posłuchaj kolegi KmiecikSe i sprawdź kopułkę...
Co sprawdzałeś? Kompresja ok? Świece suche czy mokre?
Dziura to u mnie była, ale spokojnie dało radę dojechać. Czy nie wykręcać świecy może zależeć od tego czy kolega jest pewny tego oleju. Nagar już masz na tłoku i głowicy, zaworach - patrz zdjęcie - benzyna będzie go powoli rozpuszczać, stąd może być efekt "oleju" na świecy. Dziwi mnie po prostu że zarzuca po takich dużych dystansach, nie od razu. Mój...
Podobny przypadek,ale nie taki sam miałem kiedyś w Canonie.Ukruszył się kawałek ferrytu i luźno latał w cylindrze,dawał właśnie taki efekt mokrego pcr
To przeca konstrukcja z tzw. mokrymi tulejami cylindrów . Należy zmierzyć wystawanie tulei według danych serwisowych . Jeżeli tuleje są za nisko w stosunku do krawędzi bloku to zaczyna się zabawa w głębszą rozbiórkę motoru .. https://obrazki.elektroda.pl/7966155600_...
Mogą to być też pierścienie. Jak ze świecami ? Mokre/suche na wszystkich cylindrach ?
To w takim razie zostaje do sprawdzenia Kompresja,tego nie sprawdzałeś jeszcze. Skoro świece mokre to paliwo jest na pewno.
Nikt nie jest w stanie powiedzieć ile ma dokładnie wystawać ponad blok tuleja cylindra ? Blok jest aluminiowy. (Tuleje "mokre")
jak wyglądają świece na tych cylindrach suche czy mokre?
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Instrukcja: -jak paliwo dochodzi i świece mokre -ciśnienie na cylindrach ok? -sprawdź czy jest iskra -nie ustawiasz nanoplexa -urywał się przewód czujnika wału przy wtyczce,oberzyj/pociągnij te przewody wyjmij je z peszla potem ew.niezbędne pomiary miernikiem i kontrolką
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
pęknięcie za popychaczami Czyli od strony cylindra? (tulei mokrej) Trzeba by to zobaczyć, ale skleić raczej się nie da. Spawanie też wątpliwe, chyba że firma da gwarancję. Wyciągnięcie tulei, spawanie od wewnątrz i obróbka mechaniczna spawu .
Olej się dolewa co cylindra ręcznie jak się robi próbę na mokro. Jak coś.
Po takim kręceniu świece powinny być mokre.
Skoro jest olej w cylindrach i zakładam że w każdym jest mniej więcej tyle samo to bym się skłaniał do trafionych uszczelniaczy jak już ktoś wcześniej powiedział. Gdyby to byłby pierścienie to tylko gładzie cylindrów byłyby mokre (tak wnioskuję po własnym przykładzie). Pozdrawiam!
Cokolwiek się tobie spodoba tylko nie 1.0 ecobust ford na mokrym pasku , obecnie robią go na łańcuchu ale i tak masz ciągle 3 cylindry i spalanie jak w 1.6 lub większej pojemności 1.2 puretech psa plus opel na mokrym pasku 2.0 d jaguar/ range rover problem z łańcuchem ( montowany od strony skrzyni .
Na 4 cylindrze w kanale dolotowym w głowicy i kolektorze dolotowym mokro od oleju w pozostałych sucho.
Witam. Auto postało i przestało odpalać .Łapie ale nie zapala. Świece mokre
Do pracy silnika PB potrzeba: - iskry na świecach - paliwa na listwie wtrskowej lub na 'mokrych' świecach - kompresji na każdym cylindrze Co z tego masz/nie masz?
Witam. Wielkie płakanie że pasek nie może słyszeć o oleju. Czytam i szukam - autor nie napisał co to za silnik. A nowe poczciwe Fordy z pseudo silnikami na 3 cylindrach - mają własnie paski mokre. Paski te latają w oleju. To że z oryginalnymi (pierwszymi) paskami jest problem to norma- strzepią się i zapychają paprochami smok olejowy. Pozdrawiam.
Musisz sprawdzić jeszcze raz ciśnienie w cylindrach ale na mokro to znaczy do każdego cylindra przed sprawdzeniem wstrzykuje się małą strzykawką dawkę oleju na tłok i wtedy sprawdza się ciśnienie, jeżeli tam gdzie było małe i podniesie się znacznie to będzie oznaczać zużyte pierścienie albo zapieczone. Jeśli ciśnienie będzie takie same albo troczę wyższe...
Witam. Może i nie warto mącić w tej kadzi, ale na wszelki wypadek. Honowanie ma na celu usprawnienie stanu gładzi cylindra bez jakichkolwiek zmian geometrycznych czyli wymiarów Może nie do końca ten link jest poprawny. W honowaniu cały proces polega nie na wygładzeniu wnętrza tulei cylindra, a na wprowadzeniu w niego odpowiedniej struktury. Czytać rowków....
Zamela, rozwiązałeś problem? Mój DT15 też czasem prycha przy schodzeniu z obrotów, a na wolnych obrotach pracuje na jednym cylindrze.
Witam prosze o pomoc punto2 rok2001 auto nagle zaczelo chodzic na dwoch cylindrach zmienilem swiece przewody i cewke ale dalej jet to samo iskra jest na wszystkich swiecach ale na 1i4 cylindrze swiece sa mokre od oleju podobno mechanik ktory tam zagladal sprawdzal cisnienie i jest ok dal mi propozycje zmiany silnika mysle ze przesadzil prosze o jakies...
Po paru kopnięciach kopką pojawia się delikatnie mokre przy uszczelce między tłumikiem a cylindrem .
Witam, jechałem samochodem i nagle zaczął chodzić na jeden cylinder , teraz jak go palę to łapię na jeden cylinder, wymieniłem cewkę, aparat zapłonowy ,kopułkę, palec,kable i dalej łapie na jeden cylinder sprawdzałem rozrząd wszystko ok iskra na wszystkich cylindrach jest paliwo dostaję bo gdy wyciągnę świecę to są mokre oprócz tej co pali na cylinder,...
Wymiana pierścieni to nie wszystko, a jak tam cylinder, jego gładź?
Sprawdź kompresję może być przepalona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami.
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Jeżeli jest przeciek płynu do cylindra wykręć świece po jeździe i przestudzeniu silnika. Świece są wówczas mokre. Przy większych przeciekach do cylindrów, z rury wydechowej leci biały dym. Ubytek płynu może być również w innych miejscach. Np pompa na postoju nie przecieka, ale w czasie jazdy rozpyla wyciekający płyn i trudno to zauważyć.
Megawe że są marnej to się zgodzę 😆 jaką kasa taki sprzęt. Dwusiarczek molibdenu super sprawa racja . No i z tuleją też się zgadza nie ma tulei ani mokrej, ani suchej też 😆jednak zespolony blok cylindra chłodzenie bezpośrednie jest i zhonowany też być musi.✌️👌
AI: Czy był robiony pomiar kompresji na wszystkich cylindrach albo sprawdzana szczelność zaworów/stan rozrządu? Jeśli tak, to jakie były wyniki?Rozrząd był wymieniony na nowy około pół roku temu. Cylinder 1 - 10, 2 - 9,5, 3 - 10, 4 - 9,5. Pomiary na mokro zrób i porównaj.
Jak samochód jest zimny to odpala , lecz nie pracuje równo i nie wszystkich cylindrach , ma problemy z wkręceniem sie w obroty. Po około 5 min. pracy nie ma wolnych obrotów , pracuje przy 2500obr po dodaniu gazu dławi sie a po odpuszczeniu gazu gaśnie i nie da się ponownie uruchomić. Świece są mokre .Ciśnienie na cylindrach jest większe niż 10.Silnik...
Świece "mokre"? Paliwo dobre?
Ty to masz sokoli wzrok. Jeśli w tak ułożonym siłowniku olej będzie się lał na tłoczysku to spłynie siłą rzeczy po nakrętce i będzie mokra, jeśli będzie cieknął spod nakrętki popłynie po cylindrze a nakrętka będzie sucha. Prosta logika. A z racji że siłownik zmienia położenie to gdzie by nie ciekło w końcu mokre będzie wszystko. To zdjęcie to lipa i...
Zrób tak. Po jeździe z dobrze zagrzanym silnikiem odstaw go na kilka godzin aż będzie całkowicie zimny, odpal go na kilka sekund, wykręć świece i zajrzyj do cylindrów czy w którymś mokro nie jest.
Uszkodzenie kopułki WN, ponadto: brak ciśnienia sprężania na tych cylindrach,( jeżeli wnioskowanie o braku iskry przeprowadzone na podstawie mokrych świec).
Cześć! Właśnie jestem po samodzielnym mierzeniu kompresji w Golfie 4 '98, silnik AKL. Auto pali olej i ostatnio 2x nie przeszło przeglądu. Po wstawieniu do warsztatu mechanik zrobił mnóstwo małych i prostych rzeczy, żeby nabić rachunek ale kompresji mi nie zrobił. Auto wtedy przechodziło przegląd ale pewnie tylko dlatego, że mnie przy nim nie było....
"Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej ." To jest coś w rodzaju honowania. Po szlifowaniu cylinder jest gładki jak pupa niemowlęcia ale wtedy ....najłatwiej się zatrze bo film olejowy praktycznie nie powstaje . Honowanie to zrobienie mikrorys specjalnymi "pilniczkami" żeby film olejowy utrzymywał się na ściankach cylindra i było smarowanie....
Sprawdź ciśnienie w cylindrach i ustawienie paska rozrządu!!!!, świece jakie, mokre?
Trzeba sprawdzić zapłon(platynka,cewki) ,wyregulować zapłon, zobaczyć jak wygląda świeca i iskra. Gaźnik wyczyścić ,przedmuchać sprężonym powietrzem dysze, sprawdzić ich drożność. Zwróć uwagę na simmeringi czy nie są uszkodzone lub mokre.Zostaje sprężanie tłok cylinder. I to tyle na początek.
Jak iskra jest a 1i2 są mokre to wynika z tego że niema ciśnienia na cylindrze 1i2, o ile jest tak jak piszesz.
Jak odkręcisz kolektor wydechowy od glowic te 8 śrub na klucz 17 to popatrz czy z wylotu którejś z głowic coś wypluje, najlepiej przyłóż tam jeszcze karton na wszystkie wtloty i będzie widać czy na którymś cylindrze będzie mokro. Przerabiałem już takie coś nie raz i nie tylko w C-360. Spotkałem się też z sytuacją gdzie regenerowane końcówki wtryskiwaczy...
Wczoraj po okręceniu świecy i podgrzaniu jej odpalił. Jeszcze dzisiaj zauważyłem że mam mniej płynu chłodniczego w zbiorniczku a pod skuterem mokro . Między kolektorem wydechowym a kolankiem od wydechu jest mokro i między cylindrem a głowicą jest kropelka płynu chłodniczego. Dodam że przez noc sporo ubyło. Aczkolwiek świeca nie jest mokra w płynie tylko...
"... w trzecim ciemno okopcona i wewnątrz cylindra zdaje się trochę mokro." To może być spowodowane zapieczeniem się pierścienia zgarniającego (wtedy spaliny miałyby kolor niebieski), albo po prostu świeca jest zalewana. Może warto byłoby wgrać najnowsze oprogramowanie, najprostsze rozwiązanie w celu wyeliminowania jednego źródła problemu.
Witam. Mam proble z Fordem Probe 2.0 16V z 96r. po deszczu wpadłem w kałuze i samochod zacza przerywac i chodzic raz na 3 a raz na 4 cylindry az po jakims czasie stana i juz nie odpali po sprawdzeniu okazało sie ze nie ma iskry, zaprowadziłem do elektryka i mi to zrobił lecz auto dalej nie odpala... kupiłem nowe swiece jest ładna iskra. Za kazym razem...
Okopcona świeca jest oznaką złej mieszanki. Skoro filtr wymieniony to oznacza to zbyt duża ilość paliwa, bądź problem z braniem oleju skoro słabnie po 15 minutach. Może tłok puchnie? Sprawdziłbym co widać na tłoku przez otwór świecy. Jeśli jest bardzo mokro to zdjąłbym głowice i sprawdził jak wygląda cylinder. I na sam koniec tłok i pierścienie jeśli...
Raczej mechanik elektryk. Problem będzie z prądem, bo paliwo podaje do cylindrów, skoro świece są mokre. Akumulator powinien być sprawny, jeśli silnik zakręcił. Możesz oczyścić klemy i sprawdzić, czy są dobrze dokręcone.
Witam! Jeżeli te świece raz zostaną przykopcone to są do wyrzucenia. Dzieje się to tylko przy ujemnych temperaturach. Dlaczego nie wie nikt. Pewnie to jakieś czary. To nie czary tylko skrajnie niekorzystne warunki pracy. Zwróć uwagę na to, że w cylindrze jest mokro, ciśnienie ok. 12 atmosfer i wieje gwałtowny wicher. Tak obrazowo można określić środowisko...
Pewnie pęknięta głowica , jeżeli tuleje to mokre nie pływające a uszkodzona uszczelka pod tuleją cylindra spowoduje przedostawanie się płynu chłodniczego do oleju .
Łożyska wymieniłem oba, kupiłem na allegro po 69 zl za szt więc nie majątek. Tłok i cylinder delikatnie przeszlifowałem na mokro papierem 2000. Dałem też nowy pierścień na tłoku. Po złożeniu pilarka pracuje prawidłowo, nie słychać żadnych niepokojących odgłosów. Mam trochę drzewa do pocięcia, jak przetestuję będzie wiadomo czy ma odpowiednią moc. Narazie...
Izolatory na świecach są zakopcone i mokre. Nie posiadam urządzenia do pomiaru kompresji w cylindrach. Kable na pewno są dobrze podłączone ze wskazaniami producenta. Na ciąg nie próbowałem. No czuć troche tą benzynę z wydechu. Jaki olej wlać na tłoki?
Witam radził bym zrobić badanie ciśnienia na cylindrach na sucho i na mokro bo z tego co piszesz to wydaje się że w twoim aucie słabe pierścionki lub nieszczelne zawory.
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Auto odpala normalnie, pracuje normalnie ale czasami zaczyna się dusić (pracuje na 2,3 cylindry) zalewa świece(czarne mokre świece) W aparacie rozdzielczym oksydują się styki przez co nie ma iskry na cylindrach. W samochodzie zostały wymienione: kopułka, palec rozdzielczy, wszystkie kable i świece. Proszę o jakieś informacje co może być przyczyną tego...
Ło, strzela w gaźnik - za wczesny zapłon; dodatkowy objaw odbijanie rozrusznika. Strzela w tłumik - za późny zapłon. Wobec tego jest jeszcze jakiś problem. Głowica dobrze przykręcona? Szczelna? Uszczelka pod cylindrem szczelna? Ja jeździłem taką WSKą, w które pod cylindrem było mokro, a jakoś tam dawała radę. WSK nie moja, więc nie było sensu w nią...
Jeszcze raz ciśnienie sprężania do zmierzenia wraz z próbą olejową. Jakie masz świece suche ,mokre.
Jak znowu rozrusznik "stanie dęba", to wykręć świece i zajrzyj do cylindrów. Albo jutro z rana... Porównaj co widać na tłokach, czy świece nie są mokre, bo nie chcę krakać, ale serio masz podobne objawy jak były u mnie, tylko u mnie nie było błędów, bo nie było tam OBD2. Wyklucz najgorsze. Ten dym jakoś śmierdzi?
*/ c-330 wsysa olej z filtra powietrza po 10-15 godzinach pracy miska na olej jest sucha silnik ma spękane pierścienie a co za tym idzie ma przedmuchy czy to może być przyczyną? Może mi ktoś wytłumaczyć , jak przedmuchy tłok -cylinder, wpływają na pobieranie oleju z mokrego filtra powietrza. Nie z miski olejowej silnika. Pozdrawiam serdecznie.
Kupiłem inne ECU (16163719) i podmieniłem. Efekt jest tego taki że nie działają dwa cylindry 2 i 3 (świece są mokre). Na benzynie i na gazie działa tak samo. Samochód chodzi jak "maluch". Podmieniłem z powrotem i działają wszystkie cztery cylindry jak trzeba tylko nie na benzynie. Zamieniałem te ECU kilku krotnie z takim samym rezultatem. Zmieniłem...
Po zmieleniu proszę wyjąć blok nim ruszy do góry i zobaczyć ile jest kawy w cylindrze. Proszę wrzucić fotkę.
Witam. Jak chcesz się dowiedzieć dlaczego dużo pali to najpierw sprawdź kompresie na sucho i na mokro, na sucho to znaczy pedał gazu do dechy i kręć ,sprawdź każdy cylinder z osobna. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 9,5 At im więcej tym lepiej. Jeśli będzie mniej to próbę zrób jeszcze raz tylko na mokro, przed wkręceniem zegara wtryśnij 2,5cm2 oleju...
dwie swiece byly mokre I iskra jest na 4 świecach tak? To sprawdź kompresie na cylindrach.
Witam wszystkich :) mam problem z matizem - nie chce odpalić. Dojeżdżając do przejścia dla pieszych miałem wbitą 3-tkę, zwolniłem i znów wcisnąłem gaz (prędkość była bardzo mała już powinienem wbić 1 no 2 ale się zagapiłem) - Matiz zgasł. Ja za kluczyk, wyłączyłem zapłon i znów go włączyłem by odpalić ale nie odpalił. Silnik kręci, iskra na świecach...
Poprzednie auta miały taką funkcje w centralce, ale tu nie widzę, bo jest tylko jeden przycisk, czyli albo benzyna - nie swieci nic, albo benzyna i przełaczenie na gaz. Sprawdziłem pompę, podaję paliwo do wtryskiwacza, w 2 sekundy 1/4 słoika. A wtryskiwacz impulsowo natryskuje paliwo. Mimo tego świece nie wyglądają na jakieś mokre. Wlałem, do każdego...
Audi a6 2.0 benzyna 20v 2002 r. z gazem. Czy ktoś wie jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w cylindrach w w/w samochodzie. Pytam bo mam problem z pożeraniem oleju przez ten silnik. i muszę zdiagnozować silnik pomiarem ciśnienia na sucho i mokro aby sprawdzić czy problem jest w głowicy czy w cylindrach:):):) Dzięki z góry za odpowiedź:)
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
Problem z Quadem 110cc , chińczyk , wymieniony rozrusznik, kręci przez kable z samochodu bo orginalny aku się rozwalił, iskra jest, świeca wydaje sie być mokra co znaczy dostaje paliwo , lecz nie chce odpalić, wczoraj udało się odpalić 2-3 razy po ciężkim kręceniu dziś niestety nie da się odpalić. Wina zaworów ? Gaźnik wyczyszczony, nowy cylinder tłok...
jak go odpalisz i nagrzejesz to po dłuższym postoju zakręć rozrusznikiem ,wykręć świece i sprawdź czy nie są mokre od płynu.
Chłopie weź pomyśl. To masz samochód na centralnym wtrysku, a więc z mokrym kolektorem. Co ma komputer do braku spalania w tym cylindrze, jeżeli jest tak jak mówisz-jest iskra? Inna sprawa by była, gdyby to był MPI ze sterowaniem fazowym.
Silniczek kroczkowy chyba działa poprawnie, przynajmniej nie powinien działać źle bo jakiś czas temu był wymieniany i było to wszystko czyszczone ale dla pewności jutro przeczyszczę. Po odłączeniu akumulatora na ok 3h i podłączeniu na nowo silnik pracował idealnie przez ok 0,5minuty, po tym czasie zaczęły skakać obroty i silnik zaczął pracować na 2...
Witam ponownie. Po sprawdzeniu ,okazało się że ciśnienie na trzech kolejnych cylindrach wynosi 0,a na czwartym ,od str.aku.,było 25psi.Swiece mokre ,wygląda jakby zachlapane olejem. Po nalaniu niewielkiej ilości oleju do cylindra ,ciśnienie po chwili kręcenia wzrosło do 125 psi. Jak nalałem do wszystkich i zakręciłem swiece jakiś tam opór silnik stawiał,ale...
Żadna kontrolka ani check engine się nie zaświeciła, więc coś tam tego oleju jeszcze zostało, A niby co miało się tam zaświecić ? Nie ma kontroli poziomu oleju,nie ma też kontrol ciśnienia oleju bo to łożyska toczne,sterownik silnika odpowiada za zapłon i wtrysk ,nie zajmuje się olejem więc czujniki nie obejmują smarowania. Zarżniesz silnik i nic sie...
Dodam ze było mokro i skuter nieźle się zachlapał I potrzebujesz potwierdzenia tutaj na elektrodzie że masz mokre kable wysokiego napięcia i powoduje to przeskok iskry nie w cylindrze silnika a wszedzie przed świecą . Osusz kable świece i co tam jeszcze uległo zalaniu/zamoczeniu .
Dlaczego nie zrobisz tego ssania, a które jest potrzebne np. do pierwszego uruchomienia silnika, po dłuższym przestoju. Spróbuj "podlać" nieco paliwa do cylindra i uruchomić silnik i jeśli zapali na chwilę, to szukaj usterki, m.in. czy uszczelniacze wału silnika są mokre, czy suche.
Tłoczek zamyka tylko komorę pływakową. Impulsator podłączyłeś, oraz czy jego przewód jest dobry? Wszystko jest podłączone jak było, przewody wymienione na nowe, bo poprzednie popękały. Paliwo dochodzi do gaźnika, rozebrałem go ponownie, w środku jest mokro, tylko paliwo nie idzie dalej, czyt. nie idzie do cylindra. Wymienię ten tłoczek i zobaczymy...
ECU jest już popsuty dla pewności sprawdź czy kiedy świeci się kontrolka i silnik pracuje na 2 cylindry masz iskrę na tych "niepalących" cylindrach.
Biały dym może wskazywać na przedostawanie się płynu chłodzącego do cylindra. Gdy silnik jest zimny zobacz świece, czy nie są mokre.
W tych silnikach bloki pękają z regolit przy czwartym cylindrze (tworzy się poduszka powietrza i jest problem z chłodzeniem). Przy 3 i 3 cylindrze obstawiam również na uszczelkę lub głowice.
http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzi... Zapewne to silnik NZ(przypuszczam). Możesz to zrobić bez szkody dla silnika. Ale najpierw upewnij się co do jakości iskry na tych "dwóch".(kable zapł. kopułka -zmienione na nowe??). Czy świece są mokre???
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Witam szanownych kolegów! Szukam kogoś kto wie cokolwiek o silnikach Vetus a konkretnie M 4. 14. Znajomy ma taki silnik zamontowany w łodzi i chodzi mi o to, że w misce olejowej pojawiła się woda i moje pytanie jak się tam dostała. Mam pewne podejrzenia co do pompy wody obiegu zewnętrznego (wody brudnej) lub pękniętą tuleję cylindra o ile tuleje te...
Jak paliwa będzie za mało, świece też będą mokre, bo paliwo nie będzie rozpylane, tylko będzie kapało do cylindrów. Z rozrządem, powinien być błąd czujnika wałka rozrządu. Wydaje mi się, że pomiar ciśnienia paliwa i ciśnienia sprężania rozwieje wątpliwości.
Chińska kosa Witam jak w tytule, mam problem z chińską kosą, otóż dwa lata temu sąsiad zatarł ją. Zawiozłem wtedy do speca od tych maszyn, za parędziesiąt złoty wymienił mi na nowy tłok i cylinder, maszyna przy mnie po zmianie zapaliła za drugim razem i od razu pięknie pracowała, ale niestety założyłem nóż, trawa większa, maszyna nie dotarła chwilę...
Witam męczę temat od 2 dni i nie mogę dojść co jest nie tak. Auto z 2 litrowym silnikiem benzynowym nie pracuje równo. Objaw jest taki że podczas dynamicznego rozpędzania na drugim biegu zaświeca się CHECK i wóz automatycznie traci siłę o połowę. Świece po wykręceniu są mokre na 1 i 4 cylindrze a 2 i 3 bardzo ładnie przepalone. Zamieniałem je kolejnością...
Obserwowałem,iskra była jasna(biala)i latała po całej elektrodzie jakby po zewnetrznej stronie.Świec nie zamieniałem,tylko dalem inną,a każdą cewkę sprawdzałem ze świecą i obserwowałem iskrę.Czy możliwe jest,że to walnięta uszczelka pod głowicą?Od ponad roku zauważyłem ubywanie płynu chłodzącego.Miałem uszkodzony wtrysk i mój kolega dał mi całą listwę...
Podlej mieszanki na cylinder i sprawdź czy się odezwie- mam sporo sprzętów okazjonalnie wykorzystywanych i na obecnie sprzedawanym paliwie z bio dodatkami notorycznie zaklejają się gaźniki.
Panowie znów potrzebna mi wasza fachowa porada. :D Mianowicie przejechałem się dzisiaj autkiem (auto po płukance, zmianie oleju, nowych filtrach, nowych świecach) i gdzieś tak po około 10km jak już byłem na podjeździe w domu, to silnik nagle zaczął nierówno pracować. Mocno wibrować i przy tym stracił moc. Miewałem już tak wcześniej lecz to zawsze mijało...
Spróbuj wieczorem lub w nocy go odpalić i w ciemności zobaczyć czy gdzieś nie pokazuje się iskrzenie. Posłuchaj czy przy cewce nie słychać tykania w rytm zapłonów. Wykręć świece i zobacz czy wszystkie takie same. Czy problem dotyczy wszystkich cylindrów??
Tłok mógł sie cofać gdy do kotła wleciała sklejona kawa i nie dał rady przepchac chyba ze puszcza wode z u góry białego cylindra, do tacki wda morze puszczać przez zawór przy pumie lub 2 barowy.Co do mokrych krążków to uszczelki n tłoku do wymiany
Może być to przyczyną. Przy pomiarze ciśnienia na tłokach wypadało by zrobić próbę olejową bo może być tyle oleju na cylindrach że się nim uszczelnia. Dostań się do przepustnicy i zobacz czy tam jest mokro. Olej bierze, ile?
Witam. Mam Fiata 1,9 jtd 105km i mam problem z wtryskami paliwa tj. pierwszy jest mokry i przy łączeniu z głowica „otulony” czarną mazią smołą a czwarty podobnie tylko dużo mniej śladowe ilości. Problem jest przede wszystkim podczas odpalania długo muszę kręcić rozrusznikiem. Dodam jeszcze, że z pod 4 wydobywa się ciśnienie, tak jak by z...
To kolego zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania bo jeśli świece mokre to paliwo jest wtryskiwane i pomimo iskry na świecach nie odpala to nie ma ciśnienia w cylindrach.
Nagar na cylindrach u góry czyściłem miękką szmatką namoczoną w benzynie ekstrakcyjnej (cylindry są bez rys w ładnym stanie), natomiast resztki starej uszczelki wżartej w blok przetarłem na mokro papierem ściernym P800.
Jeżeli płyn chłodzący przedostaje się do cylindra, to powinny być jego ślady w wydechu. A konkretnie - kolektor lub tłumik powinny być mokre podczas uruchamiania silnika.
Nie za ciasno zawory? Może po rozgrzaniu się nie domyka któryś. Ja bym odkrecił kolektor wydechowy by zobaczyć na którym przebiera cylindrze.(będzie mokry kanał)
Panowie! Czy poznaliście chociaż zasady działania silnika spalinowego? Pomyślcie - jak turbina ma "dziurę" w ssącym to olej leci ze ssącego przez turbinę a co się może dziać jak olej idzie do wydechu???? Dodano po 4 Tak jak piszesz na wylocie z glowicy pomimo ze wszystko wytarlem nadal jest mokro na wszystkich cylindrach ,narazie czekam na mechanika...
Na pewno nie jest to wyciek pomiędzy głowicą a cylindrem, bo tam nie ma oleju. Jak tam jest nieszczelność to ucieka kompresja, nawet widać spaliny. Wynika z tego, że wyciek masz z kolektora wydechowego. Odkręć kolektor i zobaczysz czy nie ma mokrego od oleju kolektora i kanału wydechowego w głowicy. Albo ciapie przez prowadnicę zaworowa albo pierścionki...
mokre kabel mokre dywanik ogrzewanie mokre
piecyk wybrać inspekcja samochodzie zrobić cennik
philips 55pos9002 philips 55pos9002
Jak naprawić zniekształconą fonię w TV LCD przy dobrym obrazie Kärcher K5 nie działa z T-Racer - przyczyny i rozwiązania