Musisz przelutować całą płytę chyba że masz mikroskop i znajdziesz zimne luty ale nie na wtyczce.
http://obrazki.elektroda.pl/6776307500_1... Ten niebieski.
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Martwi mnie ciśnienie paliwa na listwie ponieważ na jałowych waha się w zakresie 223-232 bary (wiem że już nie najlepsze) Kolego, tak jak pisał mad666max wyżej: masz idealne ciśnienie na wolnych, wg instrukcji powinno być 250 barów, dopuszczalne odchyłka +/-50 barów. Także ciśnienie przy większych obciążeniach wygląda na prawidłowe. Działanie sztangi...
Problem leży w liczniku? Za każda odpowiedź dziękuję. Tak kolego, problem tkwi w samym wskaźniku od paliwa.
Jak się nie mylę to wystarczy wymienić. Myślę że "mądrzejsze głowy" napiszą jak jest w rzeczywistości.
Tylko że jeśli to TDDI to ma pompę elektryczną przy zbiorniku paliwa i to w niej szukałbym winy.
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Podłącz bezpośrednio do pompy bańkę z paliwem, tak żeby paliwo spływało do niej grawitacyjnie i spróbuj odpalić. Jak odpali przyczyny usterki szukaj w układzie paliwowym, jeśli nie to postaw bańkę z paliwem na ziemi i połącz ją z pompą przezroczystym przewodem i pokręć rozrusznikiem dłuższą chwilę. Pompa powinna zaciągnąć paliwo co będzie widoczne w...
Pal z plaka.
Rozbierz to jeszcze raz, wytrzyj dokładnie i najlepiej przez lupe zobacz czy nie ma jakiegoś pęknięcia. Może nieodpowiedni rozmiar oringa założyłeś i dlatego dalej cieknie?
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
Po co się wypowiadasz nie wnosząc nic do tematu ? Po to żeby Ci odpowiedzieć że sprawdź coś sam a nie zadajesz bezsensowne pytania nikt nie jest wróżką i za Ciebie tego nie sprawdzi, i nie odpowie Ci.
Zmierz mu ciśnienie paliwa
http://obrazki.elektroda.pl/9236205400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3503058400_1... http://obrazki.elektroda.pl/7961752100_1...
Jak wyczyścić zbiornik paliwa bez demontażu ford mondeo MK3
Zawór upustowy ciśnienia paliwa :)
Na pierwszym zdjęciu to filtr paliwa dobrej jakości, na drugim to filtr paliwa - zbiornik zapewne z diesla - bez różnicy.
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
jakie jest ciśnienie paliwa na pompie?
Na Regulator może nie być błędów Sprawdż ciśnienie paliwa kiedy szarpie Dodano po 7
jeżeli faktycznie zabrakło paliwa to zapewne zapowietrzony
Witam koledzy. Mam problem z moim Mondeo 2.0 Tdci 2006 rok. Od pewnego czasu zdarzało się że przy redukcji na 3 bieg i dodaniu gazu silnik potrafił szarpnąć i dalej było ok. Ostatnio choroba się rozwineła i doszła sprężynka błedy p0251 p1211 oraz p2280 wszystkie dotyczą za wysokiego ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdziłem na przelewy i po ok 4 minutach...
Kolego sprawdż zawór elektromagnetyczny na głowicy rozdzielacza. Jest on na górze przykręcony ma kabelek na klucz 8. Sprawdż zasilanie ew. wyjmij i sprawdź. Jezeli nie puści paliwa nawet tłocząc ręczną pompą na przelewy to powinno być to.
Tam nie ma pompki paliwa w baku. Co jest pod kanapą?
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Wymień paliwo w zbiorniku na świeże, i sprawdź jakie ciśnienie paliwa wytwarza pompa paliwa, dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania.
Witam Posiadam formą mondeo mk 5 2018 180km. I mam zagwozdkę na temat komputera pokładowego który pokazuje ok 15 l na 100. Według wskaźnika paliwa i ile km zostało do stacji wychodzi jakieś 6-7. To jakiś błąd komputera ?
Nie dostaje paliwa do cylindrów. Jakie masz ciśnienie na rampie?
Kolego z tego co piszesz wychodzi że membrana pompki ręcznej paliwa przepuszcza. Żeby się upewnić przełóż zaworek zwrotny przed filtr paliwa, ale moim zdaniem czeka cię wymiana podstawy filtra paliwa wraz z pompką.
Odświeżam . Również potrzebuję schemat pompy Lucas 1.8 dt do forda mondeo MK2. Jeśli ktoś taką ma proszę o kontakt
Może też być powietrze w układzie paliwa i obroty bedą sie podnosić
Witam mam problem z mondeo st220. Auto dławi się i nie chce jechać odcina go przy 3tys obr. Wymienione pompa paliwa wtryski przepustnica świece cewki itp. Nie pomogło. Stąd moje pytanie jakie powinno być cisnienie paliwa na jalowych obrotach i czy normalne jest to, że spada z 4.5 bara do nie całych 2 przy otwarciu przepustnicy na maxa?
Wyjąłem wczoraj pompę (oczywiście tę przy baku). Na wyjściu pompy jest jakby trójnik - połowa paliwa wędruje do układu zasilania a polowa swobodnie wraca do baku. Nie jest więc możliwe aby prz otwartym układzie wytworzyło się ciśnienie. Sądzę że zadaniem tej pompy w tym modelu jest tylko swobodne doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej co oczywiście...
Odgrzewam temat, przejechałem się ok 40 km po autostradzie. Niestety nie mogłem więcej. Na obrotach bez problemu. Auto idzie jak burza, podejrzanie szybkie, przyspieszenie tez. Bez żadnych problemów, oprócz niestabilnych obrotów na biegu jałowym. Dolałem świeżego paliwa, wymieniłem filtr paliwa ale bez zmian. Włączenie ogrzewania tylnej szyby stabilizuje...
Licznik do wymiany
skoro linka pracuje to tu jest ok. moze problem lezy w module podgrzewania paliwa znajduje sie on obok filtra paliwa miedzy filtrem a popmpom paliwa. masz tu jeszcze kilka parametrow technicznych silnika w zalaczniku!!
to jest czujnik tzw.wypadkowy odcinający dopływ paliwa lub zapłon w momencie wypadku i gaszący w ten sposób silnik.
Witam.mam identyczny problem. Ten sam dźwięk z okolic wlewu paliwa słyszany nawet wewnątrz auta. To samo auto Ten sam silnik tylko że bez gazu. Co było przyczyną?
Ciśnienie powinno wynosić ok. 3,8 bara.
jest ominięty filtr paliwa, Jak? W 1.8 TD filtr paliwa jest integralną częścią ręcznej pompki więc nie da się go pominąć! Pomogłem- kliknij.
Dziękuję za pomoc, gdyby nie Twoja odpowiedź, to szukałbym w bagażniku.
10 kW to jakiś mały silnik musisz popatrzeć na wykresy który będzie miał tak małą moc przy 3000 obr, ale to chyba raczej z tico a nie mondeo silnik nie może miec koła pasowego - nie jest skonstruowany na takie obciążenie w bok
witam u mnie jest dźwignia na dole przy siedzeniu kierowcy
tak wlozony ,i dokrecony nie dzala moze to skrzynia?
Z opisu wystąpienia usterki obstawiałbym na zatartą turbinę. Co łatwo sprawdzić ściągając węża i ruszając ośką na boki. Ale skoro na jednego wtryska nie daje paliwa to pewnie jednak pompa. Jednak trochę dziwne bo konstrukcja pompy vp44 utrudnia występowanie takiej usterki (patrz przekroje w internecie).
aka moc silnika? O kurcze nie wiem , eżeli jest to powinna być przy tylnym prawym mocowaniu wahacza w wzdłużnego. Niema jej tam , co to za wynalazek, ? po niedzieli rozkminie typ pompy jakieś symbole silnika pompy wtryskowej itd . do baku jeszcze nie zajrzałem. morze tam siedzi.
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
wogóle nie ma paliwa tak jakby nie dochodziło ze zbiornika albo pompa nie ciągła
Gumka na zaworku stop
zobacz pompę paliwową może cos zatkało przepływ paliwa :| Sprawdzana-podaje paliwo.
jest pewna mozliwosc tzn lekko przestawiony zaplon jezeli to akurat jest możliwe w mondeo z tego roku bo jest mi wiadomo że te auta mają elektroniczny zaplon ustwiany komputerem inna opcja po prostu nie przepala takiej dawki paliwa na zimnym silniku jakie daje pompa na ssaniu pozdrawiam Dodano po 3 PS. na zimnym silniku niekiedy kable zapłonowe są lekko...
Zaczęła się wytrącać parafina z ON, zrobiło się zimniej a masz letnie paliwo w zbiorniku
Może nie działać urządzenie wzbogacające dawkę paliwa w momencie zimnego rozruchu. Nie wiem jak w eskorcie, ale w mondeo z tym silnikiem był specjalny termostat woskowy który poprzez linkę zaciągał "ssanie". Proponuję wykonać także pomiar ciśnień sprężania - te silniki mają opinię ciężko palących i naprawdę wszystko musi być sprawne żeby zapalał. A...
Poszukałem trochę na angielskich stronach i moje podejrzenie pada na zwarcie w podgrzewaczu paliwa ewentualnie opisują to jako "elektryczny wentylator wysokoobrotowy' - czyżby wentylator na chłodnicy? Czy raczej wentylator nagrzewnicy wnętrza? Na żadnym schemacie nie mogę odnaleźć F41. Współczuję szukania.Tak jak koledzy opisują obstawiam przetarty...
Same to się nie dokodują na pewno. Powiem Ci tak. Zależy od silnika, niektóre nie wymagają kodowania i będą chodziły, inne nie odpalą bez poprawnego kodowania. Jeśli zakładasz nowe, bądź regenerowane to obowiązkowo je zakoduj, wtedy dograsz system. Każdy wtrysk ma jakieś korekcje, nie zrobią Ci 4 wtrysków idealnych, jeden daje mniej paliwa inny więcej...
Kostka pod fotelem? Jesteś pewien, że tamtędy biegnie sygnał ze zbiornika?
Wykręć tą srube od zaworu sterowanego przez turbo -zmienisz charakterystykę sprężyny i bedzie szybciej reagował na ciśnienie z turbiny (większa dawka)
Co jeszcze zostało sprawdzone? Tylko to, nic więcej.
Bezpiecznik , przekaznik , kable ...
Kup używki, jedź na kompa na przypisanie i śmigaj dalej... Z doświadczenia: po 2 latach batalii sądowych i wydaniu ciężkich tysięcy na kolejnych "ekspertów" i ekspertyzy sam się poddasz... Chyba ze masz niezbite dowody na tankowanie: ciągłość faktur czy jakichkolwiek dokumentów zakupu większości paliwa na feralnej stacji - wówczas z ekspertyzą z zakładu...
Wskazówka nie opadła bo miała nie opaść. Wskaźnik poziomu paliwa w fordach zawsze pokazuje ( po wyłaczeniu zapłonu) ostatnie wskazanie. Po prostu ustrój zegarowy nie ma sprężyny powrotnej.
W takim razie musisz prześledzić instalację.
Pompa to raczej ostateczność, sprawdź na komputerze w warsztacie mniej to będzie kosztować, zanim powymieniasz wszystko.
Zwykły siłownik od zamka centralnego by się sprawdził podajesz na niego impuls plus i masa na chwilę i masz zamykanie otwieranie na przemian, stałe zasilanie nie może być bo by ci takie cudo akumulator rozładowało gdyby miał cały czas trzymać, wystarczy na siłownik impuls i automatycznie masz zamknięty.
Jak w temacie. DTC pokazuje błąd P0231 Fuel Pump Secondary Circuit Low , silnik uruchamia się, ale po 10 sek gaśnie. To błąd pompy, czy sterownika? na czym skoncentrować się przy szukaniu usterki? Mondeo '02
O to chodzi że do połowy zbiornika nie zrobię z 500 km raptem może z 400 km max . To jest bardzo dziwne muszę go obserwować na komputer nie patrzę bo oszukuję .Teraz też zatankowałem do pełna muszę z 200 km zrobić i znów zatankować aż wreszcie będę wiedział ile mi pali . Czy znów coś z wtryskami czy coś innego czy w ogóle wszystko w porządku .
Witam, co może być powodem, że pompka paliwa nie działa? Jak sprawdzić i gdzie jakie napięcia na kostce powinny być? Pomiar wskazuje, że są a nie pracuje? Po przekręceniu kluczykiem nie słychać "puknięcia" pompki. Jak to posprawdzać? Usterka dotyczy w Forda Mondeo 1,8 16 V, rocznik 1999. Z góry dziękuję za pomoc.
Pod tylną kanapą jest dekielek
może wskażnik sie poprostu zawiesza?? zerknij do baku (przykrywka pod siedzieniem)
Jak 1 i 4 to jest ten sam kanał cewki WN, czyli wskazuje to na uszkodzenie cewki lub sterownika silnika. Ale najczęściej problemem jest cewka.
Skoro miałeś syf w paliwie to mógł zawiesić się trzpień boostera , nie podaje dodatkowej dawki paliwa i jest mułowaty.
W moim przypadku pompa jak się kończyła dawała niższe ciśnienie, druga natomiast czytając wypowiedzi na innych forach powinna skończyć mi się 2 lata temu. Piszczy, słychać ją stojąc na światłach, podnosząc kanapę to jeszcze głośniej a gazując pisk jest jeszcze głośniejszy. A nadal pracuje i utrzymuje swoje ciśnienie niewiele wyższe niż napisał producent...
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Wczesniejszy wlasciciel wlasnie mowil o takowym zaworku ale nie moge go znalesc . Zaworek zamontowac gdzies obok pompy ?? I pytanie czy drugi zaworek montowac na powrocie czy jeden tylko wystarczy
ford mondeo v6 nie pali na jedna glowice Dodano po 54 wymienione czujnik polozenia walu i walka i caly czas jest blad czujnika walka rozrzadu Dodano po 17 prosze o pomoc
Pompa paliwa wymieniona auto chodzi jak nowe.
Zacznij od wymiany filtra paliwa i od pomiaru cisnienia paliwa
po mojemu problem nie w liczniku. -uszkodzony nadajnik sybkościomierza,co częste w mondeo. -problem z czujnikiem poziomu paliwa,lub okablowaniem doń.
Mam pytanie , czy w Mondeo MK3 2,0 TDDI jest jakaś pompka w zbiorniku paliwa ? U mnie po przekręceniu zapłonu nie ma żadnych odgłosów.
Witam serdecznie, liczę na konkretną rade i pomoc w temacie. FORD MONDEO MK2 '99 1,8TD Po wymianie filtra paliwa odpalane, wszystko OK. Kilka dni później próba odpalenia cisza rozrusznik nie kręci - kontrolka IMMO miga...;/ 1 etap -rozrusznik przywrócony, kręci jest ok. 2 etap -zawór na pompie usunięty założony zwykły na 12V podane napicie rezultat:...
Odpada ta opcja. Przewód zasilający jest przezroczysty i widać w nim tylko paliwo.
Jest sucho ,wymieniona nowa uszczelka i sprawdzałem 2 x w pierwszej kolejności. Dodano po 7 Filtr kupiony w serwisie FORDA , w środku była nowa uszczelka no i wkład. Opasek tam nie ma ,bo jest obudowa z plastiku w którą umieszcza sie wkład i zakręca na uszczelce osadzonej w zagłębieniu . Wcześniej trzeba zalać wkład ropą.
a jak rozrząd? na pewno nie popełniono błędów przy montażu? nie punkty się zgadzają , tylko dziwne ze na samo starcie tez nie łapie Ale o jakich Ty punktach piszesz jak tam są blokady rozrządu. Zmierz ciśnienie bo jak na "Plaku" się nie odzywa to jest to dziwne. takie punkty jak byly znaczone na pasku a z blokadami sie pokrywaja ,
Wstrząsówka może wybita ale jeżeli nie ma zasilania cewki to problem z plusem po stacyjce
bak paliwa jest zatankowany na full kontrolka rezerwy gaśnie ok. jak tylko minie srodek wskaźnika/połowę baku nie gaśnie lub gaśnie sporadycznie czy to usterka , czy jest jakaś regulacja ,moim zdaniem powinna zaświecić się jak jest paliwa na 50 do 100 km do przejeczania tzn, gdzieś przy końcu wskaźnika
Gdzieś nieszczelny układ paliwowy, posprawdzaj połączenia przy filtrze paliwa, można nawet założyć przeźroczyste przewody, wtedy ładnie widać przepływ paliwa.
jezeli chodzi o diagnostyke to nawet kts tego nie bieze moze cdif ale nie probowalem odnosnie mocy jezeli sonda lambda wskazuje ok i nie jest uszkodzony elektrozawor na grodzi silnika to poprostu przeplywomierz powietrza sprawdzisz to zdejmujac wtyczke z czujnika
sprawdź złączkę przy zbiorniku
Założyć kawałek przezroczystego wężyka i obserwować.
Sprawdź jeszcze wchodząc pod samochód może tam jest albo poprostu będzie trzeba wyciągnąć bak.
Bo jak samochód pracuje, to pracuje też pompa paliwa, a ona jest w jednym zespole, co czujnik poziomu paliwa. Teraz wiesz co masz sprawdzić.
Cena diesla jest ciut droższa niż benzyna, ale przyjmijmy, że się równa. Czyli nieco poniżej połowy kosztów Scenica, dajmy na to 90GBP. Diesla nigdy w życiu nie miałem oprócz dwóch służbówek, które kręciły duże dystanse i nie wiem jak wygląda zużycie paliwa w ropniaku na małych dystansach. Ale wiem, że znajomi zarżnęli nowego Mondeo ropniaka bo go katowali...
Witam na początek proponuje zalać to miejsce preparatem typu WD-40 lub innym(nie jest to reklama) konkretnie żeby po działało kilka dni. To naprawdę dużo daje. A pompy z allegro uwaga na używki zdarza się że na sucho chodzą a w baku już nie, kupowałem choć nie do mondeo, pozdrawiam
Odczyty temperatury powietrza i silnika z komputera i licznika te same? Odpinałeś przewód czujnika tem. aby sprawdzić czy dawka paliwa się zmienia ?
Witam, byłem świadkiem podobnej sytuacji w tym samochodzie, tyle że po przekroczeniu 3tyś. obrotów silnik gasł. Przyczyną były wtryskiwacze. Ale kolega napisał że wtryski dobre. Ktoś coś jeszcze wniesie do tematu?
Zbiornik nie potrzebuje masy?
Iskra jest?
Aby napewno bezpośrednio z ECU?
witam, potrzebuje schemat elektryki do forda mondeo 1.8 bezyna z 93r. problem jest tego rodzaju, że chyba zle podłączyłem kabelki i jest brak wtrysku paliwa, zawory się nie otwieraja, a jak zaleje pod 'swiece' to chodzite pare sekund ile mu paliwa starcza ;] z gory dziękuje za pomoc :).
mondeo czujnik paliwa mondeo mkiii paliwa mondeo podgrzewacz paliwa
naprawa sonata sprężarka kompresora lodówki testy akumulatorów
dobra plecionka skacząca wskazówka
Mikrofalówka Bosch z panelem dotykowym - funkcje i zalety Zaprogramowanie pilotów - przyczyny i rozwiązania