Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Uszczelnienia wymienione, przesmarowane, sukcesu brak, tj klocuszka marzeń. ENA5 po wymianie młynka stawiała całkiem fajne klocki. Jutro kupię jeszcze kawę mieloną żeby odstroić się od pracy młynka. Młynek jest najprawdopodobniej Aroma+ G2, żarna wsadziłem 24143. Na wygląd te poprzednie były inne. Foto stare/nowe na linku. Te stare w mojej ocenie zjechane...
Witam, posiadam piłarkę nac sps 01-45. Nabyłem ją od dziadka, była uszkodzona, wymieniłem co trzeba, do grudnia chodziła wyśmienicie. Nagle z dnia na dzień (dzień przedtem było wszystko w porządku) zaczęła wariować. Ścinałem drzewo w lesie na opał, pierwszym problemem jaki się pojawił było delikatne wolne spadanie z wysokich obrotów po dodaniu gazu...
Witam. Ostatnio zgodziłem się pomóc przy remoncie silnika 3 cylindrowego w traktorze Zetor 5211. Remont polegał na wymianie starych elementów na nowe tj. tulei, tłoki z pierścieniami, sworznie korbowodów, panewki korbowe, dwie kompletne głowice, chłodnica, pompa wody oraz węże wodne. Z układu zasilania zregenerowana została pompa wtryskowa (jedna sekcja...
Musisz częściej zaglądać do zaparzacza. Czyścić go i smarować smarem spożywczym. Wszystko zależy czy rysy są bardzo głębokie. Jeśli nie, wyczyść porządnie zaparzacz i nasmaruj cylinder smarem. Zdejmij starą uszczelkę, wyczyść, nasmaruj i załóż najlepiej drugą stroną. Sprawdź czy to dało jakiś efekt. Jeśli tak , to póki co wymieniłbym samą uszczelkę....
Witam. Auto postało i przestało odpalać .Łapie ale nie zapala. Świece mokre
auto stało u zaufanego mechanika dwa dni sprawdzali pod względem wycieku z węży, chłodnicy, korka, pompy wody, obudowy termostatu - brak widocznych wycieków, auto stało całą sobotę i niedzielę żeby obciekło ze śniegu, następnie wjechało na podnośnik pod samochodem została umyta podłoga było to w poniedziałek samochód został odpalony chodził prawie godzinę...
Ostatnio nad rzeką ale mnie zgnębił silnik , nie pali juz tak jak kiedyś teraz prawie zawsze muszę odpalać z ssaniem lub za drugim szarpnięciem do tego lubi sam z siebie zgasnąć i przed zgaśnieciem słychać jakby palił na 1 cylinder. Po zdjęciu czapy i odpaleniu w beczce da się wyczuć podczas pracy na wolnych obrotach że dolny cylinder niedomaga o ile...
Witam, jechałem samochodem i nagle zaczął chodzić na jeden cylinder , teraz jak go palę to łapię na jeden cylinder, wymieniłem cewkę, aparat zapłonowy ,kopułkę, palec,kable i dalej łapie na jeden cylinder sprawdzałem rozrząd wszystko ok iskra na wszystkich cylindrach jest paliwo dostaję bo gdy wyciągnę świecę to są mokre oprócz tej co pali na cylinder,...
Obserwowałem,iskra była jasna(biala)i latała po całej elektrodzie jakby po zewnetrznej stronie.Świec nie zamieniałem,tylko dalem inną,a każdą cewkę sprawdzałem ze świecą i obserwowałem iskrę.Czy możliwe jest,że to walnięta uszczelka pod głowicą?Od ponad roku zauważyłem ubywanie płynu chłodzącego.Miałem uszkodzony wtrysk i mój kolega dał mi całą listwę...
Widzę że będzie baaaardzo przednia zabawa ;) Jeśli wgl nie masz pojęcia o mechanice, to szkoda czasu... Ale powiedzmy że ambitne z ciebie dziecko :) . Najpierw to by wypadało zobaczyć co to wgl jest, i w jakim stanie. Tak więc po prostu porozkręcać motocykl na większe zespoły (np odkręcić koło, zobaczyć czy luźno się kręci, czy łożyska są ok, czy wgl...
kable mam opisane ,a iskrę sprawdzałem przed kopułką . ze świecami ,to tak : pierwszy i drugi cylinder czyste, bez nagaru, o kolorze jasnobrązowym czyli ok.a trzeci i czwarty świece wypłukane paliwem i czyste jak nowe i w tych komorach mokre tłoki co świadczy że chyba nie zawsze prawidłowo pracowały. z tąd szarpanie silnika . Dziwne jest to że bez obciążenia...
Czesc. Mam duzy problem, w Jawie jeden cylinder nie chcial pracowac, drugi sie nagrzewal a lewy wcale, nie zapalalo mieszanki mimo ze zaplon jest niemal identycznie na 2 - 2,5mm ustawiony w lewym. Gdy tak bylo z lewego cylindra az kapala benzyna z olejem, teraz zaczal dzialac ale dymi bardzo mocno jak palone mokre liscie, regulowanie gaznika nic nie...
Kompresja jest dobra, każdy cylinder po kolei sprawdzałem, a wtryskiwacz działa, bo wycierałem ściece do suchego wypalałem benzyne nad ogniem , w kręciłem, zakręciłem rozrusznikiem, wykręciłem i były mokre od benzyny, Błażej wszystkie elementy które powiedziałeś wykonałem, oprócz opróżnienia popychaczy przed montażem, bo nie słyszałe ani nie widziałem...
zalozymem stare swiece silnik zapalil nawet ladnie pracowal na jalowym przy schodzeniu obrotow strzaly w wydech oraz ogien z wydechu regulacja zaplonu nic nie pomogla dalej to samo albo w wydech albo w dolot po ko pol godziny pracy cos sie zaczelo dziac 1 cylinder nie pali kila minut i nastepny itd i co dalej? przeplywomierz dziala czujnik map rowniez...
Zresetuj go przez odpięcie klemy, i po próbie odpalenia odczytaj błędy. Takie hasło "hamulec-gaz" dotyczy Twojego silnika ? Może "odczyt na zworkę" jak u mnie ? Po co zaraz na komputer ? Dobra spróbuje zresetowac , KIEDYŚ bylem na komputerze a teraz sam wywołuje na zworkę i licze mrugnięcia. Dodano po 4 Nic, plus jest taki że to podobno bezkolizyjny...
Mikrowyłącznik kontroluje tylko górne położenie tłoka, mam podobny problem ; 1.bez kawy wszystko OK, 2.z małą ilością kawy tzn. jeśli nasypię jej tyle że w połowie czasu działania młynka już jej braknie, prawie OK- kawa zaparzona tyle że w pojemniku na fusy nie ma sprasowanej pastylki, tylko mokre fusy 3.przy normalnym cyklu młynek pracuje 8s, kawy...
Witam posiadam pewien problem z silnikiem w w/w Mercedesie ,mianowicie Auto zostało zakupione ze zużytym wałkiem rozrządu krzywki 1 cylindra od strony rozrządu były ''wypiłowane'' zużyte z czego jedna zeszlifowała się definitywnie ,stopki też zużyte na 1 cylindrze z wytartymi rowami ,reszta dźwigienek z rysami poprostu góra złom-aczkolwiek silnik chodził...
Nie do końca masz rację . Silnika nie uszkodzi zbyt bogata mieszanka , ale taką gwarancję masz tylko w instalacji mieszalnikowej. Wtryski instalacji IV generacji przystosowane są do wtryskiwania gazu w fazie lotnej . Zasilenie ich gazem niedogrzanym, zawierającym mokre pary gazu może powodować zarówno zasilanie zbyt bogatą mieszanką , jak i zbyt ubogą...
Jest też drugie dno, spaliny będą mokre , jak przy wydmuchanej uszczelce pod głowicą, jak wspomniano tłumik będzie dziurawy co chwile Po przejściu przez cylinder wtryśnięta woda wyleci w postaci pary o temperaturze kilkuset stopni Celciusza, dołączy do pary powstałej ze spalania cząstek wodoru z paliw węglowodorowych jak benzyna, LPG, CNG :| No dobra...
posłuchaj kolegi KmiecikSe i sprawdź kopułkę...
Dziura to u mnie była, ale spokojnie dało radę dojechać. Czy nie wykręcać świecy może zależeć od tego czy kolega jest pewny tego oleju. Nagar już masz na tłoku i głowicy, zaworach - patrz zdjęcie - benzyna będzie go powoli rozpuszczać, stąd może być efekt "oleju" na świecy. Dziwi mnie po prostu że zarzuca po takich dużych dystansach, nie od razu. Mój...
Podobny przypadek,ale nie taki sam miałem kiedyś w Canonie.Ukruszył się kawałek ferrytu i luźno latał w cylindrze,dawał właśnie taki efekt mokrego pcr
To przeca konstrukcja z tzw. mokrymi tulejami cylindrów . Należy zmierzyć wystawanie tulei według danych serwisowych . Jeżeli tuleje są za nisko w stosunku do krawędzi bloku to zaczyna się zabawa w głębszą rozbiórkę motoru .. https://obrazki.elektroda.pl/7966155600_...
Spróbuj wymienić świecę na nową, jak nie pomoże i po chwili kręcenia będziesz miał ją zalaną (mokrą) to będzie oznaczało że jest problem z gaźnikiem.
Co sprawdzałeś? Kompresja ok? Świece suche czy mokre?
Co wy tak do tych pierścieni. Jak by pierścienie poszły to brał by olej a i kopciło by z korka oleju czy odmy. W pierwszej kolejności i nawet bez zdejmowania głowicy - zawory do weryfikacji. Może zdjąć nawet pokrywę i sprawdzić czy zawór nie podbity. Pozdrawiam. Pierścienie przy pomiarze i próbie olejowej sporo poprawiają - było robione na mokro?
To w takim razie zostaje do sprawdzenia Kompresja,tego nie sprawdzałeś jeszcze. Skoro świece mokre to paliwo jest na pewno.
Nie za ciasno zawory? Może po rozgrzaniu się nie domyka któryś. Ja bym odkrecił kolektor wydechowy by zobaczyć na którym przebiera cylindrze.(będzie mokry kanał)
Czy sprawdziłeś też uszczelniacze wału silnika. Zwróć uwagę, czy nie są mokre od paliwa, a w razie konieczności do wymiany. Sprawdź też, czy gaźnik jest poprawnie dokręcony do cylindra.
Wypadanie zapłonu może być spowodowane przez: - brak iskry lub byt słaba iskra, - słabe ciśnienie na cylindrze - zła mieszanka Podmień cewkę zapłonowa jak masz od kogo wziąć. Lepiej wykasuj błąd zanim włożysz cewkę bo niektóre sterowniki potrafią odłączyć wtryskiwacz przy dłuższym wypadaniu zapłonu ale jeżeli na wyższych obrotach chodzi tzn że sterownik...
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
1 wyciągasz wszystkie wtryski 2 wkładasz zegar do każdego cyl oddzielnie i kręcisz rozrusznikiem tak do 10 sek aż cisnienie na zegarze przestanie rosnać i tak dla wszystkich cyl. 3 Jesli ciśnienie jest niskie lub jest różnica pomiedzy cyl to powtarzasz pomiary ale wcześniej na cyl wstrzykujesz olej tak jak pisał kolega alfred. Jeśli po dodaniu oleju...
Gniazdo lub uszczelniacz zaworowy. Temperatura 102 stopnie to właściwa dla tego silnika. Też mialem podobny problem z mokrą świeca ale na 1 cylindrze. Muszę tam zerknąć czy nadal to występuje. Diagnostyka elm to raczej średni pomysł w autach PSA poszukaj kogoś z lexia 3 i diagboxem daje to możliwość pełnej diagnostyki.
Wodę przepali, możliwe że układ zapłonowy mokry. Bałbym się jednak pokrzywionych korb (kilka kropel zassanych, jeśli nie zdąży odparować w cylindrze, da takie ciśnienie że uszkodzi mechanicznie silnik). Wody pozbywałeś się na wykręconych świecach? Jeśli nie to mogło UPG wysadzić lub pogiąć korby.
Mogą to być też pierścienie. Jak ze świecami ? Mokre/suche na wszystkich cylindrach ?
Posciągałem dzis kolektory i na 3 cylindrach jest mokry wlot i wylot.Sciagne głowice i zobacze czy trzymaja jak zaleje.
Nikt nie jest w stanie powiedzieć ile ma dokładnie wystawać ponad blok tuleja cylindra ? Blok jest aluminiowy. (Tuleje "mokre")
Trzeba sprawdzić zapłon(platynka,cewki) ,wyregulować zapłon, zobaczyć jak wygląda świeca i iskra. Gaźnik wyczyścić ,przedmuchać sprężonym powietrzem dysze, sprawdzić ich drożność. Zwróć uwagę na simmeringi czy nie są uszkodzone lub mokre.Zostaje sprężanie tłok cylinder. I to tyle na początek.
Witam, mam problem prawie od początku z kosa Stihl fs55 zakupiona może 2 miesiące temu i przepaliła może z 5l. I od poczatku zauważyłem że poci się koło świeci i cylinder mokry. Myślicie żeby oddać na serwis i wystarczy wyregulować? Kosę kupiłem przez internet bo było taniej, ale lokalny serwis Stihl chyba powinien przyjąć kose? Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/5363132400_...
jak wyglądają świece na tych cylindrach suche czy mokre?
Po takim kręceniu świece powinny być mokre.
Czy jest jakiś sposób, aby to rozstrzygnąć? Tak. Jeśli wyciek jest duży to zdejmujesz pompę paliwa i pokrywę zaworów i dmuchasz sprężonym powietrzem w otwór powrotny paliwa w głowicy. Zauważysz ruch przy nieszczelnym wtryskiwaczu. Czy ten mokry wylot z 3 cylindra może tu mieć wspólny mianownik z potencjalną nieszczelnością na pompowtryskiwaczu?
Cokolwiek się tobie spodoba tylko nie 1.0 ecobust ford na mokrym pasku , obecnie robią go na łańcuchu ale i tak masz ciągle 3 cylindry i spalanie jak w 1.6 lub większej pojemności 1.2 puretech psa plus opel na mokrym pasku 2.0 d jaguar/ range rover problem z łańcuchem ( montowany od strony skrzyni .
pęknięcie za popychaczami Czyli od strony cylindra? (tulei mokrej) Trzeba by to zobaczyć, ale skleić raczej się nie da. Spawanie też wątpliwe, chyba że firma da gwarancję. Wyciągnięcie tulei, spawanie od wewnątrz i obróbka mechaniczna spawu .
Na 4 cylindrze w kanale dolotowym w głowicy i kolektorze dolotowym mokro od oleju w pozostałych sucho.
Instrukcja: -jak paliwo dochodzi i świece mokre -ciśnienie na cylindrach ok? -sprawdź czy jest iskra -nie ustawiasz nanoplexa -urywał się przewód czujnika wału przy wtyczce,oberzyj/pociągnij te przewody wyjmij je z peszla potem ew.niezbędne pomiary miernikiem i kontrolką
AI: Czy był robiony pomiar kompresji na wszystkich cylindrach albo sprawdzana szczelność zaworów/stan rozrządu? Jeśli tak, to jakie były wyniki?Rozrząd był wymieniony na nowy około pół roku temu. Cylinder 1 - 10, 2 - 9,5, 3 - 10, 4 - 9,5. Pomiary na mokro zrób i porównaj.
Zapomniałem dodać że po zdjęciu kolektora wydechowego tylko kanał pierwszego cylindra jest zawsze mokry. To że strzela i słaby może być od sondy?
Olej się dolewa co cylindra ręcznie jak się robi próbę na mokro. Jak coś.
Skoro jest olej w cylindrach i zakładam że w każdym jest mniej więcej tyle samo to bym się skłaniał do trafionych uszczelniaczy jak już ktoś wcześniej powiedział. Gdyby to byłby pierścienie to tylko gładzie cylindrów byłyby mokre (tak wnioskuję po własnym przykładzie). Pozdrawiam!
Ciśnienie na cylindrach jest? Czujnik może działać ale czy sterownik widzi obroty? Stawiam jednak na paliwo lub zapłon ale trzeba sie upewnić też co do ciśnienia. Na ciskałeś pedały gazu przy odpalaniu? Świece mokre ale ile jakiej jakości paliwo dochodzi?
Ty to masz sokoli wzrok. Jeśli w tak ułożonym siłowniku olej będzie się lał na tłoczysku to spłynie siłą rzeczy po nakrętce i będzie mokra, jeśli będzie cieknął spod nakrętki popłynie po cylindrze a nakrętka będzie sucha. Prosta logika. A z racji że siłownik zmienia położenie to gdzie by nie ciekło w końcu mokre będzie wszystko. To zdjęcie to lipa i...
Witam prosze o pomoc punto2 rok2001 auto nagle zaczelo chodzic na dwoch cylindrach zmienilem swiece przewody i cewke ale dalej jet to samo iskra jest na wszystkich swiecach ale na 1i4 cylindrze swiece sa mokre od oleju podobno mechanik ktory tam zagladal sprawdzal cisnienie i jest ok dal mi propozycje zmiany silnika mysle ze przesadzil prosze o jakies...
"Przetrzeć cylindry papierkiem powyżej 1000 na olej ." To jest coś w rodzaju honowania. Po szlifowaniu cylinder jest gładki jak pupa niemowlęcia ale wtedy ....najłatwiej się zatrze bo film olejowy praktycznie nie powstaje . Honowanie to zrobienie mikrorys specjalnymi "pilniczkami" żeby film olejowy utrzymywał się na ściankach cylindra i było smarowanie....
W przypadku tych wtrysków w tym modelu ta korekta duża na plus oznacza zablokowany wtrysk? Ale próba przelew na tych wtryskach ma sens? tak duży przelew oznacza zablokowany wtrysk? Czy moze oznacza to uszkodzony wtrysk? Mam za słabą kamerke nie sprawdzałem jeszcze zdrowych cylindrów ale tłok nr 2 wyglada mi na mokry świeca wyjęta z 2 cyl miała mokry...
Noi jest problem madzia zaczęła pracować na 5 garów. Cylinder jest mokry. Po wyczyszczeniu świecy pracował normalnie i znowu na 5. Chyba muszę dobrać się do głowicy. Jednak teraz chyba cylinder zalewa się płynem więc może to tylko uszczelka?
Witam. Wielkie płakanie że pasek nie może słyszeć o oleju. Czytam i szukam - autor nie napisał co to za silnik. A nowe poczciwe Fordy z pseudo silnikami na 3 cylindrach - mają własnie paski mokre. Paski te latają w oleju. To że z oryginalnymi (pierwszymi) paskami jest problem to norma- strzepią się i zapychają paprochami smok olejowy. Pozdrawiam.
Do pracy silnika PB potrzeba: - iskry na świecach - paliwa na listwie wtrskowej lub na 'mokrych' świecach - kompresji na każdym cylindrze Co z tego masz/nie masz?
Jakbyś wrzucił zdjęcia to byłbym pewien na 100 proc bo ludzie różnie opisują modele tych sprężarek. Jak padł cylinder to sprawdż czemu ,najczęściej to mało oleju albo brak filtra powietrza . Cylinder ma wyczuwalny próg ale mimo to jest gładki jak lustro Z tego co pamiętam wiecznie lał się z niej olej ogólnie cały kompresor był mokry ze wszystkich stron...
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Wymiana pierścieni to nie wszystko, a jak tam cylinder, jego gładź?
Inwestycja sprawny korek ze sprawnym zaworkiem . Postaw samochód przednią osią 25-30 wyżej niż tylną (nagrzewnica ze względu na sposób montażu)powinna odpowietrzyć się nawet grawitacyjnie.Zagrzej silnik do kilkakrotnego włączenia się wentylatora,wyłącz silnik pozwól ostygnąć (nie ruszając korka),po ostygnięciu uzupełnij ew. brak.Z "cienkiego"przewodu...
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Cześć! Właśnie jestem po samodzielnym mierzeniu kompresji w Golfie 4 '98, silnik AKL. Auto pali olej i ostatnio 2x nie przeszło przeglądu. Po wstawieniu do warsztatu mechanik zrobił mnóstwo małych i prostych rzeczy, żeby nabić rachunek ale kompresji mi nie zrobił. Auto wtedy przechodziło przegląd ale pewnie tylko dlatego, że mnie przy nim nie było....
Żadna kontrolka ani check engine się nie zaświeciła, więc coś tam tego oleju jeszcze zostało, A niby co miało się tam zaświecić ? Nie ma kontroli poziomu oleju,nie ma też kontrol ciśnienia oleju bo to łożyska toczne,sterownik silnika odpowiada za zapłon i wtrysk ,nie zajmuje się olejem więc czujniki nie obejmują smarowania. Zarżniesz silnik i nic sie...
Ja bym nie szukał po stronie powietrza tylko paliwa. Gaz też potrzebuje powietrza a jak na gazie jeździ to znaczy, że powietrze jest. Wtryski możesz sprawdzić menzurką czy leją i czy leją równo choć osobiście stawiam, że wtryski nie są uszkodzone mechanicznie od paliwa tylko elektrycznie jeśli już - sterowanie wtryskiem, albo cewka na wtrysku. Zrób...
Po paru kopnięciach kopką pojawia się delikatnie mokre przy uszczelce między tłumikiem a cylindrem .
Świece "mokre"? Paliwo dobre?
Podlej mieszanki na cylinder i sprawdź czy się odezwie- mam sporo sprzętów okazjonalnie wykorzystywanych i na obecnie sprzedawanym paliwie z bio dodatkami notorycznie zaklejają się gaźniki.
Musisz sprawdzić jeszcze raz ciśnienie w cylindrach ale na mokro to znaczy do każdego cylindra przed sprawdzeniem wstrzykuje się małą strzykawką dawkę oleju na tłok i wtedy sprawdza się ciśnienie, jeżeli tam gdzie było małe i podniesie się znacznie to będzie oznaczać zużyte pierścienie albo zapieczone. Jeśli ciśnienie będzie takie same albo troczę wyższe...
Jak iskra jest a 1i2 są mokre to wynika z tego że niema ciśnienia na cylindrze 1i2, o ile jest tak jak piszesz.
Megawe że są marnej to się zgodzę 😆 jaką kasa taki sprzęt. Dwusiarczek molibdenu super sprawa racja . No i z tuleją też się zgadza nie ma tulei ani mokrej, ani suchej też 😆jednak zespolony blok cylindra chłodzenie bezpośrednie jest i zhonowany też być musi.✌️👌
Sprawdź kompresję może być przepalona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrami.
Okopcona świeca jest oznaką złej mieszanki. Skoro filtr wymieniony to oznacza to zbyt duża ilość paliwa, bądź problem z braniem oleju skoro słabnie po 15 minutach. Może tłok puchnie? Sprawdziłbym co widać na tłoku przez otwór świecy. Jeśli jest bardzo mokro to zdjąłbym głowice i sprawdził jak wygląda cylinder. I na sam koniec tłok i pierścienie jeśli...
Problem z Quadem 110cc , chińczyk , wymieniony rozrusznik, kręci przez kable z samochodu bo orginalny aku się rozwalił, iskra jest, świeca wydaje sie być mokra co znaczy dostaje paliwo , lecz nie chce odpalić, wczoraj udało się odpalić 2-3 razy po ciężkim kręceniu dziś niestety nie da się odpalić. Wina zaworów ? Gaźnik wyczyszczony, nowy cylinder tłok...
Uszkodzenie kopułki WN, ponadto: brak ciśnienia sprężania na tych cylindrach,( jeżeli wnioskowanie o braku iskry przeprowadzone na podstawie mokrych świec).
Sprawdź ciśnienie w cylindrach i ustawienie paska rozrządu!!!!, świece jakie, mokre?
Dokładnie tak, u mnie były przebicia w 4 cylindrze bo tylko on był ewidentnie mokry
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
Zrób tak. Po jeździe z dobrze zagrzanym silnikiem odstaw go na kilka godzin aż będzie całkowicie zimny, odpal go na kilka sekund, wykręć świece i zajrzyj do cylindrów czy w którymś mokro nie jest.
*/ c-330 wsysa olej z filtra powietrza po 10-15 godzinach pracy miska na olej jest sucha silnik ma spękane pierścienie a co za tym idzie ma przedmuchy czy to może być przyczyną? Może mi ktoś wytłumaczyć , jak przedmuchy tłok -cylinder, wpływają na pobieranie oleju z mokrego filtra powietrza. Nie z miski olejowej silnika. Pozdrawiam serdecznie.
Jeżeli jest przeciek płynu do cylindra wykręć świece po jeździe i przestudzeniu silnika. Świece są wówczas mokre. Przy większych przeciekach do cylindrów, z rury wydechowej leci biały dym. Ubytek płynu może być również w innych miejscach. Np pompa na postoju nie przecieka, ale w czasie jazdy rozpyla wyciekający płyn i trudno to zauważyć.
Na pewno nie jest to wyciek pomiędzy głowicą a cylindrem, bo tam nie ma oleju. Jak tam jest nieszczelność to ucieka kompresja, nawet widać spaliny. Wynika z tego, że wyciek masz z kolektora wydechowego. Odkręć kolektor i zobaczysz czy nie ma mokrego od oleju kolektora i kanału wydechowego w głowicy. Albo ciapie przez prowadnicę zaworowa albo pierścionki...
Pewnie pęknięta głowica , jeżeli tuleje to mokre nie pływające a uszkodzona uszczelka pod tuleją cylindra spowoduje przedostawanie się płynu chłodniczego do oleju .
Jak samochód jest zimny to odpala , lecz nie pracuje równo i nie wszystkich cylindrach , ma problemy z wkręceniem sie w obroty. Po około 5 min. pracy nie ma wolnych obrotów , pracuje przy 2500obr po dodaniu gazu dławi sie a po odpuszczeniu gazu gaśnie i nie da się ponownie uruchomić. Świece są mokre .Ciśnienie na cylindrach jest większe niż 10.Silnik...
Twierdzisz, że silnik nie pali pomimo, iż ma iskrę i mokrą świecę. Pewnie zatarłeś silnik. Sprawdź ciśnienie w cylindrze odpowiednim przyrządem ( nie palcem ).
Jak znowu rozrusznik "stanie dęba", to wykręć świece i zajrzyj do cylindrów. Albo jutro z rana... Porównaj co widać na tłokach, czy świece nie są mokre, bo nie chcę krakać, ale serio masz podobne objawy jak były u mnie, tylko u mnie nie było błędów, bo nie było tam OBD2. Wyklucz najgorsze. Ten dym jakoś śmierdzi?
Jak odkręcisz kolektor wydechowy od glowic te 8 śrub na klucz 17 to popatrz czy z wylotu którejś z głowic coś wypluje, najlepiej przyłóż tam jeszcze karton na wszystkie wtloty i będzie widać czy na którymś cylindrze będzie mokro. Przerabiałem już takie coś nie raz i nie tylko w C-360. Spotkałem się też z sytuacją gdzie regenerowane końcówki wtryskiwaczy...
Witam. Mam proble z Fordem Probe 2.0 16V z 96r. po deszczu wpadłem w kałuze i samochod zacza przerywac i chodzic raz na 3 a raz na 4 cylindry az po jakims czasie stana i juz nie odpali po sprawdzeniu okazało sie ze nie ma iskry, zaprowadziłem do elektryka i mi to zrobił lecz auto dalej nie odpala... kupiłem nowe swiece jest ładna iskra. Za kazym razem...
Łożyska wymieniłem oba, kupiłem na allegro po 69 zl za szt więc nie majątek. Tłok i cylinder delikatnie przeszlifowałem na mokro papierem 2000. Dałem też nowy pierścień na tłoku. Po złożeniu pilarka pracuje prawidłowo, nie słychać żadnych niepokojących odgłosów. Mam trochę drzewa do pocięcia, jak przetestuję będzie wiadomo czy ma odpowiednią moc. Narazie...
Raczej mechanik elektryk. Problem będzie z prądem, bo paliwo podaje do cylindrów, skoro świece są mokre. Akumulator powinien być sprawny, jeśli silnik zakręcił. Możesz oczyścić klemy i sprawdzić, czy są dobrze dokręcone.
Witam. Ja na twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności ciśnienie w cylindrach bo to wygląda na jakąś wadę w cylindrze bo w gaźniku paliwo jest równo rozprowadzane do wszystkich cylindrów i nie ma możliwości regulacji dawki paliwa do poszczególnych cylindrów. A z tą mokrą świecą to może być olej> Pozdrawiam.
Izolatory na świecach są zakopcone i mokre. Nie posiadam urządzenia do pomiaru kompresji w cylindrach. Kable na pewno są dobrze podłączone ze wskazaniami producenta. Na ciąg nie próbowałem. No czuć troche tą benzynę z wydechu. Jaki olej wlać na tłoki?
Witam.Auto Audi a4 b6 1,8 t bex . 2004r.Wyjechalem z garazu po nocy.Silnik odpalil normalnie lecz po ok minucie zacza silnik nierowno chodzic. Po przelaczeniu na gaz to samo. Vag pokazuje 16684 oraz 16685. czyli wypadanie zaplonu cylinder 1 Podmienilem cewki,swiece-dalej to samo.Zmierzylem kompresje na 1 cylindrze i jest 11bar. (silnik ok 60stopni,tylko...
Ło, strzela w gaźnik - za wczesny zapłon; dodatkowy objaw odbijanie rozrusznika. Strzela w tłumik - za późny zapłon. Wobec tego jest jeszcze jakiś problem. Głowica dobrze przykręcona? Szczelna? Uszczelka pod cylindrem szczelna? Ja jeździłem taką WSKą, w które pod cylindrem było mokro, a jakoś tam dawała radę. WSK nie moja, więc nie było sensu w nią...
Jeszcze raz ciśnienie sprężania do zmierzenia wraz z próbą olejową. Jakie masz świece suche ,mokre.
dwie swiece byly mokre I iskra jest na 4 świecach tak? To sprawdź kompresie na cylindrach.
ALE JAK W TYM SILNIKU SPRAWDZIC CISNIENIE NA CYLINDRACH
witam Mam pękniętą tuleję cylindra i muszę ją wymienić. Tuleja to typ mokry uszczelniana oringami w bloku. Pomiędzy blok, a górny kołnierz ( na którym opiera się tuleja w bloku) przychodzi podkładka. Pytanie czy w zależności od grubości tej podkładki reguluje się wysokość tulei względem bloku, czy występuje ona w jednej grubości? Jeżeli ktoš posiada...
mokre kabel mokre dywanik ogrzewanie mokre
bosch wiertarka schemat generator funkcyjny aplikacja sygnał harmoniczny
Sterling Europa 520 1998 – lokalizacja bezpieczników panelu ogrzewania Carver Fanmaster Błąd A61 w termach gazowych Junkers – co oznacza?