Powiem ci że pobór był cały czas na poziomie 0,02A ,założone były cęgi amperowe z rejstratorem i nie było żadnych pików że coś się załącza,podmieniany GEM wcześniej wyciągany altelnator i wszystko było sprawdzane ,diody też i prąd znikał.Byłem totalnie w...iony bo nie wiedziałem już czego się czepnąć.Odpiołem plus od altelnatora i zostawiłem na 3 dni,odpalił...
sprawdź kable i świece. Miałem podobny problem który zniknął po "pogłaskaniu" świec zapłonowych (elektrod) szczotką stalową, i poprawieniu styków na kablach wysokiego napięcia
Co przeprogramujesz ? Koła zębate ? Inne przełożenia skrzyni biegów i/lub mechanizmu różnicowego - kupiłeś nie taką skrzynię.
regulator ciśnienia na pompie....
Na początek kompresja na garach. LPG jest?
Polało paliwem do wypalenia fapa. Silnik odpala? Miałem przypadek że jak siknęło to w dwóch szprycach upaliło końcówki. Też było więcej ropy jak oleju
Witam! ....... albo w razie czego jaki jest koszt tych przewodów bo nie mogę ich nigdzie znaleźć. Pozdrawiam Czy takich szukasz? [url=http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Prze...
P 0251 Dozowanie dawki wtrysku . Kolega wyżej ma racje sprawdzić ciśnienie paliwa, przelew na wtryskach ostatecznie okablowanie i pompe wysokiego ciśnienia na końcu.
Jak mnie pamięć nie myli tam bywały problemy z membraną zaworka w pompie ,połączonego z dolotem-puszczał paliwo.
Nie wiem czy ten Ford ma już tak zwane inteligentne ładowanie ale na to wygląda. Może być tak jak Andrzej sugeruje że komputer nie ma informacji o napięciu na akumulatorze i dlatego wali na niego maksymalne napięcie aby go szybko naładować.
To może być wzmacniacz w bagażniku.
ciśnienie na wolnych obrotach ok 260 atm na wyższych nie pamiętam sprawdze jutro ale przy gazowniu na postoju nie widzę w wielkości ciśnienia jakiegoś kłopotu, pojawia się problem jakby pod obciążeniem czasami słychać nawet głośniejszą pracę silnika tak jakby ciśnienie było naprawdę duże i pojawiało się spalanie stukowe
Widzisz, sprawa zaczyna się wyjaśniać. Sprawdzaj alternator. ostatnio popiskiwał mi pasek i żarzyła się kontrolka ładowania. Powinieneś dostać burę, że nie opisałeś tego wcześniej.
IDS'a skombinuj, może wystarczy i WDS. Tyle w temacie.
Poszukaj może w katalogu. Podaję stronę, gdzie wpisz najpierw VIN: Tam właśnie szukałem. https://obrazki.elektroda.pl/5749701700_... https://obrazki.elektroda.pl/7018162400_... https://obrazki.elektroda.pl/1117982000_... EDIT. Zamienniki nie pasują. Tylko oryginał.
Ty naprawdę czy na żarty chcesz się zastanawiać i weryfikować wskazania programu opartego na ELMie? Ten program jak i sprzęt to śmiesznota...
Witam.zdemontowałem i zamontowałem pompe wysokiego ciśnienia i auto nie odpala.co to moze być??
Widze ze dowcipnie sie zrobiło to sprawa magicy wyglada tak auto wpadało non stop w tryb awaryjny predkosc obroty itd nie istotne tryb awaryjny po 10sekundach calkowita odcinka błąd p0251 Czyli pompa wtryski itd.Diagnoza pompa do regenaracji i wtryski i tu pojawia sue cos z czego tak wam wesoło MAGICZNA ŚRUBKA ze zdjecia przeprowadzilem regulacje tą...
uwalona jednostka centralna audio ta z wyświetlaczem
totoalna bzura, czujnik temp powietrza ma znikomy wpływ pracę silnika, a tym samym na żużycie paliwa
na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwowym gdzie szukać rozwiązania?? Zakładam, że to Mk3 jest? Kontrolka świec świeci się stale po włączeniu stacyjki? Jaki błąd czyta lub jakie ciśnienie jest na listwie podczas kręcenia? Powinno być 350 barów +/-50 barów. Jeżeli tolerancja jest przekroczona - to nie zapali. Czujnik ciśnienia jest...
Witam, maglownica leje z wejścia węża wysokiego ciśnienia z pompy wspomagania (króciec przykręcony metalową łapą). Po odkręceniu brak oczywistej usterki typu połamane/uszkodzone. Normalne zużycie eksploatacyjne. Teraz pytanie czy ktoś na patent na to uszczelnienie? Nie odważyłem się na zdejmować uszczelnienia żeby sprawdzić i pomierzyć, bo w razie uszkodzenia...
Hmm... Pewnie to będzie najprostszy sposób na sprawdzenie bez ściągania głowicy. Prawdę mówiąc to mam już zamówiony cały zestaw części i uszczelek. Tylko zastanawia mnie co się dzieje że wtryski padają?
W tym modelu pospolite sa wycieki z pompy wprost na alternator.
Jakby była słaba kompresja, to by pewnie brał olej. A bierze?
Witam jezeli świece przewody ok w fordach lubi uszkadzać się cewka wysokiego napięcia
Mondrala się znalazł
szeregowo... dobre ;) - oczywiście równolegle, wygląda to tak jakby spadek napięcia był za duży. Tylko skąd się bierze ten błąd o wysokim napięciu.
Marek1, niestety z tego co wiem to Ty sie mylisz. Ford zarowno w Mondeo jak i innych modelach zrobil swojego rodzaju zabezpieczenie przed zgasnieciem silnika na luzie podczas jazdy. Dziala to tylko wtedy, kiedy podlaczony jest czujnik predkosci VSS. W momencie jego odlaczenia obroty beda spadaly, ale wzrosnie spalanie.
Powodem nadmiernego spalania był przepływomierz powietrza.
włącza się dopiero po rozruchu silnika. Wczytałem się w instrukcję serwisowania VP44 i tam piszą, że pompka wstępna wcale nie zawsze występuje przy pompie VP44 (piszą, że tylko przy bardzo długich przewodach i dużej różnicy wysokości zasilania). Z tego wynika, że producent polega przede wszystkim na łopatkowej pompie przetłaczającej wewnątrz pompy...
No tak.A przyszło wam do głowy popatrzeć na parametry?
Witam, mógłby ktoś podać mi jakiego typu wtryski, pompę wysokiego ciśnienia i listwę powinienem kupić do mojego Mondeo. Podobno można to ustalić jak ma się dostęp do jakiegoś programu. Przy okazji chciałbym zapytać, czy jest w nim jeszcze jedna pompka paliwa oprócz tej wysokiego ciśnienia. Auto to Mondeo MK3 2003 r , 2.0 TDCI VIN WF05XXGBB53D29959 Pozdrawiam...
dzięki za info ,o bosterze już czytałem ale nie wiedziałem gdzie go znaleźć , a teraz prawdziwa przyczyna wysokich obrotów - rozszczelnił się zbiornik paliwa z że było go mało to łapał fałszywe powietrze i gasł pozdrawiam cosja
Kłopoty z obrotami na niskich to w tdci najczęściej wypracowane wtryski. Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy, jest tania, szybka i prosta, a mówi wiele o wtryskiwaczach. Jeżeli okaże się, że przelewy są już za duże, a przebieg wtryskiwaczy wynosi ponad 150-200kkm, to warto wymienić nie tylko zaworki przelewowe, ale także rozpylacze. Wymiana tylko...
czujnik wtrysku. ) To już se lepiej sprawdzaj przyczłapy w bungulatorze.
Witam forumowiczów W moim Mondeo 1,6 16v mam problem z dziwnym syczeniem przy przepustnicy. Obroty na benzynie były w granicach 3000 a na gazie dość normalne ok 1100. Syczenie przy przepustnicy wystepuje cały czas. Co jest dla mnie dziwne odkręciłem przepustnicę i po jej zdjęciu gdy silnik zaciągał bezpośrednio powietrze syczenia nie było. Wymieniłem...
niestety nie on. Powiem tyle-o obręb jednego kablelka trzeba coś wlutować, i problem sie kończy. . Ja czasem daje dwa szeregowo,można też odciąć sygnał VSS od ECU ale to troche technicznie niesmaczne.
aha :D czyli lipa :D
A autko wchodzi na wysokie obroty?
no jest V, Z wymienionych to nie robiłem jeszcze ciśnienia paliwa. A jeśli jest za wysokie, to ...
A nie dzieje się to jak jedziesz z małą prędkością na wysokim biegu?
Co do ilosci gazu spalanego to......moze ciut wiecej niz potrzeba,ale nie spodziewaj sie super wyniku,bo avensis troche wazy,a silnik 1.6 troche ma malo pary,zeby to jakos rozbujac.Musi wiecej sily wlozyc w rozpedzenie auta.Ja mam kombi w mondeo i 2.0 i spalanie mam na Twoim poziomie:)
Witam Mam problem z Mondeo 2.0 16V 1998r bo osiaga na wolnych obrotach juz 3000 obr/min. Katastrofa ... stojąc na swiatlach wygladam jak panienka, bo auto mi sie wkreca i musze je dusic na półsprzęgle żeby jakość wyjść z twarzą. Wymieniałem przepływomierz, kable i troche wcześniej świece. Przemyłem też silnik krokowy, ale w sumie to chyba nie pomogło....
14,5V to jeszcze nie jest za wysokie napięcie
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie sprężania, na zimno i na gorąco
To wtedy nie ma pełnego gazu.
Jak zwykle zacznij od ukladu wysokiego napięcia.
Witam. Samochód podczas jazdy ze stałą prędkością sam wchodzi na wysokie obroty??
co z czujnikiem cisnienia na listwie?
Sprawdź czy włącza się wentylator w chłodnicy.
Tego to ja nie wiem ale co ma do tego niby przejechane 160000 km. Tylko to spalanie od niedawna jest bardzo wysokie .
Tak zrobię-w pierwszej kolejności wiązki.. jedno co znalazłem to utleniający się przewód masy przy klemie.. ogarnę temat, ale wątpie żeby to było to, a potem warsztat.. Polecacie kogoś kto specjalizuje się w fordach w Łodzi?
Sprawdż turbinę i napisz ile oleju zużywa ci ten silnik.
Jak sprawdzić czy ten zawór regulacyjny biegu jałowego jest sprawny? Wyczyściłem go, ale pewności czy on działa poprawnie nie mam.
Skoro nawet nie startuje to po przeczytaniu opisu wyglada na to ze zacząłeś od końca… sprawdź sprzęgło na sprężarce, następnie napięcie na sprężarkę. Jest jeszcze czujnik ciśnienia w układzie. Strzelam ze błąd, który podałeś był w ECU wiec mówi o problemu z przepływomierzem bo tam jest czujnik powietrza zasysanego. W fordach często przyczyna jest...
Nie odpinaj wtyczek tylko sprawdź np regulator ciśnienia.Wykręć go i zobacz nz początek czy nie ma tam opiłków.Tak czy tak cały układ wysokiego ciśnienia do kontroli.
Bardziej bym stawiał na akumulator ze zwartą celą. Miałem roczny aq i poniżej -5 miał duże problemy. W sklepie sprzedawca podłączył tester obciążeniowy po chwili, w jednej celi zaczęły wyskakiwać pęcherzyki na powierzchnię. Wymienił mi na drugi. Problemy znikły.
Panowie po podpięciu komputera i zczytywaniu parametrów w czasie jazdy znalezion przyczynę odłączania, odcinania obrotów. Otóż to padnięty czujnik położenia wału korbowego.
Przekaźnik czasowy wyzwalany zmianą stanu wysokiego na niski.
Sonda lambda jak się zachowuje? Hamulce nie trzymaja?
Opiłki w filtrze paliwa i baku są? Jeśli tak to ich nie zakładaj, tylko zrób wpierw pompę wysokiego ciśnienia.
Witam. Mój kolega ma ten sam problem z mondeo, wymieniał już cewkę, przewody i rozdzielacz wysokiego napięcia ale nie pomogło. Dziś będę go widział to zapytam czy już sobie z tym poradził.
Zobacz wężyki podciśniena z kolektora.
Sprawdź, czy pompka podaje paliwo, filtr paliwa - czy nie zapchany. Drugi temat - spalanie możesz określić po przejechaniu min. 100km. Na tych dojazdówkach to tylko próbujesz rozgrzać silnik i wysokie spalanie jest niestety normalne.
aha rozumiem
To jedź do tego gaziarza i niech ci poprawi lub zmień go na innego
A gdzie je wymieniałes?
Ciśnienie na zimnym 1 bar po nagrzaniu 2.08 bara Na zimnym ciśnienie dobre, na ciepłym o wiele za wysokie. Skoro nie ma oznaczeń na wtryskiwaczach to zrób zdjęcie i wstaw tutaj ale po objawach to raczej ich wina.
Dział car radio.
Panowie wszystko OK po wymianie świec i kabli wysokiego napięcia ,- samochodzik nie ten "brzytwa"
Miałem podobne objawy szarpania i okazało się że nie miałem dobrze wciśniętego przewodu wysokiego napięcia i gubił iskrę
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Jaki jest koszt regeneracji pompy wysokiego ciśnienia oraz wtryskiwaczy???
WN do sprawdzenia.
Według nich cewka była sprawdzana, i iskra jest. Prad wszedzie na kablach do komputera jest i ze winda na pewno jest po stronie komputera.
witam. mam forda mondeo mk3 2.0 tdi . jeden wtrysk leje i mam pytanie czy lepiej regenerowac je czy kupic nowe?? i czy trzeba wymieniac wszystkie i to samo czy trzeba z regeneracja. drugi problem, to że po zresetowaniu komputera pokazuje nadal 15-17 litów na 100 kim w miescie i niewiem co moze byc tego przyczyna a pali 11,5.
Erling , Goetze i Victor Reinz to producenci uszczelek które śmiało można uznać ze są wysokiej jakości
Termostat ?
Może Ford Mondeo mk3? Jakby ciut dołożyć to mk4 by się załapał.
A ja proponuje wymienić przewody wysokiego napięcia i będzie ok.
a czy przypadkiem nie zamieniłeś czujników? tzn niski na wysoki i odwrotnie? Skoro włącza się kompresor po zwarciu wysokiego to coś jest nie tak, powinno być odwrotnie, zwierasz niski- włącza się kompresor, zwierasz wysoki - wyłącza się kompresor pozdr
Niedawno zakupilem ten samochod.Byly w nim zamontowane orginalne fordowskie glosniki jak i radio-obiawy byly tak jak opisalem.Zamontowalem inne radio(glosniki zostawilem orginalne)-i nadal to samo.Zmienilem glosniki zostajac przy zmienionym radiu-i nic to nie zmienilo.Zmienilem radio i nadal tylne graja ciszej.Dziwne!!!
Sprawdź przewody.Wychodzi na to że nie ma sygnału z cewki wysokiego napięcia,lub go gubi.
Wymien Sonde Lambda.... Ja miałem tak w Fordzie Mondeo 2.0 16v 136km...
Przebieg 260000km. A jak zdiagnozować Pompa czy wtrysk a może regulator ciśnienia bo jak wysokie koszty naprawy to tylko szrot.
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski.
Rozmawiany o zaworze regulacji wysokiego ciśnienia tego na głowicy pompy
Nie kupuj tego samochodu!!! Te silniki miały problem z łuszczącą się pompą wysokiego ciśnienia. https://autokult.pl/2864,uzywany-ford-mo...
Możliwe że czasem na wybojach maska dotyka do klemy plusowej i robi się zwarcie. Sytuacja niebezpieczna, grozi pożarem!. Najlepiej by było wymienić akumulator na mniejszy, ale z braku laku kożna próbować zaizolować. Trzeba się jednak niestety będzie pogodzić zwgniotem na masce od wewnątrz. W astrze się z tym akurat nie spotkałem, ale widziałem parę...
Witam. Czy ktoś posiada wiedzę gdzie w Mondeo 2008 2.2 tdci jest antena odbierająca sygnał z pilota centralnego zamka? Mam błąd obwodu odbiornika wysokiej częstotliwości, ale za nic nie mogę znaleźć tej anteny.
tak, i ma to miejsce tylko na benzynie,na gazie nie gasnie Casem nawet nie musze przelaczac dzwigni po odpaleniu gdy dzwignia jest na P pomimo wysokich obrotow samochod sie dlawi i gasnie
Ja uważam, że nie ma co się czepiać tego napięcia. Mondeo tak ma Jeśli taki jego urok, to ok :) Sprawdziłem ładowanie po podgrzaniu czujnik temperatury zewnętrznej - dla 17*C ładuje 14,45V, więc wysokie ładowanie wynikało zapewne z korekty temperaturowej.
Nie pisałem stricte o silniku AEE, akurat przykład był na podstawie mojego Zeteca z Mondeo MKII
czyli rozumie ze pompa wysokiego cisienia uszkodzona?? czy jescze cos innego moe byc?
Gdy odłączę wtyczkę czujnika płynu chłodniczego na śilnik to wentylator działa Wysokie czy niskie obroty? Jeśli rusza od razu na wysokich obrotach to być może jest uszkodzony niski bieg, konkretnie rezystor lub jego okolice.
A napięcie zasilania jest ok? Bo nawet w opisie błędu masz za wysokie napięcie zasilania zacznij od tego powinno być 14.2
duzo lepiej :D , ale krzywe nie popkryte :cry: . Z wykresu mnożnika widać że ciśnienie jest za wysokie ( powinien dążyć do 1 przy maksymalnym ocbiążeniu). Obniż ciśnienie do 1 ,25 bar tak jak masz zapisane jako robocze, skasuj punkty gazowe (benę zostaw) i pozbieraj jeszcze raz
przy dodawaniu gazu silnik przerywa a gdy włączę piątkę przy setce to tak słychać jak by nie palił na jedną świecę świece wymieniłem i przewody wysokiego napięcia proszę o pomoc
Tak myślisz?Jak wspomniałem nigdy nie była używana ta klimatyzacja. Jak zmierzyć ten presostat?Są tam 3 piny. I jest on po stronie niskiego ciśnienia.Po stronie wysokiego nie znalazłem zabezpieczenia ciśnieniowego.
wysoki obrót mondeo alternator mondeo wysoki mondeo wysoki obrót
wentylatora mercedesa mieszanka paliwo płyta indukcyjny samsung tranzystor
krups zawór dwubarowy stk463 podróbki
Kolory kabli do lampy SEAT Ibiza - modele i roczniki Canon iRC 355i błąd E355-0004 - problem komunikacyjny