Odkręcasz śrubę m6, wyciągasz szczypcami krzywkę i w wirniku alternatora zobaczysz nacięty gwint, wkręcasz śrubę z długim gwintem i w ten sposób ściągasz wirnik ze stożka czopa wału. Okno wylotowe czyste, bez śladu nagaru, który by blokował wylot spalin
" jest od góry mokra". Uszczelka pod osłoną klawiatury uszkodzona , chlapie olejem po silniku.
Moi drodzy, Zrobiłem, po tygodniowej przerwie oblot po osiedlu. Mam wrażenie, że spadła moc silnika. Po powrocie do domu okazało się że świeca jest mokra od oleju ale na zewnątrz :| Wymieniłem na inną - zobaczymy. Poza tym, kompresja mi spadła dość nagle. Przypadkiem puściłem sprzęgło prowadząc rower i nie zblokowało mi to koła( wcześniej tak było)....
na 7 cylindrze jest zawsze mokra świeca z oleju do tego stopnia że po jakimś czasie silnik pracuje na 7 gary spora konsumpcja oleju 1l na 300km texa pokazuje temp silnika 95 do 98 stopni C non stop (strasznie mały przedział) silnik jest na chodzie, pytanie jak długo ?
Witam, Gaźnik czyściłeś a wymieniłeś uszczelki i membrany ? świeca brudna i mokra czy sucha, paliwo świeże ile oleju?
Możesz to uzasadnić dla czego nieprawda? Przecież kolega wyraźnie wyżej pisze , że olej cieknie mu z wydechu , ma mokra świecę a mieszankę oleju z paliwem robi prawidłową. Gaźnik też z grubsza ma wyregulowany.
hm jeśli o to chodzi to pewnie masz gdzieś nieszczelnośći na karterach, simmeringach ciągnie ci olej ze skrzyni biegów u mojego rometa był identyczny problem wymiana uszczelek i simmernigów pomogła moze być też rozkalibrowana dysza w gaźniku lub za duży poziom paliwa w komorze pływaka sprawdz to to że simmering jest nowy nie znaczy że jest dobry a jak...
Witam, silnik 4 suwowy jest to Honda GX 160 - silnik nie odpala, iskra jest, paliwo do cylindra dochodzi świeca mokra, silnik zalany olejem, co mógłbym jeszcze sprawdzić?
Witam mam problem zerwała mi sie linka od szarpaka i nawinąłem sprężynę ale po szarpnięciu i tak spada i wszystko się zacina fakt sprężyna już jest po przejściach kupić nowa i będzie ok? 2 rzecz to zapale i po paru chwilach gaśnie i świeca jest mokra ale jak by była brudna od oleju zassało z filtra powietrza? bo była odpalana jak była trochę przechylona
Czujnik poziomu oleju to raczej by iskry nie miał. Świeca sucha czy mokra jak próbujesz odpalić????
Klin OK. Świeca jest mokra, ale jakby z oleju, bo taka taka czarna maź. Czy można jakoś sprawdzić czy nie jest zalana? Przy tych setkach prób już sto razy wciskałem ten czerwony przycisk.
To swoją drogą. Ogólnie - jak świeca mokra od oleju - uszczelniacze, etc, jak od paliwa - wtryski (można miejscami zamienić, żeby sprawdzić). Jak nie jest mokra, a kable nie mają przebicia, to cewkę warto podmienić. A na dzień dobry tak czy inaczej - sprawdzenie kompresji. Ecotec + gaz = wypalone gniazda zaworowe.
Witam, przy takim dlugim postoju / bez odpalania przynajmniej raz - 2 razy / tydzien / na 10 minut - z gaznika paruje benzyna, a olej w niej zawarty - zbiera sie na dnie komory plywakowej i pod dysza glowna i zakleja dysze... Gaznik trzeba zdjac, rozebrac i umyc dokladnie z wszelkich osadow olejowych, bo na '99%' - zaklejona jest starym olejem, osadem...
Czy da się wymienić simeringi wału bez potrzeby rozpoławiania silnika? Odpowiedź brzmi TAK. Jeśli zadajesz takie pytania, to znaczy że mało wiesz i jeszcze mniej myślisz. Jeżeli nigdy nie naprawiałeś silnika motocykla, to przygotuj się do tego "teoretycznie" czytając serwisówkę. Akurat do tego silnika jest ona do "zdobycia" i jest bardzo dokładna....
Zmień świece i zmniejsz dawkę oleju do benzyny .
Tak tylko pytam, silniki nie psują się od wymiany oleju, chyba że to już trup który pracował na jakiejś podtrzymującej go przy życiu brei i po zmianie brei na prawdziwy olej, umarł. Świeca sucha czy mokra? Na "pych" próbowałeś?
Witam! Mój Keeway nie chce wejść na wysokie obroty. Przejechane 12000km. Po odkręceniu świecy jest ona mokra od oleju, iskra trochę skacze na boki, ale jest dość dobra. Po odkręceniu filtra i kolanka nie ma różnicy. Gaźnik wyczyszczony, ale trochę pluje do filtra paliwem. Zablokowałem dopływ oleju i brak różnicy, nadal to samo. Zdemontowałem cylinder...
Świeca jest mokra od paliwa czy oleju? Podejrzewam stare zużyte uszczelniacze wału korbowego, jednak do ich wymiany konieczne jest rozpołowienie silnika. Sprawdź szczelność skrzyni korbowej pod podciśnieniem i nadciśnieniem, przed rozebraniem silnika.
A świeca jaki ma kolor? Widać że jest zaolejona, albo mokra? Może ją wyczyść i wmontuj ponownie
TE kosy mają gaźniki podciśnieniowe - membranowe. Więc nie posiadają pływaka. W samym gaźniku jest niewiele paliwa, więc nie powinno się ono lać strumieniem. No chyba, że kosa była w takim położeniu(do góry zbiornikiem?), że paliwo mogło wyciekać przez gaźnik do silnika. Sama gąbka filtra bywa mokra, ale od niespalonego oleju. Jeżeli świeca jest zalewana...
A oleju nie za dużo lejesz czasem? Skoro spalanie w normie to może nie przepala dużej ilości lub byle jakiej jakości oleju. :D
Ten delikatnie czarny nalot pod gwintem to myślę że bardziej od oleju, bo gdyby lał paliwo to świeca byłaby mokra. Przyjrzyj się może tej temperaturze silnika, czy termostat dobrze działa. A jak nie to może przepływomierz? Edit: Sprawdziłbym też olej, bo coś pisałeś kiedyś o stukach, być może jest już stary i przepracowany. Warto byłoby go wymienić.
A więc tak, na urlopie w ostatnich dniach sprawdziłem: -kompresją na cylindrach 25-26 barów, - wtryskiwacze wyciągnięte i oddane do sprawdzenia, żaden nie wymagał regulacji lub naprawy, -świecę żarowe sprawne sprawdzone poprzez podanie napięcia, jak również omomierzem, - hydrauliczne popychacze ok. Jedyne co mnie zaskoczyło to mokra świeca żarowa na...
Proponuję wkręcić suchą świecę i spróbować zapalić go na pych (1 bieg najlepiej). Można włączyć trochę ssania. Może jest sporo oleju w karterach po remoncie i zalewa świecę. Jak świeca mokra - słaba iskra, za dużo paliwa lub olej gdzieś zaciąga (może simmering na wale od sprzęgła). Jak sucha - brak paliwa.
Opcje są dwie : 1. uszczelniacze zaworowe puszczają (a to mógł zrobić przy zdjęciu głowicy). 2. pierścienie tłoków, albo pech że padły, albo coś się dostało i porysowało cylindry. Pomiar kompresji wstępnie coś wykluczy i obejrzenie świec, która jest mokra od oleju. W ogóle nie w tym dziale temat i tytuł popraw.
A po próbie odpalenia świeca jest mokra czy sucha? Jak sucha to gaźnik nie podaje paliwa.
A jak wyglądają świece? Czy wszystkie jednakowo brązowe? Może któraś jest mokra od paliwa/oleju?
Jak świeca mokra to jeszcze iskra czy jest i czy jest w dorym momencie. Czuć opor kompresji? Czasem po remontach trzeba trochę doszczelnić nowe pierscienie olejem do 2 suwa.
Po pierwsze jak wykręcisz świecę to jaka jest. Mokra?? "Zaspawane" elektrody??? Zaolejona??? Jak mokra od benzyny to jest za bogato czyli coś ze ssaniem,nie trzyma zaworek w gaźniku,coś z pływakiem. Jak zaspawane elektrody to może być za ubogo, dużo nagaru. Jak zalana olejem to prawdopodobnie wypierdziela olej,ale wtedy to by bardzo kopcila na niebiesko....
I pomimo regulacji gaźnika nie odpala.Co można jeszcze zrobić? Dodano po 3 I jeszcze świeca jest mokra
Witam, zdarza sie jeszcze tak w 2-suwach, ze po dluzszym postoju / 2 tygodnie - miesiac, itp. bez odpalania - paliwo odparowuje z gaznika, a zostaje na dnie tylko warstewka oleju / pod dysza glowna, na dnie komory paliwowej, itp. Pozniej, jak ktos odkreci kranik paliwa, to 'nowa' benzyna bardzo zle miesza sie z tym olejem - a bardziej ten stary olej...
Dziś dla pewności wykręciłem świece i okazało się że 3 są idealne a jedna czarna i mokra,ciężko mi stwierdzic czy z benzyny czy z oleju ale raczej z benzyny bo nawet po odpaleniu nie ma niebieskiego dymu,wsadziłem nową świece pojeździłem troszkę wyjąłem do sprawdzenia tę nową świece a ona znowu czarna,czy ktoś może powiedziec co jest nie tak?
Witam Jest to Piaggio Vespa 2-suw rocznik 96, gaźnik weber z elektrozaworem automatycznego ssania. I chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka. Elektrozawór na gaźniku działa bo jeśli jest chłodno to trzpień...
To nie będzie simerring. gdyby tak było to by się przylewał nadmiarem oleju i gasł za chwilę - efekt świeca po wyciągnięciu mokra. Stawiam na gażnik (dysza l?? przycięte cięgło ?? /podniesiona iglica.
Powiem tak .. kto by nie próbował to kazdy mówi że strasznie cięzko sie kreci. nie ma pełnego obrotu bo blokuje. świeca po kilku razach jest mokra ale nie jest to czyste troche jakby z olejem. Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? co do ruchuw tej dzwigni co pokazałem to czy u Ciebie ona lekko sie przesuwa czy blokuje ją cos...
Możesz podłączyć pod komputer i sprawdzić parametry aktualne? Mam na myśli temperaturę płynu i temperaturę powietrza zasysanego. Ewentualnie pomiar rezystancji czujników i skontrolowanie wg. danych serwisowych. Czujnik temp. płynu może mieć 3 piny, a osobne czujniki na ecu i wskaźnik temp. Musiałbym zajrzeć do serwisówki. Może problem tkwi w zbyt słabej...
Przecież CDI nigdy nie będzie miał jakiejś kosmicznie wielkiej iskry w trakcie rozruchu - w chińskich skuterkach ledwo ją widać. Podejrzewam że paliwa nie dostaje, zassał samego oleju i cała filozofia.
Witaj Sprawdź 2 rzeczy Pierwsze- pod-pompuj gaźnik dobrze z parę razy aż wycieknie trochę paliwa na obudowę- i spróbuj odpalić jeśli nie będzie efektów- wykręć świece jeśli będzie mokra to przyczyna tkwi w braku iskry- nie gaźniku.. >>>> przyczyny to uszkodzenie kabla, elementu iskrownika - fajki...świecy druga- sprawdź samą świece po wykręceniu i oczyszczeniu...
Poziom oleju w silniku uzupełnij w pierwszej kolejności. Czarny osad i mokra świeca to objawy zbyt bogatej mieszanki. Coś jest źle z ustawieniami gaźnika. A paliwo masz z dobrego źródła ? Spotkałem się z podobnymi objawami, jak w benzynie była ropa.
Świeca iskrę ma? Po tych próbach odpalania mokra? Kompresja,iskra we właściwym momencie,paliwo i odpalić musi. Napisz czego mu brakuje.
Moim zdaniem jeśli katalizator nie wykruszony/ zatkany to oryginal będzie działał najlepiej. Zamienniki już rożnie i jak kupować to normę wyżej niż jest . Wtedy jest szansa ze będzie działać - przerabiałem temat u siebie. Tutaj skoro coś ze świeca jest nie tak to od tego trzeba zacząć. Czarna jest i mokra od benzyny czy zaolejona?
Kolego, czy sprawdziłeś cewkę WN lub podmieniłeś na inną. Jeśli cewka jest ok., to sprawdź szczelinomierzem odległość cewki od koła magnesowego - ma być szczelina ok. 0,3 mm. Jeśli świeca jest mokra, to znaczy, iż paliwo dochodzi, ale czy w zbiorniku masz świeże. Czy badałeś kompresję silnika, bo może silnik jest już do remontu, bo np. pracował bez...
brzeszczotem nacinasz je w poprzek na łepku aby zrobiło się miejsce na płaski śrubokręt i tyle. I możesz już regulować gaźnik śrubokrętem Kolega chce psuć czy naprawiać? Ja polecam dobrać odpowiedniej średnicy długi kołek plastikowy by na śrubę regulacyjna nachodził na ścisk i po przekręceniu kręcił śrubę regulacyjną u mnie taki patent zdaje egzamin...
Wykręć świece przyłóż do głowicy końcówkę z gwintem I niech kto$ drugi odpala samochód a ty zerkaj czy iskra jest na świecy a co do paliwa to jak kręciłeś wcześniej I po wykręceniu tej świecy powinna być mokra końcówka.
Cześć, to znowu ja. Problem: Mam problem z Citroen Xsara II 1.4 2003. Od jakiegoś tygodnia włącza mi się Check Engine ( http://obrazki.elektroda.pl/8397696200_1... ). Po zapaleniu się tej ikonki silnik gorzej pracuje (jakby na trzy cylindry). Dodatkowo przez jakiś czas obroty falują od 800 do 1200 po odpaleniu w spoczynku. Odłączyłem na 10...
Witam. Kosiarkę posiadam od około 13 - 14 lat. Żadnych domowych przeróbek nie było. Pacjent to : Briggs & Stratton Classic 35 , kod silnika 9D902 - 2006 - E1 - 99061451 Objawy : Nierówna praca , po kilku minutach gaśnie , kopcenie na czarno podczas koszenia. Wyjąłem silnik i położyłem go przechylonego jakbym podniósł tylne koła. Rano ku mojemu zaskoczeniu...
może komuś się to przyda,udało mi się w końcu ustawić ten gaźnik (tak myślę)na pocotów miałem dyszę główną 92 a dysza wolnych obr 50 teraz zmieniłem na dyszę główną 85 a wolnych obrotów na 40,i regulację robiłem tak- tą gróbszą śrubę ustawiłem żeby motor miał 2,5 tys obrotów a tą niedzianą wykręcałem od zera aż obroty spadłu do 1.5 tys obrotów puźniej...
Nie sprawdzałem jeszcze pływaka, ale kupiłem nową świecę i jeżdziłem na niej całe popołudnie silnik pracował bardzo dobrze. Niestety na drugi dzień po kilku jazdach znów silnik gaśnie. Wykręcona świeca jest mokra, a na niej częściowo widoczny czarny nagar, chyba przygrzanego oleju. Zastanawiam się czy nie jest podawana zbyt duża dawka oleju (dozowany...
Witam pilnie potrzebuję opinii fachowców posiadam przedstawiony w tytule cud techniki jakim jest palio 1.2 8v rok 2001 przebieg 101 tys benzyna +LPG od 20 tys km. Problemy zaczęły się w chwile po założeniu gazu po dłuższej trasie zagotował się silnik później w krótkim czasie wydmuchało uszczelkę pod głowicą - spaliny "pompowały" układ chłodzenia oraz...
Zakładam że zatankowałeś właściwe paliwo 1.Sprawdź kompresję - jeżeli cylindry są wypłukane paliwem nie odpali. 2.Błędy - jeżeli w pojawiają się P0300, P0301......P0303 sterownik silnika może odciąć paliwo (żeby nie wypłukać cylindrów). 3. Wymień lub wysusz mokrą świecę (jeśli jest "przebita" suszenie nie pomoże) 4.Jeżeli brak kompresji - uszczelnij...
nie pokazałeś nadal jak wyglądają świece wykręcone zaraz po tym jak już się dławi i chodzi na 1 gar, a świeca często dużo podpowiada czy jest mokra od niespalonej benzyny? czy jest mokra i syfiasta od oleju i nagaru? czy wręcz przeciwnie jest całkiem sucha? równie dobrze pompka paliwa może być już ledwo żywa i ledwo pompować - sprawdzić trzeba membranę,...
Mam komara z kwadrotowym silnikiem na starych gaźnikach nie chciał chodzić, wiec kupiłem nowy. Wszystko działało dobrze przez 6 miesiecy ale malo jeździłem. Teraz jest tak że świece mi padają masowo. Po wykręceniu świeca była mokra i nawet była tam kropelka benzyny z olejem. Wyczytałem gdzieś ze to wina gaźnika wszystko poczyściłem iglice od pływaka...
" Rycho T" - "Szacun" glebogryzarka tak nie chodziła nawet jak była nowa, nie można było ustawić odpowiednio gazu albo "darła"za szybko albo za wolno i słabła, a teraz elegancko się pracuje. Jest tylko mały problem po odpaleniu przez chwilę 10/15 sek. na niebiesko dymi a później jest super. Używam oleju zamiast 30 tki. normalnie jak do samochodu 15/W40...
Tak, skuter nie odpala z rozrusznika, z kopnika odpala po wielokrotnym kopnięciu. Ciężko ustalić wolne obroty, dymi mocno, chociaż to może być spowodowane nagromadzeniem oleju w tłumiku, bo ktoś przesadził z mieszanką. Po takim kręceniu rozrusznikiem świeca jest mokra, więc mieszankę zasysa. Co dziwne, jeśli już raz odpali to potem pali jak dziecko,...
W sprawnym silniku ciśnienie w próbie olejowej nieznacznie wzrośnie, ale jeśli np. puszczają uszczelniacze zaworów i olej dostaje się nad tłok, to kolejna jego porcja wiele już nie zmieni. :) 1,5l oleju na 600km, czyli na jakieś 60l paliwa to mieszanka 1:40... No tak :( Dzisiaj kolega przejechał ok. 160 km i nie zalało :) Dzisiaj ja rozpoczynam urlop,...
Jak nie wypaliłeś paliwa przed zimą to po zimie masz gaźnik zapchany olejem z mieszanki co został po odparowaniu benzyny przez zimę :-( Teraz: rozebrać; umyć w czystej benzynce; poskładać bez błędów -i jazda :-)
była nieszczelność w silniku , wyszła uszczelka i do cylindra dostawał sie olej ze skrzyni biegów przy wysokich obrotach jakoś palił ale jak tylko obroty sie zmniejszały to przyduszało go olejem momentalnie i gasł po wymianie uszczelki wszystko działa . Dzieki i pozdrawiam
Kolego nie wysiliłeś się, jeśli chodzi o ustalenie usterki (i pisownię). Czy podczas uruchamiania silnika świeca jest mokra, sucha i czy jest iskra. Może po remoncie "katowałeś" silnik ostrą jazdą i zatarłeś go (sprawdź ciśnienie w cylindrze). Czy paliwo z olejem wymieszałeś we właściwej proporcji.
lepiej wjększą dyszę dać Dyszą "główną", którą zapewne masz na myśli, to paliwo jest pobierane z komory gaźnika do cylindra, wiec tylko jeszcze szybciej komora w gaźniku by się opróżniła. Czasami jest tak, że pływak jest plastikowy, ale ma metalowe listki-ograniczniki w obie strony w górę i w dół. Ale może pływak jest ok, ale nie dostaje paliwa ze...
Jak swieca mokra to uszczelka pod głowica dmuchnieta i zalewa swiece olejem i połynem chłodniczym, koszt uszczelki nieduzymax 30 zeta a z autodaty weźmiesz momenty dokrecasnia srub, klucz dynamometryczny i bedzie git :D
sprawdż ciśnienie w cylindrach,po odkręceniu korka wlewu oleju nie powinna nastąpić zmiana w pracy silnika jesli tak jest lub bardzo dymi przez wlew to faktycznie cos z głowica,po wykreceniu świecy nie powinna byc mokra,sprawdz to wszystko,jesli ok to coś z napięciem,sprawdz kolor iskry
Uff, zdążyłem :) Dzieciaki będą miały frajdę. Wymieniłem kondensator i przeczyściłem styki przerywacza. Pali od pierwszego kopnięcia :) Mam jednak pytanko: Jak ściągnąłem lewą pokrywę to było tam pełno oleju. Jak ściągnąłem magneto to kondensator, cewki i cała reszta były zapaćkane olejem. Taki gumowy pierścień simmera osadzony na wale za cewkami był...
Zalewana jest tak jakby olejem z paliwem jest mokra, ale cewkę też wymieniłem, UPG przecież po remoncie nowa tylko,że przed remontem też się tak działo ale teraz już przy przebiegu 50 km świeca jest zarzucona wcześniej robił 500 km i dopiero zarzucało Dodano po 2 Filtr powietrza nowy chyba, że przepływka coś daje popalić ale jak się odepnie wtyczkę...
Za sprawą kolegi Daniela S. problem został rozwiązany, lekarstwem okazał się mix 5L benzynki i 160ml oleju husqvarna + wymiana hipolu na świeży. Efekt tego taki że przybyło mocy, nie zwalnia na wzniesieniach a zmierzona Vmax 35km/h :D . Myślę że jeszcze poleci o 10km/h więcej gdy się dotrze i pierścienie się ładnie dopasują do cylindra. Wielkie dzięki...
Z dozownika oleju do mieszanki cieknie? To mógł się zatrzeć, ten układ musi być szczelny i ogółem jest kaprysny. A kaprys w jego wypadku kończy się wymianą tłoka i cylindra. Ja z niego nie korzystam nigdy w każdym motocyklu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić co się z nim dokładnie dzieje. Pomiar kompresji wiele by wyjaśnił ale nie zakładał bym...
Witam, opiszę mój przypadek, może ktoś miał podobnie i coś podpowie. Kosiarka już parę lat ma, w tamtym sezonie zaczęła nierówno pracować. Wymieniłem membranę i sprężynki, wyczyściłem i działała jak nowa. W tym sezonie - 1 koszenie - wszystko OK. Wymiana oleju i koszenie - wszystko OK. 2 koszenie - wyjeździłem benzynę do końca i odstawiłem kosiarkę...
Przejechałem dzisiaj kilka kilometrów na rowerze i silnik cały czas przerywa. Kiedy jest zimny, przy odpalaniu na chwilę blokuje koło, a przez pierwsze sekundy pracy dusi się. Na włączony ssaniu odpala normalnie, ale szybko traci moc i żeby nie zgasł muszę wyłączyć ssanie. Wcześniej nie przekraczałem prędkości około 25 na godzinę. Dzisiaj wkręciłem...
Sucha miska olejowa będzie nawet bardzo odpowiadała producentom :) . Mokra ma tę zaletę, że jest idiotoodporna a w suchej co jak co ale standardy obsługi muszą być mocno wyśrubowane. W motocyklach, które mają znacznie wyższą maksymalną prędkość obrotową, lekką zwartą konstrukcję korbowo-tłokową zapewnienie odpowiedniego ciśnienia oleju nie jest specjalnie...
Ok, dziękuję za odpowiedzi, użyłem oleju silnikowego do łożyska i faktycznie działał, zapalił. Popracował z 20 minut i zgasł. Także chyba poluzowały się śruby na deklu skrzyni korbowej (bo dały się dokręcić później) i przestał pobierać paliwo, na tłoku było sucho. Zamiast oryginalnej uszczelki wyciąłem ze specjalnych arkuszy nowe uszczelki i włożyłem...
Ok. Zaraz sprawdzam czy pod wykładziną nie idą jakieś kable. Dodano po 22 Okazuje się, że nie gaśnie również kontrolka czerwona oleju ( wczoraj sprawdzałem poziom, ok, ale może źle włożyłem bagnet?) oraz pojawia się przez chwilę PS i gaśnie. Wcześniej przeoczyłem te komunikaty, bo zafiksowałem się na żółtej kontrolce silnika. Oj, to chyba nie nie od...
Mam chińską kosę i podobne problemy... Na zimno słabo zapala (trzeba się trochę naszarpać) ale przed rozruchem odkręcam świecę i wlewam strzykawką 1cm3 benzyny - zapala od razu. Na ciepło gdy silnik gorący - do 3 minut po zatrzymaniu odpala potem to można sobie darować i czekam aż całkiem ostygnie. Koszę za jednym machem ile się da :) Jednak kiedyś...
Witam , kolejna próba i ....brak iskry . Rycho T , zgadzam się z Tobą , to nie wina cewki , ale coś jest nie tak . Traktorek to Motec - Castelgarden z płytką-systemem bezpieczeństwa , bez czujnika oleju . Szwankuje stacyjka , po przekręceniu na zapłon dalej podaje masę i gasi silnik , po odpaleniu działa poprawnie. Ale odpiąłem kabel gaszenia i też...
Nie podajesz, czy świeca jest mokra podczas próby uruchomienia silnika, bo jeśli sucha, to podlej ok. 1-2 cm3 paliwa wprost na tłok i spróbuj uruchomić silnik. W przypadku, gdy silnik "zaskoczy", to będzie znaczyć, iż paliwo nie dochodzi do gaźnika, bądź gaźnik jest zanieczyszczony (dysze do udrożnienia). Jeśli nadal silnik nie zaskoczy, to sprawdź...
Witam mam pytanie. Mój Escorcik od jakiegoś czasu jest po prostu nie do strawienia tzn. zapalam po nocy i ruszam w drogę to na zimnym silniku więcej niż 80 nie pojadę, przy najbliższym skrzyżowaniu auto schodzi do 500 obr. ale nie gaśnie i tak jakby zalewało świece i trzepie budą ( sprawdziłem i okazało się że 4 świeca jest mokra płynu nie ubywa i oleju...
Rozumiem, póki co to nie jezdziłem nim tylko odpalam i stoi na biegu jałowym, ew. przegazówka na x przez chwile. No nic muszę sprawdzić,bo pewnie będzie do regulacji ale najbardziej mi zależy żeby nie strzelał w gażnik bo teraz ustawiony jest zapłon od nowa no i sie okaże czy wszystko jest ok. Ale po świecy po kilku minotowej przegazówce widać ze jest...
ona ma około 13 tyś przejechane i najprawdopodobniej nie było w niej nic robione nigdy.. możliwe właśnie że te simmeringi są do wymiany i dlatego nie chce wejsć na obroty i wogóle na niskich obrotach. Na pewno skrzynia jest do roboty bo dwójki nie ma raz wchodzą biego dobrze a w pewnym momencie nie da się. Świece mam nową fajkę też z przewodem więc...
Próbowałem wlewając benzynę do cylindra 10 ml. Nie zapalił za 15 szarpnięciem strzelił w gaźnik i tyle. Nie zdejmowałem głowicy bo nie mam drugiej uszczelki. Wydaje się jakby zapłon się przestawił ale czy mógł? w rozrządzie nie grzebałem. Gaźnik może być źle ustawiony ale dopóki nie zapali to nie ma możliwości go ustawić świeca mokra aż z niej kapie...
Przecyscilem drucikiem z benxynka wszystko jest drozne i tak nie pali :( Skoro według Ciebie wszystko jest drożne, to jak wygląda świeca zapłonowa? Sucha czy mokra? To wyjaśni sprawę. Sucha ale gdy miałem wyciągnięty gaźnik wlalem trochę benzynki w miejsce dysz to wszystko przelatywalo Dodano po 1 Prawidłowo złożony i wyczyszczony gaźnik zadziała....
Witam! Zakupiłem samochód we wrześniu 2011r. Zauważyłem w nim ubytki płynów to je uzupełniłem w styczniu 2012r. Problem polega na tym, że znów mi się kontrolki zaczęły świecić od oleju i płynu chłodniczego. Ubytek nie jest bardzo duży. Przejechałem ok 3000km i ubyło max 1l płynu chłodniczego i 0,5l oleju. Nie było by nic dziwnego z tym olejem gdyby...
heh odkopuje moj stary temat chwilowo nie mialem czasu wiec dlatego dopiero teraz... Wiec od poczatku jesli chodzi o swiece ktora byla zardzewiala to przez to ze autko dlugo stalo i musiala sie wilgos dostac ( wszystko wyczyszczone) co do odpalania to tak nadal ciezko pali przy takich mrozach to juz tragedia ( swiece wszystkie grzeją , prąd do nich...
Witam ostatnio wpadla mi jakaś chińska pila go on postanowilem ja zapalić. Zalalem olej paliwo było, naciągłem łańcuch trochę się namęczyłem ale po 10min odpaliła. Poszedłem ciąć drzewo po jakiś 30min pracy zgasła odpaliłem i po chwili zgasła. Okazało się że resztka paliwa więc pomyślałem że dlatego zgasła. Na drugi dzień kupiłem paliwo olej do mieszanki,...
Problem w połowie rozwiązany. Trzeba było wymienić moduł który jest w aparacie zapłonowym, ale na tym jusz przestaje się cieszyć. Iskra jest ale samochodu wogóle nie idzie odpalić więc po długim kręceniu sprawdziłem czy paliwo "psiuka" na świece. Sprawdziłem więc wąż który łączy sie z gaznikiem i tam jest wszystko ok. - paliwo leci do gaznika ale dalej...
Witam, „odziedziczyłem” kosę spalinową Homelite F 3055 (jest to jedyne oznaczenie jakie na niej znalazłem, niestety brak innych napisów). Gaźnik ZAMA H46A73B. Kosa ma około 2 lata, była używana w granicach rozsądku a potem uznana za zatartą i zimę przeleżała w garażu. Z braku innego zajęcia zająłem się nią i okazało się że wcale zatarta...
Witam serdecznie. Mama opla astre 1,4 '93 monowtrysk benzyna. No i znika mi litr oleju na 2000 km :(. Generalnie wiem napewno że uszczelka miski olejowej jest nie szczelna bo jest cała mokra i troszke kapie, ale czy to możliwe że może mi litr oleju wykapać. Rozmawialem z mechanikiem że uszczelnienie silnika miska olejowa, uszczelka kopułki wraz z pasowaniem...
Jak w temacie , wypadanie zapłonu na lednej głowicy od strony kierowcy (anglia) Czy ktoś miałpodobny problem? Dodam że podmieniałem cewki, świece i nic się nie zmienia, auto kupione z aukcji, kompresja pomiędzy jedną a drugą stroną różnicz 1 bara, (moim zdaniem i tak jest za mała na obu stronach bo jest 8 i 9) jedna świeca ze złej strony mokra, ale...
Świeca w tym momencie jest czarna, okopcona ale nie mokra. I to Ci nic nie mówi? Takie obkopcenie świecy skutkuje najczęściej przebiciem po izolatorze, a w silnikach dwusuwowych także zmostkowaniem elektrod świecy. W tym czasie była zakładana nowa lub inna używana sprawna świeca zapłonowa? Jeśli rzeczywiście świeca po tym czasie robi się czarna, to...
Zrobiłem zgodnie z sugestią. I nie mogę zrozumieć co się stało. Najpierw wlałem trochę paliwa do gaźnika i spróbowałem uruchomić silnik. Nie udało się. Potem wymieniłem świecę (w kosiarce miałem dość nową, wymienioną wtedy gdy membranę gaźnika) na starą która wiem że była jeszcze dobra. Znów nalałem paliwa i próbowałem odpalić. Pojawił się delikatny...
Witajcie Wyglada to następująco. Pacjęt e46 z 2.0 diesl z CR rok 2005. Silnik na zimnym słabo pracuje z jakimś stukiem, trzęsie się. Własciciel twierdzi że wtryski regenerowane, turbina też, dodatkowo nigdy rozrząd nie zmieniany (kupiony przy ok 100kkm teraz 330kkm). Silnik na zimnym zaczął stukać albo raczej na jedwn cylinder inaczej pali. Sprawdziłe...
Witam! Panowie, problem jest taki: Kupiłem Aprilię SR 50 z 1998 chłodzoną powietrzem. Ogólnie stan słaby – zaniedbana, ale odbudowuję ją do stanu „igła”. Sytuacja: - Jeździła w miarę dobrze, ale gasła na wolnych obrotach. Nie reagowała zupełnie na regulację śrubą od wolnych obrotów. - wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było...
Głębokość jest taka że bez problemu da się zahaczyć pazurem. Tłoka nie chciał bym wyciągać bo nie mam kanału, a musiałbym zdjąć miskę i dostać się od spodu. Może opiszę dokładnie jak to wyglądało. Jest to moje auto, kupiłem je wiosną gdy wiosną Laguna 2,2dci znowu padła i powiedziałem że nie zainwestuję już w nią ani złotówki. Kupiłem Nissana (bo taki...
Witam juz mi ręce opadają mam następujący problem asterka po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworow zaczęła zle chodzić ( przed wymiana chodziła dobrze) i na gazie i na benzynie. Mianowicie samochód zaczął chodzić na 3 gary (2 świeca mokra) stwierdziłem byc może cewka padła podmienilem cewke 0 reakcji to samo świece tez zmieniłem - nic (po wymianie...
Test z płynem CO2 przeprowadzony - płyn nie zmienił koloru. Sprawdziłem ciśnienia - na 7 cylindrach ciśnienie około 11 atm (bomba!) a na jednym 1,5 atm. Zrobiłem od razu próbe olejową i ciśnienie wzrosło do 3. To jest cylinder, na którym jest mokra świeca. Wychodzi na to, że albo tam nie ma w ogóle pierścieni (mechanik partacz) albo są mocno zapieczone....
Zakupiłem poloneza jak w temacie, mam problem auto chodzi na 3 gary Okazalo się iż jeden przewód wn jest zasniedzialy na zielono i upalony, na szybko dosztukowałem z innego auta lecz nic się nie zmieniło. Auto dochodzi do 3tys obr a dalej jak wciskam gaz to przerywa zeby jechać musze dawać delikatnie gaz. Cewka tego typu BOSCH 0 221 503 407. Swiece...
Gruby1 - zapłonu nie ustawia się w GMP, oleju z karterów nie ciągnie, bo wymieniłem simmeringi. Nie rozumiem, co ma dać odkręcenie wydechu oraz próba z 2 świecami a staram się robić tylko to, co rozumiem ;) Gromleon - rzeczywiście na ssaniu część paliwa dostaje się przez dyszę wolnych obrotów i wkręt składu mieszanki. Pochopnie to napisałem. Założyłem...
Używasz kosiarkę, a nie kosę. Kosa to kawał blachy doczepiony do kija. Silnik spalinowy to bardzo dobrze opisane urządzenie i nie powinno być wielkiego kłopotu z diagnozowaniem miejsca usterki. Ty nawyraźniej nic nie wiesz, więc wypadałoby poczytać. W skrócie zasada działania silnika: Silnik pobiera mieszankę benzyny i powietrza, która ulega sprężeniu...
Obserwuje od jakiegoś czasu dziwne zjawisko, powiedzmy że już z ponad pół roku. W moim uno na zimnym silniku poziom płynu chłodniczego gdy sprawdzam jest ok. Gdy odpalę silnik, dodaje gazu linką pod maską i obserwuje płyn ciągle jest okej. Kiedy przejadę powiedzmy 10 km aż silnik się rozgrzeje, gaz załączy, pod maską jest już płynu poniżej minimum,...
Z góry sorry za tak długi opis ale chcę zamieścić jak najwięcej informacji więc: Koledzy mam problem z hondą mtx 89r. chłodzona cieczą jak w tytule motor mam od znajomego nie był dobrze traktowany. Sprzęt miał być po wymianie cylindra i zalewało mu świecę. Iskra była OK tyle wiedziałem. Oczywiście po czyszczeniu gaźnika nic się nie zmieniło. Po wlaniu...
Laguna II, 2.0 16V, F4R. Auto kolegi trafiło do mnie na wymianę rozrządu (wraz z pompą wody i KZFR). W moim 1.8 wymieniałem kilka razy więc podjąłem się tematu. Wałki na blokady, wał korbowy też na blokadę. Poskładałem całość, pokręciłem wałem, odpaliłem. Jakoś podejrzanie pracował, nast dnia rano odpaliłem to mocno trzęsło silnikiem, na chwilę zapracował...
mokra świeca świeca mokra mokra świeca stihl
ucieka głos excel makro zmiana wartość karta zabezpieczona zapisem
74hc00 schemat zablokowane drzwiczki pralki
Spadek napięcia pastucha elektrycznego z 12kV do 8kV Telewizor Sharp: Komunikat "Niewłaściwy Serwis"