Wymień świece, Odepnij filtr powietrza, odepnij tłumik, wstrzyknij z 1 cm3 benzyny do gaźnika i spróbuj jeszcze raz.
zacznij od odłączenia np. wtrysku i sprawdz czy na gazie odpali, albo odłącz cewke przy reduktorze i sprawdz czy pali na benzynie Rozrzad sprawdz jeszcze raz. jak jest iskra w odpowiednim momecie i sprezanie to ma zapalic. którys z tych warunków nie jest spełniony
Więc pierwszy do odstrzału zostaje ci moduł zapłonowy oraz cewka WN. Jeśli masz opcję, pożycz od kolegi na testy. Jeśli nawet po podmianie nie zapali, to już zostają tylko 2 rzeczy, albo cewka zasilająca w statorze ostro zdycha, albo impulsator. Raczej bym stawiał na cewkę. Ewentualnie, może gdzieś po drodze masz jakieś skorodowane przewody lub złączki.
Czyli sprawdzanie wtryskiwaczy juz nie ma sensu. Trzeba odczytac kody ze sterownika - tu bedzie blad. Ktorys czujnik padl albo dwa na raz co mi sie wydaje bardziej prawdopodobne - moze jeden juz byl kiedys skopany a poniewaz chyba nie masz lampki od systemu wtrysku to nie wiedziales ze jest bad i jak teraz padl drugi to sa takie kwiatki. Ja bym strzelal...
Przy każdym zdjęciu pokrywy nowa uszczelka. Niestety ona lubi cieknąć, można nieco spiłować "stopki" pokrywy zaworów, żeby mocniej docisnąć uszczelkę, chyba że nie cieknie Ci spod pokrywy zaworów tylko z uchwytu cewek... tam jest oring w miejscu po rozdzielaczu zapłonu.
Jak nie chce zapalić to zobacyz czy msz mokre świece, i czym mokre. Jak benzyną to problem z zapłonem. Jak chłodziwem to UPG.
Witam. Jest taki problem w trakcie jazdy nastąpiło szarpnięcie i białym dym z wydechu spadek mocy. Pierwsze wrażenie padło turbo ale zostało zregenerowane i po montażu odpaleniu dużo białego dymy, po odkręceniu świec były wszystkie mokre i przez otwór gdzie wkręca się świece widać olej co może być przyczyna? Dodano po 33 Problem z głowy rozszczelnienie...
Wszystkie na raz popychacze?
Możesz zobaczyć filmik na YT jak ruski otwiera nówkę sztukę z skrzyni i praca identyczne jak w moim więc raczej OK mnie bardziej nurtują mokre świece i wysokie spalanie
Membrana pompy paliwa , puszcza paliwko przerabiałem temat .
witam, mam Mastera 05 rok 3.0 dci 140ps. Mam podobny problem, wymieniana juz byla uszczelka pod glowica i inne uszczelki i pomoglo na ok 1 m-ca. teraz przy stalej jezdzie ok 70mil/h temperatura wzrasta natomiast po spuszczeniu nogi z pedalu gazu spada do normalnego poziomu, przed wzrostem temp. samochod przestaje grzac w kabinie, natomiast po spadku...
następny krok, to palec, przewody i świece... potem jeszcze cewka i aparat - dalej to już tylko sterownik zostanie... Sprawdź, czy jest zasilanie na cewce i czy jest iskra bezpośrednio z cewki. Kopułka może wyglądać dobrze, ale nie będzie działać... to samo z palcem, kablami itd...
No to iskra jest nieprawidłowa (mokre świece po próbie odpalenia) Lub nie otrzymuje paliwa ( suche świece po próbie odpalenia)
sprawdz przekaznik główny i map sensor, który jest zdaje sie w sterowniku?
Zawsze jest szansa.
To ja mam dejavu czy co? Witam ponownie. Udało mi się zregenerować wtryskiwacze na YouTube znalazłem filmik gdzie pokazuje od A do Z jak to zregenerować. Zamontowałem i pojeździłem i wygląda na ok. Muszę robić kalibracji po regeneracji ? Nic nie robiłem tylko zamontowałem podpiąłem wtyczki i jazda . To prowadzisz inny wątek do innego auta czy do tego...
Opel Astra I mokra jedna swieca caly czas nawet jak zaloze nowa swiece co to moze byc?
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
Albo jakimś cudem przeskoczył rozrząd albo ubiłeś ecm. Bo skąd niby świece mokre? Przy immo takie same objawy ale mruga check, a wydech nie zapchał się w parę sekund też.
No na pewno to jest olej , a co by mogło być innego , na pewno to nie jest płyn chłodzący.
Po długim kręceniu zaświeca się olej w wozach ze stajni vag. Tym się nie przejmuj. Sprawdź czy jest istra chociaż. Jak iskra jest a świece mokre to np zamarzł wydech. jak nie to wymaga to dalszej diagnozy.
Golf ten posiada benzyne na wtrysku. Wtryskiwacze zostaly sprawdzone i sa dobre natomiast co do uszczelki pod glowica zostala wymieniona z 4 miesiace temu.
Problem z Quadem 110cc , chińczyk , wymieniony rozrusznik, kręci przez kable z samochodu bo orginalny aku się rozwalił, iskra jest, świeca wydaje sie być mokra co znaczy dostaje paliwo , lecz nie chce odpalić, wczoraj udało się odpalić 2-3 razy po ciężkim kręceniu dziś niestety nie da się odpalić. Wina zaworów ? Gaźnik wyczyszczony, nowy cylinder tłok...
Paliwo rozumiem świeże? Czy to co było w baku?
No to kompresji szukaj, ale penie nie masz czym, więc o kant .... potłuc taką rozmowę. Świece mokre?
Wygląda na padnięty czujnik hala.
Tez mam bmw 325. Jak zimnego odpalalem to mi chwile obroty falowaly,gdy byl juz cieply to troche silnikiem szarpalo ale obroty juz nie falowaly. Po mocnym dodaniu gazu troche strzelal. Mialem jedna z cewek walnieta. Ale i tak wymienilem wszystkie na jednakowe. Wczesniej mialem rozne. Teraz chodzi silnik dobrze. Sprobuj z cewkami .
To w takim razie zostaje do sprawdzenia Kompresja,tego nie sprawdzałeś jeszcze. Skoro świece mokre to paliwo jest na pewno.
miałem problem z modułem jak mi padł to paliwa wtrysk nie dawał. później miałem podobny problem jak w opisie i okazało się że wtyczka na cewce po stronie Nn jest zaśniedziała. oczyściłem ją i samochodzik działa do dziś
Witam. Mam proble z Fordem Probe 2.0 16V z 96r. po deszczu wpadłem w kałuze i samochod zacza przerywac i chodzic raz na 3 a raz na 4 cylindry az po jakims czasie stana i juz nie odpali po sprawdzeniu okazało sie ze nie ma iskry, zaprowadziłem do elektryka i mi to zrobił lecz auto dalej nie odpala... kupiłem nowe swiece jest ładna iskra. Za kazym razem...
jezeli palił tyle to tylko gażnik a dokładnie regulacja dyszy wolnych obr i samych wolnych obrotów,
A tak wogule to może ktoś napisać jakie napięcie powinno być na cewce w momencie zapłonu?
witam,problem mam takiego typu:silnik ev,wtrysk ke-moytonik za nic nie chce odpalic,sprawdziłem wtr.rozruchowy,nie podaje paliwa zastanawia mnie czy ma z tym coś wspólnego mała ilość płynu chłodzącego nie sięgająca czujnika temperatury,spr.zapłon,połączenia elektryczne czujników,wtyczki,iskra jest,rozrząd dobry, po kręceniu rozrusznikiem świece mokre......
Nie mierzyłem jeszcze ciśnienia ale rozrusznik wyraźnie szybciej kręci bez świec. Jutro sprawdzę ciśnienie...
Witam okazało się że to moduł zapłonu ( czujnik Hella - czy jak mu tam ) niby kupiłem "nowy" cały aparat zapłonowy , ale w nowym była zepsuta cewka ;/ i dlatego tak długo szukali usterki
Sprawdziłeś świece i okej... czyli co? jest iskra, mokre świece, czy inne objawy?
Gdy nie odpala wykręć świece i sprawdź iskre czy jest. Do tego sprawdź czy podawane jest paliwo- świece mokre jak nie odpala. Wymień czujnik temperatury cieczy do komputera- ten z tyłu dwupinowy (chyba niebieski).
zgasl i nie pali Zrobił ktoś diagnostykę układu zapłonowego?
Są mokre świece
Zmierz ciśnienie sprężania, bo mi tu wrakiem zajeżdża. Mokre świece by tak wróżyły.
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
Podłącz tester bo błądzisz. Mokre świece i iskra, to np. niedrożny wydech, albo przestawiony rozrząd .
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
A jak w takiej sytuacji wykręcisz świece, so one suche czy mokre? Jeśli tak wykręcone świece położysz na silniku ( kable wysokiej napięcia podłączysz) to iskra przeskakuje? Powodzenia
Wygląda że ci świece zalewa. Jak świece wykręcisz czy są mokre?
mo mento nie rozpędzajcie się skoro kol. pisze o mokrych świecach to sugeruję zanik iskry od tego bym zaczął
Wykręć świece i zobacz czy są suche czy mokre.
czy podczas kręcenia widać obroty. Bez tego nie odpali w żaden sposób. Bez ciśnienia paliwa również. Pomimo mokrych świec....
Świece mokre czy suche?
Jeśli byś poczuł spaliny, to silnik by pracował. Tylko wtedy pojawiają się spaliny. Teraz nie wiemy czy brakuje iskry czy paliwa, czy powietrza. Wlot powietrza też musi być drożny. Paliwo ma swobodnie lecieć do komory pływakowej. Często są z tym problemy gdy w zbiorniku są paprochy i woda. Po to był kranik, odstojnik i filtr, żeby to zatrzymywać. Mogła...
Do pracy silnika PB potrzeba: - iskry na świecach - paliwa na listwie wtrskowej lub na 'mokrych' świecach - kompresji na każdym cylindrze Co z tego masz/nie masz?
Jak nie chce odpalić i go kręce, to są mokre świece , co do koloru ich to hmm...
Kopułkę wymyj i wysusz wewnątrz. W jakim stanie palec, kable i świece? Paliwo dostaje, tzn. świece mokre?
Paliwo podaje (mokre świece) Iskra jest na wszystkich 3 i to bardzo ładna.Czujnik wałka i wału OKI.W sterowniku 0 błędów.Tak jak panowie wcześniej pisali.Co jakiś czas słychać że łapie ale nie jest w stanie zapalić.(nie słychać pompy po przekręceniu na zapłon ale op-com pokazuje że podczas kręcenia się włącza.Po za tym świece mokre od benzyny)
A co z paliwem pompa pracuje? podejrzewam że nie ma bo nie piszesz nic o mokrych świecach Zainteresuj się paliwem.
Skoro jest iskra i paliwo zakładam że iskra we właściwym momencie to sprawdzć ciśnienie na tłokach bo wlot powietrza zakładm że drożny. Jest paliwo to znaczy mokre świece ale czy właściwe ciśnienie paliwa.
W jaki sposób sprawdzałeś elementy układu zapłonowego?. Jeśli są sprawne to powinna być iskra a mokre świece wskazywały by, że jej nie ma. Może problem to imobiliser a może komp albo kabelki do cewki - trzeba posprawdzać po kolei. Przy okazji zapraszam Kolegę na forum.roverki.pl.
Co sprawdzałeś? Kompresja ok? Świece suche czy mokre?
Witam . Od jakiegoś czasu mam problem z uruchomieniem silnika , jest to 1.4 benzyna. Pierwsze jego niedomagania zaczęły się jakieś pół roku temu i stopniowo narastały, otóż po dłuższym postoju auta około 5-8 godz odpala może za 10 razem ale jak już odpali to obroty są równomierne, nie gaśnie, nic złego nie dzieje się z obrotami i silnikiem, po zgaszeniu...
Cewka zamiennik. Wtryski podają paliwo, mokre świece. Kompresja sprawdzana, jest ok. Próbowałem z plaka , nie odzywa się nic , w ogóle zero odzewu..
A jak wykręcałeś świece niebyły zalane mokre?
nic się nie dzieje iskry brak Podejrzewam że wtrysk pracuje (mokre świece), więc do wymiany to co nie bylo jeszcze wymienione (chyba modul pod cewką).
Rocznik 2005 a pękł bo chyba dawno był nie wymieniany stukal było słychać metaliczny dźwięk miałem wymienić po zakupie i nie zdążyłem :-( Dodano po 2 Iskra jest paliwo podaje mokre świece i na drugim tłoku było sporo paliwa
Nadal nie wiadomo nic o świecach. Suche,mokre,kiedy wymieniane?
No właśnie. Sprawdź rozrząd ,kto tu mówi o wymianie czujnika? MOkre świece to np. przestawiony rozrząd ,zapchany wydech itd. Bo iskra rozumiem że jest ? Dodano po 11 Albo inaczej. Jak masz ten czujnik już to podmień lub sprawdź sygnał i wiązkę. Albo popuść wydech na próbę. MOże jeszcze warto by zajrzeć w parametry czy widzi poprawnie temperatury. Bo...
Uszkodzenie kopułki WN, ponadto: brak ciśnienia sprężania na tych cylindrach,( jeżeli wnioskowanie o braku iskry przeprowadzone na podstawie mokrych świec).
Bez komputera i fizycznego posiadania pacjenta przed sobą ciężko będzie pomóc. Kabelek za 50 zł wystarczy... A diagnostyka może wiele podpowiedzieć.
Jak mokre świece a masz iskrę to albo jednak coś z rozrządem, albo zatkany wydech. Trafiały się "niepalące" w których zamarzł katalizator. No chyba że zamiast benzyny masz czort wie co, chwyta się to choć od zapałka? :lol:
także może być to zapchany układ wydechowy Sprawdź czy masz mokrą świece po próbach odpaleniu
przerywacz czasem potrafi zaiskrzyć, przerywacz mam taki https://encrypted-tbn1.gstatic.com/image... warto zainwestować w tą cewke? silnik ma mokre świece i tłoki jakby sie zalewał
Przewody zapłonowe raczej są ok były wymieniane a co do świec pewien nie jestem bo iskra jest ale minimalnie skacze moze znowu mają przebicie objawy podobne jak poprzednio tylko wtedy iskra była całkiem w złym miejscu więc zmieniłem i było ok ale dzięki za pomoc jak by ktos kto miał doczynienia z poldorovekiem maił jakis pomysł to będę wdzięczny.
to całkiem możliwe pół roku temu były wymieniane pierścienie i może słao dokręcili głowice . Paliwo dostaje bo mokre świece, iskry są. Sprawdzę ciśnienie . A może byś tak że wtryskiwacze leją ? jakby je zamienił miejscami?
Nie rozumiem co to znaczy, że nie mam gazu. Nie można rano odpalić, jak już chodzi to wszystko ładnie - dobrze przyspiesza, nie gaśnie, chodzi równo. Zapłon można regulować. Nie sprawdzałem iskry na wszystkich świecach. Paliwo na pewno dochodzi, bo za którymś razem to go zalałem (mokre świece jak wykręciłem).
Jakiś chaos tu widzę. Zacznij od podstaw - jest iskra, czy nie ma? Jak nie ma, to są impulsy na cewkomoduł, czy nie ma? Świece mokre, czy suche? Bo na razie poruszasz się po omacku.
Tak świece mokre że szok, obroty też widzi więc leje paliwo.
Możliwe uszkodzenie uszczelki pod głowicą, przez to są przedmuchy do układu chłodzenia i wrażenie gotowania lub mocno zapowietrzony układ. Dobry mechanik jest to w stanie sprawdzić bez rozbierania silnika. Przy uszkodzonej uszczelce możliwy wyciek płynu na tłoki. Na mokrych świecach samochód nie odpali, dopóki się nie osuszą.
Oby to nie był rozrząd, mógł przeskoczyć. Paliwo jest, teraz zobacz czy jest iskra. Jeżeli iskra jest a świece są mokre i śmierdzą paliwem to rozrząd do sprawdzenia.
Fabrycznie gaźnik Amal jest sprzedawany z dyszą biegu jałowego #20. W zestawie strojeniowym są dysze #25, #30, #35. Ewidentnie go zalewa - jak ma silnik pracować na mokrej świecy? Gdy skład mieszanki biegu jałowego jest prawidłowy, po wykręceniu świecy z silnika pracującego na biegu jałowym świeca powinna być nieco obkopcona i sucha, a nie zalana. No...
Nie pamiętam oznaczeń silnika... Tam masz monowtrysk czy wielopunkt? Opisałeś wszystko dosyć chaotycznie, rozumiem, że na lpg chodzi bez problemu? Może problemem jest układ wtryskowy, auto jest zalewane paliwem. Zobacz jak po takim "numerze wyglądają świece (czy nie są mokre).
Auto odpala normalnie, pracuje normalnie ale czasami zaczyna się dusić (pracuje na 2,3 cylindry) zalewa świece(czarne mokre świece) W aparacie rozdzielczym oksydują się styki przez co nie ma iskry na cylindrach. W samochodzie zostały wymienione: kopułka, palec rozdzielczy, wszystkie kable i świece. Proszę o jakieś informacje co może być przyczyną tego...
Witam mam problem z kadetem a mianowicie zgasł mi na drodze i niestety teraz nie chce odpalić łapie tylko na dwa cylindry ( 3 i 4) ale nie odpali paliwo dostaje bo 1 i 2 mają mokre świece iskra oczywiście jest, rozrząd sprawdziłem jest ok. może ktoś się spotkał z takim problemem? Podpowiedzcie coś
Tak pompa paliwowa działa, słychać ją po przekręceniu kluczyka. Podczas kręcenia rozrusznikiem, paliwo idzie wężykiem (zdjąłem go na chwilę), który idzie dalej na pompo wtryskiwacze. Świece są mokre od paliwa. Świece są nowe.
Wszystkie świece były mokre?
Świece "mokre"? Paliwo dobre?
Witam. Dzisiaj przełożyłem całkiem nową cewkę z drugiego Poloneza. Nie pomogło. Po kolei odpinałem kable ze świec. Podobnie jak poprzednio strzelanie ucichło kiedy zdjąłem kabel z 4 świecy od przodu. Odkręciłem więc wszystkie świece. Zauważyłem że 4 świeca jest mokra tak jakby paliwo nie spalało się. Postanowiłem więc sprawdzić iskrę na świecach. Jak...
Wydaje się że z zapłonem jest wszystko ok, nic tam nie grzebałem. Skrzynia jest raczej szczelna, rozbierałem żeby ponownie obejrzeć i nigdzie nie było "mokre". Świeca po próbie normalnego zapłonu jest mokra. Cały czas chodzi mi po głowie gaźnik, że nie chce w poziomie zasysać paliwa ze zbiornika przez tą "pompkę", tylko w pionie. Czy to możliwe że gdy...
Według Mnie też jest dobrze, ale możesz przeczyścić i obserwować. Zrób jak kolega wyżej radzi i wyczyścisz.
Witam, posiadam silniczek zaburtowy Johnson 4km (sea horse), silnik jest dwusuwowy. Mianowicie przy ostatnim pływaniu silnik chodził lecz po może kilometrze, nagle zgasł , spadł z obrotów do zera, myślałem że brakło paliwa , jednak nie. W tej chwili podczas próby odpalania, silnik raz na jakiś czas mocno strzeli w wydech i tyle. Co sprawdziłem : - świece...
jeśli nawet to by próbował zaskoczyć a tu nic. Czasem gas wali w kolektor przy próbie odpalenia na gazie. Zauważyłem że po kilki kręceniach są mokre świece, wszystkie wtryskiwacze by lały? Zastanawiam sie jeszcze nad emulatorem wtrysku. Dodano po 2 problem rozwiązany, przyczyną był przepalony przewód wysokiego napięcia łączący cewkę z kopułką i przestawiony...
Wykręć świece i sprawdź czy są mokre czy suche?
Iskra jest? Świece suche? Mokre?
Mogą to być też pierścienie. Jak ze świecami ? Mokre/suche na wszystkich cylindrach ?
Sprawdzę jutro ale świece nie są aż takie mokre Dodano po 1 Ale słychać wtryski więc pracują , ostatnio świece były mokre , czy wiesz może gdzie jest moduł zapłonu? Mi się wydaje że świece zalewa
Iskra jest? Świece mokre? Musisz miec pomocnika do sprawdzenia.
Przychylam się do pomysłu z nadmiarem paliwa z komory pływaka. Po odkręceniu pokrywy pływaka sprawdź trzymając palcem pływak, czy jego iglica zamyka wypływ paliwa - może być uszkodzony stożek iglicy lub jej gniazdo. Wtedy również może być mokry filtr powietrza jeśli jest poniżej. Nieszczelność komory korbowej (karteru) objawiała by się wysokimi obrotami...
Jeśli masz od kogo to podstaw jeszcze inną cewkę zapłonową. Kiedyś spotkałem się z tym w matizie że cewka szczególnie jak było chłodno lub mokro potrafiła szwankować. Jeszcze pozostaje moduł optyczny. Na początek rozłącz wtyczkę przeczyść. Po tym co piszesz że świece są mokre to raczej coś z iskrą może być. Bo świece po wykręceniu nie powinny być mokre...
Witam, Czym spowodowane jest wyprzedzenie zapłonu na poziomie -8 stopni ? Raz jest -6 a raz -9. Dodam że auto miało zalane za dużo oleju i nie działał termostat. Olej został zmieniony i zalany prawidłowo, zmieniony termostat i czujnik temperatury. Wyczyszczony egr przepustnica bo dostawał się tamtędy olej do komory spalania- mokre świece. Teraz jest...
świece mokre
Świece mokre
świece mokre mokre kabel mokre dywanik
mikrofalówka whirlpool drzwiczki przepływomierz odpowiada różnicowy regulator temperatury
zderzak naprawa zderzak naprawa
Czujnik wtrysku w Citroën Berlingo 1.9D 2005 Moduł sterujący lodówki Bosch KGN39MIEP nie działa: diagnostyka i naprawa