Może tam coś znajdziesz przydatnego http://transalpclub.pl
Honda Dio pali moduł zapłonu po 10 minutach pracy. Stator jest 8 cewek, z których wychodzą dwa przewody. Pomocy. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/6428363000_... jak sprawdzić czy dobry jest to ac czy dc
BU 931ZP,ale trzeba go izolować od podłoża,a najlepiej BU941ZT bo jest w przyjaznej obudowie izolowana TO220. Popełniłeś kix,bo tam musi być wysokonapięciowy darlington,zwykły będzie sie grzał bo bedzie nie dokońca wysterowany. Jezeli chodzi o V-MOS to tylko IRFP840A,mo ma stosunkowo małą rezystancję D-S.Ale nie polecam V-MOS'ow.
Ten silnik na wale głównym nie ma czujnika lecz na wałku rozrządczym są trzy /3/ czujniki elektro magnetyczne zabudowane pod rozdzielaczem zapłonu , tam też jest moduł zapłonu.
Pokaż zdjęcie modułu aby wiedzieć o co chodzi. Układ zapłonowy w tym modelu (NSR 50 F '89) ma zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu, 19° przy 1400 RPM, 10° przy 8000 RPM. Stosując nieodpowiedni moduł, albo inny nawet podobny zamiennik możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. Wymiana modułu zapłonowego w motorach Honda serii MB/MT/MBX/MTX/NSR 50/75/80...
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
bu 323z sie nadaje
jak nie miał iskry to ruszałem instalacja z przodu cewkami i iskra była, Zgodnie z logiką, jeśli po "ruszaniu" instalacją iskra się pojawia, to należałoby sprawdzić połączenia tejże instalacji - luźne styki, "przegniłe" konektory itd. itp.
Zgadza się, moduł od Peugeota czy odblokowany do quada/chińczyka 2T będzie pasował. Trochę niepotrzebnie rozbierałeś moduł, ale chociaż będziesz miał możliwość się czegoś nauczyć. Generalnie moduły w Hondach były robione w jakości podobnej do chin z lat '90, czyli tani laminat + lutowanie na fali. Stąd od wibracji pojawiają się pęknięcia punktów lutowniczych...
Tam jest moduł typu CDI? Proszę o szczegółowe dane tego motocykla, rok produkcji, schemat. Jeśli jest typu CDI, należałoby sprawdzić czy czasami na któryś z pinów modułu nie przychodzi napięcie stałe z akumulatora (po stacyjce). Przy CDI bez powodu moduły nie stawiają w płomieniach. Poza tym do sprawdzenia wyłączniki zapłonu oraz cewka zasilająca na...
Goral220 , nie szukaj czujnika na wale , bo go nie ma , wszystkie są w zespole aparatu zapłonowego. Przeczytaj jeszcze raz post nr. 8 w części o sygnale z ECU (komputera silnika , sterownika ) i tam sprawdź czy jest sygnał sterowania na moduł zapłonu (bez odpinania wtyczki) i wszystko będzie jasne; jak będzie sterowanie (migać będzie LED ) to siedzi...
Doktor , to prawda , miałem taki przypadek , moduł zapłonu /zapłonnik/ zakupił klient - tanio , po trzech tygodniach... klops , wymiana na markowy - działa już rok.
Tam jest zapłon DC-CDI, więc wystarczy że zewrzesz przewody od stacyjki. Jeśli jest brak iskry, to do sprawdzenia zasilanie modułu, masa z układu interlock, impulsator, cewka WN. Może być tak że po prostu moduł zapłonowy uległ uszkodzeniu.
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonu. Już widziałem takie przypadki jak opisałeś.
Odłącz przewód od wyłączania zapłonu i sprawdź czy jest iskra, jeżeli moduł i świeca są sprawne to iskra musi być.
Wiem, że motocykl to nie to samo co samochód, ale jak jeszcze miałem Honda CBF, to nie odpalała, ponieważ był zpalony moduł zapłonu i startera. Polecałbym to sprawdzić chyba, że nie ma takiego modułu w Clio. Pozdrawiam
Jezeli miedzy masa a +12 jak rozumiem, to powinno bez niego dzialac - i faktycznie to moze byc warystor. Pozdrawiam
Jeśli masz tam obrotomierz sprawdź czy nie "spada" on przed zgaśnięciem silnika (to by wskazywało na moduł zap. albo coś z zapłonem).ale moim zdaniem takie objawy nie wskazują na moduł zap.
Rezystancja cewki wzbudnicy alternatora biały-niebieski to 18.3 kOm z zakresu 9-25 kOm więc OK Chyba w Ω a nie kΩ. Sprawdź czy nie ma przebicia do masy. Akurat w crossie najlepiej odkręcić pokrywę i obejrzeć uzwojenie pod kątem przypalenia. Biorąc pod uwagę konstrukcję zapłonu, bardziej obstawiałbym uszkodzenie modułu zapłonowego.
Witam! Mam problem z Honda poniewaz wczoraj odpaliłem chodziła sobie na wolnych obrotach i nagle silnik zgasł i cisza... Sprawidziłem czy jest iskra i na żadnej świecy iskry nie ma, wymieniłem aparat zapłonowy bo mialem i tez nic zero iskry prąd do aparatu dochodzi. Kable świce są ok, co pomożecie? Moduł? Jak to go sprawdzić?
Mam Hondę civic VI d14a8 parę dni temu zgasł podczas jazdy sprawdziłem i nie było iskry wymieniłem moduł zapłonowy w aparacie i źle go potem zamontowałem itd ale iskra wróciła ale chyba przestawiłem cały zapłon itp bo nie odpala a iskra jest. Jak teraz ustawić to wszystko od nowa albo chociaż sprawdzić czy jest dobrze znaki na kole aparacie itp. Próbowałem...
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
W takim razie oddaj motor do specjalisty. Dodam że nieoryginalne moduły zapłonowe powodują, że motorem nie da się jeździć. Konieczne jest sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu lampą stroboskopową. Dane serwisowe: 19° ±1,5° / 3000 RPM 11,5° ±3,5°/ 9000 RPM Kopcenie może być spowodowane mieszanką zbyt bogatą w olej (źle wykonana mieszanka lub...
Witam Problem pewnie jest w aparacie ,jest w nim cewka,moduł i czujniki halla.Cewka raczej dobra,raczej stawiam na moduł lub czujniki.Elementy osobno nie do zdobycia,zwłaszcza czujniki.Radzę kupić regenerowany aparat z gwarancją.Miałem taki przypadek wysiadły czujniki.
Witam. Jeśli to niewłaściwy dział, to proszę admina o poprawienie. Znajomy posiada quada Honda ATV TRX500FE5 Foreman, 475,5 cm³ z 2005 r. Silnik 4T. Jakiś czas temu przez nieuwagę uszkodził mechanicznie moduł zapłonowy. Przy jego rozbieraniu dodatkowo poodpadały niektóre elementy SMD, bo całość została fabrycznie zalana masą silikonową. Udało mi się...
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
Oki A jest dostępny gdzieś schemat oryginalnego modułu zapłonu?? Chodzi mi o porównanie.
W przyklejonym temacie w dziale "Motorowery inne silniki" jest podany pinout takiego modułu. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Jeśli masz takie możliwości, to stwórz układ identyczny z tym: http://www.motelek.net/andere/cdi/lead_n... Nie ma pewności że przedstawiony moduł pasuje także do MTX 80, ale w razie problemów z pracą silnika można będzie wymienić niektóre elementy. Tyrystor można zastąpić BT151. Może kiedyś zajmę się reverse eningering oryginalnego modułu...
należy wymienić moduł zapłonowy.
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
Powiedz jaki kolor ma świeca po która pracowała w cylindrze. Jeśli twierdzisz ze to wina zapłonu to najpierw ściągnij magneto i sprawdź co pod nim jest. Według mnie jeśli iskra jest to będzie wina złego złożenia lub złego dobrania tłoku. Powiedz z jakiej przyczyny miałeś remont ?
Zamontować (jeżeli jest to możliwe) moduł ProgCDI, można zaprogramować miedzy innymi odcięcie zapłonu powyżej zadanych obrotów.
Może to być skutek kilku przyczyn: — Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu na nieoryginalnym module zapłonowym (zapłon z wewnętrznym impulsatorem w Hondach MBX/MTX80 był na tym punkcie bardzo wrażliwy). — Stan świecy zapłonowej. — Problem z gaźnikiem (niewłaściwy skład mieszanki). — Stan tłoka, cylindra, kąty otwarcia okien, szczelność komory korbowej.
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
Chcę zamontować blokadę zapłonu w Hondzie CR-V 2007r. 2.2D. Mam moduł blokady już podłączony natomiast potrzebował bym podpowiedzi w kwestii obwodu do odcięcia uniemożliwiającego zapłon i przy okazji nie powodującego błędów. Fajnie było by gdyby ten obwód był już wewnątrz kabiny, a nie pod maską. Sprawdziłem już czujnik uderzeniowy - wpięcie w jego...
A po podlaniu benzyny pod świecę zapali z rozrusznika? Jeśli tak, to może być problem z zaworem membranowym lub uszczelniaczami wału. Masz dostęp do lampy stroboskopowej? Możesz sprawdzić po wykręceniu zaślepki na alternatorze co się dzieje z zapłonem przy rozruchu i na wolnych obrotach. Może być problem z impulsatorem i przy niskich obrotach nie wyzwala...
Mam pytanie, co mogło spowodować spalenie modułu po lekkim cofnięciu zapłonu??
Szukaj oryginalnego modułu Hondy, albo załatw sobie 10 różnych modułów oraz lampę stroboskopową i sobie moduł dopasuj.
Potrzebuje schematu modułu zapłonu META M71Z 6831 od Hondy CBF500
Przyczepiłbym się tylko do Pulse generator ( na schemacie w prawym dolnym rogu ) i nie wiem jak jest zbudowany czy optyczny ; indukcyjny lub halla , ale rozbierz go ; wyczyść , sprawdź przewody 4 szt. od niego do CDI , pomierz ewentualnie obejrzyj wszystko łącznie z wtyczkami ( gdybyś rozcinał przewodu to nie zamień miejscami początku i końca np. cewki...
Witam Czy na pewno na uzwojeniu wzbudzenia powinien być drut miedziany? Jeżeli nie to sam wiesz najlepiej, że zmienione zostają parametry uzwojenia; przede wszystkim popłynie większy prąd wzbudzenia, wytworzy większy strumień, a w konsekwencji moment obciążenia - kiedyś takie uzwojenia wykonywało się, ale teraz to chyba rzadkość. Myślę, że problem może...
Powiem tak przed usunięciem tego niby immo po przekręceniu zapłonu świecił się check (brak możliwości zczytania błędów) pompa paliwa nie działała, oraz nie kręcił rozrusznik. Po usunięciu tej czarnej puszki "coś się naprawiło" check gaśnie , pompa paliwa podaje paliwo , i rozrusznik kreci silnikiem. Ale brak iskry. Chce jeszcze sprawdzić moduł i cewkę...
Mógłbyś podać kod modelu i rocznik modelowy, bo tych skuterów było kilka wersji. Stacyjka powinna mieć obwód gaszenia, chyba że zastosowano moduł DC-CDI. Przewód pomarańczowy przypuszczalnie służy jako CHECK kontrolki poziomu oleju. W Hondach w latach '90 stosowano moduły zapłonowe dość niskiej jakości, na tanim laminacie lutowanym na fali i zalane...
W ogóle chodzi jak czterosuw. Zacznij od sprawdzenia charakterystyki kąta wyprzedzenia zapłonu, czy właśnie moduł nie jest uszkodzony i na niskich obrotach nie daje iskry gdzieś w okolicach GMP. Następnie gruntowne sprawdzenie silnika: tłoka, cylindra, zaworu membranowego, szczelności skrzyni korbowej. Na koniec dogłębne sprawdzenie i regulacja gaźnika
Czy pamiętasz co z czym było połączone? Jeżeli tak, to odtwórz schemat z natury. Czy te dwie cewki są nawinięte cienkim drutem? Daj zdjęcia modułu zapłonu i regulatora napięcia prądnicy.
Witam, mam pewien problem z iskra na świecy w mojej hondzie cbx. Silnik wyposażony jest w moduł i impulsator, otóż po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu, świeca daje sama z siebie iskrę bez kręcenia rozrusznikiem, sprawdziłem wszystkie przewody, raczej niema nigdzie przebicia. Czego to może być wina, modułu, impulsatora? Spotkał się ktoś kiedyś...
Moduł zapłonu , czujniki mag. na wałku rozrządu.
Schematy sugeruję wstawić w normalnej rozdzielczości a nie zrzuty ekranu z telefonu. Co do zasady działania CDI Hondy z tych czasów krąży po sieci taki obrazek: https://obrazki.elektroda.pl/9189683800_... Z następującym opisem przewodów: Zielony - masa Jasnoniebieski i brązowy - impulsator główny Różowy impulsator pomocniczy wyprzedzenia...
Wuż wszystko wiem popsuty był moduł zapłonowy.
Trzeba zerknąć pod dekiel zaworów, na wałku wydechowym powinien być dekompresator Raczej nie w chińczyku i nie w silniku typu OHV (kopia Hondy CG) gdzie wałek rozrządu to (aż) jedna krzywka. Możliwe że rozrząd jest przestawiony, przez co silnik ma za dużą kompresję. Poza tym w 4T ważne jest aby układ biegu jałowego w gaźniku był prawidłowo ustawiony....
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
no to jak taki wał to się mój sposób nie nada to będzie trzeba po prostu 2 oddzielne obwody robić, czujnik jeden nie może być, bo musi być przesunięty o kąt przesunięcia czopów wału drugi czujnik a nie występuje ten silnik w jakiejś starszej wersji po prostu z innym zapłonem bez immo?
Po co moduł z charta? Ten silnik po takim "swapie" strasznie ucierpi ani nie będzie sterowania zaworem a pewnie jakaś mapa zapłonu tam siedzi , co skończy się tym że poniżej 8000 będzie szedł jak komarek następie będzie duża dziura przed rezonansem i duży skok mocy. Daj zdjęcia statora sprawdź czy masa cewki ładującej CDI się nie utleniła.Spróbuj podgrzać...
witam w hondach umierają moduły zapłonu w aparacie,płaskie mają 4 -5 konektorów na wsuwki.kształt kwadratowy.Komp w Hondzie raczej nie do zepsuia chyba że bateria była założona odwrotnie.Nowy moduł zamiennik ok.140zł pozdrawiam
Kostki psują się różnie, sprawdź bezpieczniki może któryś jest jednak spalony. Może masz jakieś schowane odcięcie zapłonu i wyłącznik wysiadł, też tak czasami bywa. Może moduł jest walnięty, przyczyn może być wiele ale pierwsza sprawa to jest to zwarcie które samo się przecież nie zrobiło. A teraz bezpiecznik się nie pali? Coś robiłeś przy aucie że...
Jak kręcisz rozrusznikiem ,wskazówka obrotomierza dźwiga się.? Miałem takie przypadki po wymianie modułu zapłonu "no name ".
Witam od poniedziałku próbuję znaleźć usterkę w mojej Honi, proszę o pomoc w diagnozie, oto szczegóły: - auto zgasło podczas jazdy (padał deszcz, możliwe że po wjechaniu w dziurę z kałużą) - włącznik bezwładnościowy ok - rozrusznik kręci - brak iskry, napięcie do aparatu dochodzi - immobiliser ok- zapala się i gaśnie po wyjęciu kluczyka miga, - cewka...
wtrysk zamieniłem na gaźnik stopkę boczną podłączyłem oraz luz oraz inne drobnostki , nie wiem jak podłączyć zapłon z modułem i instalacją z hondy do instalacji z osprzętem CDI dzięki
witam panowie problem jest taki samochód z 1989 roku silnik 1,6 16V wtrysk PGM FI i nie pali .iskra jest ,moduł zapłonowy sprawny, a silnik nawet nie zakaszle nawet na gazie (bo ma gaz).rozrząd sprawdzony iskra jest w tych punktach co trzeba i nic wygląda to tak jakby samochód nie dostawał paliwa .mioze ktos się spotkał z czymś takim.z góry dzięki
Witam Mam problem z odpaleniem Hondy CBR 600 F4 i 2002 r. Po przekręceniu kluczyka zegary się palą ale nie załącza się pompa. W motocyklu założony był alarm którego właśnie odłączyłem bo zgubilem do niego kluczyk. Alarm powodował przerwę na sterowaniu przekaźnika pompy paliwa. Od tej pory jak usunąłem alarm , po przełączeniu przełącznika w prawej manetce...
Dzięki za odpowiedź i podpowiedź :) zrobiłem tak jak mówisz, ale tym razem ambient pobiera prąd nonstop z zapalniczki, nawet kiedy wyłączy się stacyjkę i zamknie samochód. Światła kabinowe już się cały czas nie palą. Co to może być? Sprawdziłem gdzie jest plus i masa miernikiem. Jak podłączyłem czerwony od miernika do czerwonego z zasilania, a czarny...
Moduł ma tylko za zadanie podać prąd dalej na cewkę w momencie odebrania sygnału przez impulsator?Tak (czasami sa przesunięcia w czasie) Chiński moduł do quada/atv 125-200cc może być pozostaje kwestia gdzie( w którym miejscu) wyjdzie zapłon
Żółty i biało żółty - impulsator Zielony masa jak to w hondzie Zasilanie cewek czarno biały jest jednocześnie plusem po zapłonie do zasilenia modułu Niebiesko biały sygnał do jednej cewki Niebiesko zółty do drugiej cewki Jasno zielony - luz Żółto niebieski obrotomierz Zielonobiały sygnał z klamki sprzęgła i nóżki bocznej Sprawdź sobie tylko ten zółto...
Wszystko jeszcze raz sprawdziłem i się okazało, że odwrotnie podłączyłem przewody :oops: teraz szyba kierowcy reaguje prawie poprawnie chodzi o to, że zaczyna się zamykać i zatrzymuje się po około 10 cm, reszta szyb zamyka się poprawnie. Pozamieniałem "kolejność zamykania i nie ma zmiany również na innym przekaxniku szyba kierowcy zatrzymuje się po...
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
Witam, panowie nie daje rady z ta kontrolka. Ładowanie jest, modułu eld wg mnie brak. Napiecie na kontrolce od strony zapłonu. Brak zwarcia na wiazce potwierdza to rownież gasniecie jej po wyjeciu wtyczki z alternatora. Hm ... chyba nue sprawdziłem jeszcze napiecia na wtyczke alternatora po zapłonie, ale czy w momencie wzbudzenia kontrolka i tak nie...
Wymieniłem zapłon na drugi i iskra jest tak samo słaba. Z cewkami też testowałem i bez zmian czy może być to wina modułu??
Dzienne musisz podpiąć bez modułu działającego na napiecie bezpośrednio pod zapłon. W nowszych Toyotach jest podobnie.
A jesli chodzi o zabezpieczenie samochodu to dla profesjonalnego zlodzieja nie bedzie wiekszej roznicy czy bedzie to magicar czy SEO a jako zwykly straszak to i magicar wystarczy. Nie chciałbym Cię dołować, ale profesjonalny złodziej (jak piszesz) nie będzie zainteresowany Twoim autkiem, jeśli więc się na takiego nastawiasz to możesz sobie podarować...
nie bo nie uzyskasz regulacji kąta zapłonu. Silnik będzie chodził jak krowa.
Tak za wiele podobno, jakbyś podał jaki jest kod silnika lub pojemność. Bo w tym roczniku było kilka silników.Trochę ten opis tych modułów jest mętny.
Znaczy się zapłon bateryjny. Potrzebny więc regulator, akumulator, moduł zapłonowy i cewka.
moduł od poloneza jest do poloneza a od hondy do hondy pozdro
Spinacz , wiesz jak tam realizowane jest sterowanie modułu zapłonu? Do tematu ; co z tą żarówką , nie masz zasilania na cewkę WN? czy nią sprawdzasz kluczowanie cewki?
Ale o co ci chodzi? Zapłon to część procesu spalania mieszanki i występuje ona, ta czynność w cylindrze. Jak w każdym silniku spalinowym. A UKŁAD ZAPŁONOWY jest rozbity na kilka podzespołów, na które składa się świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przewód w.n., moduł zapłonowy (nie w każdym pojeździe), układ bezstykowego lub stykowego przerywacza i w...
nie ma problemu, większość podzespołów będzie pasować. Możliwe, że nawet dopasujesz jakiś moduł zapłonowy, a jeśli nie, to możesz zastosować cały zapłon CDI z innego skutera.
Światłami steruje moduł obok akumulatora, na lewym nadkolu. Sprawdź pod kierownicą czy nie masz zamontowanego automatycznego włącznika świateł, włączają się po zapłonie czy dopiero po odpaleniu silnika?
Witam, mam hondę dokładnie nie wiem jaka to, Silnik 2T podobny do peugeota stojący, Moduł zapłonowy chinski 5pin, Teraz do rzeczy: skuter odpalał tylko i wyłącznie z stopem, gasł gdy się go puściło. podpinałem moduł na "krótko" tzn bez gaszenia osobne kable do impulsatora cewki masy itd. Impulsator wydaje się być sprawny, daje sygnał na multimetrze...
Nie będzie tak łatwo. Zapłon jest podobny jak w Suzuki Katana/Zilion. Ze względu na konstrukcję zapłonu (jedno uzwojenie) nie ma możliwości przerobienia na zwykłe CDI. Konieczna byłaby wymiana alternatora i przeróbka instalacji elektrycznej. Ewentualnie założenie modułu DC-CDI, ale z tym bywa różnie z trwałością.
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
byś chociaż napisał dokładnie jaki to motocykl, jaki tam jest zapłon? na cewko module czy moduł z cewką? gdzie to napięcie jest 24v ?
Zdecydowanie obrotomierz powinien być tutaj podłączony bezpośrednio z modułem (sygnałem z cewki WN). Na opis od BMW nie patrz, bo widocznie tam jest jakieś nietypowe rozwiązanie w zapłonie.
Witajcie posiadam taki moduł/sterownik silnika od Hondy dylan 125 . Nie mam pojęcia jak go podlaczyc. Podejrzewam tylko jeden przewód czarno żółty. Myślę że jest on od cewki WN. Internet milczy lub nie mogę znaleźć nic. Potrzebuje który kabel od impulsatora i zasilania +12v bo to zaplon DC. dziękuję za pomoc. Dołączam zdjęcia.
Juz po kłopocie, zasilanie, zapłon i krańcówki z BSI (moduł bezpieczników), rozcięty sygnał sterujący na komputer zapłonu. Wszystko działa poprawnie, błędów przy blokowaniu pojazdu w ruchu brak. Pozdrawiam i temat zamykam.
Jeżeli chodzi o zbyt wczesny zapłon, to możliwe że jest uszkodzony klin kola zamachowego, lub moduł zapłonowy. Spróbuj, zwiększyć przerwę na świecy.
Koledzy za to co napisał BANANvanDYK nalezy mu się nie jedno ale 100 "pomógł". Ujął treściwe i stosunkowo krótko to, na co ja chciałem zwrócić uwagę. Mogę tylko pogratulować talentu dydaktycznego. Każdy, kto wybiera się w projekt zapłonu CDI do jakiegoś "staruszka" powinien sobie wydrukować jego post, powieść na łóżkiem i codziennie czytać aż zrozumie...
Kostka 5pin znajduje się razem z kostką 2pin w jednej osłonie gumowej, kostki są od strony pasażera najczęściej w prawym górnym rogu za plastikiem łączącym deskę z progiem auta. To nie prawda że tylko tester fabryczny diagnozuje, można zdiagnozować także carmanscan, asianconnect, oraz g-scan. Posiadam zarówno hds jak i carman szybciej i łatwiej carmanem....
więc co może być przyczyną mikroskopijej iskry ?? cewka w silniku dobra impulsator dobry kabel Wn nowy świece dobre cewka WN od ogara 200(butelkowa olejowa na 8v) instalacja 12v moduł orginalny do hondy shindgen czy jakoś tak .... jak to w ogóle diagnozować ??
Tak, ten juz widzialem i to zupelnie co innego, w eu 30 jest sporo wiecej elektroniki i jakichs blizej mi nieokreslonych modułów, po za ytm zapłon jest inny, a mi głównie o niego chodzi.
Gdyby to latało po torze, to najprościej założyć zapłon PVL/Selletra/Motoplat i mieć spokój z tymi nietypowymi, dziwnymi i blokowanymi zapłonami fabrycznymi. Jeśli to jeździ po drodze, to niestety trzeba pokombinować z dopasowaniem typowego zapłonu. Jedyny problem może sprawiać wielkość stożka koła magnesowego. Zapłon z wewnętrznym impulsatorem powinien...
na 90% to moduł sądząc po objawach, niedawno przerabiałem ten temat w Hondzie: jedzie jedzie - nie jedzie:) pozdrav
Zapewne chodzi Ci o zapłon HPI w oparciu o taki stator: Zgadza się: https://obrazki.elektroda.pl/9839814600_... Co do zapłonu z chińskiego Crossa, to musisz zwrócić uwagę czy impulsator i koło magnesowe było przystosowane pod zapłon stałokątowy, czy zmiennokątowy (z advancerem), Koło jak i stator "pochodzą" z 139FMB czyli kopii Super...
W tym japońskim wynalazku sygnał obrotomierz jest podawana z modułu zapłonu (znajduje się tam gdzie się dokopałeś , taki prostopadłościan z kilkoma wyprowadzeniami) poprzez układ całkujący , schemat w rękę i do roboty.
Najlepiej poposimy zdjecia modułow a także kabli wychodzacych z zapłonu coś wiecej będzie mozna powiedzieć. Nie wiadomo czy od tego 90 roku ktos czegos nie zmieniał :)
hi tak jak w tytule świeci się kontrolka poduszek -w ecu od poduszek nie ma błędu (wszystko tam wygląda ok, livdata,ect) - jest tylko jeden błąd na liczniku - b1187 - gauge control module lost communication with srs unit (srs message) -kable sprawdzone jest przejście komunikacja powinna być -właściciel wymienił moduł poduszek i kontrolka zgasła na jakiś...
Wybebeszony oryginalny wydech to nie odblokowany wydech. Wiele silników posiada zapłon bez określonego kąta wyprzedzenia zapłonu (zapłon bez impulsatora) i nie mają problemów z "odcinką". Wystarczy kilka stopni wyprzedzenia przy 10000 RPM. Giannelli powinien działać bez odcinki. Dziwne że nie chciał odpalać na nim. Cylinder blokowany czy źle tulejowany?...
Witam wszystkich użytkowników elektrody. Moja honda jest z 1998 r. i kupiłem do niej moduł z keewaya 4t z ustawianiem kąta wyprzedzenia zapłonu (KWZ). W serwisówce jest napisane że KWZ to 24° przy 1400 obr/min, jednak na forum ktoś napisał że w tym motorze jest zmienny kąt zapłonu . I tu moje pytanie czy ktoś jest zorientowany jak to jest na prawdę...
W takim razie masz problem z cewkami. Przebicie do masy. W alternatorze, nie ma prawa być połączenia uzwojeń do masy. Lub ktoś coś kombinował, a tak wygląda z opisu. Skoro gaśnie jak akumulator padnie, to znaczy że jest to zapłon klasyczny. Jeżeli steruje tym alternatorem jakiś zintegrowany moduł, to zapewne są w nim diody. Któraś z nich ma zapewne...
Ewidentnie alternator trójfazowy i zapłon typu DC-CDI. Są dostępne moduły pomarańczowe "Inca 4T" z Wilmatu (WM Motor), ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu, ale niestety są one niskiej (wątpliwej) jakości. W takiej cenie niczego lepszego nie znajdziesz. Ogólnie moduły DC-CDI są trudno dostępne i drogie.
honda moduł zapłonu sprawdzić moduł zapłonu moduł zapłonu honda
silnik stycznik gwiazda trójkąt wentylator viessmann vitodens alarm telefon stacjonarny
Błąd A11 w kotłach Buderus - przyczyny i rozwiązania Jak podłączyć stojan ukośnicy MacAllister 210?