...Pytam, bo potrzebuję mocnego elektryzatora do ochrony przed zwierzyną leśną... To ja mam dla Ciebie radę sprawdzoną praktycznie w takim właśnie przypadku. Otóż w naszym kole łowieckim mieli ten sam kłopot - fabryczne pastuchy nie dawały rady. Wybierz się gdzieś na szrotowisko i poszukaj modułu zapłonowego od Golfa MKII razem z cewką WN. Do tego...
Jeśli dasz radę, zmierz napięcie podczas pracy na tym kondensatorze, możliwe że trzeba będzie wyprowadzić dodatkowe przewody do tego pomiaru. Przypuszczam że znacznie przekracza 16V. Czy masz tam regulator napięcia, czy "cewka świetlna" jest obciążona podczas testów? -> Quarz Jak by Ci to powiedzieć, by nie było flame'a - było późno, przyjrzyj się jeszcze...
(at)bubu1769 A nie zapomniał Szanowny Koleżka tym, że rozrusznik tego silnika, jak większość zaburtowych, wymaga przekaźnika do rozrusznika, o ile nie został zamontowany w silniku? Że alternator tam jest zespolony z układem zapłonowym typu CDI ? (koło magnesowe na podobieństwo motocyklowych) i że na łodziach z zasady stosuje się woltomierz, zamiast...
Daniel1300 to jest standardowy moduł do chińczyka, wyprowadzenia będą wedle rysunku z 1szego postu a CPI to jedna z marek chinoli
mam moduł zapłonowy od Escorta i nie znam wyprowadzeń.Może mi ktoś pomóc? mam moduł MOTORCRAFT 86FB-12A297-AA 9DC6C.Jak ktoś zna wyprowadzenia to prosze o małe info capri3(at)o2.pl
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Masz jakieś informacje na temat budowy układu zapłonowego tam zastosowanego? Na myśl przychodzi uszkodzony moduł zapłonowy (jeśli gaszenie jest wyprowadzone osobnym przewodem z modułu), impulsator lub nieprawidłowe podłączenie modułu zapłonowego.
jaki tranzystor mozna tam wrzucic w zastepstwie?? i jak podlaczyc wyprowadzenia?
Wynika że zielono-niebieski to masa (punkt wspólny dla obu cewek), czarno-czerwony to standardowo zasilanie CDI, a zielono-biały to zasilanie dla części cyfrowej modułu. Aczkolwiek dziwnie wychodzą wartości rezystancji dla przewodów czarno-czerwony oraz zielono-biały jakby zostały zamienione rolami względem typowych rozwiązań. Skąd Ci się wzięło 24V...
Jeśli masz uszkodzoną samą cewkę, to możesz śmiało podmienić. Wystarczy cewka ze zdjęcia po prawej, demontujesz moduł zapłonowy i dorabiasz wyprowadzenia. Podłączasz je do starego układu, tam gdzie była podłączona stara cewka.
Moge dac ci do niego tel.Od transporta 3.8mam osobiscie ale,jak pisalem wczesniej,albo rzezba z cewkami albo cewki do tego modulu(sa 3,wyprowadzenia z modulu w 1rzedzie z lewej,nie mam ich)Uzywka z wysylka jakies200.kliknij na gg bo robilem format i twoj mi przepadl
A jak działa obrotomierz? Zlicza impulsy w jednostce czasu. Są bez problemu dostępne schematy różnych "komputerów" pokładowych z monitorami napięcia, temperatur (woda, olej), obrotów, zużycia paliwa (jeśli auto ma wtrysk), przebiegu (jeśli auto ma dostępne impulsy z układu jezdnego), itd, itp... Kwestia tego, co ty chcesz mieć. Impulsy do obrotomierza...
Hmm, ale w silniku Minarelli RV ani w ramie nie masz tulei gumowych? Niemożliwe aby silnik "kopał" podczas pracy. Masa dodatkowo jest połączona poprzez przewód biały ze statora oraz przewód wyprowadzony z modułu zapłonowego (do ramy). Jeśli światła nie świecą jak należy, sprawdź: - Moc żarówek i czy nie są one np. na 6V; - Czy regulator napięcia nie...
A czy nada się do modułu zapłonowego gl133 w charcie? bo wyprowadzenia to małe piwo ale czy będzie dobrze się sprawdzać... Właśnie te btp129 kosztują od 20 do 26zł to ja wole cały moduł za 36zł kupić i mieć spokuj z tym...
Znasz się na cewkach? Tak znam się. :D Jednak nie znam parametrów każdej występującej na rynku cewki. sorki. Z reguły rezystancja uzwojenia pierwotnego (kabelek idący od modułu) do masy wynosi od 2Ω do ok 6Ω. Rezystancja uzwojenia wtórnego: wyprowadzenie kabla WN - masa, to z reguły kilka, kilkanaście tysięcy omów (kΩ). Najczęściej w...
No tak jest transoptor szczelinowy Dioda --- | --- Tranzystor... No to jak podlaczyć?? Jakies wyprowadzenia czy cos...
Masz wyprowadzone oba końce impulsatora (pickup coil) ?, jeśli tak, to spróbuj zamienić
Tam musi byc jeszcze kondensator 1 - 1,5 uF ... Z jakiego motoru to jest? Sprawdż dokąd idą wyprowadzenia z tego modułu.
Z iskrownika wyprowadzone będą 4 przewody: zasilanie modułu zapłonowego, sygnał z impulsatora oraz dwa przewody od cewek świetlnych. Dostaniesz instrukcje montażu wraz ze schematem - podłączenie zajmie dosłownie chwilę. Tylko będziesz musiał sobie zamocować cewkę zapłonową. Mam na myśli zapłon CDI z chińczyka.
MOD Rycho T podał ci link do zestawienia modułów , i te do dwu i te do cztero mają te same wyprowadzenia.
Witam! Obudowa JEST przezroczysta, a czerwona we wnątrz od strony anody. Ta druga (wymieniona już) była diodą prostowniczą inpulsową. Spróbuję jeszcze popytać się w sklepach. Zastanawiam się czy ta dioda nie ma przypadkiem zabezpieczać przed wysokim napięciem (na wypadek przebicia w module zapłonowym). Napięcie pomiarowe jest wyprowadzone z kolektora...
Cewka zapłonowa 610 Ohm (480 ohm) Rezystancja jest mało istotna. To pomiar zgrubny. Ważne jest generowane napięcie AC NIEobciążonej cewki. Powinno być więcej niż 80VAC przy solidnym "kopnięciu" bez świecy. Rezystancje impulsatorów były różne. Im nowszy model tym mniej. Ważne aby były równe połówki. Punkt pomiarowy na wystającym kawałku płytki drukowanej....
!. Koło magnesowe jest inne niż w przypadku zapłonu stykowego (różnica polega przede wszystkim na tym że posiada ono (2/6szt) specjalnego kształtu magnesy modelujące szczelinę dla wysterowania tyrystora modułu zapłonowego 2.Podstawa iskrownika posiada w dolnej części cewkę podającą impuls sterujący powodujący zapłon tyrystora modułu i rozładowanie kondensatora...
Schemat jest od elektronicznego zapłonu - fiat 126 zbudowałem go i działa super. Praca silnika na wolnych obrotach jest stabilna i maluszek odpalał bez problemów w zimie przy -30 °C. Układ sterowany jest z przerywacza który zwiera wyprowadzenie "P" do masy. Zasilanie tego układu to 12V a tranzystor T2 ogranicza prąd płynący przez cewke patrz dzielnik...
Czujnik "położenia wału" masz w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym, a ta wtyczka ma być nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany
Witam. Przypomniało mi się że doskonale pasuje do simsonka moduł z harta (elektronika). Bez problemu zapala, nie przerywa. Wyprowadzenia i schemat podłączenia jest na obudowie. Schematy mam tylko muszę je poszukać.
czy może być zwarcie w stacyjce, które pobiera tak mało prądu Teoretycznie tak. Musiała by być zwęglona izolacja pomiędzy/obok/w pobliżu styków przez które płynie bardzo duży prąd. Bez otwierania stacyjki się nie dowiesz, ale jak miałeś ją wypiętą, to mogłeś pomierzyć rezystancje między różnymi stykami na zakresie np. 200k. Trochę dziwną metodę przyjąłeś....
Jutro zamówie nowe tranzystory i spróbuje. Nie montowałem tranzystorów do środka modułu tylko wyprowadziłem przewody i zamontowałem je na dodatkowym radiatorze-może tak być czy powinny być jednak wewnątrz modułu?
Transformatorek powinien mieć min 10VA. Sieciowy tzn. 230V pierwotne i 12-15 V wtórne. Jak masz sprawną cewkę świateł, to kabel z niej wychodzący podłączasz do jednego z wyprowadzeń strony WTÓRNEJ (12V). Drugie wyprowadzenie strony WTÓRNEJ i jedno wyprowadzenie strony pierwotnej (230V) łączysz do masy. Drugie wyprowadzenie strony PIERWOTNEJ (230V) łączysz...
Możesz postąpić inaczej, wyprowadź z aparatu zapłonowego przewody połączone z cewką impulsatora i zamontuj gdzieś koło cewki moduł z poloneza, pod warunkiem, że połączysz go porządnie z masą, masz rozwiązanie bezawaryjne
Motocykl posiada elektrostarter i akumulator, czy tylko i wyłącznie kopstarter? To jest oryginalne EC, czy SM, czy może EC przerobione na SM? W zależności od wersji i od tego czy pojazd posiada rozrusznik elektryczny zależy też jaką posiada instalację elektryczną, alternator i regulator napięcia, a czasem także i moduł zapłonowy. Stator wygląda na wersję...
W Becie masz zapłon TCI. Zasilanie (+12 V) masz na przewodzie niebieskim, natomiast na przewodzie biało-czerwonym jest kluczowanie masy z ECU. Wyprowadzenia cewki nie mają połączenia z masą (obudową). W Loncinie jak i w większości chińczyków masz zapłon typu CDI. Cewka ma tylko jedno wyprowadzenie, a drugie jest na obudowie (masie ramy). Cewkę od Bety...
Witam Od jakiegoś czasu miałem problem ze skuterem otóż czasami nie chciał odpalać. Gdy poruszałem kablem (czerwonym lub zielonym przy akumulatorze) to odpalał. Jeździłem tak aż do czasu kiedy przestał praktycznie w ogóle odpalać. Poprosiłem kolegę żeby wymienił mi przewody bo podejrzewałem, że któryś nie styka. Zaczął wyjmować z kostki do modułu itp...
Po pierwsze trzeba sprawdzić twoja hipotezę o końcówkach transoptora. Można by było go wylutować z płytki. Jeżeli chcesz go umieścić w motocyklu, to sadzę że i tak trzeba będzie to zrobić. Pewnie od spodu są jakieś opisy. Jednak na początek proponuję użycie multimetru na zakresie pomiaru diod. Podłącz końcówkę miernika COM (ja podłączam tam czarny kabel...
Zastanowiłbym się na twoim miejscu nad poszukaniem całej kompletnej wiązki, bo skoro masz tam jakieś ledy, przepaliłeś coś i nie wiesz co :/ . Więc w zasadzie możesz wymienić wszystko. Iskrownik raczej nie powodowałby palenia bezpiecznika - co najwyżej by ci po prostu nie odpalił. Raczej skłaniałbym się ku regulatorowi napięcia (bo on stabilizuje napięcie...
w twom autku jest taki modul na lewym nadkolu w komorze silnika tj. modul zaplonowy.jezeli pin 10 i 12 ida na cewke to na pinie 2 mozesz wyprowadzic obrotomierz.jezeli masz inaczej to kliknij do mnie czegos poszukamy.(kod silnika J6A) 44kWmotor
Proponuję wykonanie iskrownika bezstykowego, osadzonego na czopie wału korbowego w miejscu starego koła. Odlew aluminiowy z zatopionym magnesem może być bardzo lekki lecz jest to niewskazane gdyż tracimy energię kinetyczną. Średnica koła Φ 120 mm, moduł zapłonowy indukujący palną iskrę przy 180 Obr. min. Piasta koła może być dowolnie zaprojektowana...
Można to sprawdzić podając mase na środkowe wyprowadzenie wzmacniacza wtedy powinna zaindukować się iskra( na tym pinie ma być+12V) Czasami pada tranzystor w kompie prosta naprawa. Pozdrawiam
Z tymi rezystorami korygowanymi laserowo to bym nie przesadzał. To nie jakiś układ pomiarowy, tylko aparat zapłonowy. Ten element z wzorkami to też niekoniecznie jakiś tranzystor, może jakiś czujnik impulsów. Z nie najlepszego zdjęcia widać jakby miał tylko dwa wyprowadzenia. Poza tym należało by wykonać jakieś pomiary. A najlepiej jak by kolega odtworzył...
Z wyglądu przypomina mi cewkomoduł firmy IDM, Różnica taka że masz wyprowadzone przewody, w cewkomodułach do skuterów są wystające konektory męskie. Na pewno masz tam przerywacz lub impulsator? Sprawdzałeś rezystancję cewki zasilającej na statorze?
Witam. Kupiłem sobie taki zestawik do samochodu. Po zainstalowaniu działa bez zarzutu, lecz irytuje mnie jeden kabelek którego akurat nie musiałem podłanczać, aby zestaw mógł funkcjonować. Chodzi o kabelek do "złącza czujnika zapłonu (IGNS). Gdy bym go podłączył to zestaw automatycznie wyłączałby się, lecz nie wiem co to jest ten czujnik zapłonu? Czy...
Ten Twój ostatni post jest dla mnie zupełnie niezrozumiały. Nie wiem gdzie u Ciebie jest impulsator. Może pomyliłeś z trzecim wyprowadzeniem cewki statora, a to jest wyprowadzenie dla oświetlenia. Może podłączając go zamiast impulsatora w module zapłonowym będziesz mieć iskrę, ale prawdopodobnie przestawioną o 180°. Mam oryginalny rosyjski silnik z...
Jeżeli chodzi o kolory czy wyprowadzenia to nie będę miał z tym problemów bo zlokalizuję sobie gdzie idą dane kable, problem jest w tym że na module nie ma żadnych oznaczeń i nawet jeśli będę wiedział jakie kable przychodzą do modułu (to już wiem od kolegi BoBeR/Apidya) to i tak nie wiem który kabel w który pin ma być wpięty. Metodą prób i błędów praktycznie...
Który rezystor? Jeżeli moduł jest przystosowany do pracy bez akumulatora, to cewka zasilająca CDI ma dwa osobne wyprowadzenia, a na module znajduje się układ zasilania logiki z cewki CDI i akumulatora. To jest typowe uszkodzenie w modułach od Yamahy, układ podobny jak w regulatorze napięcia. Rezystor, dioda zenera i tyrystor.
Posiada on zwykły moduł 6 pin taki jak do silników 1 cylindrowych, ale działa na 2 cylindry Zapewne tak jak w bezrozdzielaczowym "malaczu" - cewka z uzwojeniem WN którego oba końce są wyprowadzone - każdy na inną świecę. Pokaż zdjęcie cewki zapłonowej.
Rozumie,że chcesz zostawić typowy aparat zapłonowy w tym silniku z "moplika"? Jeżeli tak to ten kondensator chyba raczej będzie ci zbędny. Tak piszę bo kiedyś koledze robiłem takie sterowanie ale teraz z elektroniką jestem sto lat za murzynami,ale z tego co kojarzę to to co mu zrobiłem paliło środkową elektrodę na świecach tak po ok. 1tyś km. Z tego...
Ta chińska imitacja modułu DC-CDI nie ma prawa działać poprawnie, jeżeli przetwornica załącza się na początku znacznika i wyzwala iskrę na końcu znacznika. Jeżeli alternator został zaprojektowany jako zmiennokątowy, to znacznik na długość 15»20° OWK, natomiast jeżeli został zaprojektowany jako stałokątowy to znacznik może być węższy ew. szerszy. Moduł...
Podłączam się do tematu, posiadam takie chińskie cudo w którym zanikła iskra. Układ zapłonowy w moim sprzęcie opiera się cewko - module ( sam nawet nie wiem jak to nazwać) znajdującej się pod wirującym kołem magnesowym. Wspomniana cewka posiada wyprowadzone dwa przewody jeden z nich do gaszenia masą drugi generujący napięcie poprowadzony do właściwej...
hihi.400V ale nie przy 300 obr /min.Stara cewka miała 38 V.na forum simsona jakiś elektryk zmierzył swoje cewki , i też wyszło mu ok 40 V.Ta nowa cewka ma 10 krotnie więcej.Zresztą pokazywałem facetowi w sklepie że oryginał ma dwa uzwojenia , ala transformator.Ta nowa cewka ma wyprowadzone tylko drobne uzwojenie(wtórne?).Choć wizualnie wygląda jak cewki...
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
moduł wyprowadzić wyprowadzić moduł honda moduł zapłonowy moduł zapłonowy
lexia sterowniki interfejsu apple display adapter multiroom premium
lodówka samsung rl41pcih sterownik układu solarnego
Cadillac CTS 2007 UK – przestawienie świateł na ruch prawostronny, homologacja, reflektory Kodowanie sterownika skrzyni biegów HSW 9.50 – interfejsy ZF Testman, Carraro EASY, procedura