Blokada nie wchodzi w otwór , przeciwwaga wału ma się o nią oprzeć , oczywiście musi mieć odpowiednią długość .
A co masz za problem z pierścieniami? Zdejmujesz miskę rozkręcasz korby i wyciągasz tłoki. Mniej roboty niż zdjęcie głowicy. Kolega wie co mówi, wyciągnięcie silnika jest szybsze od ściągnięcia głowicy. Jaka jest długość blokady wału?
Jak w temacie. Gdzie jest otwór na blokadę wału korbowego, bo nie mogę go znalezć?
Zrób tak; - ustaw silnik na blokadę wału -sprawdź czy pasuje blokada w pompie - jeżeli nie pasuje, popuśc śruby pompy i ustaw na blokadę - pokręć silnikiem ręcznie i sprawdź I jeszcze jedno- blokada wału ma wejść po kreceniu silnikiem w prawo. Jak cofniesz wał to luzujesz łańcuch i całe ustawianie bierze w łep. Lub- wał na bolkadę, pompa na blokadę...
Musisz wkręcić blokadę w blok silnika w okolicy półosi którą widać na drugim zdjęciu,tam gdzie wisi wtyczka.Ta linijka którą wetknąłeś w wałki też się nie nadaje,za cienka i za giętka. Widząc śrubę wału stwierdzam że niezłe kowalstwo odwalasz.
Ja mam problem z tym kołkowaniem koła zamach. bo używam do tego imbusa 10tkę i wchodzi w 2 lub 3 miejscach Może spróbuj użyć prawidłowego kołka i nie będziesz miał problemów. Blokada wału do TDDI ma 14 mm na całej długości. Do TDCI ma średnicę 14 mm (otwór czujnika), ale sam koniec ma 10 mm (otwór w kole). Nie bardzo wiem co w takim razie zdziałasz...
Witam. Opiszę problem z jakim borykam się od dwóch dni. Ford mondeo MK3 2.0 Duratec skrzynia automatyczna. LPG sekwencja. Silnik samochodu nagle przestał wchodzić na obroty powyżej 3 tysięcy. Na wolnych obrotach chodzi równo na gazie i na benzynie. Odpala z dotknięcia. obroty nie falują. Do 3 tysięcy wchodzi płynnie lecz im bardziej uchylę przepustnicę...
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Da się zrobić. Robiłem to kilka razy. Pytanie - czy przy takim luzie zaworowym nie doszło już do uszkodzenia gniazda zaworowego. W obudowie bocznej pod którą jest rozrząd jest śrubka M6 o ile dobrze pamiętam. Pod nią jest dostęp do zwolnienia blokady napinacza. Wtyka się tam w taki mały otwór drucik a ten wtedy się cofa. Z tego co pamiętam to wyżej...
mondeo blokada blokada wału mondeo blokada suszarka blokada
schemat telefon analogowy pieniędzy koncie nokia bluetooth audio komunikat łączenia
wiertarko wkrętarka bosch intel problemy
Lusterko zewnętrzne Audi A6 C5 1.8 2000 - liczba pinów Wymiana serwa hamulcowego VW Touareg 1 2.5 TDI