Mam CTBA w A84H kod silnika niby ten sam .
Na rozruszniku masz dwa przewody,gruby z akumulatora i cieńszy idący od tego "przekaźnika" teraz tam jest ten co dotykasz do plusa akumulatora. To na tym cieńszym ma być plus w momencie kręcenia.
To zobacz w wartościach mierzonych, jakie widzi napięcie, i porównaj z woltomierzem podłączonym pod aku, oczywiście w tym samym momencie.
Objawy wskazują na jakiś czujnik. Iskra może być ale nie w tym momencie co powinna.
Napinacz 25Nm Koło pasowe wału 10Nm plus 90° Tyle mam.
Witam. Poszukuję schematu dokręcania śrub głowicy z jakim momentem (Nm) Audi A6 C6 2.4 177 km bdw.
Moment T2 powinien wynosić 45Nm.
Witam a czy te momenty tez dotycza silnika audi 1.8 AEB bardzo bym prosil o podpowiedz
15Nm kolego
Silnik ARE, numeru nadwozia nie mam w tym momencie.
Koło 60Nm + 90°. Sprzęgło 20 Nm. Serwisówki szukaj na cardiagn.com
audi a3 1997 znalazłem karteczkę z wymiany oleju.... 2010 rok czyli po obliczeniu tj. prawie 30 tys przejechane jest na 15W40, w tym momencie jest przejechane prawie 209 tys, a gaz założyłem przy 205tys więc teraz ciężko mi stwierdzić ile oleju mi zjada..... na bagnecie tak na oko na 1000KM znikło mi ok 2-3mm w tym momencie
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
nic nie pomagalo rozwiercilem wiertlem ktos ich za mocno podokrecal i potem nowe dokręcikem z odp momentem.
Ja bym na twoim miejscu wywalił całe te chińskie badziewie zostawiając tylko oryginalną instalacje. Powrót do serii i koniec takich durnych zachowań auta. Takie stare nieoryginalne zabezpieczenia skutecznie chronią właściciela przed uruchomieniem samochodu w najmniej oczekiwanym momencie.
Przeważnie skrzynia szarpie na starym oleju i zapchanym filtrze ale i tak samo na zużytych sprzęgłach lub zmienniku momentów.
Gaśnie w momencie wrzucenia wstecznego czy w momencie ruszenia do tyłu?
Jaka dawka paliwa w momencie rozruchu?
Z jakiegoś powodu wyrzuca na tryb awaryjny sprawdź czy sztanga turbo płynnie chodzi Szukanie igły tak na odległość to ciężko coś ująć Trzeba wejść w parametry i zobaczyć w którym momencie odcina Sprawdzić ustawienie rozrządów są dwa Sprawdzić luz na turbinie, elektrozawór turbiny tam są filterki Sprawdzić kompem temperatury wody, dolotu w momencie odcięcia...
rolki napinacza 25Nm sprzęgła jednokierunkowego alternatora należy dokręcać momentem 80 Nm (maks. 85 Nm)
Podlaczylem VAGa do samochodu Chińskie interfejsy diagnostyczne są coraz tańsze i trafiają pod strzechy ;) Proszę opisać dokładnie co zrobiłeś? Zamieść zdjęcia ekranu komputera. W ten sposób będzie łatwiej pomóc, bo kolega sam nie bardzo wie co źle zrobił i w którym momencie.
Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)0-3 / 820-900(° / obr. na minutę) Takie informacje znalazłem w programie INFO-TECH Do ustawiania musisz mieć oczywiście lampe stroboskopową i silnik wprowadzić 1 grupę nastawów podstawowych VAG-iem Ale kolego zanim zaczniesz przestawiać aparat zapłonowy zamień chociażby na próbę czujnik Halla bo on może...
najprędzej będzie to wina pompki a dokładnie elektroniki w niej, zimne luty itp. sprawdź czy pompka pracuje za każdym razem w momencie gdy dostaje impuls zamknięcia lub otwarcia.
odetnij +15 -wychodzi z kostki stacyjki(ma nie gasnac w momencie rozruchu)
http://obrazki.elektroda.pl/2296739700_1... Powinno wystarczyć! Pozdro
Wg Autodaty w tym roczniku tylko BKC lub BLS, momenty takie same: 1. 20 Nm + 90° 2. 12 Nm + 270° 3. 8 Nm + 90°
Wystarczy jeden reduktor do tego auta. Trzeba podłączyć jakiś tester obd2 i sprawdzić korekcje w momencie przełączania.
No właśnie, jak włączam wsteczny nie ma żadnego piknięcia -cisza, a podkreślam czujniki w tym momencie cykają.
Nie robi tego za każdym razem bo np pod wpływem drgań to połączenie może się ułożyć raz lepiej a raz gorzej. Nie wiem jak to naukowo wyjaśnić, ale przez pewien czas jeździłem na luźnej klemie zanim kupiłem nową i bywało tak, że rano odpaliłem za pierwszym razem a po tankowaniu na cpn już musiałem docisnąć kleme. Gdyby wszystko było jak powinno to nie...
Przykręcony tak, że można nim obracać? a po co? Dokręć danym momentem i tyle.
Guzikami przy liczniku nie zrobisz, tylko diagnoskop Jedź do kogoś, toć to moment roboty.
Jakie jest napięcie na klemach akumulatora w momencie kręcenia rozrusznika?
A zestyk w momencie wpięcia jest cały czas zwarty czy rozwarty ? Edit, ew. sama dźwignia ?
chyba chodziło o to: http://obrazki.elektroda.net/87_12812763...
Podaj temp w momencie kiedy przestaje chodzić.
Zacznijmy od tego jaki silnik ? Rok? Ewentualnie nr. zegarów, test licznika przechodzi bez problemu ? Wskazówka osadzona jest prawidłowo ? Co widza czujniki w momencie skoku ?
Jaki jest poziom płynu chłodniczego w momencie zapalenia kontrolki?Moze wtedy jest poniżej minimum?Może przycina się termostat?
Diagnostykę komputerową kolego robiłeś? Czy w momencie kręcenia gdy niechce odpalić jest iskra i czy pompa paliwa pompuje ?
Koledzy, a komunikat BREMSE! nie oznacza czasem hamulców??? Może się nie znam, ale jeżeli mam rację, autor tematu ma więcej niż 1 problem, przy czym 1 możliwe że poważny... Zacznij od sprawdzenia poziomu płynu hamulcowego i sprawności oświetlenia od hamowania. Jeżeli w/w jest OK, zobacz jaka grubość okładziny pozostała na klockach hamulcowych. Do sprawdzenia...
Jeśli po stłuczce to sprawdź grube przewody od akumulatora do masy i do rozrusznika. Oraz klemy,czy dobrze dociśnięte. Jak masz miernik to sprawdź ile volt jest na akumulatorze w momencie kręcenia.
Witam, z jakim momentem dokręcić dwumasę oraz docisk sprzęgła w Audi A6C6 3.0 tdi ASB
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności przekaźnik sterownika silnika, który znajduję się obok sterownika w puszcze na podszybiu. Potem zasilania na kostce sterownika. W momencie gdy nie pali to czy jest diagnoza z sterownikiem silnika? Zapewne nie ma.
Zmierz wartość napięcia zasilającego w momencie odpalania.
Lewa lampa była zdjęta masy ok. O rozrząd nie pytałem gościa ale są momenty że jedzie dobrze
Zmniejsz Gain i zobacz czy się wyłączy w tym samym momencie danego utworu .
Silnik mógł się przykładowo zachłysnąć wodą z kałuży i w tym momencie zgięło korbę.
Na pewno nie przekładnia. W momencie przyspieszania koła pod wpływem obciążenia siłami z przekładni tracą geometrię przez zbyt miękkie tulejki.
Własnie pompy nie odcina bo przejechałem 15km chociaż wiem że jest to nie zalecane ale musiałem dostać się jakoś do domu. Chyba że odcina ją jedynie w momencie zwarcia a później wraca.
To słabo widzisz gdyż w 4tym poście zapytałem dlaczego zmieniana była pompa a w 6tym naskoczyłeś na mnie.I dalej wyszło że auto po tej robocie przestało całkowicie odpalać więc iskra w tym momencie,co sugerujesz również w tym poście,to musiałby by być przypadek.
Przeczytaj mój pierwszy post co rozumiesz przez gw hamowanie a błedu nie masz bo system robi auto diagnozę i jest ok to go nie zapisuje. A w jakim momencie gaśnie komunikat
kostki ok, nie widze zadnych problemow, ma ktoś rozpiske pinów licznika? chcialbym pomierzyć napiecia w momencie wystąpienia usterki.
Spróbuj podejrzeć na zapalonym w momencie kiedy ci zamknie klapę, co widza czujniki.
Skrzynia QYQ to skrzynia z mokrymi sprzęgłami więc olej jest jeden w całej skrzyni, wlewa się przez otwór spustowy.Mocna skrzynia 7 biegowa z momentem do 500 Nm.
Witam, Audi C3 2.3 benzyna. Nie można uruchomić silnika. Iskra jest natomiast paliwo nie dochodzi. Brak jest zasilania na pompie paliwa. Bezpiecznik pod maską 13 (15A) cały. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa ? Ew. jaka może być przyczyna niesprawności ? Pompa idzie wyłącznie w momencie kręcenia rozrusznikiem ?
Z tego co się orientuję, to 6Nm+90° i zalecana wymiana śruby na nową.
Temperaturę sterownik widzi prawidłową z momencie falowania? pytam kolejny raz.
Witam, tak jak w temacie, może ktoś podpowiedzieć jakim momentem dokręcić przeguby wewnętrzne do skrzyni, tam są chyba śruby fi10, po 6 na każdy z przegubów i jakim momentem dokręcić docisk sprzęgła do koła dwumasowego Pozdrawiam
Witam. Z jaka sila dokrecic w audi a 3 1.9TDI miske olejowa, walek i pokrywe zaworow ?
Sprawdź grupę 13 i grupę 23 w momencie występowania problemu i umieść tutaj.
jakim momentem dokrecic sruby mocujace głowice w audi 80 1,8 gaznik 86 rok
Opisz dokładniej problem, kręci a nie odpala? czy w ogóle nie kręci.. Ze szczegółami. Jakieś kontrolki się palą albo nie palą w momencie występowania problemu?
Dobra już sobie poradziłem 65 Nm wałek i 90 Nm + 90st. wał
W momencie gdy nie chce odpalić?
Potencjometr przy emulatorze służy do czasu nakładki paliw w momencie przełączenia na lpg.
W tych logach wszystko ok. Drgawki przy przyspieszaniu to przeważnie brak paliwa. Szczególnie jak przy przyspieszaniu np gaz w podłogę dopiero po krótkiej chwili dostaje drgawek. Należało by wtedy stanąć i sprawdzić czy filtr paliwa jest prawidłowo napełniony. Można by zrobić logii ale też w momencie jak wytypuje problem.
Działa w sensie, że wpływa na regulację głosu. Nie ma płynności regulacji, jest efekt (nie zawsze) podobny do regulacji sygnału trzeszczącym potencjometrem. Sądzę, że ma tu znaczenie stopień "niesprawności" motoroli. Ta, na której testowałem w pewnym zakresie jeszcze działała i jak sądzę, był na magistrali swego rodzaju "konflikt interesów" Przy "trupie"...
Podczas odpalania paliwo z przelewu nie leci, czkawnie tylko z przelewu listwy w momencie jak gaśnie. W momencie jak obroty spadają chlupa paliwo z przelewu pompy wtryskowej. Pasek na pompie zęby jeszcze ma ?
Podpory wału 65Nm+90°, korbowody 30Nm+90°.
Ale chodzi o to aby robić pomiar podczas jazdy, rejestrowac paranetry i patrzec w momencie wystąpienia szarpania, który wtrysk pokazuje "kosmiczne" wartości.
Miskę zdejmij i klocuszka wsadz.Pneumatem raczej nie odkręcisz a dokręcić musisz i tak odpowiednim momentem.
SAfe z jedną kreseczka oznacza zablokowaną możliwość wpisania kodu. Odczekać na włączonym zapłonie do momentu zniknięcia kreseczki.
A skąd pomysł żeby tyle rzeczy wymienić? Diagnozował ktoś to auto? Bo od tego by trzeba raczej zacząć a nie od wymian osprzętu. Najlepiej zrobić logi dynamiczne, szczególnie w momencie gdy jest ten problem.
Korbowe: 30Nm +90° Główne: 65Nm+ 90° Tyle że to są wartości dla nowych śrub.
Nie przekonasz się do póty do puki sam tego nie sprawdzisz. Na pusto benzyną sobie poradzisz ale nie jeśli będziesz miał pasażerów i bagaże! A tak właśnie jest w życiu. Na torze wyścigowym masz tylko kierowce i samochód nieźle odchudzony. Jest takie motoryzacyjne przysłowie: Kupujesz konie mechaniczne a i tak jeździsz na momencie obrotowym. P.S.: Audi...
Zazwyczaj pomaga wymiana samego łańcucha ale powinno się wymienić go w komplecie z napinaczem i tak zrób. Momenty dokręcania 10Nm pokrywy wałków jak i nastawnik.
Masz prawo to oddać w ciągu 14 dni od zakupu, i lepiej poszukaj drugiego zestawu, takie myk myki z immo, emulatorami itp, często unieruchamiają pojazd w najmniej spodziewanym momencie, tym bardziej iż pojazd nie będzie poruszał się po równej drodze.
Pasek rozrządu rozciąga się w momencie naciskania pompowtryskiwaczy przez wałek rozrządu. Zmienia się odległość miedzy zębami paska. Większe odległości między zębami w kole owalnym pokrywają się z momentem rozciągnięcia paska.
Nie, nie na słuch. Podaje paliwo. Czyli teraz, jak został przestawiony pozostaje mechanik? to znaczy, że podaje iskre w nieodpowiednim momencie ? Wymiana modułu czeka audi?
czyli powinno być wszystko dobrze bo wtrysk powinien się na chwilę otworzyć i wtrysnąć dawkę paliwa Nic nie powinien wtrysnąć, zaczyna wtryskiwać dopiero po wykryciu obrotów wału przez sterownik czyli w momencie kręcenia rozrusznikiem.
Nie ma ani dodatkowych włączników, alarm nie odcina zapłonu. dob12 nie zrozumieliśmy się. Chodzi mi o to w jakim momencie z pinu 33 z ECU idze sygnał do przekaźnika 219. Czy w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon, czy w momencie gdy jeszcze dalej przekręcamy kluczyk, czyli w momencie rozruchu auta.
Tylna piasta Etap 1 115(Nm) Etap 2 180(°)
Masz cztery przewody do silniczka ; brazowy - masa niebieski lila - plus w momencie spryskiwania czarno zołty -plus po zapłonie bezp.27 zielono zołty - plus z wyłacznika sprawdz czego nie masz
Blokady posiadam. Silnik już wyciągnięty. Tylko potrzebuję schemat żeby były podane momenty dokręcenia śrub itd.
Witam. Może ma ktoś, bądź miał podobny problem z szarpaniem skrzyni w Audi? W momencie szarpnięcia podświetla się na czerwono cały pasek skrzyni na desce. Czy wystarczy wymiana oleju? Czy może być to coś poważniejszego? Co myślicie? Marek
Witam. Jak w temacie potrzebuje się dowiedzieć jakim momentem dokręcić piasty koła z tyłu, szukałem w Google i jakoś nie znalazłem informacji na ten temat. Pozdrawiam.
Udaj się do warsztatu gdzie robią CHIP TUNNIG. Sprawdzą stan silnika i zaproponują ile mocy są wstanie uzyskać w jakim zakresie obrotów. Typowo więcej momentu w górze wykresu jest ograniczone turbiną (nie wyrabia) lub ekologią czyli słaby przepływ przez filtr cząstek stałych (DPF).
czyli nie wiem co juz robić .próbowałem już na 3 rożnych fejsach i na 2 launch i zawsze bez rezultatu . a w momencie kiedy chce wyzerować adp to sprzet sie wiesza i problem z komunikacja
Teraz mam Audi A2 ale wcześniej jeździłem uno i miałem podobny problem.Pojawiały się stuki szczególnie przy skręcie, a dokładnie stukało mi z prawej strony gdy skręcałem w lewo.Po podobnych jak ty perypetiach doszedłem że to sworzeń w wahaczu.Jak włożyłem łyżkę do opon miedzy wahacz a zwrotnicę i naciskając w dół zauważyłem luz.Dlatego trudno jest zlokalizować...
A jak jest przy tarczach? I jak jest z tymi klockami czy jest sens je przestawiać czy po czasie się dotrą? W przypadku hamulca tarczowego tylnej osi producent zastosował łożysko skośne dwurzędowe, w którym nie reguluje się luzu. Dokręca się je zadanym momentem i tyle.
Dziś wymieniłem świeczki, za dużo operacja nie pomogła... Mam wrażenie że wrócił do życia jeden gar. Następnie zająłem się cewką, niestety nie można wykręcić pojedynczej i podmienić. Na cewce zauważyłem rozpiskę numeracji. Ta pierwsza po lewej (na zdjęciu z cyframi 1-4) jest podpisana 3-5, czyli dwa numery z listy błędów (brak zapłonu cylinder 3 oraz...
Powiedział że nowy przepływomierz to się musi dopasować i żebym pojeździł ze dwa dni a jak nie to z powrotem do warsztatu.Ale zauważyłem ,że jak naciskam sprzęgło albo hamulec to jeszcze bardziej skaczą,ale są też momenty ,że jest dobrze.
Jedyne co mi przychodi do głowy w tym momencie to odczyt ze sterownika, mam na myśli ciśnienie doładowania, na wolnych powinno być równe atmosferycznemu. No i może wężyki masz pozamieniane.
Trzeba było przyłożyć liniał i sprawdzić blok. Może lekko siedzi gdzieś nie wiadomo. Do tego nie wiadomo czy to było robione ze sztuką w sensie nowe śruby ,zachowane momenty itd.
Sprawdż czy sam wentylator działa w momencie gdy nie chce się włączyć
Stabilizator może być wogóle urwany i trzepało nie będzie. A krzywo osadzone koła na piastach jak najbardziej. Szczególnie jak koła były x-razy dokręcane kluczem pneumatycznym z momentem ustawionym na ciężarówkę.
Zmierz rezystancje czujnika na zimnym i w momencie jak pokazuje przegrzanie na liczniku.
Witam mógłby mi ktoś podać instrukcje do obsługi klimy??Generalnie chodzi mi o to jak ustawić żeby nadmuch powietrza był ale żeby się klima nie włanczała??co oznacza "H "i obok dwie strzałki góra dół.Proszę o wyjaśnienie przycisków? Jeszcze jedno jak właczyć aby komputer pokazywał ile pali samochód w danym momencie i jaka jest średnia
W momencie kręcenia apartem, ECU załącza pompkę paliwa. Nawet jeśli jest źle ustawony to i tak masz iskrę i dostaje paliwo. Masz moduł jeszcze do zestawu "iskra".
Widzisz wielkość śrub podanych przy momentach dokręcania? Jeśli jest to śruba M16, dokręcasz ją momentem 190Nm + 180stopni
jak je odczepić ? Odczepić, to Ty powinieneś się od prac na których się nie znasz! Co najwyżej, to możesz to rozłączyć, lub zdemontować filtr paliwa... Wydaje mi się że to sie trzyma na zatrzaskach jakiś Tak, są tam zatrzaski i je się ściska a nie "odczepia", następnie zsuwa z filtra. Przewód paliwowy nie powinien być naprężony w momencie ściskania...
mercedes momenty scania momenty momenty renault
rezystancja bramki k700i bluetooth update error operating
najlepszy router mobilny paint czcionki
Brak komunikacji z ECU - diagnostyka i rozwiązania KYC, weryfikacja tożsamości i adresu – dowód osobisty, Proof of Address, polskie instytucje finansowe