Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
Nie można tu podać czegoś takiego jak wartość książkowa bo jak zresztą sam zauważyłeś w dokumentacji technicznej różnych urządzeń ten sam producent podaje różne wartości, wynika to najpewniej z tego, że stosowane są złącza dostarczane przez różnych producentów wykonane z materiałów o różnych parametrach wytrzymałościowych. Ja bym się w tym wypadku trzymał...
Panewki główne - 60 Nm + 90° Korbowodowe: M8 - 30 Nm + 90°, M8,5 - 40 Nm + 90°
W czterech etapach: 1. 40Nm 2. 60Nm 3. 90° 4. 90° https://obrazki.elektroda.pl/4580372800_...
Nie trzeba to się tyczy samych wtrysków ich wymiany na nowe lub po regeneracji lecz nie we wszystkich pojazdach.
8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby .
Sruba wału 50Nm +180stopni . Napinacz i rolke dokrecam na wyczucie . Koła wałkow 20Nm + 120 stopni. wał i wałki zawsze nowe śruby.
Sprawdź czy olej nie przechodzi przez wielofrez, środkiem piasty. W starszym modelu był uszczelniacz którego środek ciasno wchodził na wałek atakujący i ciasno do obudowy mostu. Uszczelnienie było wewnątrz a jego szczelność zależała od poprawnego montażu. Luz na łożyskach wałka atakującego był regulowany podkładkami. Zanim odkręcisz nakrętkę sprawdź...
VF3VFAHXHJZ002805 OK, czyli DW10FD FAP 110 KW https://obrazki.elektroda.pl/3779568800_... https://obrazki.elektroda.pl/7395478300_... https://obrazki.elektroda.pl/6221902900_... Komplet momentów dokręcania w załączniku.
Rolki napinające 20Nm, rolka prowadząca 50Nm, śrubę na wale 90Nm +90* Wałek rozrządu nakrętki - pierwszy etap 6nm, drugi etap dokręcić o 90* Łożyska główne na wale - 65nm Pokrywy korbowodów - pierwszy etap 30nm, drugi etap dokręcić o 120* Głowica - pierwszy etap 40nm, drugi etap 60nm, trzeci etap dokręcić o 90*, czwarty etap dokręcić o 90* (w określonej...
Nie ma sprawy, patrz ; connecting rod cover.
Dodam: 1. Śruba panewek głównych: - Po demontażu wymienić - Do pomiaru luzu poprzecznego dokręcić momentem 65 Nm, jednak nie obracać dalej. - 65 Nm + 90° 2. Śruba korbowodowa - Po demontażu wymienić - Naoliwić gwint i powierzchnię przylegania. - Do pomiaru luzu poprzecznego użyć starej śruby. - 30 Nm + 90°
Cześć, mam pytanie – chodzi o silnik od Peugeot 207 1.4 16V 65 kW o oznaczeniu KFU, a konkretnie o pokrywę zaworów. Chciałbym uniknąć błędów przy składaniu. Potrzebuję dokładnych informacji: 1. Jakim momentem dokręca się śruby pokrywy zaworów? 2. Jaka jest prawidłowa kolejność dokręcania śrub? https://obrazki.elektroda.pl/5590789300_...
Punkty 1 i 8, odnoszą się do dużych centralnych nakrętek. Jeśli chodziło o jakieś inne, to napisz o które. https://obrazki.elektroda.pl/8506119500_... 1. Dokręcić dwunastokątną nakrętkę momentem 200 Nm i poluzować o jeden obrót. – Dokręcić dwunastokątną nakrętkę momentem 50 Nm. ‒ → Zaznacz jeden dwunastokątny róg nakrętki linią -strzałką...
Nakrętki docisków wtryskiwaczy 10Nm, śrubki płytek 5Nm.
[url=https://megawrzuta.pl/files/a462cfc... PDF
W pliku masz wartośi dokręcania wtrysków, powiniem mieć i do kolektora ale to muszę szukać bo gdziś się zapodział plik. 1229130
Jest tam 11 śrub M6-15mm. Co to za śruba M6 15mm bom taki jeszcze nie widzioł? Śrubki m6 dokręcasz przeważnie 8-10 nm albo normalnie dokręć "małą grzechotką" i tyle.
Witam może ktoś wie z jaką siłą dokręcić podpore wałka rozrządu do Audi A4 B6 1.8 T z góry dziękuje 10Nm.
Masz info na PW :D
Z jakim momentem dokręcić śruby koła zamachowego, i docisku sprzęgła? W silniku X16SZR w Oplu astra G ? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o wartości momentów dokręcania: - Śrub koła zamachowego. - Śrub docisku sprzęgła. Dla silnika X16SZR w Oplu Astra G . Identyfikacja brakujących informacji: - Dokładny rocznik pojazdu. - Informacje...
Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego przedni, nowe śruby Dokręcić 140 Nm Dokręcenie zacisku hamulca tarczowego tylny, nowe śruby Dokręcić 85 Nm
1155038
Może to okaże się pomocne: https://obrazki.elektroda.pl/9617471500_...
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
Znajdź sobie w tabeli.
Według autodaty, jarzmo wtryskiwacza 8Nm+180 topni, a kolektora nie znalazłem.
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Korbowody 20 Nm+70° śruby nowe na olej, główne: 23 Nm+90°, śruby nowe.
momenty dokręcania śrub w silniku perkins 3-cylindrowy: -nakrętki korbowodu(zwykłe) 95Nm -nakrętki korbowodu(kadmowane) 61Nm -śruby mocujące łożyska główne 153Nm -śruby mocujące przeciwciężary 75Nm -śruby mocujące kolo zębate pośrednie 68Nm -śruby mocujące kolo zębate walka rozrządu 28Nm -śruby mocujące kolo zamachowe 108Nm -śruby mocujące kolo pasowe...
Serwis Manual podaje, że wg. "rus.PDF" - wszystkie 13 śrub dokręca się momentem 10 Nm : Затянm... винты крышкl... головl... блока цилинk...
W modelu z 2011 roku było 360Nm. Nie wiem jak w nowszym, ale zapewne podobnie, to nadal Ducato III.
Głowica: http://obrazki.elektroda.pl/1093323700_1... 1 etap - 25Nm 2 etap - 60° 3 etap - 60° 4 etap - 60° Wałek rozrządu: koło zębate - 50Nm=60° panewki - 8Nm pokrywa zaworów - 8Nm Panewki główne i korbowodowe też?
http://obrazki.elektroda.pl/1310403400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1310403400_1...
Klucze, no nasadki [url=https://allegro.pl/oferta/klucze-na... Moment dokręcania z tego co widzę piszą 190Nm tył 220Nm przód ale warto to zweryfikować
22Nm + 43Nm jak byś podał jeszcze typ silnika byłoby pewniej
Łożysk nie dokręca się kluczem udarowym. To niestety jej niszczy. Sam moment dokręcenia w jakimkolwiek samochodzie półosi nie ma dużego znaczenia. Byle nie było za niskiej wartości bo się poluzuje.... A większości samochodów te wartości oscylują wokół 220 320Nm.
1----75 f/lbs (101 Nm) 2----110f/lbs(149 Nm) 3----poczekać 5 minut i jeszcze raz 110f/lbs(149 NM) 3---- dokręcić o 60 stopni kątowych.
wg instrukcji napraw 140-150 Nm
Proszę Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 13 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 20 (Nm) Etap 2 90 (°)
DW10? https://obrazki.elektroda.pl/3888388500_...
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
Jarzmo 25-28 Nm, przelewy 23 Nm.
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
Nowe śruby , 25Nm + 30 stopni.
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
Dane serwisowe: * Etap 1.: 15 Nm. * Etap 2.: 70 stopni.
Możesz dokręcić rura na ile chcesz, ja ci podałem dane z dokumentacji servisowej.
Głowica, 200 Nm podziel na pięć etapów. Następnie kąt 90 stopni, odczekaj aż szpilki zrównają się temperaturą z silnikiem i dodaj drugie 90 stopni. Wspornik dźwigienek zaworowych - 60 Nm plus 90 stopni Koło zamachowe - 210 Nm plus 90 stopni. Oczywiście wszystko spokojnie i po trochę po przekątnych. :) Miska w zależności od stopów lub rodzaju tworzywa....
1. Na ogół niczym się nie smaruje. 2. Nie mam danych konkretnego modelu, ale często się spotykam z informację, że śruby można wykorzystać dwukrotnie - osobiście kupuję nowe do głowicy, co by nie poprawiać własnej pracy. 3. Moja wina, zapomniałem dać drugą fotkę. Opis zostaje. Siła zależna od średnicy śrub. https://obrazki.elektroda.pl/7053481100_...
[url=https://stalmut.pl/informacje/tabel...
Witam! Według instrukcji serwisowej (j. angielski) do tego modelu jaką posiadam to są podane następujące momenty cyt. Hub nut 28 daN.m , Wheel bolt 14,2 daN.m ,Brake calliper monting bolt 18 daN.m Pozdrawiam!
25Nm-->45Nm-->105° dla silnika RKB, 15Nm-->40Nm-->90° dla silnika RKF kolejność: 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9
Korby 30Nm i 90stopni , a wałki 10Nm
Witam. Tu masz kolego trochę danych.
1-40 NM 2-60 NM 3-90 stopni 4-90 stopni
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Należy dokręcić z siłą 310 +/- 40Nm
http://www.torkspec.com/torkspecme.aspx?...
175Nm .
Pomoże , pomoże ... Masz na PW dane techniczne tego motoru . Resztę dokumentu ( serwisówkę ) przygotuję później . Ps . Zgubiłeś do mnie numer tel ??
przeważnie 25-30Nm,te cienkie (alfa romeo TS i inne) 16-19Nm
Witam! Stopka korby to: 1waza 20Nm 2waza 41Nm
Moim zdaniem jeżeli skręcisz 120 Nm będzie dobrze. Oczywiście nowy gwint o większej średnicy i dłuższa śruba ( o ile cała długość jest w połączeniu gwintowym) aż korci aby "mocniej" dokręcić - tylko po co?
Wrzucam jeszcze raz bo MOD usunął. Nie moge wszystkiego wstawić na forum... Kto prosi ten dostaje.
A nie powinno być tak?: http://obrazki.elektroda.pl/7804923000_1...
Tak jak schemat dokręcania mówi i na tym koniec. Nic więcej nie ruszać :)
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
Momenty dokręcania Śruby i nakrętki samo-zabezpieczające należy bezwzględnie wymienić Śruba(y) koła pasowego wału korbowego 157 - 166 Nm Śruba(y) - tarcza pasowa 8 - 11 Nm Śruba(y) osłony paska rozrządu 8 - 11 Nm Śruba(y) rolki napinającej 38 - 51 Nm Śruba(y) – pokrywy zaworowej 7 - 10 Nm
Jakim momentem dokręcić kolo zębate na wale silnik AFN galaxy 81KW 99rok. 90 Nm+90° czy na powierzchnię styku koła do wału też smarnąć?. Nie.
Koło główne 40Nm + 110stopni koło wałka 60 Nm koło pompy 70Nm
35Nm plus 30 stopni plus 15 stopni To jest aveo 1,4 2005 rok nie wiem czy to opel czy chevrolet
Dokręcasz 35Nm
1 etap - 40 Nm 2 etap - 60 Nm 3 etap - dokręcic o 180° Tak mam w książce podane.
standardowo zaczyna się od środka i idzie na boki, 60nm potem przerwa 30min i 90stopni i przerwa 30min i 90 stopni i przerwa 30 min. Przerwy są po to żeby materiał się rozciągnął i sprawsował odpowiednio
1 etap: 42Nm 2 etap: 80-90Nm
Koło zamachowe (wymienić śruby) - 60 Nm + 90° (Nm) W zał. wszystkie dane regulacyjne dla sinika AVG w VOLKSWAGEN Sharan 1.9 TDi od 1999 do 2000 r.
Temat rozwiązany, silnik naprawiony, dane zdobyte do silników P lub L 1052, 1053, 1054, 1055, 1056
AutoData podaje 320Nm.
dokręć na 45 nm i resztę normalnie bez klucza dynamometrycznego sprawdź czy są ciasno. ja zawsze tak robie i jest git Czy aby na pewno? Tam są chyba śruby M8. Jak ją tak dokręcisz to na pewno zerwiesz gwint. Dokręcać M8 na 20Nm, M7 15Nm, M6-10Nm
Nowe śruby Dokręcanie 25Nm Dokręcanie 50Nm Dokręcanie 90* Dokręcanie 120* Dokręcasz od środka ruchem kulistym
Będzie trzymać, jak masz nadal obawy to kapnij na każdą śrubę kleju do gwintów ale bez niego też nie odkręci się.
Wg książki na dokręcenie ma to byc siła 40Nm a na dociągnięcie 60Nm
Niczym nie smaruj, ma być czysto i sucho. Głowicę sprawdź pod kątem zwichrowania. A dokręcanie - no cóż, z wyczuciem <wink>
W/g autodaty 1.stop.20 Nm 2.stop.90stopni .Nakrętka powinna być nowa. Łożyska główne 1.25 Nm 2. 90 stopni. Również nowe nakrętki.
zazwyczaj jest to 20 do 25 Nm
10 18 29 kilo w ślimaku
Łożyska główne pierwszy stopień:50Nm drugi stopień 60° + 15° Łożyska korbowe pierwszy stopień:35Nm drugi stopień 45° + 15°
Witam. Ja zawsze kręce na 12 kilo przy tych samych szpilkach - nowych nie daje. Fabrycznie moment wynosi 9 kilo. Pozdrawiam
rozumiem, że żadnego dokręcenia na +90 czy +180 stopni ma nie być? tylko kluczem na 50Nm i koniec? Jedyny warunek, to zawsze należy używać nowej nakrętki i dokręcić ją momentem 50Nm i to wszystko. Jeszcze dla pewności wklej foto nakrętki, bo są dwa typy. Tą drugą dokręca się o wiele większym momentem = 265Nm.
Kreska, cała reszta to radosna twórczość markerowców.
Który rok?
napinacz wg. infotecha 20 Nm,dolne koło pasowe 25Nm śruby imbusowe,wałek rozrządu 45Nm
Witaj. W/g danych z TEXY, to śruby 25 Nm a korek 60 Nm.
Jak najbardziej tak - dobrze to zrozumiałeś.
Główne to tak myślę ,że siła od 83-88 Nm powinno być ok.
briggs moment dokręcania moment dokręcania skoda moment dokręcania wahacz
spryskiwacz megane eeprom 24c02 odczytanie wsadu połączenia głosowe
wiertarka celma wiertarka celma
Renault Koleos 2.0: Pomarańczowa kontrolka klucza i STOP Muzyka powitalna Windows XP: title.wma