Witam Nakrętki głowicy dokręcamy momentem 220-240 Nm. Śruby korbowodowe dokręcamy momentem 125-135 Nm. Nakrętki pokrywy łożysk głównych dokręcamy momentem 200-220 Nm.
Ale nie w 360. Tutaj dokręca się odpowiednim momentem i tyle.
Witam Potrzebuje informacji z jakim momentem dokręcić 3 śruby od filtra hydraulicznego w 2812, ma ktoś instrukcje napraw z momentem lub może podpowiedzieć? https://obrazki.elektroda.pl/8343369800_... https://obrazki.elektroda.pl/2043248300_...
Książkowo śruby korbowodu 110-120Nm. Śruby pokrywy panewki głównej 180-200Nm
Wirtam tak jak w temacie chciałem zapytac z jakimk momentem obrotowym dokręcać śruby w głowicy bo była wymieniana uszczelka pod głowicą?
momenty dokręcania śrub w silniku perkins 3-cylindrowy: -nakrętki korbowodu(zwykłe) 95Nm -nakrętki korbowodu(kadmowane) 61Nm -śruby mocujące łożyska główne 153Nm -śruby mocujące przeciwciężary 75Nm -śruby mocujące kolo zębate pośrednie 68Nm -śruby mocujące kolo zębate walka rozrządu 28Nm -śruby mocujące kolo zamachowe 108Nm -śruby mocujące kolo pasowe...
Nie wiem jakim momentem były dokręcone nakrętki śrub mocujących głowicę. Powinno być 216 - 235 Nm.
Jakim momentem dokręcasz śruby kosza? Jak blokujesz mechanizm przy dokręcaniu? Czy sprawdzałeś moment dokręcenia w instrukcji lub specyfikacji? Moim zdaniem słabo skręcony kosz satelitów.
Rozrząd ustawiaszna znaki: wałek rozrządu - koło pośrednie- pompa pal. wał - koło pośrednie. Poma wtryskowa kąt pocz. wtrysku: kreska na pompie=kreska na obudowie. Kolejność przykręcania śrub głowicy - nie wiem. Ja robię tak: zaczynam od środkowej i dalej spiralnie do najdalszej w trzech etapach: 50 ,75, 100Nm. Sam składasz ten silnik? To nie trzydziestka...
Może to chodziło nie o kąt dokręcenia ale o odpowiednią kolejność dociągania śrub. Zwykle przy dociąganiu głowic podaje się kolejność dokręcania i z jakim momentem dokręcać (na ile ustawić klucz dynamometryczny).
Ramiona przekładni ustawiasz tak: jedno dajesz do samej góry(luźno chodzi nie kręci kierownicą) a drugie do samego dołu(lźno chodzi...). Później jednocześnie obydwoma zbliżasz się do środka. W pewnym momencie wyczujesz opór ślimaka. Gdy się zazębią podjeżdżasz nimi mniej więcej na środek. Nie wiem czy jasno wytłumaczone. Ewentualnie ustawiasz dwa ramiona...
Na sforzniach tłoków luz zdarza się rzadko, idzie to sprawdzić rękami, zanim przystąpi się do wyciągania tłoków i pomiarów. Panewki na wale ogląda się, potem mierzy się owal wału, ustala czy jest to nominał, czy po szlifie. Jeśli wał nie ma owalu i jest nienaganny, kupuje się panewki nominalne i się wymienia. Trzeba znać momenty dociągania stopek i...
"Mechanicy" z pegeerów skręcają duże silniki bez klucza dynamometrycznego i jakoś ursusy i zetory chodziły. Gorzej było jak w ich łapy trafił silnik perkinsa. W angielskich instrukcjach podają do jednego silnika dwa różne momenty dokręcania głowicy zależne od materiału z jakiego są wykonane śruby. Śruby gabarytowo są identyczne inny jest tylko materiał...
odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę przesuwamy ku górze o niewielki skok i mamy zwiększoną dawkę. Skręcamy wszystko odpowietrzamy pompę .
Miałem przypadek, że nakrętki i szpilki głowicy były przeciągnięte i po dokręceniu głowicy odpowiednim momentem uszczelka puszczała. Wymieniłem uszkodzone śruby dwustronne i nakrętki- problem ustąpił. Przy tak dużych momentach warto przed dokręcaniem nasmarować gwint chociażby olejem lub jeszcze lepiej smarem grafitowym.
Według instrukcji to tak:
1-Tak 2-Tak 3- Ubytku oleju nie będzie jak coś to jego nadmiar. Ale jeśli gdzieś niby wyparuje to a nie znajdziesz miejsca to uszczelniacz na wałku pompy. 4 Tak beż ściągania chłodnicy. Odkręcasz przewody wysokiego ciśnienia. Przewody paliwowe dochodzące do pompki i powrót z pompy. Później pokrywę koła rozrządu pompy. w tym momencie ustawiasz znak na...
Więc koledzy sprawa wygląda następująco: dawka zwiększona rezultat taki jak sobie wyobrażałem ciągnie jak powinien:). kilka słów jak to zrobić odkręcić dwie śruby od dekielka w środkowej dolnej części pompy po tym, poluzować dwie śruby na 8 wielokątną (obracając silnikiem) w pewnym momencie jest wycięcie a za nim taka blaszka z wycięciem, ta blaszkę...
Ślizga się napewno po wyczuwalny smród spalonej tarczy. ustawiałem dziś 1 stopień 5mm od łożyska a 2stopień 10mm tylko co mnie martwi że jedna dzwigienka na pierwszym stopniu nie da sie dokładnie ustawić bo jak dokręcam śrubę to zbliża się do lożyska i w pewnym momencie się zatrzymuje i dalej się nie zbliża i jest ustawiona że pomiędzy dwoma dzwigienkami...
Co do odpalenia czy dymi na biało? Sprawdź ciśnienie sprężania, może zawory nie trzymają, świece żarowe sprawne? Do zapłonu możesz zrobic sobie kapilarę ze starego przewodu wysokiego ciśnienia, kawałka wężyka i wkładu z długopisu. Prosty sposób: Ustawiasz pierwszy tłok 24* przed GMP(pierwszy otwór w kole zamachowym). Odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia...
wprawdzie nie mam 2812, ale z tego co mi wiadomo, to podobnie jak napisał przedmówca narzędzie jest delikatnie unoszone, TYLKO że jest to sterowane łącznikiem centralnym (śrubą rzymską), w momencie gdy łącznik jest dociskany do jarzma (tego uchwytu przy ciągniku), podnośnik unosi narzędzie, w tym momencie następuje odciągniecie łącznika, i podnośnik...
Ok. Widziałem na kole, chyba nazywasz go magnetem, znaki ale ich było 3? Odkręcałem obudowę (do cewek) ale jej się nie przyglądałem. te znaki pewnie są widoczne po odkręceniu wielkiej śruby w tej obudowie, bez konieczności odkręcania całej. Temat ustawienia zaworów przerabiam na ursusie c360 po każdej zmianie uszczelki. Ale mimo że piszesz że nie znasz...
Prawdę powiedziawszy to nigdy tego na klucz dynamometryczny nie dokręcałem a zwykłym płaskim na tyle na ile pozwalała możliwość. I problemu nie było. Ale jeśli już chcesz to są tablice z momentami jakimi dokręca się śruby różnej średnicy i klasy wytrzymałości.
Mam Ursusa C330. Ursus długo stał na dworze (większość czasu z niezakrytym wydechem - mógł deszcz wpadać). Przyszedł czas fgo uruchomić, wlałem oleju i od ręki zapalił. Po kilkudziesięciu zapaleniach (na kilka minut za każdym razem) zaczął kopcić białym dymem i"pluć" olejem z wydechu. Olej sprawdziłem i jasny więc obstawiałem uszczelkę pod głowicą....
Witam. Skoro zając działa ci prawidłowo to stronę hydrauliczną masz w porządku. Przyczyną twoich problemów jest nie wyregulowana taśma albo uszkodzona sprężyna zaciskająca taśmę.Regulacja taśmy jest dosyć kłopotliwa.Regulację rozpoczynamy od wyregulowania szczeliny między taśmą a bębnem,służą do tego trzy wkręty m8 wkręcone w obudowę skrzyni pośredniej.Wkręty...
Pompy wtryskowej nie zregenerujesz sam. Potrzebny jest stół pobierczy itd. Po pierwsze sprawdź odstojnik w pompce zasilającej czy jest czysty. Na pompie masz jeszcze śrubę do odpowietrzania jej, poluzuj ją i pompuj ręczną do momentu aż będzie ciekło paliwo bez pęcherzy powietrza. :D
Dzielona rama moze wskazywać na to, że mogli oddać przód do regeneracji otworu osi przedniej. Faktycznie o tym nie pomyślałem, ale sprzedający mówił konkretnie o tym, że całe sprzęgło było robione, śruby trzymające cały zestaw na kole zamachowym są nowe, więc jest duża szansa, że po prostu ułatwili sobie robotę. Wałek sprzęgłowy z C-360 może być dobry,...
Witam , Zbyszek już dwa razy tłumaczyłeś o co chodzi i nic daj sobie spokój skoro ktoś wie lepiej to szkoda Twojej klawiatury. Krzysiek masz przeciek na zającu tak jak pisze Zbigniew aby Ci to udowodnić zrób tak:wykręć nieco śrubę naciągu taśmy [z ukosu wkręcona powyżej cylinderka luzowania taśmy] przełącz wajche wzmacniacza w pozycje w której WOM nie...
Z zasady, duże powierzchnie np. głowice silników, misy olejowe dokręca się, rozpoczynając od środka i kończąc na zewnątrz. Należy stosować zasadę dokręcania śrub lub nakrętek na krzyż i na przemian. Moment dokręcenia najlepiej rozłożyć na 2 lub 3 proporcjonalne etapy. Powoduje to lepsze ułożenie się uszczelki.
Odkręcasz 4 śruby od grila z przodu, potem odkręcasz poprzeczkę znajdująca się pod filtrem powietrza która łączy dwie strony maski, przy chłodnicy odkręcasz ucho/ śrubę kluczem 22, potem odkręcasz 10 śrub kluczem 10 wokół kierownicy. Następnie maskę zdejmujesz i masz zbiornik przykręcony 4 śrubami. W przypadku kabiny może być wymagane uniesienie delikatne...
Jeśli korpus jest tak wykonany że materiał do zrębkowania będzie podawany tylko na noże czyli po wewnętrznej stronie obydwu tarcz to tak może pozostać. Pisząc "cały bęben obudowany" mam na myśli konkretnie bęben. Chodzi o to, że urobek nie może trafiać do środka do bębna, ma on być cały zabudowany blachą. Patrząc z boku na bęben wcale nie jest on okrągły...
To prosty ciągnik nie wymaga nie wiadomo jakiego przygotowania. Super do nauki, mało "haczyków" które mogą narobić problemów. Jest dostępna całkiem fajna instrukcja napraw w której krok po kroku opisany jest demontaż, rozbiórka, montaż z wszystkimi potrzebnymi informacjami typu kolejność, luzy, określenie stopnia zużycia, narzędziami pomocniczymi, momentami...
Coś wygląda, że działania kolegi też nie są miarodajne. Zatem sprawdźmy, czy mostek ma jakąkolwiek przewodność/połączenia. Czyli bierzemy w rękę żarówkę 12 V w oprawce z przewodami i zasilamy przez nią grubą śrubę alternatora (niestety odłączonego od silnika -także masa) raz plusem a drugi raz minusem. Jakie będą efekty? Trochę nie wiem jak rozumieć...
momenty śrub momenty dokręcania śrub momenty dokręcania śrub korbowodów
dekoder vectra 3830cd połączenie równoległe grzałek domofon bticino
odkurzacz bosch samsung wf70f5e0w2w
Fendt 818 Vario 2009 - Kod błędu 0.0.18 l TDA7263 charczy - analiza i diagnostyka usterki