie "elektronicznym" zdaje się robiło się coś takiego, żeby na wyższych obrotach czas ładowania cewki był "dłuższy" czyli de facto bardziej stały w całym zakresie obrotów. Pytasz o te tranzystory z rysunku? BD mają małe wzmocnienie i nie potrzebujesz tam 1A prądu. Weź mniejsze, jakąś...
Nie lepiej kupic na gieldzie cały uklad zapłonowy elektroniczny z malucha? Cewka z modułem ze 20zł czujnik też, koło pasowe z 10 i kawalek instalacji elektrycznej ze 20 i po problemie
Luzy w aparacie zapłonowym , słaba masa w module elektronicznym od zapłonu . W moim polonezie miałem takie usterki .
Witam. Kilka lat temu podobny zabieg robiłem w mojej Shl "Gazela" 175ccm. Napięcie zmienne, pochodzące z magneta, zasilające oświetlenie puściłem przez mostek prostowniczy 10A i podłączyłem jako ładowanie akumulatora. W drugim obwodzie wymieniłem selen na mostek 10A. Ten zabieg zdecydowanie poprawił ładowanie akumulatora!. Ale to jeszcze nie koniec...
Mimo wszystko upieram się przy module elektronicznym w aparacie zapłonowym. Mam espero, a aparat jest ten sam, po wymianie modułu wszystko ustało,a obrotomierz bierze impulsy właśnie z modułu, nie z cewki jsk w atarszych modelach. Spróbuj, powinno gadać.
Przeczytałem kilka tematów o elektronicznym module zapłonowym ktoś w temacie do simsona elektronika polecił moduł z tego tematu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic60... Wiadomo znawcą simsonów iż moduł DDR jest bardzo dobry ale jak padnie to ciężko znaleść niemiecki używany a polskie są jakie są i chaiłbym zrobić jakiś i przetestować jak...
Jeżeli jest tam rozdzielacz na kopułce sprawdź jak wygląda kopułka i palec często jest to przyczyną takich niedomagań. mógł się już zeszlifować węgielek w kopułce. Jeżeli to nie to to jeszcze w niektórych wersjach opla w aparacie zapłonowym był elektroniczny moduł sprawdź czy jest dobrze przykręcony, i wogóle jak wzrokowo wygląda
Przedzwon do firmy Digitech, powinni ci pomoc: Digitech ELEKTRONICZNE MODUŁY ZAPŁONOWE ul. Czeladzka 5 42-500 Będzin woj. śląskie tel kom. 0607 879940 tel. 032 7619671 tel. 032 4401017 http://www.elektronika-motocyklowa.pl
Myślę że odpowietrzanie zbiornika nie ma tu nic do rzeczy ponieważ wykręcam tylko świecę i wkładam zimną po czym odpalam bez problemu. Gaźnik cały rozebrałem i wszystko jest ok. Filtry wymieniłem chociaż chyba nie potrzebnie(kosa w sezonie jest używana kilka razy) nurtuje mnie inna rzecz: wyczytałem gdzieś że ta kosa ma zapłonowy moduł elektroniczny...
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Uszkodzone świece i przewody mogą doprowadzić do uszkodzenia cewki, modułów sterowania i innych elementów elektronicznych.
Witam. Potrzebuje wszelkich informacji na w/w temat. Linki, schematy, info - kazda informacja mile widziana. Chodzi mi o moduly indukcyjne (takie jak montowane w kosiarkach spalinowych). Ogolne zasady znampotrzebuje blizszych szczegolow.....
Też mi się wydaje że nie jest on potrzebny, nie posiadają go również Simsony z elektronicznym modułem zapłonowym. Tak więc w jakim celu konstruktorzy zastosowali ten układ w przypadku dedykacji tego silnika do tego urządzenia ogrodniczego? -Według mnie, zadaniem tego układu "EDB" jest zabezpieczenie przez wchodzeniem silnika na zbyt wysokie obroty...hmm...
Przecież tego nie da się rozebrać bez uszkodzenia cewek. Zapomnij o schemacie tego konkretnego modułu. Z resztą tam są chyba cztery elementy elektroniczne. Dwie diody, tyrystor i kondensator.
Witam! Niestety, może to być moduł zapłonowy - to taka płytka elektroniczna wpięta w bok płyty głównej. Często się sypie - jej awarie powodują przeróżne objawy. Ale najpierw wyczyść elektrodę zapłonowo - jonizacyjną. może być również zbyt nisko ustawione ciśnienie minimalne na palniku. Powodzenia.
elektroniczny moduł zapłonowy polonez elektroniczny moduł zapłonowy schemat elektroniczny zapłonowy
schemat zasilacz antenowy zimnego nawiewu delphi interfejs
projekt przyczepki nadajnik iskrowy
Jak ustawić stację radiową 107.5 MHz w radiu? Lokalizacja wzmacniacza w Mitsubishi L200 2008