Witam. Instrukcja "mówi", że nakrętkę wymienić. http://obrazki.elektroda.pl/5407639900_1...
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
Będzie trzymać, jak masz nadal obawy to kapnij na każdą śrubę kleju do gwintów ale bez niego też nie odkręci się.
Jak najbardziej tak - dobrze to zrozumiałeś.
http://replace-timing-belt.com/opelvauxh... Może, pomoże. Proszę i pozdrawiam :bye:
tylko 30Nm? Przecież to jest mały moment. :)
To był moment
Poszukuję informacji na temat momentu dokręcenia śrub mocowania wałka rozrządu w Corsie C 1,2 twinport z 2005 roku. Chodzi dokładnie o zaznaczone śruby: http://obrazki.elektroda.pl/9955979100_1...
śruby dokręca się momentem, nie siłą 1 etap 40Nm 2 etap 60-70 stopni 3 etap 60-70 stopni
Dzięki Spróbuje sobie przetłumaczyć. Oczywiście mile widziana wersja po Polsku która przydatna byłaby także dla innych forumowiczów przeglądających temat :wink: Pozdro... Prosze i prosze podziękować :P
wszystko było by ok ale mi jak wybiorę corsa pisze moment i tak cały czas przez pół godziny i nic
Bezpiecznik sprawdzony. Ogólnie chyba fartem udało mi się otworzyć. Klikałem klamkę jednocześnie przyciągałem i dociskałem klapę aż zaskoczył. Rozkręciłem tył, wykręciłem zamek i sprawdzałem na otwartej klapie, wszystko działa. Najprawdopodobniej to problem samego zamka. Jest tam taki mały element który przy zamkniętym tyle ma mały luz. Dodatkowo sprawdziłem...
Mam problem z obrotami w tej corsie.Jak po nocy odpale silnik praca jego jest nierówna i nie może wejsc na obroty.Po paru minutach problem znika i tak do następnego dnia.Po jeżdzie jak postoi nie odpala na dotyk,lecz trzeba go troszkę pocheblowac.W czasie jazdy potrafi się zapalic kontrolka silniczka wtedy traci na moment moc.
Wystarczy że pływa w oleju lub ropie. Ale nie ma innej możliwości jak sprzeglo. Dlaczego tylko na wysokich biegach i w zakresie 2000-2500. To spójrz sobie w jakim zakresie masz max moment obrotowy. Na 3 4 i 5 biegu jest najwieksza siłą jaką przenosi sprzęgło. Pod górkę i na dwójce by ślizgało. Po prostu na 1-2 szybko przelatuje przez zakres ( pewnie...
Masz problemy z czujnikiem kąta skrętu na kierownicy. Warto podejrzeć parametry i obroty kierownicy podczas kręcenia kierownicą w obie strony. Jak sygnał z czujnika będzie błędny to wiadomo o co chodzi.
Jeden bamber kiedyś wymyślił twierdzenie o dieslu teraz każdy powtarza. Też tak myślałem - dopóki sam nie kupiłem diesla. Co prawda nowego, więc jednak bardziej skomplikowanego niż ten w ww. corsie, ale diesla. Na rok robię ok. 20tys km, więc niewiele. I to nie chodzi o to, że diesel jest do luftu, ale nie został stworzony po to by jeździć po 3km....
Witam mam problem przy uruchomieniu silnika ale tylko gdy go zgaszę na moment. Na zimnym pali bez problemów, proszę o pomoc!
Opel Corsa i Meriva - sam naprawiam.
faktycznie odłączyłem aku. na moment. Nie przypuszczał bym że siedzi tam taka elektronika. Działa!!!! :) Dzięki wielkie. Pozdrawiam
Benzyna 1.2, ale jak dostałem informację od sprzedającego to powinny się zapalać po odpaleniu samochodu. Na postoju jest te 12.2 na zapłonie moment spadnie i dalej 12.2 i się zapalają.
20nm,39nm,60stop,13stop,60stop,13stop. nowe śruby, dokręcasz "w kółko od środka". a tak właściwie to co za uszcelkę kupiłeś, że nie ma tam instrukcji dokręcania?
Więc skoro kompresja jest i iskra też to są dwie możliwości - albo jest za dużo paliwa albo iskra jest w złym momencie.
Dokładnie j/w.Przy większej prędkości ESP powinno się usztywnić.Diagnoza czujnika kąta skrętu i momentu obrotowego.
Sugeruję wykręcać świece na gorącym silniku, a wkręcać na całkowicie zimnym, oczywiście z odpowiednim momentem.
Wyłącznik czujników ruchu wewnątrz auta, np zostawiasz w samochodzie psa czy dziecko, zamykasz pilotem i lecisz na moment do kiosku, ruch wewnątrz nie uaktywni wtedy alarmu
W NFS nie, ale jak siądziesz na symulator, np. Assetto Corsa, mówimy o pełnym zestawie - kierownica, pedały, drążek/łopatki, to jak się nauczysz tam, to na żywo moment złapiesz :P Z moich obserwacji młodzi raczej w puszkach jeżdżą grzecznie, czego nie powiem o kierowcach w kwiecie wieku, gdzie mało którego przyłapałem na pilnowaniu ograniczeń prędkości,...
Wymieniałem olej w Vectrze B 1,8. Sposób domowy jest taki: najlepiej na kanale, ale jak nie ma, to jakiś najazd skombinować, tylko bezpieczny. Odkręcamy dolną pokrywę skrzyni. Może być trudność z oddzieleniem od skrzyni z powodu sklejenia się uszczelki. Nie wyrządzając szkód, trzeba ją odkleić. Jak zostaną fragmenty uszczelki na skrzyni i pokrywie,...
Okej, to taniej mi wyjdzie po prostu kupno reflektora i montaż bo nie mam niestety sprzętu do lutowania i wiem że to zawsze inwestycja która się zwraca ale na ten moment średnio. Lecę zamówić reflektor i zobaczymy co dalej. Bardzo dziękuję za pomoc, bardzo doceniam.
Dziękuje za pomoc Znalazłem śrubę, przekręciłem ale to nie dało. Dodatkoo zauważyłem, że zapala się na moment obok litery "F" napis "INSP". Jutro samochód podstawi pod serwis laweta, tak więc w ASO zobaczą co się dzieje.
Podłączałeś komputer i patrzyłeś w parametry w momencie jak przestaje działać, czy sterownik "widzi" obroty prawidłowo, sygnał czujnika momentu?
Kolego powinneś sprawdzić czy dochodzi paliwo i czy jest zapłon !Wykręc świece i zakręć czy jest iskra .Jak przekręcasz stacyjke to słyszysz jak na moment włącza się pompa paliwa? Dochodzi paliwo do wtrysku?
Zasilacz Modecom feel 500W "Intel Core i7 2600 3.40 G" + GTX i zasilacz Modecom w dodatku z linii Feel ? Restarty (2-3 razy na dobę) robiły mi np. Corsair 430CX czy Sonic (uznawane za "w miarę ok" i 2x droższe) w komputerach o wysileniu biurowym. Wg. mnie zasilacz ewidentnie do wymiany na coś sensownego - tu niestety nie doradzę - loteria.
Bardziej na twoim miejscu szukał bym danych technicznych typu moment dokręcenia czy rysunki blokad rozrządu. Sam rysunek co tu pomorze no chyba że rozebrałeś i teraz nie wiadomo jak złożyć
Najlepiej sprawdzić po dokładnym modelu skrzyni bo obie to raczej F13 ale zazwyczaj Diesle mają inne przełożenia ze względu na moment obrotowy. https://opel2015.wordpress.com/2015/12/0...
po pierwsze jeszcze raz dzięki za pomoc ! przekaźnik jest ok + też dochodzi , także chyba jedna sterownik - na ten moment bezpiecznik F33 dostał + po kluczyku i wszystko działa :) chyba nie ma jakiś większych przeciwskazań aby tak chwilę jeździć ?
Pewnie się zatarły ośki ramion, w szczególności do sprawdzenia ta od strony kierowcy.
Montaż świec to tak banalna czynność że aż trudno uwierzyć że masz tyle dylematów.Czy montując koło też rozkminiasz montaż każdej śruby? czym posmarować, jaki moment itd itp?A co będzie jak ci przyjdzie żarówkę wymienić :)
Jeżeli tak jest jak myślę i zacznie chodzić wentylator to znaczy że wszystko z układem jest ok, a reszta czyli moment (temperatura) załączenia zależy już od czujnika który jest w chłodnicy. A i sprawdź sobie czy dobrze łączy zasuwka na czujniku od temperatury silnika Ten który jest na górze silnika za pokrywą zaworów w okolicach obudowy rozrządu Dodano...
Dobry wieczór, poszukuję informacji dla tej pacjentki odnośnie: kolejność dokręcania śrub moment obrotowy końcowy kąt dokręcania Ewentualnie czy na oryginalną uszczelkę dodawać w któryś miejscach sylikon. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc/ PS instrukcja serwisowa też byłaby mile widziana :)
Ok. Potwierdzasz moje przypuszczenia - razem ze zmiana silnika muszę dołożyć komputer od 1.6 i stacyjkę z kluczykiem (imobilizer- niestety) lub tylko komputer + wycinka imobilizera u fachowców. Teraz czekam kilka dni, na moment aż rozbiorę silnik i zobacze co mu dolega.
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że przy przyśpieszaniu przy ok 2 tyś obrotów czuję drgania w aucie. Wtedy kiedy silnik ma największy moment obrotowy. Czy to dlatego że ten diesel nie ma koła dwumasowego? czy to wina jakiegoś zużytego elementu? :) Samochód to corsa C, silnik Y17DTL 65KM
Zdejmij z pompki kabelki (pamiętaj który gdzie był) i podłącz zamiast niej żarówkę np 12V5W. W ten sposób łatwo sprawdzisz czy do zacisków pompki dochodzi prąd (oczywiście tylko w momencie spryskiwania)
Z jakim momentem powinno się dokręcać zacisk i jarzmo hamulcowe w Corsie D.
Tak, one wyglądają na spalone: https://obrazki.elektroda.pl/7186358000_... Małe działają jak bezpieczniki, więc powinny przewodzić, natomiast duży element nie powinien mieć zwarcia. Rezystory mogły się spalić przed transilem, ale jego też trzeba zmierzyć. Jeśli transil jest zwarty będzie palił te rezystory momentalnie. Co do drugiego...
Robiłem coś takiego że na zapalonym silniku odłączałem przepływomierz to silnik na moment zmienił obroty i chodził normalnie ale po dodaniu gazu był przymulony. A jak zapaliłem bez przepływomierza to prawie gasł.
no to powiedziałbym że na 99% to próby auto-overclockingu.... podpatrzone na forum overclockingu w US zresetuj bios do domyslych ustawień uruchom z minimalna konfiguracją pozwalajcą edytowac ustawienia ustaw najgrosze timingi i minimalna predkość którą zaakceptuje procesor (667x2 albo 533x2) i sprawdź czy ruszy. jeśli uruchomi się z 1066 w dualu (2...
Komputer zadnych bledow nie pokazuje. Po prostu po uruchomieniu auta turbo nie chodzi. Dopiero jak go ostro rozpedze to wtedy nawet czuc moment otwarcia jakby czegos i tak juz zostaje. Oczywiscie dopoki nie zgasze auta. Po powtornym odpaleniu problem powraca...
Złącze PCI-E jest wstecznie kompatybilne. Teraz karty graficzne są cholernie drogie i potrwa to jeszcze minimum miesiąc dwa, to najgorszy moment za zakup tego podzespołu. Za 2000zł może kupisz RTXa 2060, kartę która powinna kosztować 1400zł i schodzić w dół.
Na jałowym rozgrzany powinien pokazywać około 6 kg/h i dwa razy tyle jak przytrzymasz około 1800 rpm bez obciążenia. Sprawdź też w parametrach czy EGR jest w tym momencie zamknięty.
posiadam opla corsę b 1.0 12v od pewnego czasu silnik przerywa szarpie od czasu do czasu tak jakby dostawal malo paliwa lub zabraklo na moment prądu proszę o radę co może być przyczyną wymienilem już filtr paliwa i tankuję na dobrych stacjach
Witam. Sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania i w jakim stanie jest egr w momencie kiedy dymi.
Jaki tam masz silnik? 1.2 1.4? To nie są demony mocy więc i przy normalnej jeździe tak zaraz się nie rozlecą. Przegub przenosi moment obrotowy ze skrzyni na koła, ale niczego nie centruje. Jeździj i nie panikuj, przegub tak nagle z siebie się nie uszkadza.
http://obrazki.elektroda.pl/2971311400_1... Samochód w ciągłej eksploatacji. Po modzie przejechał ponad 120 tys km, więc jakieś plotki o trwałości można wsadzić w buty. Obecnie udało się przesunąć moment trochę niżej i nieco zwiększyć moc. Praktycznie ciągnie od 2,5 tys obr/min, max moment przy 3 tys. Nie odnoszę się do wskazówek z...
Cześć, Od ponad pół roku zaczęło się dziać z moim PC coś dziwnego co nigdy nie miało miejsca nawet raz. Podczas korzystania z jakiś wymagających programów czy gier komputer się zacinał: WINDOWS 7: Pojawiał się czarny ekran, muzyka się zapętlała w takie "brrrrrr" i nie wyłączał się. Po hard-resecie wszystko wracało do normy i dało się dalej korzystać...
Dziękuję za pomoc. Dzisiaj albo jutro pojadę na kanał do znajomego i ją sprawdzimy. Czyli teoretycznie jeżeli poziom oleju jest ok i kontroluj go przed każdą trasą na ten moment raczej nie ma stresu że zatre silnik jeżdżąc autem te 20km do pracy dzisiaj/jutro? Napiszę już po sprawdzeniu/wymianie czy pomoglo, tak dla potomności.
Dekla nie połamałem dokręciłem leciutko i w kolejności tak jak śruby głowicy i właśnie myślałem że zasłabo więc dokręciłem po pół obrotu i jest git...co do dokręcania głowicy to kolejność jest taka 9 5 1 3 7 10 6 2 4 8 jaki moment nie pamiętam potem po 90 stopni 2 razy śruby zostały stare uszczelka glsser-a
jaki silnik x12sz c12nz c14nz x14sz-jezeli którys z tych to sprawdz najpierw czy niewydmuchana jest uszczelka pod agregatem wtrysku.Moze byc tez uszczelka pod kolektorem ssacym. Na pracujacym silniku polej polonczenie kolektora ssacego z glowica delikatnie woda, jak bedzie ciagna lewe powietrze to albo zabombli ,lub silnik na moment zglupieje. Jezeli...
Tak,oczywiście,tam się odczytuje dane ABS. Podpinasz techa,wybierasz elektroniczny układ podwozia,wybierasz dalej ABS 4x4,chwila moment i już wszystko masz. F2 to odczyt usterek,F4 kasowanie. Sterownik silnika znajduje się jak prawy słupek drzwiowy.
Jak wyjmę przekaźnik k8 wraca wszystko włącznie z możliwością odpalania Bez zworki? Za pomocą czego odczytujesz błędy? Opisuj trochę dokładniej. Błąd p0686 może być rezultatem braku połączenia ECU z cewką przekaźnika (ponieważ jest w tym momencie faktycznie odłączony).
Kod byłby wyświetlany tylko do momentu jego akceptacji.
Niestety trudno mi było zauważyć sam moment rozpoczęcia i zakończenia wypalania.Jechałem autostradą,obroty pow.3 tys.i stało to się po ok.30 min. od rozpoczęcia jazdy-silnik musiał być mocno rozgrzany.Nie zauważyłem nic szczególnego,ot kontrolka zgasła i już.
Wrzucam smart dysku. Wiem, że napięcie należy mierzyć miernikiem, ale swój miernik odzyskam najwcześniej w poniedziałek. Programowi którego użyłem podobno zdarza się pokrywać z wynikami otrzymanymi ręcznie. Co do pamięci RAM, odpaliłem diagnostykę i przez cały proces było napisane, że na razie nie znaleziono żadnego błędu, ale po ponownym uruchomieniu...
Witam.Mam Corsę 1,0 z instalacją gazową i po nagrzaniu silnika samochód na niskich obrotach traci moc, na wysokich wszystko jest ok, odczuwalne jest to w ten sposób jak by na moment nie palił na jedną świecę. Wymieniłem świece na nowe, czujnik położenie wału, czujnik temperatury, wyczyściłem przepustnice, wyciąłem katalizator i bez zmian. Corsa ma przejechane...
Dziękuję za informację. Nie, nie miałem na myśli kasowania błędów, tylko zdiagnozowanie. Chyba że po wymianie będzie trzeba rzeczywiście skasować błędy, aby auto funkcjonowało sprawnie, ale mam nadzieję, że nie będzie trzeba tego robić, bo nie mam zielonego pojęcia jak. Ale - jeśli dobrze zrozumiałem - błąd będzie widoczny jedynie po tym jak auto zgaśnie?...
wszystko zrobione było jak Bozia przykazała, patrzyłem mu wręcz na ręce wszystko ładnie złożył, nakrętkę dowalił kluczem dynamometrycznym No i dupa, jakim momentem? "Corsa OPC/GSI/Nurburgring Polska" Jak zadasz pytanie to tam napiszę jak ma być.
Mam pewien problem.Mam auto opel corsa b 1.2 jakiś czas temu mi gasł na niskich obrotach,mulił się , wgl nie szedł.. miałam wymienione świece, filtr paliwa, silniczek krokowy. Wszystko było dobrze do czasu gdy zaczął znów mulić, zapala sie kontrolka od akumulatora po czym gasnie, cześto tak jest jak ruszam na skrzyzowaniach, rusze, kawałeczek pojedzie...
To tak ogólnie dla tych co szkoły podstawowej nie skończyli. Przeczytaj jeszcze raz definicję mocy i momentu. Z samego momentu nie ma niczego poza momentem. Moment to nie "praca" w ogólnym pojmowaniu. Jak silnik za mały i za slaby to się nie da delikatnie gazem operować. Czyli 1.0 jest większy od 1.2 i dlatego mniej pali,czy czegoś nie zrozumiałem?...
Temat wiekowy ale pozwolicie że nie będę zakładał nowego postu tylko się podepnę. Mam ten sam problem. Jak można sprawdzić czujnik momentu skrętu. Czy jeśli to wina czujnika to jest on wymienny czy trzeba wymieniać cały układ wspomagania.
Wszystko w normie. Dodam, że później na benzynie jest dobrze trwa to duszenie tylko przez moment. Wymienię filtr paliwa dzisiaj i zobaczę czy problem dalej występuje po konsultacji dowiedziałem się, że może tracić ciśnienie przez to i źle podaje benzynę.Bardziej interesuje mnie ten drugi błąd. Z tym takim falowaniem.
ja się nie zgodzę, jeździłem zarówno Fiorino 1.3CDTI jak i Berlingo 1.6HDI - Fiatem się normalnie rusza - ma duży moment obrotowy od wolnych obotów, ładnie rozpędza, idzie 170 i pali przy tym 10l natomiast Berlingo ciągle gaśnie przy ruszaniu (trzeba przygazowywać jakby się Tikiem ruszało) ledwo przyspiesza, idzie ledwo 140 palac przy tym 13l - beznadzieja....
75 - Kontrola momentu obrotowego - zbyt niskie napięcie
Po wymianie krokowca i potencjometru przepustnicy wyskoczyły błędy 35 i 22. Zresetowałem i ponownie zaadaptowałem. Na ten moment został błąd 22 a pojawił się 47 - EGR właśnie się kąpie. Rozrząd sprawdzony na znaczniki i wszystko jest ok. Metaliczny dźwięk pojawia się tylko na ciepłym silniku - mam wrażenie jakby pochodził z koła pasowego (tamte okolice...
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
To czy płyn wraca do zbiornika małym wężykiem zaraz sprawdzę a na ten moment wiem że wentylator działa jak podłączyłem na krótko prosto z akumulatora Sprawdzilem bezpieczniki i przekazniki pod kierownicą, wszystko ok tylko wtyczka pin do wetylatora nie wiem czy powinna wskazywać jakąś wartość po przekręceniu kluczyka czy nie. Załączam zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/7302334400_...
Skoro radzisz sobie z podpinaniem "kontrolek" LED do złącza ECU, to podłącz jeszcze kontrolki stałego zasilania [30] i zasilania po stacyjce [15] Sprawdź czy w momencie gaśnięcia silnika nie znikają te napięcia.
w twojej corsie pompka paliwa pracuje dopiero w momencie kręcenia rozrusznikiem
Dzień dobry. Zasilacz Corsair RM850 - działa poprawnie, ale jest problem z jego ponownym włączeniem. Zasilacz jest wymontowany, po podaniu zasilania przy zmostkowanym PWR_ON do masy uruchamia się, podaje wszystkie napięcia, pod obciążeniem wszystko jest w porządku. Jeżeli go tylko odłączę na chwilę od zasilania, to po ponownym podaniu napięcia nie uruchamia...
Dwie aplikacje gryzą się ze sobą, czego efektem jest zawieszanie wskaźnika myszy. Mam klawiaturę Corsair RGB i mysz MadCatz. Do obsługi klawiszy makro, podświetlenia wykorzystywane są dwie aplikacje. Corsair iCUE w klawiaturze oraz MadCatz w myszce. Do momentu, gdy nie uruchomię aplikacji Corsair iCUE, wszystko jest ok. Po uruchomieniu wskaźnik myszy...
Witam serdecznie prosiłbym o jakaś poradę bądź nasunięcie mnie na jakiś kierunek działania , a wiec w corsie z został wymieniony ECU BSI oraz licznik ponieważ wcześniej poszło zwarcie i upalilo ECU na ten moment wróciła komunikacja z autkiem ale nie odpala błąd to P0230 obwód pierwotny pompy paliwa wadliwe działanie i tu zaczyna się przygoda pomierzone...
Witam mam problem z moja corsa 1,2 benzyna.94r. Wczoraj jadac z pracy zauważyłem ze pali się czek a stojąc na światłach odczulem ze silnik nie pracuje równo tzn. Puszcza takie bąki co bylo wyczuwalne w środku auta , nie wiem co to może być ale podejrzewam zawór egr badz tez walnięte swiece czy kable, auto chodzilo tak jeszcze przez jakiś czas ten kilka...
Polecam omijać szerokim łukiem Patrioty Viper Steel 3600/3733 CL16/CL17. Może trafiłem na zły moment w produkcji, ale przez jakiś kwartał pakowałem je do budowanych zestawów, bo były w dobrej cenie i miały rozsądne parametry. Na około 20-25 zakupionych kompletów 6 już odesłałem na gwarancji. I to w zasadzie jedyne DDR4 jakie reklamowałem kiedykolwiek....
S2 CorsairGamingAudioConfig; C:\Windows\System32\CorsairGamingAudioCf... To nie jest szkodliwy element. Jest to składnik Corsair Gaming Audio Configuration Service. Jego usunięcie może spowodować błędne działanie urządzeń korzystających z tej usługi (jeśli Autor ma jakiekolwiek urządzenia audio od Corsair to tę jedną linijkę warto pominąć...
Jeśli jest to napinacz, to czy jest to problem, którym powinienem się na ten moment martwić? Ogólnie to i tak planowałem wymianę rozrządu z pompą w przyszłym roku. Jest to mój pierwszy samochód i wolę o niego dbać, mimo, że już ma swoje lata. A co do Meganki, to rzeczywiście mój tato miał Renoult i silnik brzmiał dokładnie tak, jak w Corsie. Okazało...
Warto zassać sobie service manual tam powinny być momenty wszytkich srub.
Moc i rocznik podaj to sprawdzę Rok 2002 /55kW/75 KM. To silnik Isuzu Y17DT. Proszę jeszcze podpowiedzieć, czy świece żarowe montujemy na pastę kontrującą, specjalny uszczelniacz? Czy jest zasada prawidłowego wkręcania; chodzi mi o głębokość i moment, który nastawić w kluczu dynamometrycznym. Myślę że to gwint stożkowy. Długość również istotna. Tłok...
Silnik 1.2 A12 XER https://obrazki.elektroda.pl/7209770200_... kąt wyrzpedzania zapłonu z kompa: https://obrazki.elektroda.pl/3660741300_... No i taka mała korekta, po zmianie świec silnik pracuje równo do momentu, aż się rozgrzeje.
Po przekręceniu kluczyka wyskakuje błąd F , auto nie odpala . Delphi pokazuje błędy skrzyni biegów to jest P0725- prędkość obrotowa silnika błąd sygnału komunikacji sieci can P0505- obroty biegu jałowego błąd sygnału komunikacji sieci can P1895-moment obrotowy silnika błąd sygnału komunikacji sieci can P1896-zadany moment obrotowy silnika błąd sygnału...
Witam mam problem z chlodzeniem AIO Corsair H100i GTX 240mm na i5 13600k Specyfikacja PC: AIO corsair H100i GTX i5 13600k Asus TUF gaming plus D4 Z690 32GB IRDM RGB 3600/cl18 DDR4 Seasonic focus plus gold 750 Be quiet silent base 800 Procek na smiesznym no name chlodzeniu wiezowym - typu fera5* ma dobre temperatury, w syntetyku lapie powoli 100* ale...
Witam, od około 3 miesięcy borykam się z problemem braku mocy w mojej Corsie C z 2004 roku. Zaczeło się to dziać po wymianie świec, auto po całonocnym pobycie w garażu lub 8 godzinnym w pracy po zapaleniu nie ma siły wejść na obroty, na postoju obroty dochodzą do 3 tysięcy i zaczynają falować. Dopiero po jakichś 2-3 minutach auto jakby coś wypluło z...
Witam , Wywala mi błąd P0108 - czujnik map wymieniowy , na techu pokazuje mi na silniku nie odpalonym takie samo ciśnienie jak atmosferyczne, jak odpalę i dam max obroty to dochodzi do 2000 kpa, problem polega na tym nie ma znaczenia silnik zimny , ciepły na 1,2 biegu kręci się na maxa, jak włączę trzeci bieg prędkość ok 80km/h przechodzi na tryb awaryjny...
witam silniczek krokowy wymieniony wolne obroty sie wmiarę uspokoiły ale pojawił się inny objaw problem z wchodzeniem na obroty tak gdzieś do 2000 obrotów auto przerywa , ciężko się rozpędza tak jakby brakowało mocy, jak się wrzuci luz to silnik zgaśnie, nie zawsze sie to dzieje, a także z wolnych obrotów jak sie bardzo powoli dodaje pedał gazu na początku...
Nic na to nie poradzisz... Może znajdzie się rada. Na moment (obroty) wzbudzenia ma wpływ magnetyzm szczątkowy rdzenia wirnika. Jest więc szansa że po pewnym czasie problem się zmniejszy. Ma też wpływ prąd kontrolki ładowania. Jeśli zmieści się w to gniazdo żarówka o nieco większej mocy to warto spróbować. (Nie stosować LED-ów).
Nie woda Panowie, tylko zmywacz (np do hamulców) na bazie alkoholu - w sprayu. Momentalnie odparowuje NIE zostawiając żadnych nalotów. Reszta z rozpuszczonymi syfami spłynie.
Ta moc i moment z wolnossącego C20NE to chyba jakiś żart...nie??? Masz na to papier z hamowni? C20NE ma 115KM i coś koło 180Nm. Poza tym w tamtym Motronicu nie ma żadnego czujnika ciśnienia w kolektorze, tylko przepływka klapowa. Taki patent z czujnikiem ciśnienia był stosowany w analogicznym 2.0 w Daewoo (wtrysk sterowany ciśnieniem w kolektorze, coś...
Witam Posiadam Opla Corsa 5 drzwiowy z 1996, 1.2 benzyna. Dwa dni temu zaparkowałem auto pod domem, zamknąłem drzwi ręcznie (centralny nie działa już około 2 lat). Wczoraj zauważyłem, że wszystkie drzwi są otwarte. Próbowałem zamknąć drzwi ale podczas jazdy centralny sam się otwierał i wydawał przy tym odgłosy podobne do dźwięków pracującej wiertarki....
wykręcić świece i sprawdzić 2. na moment przytknąć przewód od akumulatora do świecy wtedy dostanie bezpośrednio prąd jak będzie iskra to znaczy że jest ok (lepiej długo nie trzymać przewód się stopi i dobrze jest odkręcić instalację od świec przed testem) 3.możesz wyjąć akumulator do domu zawsze będzie lepiej kręcił
Dzięki panowie za zainteresowanie :) Faktycznie wygląda to tak jakby na moment znikało zasilanie ale przewaliłem wszystkie wiązki i nie znalazłem niczego co mogło by być przyczyną tej czkawki . Próbowałem też zasilać najważniejsze elementy prosto z aku ale nie przyniosło to efektu . Myślałem że jakiś sygnał np z hala do kompa jest zakłócany ale puszczałem...
Co dokładnie znaczy "zaczyna gasnąć"? Poprostu silnik przestaje pracować, czy też zaczyna szarpać i gaśnie na wolnych obrotach? Czy moment w którym zaczyna gasnąć jest w jakiś sposób zależny od temperatury silnika? (patrząc na wskazówkę temperatury). Jeśli przypuśćmy zaczyna szarpać zawsze po nagrzaniu silnika mniej więcej zawsze przy tej samej temperaturze...
Octavię odrzuć, raz że II generacja to nie ten budżet, a dwa że 1,6 mpi nie jedzie jak ma mniej niż 3500-4000 obrotów, a przy dużej ilości bagaży i pasażerach to Seicento podejrzewam lepiej się zbiera bo to auto ma prawie 1300 kg. A niuton 140 Nm osiągany jest przy 3500 bodajże i raptem 102 konie. Octavia I będzie lepsza np w kombi z 1,8T do Sharana...
Mierzylem za pomoca testera i w tym samym momencie bezposrednio na akumlatorze.
moment dokręcać corsa moment dokręcania corsa moment dokręcić corsa
schemat przewodów paliwa halogenowy transformator monter elektronik
philips senseo licznik geigera
Napisy w języku angielskim na telewizorze LG - jak to naprawić? Moment dokręcania śrub pokrywy zaworów Peugeot 3008 1.6 THP