Układ Boshowski - wymagane ciśnienie wstępne. Koleżanka miała problem, wypalony styk we wtyku, i odpalał, ale gasl w losowych momentach, czasem wcale nie łapał. Pompa pracowała tam konkretnie ciągle.
krok 1 - 20Nm krok 2 - 260 stopni
2,8 w porownaniu do 2,3 to przepaść . 2,3 nie dość ze jest nacprawde trwały , to pali 8 l i czuć jak turbo buduje moment..
https://obrazki.elektroda.pl/3212414000_... Proszę.
Sruba wału 50Nm +180stopni . Napinacz i rolke dokrecam na wyczucie . Koła wałkow 20Nm + 120 stopni. wał i wałki zawsze nowe śruby.
[url=https://megawrzuta.pl/files/a462cfc... PDF
15Nm±6Nm + 90°
Jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy w Peugeot 3.0 V6 benzyna?
Sprawdzić ustawienie a znakach/blokadach, dla mechanika moment.
Na ten moment bez problemu, prawdopodobnie trafiłem na jakieś słabej jakości paliwo, albo czymś chrzczone... W razie nawrotu objawów w najbliższym okresie poproszę o odblokowanie tematu, na ten moment zamykam.
Z uszczelką głowicy nie było ściągawki?
"Że niby rzadki silnik?" myślisz że on sobie pluje olejem bez powodu ? Kolega fazer72 wykona pomiary i zobaczymy co silnikowi dolega , ciśnienie w skrzyni korbowej nie powinno być większe niż 2cm słupa wody a podciśnienie po ssącej stronie turbo jak najmniejsze dla bieg jałowy i 1850 obr(max moment)
Jeno cewka jeszcze musi być sprawna coby komp wyliczył ten idealny moment.
Witam. Jak w temacie. 1.6 16V THP, silnik EP6DT 2007 rok 150 KM. Jeszcze moment dokręcania wałków rozrządu.
klapa gasząca I tak właśnie powinna być nazywana, działa tylko przez moment podczas gaszenia silnika.
Witam Poszukuje instrukcji z momentem dokręcania śrub dla Peugeot 207 1.4 16V (88 KM / 65 kW) Silnik KFU przy pracach z zawieszeniem (wymiana amortyzatora i wahacza) jak i przy hamulcach (moment dokręcania nakrętki osi). Dziękuje za informację
Skoro tej karty nie posiadasz to musisz ją zamówić za parę złotych w serwisie. Silnik możesz możesz awaryjnie uruchomić podając kod z karty kodowej do ECM bezpośrednio, bez pośrednictwa transpondera i centralki kodowej, "wymigując" go kontrolką silnika i naciskając pedał gazu w odpowiednich momentach.
Tylko konto na portalu citroen/peugeot i wykupienie konta na odpowiedni czas.
Wszystko wskazuje na znacznie opóźniony zapłon - kolektor wydechowy robi się wiśniowy, gdyż spalanie przesuwa się na wydech. Moc czy moment idzie w wydech... :pub:
Tu masz momenty dokręcania.
Jak rozp... dekielek to następny wkręć momentem znamionowym.
...Z tego co pamiętam to moment dokręcenia był bardzo mały około 20nm może trzeba mocniej dociągnąć?... Z tego, co pamietam, moment dokrecania byl zmieniony i konstruktor wzywal wlacicieli na akcje dokrecania wtryskiwaczy. Sprawdz moment w dobrej bazie danych (u konstruktora) aby miec pewnosc.
Cześć, mam pytanie – chodzi o silnik od Peugeot 207 1.4 16V 65 kW o oznaczeniu KFU, a konkretnie o pokrywę zaworów. Chciałbym uniknąć błędów przy składaniu. Potrzebuję dokładnych informacji: 1. Jakim momentem dokręca się śruby pokrywy zaworów? 2. Jaka jest prawidłowa kolejność dokręcania śrub? https://obrazki.elektroda.pl/5590789300_...
ok zle się wyraziłem chodziło mi o moment gaszenia silnika
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Cześć. Wiesz może w czym był problem? Dziś mam podobnie jak Ty. Skrzynia na A a komputer na M. W aucie nic nie robiłem, tzn. konie i moment w normie jak i cała reszta. Pozdrawiam
Wałki 9 NM Koła zebate 75NM Napinacz 20NM
Witam ponownie, oczywiście pisząc o tym, że "przy wykręcaniu świecy w cylindrach pozostaje sprzężenie" miałam na myśli wyłącznie moment wykręcania świecy.
Podejrzewam że zawór paliwa nie działa jak należy.
Mogę jutro sprawdzić ale jak śrubki fi 6mm to będzie pewnie 8 lu 10 nm
To pewnie ten moment przy 1800 obr powoduje to zakopcenie ,
tak, ale wymieniono swiece i cewke, elementy wykonawcze sa sprawne. Jakie jeszcze moga byc przyczyny wypadania tych zaplonow?? Gdyby brakowalo iskry na konkretnym cylindrze kod bledu by byl np p0301 .02 .03 .04 , p0300 nie mowi konkretnie nic. Inna rzecz to jak zdiagnozowac czujnik polozenia walu jesli jego dysfunkcjonalnosc pojawia sie w tylko w okreslonych...
Myślę, że jak zawsze najlepszą opcją jest dokręcanie śrub na "krzyż". Moment dokręcania myślę w granicach 15-25 Nm.
W tej sytuacji więcej nie pomogę, nie mam jak. Nie mamy podstawowych narzędzi aby dokonać diagnostyki. Gdyby kolega od lawety miał multimetr albo chociaż próbnik samochodowy... Uszkodzenie przekaźnika BSM łatwo poznać po braku napięcia na bezpieczniku pompy (obydwa styki bezpiecznika) - ale trzeba mieć CZYM to sprawdzić. Brak podawania paliwa można...
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
mam jeszcze pytanie, jaki jest pobierany prąd przy starcie webasto? W trakcie pracy zmierzyłem ok 0.6 A Twoje 24 Voltowe będzie brało podczas załączenia (moment załączenia kołka żarowego) max.5A, póżniej 3,5A a podczas ciągłej pracy około 0,6-1A.
Najprostszym elementem podatnym skrętnie jest stabilizator, lub drążek skrętny tylnego zawieszenia z np Peugeota 306 ( w tym drugim przypadku wydaje mi się że łatwiej będzie wyznaczyć siły działające na drążek.
Witam, ostatnio robiłem to samo u siebie, a dwa miesiące (2 tys km później) widzę wielki wyciek oleju spod jednej krawędzi pokrywy zaworów (wlotowej). Dokręcałem momentem 10 Nm zgodnie z książką serwisową, ale nie dawałem żadnego kleju. Czy coś mogłem schrzanić?
Trochę czasu minęło problem dalej jest. Są dni że kontrolka ESP nie zapala się przez kilka dni, potem znowu co chwile się zapala. Wymieniłem moduł ESP który znajduje się pod fotelem kierowcy, nic to nie dało. Dzisiaj sprawdziłem błędy. http://obrazki.elektroda.pl/3922662200_1... czy ten moment obrotowy, to chodzi o moment obrotowy kół?
NIE REGULUJESZ PRAWIDŁOWO bo "Dźwigienka zaworu ssącego jest max. w dół, a wydechowego max w górę". Jeśli już chcesz "na mijankę" to wygląda to tak że kręcisz silnikiem zgodnie z kierunkiem jego pracy, obserwujesz koniki na pierwszym cyl i musisz wyłapać moment kiedy wydechowy nie skończył się jeszcze zamykać a zaczął już otwierać ssący. w tym momencie...
Witam jakie sa luzy zaworów do pegout partner 1.9 dw8 moment dokrecania głowicy i panewek wałka rorzadu ?
There is no ECU total error, the start stops in just 2-3 seconds, then after removing the minus wire of the battery for a moment, the beans start again.
zobacz tutaj. https://www.nomaallim.com/eb2-engine.htm...
Uszczelkę już kupiłem ( Erling ) jest zapakowana w sama folie i nie mam do niej żadnej instrukcji dotyczących momentów
Podmień przepływomierz
Pomyśl! Silnik benzynowy kręci ponad 6 tys obrotów/min a maksymalny moment ma np przy 4000 obr/min. Silnik wysokoprężny d (chyba ma coś więcej?) kręci maksymalnie ponoć 4600 obr/min a moment maksymalny przy 2500 obr/min. A sterownik skrzyni automatycznej jest zaprogramowany właśnie do tych wyższych parametrów. Oczywiście, że skrzynie biegów są dostosowane...
Tak samo jak Peugeot 406
Silnik Endura-DE. I etap: kluczem dynamometrycznym momentem 10 N-m; II etap: kluczem dynamometrycznym momentem 100 N-m. Zrobić około 3-minutową przerwę na osadzenie się śrub. W następnym etapie należy wykonać podane czynności oddzielnie dla każdej śruby w kolejności do 1 do 10 III etap: - poluzować śrubę sztywnym kluczem 0 kąt 180°; - dokręcić kluczem...
witam technika jazdy ma duzo do spalania ale również odcinki na jakich porusza sie auto im krótsze i czestsze tym gorzej proponuje najpierw udać sie do ASO na podłaczenie do Actii, moze masz uszkodzoną lambde lub jakiś czujnik sprawdzić trzeba świece i przewody WN sprawdz dokładnie przy jakich obrotach silnik ma maksymalny moment obrotowy i staraj sie...
gruszką pompowane było łącznie chyba z 30 min do tego sprężarka do baku i już prawie nie widać bąbelków w wężyku a ciśnienie rail cały czas 0 nawet na moment nie wskoczyła 1
Nadejdzie taki moment że sie całkowicie rozpadnie i.......juz dalej nie pojedziesz .
Błędy nie powracają, trzeba na ten moment założyć, że pompa działa, chyba, że w diagbox te wartości są tylko wyliczone a nie rzeczywiste.
traci moc jak dokładnie w jakich momentach?
witam mam pytanie po odpaleniu auta silnik po chwili zaczyna glośniej pracować ,po nagrzaniu przestaje a czasem podczas jazdy na moment glośniej i z powrotem cicho
Witam. Mam pytanie z jakim momentem dokręcić sprzęgło w samochodzie Peugeot 508 2.0 hdi 140 km 2012 rok. Sprzęgło to Sachs 2290601186. Chodzi o moment dokręcenia koła dwumasowego do wału silnika i docisku tarczy do koła dwumasowego. Z kompletem sprzęgła nie było żadnej dokumentacji a w Internecie są bardzo różne dane. Jak ktoś coś wie to bardzo proszę...
Witam. W moim aucie PEUGEOT, nagrzewnica BEHR miałem podobny problem i winnym okazała się uszkodzona klapa mieszająca powietrze w kanale nawiewu. Dokładniej wysypało się koło zębate przekazujące moment obrotowy z silniczka napędu klapy. Podczas usterki efekt był taki, że niezależnie od ustawionej temperatury nadmuch podawał cały czas tą samą temperaturę...
Z jaką siłą i w jakiej kolejności dokręca się śruby miski olejowej, Peugeot Expert 2.0 150 KM 2018 r. I czy jest wymienne uszczelnienie na smoku?
Tak klemy były odłączane na kilka minut. Co do wydechu to jest nowy. Tylko że wentylator załóżmy że padł czujnik temp. Ale nierówna praca silnika to by musiała być sonda wątpię że padły dwa czujniki w tym samym momencie.
To raczej wina elektroniki. Bardzo malo prawdopodobne aby dwa silniczki zepsuly sie dokladnie w tym samym momencie!
Witam. Czy ktos moze mnie naprowadzic czy blad p0341 wiaze sie z czujnikiem polozenia walka rozrzadu czy jesscze z czyms innym? Auto po nocy jak stoi wydaje mi sie ze trudniej odpala i pracuje nierowno przez moment. Gdzie znajduje sie ten czujnik?
Wyłączenia błędu nie polecam - musi być inny soft, aby silnik pracował w pełnym zakresie mocy i momentu obrotowego.
Ale która? niezapięte pasy, czy niekasowany kilkukrotnie dystans przejechany od momentu tankowania?
Po przełączeniu z LPG na benzynę, wypadają zapłony, falują obroty. Wątpię żeby w tych warunkach mieszanka była prawidłowa. Da się tym samochodem w ogóle jechać na benzynie? Jak pracuje na biegu jałowym? Cały czas nierówno czy tylko w pewnych momentach?
Zrób diagnostykę testerem, przy zbyt dużym ciśnieniu wentylator powinien pracować do momentu jego obniżenia
To nie jest czasami angol przerobiony ? Może brakuje styku na jakiś kablach. Osuszenie nic nie da... rozwiązanie na krótką metę... rozbierz tapicerkę i sprawdź wiązkę, bo może nawalić w najmniej odpowiednim momencie.
Wszystko. Jakieś błędy w sterowniku? Może brać olej choćby turbem, może mieć niedrozny układ dolotowy, lejace wtryski itp. Co sprawdzileś do tego momentu?
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Sprawdź bezpiecznik w BSM od prawego światła mijania czy jest na nim napięcie w momencie łączenia światem mijania. Pozdr.
W tym roku musiałem zmienić aku na nowy, kupiłem Boscha 77ah 780a... Przy temperaturze -10 stopni w nocy w garażu, na zewnątrz było -20 stopni. Peugeot odpalił bez problemów za pierwszym razem. Inaczej kręci bo mimo, że olej zgęstniały na bank to tak żwawo kręci jakbym odpalał go latem. Jednakże któregoś dnia musiał stać na zewnątrz.. wtedy było coś...
Peugeot 308 II SW Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW 2019 rok. Chodzi o wymianę rozrządu. A dokładniej z jakimi momentami powinny być dokręcone śruby łączące kasetę wałków, przykręcenie kasety wałków do głowicy, śrubę koła wałka rozrządu, napinacza rozrządu, pompy wody, oraz wtryskiwaczy. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji W celu...
Podmiana sterownika nic nie zmieniła, okazuje się że obecność sterownika powoduje załączenie przekaźnika który podaje prąd na uszkodzony przewód, "pomacanie" wiązek wskazało prawdopodobne miejsce (poruszanie wiązką powodowało zanik i pojawianie się zwarcia) ale rozgrzebanie na pojedyncze kabelki nic nie dało, brak z uszkodzoną izolacją, suche, brak...
No to może ja zapytam.Komunikat ten sam prawie...i dzieje sie tak... Gdy zapalam silnik,na ssaniu pracuje normalnie,gdy przechodzi z pracy na ssaniu na pracę bez ssania-silnik gaśnie i pokazuje ten właśnie błąd. Opanowałem to w ten sposób,że cały czas trzymam go na wysokich obrotach do osiągnięcia temperatury 70 stopni i auto jeżdi normalnie...czyli...
no właśnie nie ma nie wiem dla czego
...chodzi tylko moment kiedy sprężyna wrzuciła i sprzęgło powinno wrócić to się zacina między powrotem sprzęgła a naciągnięciem sprężyny.... To tylko pozostaje rozebrać i zobaczyć co tam się dzieje.
Przy jakiej temp. powinien szałączyć się wentylator? Wielkrotnie starałem się wyłapać moment kiedy jest załączany i nie udało się. Rozgrzać go z odkręcamym korkiem czy zamknięty?
O tu też trollujesz? :D. Nie napisałem, że to nowość. Bardziej chodzi o duży moment przy niskich obrotach.
.Na początku roku miałem sytuacje że wentylator się włączył i chodził dotąd aż mi akumulator rozładowało więc wyjełem na jakiś czas bezpiecznik Tak samo wtedy jak i teraz samochód rozpaczliwie domaga się wizyty w warsztacie. Dodano po 51 ostatnio mało co samochodu nie ugotowałem w korku. Chyba że chcesz poczekać do tego momentu.
zalałem paliwo Vpower na shelu i po stukach zawory jak malina, auto ma zmieniony moment obrotowy i 95 nie dawalo rady : ) Dziekuje i pozdrawiam
Peugeot boxer 2.2 2013r. Potrzebuję zrobić kontrolkę która uruchamia się w momencie wypalania DPF, najlepiej z przekaźnika świecy podgrzewającej paliwo do wypalania DPF. Czy posiada ktoś schemat skąd idzie napięcie na tą świecę w momencie rozpoczęcia wypalania?
Kolega post wcześniej ma absolutną racje, za zrywanie paska odpowiada uszkodzony (zacinający się) korektor momentu obrotowego.
Spadła blaszka zabezpieczająca linkę. Założyłem nową ale 5-tego biegu i tak nie ma. Dodano po 2 Czy te linki mają jaką kolwiek możliwość regulacji? Dodano po 30 Wszystko już jasne. Brak oleju w skrzyni spowodował że skończył się 5-ąty bieg a blaszka zabezpieczająca spadła zbiegiem okoliczności stało się to w tym samym momencie.
Witam i dziękuję za zainteresowanie i odpowiedź. Tak więc najpierw poszukam na forum jak to się sczytuje te błędy i dam znać co wyszło, choć przyznam że na razie nie mam o tym zielonego pojęcia. A ten potencjometr przepustnicy wiem jak wygląda z internetu do tego peugeota ale nie mogę znaleźć gdzie się znajduje, w którym miejscu i zastanawiam się czy...
możesz ,i prawdopodobnie masz wkład filtru powietrza - ja otworzysz maskę i patrzysz z góry - to z prawego boku silnika (za bagnetem) jest taka jakby czarna butelka uwieszona - ma plastikową czarną góre ,na której wierzchu jest plastikowa głowa śruby - gwiazda a na tym plastiku pisze moment dokręcenia....to jest pojemnik wsadu filtra oleju
W 1,4 też przez moment kręci sie wentylator. Auto nigdy nie naprawiane (oprucz przeglądów) i ma takie objawy od początku.
Cześć, zobacz w Autodacie lub inny programie typu manual servis.
A może manetka? Wytarła się wewnątrz i przestało łączyć. Czyli proponujesz wykrecic i sprawdzic? I najwyzej podlaczyc od nowa? To bezpiecznik o kierunków albo włącznik awaryjnych. Bezpiecznik na 100% sprawny, wkladalem tez nowy. A wlacznik od awaryjnych co tam moze byc nie tak? Teraz podlaczylem od znajomego przekaznik na trzy piny, ja mam na cztery...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Obie usterki trochę przywodzą mi na myśl problem ze stanem akumulatora lub luźną klemę. ak przekrece na zapłon a za moment na rozrusznik to wskakuje 1200 obrotów i nie ruszę bo nie wchodzi w obroty Jakaś kontrolka błędu się nie zapala?
A inne parametry jakie zapotrzebowanie na moment, pedał gazu, albo któryś sensor ma za duże zapotrzebowanie, albo komp szaleje coś ala tiuning.
Mam dokładnie tak samo w swoim 207 na zimnym silniku, jak tylko potrzymam go na obrotach to falowanie ustaje. Ostatnio zauważyłem, że jak wyłączę światła lub inne obciążenie prądowe, to nigdy nie faluje. Jak włączę np. ogrzewanie lusterek to od razu zaczyna nim szarpać. To wszystko dzieje się tylko na pierwszych momentach po odpaleniu na nierozgrzanym...
Zwykle wystarczyło choćby na moment odpalić by znów na jakiś czas zdeaktywować economy mode .Chyba że w tym wypadku potrzeba więcej czasu. Zadzwonię do znajomego, może problem sam się rozwiązał :-)
Twój przykład wskazywałby na zimny lut. Ja natomiast chyba okiełznałem tryb silence. Odłączyłem akumulator, później podłączyłem i przez 2min nie dotykałem samochodu, aby BSI "zainstalował" radio. Od tego momentu działa bez problemów.
Witam na forum, posiadam Peugeot 307 1.6 benzyna, 2004 rok. Mam nieduży problem, ale nawet skomplikowany. Auto ma problem z obrotami od 1000 do 1500, ma skoki obrotów. Jak daję gazu równo i chcę utrzymać mu np. 1200 obrotów, to sobie zmienia na 1800 lub spada do 800. Od 2000 tys. pracuje normalnie. Teraz zapaliła mi się informacja, że problem z katalizatorem....
To generalnie dotyczy wszystkich z tym nowym ustrojstwem .Mój to Ford focus 1,6 TDCi z filtrem FAP ,silnik Peugeot -francuski Dodano po 1 Pozdrawiam serdecznie Ślązaka
hmm... serwo wg zaleceń kumpla sprawdziłe. Zrobiłem to tak. Na zgaszonym silniku naciskałem pare razy na hamulec. Następnie trzymając na hamulcu zapaliłem samochód. No i pedał hamulca opadł. Gdyby nie opadł to znaczyłoby, że serwo do wymiany. Więc jeśli tak sie sprwadza to serwo mam ok. Co do postoju to w sumie nie zdażyło mi się, aby zgasł na postoju...
Sprawdź czy prąd dochodzi do silnika w momencie gdy naciskasz przycisk
Wydaje mi się, że jedynym Twoim problemem jest to,że auto gaśnie/nie zapala. Nie działanie elektroniki wnętrza w tym momencie to efekt działania trybu ekonomicznego, który BSI aktywuje w momencie kiedy silnik nie pracuje.
Na ten moment wszystkie bezpieczniki i styki do których wchodzą mierzyłem po prostu czy jest ciągłość a co do styków przekaźnika to wiem że na złączu idącym do przekaźnika tak jakby prakyje kilku połączeń względem mojego drugiego 306 Czy jest możliwe że wewnątrz złącza do przekaźnika porobiły się przerwy i tu może być problem ?
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Moja narzeczona miała podobny problem w Peugeot 206. Jedyna różnica to taka, że jej auto jest tylko w benzynie. Problem wyglądał następująco: Samochód normalnie odpalał i jeździł bez problemów. Co jakiś czas w losowych sytuacjach po prostu sobie gasł :D Czy to przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czy na prostej drodze przy 80km/h. Częstotliwość gaśnięcia...
peugeot moment peugeot partner moment moment dokręcenia peugeot
silnik krokowy civic plastik przekładnia kocioł kondensacyjny termet
kolumny podłogowe wybór piekarnika
Wskaźnik smarowania silnika Opel Zafira 1.8 benzyna - przyczyny i diagnostyka Kierownica do Renault Master II - kompatybilne modele