Na początek sprawdź stan klapy mieszania (może ci dopuszcza zimnego powietrza) . Jeżeli ok sprawdź czy wymiennik oddaje ciepło ( nagrzej silnik, pokrętło na max ciepłe wentylator na max, w komorze silnikowej powinien jeden wąż od nagrzewnicy być znacznie zimniejszy od drugiego)
Wyjąłem silniczek od klapy ciepło-zimno i "na sucho" jak reguluje temperaturę od Low do Hi to czuję w nim zgrzyt i raz chodzi skokami (krokowo) a raz staje. Dziwna jest następująca rzecz. Po ustawieniu tem. na Hi i zjechaniu do dołu do 16 stopni cały czas dmucha gorące powietrze, w momencie ustawienia o 1 stopień do dołu czyli do Low silniczek przestawia...
Z opisu wynika, że to jednak jest łożysko, nie sugerował bym się że w lipcu były wymieniane, takie łożysko można już w czasie wymiany zepsuć, poza tym są również łożyska w skrzyni biegów, które mogą dawać podobne objawy, może sprawdź te w kołach, bo te są bardziej prawdopodobne, pojeździj trochę autem zatrzymaj się i dotknij obręczy obu kół na środku,...
(nie zagrzały się do niewiadomo jakiego ciepła, mogłem dotknąć normalnie i przytrzymać.) Środek felgi, czy tarczę :?: Czy to powinno się tak grzać?? No niestety, podczas hamowania na tarczach wydzielają się bardzo duże ilości ciepła. Tarcza ma jakiś tam kontakt z felgą, a konkretnie z środkiem felgi. jakie konsekwencje niosą ze sobą grzejące się felgi...
W wiązkach pomiędzy drzwiami a karoserią.
mondeo II '97 kombi czyli czeka mnie wymiana glosnikow?
Klimatronik właśnie, tylko najpierw było tak, że była tylko klima, nie było ogrzewania, a teraz na odwrót: jest ogrzewanie tylko na szybę, a klima, kompresor się włącza i wieje tylko ciepłe na szybę.
problem rozwiązany
Mam problem z Mondeo mk1 kombi 94, konkretnie chodzi o brak ogrzewania. Przy przestawianiu regulacji ciepłe - zimne wyraźnie coś w środku się przesuwa. Wszystkie biegi nadmuchu chodzą. Silnik przy jeździe średnio 1000 - 2500 obrotów rozgrzewa się średnio do literki O w napisie "Normal" na wskaźniku temp silnika przy średniej temp. około 0 stopni na...
Cześć, dotyczy Mondeo z manualną klimą przed FL. Mam problem z silniczkiem regulacji ciepło/zimno. Otóż gdy dmuchawa jest włączona to po przestawieniu silniczek nie chce kręcić albo wykonuje zbyt mało obrotów by przekręcić zawór. Silniczek pracuje lepiej po wyłączeniu dmuchawy ale nadal nie przestawia poprawnie zaworu. Dopiero po kilku seriach przełączania...
witam chodzi o Ford Mondeo 2004 d , problem leży w ogrzewaniu , po włączeniu silnika ogrzewania nie działa , żeby zaczęło grzać ( oczywiście samochód wcześniej chodził i woda jest ciepła) muszę zjechać z temperatura na zimno a następnie wrócić na ciepło wtedy po 10-15 sekundach zaczyna płynąc ciepłe powietrze. do tego po wyłączeniu silnika i ponownym...
Sprawdź podciśnienie. Do tego klocki i tarcze mogą wilgotnieć. Albo jakiejś kiepskiej firmy dopiero ciepłe trzymają auto.
Witam. Mondeo z 93 roku. Ogrzewanie ledwie ciepłe zmieszane z zimnym, gdy pokrętło jest ustawione na maksa, termostat wymieniany, płyn wymieniany. Czytałem że któreś węże mają być ciepłe tylko które? Wskazówka nie dochodzi nawet do litery n. Gdzie szukać przyczyny?
zrób tak przy tunelu srodkowym po prawej stronie wsadz reke i odszukaj ciegła od klapy ciepłego/zimnego powietrza pomoze ci ruszanie pokretłem od przełączania powietrza daj cieglo max do przodu i wtedy zobacz czy masz ciepłe powietrze
Witam wszystkich mam problem z grzaniem w kabinie . Przy włączonym ogrzewaniu nie leci ciepłe powietrze temperatura silnika jest normalna, stan płynu w normie a z nawiewu raz leci ciepłe powietrze a raz zimne. Może ktoś wie czy na wężach do centralki zamontowany jest jakiś elektrozawór który może się przycina lub czym jest sterowane ogrzewanie. Problem...
Nawiew działa.Leci zimne i ciepłe powietrze. Klima też działa i nie śmierdziało już
Witam !!! Mam problem z klimą w Fordzie Mondeo 98 r. (Klimatronik) Mianowicie wydaje mi się że klima się nie wyłącza, a sugeruje to bo w trakcie jazdy zamarza cały układ. Ale normalnie leci ciepłe powietrze. Dzieje się to po wymianie paska wielkoklinowego. Znajomy mechanik powiedział że sprzęgiełko od klimy nie działa prawidłowo, bo nie rozłącza sprężarki....
Witam nie wiem ale mam dziwne objawy gdyż jadąc na poczatku leci ciepłe powietrze a gdy temperatura podniesie sie na środek to spadnie troche a później sie podniesie to leci zimne I brak reakcji na regulacje . Czasami temparatura rośnie do czerwonej kreski. Prosze o pomoc
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
U mojej cioci w Fordzie Mondeo było to samo okazało się że przewód doprowadzający ciepłe powietrze był zagięty.
Przełącza sie automatycznie po 35°C. Dodaje zdjęcia podpięcia reduktora. Ale teraz zapaliłem zimny silnik, podpiąłem interfejs Obd2 iCar2 czy jakoś tak wraz z aplikacją Car Scanner i obserwowałem prace silnika pod maską i na aplikacji. Zauważyłem że: Gruby wąż do chłodnicy od góry (z prawej strony stojąc przed autem) oraz dwa takie cienkie koło niego...
kolega Tomek ma racje w mojim Mondeo maiłem to samo w bardzo ciepłe dni zamek łapał i ryglował wszystkie drzwi, a bez tego wszystko zamykane ręcznie, dałem niedawno znajmomemu autko do podłączenia alarmu, i nie potrafię opisac jak on to zrobił , ale teraz przy zamykaniu pilotem wszystko zamyka się sprawnie, koszt alarmu niecał 70 zł, duża ilość funkcji,...
Witam. Mam problem w Mondeo z 94 roku. Jest to silnik benzynowy 1.8 wersja GHIA z klimą. Otóż wcześniej nadmuch chodził tylko na 4 biegu, lecz ten problem został rozwiązany. Radość jednak nie trwała długo. Włączając obojętnie który bieg słychać, że coś dmucha, lecz ani na szybę ani nigdzie inndziej nie ma odczucia, że dmuchawa chodzi. Jest to szczególnie...
Witam wszystkich tych, którzy pomagają i tych którzy szukają rozwiązania swojego problemu. Otóż posiadam samochód, jak w temacie, Mondeo 94r. 1.8TD sedan, kupiłem go 2 lata temu, gdy nadeszła zima auto "grzało" jeśli tak to można nazwać, kiepsko. Pokrętło od sterowania temperaturą nawiewu w zimę zawsze ustawione na maxa, na czerwonym polu. Powietrze...
Witam Od jakiegoś czasu zauważyłem, że samochód nie nagrzewa się. Wskazówka od temp w zasadzie się nie podnosi. Przy ostrej jeździe, powiedzmy na autostradzie temp troche skoczy do ok 70 stopni lecz gdy zjeżdżam i jadę spokojnie ponownie spada (trasa 200 km). Z nadmuchów leci ciepłe powietrze lecz nie tak intensywnie jak być to powinno. Wymieniłem dwa...
reduktor jest gorący raczej nie zapowietrzony, wpięty za pomocą trójników, pompa była wymieniona przy okazji rozrządu, co pierwsze raczej pompa (auto żony więc po czasie to zauważyłem) jadąc z określona prędkością wrzucam luz i idzie w górę załącza się wentylator i spada chyba ze wcześniej znowu bieg wrzucę to też spada. Może to ten czujnik wariuje...
Wiesz chciałem to w sumie zrobić, ale uznałem, że nie wiem czy coś to wniesie, bo opisałem to jakbardziej mogłem, ale jak znajdę chwile i będzie zimno jak dziś np 3 stopnie też ten objaw miałem, a gdy tylko temperatura silnika osiągnie optymalną temperaturę silnika buczenie znika. w ciepłe dni w ogóle to nie wystepuje tzn myśle, że od 6stopni objawów...
Witam wszystkich. Opis zachowania się klimatyzacji: Klimatyzacja świeżo nabita; Odpalam klimatyzację u serwisant - chłodzi jak tak jak powinna; W drodze do domu po przejechaniu kilku / kliku dziesięciu km klimatyzacja przestaje chłodzić; Wentylator / sprężarka chodzą a z kratek ciepłe powietrze. Climatronik ustawiony na LO; Po ponownym całkowitym wyłączeniu...
Witam !!! Mam problem z klimą (klimatronic) w Fordzie Mondeo 98 r. Mianowicie wydaje mi się że klima się nie wyłącza, a sugeruje to bo w trakcie jazdy zamarza cały układ. Ale normalnie leci ciepłe powietrze. Dzieje się to po wymianie paska wielkoklinowego. Znajomy mechanik powiedział że sprzęgiełko od klimy nie działa prawidłowo, bo nie rozłącza sprężarki....
Witam !!! Mam problem z klimą w Fordzie Mondeo 98 r. Mianowicie wydaje mi się że klima się nie wyłącza, a sugeruje to bo w trakcie jazdy zamarza cały układ. Ale normalnie leci ciepłe powietrze. Dzieje się to po wymianie paska wielkoklinowego. Znajomy mechanik powiedział że sprzęgiełko od klimy nie działa prawidłowo, bo nie rozłącza sprężarki. Moje pytanie...
Witam. Mój problem polega na ogrzewaniu w fordzie mondeo 1,4 8 V z 1996 roku. Postaram się dokładnie opisać na czym polega. Otóż pomimo,że silnik jest gorący i chłodnica też już po jakimś czasie jest gorąca, a termostat wymieniłem na nowy , odpowietrzyłem układ, bo wcześniej nie zagrzało nawet parownika do gazu a teraz już tak , to do wnętrza samochodu...
jeżeli nawiew działa, a nie leci ciepłe powietrze to albo regulator szwankuje albo jednak nagrzewnica jest niesprawna u mnie nie działa nawiew ale nagrzewnica działa, bo w czasie jazdy pęd powietrza lekko dmuchał na szybę i ją odparowywał, a jak auto stało to szyba zaparowywała,
Pacjent to Mondeo MKIII 2.0 Pb kombi Ghia, klimatronik. Mam taki problem z klimą. Z kratek nawiewów leci powietrze o różnej temperaturze. Po stronie kierowcy leci powietrze jak by schładzane bardzo słabo. Przy czym z kratki lewej leci chłodniejsze a z prawej cieplejsze. Natomiast na pasażera z lewej kratki leci zimne a z prawej cieplejsze ale chłodne....
Padnie prędzej (bez doładowania) lub później (przy okresowym doładowaniu). No właśnie ale jakie ramy czasowe? bo jak 4 lata 1 przypadek do 8 lat drugi to wolę drugą opcję :) Bardziej chodzi mi o to czy bez doładowywania np przed zimą bo wtedy temperatura niska i akumulator pracuje w gorszych warunkach, oleje gęste - silnik mega wyziębiony czy po takich...
Ja użyłem kwadratowych diod 8x8 mm super flux 3V (białe ciepłe - takie wolę bo nie lubię trupiego światła) 4 szt. połączone w szereg. Koszt takiego "panelu" to jakieś niecałe 4 zł - koszt jednej diody w alledrogo około 80 gr. Musiałem jednak równolegle dolutować zwykłą żarówkę 1.2W taka jak idzie do podświetlania np. panelu nawiewu, gdyż ściemniacz...
Na ciepłym polej zimną wodą / przynajmniej litr / głowiczkę pompy , jak odpali masz przyczynę.
Jaki silnik w tym mondeo diesel? Trzeba by zobaczyć czy cała chłodnica jest ciepła tzn czy na dole nie jest chłodniejsza niż u góry(chociaż objawy były by inne, grzał by się mocno). Temperatura pracy silnika jest ok, regulacja zmiany temperatury działa poprawnie?
To jest zawór IMV i się go wymienia bez ruszania pompy. Są wszędzie dostępne. Najlepiej byłoby podmienić go na próbę, bo jest ryzyko, że niepotrzebnie wywalisz kilkaset złotych w błoto... Jeżeli to jest ten sam układ wtryskowy, co w Focusie 1,8 tdci, to np.: http://sklep.gazparts.pl/elektrozawor_re... Po odpaleniu...
Witam mam problem z moim Mondeo MkIII 2.0 diesel 115PS 2001r Kombi.Auto jest z klimatronikiem i kiedy samochód chodzi dłuższy czas, a nawiew na ciepłym powietrzu to sam się rozłącza i leci zimne powietrze. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu znów leci ciepłe powietrze.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję
Witam!!! Mam problem z obrotami w mondeo! Na zimnym silniku troche skaczą nieraz nawet gaśnie Na ciepłym jest troszke lepiej to znaczy nie gaśnie ale można zauważyć minimalne wachana. Przy jeżdzie na luzie np przy dojerzdzaniu doświateł obroty są na poziomie 1000-1200 Przy zatrzymaniu Spadają na 800 . Co mu jest??? Pozdrawiam!!! Jeśli chodzi o obroty...
Stawiałbym na sterownik pompy,jednym z objawów jego uszkodzenia jest brak reakcji na pedał gazu,oraz gaśnięcie silnika po rozgrzaniu.Przy awarii sterownika nie zawsze wyskakują błędy na kompie!!!Sterownik możesz wyjąć sam.Oto link jak to zrobić:http://pumpe-duese.eu/pl/demontaz... Jak się zdecydujesz na wymianę sterownika mogę dać namiary na gościa...
Pompa na stół - ryzyko rozbiegania się silnika.
Znalazłem dzisiaj chwilkę zadzwoniłem po klienta właśnie zdiagnozowałem iż przyczyną jest silniczek który otwiera klapę mieszającą. Dla tych którzy może kiedyś będą z tym mieli problem to po wyciągnięciu schowka jest bardzo dobry dostęp. Jeżeli jeszcze ktoś by miał rozpiskę napięć na wtyczce od tego silnika byłbym wdzięczny są tam cztery przewody .Sam...
Witam okazuje się,że brak ciepła też może być powodem silniczka,a więc wykręciłem go i rozłożyłem na 1 części poszedłem do elektryka żeby mi sprawdził czy silniczek chodzi i działa. Tylko go podepnę kabel i uruchomię ciepło to w ogóle silniczek się nie kręci :( nie wiem jak to sprawdzić czy ten cały panel silniczka dostaje prąd i wgl? Pomożecie? Jeszcze...
byc może masz uszkodzony silniczek krokowy od nagrzewnicy ( jesli tam są silniki) bądź odczepiła sie linkla i nieotwiera klapek,. pozdrawiam
Mam problem z ogrzewaniem w modeno 2001r. jak mam włączoną Klimę to niema grzania temperatura na wskaźniku 0, gdy wyłączę Klimę po minucie temperatura 90 stopni i automatycznie obroty mniejsze. Włanczam nawiew i leci ciepłe powietrze, ale tylko przez chwile, temp. Spada i jest tylko letnie
Świece i przewody były wymieniane w zeszłym roku, obroty na zimnym silniku są ok 1100 a na ciepłym 900 ale nie falują
Sprawdź sobie jeszcze czy pokrętło od regulacji temperatury jest dobre, czy przełącza ciepłe-zimne, jeśli będzie ok to zobacz czy węże wchodzące do nagrzewnicy są ciepłe.
Badaj temp chłodnicy tylko tam może ciepło uciekać .
Regereracja pompy paliwa
Wentylator działa ale ciepłym powietrzem daje
No to ładnie to mechanik będzie miał ciepło .
Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
A nie ma problemów z rozruchem zimnego i ciepłego silnika?
nie napisałes czy tak samo jest na zimnym i na ciepłym silniku
Ciśnienie na zimnym 1 bar po nagrzaniu 2.08 bara Na zimnym ciśnienie dobre, na ciepłym o wiele za wysokie. Skoro nie ma oznaczeń na wtryskiwaczach to zrób zdjęcie i wstaw tutaj ale po objawach to raczej ich wina.
Mondeo MK4 2007 TDCi, convers wyłącza się w raz z radiem i rozładowuje akumulator. Witam serdecznie koledzy, pewnie pytanie powtórzę, ale dostaję gorączki z moim licznikiem convers! Coraz częściej mi gaśnie i w raz z nim radio, a co za tym idzie rozładowuje mi aku. Bardzo proszę o pomoc, jak to można jak najszybciej naprawić, bo ja nie mam szarego pojęcia....
A jak wyjaśnić to że dluzej kręci cieply zanim zapali ?
Witam mam problem, mondeo mk3 tddi gaśnie na ciepłym silniku, po odczekaniu max 30 min normalnie pali i jedzie dalej, ktoś podpowiedział cze to czujnik polozenia wałau, tylko mam prośbę czy ktoś jest w stanie podać dokładnie gdzie się znajduje w/w czujnik, ew jakieś zdjęcie..... Pozdrawiam
A jaki błąd czujnika wałka?
Tak odkręcić wąż na dole przy chłodnicy i ustawić przełącznik ogrzewania na maksymalne ciepło .
Coś mi tu nie pasuje. Z mojego doświadczenia pamiętam że wentylator przybiera różne prędkości (na pewno nie chodzi 0-1) i przy dość ciepłym silniku powoli kręci.
W silniku było cokolwiek sprawdzane w postaci kompresji, luzów zaworowych :?:
Witam mam problem z mondeo mk3 2.0 tddi gdy jest zimny i ciepły stuka głośno silnik. Wtryski dałem do sprawdzenia były rozregulowane założyłem i teraz samochód niema mocy i zaczęły lecieć z wydechu iskry. Nie wiem czy te pompy wtryskowe idzie jakoś wyregulować ręcznie?
I udało się rozwiązać problem. Mam podobne objawy. Wentylator wystartuje na chwilkę i nie kręci. Klima wieje na ciepło. Błąd to 0691. Po skasowaniu błędu powrócił i na razie działa. Ale podejrzewam, że nie na długo.
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Najpierw doprowadź wszystkie świece do ładu... Na ciepłym dobrze pali?
Kolego kompresję mierzy się zawsze na gorącym silniku , wykonaj pomiar na zimnym i gorącym silniku i będziesz wiedział dla czego tak jest . Kompresja na ciepłym jest większa. A teraz poproszę o wytłumaczenie : dlaczego robimy na ciepłym ?
Dodatki wlewa się PRZED mrozami nie po zatrzymaniu pracy silnika. Teraz tylko cieply garaż. Z dodatków dobry jest skyyd
Ja się boję czy to nie będzie pompa paliwa bo wtedy to już się nie opłaca.. Ale z drugiej strony gdyby to była pompa paliwa to by za każdym razem gorzej palił na ciepłym silniku (miałem tak w ciągniku MF255, na zimny palił a na ciepłym coraz gorzej a na gorącym nie odpalał wcale, po regeneracji pompy pali na dotyk i ciepły i zimny)
z wtryskami jest wszystko dobrze.
Ewela111 sądząc po Twoim opisie usterki to masz popsute auto i potrzebujesz mechanika/warsztatu. Ale jeszcze powiedz kiedy ostatnio był wymieniany filtr paliwa? I na próbę przejedz się bez korka w zbiorniku paliwa. Warto by było wiedzieć czy usterka występuje na zimnym, ciepłym silniku.
Witam mam dosłownie ten sam przypadek nagle przestało działać bezpieczniki ok dmuchawa działa na krótko w panelu nic sie nie dzieje ciepło zimno nie reaguje pozycja nawiewu rownież i pretkość obrotów dmuchawy podświetlenie ogulnie działa tylko nie świeci sie kontrolka w guziku AC i w cyrkulacji
Tak jakby sterownik widzial caly czas cieply silnik, czujnik temperatury zbadaj
Jest to Ford Mondeo mk3 z 2002r. przebieg około 160 000km. a silnik duratec he benzyna 1.8/16V i objawy to długo pali na ciepłym silniku i bez dodania gazu nie zapali a na zimnym silniku wręcz odwrotnie pali bez dodawania gazu co to może być, świece?
Witam. Nie wspomniałem o przetażniku , ale był wymieniony w tym samym czasie bo też szwankował... Wcześniej było wszystko git. Problem właśnie pojawił się dopiero po wymianie alternatora . Dodano po 21 Gdzieś wcześniej chyba ktoś pisał albo słyszałem że to wina alternatora. Mimo że jest sprawny to występuje nie zgodność numerowa. Czy to prawda? Podawałem...
Klimatyzacja manualna czy automatyczna?
Przebieg 217.000 nowe przewody wys. nap i świece. Ale na gazie chodzi idealnie (czy ciepły czy zimny)
P.S. sprawdzałeś temperature parownika na rozgrzanym silniku ?? Popieram miałem już 3 razy takie mondeo z reduktorem na przedniej belce i niestety zapowietrzonym (przy ciepłym silniku reduktor był zimny) najlepiej odpowietrzyć reduktor, czyli sprawić aby był ciepły przy ciepłym silniku i cieszyć się jazdą na gazie. powodzenia
Witam, mam problem z fordem Mondeo MkIII 2004r. , a dokładniej ze sterowaniem klapki od ciepłego/zimnego powietrza, auto ma climatronic, po odkręceniu schowka ujrzałem 3 silniczki na obudowie nagrzewnicy, znalazłem silniczek od regulacji temperatury, silniczek jest sprawny, ale climatronic nim nie steruje, zrobiłem self test, ale 0 błędów, climatronic...
I to I to, ale bardziej stawialbym na mechanike pompy.
Jak jest zimny to chodzi jak traktor,wymieniłem świece,przewody i dalej to samo.Na ciepłym ok.Może coś pomożecie?:
I mamy zgadnąć, gdzie monter schował (ukrył) przycisk ?
Popatrz sobie na tej stronce Link Patrzałem już tam. Aha i mam Mk3 i silnik Duratec HE który jest kontynuacją ZETEC. Panowie ja nie wymagam żeby silnik 1.8 benz palił mi 6 litrów w tak dużym aucie. Staram się podchodzić do sprawy obiektywnie. Po prostu wiem ile pali mi na tych samych trasach gdy jest ciepło. ;)
Witam jestem posiadaczek Forda mondeo mk2 1,8 kombi 16V gaz sekwencyjny Stag.Otóz auto po przejechaniu ok paru km w miescie ,czujnik temp. dochodzi do L i poza L (NORMAL) w maxy malnej temp dochodzi troche przed czerw temp. ale caly czas na normalu i schłodzi, termostat jest nowy nowy płyn chłodniczy.w trasie jest ok .Niewiem może fordy tak mają prosze...
Czy to jest termostat od Mondeo ? Jeszcze jedno już na koniec. Który przewód powinien być zimny a który ciepły ?
Mondeo ma zamontowany czujnik stukowy ,prawdo podobnie któryś wtryskiwacz uszkodzony podłącz pod kompa.
Instalacja klimatyzacji ma pewną bezwładność , zatrzymanie sprężarki nie powoduje natychmiastowego puszczenia ciepłego powietrza , musi się reszta czynnika rozprężyć a i sam parownik ma pewną pojemność cieplną . Przyczyn może być kilka , trzeba poszukać . Może to być zawór rozprężny , może to być uszkodzony presostat . Może to być nawet nadmiar czynnika...
W tych miernikach nie ma bezpiecznika jak już kolega wyżej napisał za to przy większym prądzie potrafi się wylutować mostek pomiarowy, przepalić ścieżka. Ma drugi miernik więc prosta sprawa jak sprawdzić wystarczy tylko test obwodu zrobić. Ale tak jak pisałem on nie wie co mnie że po co mierzy dlaczego mierzę bo gdzieś była jakaś porada w sieci żeby...
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Właśnie że się ustawia, kołek służy tylko do ustalania koła pasowego na odpowiednim zębie. Precyzyjną korekte (poniżej skoku zęba) robi sie a fasolach koła pasowego, wystarczy popuscić 3 śruby na klucz 10. Ja ustawiałem na słuch i na dobre palenie. Sprawa nie jest łatwa, przesunięcie o grubość włosa już daje różnice. Wartości ustawczej czujnika zegarowego...
Cz ktoś mógłby mi wyjaśnić dlaczego zawór EGR zawala mi silnik nagarem? Do tego stopnia że zawory na 1 cylindrze nie są już szczelne i mam problemy z odpaleniem ciepłego silnika (na zimno pali bez problemu). Jest spadek mocy silnik czuje przymulony,przewody od turbo szczelne, wyczyściłem kolektor dolotowy,zawór EGR,pozostała mi jeszcze rura od zaworu...
chciałem jeszcze podmienić silniczek wolnych obrotów no ale stwierdziłem że raczej nie jest to przyczyna bo na ciepłym silniku jest wszystko ok
Witam mam Forda Mondeo 2.0 TDDi 2003 i mnie denerwuje, bo falują mi obroty na zimnym silniku na ciepłym objaw zanika, wielkie dzięki za wszelkie sugestie szanownych forumowiczów pozdrawiam Jacek
jestem świeżo po próbie przelewowej ,na ciepłym silniku 2min - 3min 2000 obrotów wszystkie wtryski równo dały po około 20ml zatem chyba są ok. No... nie wiem. Jeżeli dwie minuty i 20 ml to jest to na granicy. Świeżo po regeneracji to chyba w ogóle dużo za dużo. Spróbuj zadzwonić do Auto-Waś, są na Białołęce, więc blisko ciebie (www.auto-was.pl) i umówić...
Drodzy koledzy, mam problem z moim mondziakiem. Jak jest ciepły nie chce odpalać. W czasie jazdy troszkę przerywa, na zimnym silniku nie ma problemu z odpaleniem. Bardzo proszę o pomoc, gdzie szukać przyczyny? Ps; chodzi o forda mondeo mk3 tddi 2.0 2001r. Dzięki
A przed wymianą świec było dobrze palił prawidłowo. Czy świece były uszkodzone, może wstawili jakiś tani szajs i po kilku rozruchach się przepaliły. Trzeba sprawdzić jeszcze bezpiecznik świec, same świece, jeżeli świece ok to trzeba sprawdzić czy w momencie grzania jest napięcie na świecach, może przekaźnik świec leży. Być może to nie problem świec...
Koledzy czy kodowanie wtryskiwaczy powinno odbywać się na zimnym silniki czy na ciepłym. Czy można kodować wszystko od razu czy trzeba każdego po kolei, chodzi mi np. o program forscan.
Witam. Proszę o pomoc. Problem tylko po uruch. sil. na zimnym, na bieg. jałowym. Mondeo 2001 2.0 tddi na zimnym silniku ok 20-30 sek. po odpaleniu kopci białym dymem (zapach niedopalonego paliwa} i szarpie silnik. Zachowuje się tak, jakby miał zbyt mało paliwa. Po ok. 2-3 min problem ustaje. Gdy sil. jest choć trochę ciepły problem nie występuje. Na...
klima w każdym samochodzie powoduje utrate mocy- niestety luksus musi kosztować/pare koników i pare złotych/. chociaż z drugiej strony ja mam mondeo mk2 2.0 1999 kombi z lpg i praca klimy jest odczuwalna szczególnie na niższych obr. ale bez tragedi. co do regulacji jedyna mozliwosć to regulator ciepłego nawiewu. sprężarka klimy i tak pracuje własnym...
ciepłe felgi białe ciepłe klimatyzacja ciepłe
drukarka termiczna rs232 zewrzeć przewód fazowy aristo sterownik
kociol gazowy mieszany radio blaupunkt daytona
Pompa szlamowa, air-lift, Tsurumi KRS2 – jak usunąć błoto z betonowego dna studni bez wchodzenia Wentylator sufitowy Hunter, Westinghouse – buczenie podczas pracy, cichy na wybiegu, diagnoza i naprawa