Witam mam problem z mondeo st220. Auto dławi się i nie chce jechać odcina go przy 3tys obr. Wymienione pompa paliwa wtryski przepustnica świece cewki itp. Nie pomogło. Stąd moje pytanie jakie powinno być cisnienie paliwa na jalowych obrotach i czy normalne jest to, że spada z 4.5 bara do nie całych 2 przy otwarciu przepustnicy na maxa?
Witam! Wszystko zaczęło się od tego że podczas jazdy zaświecała się sprężynka i auto gasło. Diagnoza - 2 wtryski dość poważnie przelewają. Wszystkie wtryski zostały wysłane do regeneracji. Po powrocie założone i zakodowane (tylko nie w tej kolejności co były wcześniej). Kodowane były KTSem i Solusem. Problem polega na tym że teraz auto w dolnych partiach...
Witam wszystkich . Ostatnie lato samochód odpalał dobrze ale przyszła zima i już mu się zdarzało ze za 2 czasem 5 razem , ale odpalał. teraz mamy luty i jest gorzej ale nie jednostajnie raz lepiej raz bardzo żle . po 5 h czasem w ogóle nie odpala tzn, odpala i gaśnie rozładowując aku. czasem po 9 h tez odpali za 2 razem a czasem po 3 h w ogóle nie chce...
PRZEPRASZAM NAJMOCNIEJ ZE SIE DOŁĄCZAM ALE...: Jest taki problem.. silnik ogólnie ładnie utrzymany (przebieg 220tys) Zadnych wycieków ani tym podobnych historii, ładnie zbiera się na obroty i w ogóle.. ale..: Gdy się rozgrzeje i zejdzie z automatycznego ssania z 1200 obrotów na tych ok. 900 - 1000.. - to po delikatnych dotknięciu gazu (czyli w zakresie...
WITAM.. Jest taki problem, silnik ogólnie ładnie utrzymany (przebieg 220tys) Zadnych wycieków ani tym podobnych historii, ładnie zbiera się na obroty i w ogóle ale gdy się rozgrzeje i zejdzie z automatycznego ssania z 1200 obrotów na tych ok. 900 - 1000 - to po delikatnych dotknięciu gazu (czyli w zakresie dolnych obrotów tak do 1300) silnik zamiast...
witam - mam taki problem gdy teraz odpalam auto jesienną porą mam wahania obrotów i jak chce dodać gazu to się dławi i często gaśnie, jak jest już ciepły to chodzi normalnie. Latem nie było żadnych problemów "po pierwszej naprawie" tylko teraz gdy temperatura spada około zera. dodam także ze miałem ten problem już w zeszłym roku zimą i wiosną ale na...
walnołem sie Dodano po 1 miałem otwarte a okna elektrody i napisałem co trzeba ale nia tam co trzeba nie denerwuj sie kangurek123 Dodano po 7 re co do świeczek kupiłem dziś zamówione 2 sztuki włoskich świec żarowych 30zł/szt, nazwa na opakowaniu i paragonie: A-ICAT. rezystancja na nówkach 1,1ohm, na starych 0,7 więc dostały w dupe, wymieniłem 2 skrajne...
Witam. Posiadam Forda Mondeo 95r. i mam chyba taki sam problem jak ty . Jak narazie to jadę do pracy samochodem z odłączonym przepływomierzem. Jest ciężko bo muszę ostrorznie dodawac gazu i popuszczać sprzęgło bo inaczej to samochód mi się dławi. Ale za to mi nie gaśnie jak stoję na światłach czy też w czasie jazdy. Muj szef podał mi w pracy numer telefonu...
Ja w swoim mondeo mk3 z tym silnikiem 2.0 HE wymieniłem przewody; dopiero pomogło. :) Mechanik pokazał mi że jedna świeca nie jest prawidłowo zasilana; takie przydymienie w środku fajki, od strony świecy. Świece nowe ori Motocraft. Po wymianie na przewody BERU problem znikł. Zresztą to mechanik mi je polecił, mówiąc różne rzeczy na mocno słabnącą ostatnio...
Witam mowa o Fordzie mondeo mk3 rodznik 2001 silnik benzynowy poj. 1800 cm 126 koni. Problem polega na tym ze jakis czas temu pojawiła sie kontrolka "check engine". Mondeo przy energicznym dodaniu gazu(przy wyprzedzaniu) zaczyna sie dławic. Dotego dochodzi jego nierówna praca trzesie sie przy jeździe około 80-100 na godzine. KOntrolka check engine zaczyna...
Na benzynie nie posiadał mocy, dławił się więc to nie jest tylko instalacja. Byłem i w renomowanych to mi rozrząd kazał wymienić który był robiony 6msc temu. Co do ciśnień to po 14bar. Na pompce nie pamiętam ale też jest dobre bo przez pewien czas i na benzynie jeździł a gdy nie jeździł trzymał obroty ale dusił się po dodaniu gazu. filtry wymieniane...
Możesz mięć właśnie luzy na zaworach. A kąt wtryskiwaczy sprawdzę w programie i Ci podam. Ja w mondeo miałem tak, ze maksymalnie jechał 80-90 km/h i przy 4000 obr na czwórce on już nie miał siły iść jak się okazało to sprzęgło było już zdarte. Używam tego programu do wszelkiej diagnostyki. Aha, a w programie nic nie było o kącie wtryskiwaczy.
Czujnik temperatury przy 0st.C ok 94kΩ przy 80-90 st.C ok.5kΩ czyli książkowo. Przepływke przeczyściłem żadnych zmian, niestety innej na podmiane nie udało mi się zdobyć. Na próbę podłaczyłem przepływomierz z Mondeo 1,6 o podobnych oznaczeniach ale na niej silnik pracował jeszcze gorzej.
A może zacznij tankować normalne ilości paliwa? Ciągła jazda na "komorniku" skutkować będzie zajechaniem pompy, filtr paliwa też do wymiany. Masz rację, ale u mnie sprawa wygląda tak ze po 1 jestem uczniem (za miesiąc mam maturę) i nie mam kasy by jeździć autem którego jazda wychodzi za przejechane 100km ponad 35zl... Jeździłem Nissanem Altimą 2,4...
Mam Forda Mondeo z 1993 roku i jak do tej pory zbytnio nie narzekam. Silnik 1,6 (90 KM) ma dość dobre przyspieszenie, nie dławi się, miał wymieniany tylko pasek rozrządu i klinowy. Ostatnio są tylko małe problemy ze zgrzytaniem przy rozruchu (prawdopodobnie problem z wytartym kołem zębatym rozrusznika lub sprężyną odbijającą) oraz przy około 2000 obrotów...
Witam wszystkich mam problem w mondeo 1,8duratec 2001r. Natomiast silnik szarpie,dławi się przy niskich obrotach do 2200obr/min potem wszystko znika i silnik ciągnie równo.Może jakis pomysł cóż to może być?
Ja miałem przez 4 lata (od czasy zakupu mondeo)objawy identyczne jak u Kolegi.....Po kilku próbach naprawy tej usterki odpuściłem....po prostu się przyzwyczaiłem do tego ...zimny musi zgasnąć- głównie zimą nieraz też sie zalał i aby go odpalić musiałem odczekać, jak się zagrzał było Ok. Tydzień temu zebrałem sie i wymienilem hydrauliczne popychacze...
Siemka mam podobny problem w mondeo mk1 1.8 td minowicie samochod w zime kompletnie niezapalał krecił długo telepoczac silnikiem az cały samochod sie bujał i po 15 sek zaczynał jakby łapac paliwo (układ szczelny zaworek załozony filtr nowy wymieniany rozrzad i regulator konta wtrysku był wymienony bo predzej był uszkodzony tylko nie weim czy ten regulator...
Witam i proszę o pomoc. Mam forda mondeo 1995r, silnik 1.8 16V z gazem który jest założony od 2003r. Przebieg 190 tys . Jeżeli odpalam silnik to niezależnie czy na benzynie czy na gazie samochód przy małych obrotach do 3,5tys. kompletnie się dławi poprostu nim strasznie szarpie i nie może złapać obrotów. A ostatnio zdarza sie nawet ze podczas jazdy...
Witam. Zacznę od początku. Samochód mondeo mk 2 96r 1.8 Pb 16 V Zetec, jeśli to ma w tym przypadku jakiekolwiek znaczenie?! Kluczyk z pilotem na podczerwień tylko jeden. W kluczyku transponder od immobilizera. Kiedy wkładam kluczyk do stacyjki i przekręcam na pierwszą pozycję zapala mi się czerwona dioda obok zegarka na panelu środkowym i delikatnie...
Witam, Mam Forda Mondeo MK3 z 2001r. Na przełomie maja/czerwca wymieniłem w nim silnik. A od nie dawna mam z nim nie małe problemy. MIanowicie na jałowych obrotach pracuje idealnie. Schody zaczynają się w momencie kiedy chce odpalić silnik i rozpędzić auto. 1. Problem z rozruchem motoru Samochodzik odpala w momencie kiedy podczas kręcenia rozrusznikiem...
Witam mam problem z fordem mondeo 1.6 16V Ztec ostatnio wymieniałem rozdząd chwile po tym wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą,byc może zbieg okoliczności,lecz po wymianie dojechalem do domu było ok następnie miałem problem z odpaleniem go ledwo odpalil jak go katowałem lecz na luzie gasł po chwili do mechanika dojechalem jakoś lecz silnik się strasznie...
Witam mam problem z fordem mondeo 1.6 16V Ztec ostatnio wymieniałem rozdząd chwile po tym wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą,byc może zbieg okoliczności,lecz po wymianie dojechalem do domu było ok następnie miałem problem z odpaleniem go ledwo odpalil jak go katowałem lecz na luzie gasł po chwili do mechanika dojechalem jakoś lecz silnik się strasznie...
Witam, posiadam Forda Mondeo MK IV rok 2007 wersja Ghia z silnikiem bez + lpg poj 1,6 125 km. Problem z samochodem polega na ciągłym szarpaniu, pojawia się ono zawsze podczas zmiany biegu a nawet podczas jazdy ze stała prędkością na stałych obrotach (zdecydowanie rzadziej i jest mniej odczuwalne). Dotyczy zarówno jazdy na gazie jak i na benzynie. Wraz...
Wymiana filtra paliwa odpada , bo w tym modelu jest tylko stały przy pompie. Nie tłumaczy też dlaczego na wysokich obrotach pracuje dobrze a na mniejszych się dławi. Podłączyłem komputer do porannej jazdy i pomimo dławienia nic nie zarejestrował. Na gazie też poszarpuje ale wtedy silnik jest już ciepły i dzieje się to tylko przy monotonnej jeździe autostradą....
Wyjeżdżam z parkingu do skrzyżowania (500m) , stoję chwilę na czerwonym, no i zaczyna się problem, ja mu w pedał a on się dusi i skacze jak kangur. Ludzie na mnie trąbią, bo się do roboty śpieszą. Problem polega na dławieniu się silnika, występuje to tylko rano jak silnik jest zimny. Samochód posiada instalacje gazową (sekwęcyjną) na gazie nie ma żadnych...
a więc tak, w weekend wymieniłem przewody WN (wymagały już wymiany), świece są ok. Z przykrością muszę stwierdzić, że chyba Jacek79 ma rację :(. Do takiego wniosku doszedłem po kolejnych próbach. Na postoju, przy rozgrzanym silniku bardzo szybko i do oporu wciskam gaz. Silniczek powinien szybko wkręcić się do wysokich obrotów. A tu nie! Na początku...
Mam problem, moje auto dławi się gdy gwałtownie dodam gazu... a gdy silnik jest rozgrzany to obroty albo są nierówne, albo wysokie... komputer stwierzaił błąd P1000 "test systemu nie zakończony" niech mi ktoś pomoże....
hmm przez 3 dni po wyczyszczeniu czujnika było super zero objawow wogole nie gasł ...no i dzis znowu miał jazde teraz jak zgasł to odpalał od razu ale w momencie wrzucenia biegu i probie ruszenia odrazu sie dławił i kaput...odstałem troche odpaliem 500 m i znowu zgasł i tak cały czas przez jakis 1km i pozniej juz ok ..nie mam pojecia o co loto ...............jutro...
Albo zapchany filtr paliwa (wariant optymistyczny), albo siada pompa lub ew regulator ciśnienia. Jeśli z regulatora odchodzi wężyk powrotny (chyba niestety jest to rurka) to jak go się ściśnie przy uszkodzonym regulatorze - ciśnienie powinno wzrosnąć - jeśli nie wzrośnie to pompa albo zapchany filtr. Chyba, że ewentualnie zgnieciona rurka paliwowa pod...
witam, ten filtr to filtr na wlocie do nagrzewnicy, jest po prawej stronie pod plastykiem na podszybiu, jak jest niewymieniany to popierwsze słabo dmucha z wylotów(dławienie) a podrugie jest zródłem bakterii i smrodku :) w srodku samochodu, powinno sie go wymieniać co +- 30kkm lub częściej jak jeżdzisz po zapylonych drogach, lepiej go nie mieć (jedynie...
Cześc wiesz co sprawdzałem autko jeszcze raz wczoraj i na benzynce chodzi tylko pod warunkiem że wciskam gaz powoli a jak depne to go dławi a n a gazie to moge zapomnieć,zastanawiam się czy to bedzie parownik,sprawdzałem też linke od gazu jak pisał kolega wyżej,czy to może być od kabli bo świece wymieniłem tylko że nie MOTOCRAFTA.Zdrowych i wesołych...
Witam, Walka z Mondeo 2.2 TDCI 2007, 65 tys. KM trwa od czerwca, i powoli ogarnia mnie desperacja. Wlałem trefne paliwo. Samochód powoli się "zdegradował" - w ciągu 2 tygodni stopniowo przeszedł od stanu "żyleta", czyli 0 dymka, moc, równomierna praca silnika, ogólnie idealne auto do stanu "dramat" (dymi jak smok po każdym muśnięciu gazu, po gazie na...
Witam wszystkich, Od pewnego czasu silnik nie pracuje równo tzn jak zapalę go to się dusi, i więcej podczas ruszania auto szarpie przy normalnym dodawaniu gazu. Nawet jak jest rozgrzany, to jak mu wcisnę szybko więcej gazu dławi się, ale wchodzi później na obroty i tak znowu. Myślałem że to może filtr powietrza, ale wymieniłem, myślałem że może świece...
Najczęstsza usterka fordów - z kategorii silnik pracuje niewłaściwie - padła cewka. Przerabiałem to w Foce. Jeżeli silnik pracuje nierówno, pali zbyt dużo, szarpie na wolnych obrotach, podczas przyśpieszania dławi się - to na 90% przypadków winna jest właśnie cewka. Przeważnie brak iskry na jednej tylko świecy - pomimo tego że iskry pojawiają się parami...
Witam wszystkich.Od jakiegoś czasu mój Ford osłabł i ma problem z odpalaniem na bęzynie gdy jest ciepły lecz gdy już odpali bez problemu mogę przełączyć go na gaz poprzez przekroczenie 2100 obr/min.Kiedy jest zimny odpala na dotyk na bęzynie ale nie da rady nim jechać bo się dławi az do momentu uzyskania temperatury ,od razu wymieniłem świece (motorcraft)...
Witam. Czy ktos mógłby podzielić sie swoim doświadczeniem odnosnie problemu z moim mondeo? Juz prawie 2 lata jestem szczęśliwa :crazyeyes: posiadaczką mondeo 2.0 tdci common r, mk3. Pomijając dwukrotne naprawianie wtrysków, wymianę sprzegła, to więcej problemów przy eksploatacji auta nie było( a to i tak juz wystarczająco jak na moje nerwy). Od wczoraj...
Witam, poraz kolejny potrzebuje pomocy.Na zimnym silinku po odpaleniu silnik raz sie dławi raz zwiększy sobie obroty.Silniczek krokowy został podmieniony(fakt że używka ale objaw taki sam).Sprawdzam oporność czujnika wody tego pod wężęm wody koło termostatu i na zimnym silniku wynosi 1760 ohm na rozgrzanym silniku spada do 92 ohm.Czy te wahanie nie...
Sprawdz przewody Możliwe ze bierze lewe powietrze i sie dławi bo ma go za dużo. Koniecznie sprawdz Przepływomierz równie dobrze to z nim może być coś nie tak zdejmij pokrywę i popryskaj Wd lub czymś podobnym tam jest taka wskazóweczka z tarczką popryskaj na nią.Pozdrawiam :)
Witam ponownie. Co do kalibracji silnika to chodzi ci o odłączenie akumulatora na dłuższy czas a potem odpalenie autka i na wolnych obrotach tak ok 3min a następnie ustawienie obrotów na ok 2000 i tak ok 2 min, przeprowadzałem to już niejednokrotnie i nie pomagało, preparatów nie używałem jak do tej pory, a co do silniczka krokowego to szczerze nie...
Witam sorry że tak długo nie odpisywałem, ale córa ma kolki i poprostu nie było czasu na nic innego..z przyjemności to tylko sen :-) W każdym razie EGR był przyczyną..sam w sobie posiada jakoś na łopatkach dwa bolce.. ktore nieraz się poprostu urywają.. Mi za pierwszym razem urwal się jeden.. a teraz przy tym ostatnim zdarzeniu ten drugi..w obu przypadkach...
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Możesz zatkać na chwilę wyjście z EGR-u na kolektor ssący, żeby sprawdzić, czy wtedy da się wkręcić na obroty. Jeżeli problem dławienia zniknie, EGR do wymiany. :cry:
Pojechałem dzisiaj do warsztatu naprawiającego Fordy aby podłączyć się pod komputer. Po podłączeniu wyskoczył błąd zaworu EGR wyjęli zaślepienie wykasowali błąd, podpięli zamontowany czujnik temperatury wyskoczył błąd zakres poza normą i po chwili zapaliła się kontrolka braku ładowania wykasowali błąd temperatury ponownie odpalili samochu (dziwne mi...
Dzień dobry, Z góry bardzo przepraszam, jeśli powtarzam temat, ale jestem w duużej desperacji hehe Im więcej czytam na forach, tym mniej wiem. Siedze właśnie w Hiszpanii, przede mną jeszcze 3.000 km do Polandii, a lokalny mecanico próbuje znaleźć przyczyne problemu. Ale do rzeczy: Mam Forda 2,0, 96 kw, TDCI z 2003 roku, przebieg 158.000. W marcu miałem...
Witam mój problem polega na tym że Fordzik jeździ,pali na dotyk generalnie wszystko ok, ale w momencie jazdy z jeden ,dwa trzy, i wchodzimy na 4 bieg przeważnie na wzniesieniu( jest to bardziej odczuwalne) zaczyna poszarpywać tak jakby brakowało mu paliwa bądź dławi go powietrze. Przy takim poszarpywaniu dodam że nie odpuszczam mu gazu i czekam może...
Witam, wiem, że odświeżam stary temat, ale w wyszukiwarce temat jest wysoko, sam nie dawno szukałem rozwiązania na podobny problem i nie mogłem znaleźć, dlatego odświeżam i napiszę co mi pomogło: Ford Focus 2.0 PB + LPG 130 koni, Zetec (ten sam silnik)- brak mocy, silnikiem rzucało, ciężko odpalał jak był zimny. 65 tyś km wcześniej zrobiona była głowica....
Trochę późno piszę o tym, ale zrobiłem dopiero wczoraj diagnostykę. Po wymianie przewodów nie gaśnie ale ciągle na obrotach faluje oraz na zimnym ma problem z utrzymaniem mocy tzn dodaje gazu to co chwile jakby się dławił i tak co chwilę brak mocy/moc. Po nagrzaniu silnika żadnych problemów w jeździe nie ma. Co do błędów niestety mechanika nie było...
Witaj. Zawór wrócił na miejsce. Poluzowane wyjście na wtryski i nic. Zapytuję o to odpowietrzanie, ponieważ pompa nie zaciąga paliwa. Objaw był taki, że silnik się momentami dławił. Dlatego odkręciłem zawór dostępny od góry pompy. Czy ktoś może powiedzieć jaki jest stan gdy nie jest zasilany? Domyślam się, że powinien umożliwiać powrót paliwa z pompy...
Witam Mam Forda mndeo 97r 1.8TD. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem - cofa mi się paliwo w układzie. Zamontowałem dławik, który teoretycznie zapobiega temu, ale problem jest nadal. Czy może ktoś mi pomóc w tym temacie??? Dziękuje za wszelką pomoc.:cry:
i co to niby pompce przeszkadza? paliwo będzie sobie płynąć powrotem myślisz że jak silnik pracuje to całe to paliwo co pompka pompuje silnik zużywa? zużywa raptem kilka % tego a reszta tak samo się wraca powrotem Paliwo wraca przelewem tylko wtedy, gdy pompa wtryskowa pracuje, ponieważ wewnętrzna pompa łopatkowa w pompie VP44 zapewnia ciśnienie wewnętrzne,...
wina leżała po stronie płynu w chłodnicy. Miałem wyciek z węża i chyba zapowietrzał układ chłodzenia dlatego tak się dławił. wymieniłem wąż i jest OK zamykam temat czego to ludzie nie wymyślą :D :D
Witam Założyłem w lipcu gaz do autka, ale odrazu po założeniu miałem problemy. A mianowicie jak silnik się nagrzeje to na wolnych obrotach(skrzyrzowanie, korek lub nawet jak wcisne na dłużej sprzegło to obroty szybko spadają) zaczyna dławić silnik (zamiast utrzymywac obroty na ok 900 RMP to spadaja on do ok 500 RMP, potem spowrotem wracaja na 900 i...
i planowanie głowicy oraz szlif zaworów Mondeo 2.0 citd 2006 objaw taki sam az do zapalania sprezynki przy 4500 obr i zgaszenia silnika Objaw niedomagania wtryskiwaczy :D koszt 1200 zł na początek Wystarczylo wymienic filtr za 40 zł i auto jak błyskawica, takze kolego posłuchaj innych i zrob jak ci podpowiadają.
Witam. Opiszę problem z jakim borykam się od dwóch dni. Ford mondeo MK3 2.0 Duratec skrzynia automatyczna. LPG sekwencja. Silnik samochodu nagle przestał wchodzić na obroty powyżej 3 tysięcy. Na wolnych obrotach chodzi równo na gazie i na benzynie. Odpala z dotknięcia. obroty nie falują. Do 3 tysięcy wchodzi płynnie lecz im bardziej uchylę przepustnicę...
Podczas dodawania gazu auto dławi się i szarpie .ale gdy gaz dodaje powoli to nie szarpie najgorzej jest na niskich obrotach np redukcja z 4 na 3 bieg na skrzyżowaniu ja w pedał a auto szarpie i dławi się gaz muszę powoli stopniowo dodawać i wkręcić silnik na 2500 obrotów wtedy idzie świece nowe filtr paliwa teź o co chodzi?
Egr z tyłu mają mondeo mk4 lub te nowsze 2.0 tdci ty masz tego straszego Dodano po 1 Tak i to jest twój egr. możesz wpierw odkręcisz te 2 nakrętki od tej rury co idzie w prawo i podłożyć blaszkę aby to zaślepić i zobaczysz czy pomoże
Witam, miałem taki sam problem w Fordzie Mondeo. Pojechałem do gazownika, a ten ponownie ustawił komputer (sterownik) gazu i samochód zaczął normalnie odpalać. MOżliwe, że podczas odpalania sterownik głupieje i niepoprawnie dostaczas gaz w czasie kiedy jest dostarczna bezyna lub podaje za dużo gazu przez co silnik sie dławi.
Mam taki problem ze moje mondeo 1.6 16V 93 rok nie chce jezdzic na benzynie , jak jest zimny zle odpala , po dodaniu gazu jak juz odpali dławi sie i nie wchodzi na obroty , na LPG chodzi normalnie . Gdy jade na LPG i przełącze na benzyne strasznie szarpie dławi sie no nie da sie jechac . Pompa paliwa jest nowa , nowy filtr paliwa , nowa sonda lambda...
Podłączyłem już wszystkie czujniki oprócz sondy lambda. Mam w związku z tym pytanie - co się stanie jeśli nie podłączę rezystora wstępnego ogrzewania sondy lambda? Wiem, że wtedy sonda dłużej będzie uzyskiwała temperaturę pracy, ale czy będzie to miało jakieś negatywne skutki na pracę silnika po rozgrzaniu? Na razie podłączam tylko czujnik sondy lambda,...
Jeżeli chodzi o czujnik prędkości, to możliwe, że te jego wina. Podobny przypadek miałem z mondeo, uszkodzony czujnik prędkości, skrzynia na jedynce ciągnęła do 5 tyś obr, zmieniała na 3 bieg, czwarty nie był używany wcale, prócz jazdy np z górki przy niskich prędkościach powodując spadek obrotów poniżej 500 i przyduszanie. Rozłączanie biegów przy ruszaniu...
Witam. Po okresie jeżdżenia na OR bez instalacji (bez żadnych kłopotów), w końcu zakupiłem i skompletowałem instalację do OR dwuzbiornikową i zaczęły się kłopoty. Pominę wszystkie problemy podczas samego instalowania, zastosowaniu nieodpowiednich przewodów paliwowych (niby do paliwa ) ale podczas zaciskania opaski powstawały kanaliki którymi było zasysane...
Ten samochód w ogóle nie kopci. Nawet jak dam mu 5000 obrotów. Czy zimny - czy ciepły. Nigdy nie kopci. Ani na czarno, ani na siwo czy szaro. Najgorsze jest to dławienie gdy przyspieszam. Mówią że tu "dziura" Turbo ale moja głowa mówi mi że zbyt długo to przymulenie trwa bo czasami nawet 2,5 - 3sekundy i dopiero dostaje obrotów i kopa do przodu a gaz...
Temat jest założony głownie po to, żeby inni przed zakupem dopytali o szczegóły . Zgłaszają się też Ci, którzy nieświadomie coś takiego mają . Myślę, że warto poczekać na wyrok . Nie wiem co ma do tego to wszystko o czym tu napisałeś ? Jeśli ktoś coś deklaruje to chyba po to, żeby tego dotrzymać . Mam zainstalowane 3,3kW (12paneli po 275W) inwerter...
Mi to wygląda na brak gdzieś jakiegoś ekranu, bądź ekran jest uszkodzony. Pewnie jest jak piszesz. Jeśli twoje radio wewnątrz wygląda tak jak w tym [url=]temacie. To brak dostatecznej ilości kondensatorów łączących obudowę z masą radia i dławik na ferrycie na obu przewodach zasilania, może powodować że prąd w.cz. będzie szukał dodatkowej drogi przepływu...
Powaznie sporo problemów poruszonych jw - zwilżalność, zimne luty, przegrzewanie - w procesie produkcyjnym mozna ograniczyć stosując azot. Załóżmy ze pewna firma X ma wykonać kilkadziesiąt sztuk (powtarzam KILKA, nie kilkaset czy kilka tysięcy) modułów które trafią potem do pewnego pojazdu firmy Y. Pojazd firmy Y będzie przechodził badania homologacyjne,...